چطوری میشه

با WP Optin Wheel، نرخ های شرکت خود را فوراً افزایش دهید

با WP Optin Wheel، نرخ های شرکت خود را فوراً افزایش دهید

با توجه به اینکه پنجره‌های بازشو سنتی و چنین روش‌هایی دیگر مؤثر نیستند، زمان آن رسیده است که رویکرد جدیدی داشته باشیم: به WP Optin Wheel، یک افزونه درخشان که G را در گزینه‌های انتخابی گیمیفی قرار می‌دهد و راهی جدید برای لیست پستی خود را رشد دهید.

در سرتاسر اینترنت، بزرگ‌ها می‌گویند که پول واقعی در فهرست ایمیل شماست و ما ۱۰۰ درصد موافقیم. بازاریابی ایمیلی یکی از بهترین راه ها برای افزایش ترافیک و افزایش فروش است.

با متوسط ​​بازگشت سرمایه 122 درصد، بازاریابی ایمیلی چهار برابر مؤثرتر از سایر اشکال بازاریابی از جمله پست مستقیم، جستجوی پولی و رسانه های اجتماعی است. علاوه بر این، بازاریابی ایمیلی آسان است و به شما کمک می کند تا هدف خود را محکم نگه دارید.

اما مدت‌ها قبل از اینکه بخواهید آن ایمیل را ارسال کنید، به افراد نیاز دارید که ثبت‌نام کنند. و برای آن، شما نیاز به یک راه‌حل انتخاب قدرتمند دارید. خانم ها و آقایان، با افزونه زیبای WP Optin Wheel آشنا شوید.

به‌جای پرتاب پنجره‌های بازشو در صورت شما (می‌دانم که شما هم از آن‌ها متنفرید)، این افزونه دارای چرخ شانس برای بردن جوایز سرگرم‌کننده است. البته بازدیدکنندگان برای بازی ابتدا باید آدرس ایمیل خود را وارد کنند 😉

من این فرصت را داشتم که افزونه WP Optin Wheel Pro را آزمایش کنم و در اینجا یافته های بی طرفانه من آمده است. اگر با یافته‌های من مخالف هستید یا سؤالی دارید، لطفاً در نظرات خود دریغ نکنید.

با آن مقدمه، اجازه دهید لنگر و بادبان را وزن کنیم.

WP Optin Wheel چیست؟

wp optin wheel gamified wordpress opt-in plugin

منطقی است که با برخی اطلاعات پس زمینه شروع کنید. این حیوانی که ما به آن WP Optin Wheel می گوییم چیست، از کجاست و دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

در ابتدایی‌ترین مفهوم، WP Optin Wheel یک افزونه انتخابی وردپرس گیمی‌شده است که ثبت‌نام در خبرنامه شما را برای بازدیدکنندگان سرگرم‌کننده می‌کند.

WP Optin Wheel که توسط افراد باحال استودیو Wombat به صورت دستی ساخته شده است، دارای یک چرخ فانتزی از ثروت است. و مانند هر چرخ شانس، جوایزی مانند کتاب الکترونیکی رایگان، محصول، کوپن‌های WooCommerce، تخفیف‌ها و غیره دارد.

برای چرخاندن چرخ، بازدیدکننده به سادگی باید آدرس ایمیل خود و هر گونه اطلاعات اولیه دیگری را که می خواهید (مانند نام خود) ارائه دهد. با این حال بهترین روش این است که کمترین مقدار اطلاعات را بخواهید، و در بیشتر موارد، شما واقعاً به آدرس ایمیل آنها نیاز دارید.

به لطف گزینه ادغام این افزونه با راه حل های بازاریابی ایمیلی مختلف، مانند MailChimp یا Facebook Messenger، می توانید لیست پستی خود را بدون عجله افزایش دهید.

WP Optin Wheel مانند پنجره‌های بازشوی سنتی مانعی برای محتوای شما نمی‌کند. بازدیدکنندگان شما با کلیک بر روی دکمه جعبه هدیه همانطور که در زیر مشخص شده است، فرم شرکت در شرکت را فعال می‌کنند.

wp optin wheel gift box button

علاوه بر این، می‌توانید چرخ بخت را طوری تنظیم کنید که پس از یک دوره زمانی خاص، به‌طور خودکار به داخل بلغزد. علاوه بر این، می‌توانید فرم انتخاب را در یک صفحه وب جداگانه اضافه کنید، زیرا، خوب، هر چه بزرگ‌تر، بهتر، درست است؟ در زیر نحوه ظاهر نسخه تمام صفحه است.

wp optin wheel full page demo

علاوه بر این، WP Optin Wheel با تعداد زیادی گزینه سفارشی‌سازی عرضه می‌شود – اما من رویای خراب کردن این شگفتی را ندارم.

اکنون اجازه دهید به بخش ویژگی‌ها بپردازیم و کشف کنیم WP Optin Wheel چه چیزی را به عنوان یک افزونه انتخابی برای WordPress و WooCommerce ارائه می‌کند.

ویژگی های WP Optin Wheel

فکر می‌کنم وقتی می‌گویم: یک افزونه وردپرس فقط به اندازه ویژگی‌هایی است که ارائه می‌کند، موافق خواهید بود. به سرعت، به ما اجازه دهید ویژگی هایی را که پس از فعال کردن WP Optin Wheel کشف خواهید کرد، بررسی کنیم.

ادغام با چندین ابزار

wp optin wheel integrations

Studio Wombat تا آنجا که WP Optin Wheel را با ابزارهای مورد علاقه شما یکپارچه کرده است، از خود پیشی گرفته است. چه از MailChimp، MailerLite، ConvertKit، GetResponse، Campaign Monitor، ActiveCampaign، Remarkety، Klaviyo یا Mailster استفاده کنید، می توانید به راحتی آدرس های ایمیل را ضبط کنید.

علاوه بر این، به لطف ادغام یکپارچه با Facebook Messenger، ChatChamp و Chatfuel، می‌توانید از قدرت بازاریابی فوری بهره ببرید. این بدان معناست که می توانید پیام های بازاریابی متمرکز و مبتنی بر رفتار را در زمان واقعی ارسال کنید. چه زمان خوبی برای زنده بودن درست است؟

این همه چیز نیست، شما همچنین می توانید WP Optin Wheel را با سرویس اتوماسیون وظایف غول پیکر Zapier ادغام کنید تا اطلاعات را به طور خودکار بین برنامه های وب خود منتقل کنید. سپس با Zero BS CRM، یک افزونه قدرتمند وردپرس که به شما کمک می‌کند همه سرنخ‌هایتان را مستقیماً از سایتتان مدیریت کنید، یکپارچه‌سازی اضافه شده است.

خوشحال خواهید شد که بیاموزید که یکپارچه سازی WP Optin Wheel با این ابزارها به سادگی A، B، C است. برای اکثر ابزارها، فقط باید یک کلید API را کپی کنید و کارتان تمام است. اگر به دلایلی از هیچ یک از این ابزارها استفاده نمی کنید، این افزونه به شما امکان می دهد سرنخ ها را در پایگاه داده وردپرس خود ذخیره کنید.

اوه، به هر حال، WP Optin Wheel به طور کامل با WooCommerce و WPML ادغام می شود.

گزینه های نمایش چندگانه

wp optin wheel multiple display options

نمایش فرم WP Optin Wheel شما کار دانش‌آموزان کلاس چهارم است که حداکثر شش گزینه دارد. واضح ترین گزینه استفاده از ویجت هایی است که به شما امکان می دهد پنجره بازشو خود را به عنوان دکمه حباب یا جعبه هدیه نمایش دهید. می توانید ویجت را در سمت چپ، راست یا در پایین وب سایت خود نمایش دهید.

اگر ویجت‌ها فنجان چای شما نیستند، می‌توانید انتخاب کنید که چرخ خود را پس از یک دوره مشخص نشان دهید. در این حالت، پس از اینکه بازدیدکننده برای یک دوره از پیش تعریف شده، مثلاً 10 ثانیه، در سایت شما حضور داشته باشد، پاپ آپ ظاهر می شود. تایمر به شما امکان می دهد چرخ را به بیشترین بازدید کننده نشان دهید.

ثالثاً، به لطف ویژگی exit-int، می‌توانید سرنخ‌ها را هنگامی که بازدیدکنندگان در شرف خروج از سایت شما هستند، جذب کنید. فناوری قصد خروج به شما امکان می‌دهد تا سرنخ‌هایی به دست آورید که در غیر این صورت از دست می‌رفتید، زیرا، خوب، بازدیدکننده در تلاش بود آن را ترک کند. علاوه بر این، پنجره‌های بازشو با هدف خروج، نسبت به پنجره‌های بازشو مبتنی بر زمان، نفوذ کمتری دارند.

همچنین می‌توانید پس از اینکه بازدیدکننده چند بار اسکرول را زد، چرخ شانس خود را نشان دهید. و اگر پنجره‌های بازشو را دوست ندارید، می‌توانید از یک کد کوتاه برای نمایش چرخ در یک صفحه جداگانه، پست یا ویجت نوار کناری استفاده کنید. همانطور که می بینید، گزینه های نمایش زیادی وجود دارد.

توجه – می توانید چرخ را در هر صفحه سایت خود یا در یک صفحه خاص نشان دهید. علاوه بر این، می‌توانید انتخاب کنید که آیا بازدیدکننده چرخ را در بازدیدهای بعدی ببیند یا خیر. این را با پیام‌رسانی فوری همراه کنید و یک راه‌حل بازاریابی قدرتمند دارید که روی خلبان خودکار کار می‌کند.

گزینه های سفارشی سازی فراوان

wp optin wheel customization options

استفاده از فرم‌های انتخابی که نمی‌توانید برای مطابقت با وب‌سایت خود سفارشی کنید چیست؟ Studio Wombat این را به خوبی درک می کند، به همین دلیل است که WP Optin Wheel با بیش از 10 تم کاملاً قابل تنظیم (از جمله تم های فصلی مانند کریسمس و هالووین)، 15 پس زمینه آماده برای استفاده و رنگ های نامحدود عرضه می شود.

شما می توانید چرخ بخت را طراحی کنید و به شکلی که تصور می کنید انتخاب کنید. طراحی چرخ‌های زیبا به لطف سفارشی‌کننده تم بصری، موضوعی مهم است. می‌توانید تعداد برش‌ها را تنظیم کنید، متن را تغییر دهید، کد HTML را اضافه کنید، پیوندها را اضافه کنید، شانس برنده شدن را تعریف کنید و با چند کلیک کوپن اضافه کنید.

علاوه بر این، WP Optin Wheel دارای فرم ساز قدرتمندی است که کار با آن لذت بخش است. می‌توانید فرم‌های انتخابی ایجاد کنید که به اندازه نیاز شما داده می‌خواهد. منظورم این است که فرم ساز دارای چندین فیلد فرم مانند ایمیل، نام، تلفن، آدرس و URL است که فقط به چند مورد اشاره می‌کند.

دیگر ویژگی های جالب

اگر بخواهیم تمام ویژگی‌های موجود را مرور کنیم، تمام روز اینجا خواهیم بود، بنابراین در اینجا مروری سریع از سایر ویژگی‌های جالبی است که WP Optin Wheel را به یک افزونه انتخابی چشمگیر برای همه بازاریابان آنلاین تبدیل می‌کند.

  • کوپن‌های WooCommerce – WP Optin Wheel به طور کامل با WooCommerce ادغام می‌شود، به این معنی که می‌توانید کوپن‌ها را به صورت خودکار به عنوان جایزه ایجاد کنید.
  • آمار – WP Optin Wheel به شما آماری از نحوه عملکرد چرخ شما ارائه می دهد. تعداد افرادی که پنجره بازشو شما را دیده اند، تعداد افرادی که لیست پستی شما را انتخاب کرده اند و همچنین نرخ تبدیل شما را به شما نشان می دهد.
  • الگوهای ایمیل – اکنون، می‌توانید جوایز را مستقیماً از طریق ایمیل برای برندگان ارسال کنید، که (اگر از من بخواهید) راه دیگری برای شکستن یخ و ادامه گفتگو به شما ارائه می‌دهد. می‌توانید قالب‌های ایمیل را در قسمت پشتیبان سفارشی کنید.
  • ضد تقلب – WP Optin Wheel آدرس‌های ایمیل هرزنامه، جعلی و نامعتبر را خیلی قبل از اینکه به لیست پستی شما برسند، پیدا می‌کند.
  • آماده GDPR
  • امکان ثبت نام برد یا باخت در یک فایل گزارش جداگانه
  • برنامه نویس مناسب

نحوه نصب WP Optin Wheel

اکنون که می دانید چه انتظاری دارید، به ما اجازه دهید WP Optin Wheel را نصب کنیم و یک چرخ آزمایشی ایجاد کنیم تا بتوانید در حال اجرا روی زمین باشید. معامله؟ عالی است.

می‌توانید نسخه رایگان یا فنر WP Optin Wheel Pro را مستقیماً از Studio Wombat نصب کنید. برای این بررسی، ما از Pro استفاده می کنیم (پس لطفاً توجه داشته باشید که ممکن است همه ویژگی ها در نسخه رایگان یا استاندارد در دسترس نباشند). در هر صورت، نصب WP Optin Wheel آسان است، درست مانند نصب هر افزونه دیگر وردپرس.

WP Optin Wheel Free را امتحان کنید< /a>    WP Optin Wheel Pro را دریافت کنید

بدون بحث بیشتر، همانطور که در زیر نشان داده شده است، به Plugins > Add New در منوی مدیریت وردپرس خود بروید.

adding a wordpress plugin

همانطور که در تصویر زیر برجسته می‌کنیم، می‌توانید 1) WP Optin Wheel Pro را از رایانه خود آپلود کنید، 2) نسخه رایگان را از مخزن افزونه وردپرس جستجو کنید، و 3) افزونه را نصب/فعال کنید.

installing wp optin wheel

ما WP Optin Wheel Pro را از رایانه خود نصب خواهیم کرد، به این معنی که باید روی دکمه افزونه آپلود در تصویر بالا کلیک کنید.

بعد، افزونه را آپلود کرده و همانطور که در تصویر زیر توضیح می‌دهیم، آن را فعال کنید.

activate wp optin wheel

هنگامی که افزونه فعال شد، همانطور که در زیر نشان می‌دهیم، به تنظیمات > WP Optin Wheel Pro در منوی مدیریت وردپرس خود بروید.

wp optin wheel menu item in wordpress admin dashboard

در مرحله بعد، باید کلید مجوز WP Optin Wheel را که از توسعه دهنده دریافت کرده اید، فعال کنید. کافی است کلید را در فیلد کپی و جایگذاری کنید و دکمه فعال کردن مجوز را همانطور که در زیر نشان می‌دهیم فشار دهید.

wp optin wheel license activation

پس از فعال‌سازی، WP Optin Wheel پانل گزینه‌های مدیریت را راه‌اندازی می‌کند که در آن می‌توانید چند برگه از جمله تنظیمات عمومی، ادغام‌ها، افزودن چرخ و چرخ‌ها را مشاهده کنید.

wp optin wheel admin options panel

در این مرحله، افزونه WP Optin Wheel شما آماده استفاده است. در حال حاضر، ما فقط باید یک چرخ از شانس ایجاد کنیم. در این مرحله، شما همچنین می توانید انتخاب کنید که افزونه را با ابزارهای مورد علاقه خود ادغام کنید، به عنوان مثال. MailChimp.

چگونه یک چرخ ثروت ایجاد کنیم

بر روی برگه افزودن چرخ کلیک کنید تا صفحه زیر نمایش داده شود.

d8a8d8a7 wp optin wheeld88c d986d8b1d8ae d987d8a7db8c d8b4d8b1daa9d8aa d8aed988d8af d8b1d8a7 d981d988d8b1d8a7d98b d8a7d981d8b2d8a7db8cd8b4 6699b2c0df7fe

در این صفحه، نام چرخ خود را برای ارجاع آسان نامگذاری کنید و سپس ابزاری را که می‌خواهید برای ثبت انتخاب استفاده کنید انتخاب کنید. توجه داشته باشید، ابتدا باید ابزار انتخابی خود را یکپارچه کنید، اما وردپرس و Zapier قبلاً به طور پیش فرض یکپارچه شده اند. پس از اتمام، دکمه بعدی را فشار دهید.

پانل  طراحی به شما کمک می‌کند تا چرخ و فرم انتخابی خود را به روش‌هایی غیرقابل تصور سفارشی کنید. در اینجا، گزینه‌های زیادی مانند پس‌زمینه، تم‌ها و رنگ‌ها دریافت می‌کنید. تصویر زیر را ببینید.

d8a8d8a7 wp optin wheeld88c d986d8b1d8ae d987d8a7db8c d8b4d8b1daa9d8aa d8aed988d8af d8b1d8a7 d981d988d8b1d8a7d98b d8a7d981d8b2d8a7db8cd8b4 6699b2c233755

موضوع، پس‌زمینه و رنگ‌های خود را انتخاب کنید. پس از آن، روی دکمه بعدی کلیک کنید.

بعد، ما Form Builder را داریم که به شما کمک می‌کند یک فرم انتخاب کنید. برای ایجاد فرم عالی، با طیف وسیعی از فیلدهای فرم ارسال می شود (بسته به ابزار انتخابی که در مرحله اول انتخاب می کنید).

d8a8d8a7 wp optin wheeld88c d986d8b1d8ae d987d8a7db8c d8b4d8b1daa9d8aa d8aed988d8af d8b1d8a7 d981d988d8b1d8a7d98b d8a7d981d8b2d8a7db8cd8b4 6699b2c37ec3f

توصیه می‌کنیم فرم انتخاب خود را کوتاه نگه دارید. یک یا دو فیلد کافی است. من شخصاً فقط آدرس ایمیل را می خواهم. فرم انتخاب خود را بسازید و دکمه بعدی را فشار دهید.

بعد، صفحه شانس‌ها و برش‌ها را داریم که در آن می‌توانید تکه‌های چرخ خود را به‌طور گسترده سفارشی کنید. همچنین می توانید شانس را برای کنترل کامل احتمالات و تصمیم گیری در مورد برنده شدن یا باختن کدام یک تعریف کنید.

d8a8d8a7 wp optin wheeld88c d986d8b1d8ae d987d8a7db8c d8b4d8b1daa9d8aa d8aed988d8af d8b1d8a7 d981d988d8b1d8a7d98b d8a7d981d8b2d8a7db8cd8b4 6699b2c4cc7f8

برش های خود را مطابق با دلخواه خود ویرایش کنید و روی دکمه بعدی کلیک کنید.

در نهایت، صفحه تنظیمات را همانطور که در زیر نشان داده شده است داریم.

d8a8d8a7 wp optin wheeld88c d986d8b1d8ae d987d8a7db8c d8b4d8b1daa9d8aa d8aed988d8af d8b1d8a7 d981d988d8b1d8a7d98b d8a7d981d8b2d8a7db8cd8b4 6699b2c63cc43

در اینجا، می‌توانید گزینه‌های زیادی برای چرخ خود تعریف کنید. می توانید متن دکمه چرخشی خود را انتخاب کنید، متن سلب مسئولیت را اضافه کنید، متن برنده/بازنده را تنظیم کنید، چرخ را در صفحات خاص نشان دهید/پنهان کنید، قصد خروج را تنظیم کنید، چرخ شانس خود را ایمن کنید، الگوهای ایمیل ایجاد کنید و فرم خود را با GDPR مطابقت دهید. چیزها.

وقتی کارتان تمام شد، دکمه ذخیره را فشار دهید. چرخ شانس شما اکنون آماده است و پس از تازه کردن باید آن را در وب سایت خود مشاهده کنید.

هزینه آن چقدر است؟

WP Optin Wheel در چند طعم مختلف عرضه می شود. نسخه رایگان برای همیشه در WordPress.org موجود است که دارای ویژگی های اساسی است و برای اهداف آزمایشی ایده آل است.

WP Optin Wheel Pro که بررسی کردیم، فقط در سایت Studio Wombat موجود است. در آنجا می توانید یک بسته 39 دلاری برای یک سایت پیدا کنید. اگر سه سایت دارید، می توانید بسته 99 دلاری را دریافت کنید. برای سایت های نامحدود، Studio Wombat بسته ای را ارائه می دهد که 199 دلار هزینه دارد. همه بسته‌های پریمیوم با ۱ سال به‌روزرسانی و پشتیبانی رایگان ارائه می‌شوند.

توصیه های مشتری واقعی

WP Optin Wheel یک افزونه باورنکردنی است، اما حرف ما را قبول نکنید. در اینجا چیزی است که کاربران خوشحال می گویند:

به محض اینکه این افزونه را دیدم فکر کردم پتانسیل بالایی برای چیزی که به دنبالش بودم و کیفیت بالایی دارد و حق با من بود. من برای استفاده از آن برای آنچه که نیاز داشتم به کمک نیاز داشتم و پشتیبانی مشتری عالی بود که به همه سؤالات من پاسخ داد و به من کمک کرد راه هایی را بیابم که چگونه می توانم از آن برای موارد مورد نیاز خود استفاده کنم.

قطعا این افزونه را برای کیفیت و خدمات توصیه می کنم.

متشکرم – Garydock< /p>

و…

WP Optin Wheel به سادگی باور نکردنی است. چندین پلاگین مشابه وجود دارد، اما این یکی دارای بهترین مجموعه از ویژگی‌ها، یک راه‌اندازی واقعاً آسان برای استفاده، توانایی‌های سفارشی‌سازی بسیار است و شاید باارزش‌ترین آنها  پشتیبانی تقریباً فوری از سوی توسعه‌دهنده باشد . نصب و پیکربندی 3 چرخ Optin مختلف 20 دقیقه طول کشید، و سؤالات زیادی داشتیم، اما توسعه دهنده به معنای واقعی کلمه در عرض چند دقیقه پاسخ داد، ما را از طریق تنظیمات راهنمایی کرد و به ما کمک کرد تا آن را 100٪ آن چیزی که می‌خواستیم انجام دهیم. عملکرد: A+++، مجموعه ویژگی: A+++، پشتیبانی پاسخگو: A+++. نمی‌توان بیشتر درخواست کرد، و بسیار مقرون‌به‌صرفه (ارزش بسیار بیشتر از هزینه‌اش). بالاترین توصیه ممکن – ویرافند

و یک مورد دیگر…

خیلی خوشحالم که این افزونه را پیدا کردم! نرخ انتخاب و فروش من افزایش یافته است – هیچ کس نمی خواهد فقط “یک آدرس ایمیل برای یک کوپن تخفیف 10٪ وارد کند” … آنها شانس برنده شدن را می خواهند! این افزونه فرآیند انتخاب را به یک بازی تبدیل می‌کند و همچنین ظاهر خوبی دارد.

علاوه بر این، توسعه دهنده فوق العاده پاسخگو است و حتی چند پیشنهاد خودم را اجرا کرده است و این کار را در عرض چند روز انجام داده است!

اولین افزونه ای که تا به حال بررسی کرده ام – اما آن را بسیار دوست دارم – akc123

همانطور که می بینید، مردم چیزهای بسیار خوبی در مورد WP Optin Wheel برای گفتن دارند.

نتیجه گیری

WP Optin Wheel راه حلی عالی برای افزایش نرخ انتخاب شما به شما ارائه می دهد. علاوه بر این، استفاده از آن فوق العاده آسان است. شما باید بتوانید در کمترین زمان برای سایت خود فرم های انتخابی ایجاد کنید! چرخ بخت، اشتراک در خبرنامه شما را بسیار سرگرم کننده می کند، بیشتر بازدیدکنندگان تا زمانی که ایمیل تایید را نبینند، حتی نمی دانند که مشترک شده اند. اگر می‌خواهید WP Optin Wheel را امتحان کنید، نسخه رایگان را انتخاب کنید یا آن را ارتقا دهید تا به ویژگی‌های عالی‌تر دسترسی داشته باشید.

WP Optin Wheel Free را امتحان کنید< /a>    WP Optin Wheel Pro را دریافت کنید

آیا پیشنهاد یا سوالی دارید؟ لطفا در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید. پیشاپیش متشکرم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا