چطوری میشه

بررسی MailOptin: فرم های ساده و چشمگیر وردپرس Optin

بررسی MailOptin: فرم های ساده و چشمگیر وردپرس Optin

چه در حال وبلاگ نویسی، راه اندازی یک فروشگاه تجارت الکترونیک یا پیکربندی حضور در وب برای کسب و کار کوچک خود باشید، اکثر بازاریابان با تجربه به شما خواهند گفت که فرم optin ایمیل چقدر برای موفقیت شما مهم است. با این حال، افزونه های زیادی برای انتخاب وجود دارد، و برخی از آنها یا خیلی گران هستند یا ویژگی های مورد نیاز شما را ندارند. MailOptin یک راه حل عالی ارائه می دهد، زیرا یک طرح رایگان به همراه چندین بسته پرمیوم مقرون به صرفه دارد. در این بررسی MailOptin، ویژگی‌های اصلی آن، از خبرنامه‌های خودکار گرفته تا فرم‌های optin مدرن را بررسی می‌کنیم، سپس در مورد اینکه چه کسی باید MailOptin را برای ایجاد لیست‌های ایمیل در نظر بگیرد، صحبت خواهیم کرد.

شما این گزینه را دارید که افزونه MailOptin Lite را از افزونه دانلود کنید. فهرست راهنما. یا می‌توانید به MailOptin Pro ارتقا دهید تا پنجره‌های بازشو بیشتر، تقسیم A/B آزمایش، هدف گیری پیشرفته و موارد دیگر.

بررسی ویژگی های MailOptin

وقتی افزونه MailOptin را نصب می‌کنید، چندین تب را در زیر منوی MailOptin نشان می‌دهد. برای مثال، می‌توانید فرم‌های optin خود را به سرویس‌هایی مانند AWeber و MailChimp متصل کنید یا مستقیماً به طراحی کمپین‌های optin ایمیل خود بپرید.

MailOptin Review: Menu Link

تعداد زیادی از ویژگی‌ها در MailOptin بسته‌بندی شده‌اند، بنابراین ما بر روی مواردی تمرکز می‌کنیم که برجسته‌تر هستند. با توجه به اینکه چگونه این یک افزونه optin است، اجازه دهید با انواع فرم‌های موجود شروع کنیم.

انواع گسترده ای از فرم های Optin

وقتی با فرم‌های optin خود شروع می‌کنید، متوجه خواهید شد که چه تعداد تنوع ارائه شده است. رایج‌ترین آنها پنجره لایت باکس است، اما MailOptin دارای فرم‌های نوار کناری/ویجت، فرم‌های قبل/پس از پست، فرم‌های درون خطی (جاسازی‌شده) و دکمه‌های فراخوان برای اقدام است.

MailOptin Review: Sample Optin

گزینه دیگر نوار چسبنده نام دارد که به شما امکان می دهد پیامی را تایپ کنید و برخی از فیلدها و دکمه ها را وارد کنید. این را در بالای وب سایت خود یا پایین قرار دهید.

MailOptin Review: Notification Bar

من همچنین از طرفداران پر و پا قرص اسلاید-این هستم که به صورت مخفیانه در سمت چپ یا راست پایین صفحه نمایش ظاهر می شود. این بسیار کمتر از پنجره‌های بازشو “در صورت” است، بنابراین محیطی کمتر مزاحم ایجاد می‌کنید و در عین حال به افراد فرصت ثبت‌نام در خبرنامه را می‌دهید.

MailOptin Review: Slide-in

الگوهای زیبا

MailOptin چندین الگو برای هر نوع فرم optin ارائه می دهد. بنابراین، وقتی شروع به ساختن یک کمپین در داشبورد می‌کنم، انواع قالب‌ها را برای پنجره‌های بازشو می‌بینم. برخی از آنها رنگارنگ هستند، در حالی که برخی دیگر ساده و دقیق هستند. برخی از آنها حتی روی صنایع خاصی با تصاویر گنجانده شده خود تمرکز می کنند.

MailOptin Review: Templates

داشبورد فیلترهایی را برای پرش به دیگر دسته‌های فرم optin نشان می‌دهد. برای مثال، ممکن است فقط بخواهید نوارهای اعلان چسبنده یا شاید اسلایدها را ببینید.

MailOptin Review: Categories

ابزارهای طراحی از طریق سفارشی ساز وردپرس

اکثر سفارشی سازی ها از طریق سفارشی ساز وردپرس انجام می شود. این خبر خوبی برای کسانی است که با وردپرس تجربه دارند، زیرا لازم نیست همه تنظیمات را از یک افزونه جدید دوباره یاد بگیرید. در تصویر زیر گزینه ای برای پیکربندی پیام موفقیت دارم. همچنین برخی از پاسخ‌دهندگان خودکار و اعلان‌های ایمیل برای سرنخ‌های جدید وجود دارد. فرم optin در سمت راست برای ویرایش های بلادرنگ نشان داده شده است. این یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن نیست، اما در طول آزمایش من بسیار شهودی و یادگیری آن آسان به نظر می رسید.

MailOptin Review: Customizer

برگه های متعددی در سمت چپ ارائه شده است. بنابراین، می‌توانید رنگ‌ها را متناسب با نام تجاری خود تنظیم کنید و حتی برای کنترل کامل، CSS سفارشی را رها کنید.

MailOptin Review: custom css

نمایش قوانین و کوکی ها

قوانین و محرک‌های نمایش بسیار مهم هستند تا مشتریان شما را آزار ندهند و مشتریانی را که هنوز ثبت‌نام نکرده‌اند هدف قرار دهند. تصویر صفحه زیر به شما امکان می‌دهد کوکی‌های خود را تنظیم کنید، به طوری که شخصی که چند روز پیش پنجره بازشو را دیده است (یا هر چیزی که می‌خواهید آن را به عنوان تنظیم کنید) مجبور نباشد دوباره آن را ببیند.

MailOptin Review: popup rules

MailOptin قوانین نمایش عالی دارد. به عنوان مثال، ممکن است تصمیم بگیرید زمانی که یک دکمه کلیک می‌شود، یا زمانی که کاربر سعی می‌کند از وب‌سایت خارج شود، پنجره بازشو نشان داده شود. علاوه بر آن، گزینه‌هایی برای زمان‌بندی گزینه‌ها، هدف قرار دادن آنهایی که از AdBlock استفاده می‌کنند، یا فقط نشان دادن فرم‌های optin در صفحات خاص دارید.

MailOptin Review: display rules

MailOptin Analytics

از نمایش‌ها گرفته تا تبدیل‌ها و مشترکین، همه تجزیه و تحلیل‌های MailOptin در داشبورد وردپرس ذخیره می‌شوند. درک آنها آسان است و تصاویری سریع از پیشرفت شما ارائه می دهند.

MailOptin Review: Analytics

قیمت MailOptin

شما می‌توانید افزونه MailOptin Lite را به صورت رایگان دانلود کنید و همچنان یک افزونه خوب دریافت کنید انتخاب ویژگی ها برای MailOptin Lite (نسخه رایگان) برخی از ویژگی‌های زیر را دریافت می‌کنید:

  • سه فرم optin.
  • چند ماژول فراخوان برای اقدام.
  • پشتیبانی از فرم‌های انتخابی نوار کناری و ویجت.
  • لایت باکس و فرم های بازشو.
  • فرم هایی را انتخاب کنید که قبل یا بعد از پست وبلاگ قرار می گیرند.
  • هدف گیری سطح صفحه.
  • اعلان‌هایی که هنگام انتشار پست جدید برای مشترکین ارسال می‌شود.
  • گزینه ای برای زمان بندی ارسال خبرنامه ها.
  • الگوی ایمیلی که پاسخگو است.

چند ویژگی دیگر در طرح MailOptin Lite گنجانده شده است، اما این نمای کلی است. بسیاری از شرکت‌ها متوجه خواهند شد که نسخه رایگان آن برای شروع بسیار مناسب است. همچنین یک شروع خوب برای کسانی است که می‌خواهند قبل از پرداخت، افزونه را آزمایش کنند.

در مورد نسخه پولی، MailOptin Popups & Email Optins Premium را می‌توان از نسخه رسمی دانلود کرد سایت اینترنتی. آن وب‌سایت همچنین دموهای عالی و دستورالعمل‌های بک‌اند را ارائه می‌دهد تا بتوانید آنچه را که انتظار دارید بچشید.

برخی از ابزارهایی که با نسخه پریمیوم ارائه می شوند عبارتند از:

  • تست تقسیم A/B برای فرم‌های شما.
  • ارسال خبرنامه به صورت خودکار و با رویداد.
  • فرم‌های Optin اضافی که ثابت شده است تبدیل‌ها را افزایش می‌دهند.
  • قوانین و محرک های بهتر.
  • یک ویژگی تشخیص AdBlock برای درخواست از اینکه مردم تبلیغات شما را مسدود نکنند.
  • تجزیه و تحلیل پیشرفته.
  • CSS سفارشی.
  • منطقه بانک پیشرو برای دریافت اطلاعات پیشرفته تر در مورد مشترکین خود.
  • خیلی بیشتر.

بنابراین اینگونه است که ویژگی‌ها بین طرح‌های رایگان و ممتاز تقسیم می‌شوند. اما در صورت ارتقا به MailOptin Premium چه چیزی باید بپردازید؟

به سه طرح با قیمت مناسب تقسیم می‌شود، و در صورت نارضایتی، افزونه دارای ضمانت بازپرداخت 14 روزه است.

  • استاندارد – ۶۹ دلار در سال برای یک سایت، با امکان پرداخت ۹۹ دلار در سال برای سه سایت. این طرح استاندارد دارای همه ویژگی‌های MailOptin Lite، به همراه تست A/B، فراخوانی برای اقدامات، پنجره‌های بازشو، فرم‌های نوار کناری، اعلان‌های قبل و بعد از پست، نوارهای اعلان، راه‌اندازهای بیشتر، کدهای کوتاه، یکپارچه‌سازی فرم Elementor و موارد دیگر است.
  • Pro – 169 دلار در سال برای پشتیبانی در 10 سایت. با این کار همه ویژگی‌های برنامه‌های قبلی و همچنین پشتیبان‌گیری از تبدیل، زمان‌بندی کمپین optin، شناسایی ارجاع‌دهنده optin، شناسایی AdBlock، شناسایی بازدیدکنندگان جدید و بازگشتی، تجزیه و تحلیل پیشرفته، پاسخ‌دهنده خودکار، و خلاصه خودکار ماهانه یا هفتگی به شما ارائه می‌شود. ارسال کنید.
  • آژانس – 269 دلار در سال برای پشتیبانی در سایت های نامحدود. این همه ویژگی‌های برنامه‌های قبلی، پشتیبانی ایمیل اولویت‌دار، ادغام‌های WooCommerce، ادغام Easy Digital Downloads و سایر ادغام‌های برنامه شخص ثالث را در اختیار شما قرار می‌دهد.

به طور کلی، MailOptin قیمت بسیار معقولی را ارائه می‌کند، زیرا اکثر ویژگی‌های اولیه در آن بسته استاندارد گنجانده شده است. داشتن ادغام WooCommerce و EDD بدون پرداخت هزینه برای طرح آژانس خوب است، اما این تنها نقطه ضعف است.

چه کسی باید افزونه وردپرس MailOptin را در نظر بگیرد؟

سخت است که بگوییم کسی نباید MailOptin را برای ایجاد لیست ایمیل در نظر بگیرد. از اکثر ارائه دهندگان ایمیل اصلی پشتیبانی می کند، قالب ها جامد هستند و حتی می توانید با فروشگاه های تجارت الکترونیک ادغام کنید. تا آنجا که به من مربوط می شود، MailOptin یک روش مقرون به صرفه برای جمع آوری و مدیریت ایمیل ها برای همه فراهم می کند.

دریافت Mail Optin Lite   در MailOptin Pro 10% صرفه جویی کنید< /p>

اگر در مورد بررسی MailOptin، ویژگی‌های افزونه یا نحوه شروع به کار سؤالی دارید، در نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا