چطوری میشه

چگونه یک وب سایت وردپرسی برای مشاغل کوچک ایجاد کنیم

چگونه یک وب سایت وردپرسی برای مشاغل کوچک ایجاد کنیم

آیا تصمیم به راه اندازی یک وب سایت کسب و کار کوچک گرفتید؟ تشخیص نیاز به ایجاد یک حضور آنلاین قوی واقعاً مهم است و یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار استفاده از یک وب‌سایت وردپرس برای کسب و کار کوچک است. چرا وردپرس؟ زیرا WordPress برای مشاغل کوچک عالی است! این به کسب و کار شما پایه محکمی می دهد و فرصت خوبی برای آشکار کردن پتانسیل خود در وب به طور کامل می دهد. با وردپرس، ساختن نام تجاری، بازاریابی آنلاین کسب و کار و تثبیت هویت خود از طریق محتوای باکیفیت وب سایت شما آسان است.

در حالی که وب سایت شما باید به راحتی برای بازار هدف شما قابل دسترسی باشد و ترجیحات زیبایی شناختی آنها را جلب کند. همچنین باید داستان برند شما را بیان کند، با رقبا متفاوت باشد و خود را به مشتریان احتمالی معرفی کند. نکته مهم در اینجا این است که از طریق طرحی که پیاده‌سازی می‌کنید و محتوایی که ایجاد می‌کنید کسب‌وکار کوچک خود باید بتوانید به مشتریان بگویید که منبع قابل اعتماد و معتبری هستید.

اکنون، چگونه می‌خواهید یک وب‌سایت وردپرسی برای کسب و کار کوچک بسازید؟ در اینجا چند مرحله و نکات کلیدی برای کمک به شروع کار آورده شده است.

راه اندازی وب سایت: آغاز بسیار

اگر در مراحل اولیه راه‌اندازی وب‌سایت خود احساس ناراحتی می‌کنید، فقط ادامه مطلب را بخوانید و ما به شما کمک می‌کنیم. در مورد ظاهر وب سایت آینده خود، ویژگی های عملکردی، عنوان و غیره خوب فکر کنید. شما می‌توانید وب‌سایت وردپرس کسب‌وکار کوچک خود را با تمام موارد بالا مجهز کنید تا بازار هدف کسب‌وکار، موتورهای جستجو و ویژگی‌های نام تجاری خود را زیر نظر داشته باشید.

هاست خوب را پیدا کنید

WordPress Hosting

در هسته هر وب سایت میزبانی خوب وجود دارد. از آنجایی که در حال ساخت یک وب‌سایت وردپرسی برای کسب و کار کوچک هستید، توصیه می‌کنیم از برنامه‌های میزبانی ابری مشترک یا اولیه صرفنظر کنید و به دنبال چیزی مدیریت شده باشید. به طور خاص توصیه می کنیم نگاهی به فلایویل، Kinsta یا WP Engine (که WPExplorer از آن استفاده می کند). هر سه این شرکت هاست وردپرس برتر و کاملاً مدیریت شده را ارائه می دهند. این بدان معناست که آنها از سخت‌افزار، نرم‌افزار، امنیت و موارد دیگر سرور شما مراقبت می‌کنند تا بتوانید روی ایجاد کسب‌وکارتان تمرکز کنید.

یک نام دامنه را انتخاب و ثبت کنید

همراه با میزبانی وب سایت وردپرس برای کسب و کار کوچک شما به یک نام دامنه نیز نیاز دارد. اما نه هر نام قدیمی ساخته شده ای این کار را نمی کند. نام دامنه وب سایت شما باید هم قابل برند و هم به یاد ماندنی باشد. چرا اینقدر ضروری است؟ زیرا نام دامنه نشان دهنده کسب و کار شما است و اغلب اولین تصور شخص را در مورد خدمات شما ایجاد می کند. به همین دلیل است که باید با برند شما مرتبط باشد و همچنین برای بازدیدکنندگان به یاد ماندنی باشد. آنها باید آن را به خاطر بسپارند و بارها و بارها به سایت شما بازگردند.

در اینجا لیست مختصری از مواردی که برای انتخاب یک نام دامنه مناسب باید در نظر گرفته شود آورده شده است:

  1. مختصر را حفظ کنید. یک نام دامنه تقریباً سه یا چهار کلمه ای توجه افراد را حفظ می کند و به راحتی قابل یادآوری است.
  2. از خط تیره یا اعداد برای نام دامنه خود استفاده نکنید. نکته این است که مردم اغلب فراموش می‌کنند که خط فاصله را در هنگام تایپ یا اشتراک‌گذاری نام دامنه درج کنند یا آن‌ها را در جای نامناسبی قرار دهند. در مورد اعداد، مردم گاهی اوقات گیج می شوند، مطمئن نیستند که آیا عدد به صورت املای نوشته شده است یا باید به صورت عددی بیان شود. نمی‌خواهید افراد به دلیل قرار دادن خط فاصله یا اعداد در نام دامنه کسب‌وکار شما به سایت اشتباهی بیایند، آیا؟
  3. گفتن، تایپ و املای آن را آسان کنید. با ساده کردن نام دامنه خود، احتمال اشتراک گذاری آن را افزایش خواهید داد. گفتن با صدای بلند، تایپ کردن، یا هجی کردن برای مردم آسان است.
  4. مطمئن شوید که نام دامنه شما به راحتی قابل یادآوری است و با نام تجاری شما مرتبط می شود. عموم مردم شما را به صورت آنلاین پیدا می کنند و با کمک نام دامنه شما را با دیگران به اشتراک می گذارند. بنابراین، باید با برند شما مرتبط باشد و کاملا معرف آن باشد. و فراموش نکنید که پس از دیدن یا شنیدن به یاد آوردن آن باید نسبتاً آسان باشد. نام دامنه قابل برند خود را با یک پسوند آشنا پایان دهید. پسوند “.com” احتمالا آشناترین (75 درصد از نام های دامنه موجود) خواهد بود. در نظر بگیرید که کار خود را با آن تمام کنید و حتی زمانی که زمان می گذرد، به خاطر سپردن آن برای مردم آسان تر شود.

طراحی لوگو

درست مانند نام دامنه سایت شما، لوگوی شرکت بخشی از هویت برند شما است. همچنین به مردم کمک می کند تا شما را به خاطر بسپارند. آیا دوست دارید یک لوگوی عالی در وب سایت وردپرس کسب و کار کوچک خود داشته باشید و تأثیری ماندگار بر روی کاربران خود بگذارید؟ چه چیزی یک لوگوی عالی را می سازد؟ جنبه ها بر اساس صنعت و نوع کسب و کار شما متفاوت است، با این حال، برخی از عناصر مشترک برای همه آرم ها وجود دارد که می خواهند وضعیت یک لوگوی عالی را به دست آورند.

لوگوی شما باید با برند یا محصول شما مرتبط باشد

سوءتفاهم نشوید – لزوماً نیازی به نشان دادن لوگوی شما نیست که محصولی را که ارائه می‌دهید به تصویر بکشد، اما باید به نحوی با برند شما مرتبط باشد. می‌توانید عنصری را وارد کنید که سرنخی از شخصیت، ارزش‌ها، نحوه عملکرد کسب‌وکارتان، آنچه به مشتریان ارائه می‌دهید و غیره نشان می‌دهد.

متفاوت با رقابت

لوگوی شما باید از نظر طرح و طرح رنگ متفاوت از رقبای شما باشد. اگر لوگوی شما شبیه به رقیب شما باشد، این می تواند مصرف کنندگان را گیج کند و از تشخیص هویت برند شما در ذهنشان جلوگیری کند.

لوگوی شما باید برای قرار دادن در وب مناسب باشد

لوگوی شما به روش های متعدد، در کانال های متعدد، هم به صورت دیجیتال و هم به صورت چاپی نمایش داده می شود. شما باید مطمئن شوید که لوگوی شما در همه جا کاملاً عالی به نظر می رسد، چه صفحه اصلی وب سایت شما یا کارت ویزیت شما. این به معنای استفاده از یک فونت png، svg یا حتی آیکون با کیفیت بالا و آماده شبکیه چشم است.

بدون حواس پرتی

لوگوی شما باید به طور یکپارچه با سایر جنبه های زیبایی شناسی وب سایت وردپرس کسب و کار کوچک شما ترکیب شود. نباید حواس کاربر را از محتوا و طراحی خود منحرف کند. بنابراین، لوگوی خود را به اندازه کافی ساده نگه دارید تا اجازه دهید به نفع برند شما عمل کند.

وب سایت خود را برای موبایل مناسب کنید

پاسخگویی چیزی اختیاری یا جالب نیست که در وب سایت کسب و کار کوچک خود داشته باشید. این فقط یک ویژگی ضروری است. آیا می دانید چند کاربر اینترنت گوشی هوشمند دارند؟ 80 درصد! آیا فکر می کنید صاحبان گوشی های هوشمند می خواهند بتوانند از طریق دستگاه های تلفن همراه خود به سایت شما دسترسی داشته باشند؟ البته، آنها می خواهند.

شما باید از راحتی دوستداران ابزارهای تلفن همراه مراقبت کنید و تجربه آنها را در سایت خود عالی کنید. وب سایت وردپرسی کسب و کار کوچک شما باید به درستی برای صفحه نمایش خود قالب بندی شده و کاملاً کاربردی باشد. ما به شما توصیه می کنیم برای بررسی از تست سازگار با موبایل کنسول جستجوی Google استفاده کنید آیا صفحات وب شما با موبایل سازگار هستند یا خیر. اگر سایت شما انتظارات کاربران ابزارهای تلفن همراه را برآورده نکند، اعتبار آن را از دست خواهد داد و مردم بعداً دیگر از آن بازدید نخواهند کرد.

Zoomin Photographer Portfolio WordPress Theme

البته می‌توانید یک الگوی وب‌سایت واکنش‌گرا انتخاب کنید، مانند طرح زمینه بزرگنمایی در بالا نشان داده شده است. می توانید نسخه ی نمایشی را در دستگاه های مختلفی که در دسترس دارید بررسی کنید تا مطمئن شوید که واقعاً پاسخگو است. یا اگر از قبل تم مورد علاقه خود را دارید، از نکات ما برای سازگاری با وردپرس برای موبایل استفاده کنید. .

بهینه سازی وب سایت: مراحل اولیه

هنگامی که اولین گام‌ها را برای ایجاد وب‌سایت وردپرسی کسب‌وکار کوچک خود برداشتید، باید زمان بیشتری بگذارید و آن را بهینه کنید. در اینجا چند راه کلیدی برای شکل دادن به وب سایت خود برای خوانندگان شما آورده شده است.

توسعه محتوا

هنگام ایجاد یک وب سایت وردپرسی برای کسب و کار کوچک، سئو را از همان ابتدا در نظر داشته باشید. تمام محتوای شما، و همچنین تلاش‌های بازاریابی، باید برای بالا بردن سایت شما در رتبه‌بندی موتورهای جستجو موثر باشد تا بتواند توسط افراد بیشتری به صورت آنلاین دیده شود.

Yoast SEO plugin

برای سئوی سایت خود به کمک نیاز دارید؟ Yoast یکی از بهترین افزونه هایی است که می توانید برای بهینه سازی محتوای وب سایت خود نصب کنید. Yoast SEO شامل گزینه‌های اضافه شده برای نقشه‌های سایت xml، بهینه‌سازی عنوان صفحه، سئوی محتوا است. چک لیست ها و موارد دیگر.

مقدار پیشنهاد

هر محتوایی که در وب‌سایت خود ایجاد و منتشر می‌کنید باید مشکلات بازدیدکنندگان را حل کند یا آنچه را که می‌خواهند یا نیاز دارند به آنها بدهد. با استفاده از اطلاعات مرتبط و قابل اعتماد، وب سایت خود را به منبعی پیشرو در جایگاه خود تبدیل کنید. فقط یک مکان دیگر برای یافتن کرک یا همان مواد موجود در جای دیگر نباشید.

نکته جایزه: می‌توانید از سیگنال های اعتماد مانند توصیفات، پیوندهای اجتماعی، علائم اعتماد، ssl و موارد دیگر برای نشان دادن به مشتریان و بازدیدکنندگان جدید که می توانند به وب سایت شما اعتماد کنند.

کیفیت را انتخاب کنید

ما می دانیم که واضح به نظر می رسد، اما محتوای ارسال شده در وب سایت شما باید با کیفیت بالا و عاری از اشتباهات، غلط املایی و گرامر ضعیف باشد. همچنین سرقت ادبی نکنید – برای ایجاد محتوای خود از ابتدا وقت بگذارید. اگر وب‌سایت شما حاوی خطا یا محتوای غیراصلی باشد، می‌توانید اعتماد بازدیدکنندگان و همچنین توانایی رتبه‌بندی در موتورهای جستجو را از دست بدهید.

روی کلمات کلیدی و عبارات تمرکز کنید

از کلید واژه‌ها و عبارات مناسب در سراسر سایت خود استفاده کنید. این به بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو و نمایش آن در صفحات نتایج جستجوی بیشتر کمک می کند. به عبارت دیگر، کلمات کلیدی مرتبط تضمین می کنند که سایت شما در جستجوهای مخاطبان هدف خود ظاهر می شود.

تصویر با وضوح بالا

جذب یک صفحه وب که فقط حاوی متن است دشوار است. کاربر به سرعت تمرکز خود را از دست می دهد. حتی اگر متن توسط یک متخصص نوشته شده باشد، حاوی اطلاعات مفیدی باشد، اگر در یک بلوک غول پیکر نمایش داده شود، یک فرد نادر آن را می خواند. متن خود را با عناصر بصری بشکنید. این یک ترفند حیله گر برای حفظ توجه خواننده و برانگیختن علاقه آنها است.

تصاویر بصری مانند اینفوگرافیک ها، تصاویر، نمودارها، نمودارها، ویدئوها و گیف ها بسیار بیشتر از کلمات به تنهایی جلب توجه می کنند و آن را برای مدت زمان طولانی تری نگه می دارند. با این همه، استفاده از عناصر بصری جذاب در سایت شما می تواند به آن کمک کند تا پیوندهای ورودی و اشتراک گذاری بیشتری را دریافت کند.

یک استراتژی بازاریابی محتوا داشته باشید

بازاریابی محتوا چیست؟ همانطور که موسسه بازاریابی محتوا می گوید، بازاریابی محتوا یک رویکرد بازاریابی استراتژیک بر ایجاد و توزیع محتوای با ارزش، مرتبط و سازگار برای جذب و حفظ یک مخاطب کاملاً مشخص – و در نهایت، هدایت اقدام سودآور مشتری متمرکز است.

بازاریابی آنلاین که از طریق وبلاگ‌ها، ویدیوها، پست‌های رسانه‌های اجتماعی، خبرنامه‌های ایمیل و غیره انجام می‌شود، به شما امکان می‌دهد برند خود را با استفاده از محتوای مرتبط، حتی بدون ذکر نام تجاری، تبلیغ کنید. محتوای ایجاد شده برای وب‌سایت وردپرس کسب‌وکار کوچک شما را می‌توان نه تنها در آنجا به اشتراک گذاشت، بلکه می‌تواند ترافیک مستقیم را نیز جلب کند.

اهداف استراتژی بازاریابی محتوای برند شما ممکن است با سایر استراتژی های آن متفاوت باشد. با این وجود، دو چیز مشترک در همه استراتژی های بازاریابی محتوا وجود دارد. آنها قرار گرفتن در معرض نام تجاری و افزایش تبدیل. توجه مخاطبان هدف خود را با ایجاد محتوایی که برای مخاطبانتان جالب و مفید است به‌علاوه پیگیری افرادی که با محتوای شما تعامل دارند را به خود جلب کنید و به آنها این امکان را می‌دهید که با برند شما ارتباط برقرار کنند.

محتوای خود را بفروشید. چیزهای معمولی که در همه جا در اینترنت یافت می شود ننویسید. مشکل این است که انتشار محتوایی که به تثبیت هویت برند در ذهن مردم کمک نمی کند و شبیه به آنچه رقبای شما قبلا انجام داده اند به نظر می رسد. اگر به درستی انجام شود، بازاریابی محتوا این فرصت را به شما می دهد که از مزایای متعدد آن بهره مند شوید:

  • رتبه‌بندی موتورهای جستجو افزایش می‌یابد. وقتی از کلمات کلیدی و عبارات مناسب در کمپین‌های بازاریابی خود استفاده می‌کنید که با انتشار محتوای قابل اشتراک‌گذاری افزایش یافته است، وب‌سایت شما شروع به رشد قابل توجهی در موقعیت‌های موتورهای جستجو می‌کند.< /li>
  • به دست آوردن ترافیک بیشتر. محتوای اصلی که حاوی تبلیغات تهاجمی نیست توجه مخاطب را جلب می کند و علاقه را بر می انگیزد. و پس از جلب توجه و برانگیختن علاقه مورد نظر خود (با استفاده از CTAهای خوب)، کسب و کار کوچک شما می تواند ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کند.
  • توسعه نام تجاری شما در بازار هدف. هنگامی که محتوایی را ایجاد می کنید که مطابق با نیازهای مخاطبان و مرتبط با برند شما باشد، این امر باعث ایجاد پیوندهای قوی بین شما و مخاطبان می شود. افرادی که محتوای شما را می‌بینند می‌توانند دو قسمت را کنار هم بگذارند و وب‌سایت شما را به طور مکرر بررسی کنند.
  • دریافت مشتریان جدید. وقتی بازاریابی محتوا به درستی انجام شود، دسترسی به افرادی که ممکن است در غیر این صورت به آنها دسترسی نداشته باشید برای شما آسان تر است. می تواند چندین کانال را به صورت آنلاین در بر بگیرد و با مخاطبان هدف شما به اشتراک گذاشته شود تا به پتانسیل های جدید دست پیدا کنید.

برای هدایت ترافیک پیوند ایجاد کنید

لینک سازی یک عنصر ضروری است به این معنی که هم سئوی بهتر و هم ترافیک بیشتری به سایت شما هدایت می شود. علاوه بر این، پیوندهای درستی که از منابع مناسب دیگر به سایت شما ساخته شده است، به وب سایت شما اعتبار می بخشد و به عنوان یک منبع اطلاعاتی قابل اعتماد در نظر گرفته می شود.

آیا باید به شما بگوییم لینک بیلدینگ چیست؟ این فرآیند دریافت بک لینک به وب سایت شما از سایت های با کیفیت دیگر است. چگونه می توان آن بک لینک ها را دریافت کرد؟ می‌توانید از پست‌های مهمان، اینفوگرافیک‌ها یا حتی سایت‌های پرسش‌های متداول استفاده کنید که افراد را با کلیک بر روی پیوندی که شامل چنین محتوایی است، به سایت شما باز می‌گرداند.

لینک‌سازی برای ایجاد یک وب‌سایت قابل اعتماد برای کسب‌وکار کوچک شما بسیار مهم است، که ترافیک بیشتری را از مکان‌های دیگر در سراسر وب هدایت می‌کند.

توسعه بیشتر هویت برند شما و دنبال کردن آن

هر چیزی که به صورت آنلاین پست می کنید باید با صدایی ثابت صحبت کند و برند و شخصیت شما را منتقل کند. هرکسی که به وب‌سایت وردپرس کسب‌وکار کوچک شما می‌آید باید بتواند تشخیص دهد که برند شما در مورد چیست و همه اخبار و اقدامات آن را دنبال کند. در اینجا چند نکته برای کمک به تقویت هویت خود و ایجاد دنبال کنندگان آنلاین وجود دارد.

یک وبلاگ را اجرا کنید

از طریق پست‌های وبلاگ در وب‌سایت شما، کسب‌وکار کوچک شما می‌تواند خود را به عنوان یک متخصص در زمینه خود بسازد و محتوای ارزشمندی را در اختیار مصرف‌کنندگان خود قرار دهد که می‌توانند آن را به خاطر بسپارند و به‌صورت آنلاین با دیگران به اشتراک بگذارند.

Simple Author Box Plugin

همچنین می توانید از قدرت وبلاگ نویسی مهمان برای سایت خود استفاده کنید. شخصی که انتخاب می کنید به عنوان نویسنده مهمان در وبلاگ سایت خود مشارکت داشته باشد باید با برند شما و تصویر آن ارتباط خوبی داشته باشد. همچنین، می‌توانید بازدیدکنندگان جدیدی را به سایت خود جذب کنید که در غیر این صورت ممکن است از طریق دنبال کردن آنلاین مشارکت‌کننده مهمان خود به آنجا نرسیده باشند. اگر تصمیم دارید پست های مهمان در وبلاگ خود داشته باشید، یک نویسنده ساده اضافه کنید کادر برای اضافه کردن پیوندهایی به وب سایت نویسنده مهمان و نمایه های اجتماعی شما.

وب سایت خود را به رسانه های اجتماعی پیوند دهید

پیوندهایی به تمام حساب‌های رسانه اجتماعی شرکتی خود در وب‌سایت خود وارد کنید. آنها را در مکان های مورد انتظار، جایی که بازدیدکنندگان به راحتی نمادهای رسانه های اجتماعی شما را پیدا می کنند، نشان دهید. به عنوان مثال، می‌توانید آن‌ها را به‌طور برجسته در صفحه اصلی یا در یک برگه قابل کلیک و با برچسب واضح پست کنید. این کمک‌های کوچک رسانه‌های اجتماعی، از طریق یک جامعه اجتماعی اختصاصی، یک دنبال‌کننده دائمی از برند شما برای شما فراهم می‌کنند.

AddThis Social Share Plugin

اگر طرح زمینه شما قبلاً شامل پیوندهای اجتماعی و اشتراک گذاری داخلی داخلی نیست، افزونه ای مانند AddThis Share Buttons. این افزونه پیوندهای اشتراک‌گذاری سریع را برای بیش از 200 شبکه اجتماعی ادغام می‌کند و شامل گزینه‌های سبک ساده برای تطبیق دکمه‌های شما با بقیه وب‌سایت شما است.

اطلاعات بازدیدکنندگان را جمع آوری کنید و تبدیل ها را افزایش دهید

از هر امکانی برای جمع آوری اطلاعات تماس آنها استفاده کنید. وقتی بازدیدکنندگان به وب سایت شما می آیند و درباره کسب و کار، برند و خدمات شما بیشتر می آموزند، شانس خود را از دست ندهید. آنها را تشویق کنید تا اطلاعات تماس خود را از طریق محتوای عالی سایت، فرم اشتراک خبرنامه، یا پیشنهاد دانلود یک کتاب الکترونیکی رایگان به اشتراک بگذارند.

MailChimp for WordPress

جمع‌آوری آدرس‌های ایمیل بازدیدکنندگان از طریق اشتراک خبرنامه راهی برای کسب و کار شما برای افزایش تبدیل‌ها است. بسته به سرویس خبرنامه خود، می‌توانید از افزونه‌ای مانند MailChimp برای وردپرس استفاده کنید. الف> برای ادغام یکپارچه فرم ثبت نام خبرنامه در وب سایت خود. بازدیدکنندگانی که برای اولین بار از سایت بازدید می کنند با ارائه محتوای قانع کننده به آنها تبدیل به مشتریان وفادار کنید، سپس از طریق خبرنامه های خود به صندوق های ایمیل آنها به طور مداوم با آنها در تماس باشید.

بازار خود را پیدا کنید

شما نمی توانید محصولات/خدمات خود را به همه بفروشید. این استراتژی ضعیف باعث می‌شود وب‌سایت شما از نظر محتوا خیلی عمومی باشد و واقعاً با هر کسی ارتباط برقرار کند. بهتر است تخصص مناسب برای وب سایت خود را پیدا کنید و کار کنید برآوردن نیازهایش سخت است تمرکز خود را محدود کنید و سایت شما افراد بیشتری را در دایره کوچکتر بخش بازار جذب خواهد کرد.

Mouseflow Heatmaping

آیا در مورد بازار هدف خود مطمئن نیستید؟ یا شاید مطمئن نیستید که خوانندگانی که در جایگاه شما هستند روی چه چیزی کلیک می کنند؟ سپس برای یافتن این موضوع تحقیقات بازار انجام دهید. سرویسی مانند نقشه‌های حرارتی جریان ماوس را امتحان کنید تا ببینید بازدیدکنندگان شما چه می‌خواهند. شما تمام کردید؟ اکنون به ایجاد محتوایی بپردازید که مخاطبان هدف خود را مورد علاقه خود قرار دهد و از نقشه های حرارتی خود برای سازماندهی محتوای خود استفاده کنید.

پیشرفت خود را با کمک ابزارهای ردیابی ردیابی کنید

اگر نمی‌دانید تلاش‌های شما پاداشی دارد یا خیر، سرمایه‌گذاری منابع خود و ایجاد یک وب‌سایت وردپرس برای کسب‌وکارهای کوچک معنایی ندارد. به محض راه اندازی وب سایت خود، شروع به پیگیری عملکرد آن کنید.

Google Analytics for WordPress

به عنوان مثال، می‌توانید از یک ابزار ردیابی آنلاین جامع مانند Google Analytics استفاده کنید، سپس آن را با افزونه رایگان GADWP برای جمع آوری داده ها در مورد عملکرد وب سایت شما. این ابزار به شما نشان می دهد که چند نفر از هر یک از صفحات سایت شما بازدید می کنند، چه مقدار زمانی را در آنجا می گذرانند، از طریق کدام کانال های آنلاین دیگر به سایت شما دسترسی پیدا می کنند و غیره. داشتن این اطلاعات به شما امکان می دهد تصویر کاملی از آنچه را که دارید مشاهده کنید. به درستی انجام می دهند و آنچه برای حرکت بیشتر به جلو نیاز به بهبود دارد.

به شما…

نکات زیادی در این مقاله پوشش داده شده است، بنابراین اجازه دهید به چند نکته کلیدی نگاه کنیم.

  • میزبانی خوب و یک قالب وردپرس که به طور ماهرانه ای برای سایت وردپرسی کسب و کار کوچک شما ساخته شده است، می تواند در زمان راه اندازی اولین وب سایت شما در زمان و هزینه شما صرفه جویی کند.
  • وب‌سایت وردپرسی کسب‌وکار کوچک خود را به گونه‌ای بسازید که منجر به توسعه نام تجاری، دنبال‌کردن وفادار، و نمایش عمومی در سراسر وب شود.
  • محتوای خود را به گونه ای ایجاد کنید که مخاطب هدف شما منحصر به فرد، مرتبط، جالب و قابل اشتراک گذاری باشد.
  • در صورت شک، از افزونه ای برای افزودن ویژگی هایی برای بهینه سازی بیشتر وب سایت وردپرس کسب و کار کوچک خود استفاده کنید.

آیا این راهنما برای شما مفید بود؟ یا در مورد ایجاد وب سایت وردپرسی برای کسب و کار کوچک خود سؤالی دارید که پاسخ داده نشده است؟ نظرات و برداشت های خود را در نظرات بنویسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا