چطوری میشه

نحوه استفاده از پاپ آپ ها بدون آسیب رساندن به سئو

نحوه استفاده از پاپ آپ ها بدون آسیب رساندن به سئو

بیایید یک چیز را از سر راه برداریم. پاپ آپ ها می توانند برای خوانندگان بسیار آزاردهنده باشند، اما مورد علاقه وب مسترها هستند. آنها برای تبدیل عالی هستند و بنابراین واقعاً هیچ آرزویی برای حذف پاپ آپ وجود ندارد. چالش واقعی در نمایش پاپ آپ ها به روشی است که برای تبدیل موثرتر باشد و در عین حال برای خوانندگان مزاحم نباشد. در این پست، بیایید نحوه استفاده ایمن از پنجره های بازشو بدون آسیب رساندن به SEO در وب سایت خود را بررسی کنیم.

چرا باید از پنجره های بازشو استفاده کنید

پنجره‌های بازشو ابزار بسیار خوبی برای جلب توجه خوانندگان و هدایت آن به مناطق یا محتوای خاصی از وب سایت شما هستند. آنها می توانند مشتری را برای خرید یک محصول، پرداخت هزینه خدمات، ثبت نام در خبرنامه، تمدید اشتراک و موارد دیگر متقاعد کنند. یک مطالعه توسط SumoMe نشان داد که پنجره‌های بازشو به طور کلی دارای یک نرخ تبدیل 3.09٪. این رقم می تواند به 9.28 برسد که در مورد پنجره های بازشو با عملکرد برتر باشد.

Pop-Up Conversion Rates< p class="wp-caption-text">منبع: SumoMe.com

همچنین می‌توانید از پنجره‌های بازشو برای هدایت بازدیدکنندگان به هر دکمه تماس برای اقدام، برای اعلام و ارائه اطلاعات استفاده کنید.

نحوه طراحی پاپ آپی که تبدیل می شود

در مطالعه بالا، ممکن است متوجه شده باشید که همه پنجره‌های بازشو به یک اندازه در تبدیل مؤثر نیستند. نرخ تبدیل به طور قابل توجهی برای پاپ آپ های با عملکرد بالا افزایش می یابد. بنابراین، بیایید وقت بگذاریم تا بفهمیم چه چیزی باعث ایجاد یک پاپ آپ عالی می شود. در اینجا 8 جنبه از یک پاپ آپ خوب وجود دارد:

  1. یک تیتر جذاب و مرتبط که فوراً موضوع پنجره بازشو را بیان می‌کند (اشتراک! فروش جمعه سیاه! و غیره).
  2. یک توضیح واضح که خوانندگان را حدس بزند ضروری است. شما باید افشا کنید که پنجره بازشو به چه منظور است، نه تنها زیرا ممکن است تبلیغات فریبنده تلقی شود (که FTC اجازه نمی دهد) اما همچنین به این دلیل که هرزنامه به نظر می رسد – مردم می خواهند بدانند روی چه چیزی کلیک می کنند. آیا روی پنجره‌ای کلیک می‌کنید که فقط می‌گوید FREE بدون جزئیات دیگر؟ احتمالا نه.
  3. جذابیت بصری نیز کلیدی است. از رنگ‌ها، تصاویر و فونت‌هایی که برجسته هستند استفاده کنید، فقط مراقب باشید زیاده روی نکنید. گرافیک‌های دیوانه‌کننده یا سبک‌های قدیمی می‌توانند یک آپتین را مانند هرزنامه جلوه دهند، بنابراین هنگام ایجاد پنجره بازشو، روندهای طراحی فعلی و همچنین ظاهر و احساس وب‌سایت خود را در نظر داشته باشید.
  4. پنجره باید مرتبط با زمینه صفحه وب که در آن ظاهر می شود باشد. ابتدا باید از صفحه برای ایجاد ارزش استفاده کنید و سپس از آن مقدار برای ایجاد علاقه در پاپ آپ استفاده کنید. برای مثال، در یک صفحه وبلاگ، می‌توانید از خوانندگان بخواهید که در وبلاگ مشترک شوند در حالی که در فروشگاه خود ممکن است از آنها بخواهید که برای تخفیف‌ها مشترک شوند.
  5. همراه با ارتباط، پنجره بازشو باید در مکانی که منطقی است قرار گیرد. اکثر خوانندگان قبل از خواندن مطالبی قصد ندارند در وبلاگ شما مشترک شوند، بنابراین افزودن یک گزینه اسلاید-in پس از پایان یافتن نیمه صفحه، یا یک پنجره بازشو پس از پایان مقاله احتمالاً می تواند باشد. بهتر. هنگام انتخاب نحوه و مکان قرار دادن پنجره های بازشو، منطقی فکر کنید.
  6. چیزی را که ارزش است به خوانندگان خود ارائه دهید. ارزش آن را داشته باشید که روی پاپ آپ کلیک کنند. تخفیف‌ها، دسترسی به محتوای ارزشمندتر، عضویت رایگان، پیوندهایی برای مطالعه بیشتر می‌تواند باعث شود بازدیدکنندگان روی پنجره بازشو کلیک کنند.
  7. پنجره باید یک پیوند مستقیم به محتوای مورد نظر باشد. خواننده نباید مجبور باشد پس از کلیک بر روی پنجره بازشو چندین بار کلیک کند یا چندین عمل انجام دهد. اگر اشتراک خبرنامه را ارائه می‌دهید، خوانندگان باید بتوانند اطلاعات خود را وارد کنند و در صفحه پیگیری مفید و مرتبطی قرار بگیرند که اشتراک را تأیید می‌کند یا حتی محتوای بیشتری را به اشتراک می‌گذارد که ممکن است از آن لذت ببرند. اگر یک کوپن ارائه می‌دهید، کلیک کردن باید کد را اعمال کنید (یا کپی کنید) و کاربر را به فروشگاه خود ببرید.
  8. ایجاد عنصر کنجکاوی همچنین می‌تواند خواننده را وادار کند تا از طریق یک پنجره بازشو کلیک کند. اما، همانطور که قبلا ذکر شد، عمل باید به چیزی ارزشمند منجر شود. بنابراین، در حالی که یک تخفیف اسرارآمیز یا نکات «محرمانه» برای موفقیت، طعمه‌های کلیکی عالی هستند، حتماً به قول خود عمل کنید.

علاوه بر این عوامل، هنگام در نظر گرفتن نحوه استفاده از پنجره‌های بازشو، باید به آمار نیز توجه کنید. در حالی که می‌توانیم نکاتی را برای کمک به شما در ایجاد پاپ‌آپ به اشتراک بگذاریم، اما نمی‌توانیم به شما بگوییم که دقیقاً چه چیزی برای وب‌سایت شما در صنعت خاص شما بهترین کار را دارد. از گزارش یا تجزیه و تحلیل برای پلاگین یا نرم‌افزار optin خود برای ردیابی پنجره‌های بازشو در حال تبدیل استفاده کنید و از آنجا بهبودهایی ایجاد کنید.

آیا گوگل وب‌سایت‌ها را با پنجره‌های بازشو جریمه می‌کند؟

پاسخ سریع شاید است – بستگی به این دارد که پنجره بازشو شما مزاحم در نظر گرفته شود. حتی اگر موفق به بهینه سازی کامل پاپ آپ های خود شوید، به این معنی نیست که می توانید جلو بروید و صفحات وب خود را با آنها پر کنید. حداقل، اگر می خواهید توسط گوگل پیدا شوید، نه. برخی از بازدیدکنندگان به سادگی پنجره را می بندند و در صورت بروز یک پاپ آپ از وب سایت شما دور می شوند. برای اینکه بازدیدکنندگان بیشتر در صفحات وب شما بمانند، و برای اینکه گوگل شما را در نتایج جستجو فهرست کند، باید مطمئن شوید که پنجره‌های بازشو برای کاربر مزاحم نیستند.

از 10 ژانویه 2017، Google شروع به جریمه کردن پنجره‌های بازشو (بینابینی) در صفحات وب تلفن همراه کرده است که برای خواننده مزاحم هستند. Google می‌خواهد مطمئن باشد که دسترسی به محتوایی که به کاربران ارائه می‌شود بدون توجه به دستگاهی که برای مرور وب استفاده می‌کنند، آسان است.

روش های جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو دائما در حال تغییر است. امروز، ترافیک از دستگاه های تلفن همراه< /a> از ترافیک دسکتاپ پیشی می گیرد. با توجه به این رشد در ترافیک تلفن همراه، گوگل فاکتورهایی را در رتبه بندی قرار می دهد که بر تجربه کاربر از تلفن همراه تاکید دارند. دستگاه های تلفن همراه از روش های مختلف جستجو مانند جستجوی محلی و جستجوی صوتی استفاده می کنند. موتورهای جستجو تا حد زیادی تحت تأثیر این عادات جستجوی کاربران تلفن همراه هستند. در واقع، Google به سمت نمایه‌سازی اولین تلفن همراه رفته است. و در هر جستجویی، ربات‌های Google اکنون به صفحات وب تلفن همراه شما قبل از محتوای روی دسک‌تاپ شما نگاه می‌کنند.

برای دسترسی آسان‌تر به محتوا در تلفن همراه، Google هدف دستورالعمل‌های تلفن همراه که توضیح می‌دهد چه پنجره‌های بازشو در تلفن همراه قابل قبول هستند و چه مواردی غیرقابل قبول هستند. قاعده اصلی این است که پنجره‌های بازشو و هر نوع محتوای میانی دیگری که برای خوانندگان مزاحم است، یک نه بزرگ است. این فقط برای صفحات وب تلفن همراه قابل اجرا است.

نمونه هایی از پنجره های بازشو قابل قبول

Acceptable Pop-ups Will Not Harm SEO

Google نمونه هایی از پنجره های بازشو غیر مزاحم را ارائه می دهد. پنجره‌های بازشو مشابه اینها خوب هستند و توسط Google کاملاً قابل قبول هستند،

  • پنجره‌های بازشو در پاسخ به الزامات قانونی مانند تأیید سن یا استفاده از کوکی. همین امر در مورد پنجره های بازشو که برای دسترسی به محتوای قفل شده نیاز به ورود به سیستم دارند.
  • پنجره هایی که فضای صفحه نمایش مناسبی را اشغال می کنند و به راحتی قابل حذف هستند.
  • پیام‌های کوچک‌تر مانند بنرها، خطوط درون خطی یا اسلایدها، یا محتوای پنهان در پشت برگه‌ها.

از فهرست گویا در بالا، ممکن است نتیجه گیری شود که شامل محتوای قابل گسترش مانند آکاردئون یا جعبه های قابل ارتقا، گزینه های امنی هستند.

نمونه هایی از پنجره های بازشو غیرقابل قبول

Bad Pop-ups Will Harm SEO Rank

Google پنجره‌های بازشو که به‌طور قابل‌توجهی به وب‌سایت شما آسیب می‌زند یا از استفاده افراد از آن جلوگیری می‌کند، تأیید نمی‌کند. این شامل موارد زیر است:

  • تبلیغات بینابینی کلاسیک و تبلیغاتی که کاربران را هنگام حرکت بین صفحات و/یا قبل از رسیدن به صفحه اصلی شما قطع می‌کند.
  • پنجره جدید باز می شود که به محض کلیک کاربر بر روی صفحه شما باز می شود.
  • پاپ‌آپ‌های پوشاننده محتوا که کاربران برای ادامه خواندن مجبور به بستن آن‌ها می‌شوند.
  • اطلاعات داخلی مستقلی که باید قبل از دسترسی کاربران به محتوای شما نادیده گرفته شوند.
  • طرح‌بندی‌های فریبنده صفحه‌ای که قسمت بالای آن شبیه یک صفحه بینابینی است.

از این مثال‌ها، می‌توان نتیجه گرفت که انواع بین‌افزارهای زیر نیز مورد پسند Google قرار نمی‌گیرند،

  • هرزنامه، رد کردن پنجره‌های بازشو که بازدیدکنندگانی را که تصادفاً روی آنها کلیک می‌کنند هدایت می‌کنند یا تجربه کاربران شما را کاهش می‌دهند، دشوار است.
  • روکش های تمام صفحه، تشک های خوش آمدگویی، و مدال های تبلیغاتی.
  • تبلیغات لایت باکس سرزده.
  • Interstitials که از کاربر بخواهید یک برنامه تلفن همراه نصب کند.

اگرچه این ممکن است کمی خشن به نظر برسد، منطقی است. Google بر روی تجربه کاربر متمرکز است و راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید همچنان مخاطبان خود را با پنجره‌های بازشو افزایش دهید، بدون اینکه طرف بد Google را وارد کنید.

نحوه استفاده از پاپ آپ بدون آسیب رساندن به SEO

اگر به این نقطه رسیده‌اید، باید درباره نحوه استفاده از پنجره‌های بازشو و درک درستی از انواع پنجره‌های بازشو که احتمالاً بر سئوی سایت شما تأثیر نمی‌گذارند، ایده داشته باشید. هنگام افزودن پنجره های بازشو به سایت خود می توانید از موارد زیر به عنوان دستورالعمل های کلی استفاده کنید.

به خروج از پنجره‌های بازشو قصد خروج بروید. جان مولر Google تأیید کرد که محتوای بینابینی توسط قصد خروج ایجاد شده است هنوز مجاز هستند. بین کلیک جستجو و دسترسی به محتوا فقط بینابینی ها نمایش داده می شوند که تأثیر منفی بر رتبه بندی دارند. در نتیجه، پنجره‌های بازشو که هنگام حرکت از صفحه‌ای به صفحه دیگر ظاهر می‌شوند، یا قصد خروج پنجره‌های بازشو احتمالاً بر رتبه‌بندی تأثیر نمی‌گذارند.

تاخیر ظاهر پنجره بازشو. منتظر بمانید تا خوانندگان با محتوای شما درگیر شوند و مطمئن شوید که پاپ آپ به طور خودکار بسته می شود. می‌توانید از گوگل آنالیتیکس برای اطلاع از میانگین زمان ماندن کاربر در یک صفحه وب استفاده کنید. بسیاری از افزونه‌های optin دارای ویژگی‌هایی برای تنظیم زمان یا محرک‌های مبتنی بر تعامل برای پنجره‌های بازشوی شما هستند که به تعویق انداختن آنها تا زمانی که خواننده در محتوای سایت شما درگیر شود، آسان است.

همچنین ایده خوبی است که بین هر دو نمایش پاپ آپ خود فاصلههای طولانی داشته باشید. کاربران نمی‌خواهند در هر صفحه‌ای که بازدید می‌کنند با درخواست‌های «اشتراک» بمباران شوند. پنجره بازشو خوب از کوکی‌ها استفاده می‌کند تا بتوانید کاربران خاصی را شناسایی کرده و مجدداً هدف‌گیری کنید تا پنجره‌های بازشو مختلف، پیشنهادات ویژه برای کاربران بازگشتی یا حتی پیگیری‌های مبتنی بر تعامل ارائه دهید.

همچنین می‌توانید به سادگی پنجره‌های بازشو خود را در دستگاه‌های تلفن همراه مخفی کنید و فقط روی رایانه‌های رومیزی نشان دهید. یا می‌توانید کمپین‌های بازشو برای دستگاه‌های مختلف ایجاد و تعریف کنید تا همچنان بتوانید از سبک خوش‌آمدگویی همپوشانی استفاده کنید.

OptinMonster for Advanced Pop-up Options

پس چگونه می‌توانید از همه این نکات برای ایجاد و پیاده‌سازی گزینه‌های عالی استفاده کنید که منجر به جریمه Google نمی‌شوند؟ یا نمی‌دانید چگونه می‌توان از پاپ‌آپ‌ها به طور خاص با وردپرس استفاده کرد؟ ما OptinMonster را توصیه می کنیم. این مولد قدرتمند سرب، تعداد زیادی optin و ویژگی‌ها را برای شخصی‌سازی کامل پنجره‌های بازشو، تشک‌های خوش‌آمدگویی، اسلاید در optins، قفسه‌های محتوا، پیشنهادات سفارشی و موارد دیگر ارائه می‌دهد. از همه بهتر، استفاده و پیاده سازی آن با وردپرس آسان است.

OptinMonster Review & Setup Guide

می‌توانید بررسی OptinMonster ما را برای دیدن اسکرین‌شات‌های بیشتر بخوانید و البته با شروع کامل، اما به طور خلاصه OptinMonster ایجاد، سفارشی کردن و مدیریت گزینه‌ها و پاپ‌آپ‌های خود را برای وردپرس بسیار آسان می‌کند.

OptinMonster Optin Customizations

ایجاد optin واقعی در وب‌سایت آنها اتفاق می‌افتد، جایی که می‌توانید از سازنده کشیدن و رها کردن، گزینه‌های استایل داخلی (اگرچه از CSS سفارشی پشتیبانی می‌کنند)، گزینه‌های موبایل، جلوه‌های سفارشی و تنظیمات کمپین برای طراحی پنجره‌های بازشو استفاده کنید. همچنین می‌توانید از میان گزینه‌های زمان‌بندی عمومی و همچنین exit-intent پیشرفته‌تر انتخاب کنید. /a>، ماشه اسکرول، عدم فعالیت، زمان‌بندی و موارد دیگر. این علاوه بر توانایی هدف قرار دادن کاربران خاص بر اساس ارجاع، موقعیت جغرافیایی، دستگاه یا حتی کوکی‌ها برای کمپین‌های شخصی‌شده است.

Install The OptinMonster Plugin

وقتی optin شما آماده شد، فقط افزونه آن را نصب کنید، به حساب OptinMonster خود متصل شوید و گزینه‌هایی را که می‌خواهید فعال کنید انتخاب کنید. و در حالی که هزاران ویژگی عالی دیگر وجود دارد که می‌توانیم به آنها اشاره کنیم، آخرین موردی که می‌خواهیم به آن بپردازیم، تجزیه و تحلیل. می‌توانید به سرعت در یک نگاه ببینید که کدام پنجره‌های بازشو و optin در حال تبدیل هستند، تغییرات را با آزمایش تقسیم A/B آزمایش کنید و عملکرد را از داشبورد خود ردیابی کنید.

بنابراین اگر به افزودن پنجره‌های بازشو به وب‌سایت خود علاقه دارید و می‌خواهید مطمئن شوید که از جریمه‌های Google اجتناب کنید، OptinMonster همه ویژگی‌ها و گزینه‌هایی را که احتمالاً می‌خواهید ارائه می‌کند.

جمع بندی

پاپ‌آپ‌ها و سایر فایل‌های بین‌افزاری چیزهای زیادی برای خود دارند. هیچ چیز مانند یک پاپ آپ توجه خواننده را جلب نمی کند، اما بسیاری از کاربران و ربات های گوگل با آنها مهربان نیستند. اگر متوجه افزایش نرخ پرش در سایت خود در پست ژانویه امسال شده اید، پنجره های بازشو ممکن است یکی از دلایل احتمالی آن باشد.

علاوه بر این، همانطور که در زمان نوشتن این پست، Google اعلام کرده است که از 15 فوریه 2018، مسدود کننده تبلیغات داخلی Chrome شروع به مسدود کردن تبلیغاتی می کند که شکایتی از استانداردهای تعیین شده توسط ائتلاف برای Better Ads، که Google یکی از اعضای آن است. این استانداردها هر دو تجربه دسکتاپ و موبایل را پوشش می دهند. نمونه هایی از این گونه تبلیغات، تبلیغات پاپ آپ، تبلیغات چسبناک بزرگ و تبلیغاتی هستند که صدا را به طور غیرمنتظره پخش می کنند. از این پس، وب‌سایت‌ها همچنین باید بررسی کنند که آیا پنجره‌های بازشو آن‌ها با استانداردهای تعیین‌شده توسط Coalition for Better Ads مطابقت دارد یا خیر.

اگر سؤال یا نکات بیشتری در مورد نحوه استفاده از پنجره‌های بازشو دارید، لطفاً در نظرات زیر برای ما پیام بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا