چطوری میشه

چگونه از Patreon برای جمع آوری سرمایه محتوای وردپرس خود استفاده کنید

چگونه از Patreon برای جمع آوری سرمایه محتوای وردپرس خود استفاده کنید

شما به این مقاله آمده‌اید تا درباره نحوه استفاده از Patreon برای تأمین مالی جمعی بیشتر بدانید. چرا؟ خوب، ممکن است وبلاگ وردپرس خود را به عنوان یک سرگرمی راه اندازی کرده باشید. یا شاید شما زمان زیادی را برای ایجاد محتوای ارزشمند برای کسب درآمد غیرفعال صرف کرده اید و هیچ سود واقعی ندیده اید؟ اگر دنبال‌کنندگان مناسبی داشته باشید، این امر می‌تواند ناامیدکننده باشد، اما جریان‌های درآمد سنتی حتی برای پوشش هزینه‌های میزبانی شما کافی نیست.

در این سناریو، ممکن است بخواهید درباره تامین مالی جمعی اطلاعات بیشتری کسب کنید. این یک روش بسیار محبوب برای جمع آوری پول است که مفهوم قدیمی مدرسه انعام را بهبود می بخشد. به طور خاص Patreon در حال تبدیل شدن به یک روش رایج برای سازندگان برای کسب درآمد به طور مداوم است. به طور خلاصه، به دنبال کنندگان شما این امکان را می دهد تا در هزینه های سایت شما سهیم باشند و درآمد منظمی برای محتوای شما ایجاد کنند.

در طول این پست، Patreon را به شما معرفی می‌کنیم و مزایای آن را بیشتر بررسی می‌کنیم. سپس به شما نشان خواهیم داد که چگونه آن را با سایت وردپرس خود ادغام کنید تا بتوانید به محتوای خود سرمایه گذاری کنید. بیایید شیرجه بزنیم!

مقدمه ای بر Patreon و مزایای آن

Patreon to Crowdfund Your Site

به بیان ساده، Patreon یک پلت فرم مبتنی بر اعضا است که به شما امکان می دهد پول دریافت کنید مستقیماً توسط مخاطبان شما از طریق این سایت، از محتوایی که در حال حاضر ایجاد می کنید درآمد کسب می کنید. طرفداران یا مشتریان متعهد می شوند مبلغی را که انتخاب می کنند پرداخت کنند که معمولاً هر ماه یا هر بار که محتوای جدیدی را ارسال می کنید پرداخت می شود. وقتی از Patreon برای تأمین مالی جمعی استفاده می‌کنید، کارمزد کمی دریافت می‌کنند و بقیه پول را دریافت می‌کنید.

Patreon به مشترکین راهی می‌دهد تا به انجمن شما بپیوندند و بدون نیاز به واسطه، برای ساختن چیزهایی که از آنها لذت می‌برند به شما پول بپردازند. از آنجایی که آنها مقدار و دفعات پرداخت را انتخاب می کنند، هرگز نگران هزینه های برنامه ریزی نشده نیستند. مهمتر از آن، Patreon به شما کمک می کند تا یک رابطه حامی و هنرمند با مخاطبان خود ایجاد کنید.

در اینجا چند مورد از مزایای اصلی این پلتفرم آمده است:

  • درآمد قابل پیش بینی دارید. از آنجایی که می‌توانید به وضوح ببینید که هر مشترک چقدر و با چه فرکانس پرداخت می‌کند (مانند هر پست یا به صورت ماهانه)، می‌دانید چقدر پول باید انتظار داشته باشید.
  • هنوز می‌توانید از منابع درآمدی دیگر استفاده کنید. اگر از پیوندهای وابسته استفاده می‌کنید، Google AdSense، یا هر نوع درآمدزایی دیگری، می‌توانید بدون تأثیرگذاری بر حساب Patreon خود از آنها بهره مند شوید.
  • مالکیت محتوای خود را حفظ می‌کنید. هر چیزی که ایجاد می‌کنید همچنان متعلق به شما است، و Patreon ادعای هیچ حقی برای مالکیت ندارد.
  • لازم نیست پرداخت‌ها یا پشتیبانی را مدیریت کنید. تمام جزئیات پردازش پرداخت ها و ارائه پشتیبانی از پلت فرم Patreon برای شما انجام می شود.

قبل از شروع، توجه به این نکته مهم است که استفاده از Patreon برای سرمایه‌گذاری جمعی زمانی بهترین کار را دارد که از قبل در وبلاگ یا وب‌سایت خود دنبال‌کنندگانی داشته باشید. مشتریان شما معمولاً از طریق سایت و شبکه های اجتماعی شما از این گزینه آگاه می شوند و از شما حمایت می کنند زیرا قبلاً از محتوای شما لذت می برند. این بدان معناست که باید برای ایجاد مخاطبان خود وقت بگذارید قبل از اینکه آنها را دعوت کنید تا حامی شوند.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که Patreon هزینه مالی می‌گیرد هزینه، بر اساس درصدی از مشارکت حامی شما. نرخ‌ها شفاف هستند، اما می‌توانند تغییر کنند، که می‌تواند بر مشتریان و درآمد شما در آینده تأثیر بگذارد.

نحوه استفاده از Patreon برای جمع آوری سرمایه محتوای وردپرس خود

در حالی که برای موفقیت در Patreon به هزاران بازدیدکننده منظم سایت نیاز ندارید، قبل از شروع باید از نوعی دنبال کننده داشته باشید. افزایش ترافیک سایت از طریق SEO، تعامل فعال با دنبال کنندگان در رسانه های اجتماعی و ارائه محتوای با کیفیت بالا همه راه ها برای ایجاد یک دنبال کننده قوی سپس، می‌توانید حساب خود را در Patreon تنظیم کنید!

1. یک حساب Patreon

ایجاد کنید

Sign up for a Patreon Creator Account

اگر قبلاً عضو Patreon هستید، فقط باید وارد حساب خود شوید، به منوی تنظیمات خود بروید و سازنده شوید را انتخاب کنید. از طرف دیگر، اگر کاملاً در سایت جدید هستید، می‌توانید به سادگی روی دکمه شروع صفحه من کلیک کنید در صفحه اصلی Patreon. از آنجا، می توانید با حساب فیس بوک یا با استفاده از ایمیل خود ثبت نام کنید.

2. صفحه Patreon خود را بسازید

Startup screen for building a Patreon Creator Account

در مرحله بعد، باید صفحه Patreon خود را ایجاد کنید. یک جادوگر مفید شما را از طریق این فرآیند راهنمایی می کند. چندین مرحله وجود دارد، بنابراین بهتر است موارد زیر را آماده کنید:

  • حساب‌های رسانه‌های اجتماعی شما، همراه با نمایه و عکس روی جلد.
  • ایده ای برای نحوه تنظیم برنامه پرداخت شما.
  • پیشنهادی برای ایجاد مخاطب (شاید بخواهید ایجاد یک ویدیوی مقدماتی را نیز در نظر بگیرید).
  • برنامه‌هایی برای نحوه پاداش دادن به مشتریان خود برای حمایت آنها (محتوای اضافی یا اولیه، ساختن ویدیوها یا پست‌ها، انجمن یا خبرنامه ویژه، و غیره).

آماده شدن با این جزئیات فرآیند ایجاد صفحه را بسیار آسان تر می کند. البته، همیشه می‌توانید همه این اطلاعات را بعداً ویرایش کنید.

3. راه اندازی خود را در سایت و حساب های رسانه های اجتماعی خود تبلیغ کنید

وقتی صفحه‌ای را آماده کردید، می‌توانید هر زمان که بخواهید آن را راه‌اندازی کنید. اینجاست که همه چیز جالب می شود. با این حال، ابتدا مهم است که کارهای اساسی انجام دهید و صفحه Patreon خود را در سایت وردپرس و پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود تبلیغ کنید. در غیر این صورت، هیچ کس هرگز از این فرصت مطلع نخواهد شد.

بنابراین، قبل از اینکه روی دکمه راه اندازی کلیک کنید (که صفحه شما را در پلتفرم قابل جستجو می کند)، این نکات قبل از راه اندازی را دنبال کنید:

  • با بحث در مورد عضویت Patreon خود و تشریح اهداف خود برای مخاطبان، برای راه اندازی خود برنامه ریزی کنید.
  • از ابزارهای قبل از راه اندازی خود استفاده کنید< /a>، و مطمئن شوید که صفحه خود را پیش نمایش کرده اید.

هنگامی که تبلیغ قبل از راه‌اندازی شما به پایان رسید، ادامه دهید و صفحه Patreon خود را زنده کنید. فقط به یاد داشته باشید که می خواهید به تبلیغ آن، در سایت خود و هر جای دیگری که مخاطبان شما پاتوق دارند، ادامه دهید.

4. برای ادغام Patreon با وردپرس از دکمه رایگان Patreon، ابزارک ها و پلاگین استفاده کنید

Patreon Buttons, Widgets, and Plugin

اکنون که صفحه خود را در Patreon برای سرمایه‌گذاری جمعی راه‌اندازی کرده‌اید، می‌خواهید شتاب را در سایت خود حفظ کنید. یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار استفاده از افزونه ای است که سایت شما را مستقیماً به حساب Patreon شما متصل می کند. برای انجام این کار، دکمه Patreon، ابزارک‌ها، و پلاگین.

این افزونه راهی آسان برای ادغام وب سایت یا وبلاگ شما با Patreon است. این به شما امکان می دهد:

  • دکمه های Call to Action (CTA) را مستقیماً به سایت وردپرس خود اضافه کنید.
  • از ویجت‌هایی استفاده کنید که صفحات و پست‌های شما را مستقیماً به حساب Patreon شما متصل می‌کنند.

علاوه بر این، اگر به نسخه حرفه ای ارتقا دهید، حتی می توانید محتوای Patron Only را مستقیماً در سایت وردپرس خود قرار دهید. این به شما امکان می‌دهد به محتوای ویژه Patreon خود پیوند دهید، در حالی که طرفداران را تشویق می‌کند از شما حمایت کنند.


به احتمال زیاد، تلاش زیادی برای ساختن محتوا برای دنبال کنندگان خود انجام می دهید. اگرچه ممکن است این کار را به عشق خلق انجام دهید، اما اطمینان از حمایت مالی با استفاده از Patreon برای تأمین مالی جمعی نیز هوشمندانه است تا بتوانید تولید محتوای با کیفیت بالا را ادامه دهید. این که فالوورهای خود را قادر به تبدیل شدن به مشتریانی کنید که درآمد ثابتی را ارائه می دهند، راهی ایده آل برای انجام این کار است.

در این پست، مزایای استفاده از Patreon برای تامین مالی محتوای وردپرس شما را مورد بحث قرار داده ایم. ما همچنین توضیح دادیم که چگونه شروع کنید و چگونه Patreon را با سایت موجود خود ادغام کنید. اما شاید چیزی را از دست دادیم. آیا در مورد استفاده از Patreon برای تأمین مالی محتوای خود سؤالی دارید؟ بیایید در بخش نظرات زیر درباره آنها بحث کنیم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا