چطوری میشه

نحوه ایجاد یک وب سایت نقد با وردپرس، 4 عنصر کلیدی

نحوه ایجاد یک وب سایت نقد با وردپرس، 4 عنصر کلیدی

راه‌اندازی وب‌سایت بازبینی راهی محبوب برای ادغام بازاریابی وابسته در طرح کسب‌وکار شما است. بعلاوه، فرصت‌های فراوان دیگری در طاقچه وب‌سایت بررسی وجود دارد که اگر به سادگی بدانید که چگونه آنها را به درستی پیاده‌سازی کنید، سودآور هستند. با این حال، ممکن است مطمئن نباشید که چگونه ساخت این نوع سایت را شروع کنید.

نکته کلیدی این است که با یک طرح جامع شروع کنید و بدانید که سایت شما به چه ویژگی ها و عملکردی نیاز دارد. برخی از عناصر حیاتی، مانند جداول مقایسه و یک سیستم رتبه بندی، تقریباً به طور حتم نقش دارند. افزونه‌ها و ابزارهای متعددی نیز وجود دارد که می‌توانید پیاده‌سازی کنید که به شما در ایجاد یک سایت بررسی موفق کمک می‌کند.

در این پست، در مورد اینکه چرا ممکن است بخواهید یک سایت بررسی ایجاد کنید، صحبت خواهیم کرد، سپس در مورد عناصر مهمی که می‌خواهید بگنجانید، صحبت خواهیم کرد. در طول مسیر، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه برخی از ابزارهای مفید را با وردپرس ادغام کنید تا بتوانید در مسیر درست شروع کنید. بیایید شروع کنیم!

چرا ممکن است بخواهید یک سایت بررسی ایجاد کنید

Nerdwallet Review Site

Nerdwallet یک سایت پربازدید است که بررسی کارت های اعتباری و خدمات مالی را ارائه می دهد.

مشتریان از سایت‌های بررسی برای کسب اطلاعات در مورد محصولات یا خدمات خاص استفاده می‌کنند. این سایت‌ها معمولاً شامل فهرست‌های محصولات، نظرات مشتریان و رتبه‌بندی‌ها بر اساس آن نظرات هستند. دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید سایت بررسی خود را ایجاد کنید، مانند:

  • ایجاد یک سایت وابسته یا کسب درآمد از تبلیغات: اگر هدف شما کسب درآمد از تبلیغات یا شرکت‌های وابسته است، یک سایت بررسی به شما امکان می‌دهد این کار را در عین ارائه خدمات مفید به مصرف‌کنندگان انجام دهید.
  • مخاطبان بیشتری را برای کسب و کار یا وبلاگ خود جذب کنید: اگر در حال حاضر یک وبلاگ یا وب سایت کسب و کار دارید، معرفی نظرات می تواند تعداد بازدیدهایی را که سایت شما از طریق جستجو دریافت می کند افزایش دهد و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهد. مخاطبان شما.
  • خود را به‌عنوان یک مرجع تثبیت کنید: به‌دست آوردن قدرت در یک حوزه یا صنعت با سایت بررسی آسان است.
  • افکار و نظرات خود را به اشتراک بگذارید: اگر در مورد محصولات یا خدمات خاصی چیزی برای گفتن دارید، سایت بررسی به شما امکان می‌دهد نظرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

البته، همیشه باید قبل از شروع هر نوع سایت جدیدی، تکالیف خود را انجام دهید. مهم نیست که هدف سایت بررسی شما چیست، برخی از عناصر حیاتی وجود دارد که تقریباً مطمئناً می خواهید آنها را در نظر بگیرید.

4 عنصر حیاتی یک سایت بررسی پربازدید

ظاهر و سهولت استفاده از سایت شما برای کاربران نهایی شما مهم است، در حالی که احتمالاً به سایتی علاقه مند هستید که نگهداری آن آسان باشد و ترافیک یا سرنخ زیادی ایجاد کند. چهار عنصر زیر از سایت‌های بررسی پربازدید به شما در دستیابی به این اهداف کمک می‌کند و اجرای آنها نسبتاً آسان است.

1. قالب سایت بررسی کامل

الگوی شما اولین برداشت آنها از سایت شما را در اختیار خوانندگان قرار می دهد و انتخاب صحیح آنها تجربه آنها را بهبود می بخشد و آنها را تشویق می کند تا برای اطلاعات بیشتر بازگردند. علاوه بر این، الگوی سایت بررسی شما کمک می‌کند تا تعیین کنید که چقدر آسان است که ویژگی‌هایی را که نیاز دارید (از جمله موارد ذکر شده در چند بخش بعدی) پیاده‌سازی کنید.

در اینجا چند نکته کلیدی وجود دارد که باید در قالب سایت بررسی به دنبال آنها باشید:

  • انعطاف پذیری طراحی. هنگام ایجاد سایت خود، می خواهید دراز مدت فکر کنید. شما الگویی نمی خواهید که شما را برای همیشه در همان طرح قفل کند.
  • ادغام افزونه. همانطور که سایت شما رشد می کند، پلاگین های جدیدی را برای کمک به مدیریت و بهبود آن کشف خواهید کرد. می‌خواهید الگویی را انتخاب کنید که امکان یکپارچه‌سازی آسان افزونه را فراهم کند.
  • پاسخگویی تلفن همراه. اکثر مصرف کنندگان به اینترنت دسترسی دارند از طریق دستگاه های تلفن همراه. اطمینان از اینکه الگوی شما از ابتدا پاسخگو باشد، شما را از منحنی جلوتر قرار می دهد.

می‌توانید بیشتر این عناصر را از طریق رتبه‌بندی به سایت خود اضافه کنید و افزونه های وردپرس را مرور کنید. به طور خاص، ما بازبینی کننده مناسب با بودجه را توصیه می کنیم:

The Reviewer plugin.بازبین به شما امکان می‌دهد تا جداول بررسی و مقایسه را در پست‌های وبلاگ، صفحات و انواع پست سفارشی خود درج کنید. هیچ محدودیتی برای انواع نظراتی که می توانید ایجاد کنید وجود ندارد و بازدیدکنندگان شما می توانند به راحتی نظرات خود را ارسال کنند. علاوه بر این، هر قالب ارائه شده توسط این افزونه دارای یک طرح پاسخگو است.

برای شروع کار با Reviewer، باید پس از نصب افزونه مجوز خود را ثبت کنید. در داشبورد خود به مرور بروید و سپس مجوز را انتخاب کنید. شما باید فرم را با نام کاربری و کد خرید خود پر کنید. پس از آن، می توانید شروع به اضافه کردن نظرات، امتیازات و رتبه بندی کنید.

2. یک سیستم رتبه بندی ثابت

مصرف‌کنندگان تمایل دارند به بررسی‌های آنلاین تأیید شده اعتماد کنند، اما فقط اگر سازگار و قابل اعتماد باشند. هنگام انتخاب یک پلاگین سیستم رتبه بندی، باید به دنبال ویژگی های خاصی باشید که به شما امکان می دهد رتبه بندی را به راحتی در سایت خود پیاده سازی کنید. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که خود افزونه دارای نظرات قوی است، انعطاف پذیر و آسان برای استفاده است و به خوبی با قالب شما ادغام می شود. بیایید مرور کنیم همه این معیارها و سپس برخی از موارد زیر را دارد:

The Let's Review Plugin

Let’s Review یک افزونه ممتاز است که به‌طور یکپارچه با بک‌اند وردپرس کار می‌کند و به شما امکان می‌دهد معیارهای نامحدود، دکمه‌های منحصربه‌فرد و حتی یک لیست مزایا و معایب را به نظرات خود اضافه کنید. همچنین دارای طراحی واکنشگرا است و چندین فرمت قابل تنظیم را ارائه می دهد. شروع کار با این افزونه ساده است و پس از نصب، اسناد کامل در منوی مدیریت موجود است.

3. Rich Snippets

وقتی چیزی را در اینترنت جستجو می‌کنید، نتایجی که می‌بینید معمولاً شامل یک پیوند و متن توصیفی است. آن متن یا «قطعه غنی»، صفحه را هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو توصیف می کند. بنابراین، گنجاندن ریچ اسنیپت‌ها به بهبود رتبه‌بندی موتورهای جستجو و نرخ کلیک کمک می‌کند.

برای پیاده سازی این ویژگی، پیشنهاد می کنیم All in One Schema.org Rich Snippets یک امتحان:

The All in One Schema Plugin.

علاوه بر ارائه انواع محتوا، نصب آن ساده است و رابط کاربری آسانی دارد. این شامل تمام انواع طرحواره های رایج مانند عکس ها، رتبه بندی ها و قیمت ها است و از طریق قسمت مدیریت وردپرس کاملا قابل تنظیم است. این افزونه همچنین به شما امکان می‌دهد پست‌ها را برای اضافه کردن اطلاعات بیشتر برای موتورهای جستجو پیکربندی کنید. اگر پس از نصب آن سؤالی دارید، می‌توانید از برنامه‌های دوستانه برنامه‌نویس استفاده کنید تالار گفتمان انجمن.

4. جداول مقایسه

هنگام اجرای یک سایت بررسی، اغلب می خواهید چندین محصول را در یک نگاه مقایسه کنید. اینجاست که جداول مقایسه مفید هستند. خوشبختانه، TablePress به شما امکان می‌دهد جدول‌هایی را با سطرها و ستون‌هایی که نیاز دارید اضافه کنید. و بدون استفاده از HTML استایل های آنها را سفارشی کنید:

The TablePress plugin.با این افزونه، می توانید به راحتی جداول خود را از طریق قسمت مدیریت وردپرس مدیریت کنید و آنها را در هر جایی از قالب خود اضافه کنید. این یک راه عالی برای مقایسه محصولات مختلف بر اساس قیمت، ویژگی‌های کلیدی، عملکرد و موارد دیگر است – ارائه اطلاعات حیاتی به مخاطبان شما که نیازی به جستجوی آن ندارند. بهترین بخش این است که حتی مبتدیان برای شروع کار با TablePress مشکلی نخواهند داشت.


ایجاد سایت بررسی روشی هوشمندانه برای افزایش مخاطب، ترافیک و حتی درآمد بازاریابی وابسته است. خوشبختانه، جامعه وردپرس با ارائه بسیاری از افزونه های مفید و آسان برای پیاده سازی که عملکردهای مورد نیاز را ارائه می دهند، این روند را آسان تر می کند.

آیا در مورد نحوه ساخت سایت بررسی پربازدید سؤالی دارید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا