چطوری میشه

10 دلیل اصلی برای راه اندازی وبلاگ با وردپرس

10 دلیل اصلی برای راه اندازی وبلاگ با وردپرس

اگر بگویم وبلاگ نویسی یکی از بهترین کارهایی که تا به حال در زندگی ام انجام داده ام، دراز می کشم. منظورم این است که من می‌توانم با افراد بزرگ از سراسر جهان درست از خانه‌ام کار کنم، اما این پست مربوط به من نیست.

امروز، ما در مورد این صحبت می‌کنیم که چرا راه‌اندازی یک وبلاگ یکی از بهترین تصمیم‌هایی است که می‌گیرید. در واقع، ما شما را با 10 دلیل اصلی که چرا باید در همین لحظه وارد وبلاگ نویسی شوید، می فرستیم، یا اگر وقفه داشتید، دوباره شیرجه بزنید.

به هر حال، اگر اهل نوشتن نیستید، نگران نباشید، وبلاگ نویسی کار آسانی است. شما فقط صبر کنید و ببینید! کامپیوتر خود را با آن فنجان قهوه آماده کنید. اماده ای؟ عالی است.

1. وبلاگ نویسی آسان است

شما باید یک وبلاگ را راه اندازی کنید زیرا بسیار آسان است. آن را یک هدیه سال جدید برای خود در نظر بگیرید. آیا تصمیمی بهتر از تصمیمی وجود دارد که اجرای آن بسیار آسان باشد؟

توجه داشته باشید، من نمی گویم وبلاگ نویسی کار آسانی است، بلکه می گویم که موانع بسیار کمی برای ورود وجود دارد. شما به معنای واقعی کلمه به یک کامپیوتر با دسترسی به اینترنت و یک ایده برای شروع نیاز دارید.

خود کار می‌تواند مانند هر کسب‌وکاری که خود اداره می‌شود بسیار سخت‌گیرانه باشد، اما پاداش آن (و نه فقط پولی) ارزش آن را دارد. بهتر از همه شما برای راه اندازی یک وبلاگ به مدرک، طراح وب یا هیچ آموزش جالبی نیاز ندارید. شما می توانید در یک دقیقه به اشتراک گذاری زنده با کل جهان باشید. هر چیزی که برای موفقیت در وبلاگ نویسی نیاز دارید با یک کلیک فاصله دارد.

2. زیرا مقرون به صرفه است

می توانید با یک وبلاگ WordPress.com وبلاگ نویسی را به صورت رایگان شروع کنید. این یک مکان کاملا رایگان برای به اشتراک گذاشتن افکار، آپلود تصویر یا ویدیوها یا نوشتن راهنما در اختیار شما قرار می دهد. بسیاری از مردم هر روز این راه را شروع می کنند.

اما اینجا در WPExplorer، ما واقعاً WordPress.org خود میزبان را ترجیح می‌دهیم که قدرت بیشتری نسبت به WordPress.com برای وبلاگ نویسان معمولی به شما ارائه می‌دهد (به راهنمای خود در WordPress.org در مقابل WordPress.com برای کسب اطلاعات بیشتر). و انتقال وبلاگ از WordPress.com به WordPress.org بسیار آسان است. /a> اگر قبلاً یکی را شروع کرده اید.

برای راه‌اندازی یک وبلاگ با میزبانی خود، شما واقعاً به میزبانی نیاز دارید، زیرا می‌توانید تم‌های وردپرس رایگان< /a> و افزونه هایی برای استفاده در وب سایت خود برای استایل و ویژگی های اضافه شده. می‌توانید یک هاست مشترک با قیمت 2.95 دلار در ماه (برای سال اول) از Bluehost که شامل یک دامنه رایگان (برای سال اول) و بیش از منابع کافی برای یک وبلاگ جدید است. بنابراین با حدود  35 دلار امسال می‌توانید وبلاگ وردپرس خود را داشته باشید! این قیمت بسیار پایینی برای داشتن جایگاه خاص خود در وب است – پس چرا یک وبلاگ راه اندازی کنید؟

3. برش های نوشتاری خود را بهبود بخشید

همه و همه از نوشتن سود می برند. این یک هنر و مهارت است که ارزش آن را دارد. و از آنجایی که برای متخصص شدن در هر کاری به ۱۰۰۰۰ ساعت تمرین نیاز دارید، وبلاگ نویسی برای بهبود مهارت های نوشتاری خود چگونه است؟ درست همانطور که یک ماهیچه هنگام تمرین تقویت می شود، وبلاگ نویسی نیز به طور منظم مهارت های نوشتاری شما را بهبود می بخشد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه افکار خود را سریعتر و با سبک خاص خود به کلمات تبدیل کنید.

در حالی که من عاشق نوشتن پیش‌نویس پست‌هایم بر روی کاغذ برای احساس در واقع روی کاغذ هستم، در زمان زیادی صرفه‌جویی نمی‌شود، و البته وردپرس بهترین ابزار برای نوشتن است.< /p>

WordPress Distraction Free Writing

تقریباً هر قالب وردپرس شامل یک وبلاگ می‌شود، بنابراین برای شروع تایپ کردن، به سادگی روی پست‌ها > افزودن جدید کلیک کنید. فراموش نکنید که نوشتن بدون حواس پرتی را فعال کنید – روی برگه «گزینه‌های صفحه» در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید و کادر را علامت بزنید. اکنون باید یک نماد گسترش را در بالای ویرایشگر متن خود مشاهده کنید. برای پنهان کردن داشبورد وردپرس و کادرهای تنظیمات پست (برچسب‌ها، دسته‌ها، تصویر ویژه و غیره) روی آن کلیک کنید تا فقط ویرایشگر متن قابل مشاهده باشد.

WordPress Writing Prompts

مطمئن نیستید چه بنویسید؟ پست روزانه درخواست‌های نوشتاری را برای کمک به شروع کار منتشر می‌کند. به عنوان مثال، درخواست امروز «مکالمه» است و ما در حال شروع گفتگو درباره شما هستیم که در نهایت وبلاگ خود را راه اندازی می کنید. اگر هنوز مطمئن نیستید که چگونه یا از کجا شروع کنید، راهنمای ما را در بررسی کنید. چگونه اهمال کاری را شکست دهیم و دست به کار شویم!

4. هر روز اطلاعات و مهارت های جدید بیاموزید

برای نوشتن محتوایی که ارزشش را داشته باشد، باید زمان و منابعی را برای تحقیق سرمایه‌گذاری کنید.  حتی اگر قصد ندارید یک پست بنویسید، نه تنها به چیزی که به آن علاقه دارید، بلکه به تحقیق فراوان نیاز دارید.

علاوه بر این، این کار شامل نوشتن در مورد همه چیزهای درون/خارج از جایگاه شماست (من توصیه می‌کنم در موضوعات/موضوعات چندگانه صحبت نکنید، اما چه کسی شما را متوقف می‌کند؟). نوشتن در مورد چیزهای مختلف هر روز شما را فردی باهوش تر می کند و می توانید آن را به بانک ببرید. وقتی برای اولین بار ما را راه اندازی می کنید، در مورد موضوعاتی که هنوز با آنها آشنا نیستید به شما پیشنهاد می شود – اما لطفاً اجازه ندهید که شما را متوقف کند.

Treehouse Online Courses

برای یادگیری زبان‌های کدنویسی، مقاصد سفر، غذاهای عجیب و غریب، ماشین‌های فوق‌العاده، رویدادهای تاریخی و فرهنگ‌های سراسر جهان وقت بگذارید. خود را آموزش دهید سپس به یادگیری بیشتر ادامه دهید. ما به شدت وب سایت هایی مانند خانه درختی، لیندا و Udemy برای شروع با موضوعات جدید (یا WP101 اگر به طور خاص به وردپرس علاقه دارید) اما تعداد زیادی دوره رایگان شگفت انگیز در YouTube نیز وجود دارد (اگرچه مسلماً یافتن آنها کمی زمان بیشتری می برد).

5. اقتدار شوید

توضیح نمی‌دهیم که چگونه این اتفاق می‌افتد، اما وقتی درباره موضوعی برای مدتی وبلاگ می‌زنید، خوانندگان شروع به تماس با شما به عنوان یک متخصص در آن موضوع می‌کنند. چه کسی می داند که این مقام اقتدار چه نوع افراد بزرگ و چیزهایی را برای شما به ارمغان می آورد؟

متخصصان خودآموخته زیادی در مورد هر موضوعی وجود دارند که محصولات و خدمات مختلفی را ارائه می‌کنند، همه اینها به لطف تثبیت خود به عنوان مقامات در زمینه‌های مربوطه خود هستند. وبلاگ نویس creme de la creme در هر جایگاهی، موقعیتی پردرآمد و قابل احترام است. اقتدار در هر زمینه موضوعی درهایی را به روی یک دنیای کامل از امکانات باز می کند. وبلاگ ساده ترین راه برای تثبیت خود به عنوان یک مرجع قابل اعتماد در هر زمینه ای است.

پس چگونه خود را به عنوان یک مرجع تثبیت می کنید؟ ابتدا تخصص وبلاگ نویسی خود را پیدا کنید سپس بنویسید. در وبلاگ خود بنویسید، پست‌های مهمان ارسال کنید و در رسانه‌های اجتماعی با متخصصان دیگر در زمینه‌ای که هدف آن هستید درگیر شوید. پاداش – همه این فعالیت‌های آنلاین مطمئناً به شما کمک می‌کند مخاطبان خود را ایجاد کنید، و داشتن دنبال‌کنندگان همیشه برای تجارت خوب است.

6. با افراد شگفت انگیز جدید آشنا شوید

WordCamp Events

ما حیوانات اجتماعی هستیم. ما همیشه می خواهیم قبیله هایی تشکیل دهیم و به کسانی بپیوندیم که در جاه طلبی ها و آرزوهای ما مشترک هستند. وبلاگ نویسی شما را با افراد فوق العاده ای مرتبط می کند که به اندازه شما به موضوع علاقه مند هستند.

با اینفلوئنسرهایی روبرو خواهید شد که چشمان شما را باز می کنند، انگیزه هایی که شما را ادامه می دهند، کارفرمایانی که شما را استخدام می کنند و حتی سرمایه گذارانی که می خواهند با شما شریک شوند. شما افراد زیادی را ملاقات خواهید کرد، افرادی که بدون وبلاگ نمی‌دیدید.

افرادی که می توانند دوستان واقعی شوند. مردم از همه اقشار. آنها به شما الهام می بخشند، از شما انتقاد می کنند و به روش هایی غیرقابل تصور به اشتراک می گذارند. آنها بخشی از زندگی شما خواهند شد و شما مال آنها. شما دنیای وبلاگ را دوست خواهید داشت و با وردپرس می توانید این دوستی ها را به دنیای واقعی منتقل کنید.

رویدادهای مهم وردپرس هر سال وجود دارد، و اغلب حداقل یک یا دو رویداد در نزدیکی شما رخ می دهد. در اینجا تعدادی از موارد دلخواه ما آمده است:

7. رئیس خود باشید

اگر 9 به 5 دارید و آن را دوست دارید، عالی است – آن را دنبال کنید! با این حال، اگر می‌خواهید از روزمرگی فرار کنید و به عکس‌ها بپردازید، وبلاگ نویسی قطعاً برای شما مناسب است. با نشستن در ترافیک، قهوه کهنه و نگاه کردن به همان دیوارها خداحافظی کنید!

اگر می‌خواهید رئیس خود باشید، کسب‌وکار پرباری را راه‌اندازی کنید و این کار را بیشتر با شرایط خود انجام دهید، وبلاگ‌نویسی بهترین کار است. شما حتی می توانید یک وبلاگ را به عنوان یک کار جانبی راه اندازی کنید و شغل فعلی خود را حفظ کنید.

اکنون، رئیس خود بودن مزایا و معایب خود را دارد. با این حال، این چیزی است که باید حداقل یک بار در زندگی خود امتحان کنید. این یک هیجان است که کسب و کار خود را از هر کجای دنیا اداره کنید. به خصوص اگر فقط از استعدادهای طبیعی خود استفاده می کنید. دانش اکتسابی نیز مؤثر است، بنابراین خجالت نکشید.

8. برنامه و تمرکز انعطاف پذیر

حرفه وبلاگ نویسی به دلیل نداشتن کلمه بهتر، آفتاب پرست است. می‌تواند به هر چیزی که می‌خواهید تبدیل شود، و می‌توانید هر زمان که بخواهید آن را به هر جایی ببرید. این نوع انعطاف‌پذیری چیزی است که با هیچ شغل دیگری یا حتی با بیشتر سرگرمی‌ها نمی‌توانید پیدا کنید.

همچنین می‌توانید چرخ دنده‌ها را تغییر دهید و وبلاگ خود را به یک تجارت تبدیل کنید الف> نسبتاً آسان.  به عنوان مثال، می توانید از یک وبلاگ برای ارائه خدمات، ارسال ترافیک بیشتر به سایت اصلی خود، تبلیغ یک فروشگاه آفلاین، اشتراک گذاری افکار خود و انجام هر کاری که فکرش را بکنید استفاده کنید. وبلاگ یک ابزار ارزشمند برای آنلاین بودن است زیرا بسیار همه کاره است.

علاوه بر آن، لازم نیست همیشه یا حتی اصلاً بنویسید. شما می توانید رسانه دیگری مانند ویدئو، تصویر، صدا، بازی را انتخاب کنید یا افراد دیگری را استخدام کنید تا برای شما بنویسند تا وب سایت و مخاطبان خود را رشد دهید. وقتی صحبت از ساختن وبلاگ شما می شود، گزینه های شما واقعاً بی پایان هستند.

9. پول در بیاورید (هر چقدر که می خواهید)

Make Money With WordPress

من یک وبلاگ نویس استخدامی هستم و تنها نیستم. این بدان معناست که من برای امرار معاش وبلاگ می نویسم، درست مثل یک میلیون و یک وبلاگ نویس دیگر. مزیت آن (درست مانند رئیس خود بودن) این است که مسئولیت درآمد خود را بر عهده بگیرید. شما نرخ ها و برنامه خود را کنترل می کنید، بنابراین درآمد شما 100٪ تحت کنترل شما است.

بعضی از افراد فرمول وبلاگ نویسی را کامل کرده اند و میلیون ها درآمد دارند. برای ذکر برخی از وبلاگ نویسان معروف، اسکات دلانگ (او که ViralNova را برای ما به ارمغان آورد)، پت فلین (درآمد غیرفعال هوشمند) در میان دیگران وجود دارد.

هنگامی که یک وبلاگ راه اندازی می کنید، محتوای خوب ایجاد می کنید و ترافیک ایجاد می کنید، می توانید از وب سایت و برند خود کسب درآمد کنید. راه‌های زیادی برای کسب درآمد با وردپرس از طریق پیوندهای وابسته وجود دارد. ، مقالات حمایت شده، تبلیغات، Adsense و موارد دیگر. خلاق باشید، تحقیقات خود را انجام دهید و لطفاً قوانین (FTC، مالیات و غیره) را فراموش نکنید.

وقتی وبلاگ نویسی به درستی انجام شود، یکی از پردرآمدترین مشاغل در جهان است. به‌علاوه، با انجام کاری که قبلاً دوست دارید، درآمد کسب می‌کنید.

10. برای پس دادن

لازم نیست نلسون ماندلا یا وانگاری ماتای ​​باشید تا به خاطر هدفی که به آن اهمیت می دهید قهرمان شوید. ایجاد تغییر از طریق وبلاگ بسیار آسان است. با یک مشکل مقابله کنید و یک وبلاگ به شما امکان می دهد با افراد همفکر تعامل کنید.

برای راه اندازی یا حمایت از یک موسسه خیریه باید بیل گیتس یا بیگ شان باشید؟ پاسخ منفی است. وبلاگ شما ابزار قدرتمندی است که می توانید از آن برای حمایت از هر دلیلی استفاده کنید. یک مقاله صمیمانه در مورد چیزی که واقعاً به آن اهمیت می دهید بنویسید، یک وب سایت تأمین مالی جمعی راه اندازی کنید تا در کوتاه ترین زمان کمک های مالی جمع آوری کنید یا حتی وقت خود را اهدا کنید و از دانشی که در مورد وبلاگ نویسی کسب کرده اید برای ایجاد یک وب سایت برای هدفی که به آن اهمیت می دهید استفاده کنید.

همچنین می‌توانید با وبلاگ خود به انجمن پاسخ دهید. به وبلاگ نویسان جدید پلت فرمی بدهید تا نام خود را از طریق پست مهمان به نمایش بگذارند، رویدادهای آینده وردپرس را تبلیغ کنند، نکات وبلاگ نویسی خود را به اشتراک بگذارند و موارد دیگر. راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید به روش‌های غیر مالی به جامعه وردپرس ارزش بدهید.

اکنون شما…

لعنتی منتظر چی هستی؟ چرا وبلاگ نمی نویسی؟ چه چیزی شما رو عقب نگاه داشته؟ و فکر کنیم فهرست ما در اینجا جامع نیست. کارهای بی شمار دیگری وجود دارد که می توانید با وبلاگ نویسی انجام دهید.

اگر سؤال یا پیشنهادی در مورد این پست یا وبلاگ نویسی به طور کلی دارید، لطفاً در نظر دادن در زیر دریغ نکنید. به سلامتی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا