چطوری میشه

چگونه محتوای وردپرس را با Blog2Social به اشتراک بگذاریم

چگونه محتوای وردپرس را با Blog2Social به اشتراک بگذاریم

اگر می‌خواهید بیشترین بهره را از محتوای سایت وردپرس خود ببرید، نمی‌توانید از رسانه‌های اجتماعی غافل شوید. شما می‌خواهید کار خود را تا حد امکان در پلتفرم‌های زیادی به اشتراک بگذارید تا به رشد مخاطبان و افزایش ترافیک سایت خود کمک کنید. با این حال، اگر کمکی نداشته باشید، این می تواند یک تلاش وقت گیر باشد. یکی از افزونه‌هایی که می‌تواند فرآیند را به طور قابل توجهی آسان‌تر کند، Blog2Social است.

این ابزار به شما امکان می‌دهد محتوای وردپرس خود را به راحتی در محبوب‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. همچنین شما را کنترل می‌کند که پست‌هایتان در هنگام اشتراک‌گذاری چگونه به نظر می‌رسند – و حتی می‌توانید فرآیند را خودکار کنید.

در این پست، درباره اهمیت استفاده از رسانه های اجتماعی و معرفی افزونه Blog2Social بحث خواهیم کرد. سپس شما را از طریق مراحل شروع به اشتراک گذاری پست های خود راهنمایی می کنیم. بیایید شروع کنیم!

Why Sharing Your Content on Social Media Is Vital

اگر در حال خواندن این مطلب هستید، بعید است که نیاز به معرفی رسانه های اجتماعی داشته باشید. در دهه گذشته، پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر به وسایل زندگی روزمره تبدیل شده اند. بیش از 2 میلیارد افراد کاربران فعال فیس بوک هستند، برای مثال، در حالی که توییتر بیش از 300 میلیون کاربر. این احتمال وجود دارد که شما خودتان در این شبکه ها نمایه داشته باشید.

تعداد زیاد کاربران این پلتفرم‌ها را برای افزایش مخاطبان وب‌سایت وردپرس شما بسیار مهم می‌کند. در دنیایی که تقریباً نیمی از انسان‌های روی کره زمین از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، هیچ‌وقت راه‌حلی برای انتشار محتوای شما به گروه‌های مختلف جهانی وجود نداشته است.

اکثر سایت‌ها قبلاً به این موضوع پی برده‌اند و 78٪ کسب و کارهای کوچک از رسانه های اجتماعی برای جذب مشتری استفاده می کنند. این منطقی است، زیرا رسانه های اجتماعی کاربران را قادر می سازد تا به طور کامل با محتوای شما درگیر شوند. به علاوه اگر بتوانید اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی بیشتری را در پست‌های خود دریافت کنید ، این به نوبه خود می تواند به افزایش ترافیک سایت یا فروشگاه شما کمک کند.

برای اطمینان از موفقیت محتوای وردپرس خود باید هدف داشته باشید که یک استراتژی رسانه اجتماعی موثر داشته باشید. این شامل دانستن اینکه چه زمانی محتوای خود را به اشتراک بگذارید، کدام پلتفرم‌ها را هدف قرار دهید، و چه زمان‌بندی بهینه است. خوشبختانه اگر ابزار مناسبی داشته باشید، همه اینها بسیار ساده تر است.

معرفی پلاگین Blog2Social

Blog2Social Plugin

اگر به دنبال راهی برای مدیریت موثر استراتژی رسانه های اجتماعی خود هستید، ابزارهای کمی به اندازه Blog2Social برای وردپرس. این افزونه ای است که به شما کمک می کند محتوای خود را به راحتی در چندین پلتفرم محبوب رسانه های اجتماعی پست کنید.

Blog2Social کار همگام شدن با حضور شما در رسانه های اجتماعی را ساده تر می کند. با استفاده از آن می توانید سایت خود را به فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، ردیت، پینترست و بسیاری از پلتفرم های دیگر متصل کنید. با این حال، به اشتراک گذاری محتوای خود حداقل کاری است که Blog2Social می تواند انجام دهد. بیایید چند ویژگی مفیدتر آن را یکی یکی بررسی کنیم.

محتوا را به طور خودکار در چندین پلتفرم رسانه اجتماعی به اشتراک بگذارید

همانطور که اشاره کردیم Blog2Social از تعداد زیادی سایت رسانه اجتماعی پشتیبانی می کند. اینها از بزرگ‌ترین شبکه‌هایی مانند فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام گرفته تا شبکه‌های تخصصی‌تر مانند Medium و BlogLovin را شامل می‌شود:

Share Content Automatically Across Multiple Social Media Platforms

بهترین بخش این است که وقتی افزونه را راه اندازی کردید، کارهای بیشتری لازم نیست انجام دهید. Blog2Social می تواند به طور خودکار پست های شما را با استفاده از تنظیمات دلخواه شما در شبکه هایی که مشخص کرده اید به اشتراک بگذارد. این زمان زمانی را که صرف اطلاع رسانی در مورد محتوای خود می کنید تقریباً به صفر می رساند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی ایجاد پست های با کیفیت تمرکز کنید، و زمانی که آنها منتشر شدند، همه دنبال کنندگان شما فوراً متوجه خواهند شد.

پست ها را به طور جداگانه در سایت های مختلف برنامه ریزی کنید

اشتراک‌گذاری محتوای خود با ارسال آن در رسانه‌های اجتماعی به محض انتشار، یک استراتژی رایج است و معمولاً خوب کار می‌کند. با این حال این تنها روش ممکن نیست. همچنین ممکن است بخواهید پست‌ها را برنامه‌ریزی کنید تا در یک زمان خاص به‌جای آنی به اشتراک گذاشته شوند.

به عنوان مثال، ممکن است چندین قطعه مختلف را به طور همزمان پست کنید اما نمی خواهید نمایه های رسانه های اجتماعی خود را با انبوهی از پیوندها به طور همزمان اسپم کنید. از طرف دیگر، شاید تلاش کرده اید بهترین زمان برای اشتراک‌گذاری محتوا در شبکه‌های مختلف، و می‌خواهید تعداد برداشت‌ها و سطح تعامل را به حداکثر برسانید.

Blog2Social حتی به شما این امکان را می‌دهد که بسته به پلتفرم، پست‌های رسانه‌های اجتماعی را برای زمان‌های مختلف زمان‌بندی کنید (که بسیار شبیه به روش شما پست های وبلاگ خود را برنامه ریزی کنید). این بدان معناست که شما کنترل کاملی بر استراتژی رسانه‌های اجتماعی خود دارید، صرف نظر از اینکه چقدر می‌خواهید با آن عمیق شوید.

پست ها و اشتراک گذاری های خود را مدیریت کنید

اگر در بسیاری از محتواها و پلتفرم‌ها دستکاری می‌کنید، پیگیری پست‌هایی که به اشتراک گذاشته‌اید و در کجا به‌راحتی دشوار می‌شود. برای کمک به شما، Blog2Social دارای داشبوردی است که در آن می توانید یک نمای کلی از همه اشتراک گذاری های خود در هر شبکه دریافت کنید:

Manage Your Posts and Shares

این تقویم پیگیری اشتراک‌های خود و فیلتر کردن آن‌ها را بر اساس پست‌ها و شبکه‌های خاص ساده می‌کند. با ردیابی محتوای خود از این طریق، می توانید مطمئن شوید که استراتژی شما رعایت می شود و هر زمان که بخواهید می توانید رویکرد خود را بهینه کنید. حتی می‌توانید پست‌های قدیمی‌تری را که ممکن است دفعه اول عملکرد خوبی نداشته باشند، دوباره به اشتراک بگذارید.

ظاهر پست های مشترک خود را سفارشی کنید

رسانه‌های اجتماعی چیزی بیش از متن ساده و پیوندهایی هستند که بدون فکر دوم در کنار هم قرار گرفته‌اند. در واقع، اطمینان از اینکه پست‌های شما وقتی در شبکه‌های مختلف پخش می‌شوند خوب به نظر می‌رسند، یک نگرانی کلیدی است. Blog2Social به شما امکان می دهد ظاهر هر پست را هنگام انتشار در پلتفرم های مختلف مشخص کنید:

Customize the Appearance of Your Shared Posts

می‌توانید متا تگ‌ها را برای گنجاندن تصاویر اضافه کنید و حتی تعیین کنید که هدر و توضیحات دقیقاً چه می‌گویند. همچنین این ساده‌ترین راه برای افزودن Open Graph و کارت‌های Twitter به اشتراک‌گذاری‌های خود، زیرا نیازی به استفاده از هیچ کد یا افزونه اضافی ندارید. شما همیشه کنترل کاملی بر نحوه نمایش پست‌های خود در هر زمان دارید.

هشتگ ها را از برچسب های وردپرس ایجاد کنید

در نهایت، یکی دیگر از جنبه های مهم رسانه های اجتماعی هشتگ ها هستند. برای افراد ناآشنا، اینها روشی برای برچسب گذاری پست ها بر اساس موضوع یا مخاطبان بالقوه آنهاست (#blog2social). با گنجاندن هشتگ در پست‌های خود، به خوانندگان بالقوه اجازه می‌دهید تا ببینند چه موضوعاتی در خود محتوا پوشش داده می‌شود، و یافتن پست‌های شما را برای کاربرانی که از قبل به موضوع علاقه‌مند هستند آسان‌تر می‌کنید:

Generate Hashtags from WordPress Tags

با Blog2Social، می‌توانید با استفاده از برچسب‌های وردپرسی که در هر پست مشخص کرده‌اید، هشتگ‌ها را به‌طور خودکار ایجاد کنید. به این ترتیب، لازم نیست هشتگ های مرتبط را به صورت دستی اضافه کنید، بلکه می توانید به آن هایی که افزونه برای شما ایجاد می کند تکیه کنید. به عبارت دیگر، این روش مفید دیگری برای خودکارسازی استراتژی رسانه های اجتماعی شما است.

چگونه محتوای وردپرس خود را با استفاده از Blog2Social در پلتفرم های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید (در 2 مرحله)

اکنون که دلایل اصلی را توضیح دادیم که Blog2Social یک ابزار قدرتمند اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی است، بیایید عملی شویم. در ادامه، نحوه استفاده از این افزونه را برای اشتراک‌گذاری پست در پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی به شما نشان خواهیم داد.

1. نمایه های رسانه های اجتماعی خود را به هم متصل کنید

پس از دانلود و نصب افزونه Blog2Social (در اینجا راهنمای ما در نحوه نصب افزونه ها در صورت داشتن هر گونه سوال)، اولین کاری که باید انجام دهید این است که نمایه های رسانه های اجتماعی را که می خواهید استفاده کنید متصل کنید. اینها پلتفرم هایی هستند که پست های شما در آن به اشتراک گذاشته می شود، بنابراین مهم است که همه سایت هایی را که به آنها اهمیت می دهید از قبل اضافه کنید (اگرچه همیشه می توانید در آینده موارد بیشتری را اضافه کنید).

به Blog2Social > Networks در داشبورد مدیریت خود بروید تا لیستی از پلتفرم‌های موجود را ببینید:

Blog2Social: Connect Your Social Media Profiles

می‌بینید که برخی از پلتفرم‌ها به شما امکان می‌دهند چندین گزینه مانند صفحه یا گروه را انتخاب کنید. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، این انتخاب ها به شما امکان می دهد محتوا را مستقیماً در صفحات و گروه های مدیریت شده و همچنین در نمایه اصلی خود به اشتراک بگذارید.

وقتی روی دکمه ای در کنار یک پلتفرم خاص کلیک می کنید، یک پاپ آپ جدید ظاهر می شود. از شما خواسته می شود که حساب خود را در آن سرویس مجاز کنید:

Blog2Social: Authorize Social Access

بسته به پلتفرم، ممکن است از شما خواسته شود که جزئیات حساب خود را وارد کرده و تأیید کنید که می‌خواهید دسترسی را فراهم کنید. پس از انجام این کار، پنجره بسته می شود و نمایه خود را در زیر شبکه در لیست خواهید دید:

Blog2Social: Facebook Connect

به سادگی این فرآیند را با تمام حساب‌ها، صفحات و/یا گروه‌هایی که می‌خواهید به آن‌ها متصل شوید تکرار کنید. پس از راه‌اندازی پلتفرم‌های لازم، آماده شروع اشتراک‌گذاری فورا خواهید بود.

2. محتوای خود را در سایت های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

روش استاندارد برای ارسال محتوا با استفاده از Blog2Social بسیار ساده است. برای نشان دادن این فرآیند، اجازه دهید یک پست وبلاگ اصلی را در فیس بوک به اشتراک بگذاریم. برای این کار، پست باید قبلاً منتشر شده باشد یا برای انتشار برنامه ریزی شده باشد.

پستی را باز کنید که یکی از آن معیارها را برآورده کند، و متوجه یک کادر جدید در نزدیکی بالای رابط ویرایش خواهید شد (به نام ارسال خودکار در رسانه های اجتماعی):

Blog2Social: Auto-Post on Social Media Sites

در اینجا، می‌توانید روی سفارشی‌سازی و زمان‌بندی پست‌های رسانه‌های اجتماعی برای پیکربندی پست قبل از اشتراک‌گذاری آن کلیک کنید. با این کار صفحه جدیدی باز می شود که در آن می توانید نحوه نمایش پست را در شبکه مشخص شده خود سفارشی کنید:

Blog2Social: Auto-Post Scheduling

در این مورد، شبکه فیسبوک است. بنابراین پست با تصویری از مقاله و همچنین هدر و توضیحات متا آن همراه خواهد بود. این گزینه‌ها بسته به شبکه‌ای که انتخاب می‌کنید، و همچنین اینکه آیا از نسخه رایگان یا پریمیوم افزونه استفاده می‌کنید، متفاوت خواهد بود (در این مورد در یک لحظه بیشتر توضیح می‌دهید).

اکنون می توانید برای انتشار پست در نمایه فیس بوک خود، روی اشتراک گذاری کلیک کنید. سپس، می‌توانید نمایه خود را بررسی کنید تا پست را ببینید:

Blog2Social: Published Content

با انجام این کار، شما با موفقیت از Blog2Social برای اشتراک‌گذاری پست وردپرس استفاده کردید!

البته، این فقط سطح کاری است که می توانید با افزونه انجام دهید. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، می‌توانید پست‌ها را با استفاده از Blog2Social یا اشتراک‌گذاری خودکار محتوا در پروفایل‌های خود زمان‌بندی کنید. می‌توانید با ارتقا به یکی از برنامه‌های برتر به این ویژگی‌های پیشرفته دسترسی داشته باشید.، که از 69 دلار در سال شروع می شود.

نتیجه گیری

بسیاری از کاربران برای یافتن محتوا به رسانه های اجتماعی متکی هستند، بنابراین باید بتوانید پست های وردپرس خود را به راحتی و با کمترین دردسر به اشتراک بگذارید. یکی از راه‌هایی که می‌توانید این فرآیند را ساده‌تر کنید، استفاده از افزونه Blog2Social است. این ابزار به شما امکان می‌دهد تا روش اشتراک‌گذاری پست‌ها را سفارشی کنید و حتی فرآیند را خودکار کنید.

در این مقاله، نحوه شروع کار با Blog2Social و نحوه استفاده از آن را به شما نشان دادیم. برای جمع بندی، تنها چیزی که برای اشتراک گذاری یک پست لازم است این است که این دو مرحله را دنبال کنید:

  1. نمایه های رسانه های اجتماعی خود را وصل کنید.
  2. محتوای خود را در سایت های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

آیا در مورد به اشتراک گذاری محتوای خود در رسانه های اجتماعی سؤالی دارید یا اینکه Blog2Social چگونه می تواند به شما کمک کند؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا