چطوری میشه

نحوه شخصی سازی ووکامرس برای مشتریان با ارزش

نحوه شخصی سازی ووکامرس برای مشتریان با ارزش

به عنوان یک صاحب کسب و کار، هر مشتری خاص است. زیرا در پایان روزمشتری = درآمداست. اما از بین مشتریان خود، باید بتوانید کسانی را که بالاتر از بقیه قرار دارند شناسایی کنید.

اینها خریداران یکباره شما نیستند. اینها مشتریانی هستند که یا به صورت انبوه خرید می کنند، منبع درآمد مکرر هستند یا بر ارجاعات تأثیر می گذارند تا سر راه شما قرار گیرند. بیایید آنها را ارزشمندترین مشتریان شما بنامیم – زیرا، خوب، آنها هستند! آنها می توانند نمودار سود شما را به صورت تصاعدی افزایش دهند، شما آنها را راضی نگه دارید.

پس چگونه این کار را انجام می دهید؟ شما در شرف پیدا کردن هستید!

پیام‌رسانی شخصی

روند مطمئنی که امسال رو به افزایش است محتوای هوشمند است ! از شما می‌پرسید محتوای هوشمند چیست؟ این محتوایی است که برای نیازهای مشتری شما شخصی سازی شده است.

محتوای هوشمند از محتوای پویا برای نمایش پیام‌ها، فراخوان برای اقدام و غیره به‌جای محتوای ثابت قدیمی خسته کننده استفاده می‌کند. این به تجربه کاربر اضافه می کند. مشتریان قدیمی شما مطمئناً خوشحال خواهند شد اگر محتوا مستقیماً برای آنها جذاب باشد.

«محتوای شخصی‌شده عملکرد بهتری نسبت به محتوای عمومی دارد، زیرا احساسات مشتری را جذب می‌کند.»

این یک مثال است.

Customized Customer Welcome Message

به‌جای پیام کلی «Hello there»، «Hello {customer-name}» بهتر کار می‌کند. ابزارهایی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند مشتریان ارزشمند خود را شناسایی کرده و چنین محتوایی را برای آنها نمایش دهید.

با استفاده از فروشگاه WooCommerce خود، شخصی‌سازی شامل نمایش محصولات توصیه‌شده بر اساس تاریخچه خرید یا مرور آنها نیز می‌شود.

نکته شماره 1 فناوری WOOCOMMERCE

چگونه محتوای شخصی شده را به فروشگاه WooCommerce خود اضافه کنید؟

قیمت ویژه

کاملا واضح است، اینطور نیست؟ همه یک معامله خوب را دوست دارند. اما بیشتر از آن همه دوست دارند احساس خاص بودن داشته باشند.

این کار به این صورت است: اجرای تخفیف در فروشگاه می‌تواند به شما در بهبود فروش کمک کند، اما ارائه قیمت‌های ویژه به مشتریان خاص باعث می‌شود آنها برای اطلاعات بیشتر به شما مراجعه کنند.< /p>

مشتریان رده بالای شما می خواهند بدانند که خرید از شما ارزش دارد. و شما می توانید این فکر را با ارائه قیمت گذاری شخصی به آنها تقویت کنید. دو راه برای انجام این کار وجود دارد:

  1. قیمت گذاری بر اساس مقدار: برای خریداران عمده فروشی شما کاملاً کار می کند. صرفه جویی بیشتر برای مشتریانی که مقدار بیشتری از محصولات را خریداری می کنند
  2. قیمت گذاری بر اساس سطح عضویت: برای مشتریان وفادار شما. هرچه سطح عضویت بالاتر باشد، تخفیف بیشتر است

Role Based Pricing

نکته شماره ۲ فناوری WOOCOMMERCE

می‌توانید قیمت‌گذاری بر اساس کمیت یا قیمت‌گذاری مبتنی بر مشتری/گروه/نقش را با استفاده از:

تنظیم کنید

پیشنهادات و تخفیفات

WooCommerce به شما امکان می دهد قیمت های فروش را تعیین کنید و حتی فروش را برنامه ریزی کنید. اما برای مشتریان خاص خود یک قدم جلوتر بروید و پیشنهادهای شخصی برای تولد یا سالگرد آنها ایجاد کنید.

یک ایمیل تخفیف ویژه تولد یا اعتبار خرید می تواند ایده خوبی باشد!

نکته شماره 3 فناوری WOOCOMMERCE

این را می توان با استفاده از افزونه بازاریابی ایمیلی مانند:

به دست آورد

مزایای حمل و نقل

از Amazon Prime شنیده اید؟ فوراً یک زنگ به صدا در می آید، اینطور نیست. Amazon Prime ارسال یک روزه را به مشتریان اصلی خود ارائه می دهد. چرا اینطور است؟ این مزیتی است که آنها برای عضویت (وفادار) فروشگاه دارند.

این به اندازه شخصی‌سازی تجربه خرید نیست، به‌اندازه ارائه مزایای هزینه حمل برای مشتریان طولانی مدت یا شرکای تجاری.

به عنوان یک ایده جایگزین، می‌توانید بر اساس سطح عضویت، تخفیف‌های حمل و نقل ارائه دهید. اما مهمتر از همه، مطمئن شوید که به موقع ارسال می کنید تا با ارزش ترین مشتریان خود را راضی نگه دارید!

نکته شماره ۴ فناوری WOOCOMMERCE

نرخ های حمل و نقل شخصی را می توان با استفاده از:

بدست آورد

مزایای وفاداری

“به طور متوسط، ارزش مشتریان وفادار تا 10 برابر بیشتر از اولین خرید آنها است.”

SUMO Reward Points plugin

اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیک دارید، یکی از با ارزش ترین دارایی های شما پایگاه مشتریان فعلی شما است. به هر حال، ثابت شده است که مشتریان فعلی بیشتر از خریدارانی که برای اولین بار خرید می کنند، از شما خرید می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، اگر بتوانید پایگاه مشتریان فعلی خود را راضی نگه دارید، فروشگاه تجارت الکترونیک شما باید پیشرفت کند – البته، گفتن این کار بسیار ساده تر از انجام آن است!

راه‌های زیادی برای حفظ مشتری وجود دارد و یکی از بهترین استراتژی‌ها معرفی یک طرح وفاداری است. اگر این چیزی است که می‌خواهید پیاده‌سازی کنید، افزونه SUMO Reward Points، با قیمت 49 دلار موجود است. می توانید آن را با WooCommerce ادغام کنید، و این افزونه با تمام تم های پشتیبانی شده توسط WooCommerce سازگار است.

امتیازهای پاداش SUMO به شما امکان می دهد امتیازهای وفاداری را به روش های مختلفی تقسیم کنید. بدیهی ترین راه، البته، زمانی است که مشتری از فروشگاه شما خرید می کند. برای مثال، ممکن است به ازای هر 1 دلار خرج شده، 1 امتیاز پاداش ارائه دهید، و افزونه به شما امکان می دهد ارزش پولی هر امتیاز را مشخص کنید. فراتر از خرید، می‌توانید با ارائه امتیاز وفاداری، بازدیدکنندگان را به انجام برخی اقدامات تشویق کنید. می‌توانید برای اشتراک‌گذاری اجتماعی، گذاشتن نظر، ارجاع یک دوست یا ثبت‌نام در حساب کاربری خود امتیاز ارائه دهید. مجدداً می توانید مشخص کنید که برای هر یک از این اقدامات چقدر پاداش دریافت می شود. با SUMO، حتی می‌توانید با دادن امتیاز وفاداری به عنوان بخشی از یک مسابقه (چه به ازای هر ورودی یا برای برنده)، در رسانه‌های اجتماعی سر و صدا ایجاد کنید.

پس از آن بازدیدکنندگان می‌توانند امتیازات وفاداری خود را در هنگام تسویه‌حساب در ازای پول خریدشان پس‌خرید کنند. همچنین می توانید حداقل/حداکثر امتیازی را که باید در یک خرید بازخرید شود را مشخص کنید. اگر می خواهید به مشتریان خود دلیلی برای ادامه خرید از شما نسبت به رقبا ارائه دهید (غیر از ارائه خدمات عالی!) پس معرفی یک طرح وفاداری می تواند بسیار مؤثر باشد.

خدمات مشتری

ارزشمندترین مشتریان شما شایسته توجه ویژه هستند. آنها باید از مزیت وفاداری به دلیل ارتباط طولانی مدت با شما برخوردار باشند. علاوه بر تخفیف‌ها یا حتی مواد تبلیغاتی رایگان، خدمات مشتری درجه یک را ارائه دهید. به‌عنوان بخشی از این سرویس، همچنین می‌توانید ویدیوهای آموزشی محصول را برای آن‌ها پست کنید یا وبینارهای آموزشی محصول را برای محصولاتی که خریداری می‌کنند میزبانی کنید.

نکته شماره ۵ فناوری WOOCOMMERCE

خدمات مشتری شخصی را می توان با استفاده از:

اضافه کرد

تبلیغ رایگان

یک استراتژی که تضمینی برای خوشحال کردن مشتری و در عین حال کاملاً رایگان است، تبلیغ نام تجاری آنها در وب سایت شما است.

با نمایش داستان آنها در وبلاگ خود یا افزودن یک مصاحبه با مشتری، می‌توانید احساس خاص بودن در آنها ایجاد کنید و همچنین ترافیک را به سمت خود هدایت کنید. این نه تنها می تواند برای آنها مفید باشد، بلکه می تواند به سایر مشتریان نشان دهد که به آنها اهمیت می دهید. بهبود درک کلی برند شما.

نکته جایزه

توصیه‌های مشتریان درباره محصولات شما می‌تواند به پست ویژگی اضافه شود. کمی خودفروشی هرگز به کسی آسیبی نزده است؟ :-p

پیچیدن

چه پیام‌های شخصی‌شده باشد و چه قیمت‌گذاری، استفاده از چنین تاکتیک‌هایی باعث می‌شود مشتریان احساس مهم بودن کنند. و نکته اینجاست، نه؟! به این معنی است که به مشتریان اطلاع دهید که برای آنها ارزش قائل هستید.

اجرای این استراتژی‌ها بسیار ساده است و مزایای بلندمدتی دارد. هنگامی که تلاش آگاهانه ای برای اجرای آنها انجام می دهید، مشتریان ارزشمند شما مطمئناً احساس خوبی خواهند داشت … و این باعث می شود شما نیز احساس خوبی داشته باشید! 🙂

ایده‌های بیشتری دارید که دوست دارید اینجا اضافه شود؟ بخش نظرات برای بحث باز است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا