چطوری میشه

چگونه هوش مصنوعی می تواند وردپرس را بهبود بخشد

چگونه هوش مصنوعی می تواند وردپرس را بهبود بخشد

می‌بینید که در اخبار روزانه و حتی بیشتر در مجلات و وبلاگ‌های فناوری درباره آن صحبت می‌شود. ظهور هوش مصنوعی باعث شده مردم به فکر ربات‌هایی باشند که دنیا را تحت کنترل خود درآورند، مانند کتاب‌های علمی تخیلی، فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی که به ما نشان می‌دهند. با این حال، هوش مصنوعی یا AI، بسیار بیشتر از این است. بله، ما شروع به دیدن خودروهای خودران و کیوسک های سلف سرویس در خرده فروشی ها کرده ایم، اما مطمئناً شاهد گسترش هوش مصنوعی در چندین صنعت مانند پزشکی، آموزش، تحقیقات، یا حتی هوش مصنوعی و وردپرس بوده اید.

اولین فکر شما ممکن است این باشد که “چه عناصری از وردپرس را می توان با هوش مصنوعی جایگزین کرد؟”

بیشتر محتوای با کیفیت توسط نویسندگان و محققان نوشته شده است. طراحان وب برای دستکاری کد و تنظیم مواردی مانند تایپوگرافی، رنگ ها و تصاویر، دستورالعمل های دقیقی از مشتریان دریافت می کنند. آیا یک کامپیوتر می تواند آنقدر پیشرفته شود که آن مشاغل منسوخ شوند؟ خوب، شاید در آینده، اما در حال حاضر، تکرار این وظایف با هوش مصنوعی بسیار دشوار است.

با این حال، هوش مصنوعی مدتی است که در دنیای وردپرس و طراحی وب به طور کلی وجود داشته است. برخی از ابزارهای غلط‌گیر املا، هنگام تایپ، تمایلات شما را یاد می‌گیرند و توصیه‌هایی برای بهبود نوشتار ارائه می‌دهند. همچنین ابزارهای زیادی برای تنظیم محتوا برای گردآوری مقالات تولید شده قبلی برای وبلاگ یا خبرنامه وجود دارد. همین امر را می توان در مورد بسیاری از ابزارهای تحلیلی که نگاه عمیق تری به این موضوع دارند که مشتریان شما از کجا آمده اند و چگونه می توانید آنها را به وب سایت خود بازگردانید، گفت.

به طور خلاصه، هوش مصنوعی در حال حاضر تا حدی وجود دارد. بدیهی است که اشکال پیشرفته‌تری از هوش مصنوعی وجود دارد، مانند شرکت‌هایی که روبات‌هایی می‌سازند که می‌توانند راه بروند و یاد بگیرند که چگونه درها را باز کنند. اما مطمئناً پیشرفت‌های بیشتری را در زمینه هوش مصنوعی در رابطه با وردپرس خواهیم دید.

هوش مصنوعی دقیقاً چیست (و چگونه با طراحی وب وردپرس مرتبط می شود؟)

در حال حاضر، هوش مصنوعی حول چیزی به نام یادگیری ماشینی می چرخد. این بدان معنی است که یک ماشین وظایفی را که معمولاً توسط انسان انجام می شود تکمیل می کند و در نهایت یاد می گیرد که آن وظایف را بهتر انجام دهد، درست مانند یک انسان. هوش مصنوعی جوانب مثبت و منفی دارد. خوش بین ها هوش مصنوعی را راهی برای جایگزینی مشاغلی می دانند که برای انسان ها مطلوب یا معقول به نظر نمی رسد. بسیاری از مردم همچنین احساس می‌کنند که هوش مصنوعی می‌تواند به‌عنوان یک فناوری مکمل مورد استفاده قرار گیرد، بنابراین لزوماً جایگزین پزشک در اتاق عمل نمی‌شود، بلکه به او کمک می‌کند تا عمل جراحی را به روشی ایمن‌تر و سریع‌تر انجام دهد.

از سوی دیگر، شکاکان احساس می‌کنند که هوش مصنوعی جایگزین همه شغل‌ها می‌شود، و ما را به این موضوع وا می‌دارد که بفهمیم چه کسی از این ماشین‌ها سود مالی می‌برد و همه قرار است با زندگی خود چه کنند. سپس، البته، این ایده علمی تخیلی وجود دارد که ماشین‌ها حساس می‌شوند و جهان را در اختیار می‌گیرند یا بشریت را به بردگی می‌کشند.

صرف نظر از اینکه دیدگاه شما نسبت به هوش مصنوعی چقدر متوسط ​​یا افراطی است، یک چیز مسلم است: هوش مصنوعی اینجاست که باقی بماند. نه تنها این، بلکه ما در حال حاضر پلاگین ها و تم های زیادی را می بینیم که از هوش مصنوعی استفاده می کنند.

برخی از افزونه های متکی به هوش مصنوعی برای تولید محتوا و سرعت بخشیدن به فرآیند طراحی وب بسیار مفید هستند. پلاگین ها و ادغام های مبتنی بر هوش مصنوعی نسبتاً جدید در صنعت هستند، بنابراین بد نیست آنها را آزمایش کنید و ببینید که چگونه برای سازمان شما کار می کنند، اما هیچ تضمینی وجود ندارد. به عنوان مثال، برخی از توسعه دهندگان این افزونه ها می توانند در هر زمانی انتشار به روز رسانی را متوقف کنند. برخی از آنها ممکن است دقیقاً همانطور که انتظار داشتید کار نکنند.

با این حال، هوش مصنوعی هیجان‌انگیز است، بنابراین می‌خواهیم برخی از راه‌هایی را که می‌تواند به شما و وب‌سایت وردپرس شما کمک کند، بیان کنیم.

یکی از محبوب‌ترین افزونه‌ها در وردپرس Akismet است که آن را به یک مقدمه ای مناسب برای اینکه چگونه هوش مصنوعی می تواند به سایت وردپرس شما کمک کند. اگر با Akismet آشنایی ندارید، در واقع یکی از افزونه‌هایی است که با هر نصب وردپرس از قبل نصب می‌شود.

da86daafd988d986d987 d987d988d8b4 d985d8b5d986d988d8b9db8c d985db8c d8aad988d8a7d986d8af d988d8b1d8afd9bed8b1d8b3 d8b1d8a7 d8a8d987d8a8 6699b5a134002

بنابراین، حتی ممکن است بدون اینکه بدانید آن را داشته باشید. Akismet یک نجات دهنده مطلق برای وبلاگ نویسان و همه کاربران وردپرس است. چرا؟ زیرا اگر تا به حال وردپرس را بدون Akismet اجرا کرده اید، می دانید که هرزنامه چقدر دیوانه کننده است. نظرات دریافت کنید.

این نظرات سایت شما را کند می‌کنند و شما را مجبور می‌کنند تا به صورت دستی مشکلات را بررسی کنید. بنابراین، Akismet از یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی برای پاک کردن نظرات هرزنامه‌هایی که نباید در سایت شما نمایش داده شوند، استفاده می‌کند. Akismet می آموزد که کدام ربات ها بیشتر به سایت شما ضربه می زنند و بدون اینکه متوجه شوید در پس زمینه اجرا می شود.

سئوی خود را بهبود بخشید

اگر از افزونه‌ای مانند Yoast SEO استفاده می‌کنید، می‌دانید که این افزونه همچنین بر اساس آنچه نوشته شده است، بهبودهایی را در محتوای شما پیشنهاد می‌کند. برخی از عناصر یادگیری ماشینی دارد، اما افزونه‌ای مانند WordLift در واقع محتوای شما را تجزیه و تحلیل می‌کند. با استفاده از هوش مصنوعی.

AI and WordPress

تفاوت اصلی بین ابزار یادگیری ماشینی مانند Wordlift و Yoast SEO این است که Wordlift یک نمودار دانش برای سایت شما ایجاد می کند. بنابراین، توصیه های سئو متناسب با محتوای شما می باشد. نکته جالب این است که چندین واقعیت و ارقام را دریافت می‌کنید تا به سئوی سایت خود کمک کنید و پست‌های وبلاگ بهتری ایجاد کنید.

ترجمه خودکار بر اساس کاربر

da86daafd988d986d987 d987d988d8b4 d985d8b5d986d988d8b9db8c d985db8c d8aad988d8a7d986d8af d988d8b1d8afd9bed8b1d8b3 d8b1d8a7 d8a8d987d8a8 6699b5a27c164 شکل>

بسیاری از وب سایت ها دارای قابلیت های چند زبانه هستند. با این حال، یک راه آسان‌تر برای ترجمه وردپرس استفاده از مزیت مترجم زبان Google مبتنی بر هوش مصنوعی. افزونه را در نوار کناری خود یا با یک کد کوتاه نصب می‌کنید، سپس کار می‌کند و در مورد بازدیدکنندگان و محتوای وب‌سایت شما اطلاعات می‌گیرد – بنابراین ترجمه‌هایی با کیفیت بالاتر ارائه می‌کند.

بیشتر وبلاگ نویسان می دانند که “پست های مرتبط چقدر مهم است ” برای ترغیب کاربران به خواندن مقالات بیشتر هستند. افزونه‌های پست مرتبط زیادی وجود دارد که برخی از آنها از یادگیری ماشینی استفاده می‌کنند تا ببینند کدام یک از پست‌های دیگر شما با آنچه خوانده می‌شود مرتبط است.

Related Posts for WordPress
چگونه هوش مصنوعی می تواند وردپرس را بهبود بخشد 7

پست‌های مرتبط برای وردپرس یک مطلب خوب است انتخاب از آنجایی که الگوریتم‌های هوش مصنوعی مقالات مرتبط را نشان می‌دهند. فقط نصب کنید و به آن اجازه دهید به طور خودکار پست های شما را همانطور که الگوریتم مناسب می داند پیوند دهد (توجه داشته باشید – همچنین می توانید پست ها را به صورت دستی پیوند داده یا لغو پیوند دهید).

چت زنده خود را قدرت هوش مصنوعی داشته باشید

اگرچه از این که اجازه دهم هوش مصنوعی و وردپرس کل چت پشتیبانی مشتری من را اجرا کنند هیجان زده نمی شوم، این برای سوالات ساده تری که می تواند توسط هوش مصنوعی پاسخ داده شود منطقی است و زمان را برای انسان ها برای صحبت با مشتریان دیگر آزاد می کند.< /p>

Support Board - Chat WordPress Plugin
چگونه هوش مصنوعی می تواند وردپرس را بهبود بخشد 8

Sport ربات خودکار Board دقیقاً این کار را انجام می دهد، وظایف ساده را تکمیل می کند و مشتریان را در مسیر درست می فرستد. به عنوان مثال، آنها ممکن است به دنبال یک محصول خاص باشند، یا شاید به کوپنی نیاز داشته باشند که در حال حاضر فعال است. افزونه همراه با یادگیری پس از فعال‌سازی، به شما امکان می‌دهد وقتی سؤال خاصی مطرح می‌شود، پاسخ‌های آماده خود را ایجاد کنید.

درک کنید که خوانندگان شما چه احساساتی دارند

AI Content Writing Assistant
چگونه هوش مصنوعی می تواند وردپرس را بهبود بخشد 9

دستیار نوشتن محتوای AI یک افزونه وردپرس با استفاده از ترکیبی از ابزارهای هوش مصنوعی برای کمک به بهبود نوشتن شما. از نظر وبلاگ نویسی، دستیار نوشتن محتوای هوش مصنوعی می تواند به ساختار محتوا و صدا کمک کند. با بیش از 40 لحن نوشتاری، می‌تواند بر احساس خوانندگان شما هنگام تماشای محتوای شما تأثیر بگذارد.

چگونه هوش مصنوعی و وردپرس می توانند به سایت شما کمک کنند؟

همانطور که می بینید، کاربردهای زیادی برای هوش مصنوعی در وردپرس وجود دارد. برخی هنوز در دست ساخت هستند، اما پیشنهاد می‌کنیم اینها را امتحان کنید تا ببینید چگونه پاسخ می‌دهند.

اگر در مورد هوش مصنوعی و وردپرس سؤالی دارید، یا هر پیشنهاد دیگری که فکر می‌کنید باید در لیست خود قرار می‌دادیم، در نظرات زیر با ما در میان بگذارید. ما دوست داریم نظرات شما را بشنویم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا