چطوری میشه

آملیا: رزرو قرار ملاقات آسان برای وردپرس

آملیا: رزرو قرار ملاقات آسان برای وردپرس

همه افزونه‌های رزرو وردپرس آن چیزی نیستند که ساخته شده‌اند. برخی از آنها فاقد ویژگی های لازم برای اجرای یک قرار ملاقات کارآمد هستند، در حالی که برخی دیگر قدیمی و قدیمی به نظر می رسند. شما هیچ یک از اینها را نمی خواهید، اما به نظر می رسد که افزونه رزرو آملیا می‌خواهد اطمینان حاصل کند که همه کاربران از عملکرد و سبک راضی هستند.

در این بررسی افزونه رزرو آملیا، در مورد بهترین ویژگی های آن صحبت خواهیم کرد، چرا فکر می کنیم یکی از بهترین افزونه‌های وردپرس برای رزرو قرار ملاقات موجود است و چگونه یک موتور رزرو بسیار قابل تنظیم برای بسیاری از انواع مشاغل است.

درباره آملیا بیشتر بدانید

چه چیزی موتور رزرو آملیا را متفاوت می کند؟

Amelia یک افزونه رزرو در سطح سازمانی در نظر گرفته می شود. بنابراین، کل تیم شما می‌تواند وارد موتور شده و قرارهای ملاقات را مدیریت کند. این سیستم نسبتاً سبک وزن است، با این حال شما هنوز مجموعه کاملی از ابزارها را برای مواردی مانند مدیریت خدمات، مکان‌ها، مشتریان و پرداخت‌ها دریافت می‌کنید.

همه اینها از طریق داشبورد وردپرس انجام می شود، جایی که تمام تنظیمات و ابزارهای آملیا در یک رابط کاربری شیک ادغام می شوند. آملیا یک داشبورد روشنگر کامل با نمودارها و جداول قابل تفسیر آسان ارائه می دهد و روند ردیابی قرار ملاقات ها، کارمندان و خدمات را ساده می کند.

بنابراین، اگر بخواهم دو مورد را که موتور رزرو آملیا را متمایز می‌کند، بحث کنم، می‌توانم رابط‌های باطن و فرانت‌اند را بگویم. قبلاً کمی در مورد backend صحبت کرده‌ایم، اما مهم است که بدانیم رزروها از طریق افزونه چقدر راحت انجام می‌شوند.

اول از همه، افزونه رزرو آملیا را می توان برای چندین نوع صنعت سفارشی کرد. برای مثال، یک مشاور حقوقی مشکلی برای ساخت یک ماژول قدرتمند برای جذب مشتریان جدید ندارد.

در اینجا برخی از کسب‌وکارهای دیگری که برای دریافت افزونه Amelia شناخته شده‌اند آمده است:

  • آبگرم و سالن
  • سالن های بدنسازی و مربیان شخصی
  • مراکز تعمیر
  • کلینیک های خصوصی
  • سالن های زیبایی
  • روانشناسان
  • صنعت گردشگری
  • هر نوع پزشک
  • بسیاری دیگر

Amelia Booking Plugin Review: Demos

و این چیزی است که در مورد آملیا عالی است. شما با گرفتن یک الگو و اضافه کردن فیلدهای مورد نیاز برای موتور رزرو خود شروع می کنید. سپس، می توانید نام تجاری را مطابق با موضوع فعلی خود تنظیم کنید، بدون اینکه نیازی به کدنویسی ماژول توسط خودتان باشد. این یک جادوگر رزرو گام به گام است که مشتریان را از طریق فرآیند قرار برای کمترین سردرگمی ممکن راهنمایی می کند. و این افزونه از اعلان‌های پیامکی هم به مشتریان و هم برای کارمندان پشتیبانی می‌کند.

بهترین ویژگی های آملیا

d8a2d985d984db8cd8a7 d8b1d8b2d8b1d988 d982d8b1d8a7d8b1 d985d984d8a7d982d8a7d8aa d8a2d8b3d8a7d986 d8a8d8b1d8a7db8c d988d8b1d8afd9bed8b1 6699b29fe14d6

با افزونه رزرو آملیا می توانید موتور رزرو را برای کسب و کار خود سفارشی کنید و یک سیستم پرداخت را برای مشتریان خود ادغام کنید تا فوراً برای شما پول ارسال کنند. علاوه بر این، اطلاعات زیادی در قسمت پشتیبان وجود دارد که می توانید ببینید چه تعداد از قرار ملاقات ها انجام شده است و چه چیزی را باید مدیریت کنید.

چه چیز دیگری می توانید از آملیا انتظار داشته باشید؟

چند کارمند، ساعت کاری و مکان

موتور آملیا با ساعات کاری و کارمندان شما بسیار انعطاف پذیر است. به عنوان مثال، امکان رزرو با چندین کارمند را فراهم می کند. این افزونه گزینه هایی برای فروش چندین سرویس یا تقسیم آنها به دسته ها دارد.

من از ویژگی‌های مکان کسب‌وکار نیز لذت می‌برم، به این معنی که یک باشگاه می‌تواند قرار ملاقات‌ها را بر اساس نزدیک‌ترین مکان به مشتری جمع‌آوری کند.

یک تقویم آسان برای مدیریت

یک تقویم در قسمت جلویی و انتهایی قابل مشاهده است. از تنظیمات برای دیدن و نمایش فیلترها بر اساس کارکنان، مکان‌ها و خدمات استفاده کنید. علاوه بر این، آملیا یک نمای تقویم مشترک با گزینه هایی برای نمایش نماهای مختلف مانند نماهای ماهانه یا روزانه دارد.

Amelia Joint Calendar

رابط رزرو با ابزارهای جستجو

Amelia یک نوار جستجو را ارائه می‌کند که برای بسیاری از وب‌سایت‌های رزرو تبدیل شده است. به این ترتیب کاربر می‌تواند چند کلمه کلیدی را که با اولویت‌های جستجوی او مطابقت دارد تایپ کند. پس از آن، موتور رزرو تصمیم می‌گیرد که کدام نتایج برای مشتری مرتبط‌تر است.

Amelia Booking Plugin Review: Booking Interface with Search Tools

یک مثال عالی برای یک مربی شخصی در یک باشگاه است. آن باشگاه خاص ممکن است ده ها مربی در کارمندان داشته باشد، اما من شخصاً فقط دو نفر از آنها را برای هنگ تمرینی خود دوست دارم. بنابراین، به موتور رزرو می‌گویم که جان را به عنوان مربی در تاریخ خاصی می‌خواهم.

افزایه رزرو آملیا سپس تمام زمان‌های موجود را در آن تاریخ برای جان تحویل می‌دهد.

کاتالوگ خدمات و دسته بندی ها

خدمات اغلب به دسته های خاصی تقسیم می شوند. به عنوان مثال، یک باشگاه یوگا دارای انواع کلاس‌ها است که برخی از آنها برای همه مشتریان مناسب نیستند. بنابراین، می توانید یک گالری مبتنی بر شبکه زیبا برای نمایش همه این خدمات داشته باشید. این با یک کد کوتاه کار می کند، بنابراین گالری را می توان در هر نقطه از وب سایت شما درج کرد.

Amelia Booking Plugin Review: Services & Categories Catalogue

همچنین می‌توانید برای هر سرویس در ساعات کاری کارمندان یک برنامه زمانی مشخص تنظیم کنید. به عنوان مثال: اگر کارمند شما خدمات متفاوتی دارد، می‌توانید تعیین کنید که برای هر کدام چه مدت در طول روز کار کند یا در دسترس باشد.

این را با جادوگر رزرو گام به گام و نوار جستجو ترکیب کنید و آملیا یک رابط کاربری فوق‌العاده ایجاد می‌کند.

هزینه آن چقدر است؟

افزونه رزرو آملیا توسط TMS فروخته می شود افزونه ها. مجوز سایت فردی (از می 2019) 59 دلار در سال برای یک سایت است که برای چنین پلاگین قرار ملاقات قدرتمندی قیمت باورنکردنی است. این مجوز برای استفاده در یک سایت واحد است – چه سایت خود شما یا یک مشتری. این امکان دسترسی به تمام ویژگی‌های عالی و قدرتمند افزونه را برای رزرو و شارژ کاربران نهایی فراهم می‌کند (به استثنای یک استثنا، مناطق محدود وب‌سایت شما، به عنوان مثال زمانی که کاربران باید برای اولین بار قبل از دسترسی به فرم رزرو، پرداخت کنند).

بنابراین، همانطور که می بینید، قیمت نسبتاً معقول است. این حتی شامل یک سال کامل پشتیبانی مشتری می‌شود که به نظر ما ارزش آن را دارد.

همانند همه افزونه‌های CodeCanyon، نیازی به گسترش پشتیبانی شما نیست. کارمزد 59 دلار یک بار پرداخت است که به‌روزرسانی‌های مادام العمر را در اختیار افزونه قرار می‌دهد.

پشتیبانی مشتری از سوی توسعه دهندگان آملیا

Amelia Booking Plugin Review: Support

پشتیبانی مشتری از آملیا توسط TMS-Plugins ارائه می‌شود که به خاطر پاسخ‌های پاسخگو و مفید شناخته شده است. زمانی که کسب‌وکار شما به موتور رزرو متکی است تا مشتریان را از درهای شما عبور دهد، این امر ضروری است.

همانطور که در بخش قیمت گذاری ذکر شد، کاربران آملیا به مدت شش ماه با مجوز معمولی پشتیبانی دریافت می کنند. می‌توانید این پشتیبانی را تا ۱۲ ماه تمدید کنید و اگر حتی بیشتر از آن می‌خواهید به پرداخت ادامه دهید.

TMS-Plugins یک سیستم فروش بلیط در وب سایت خود دارد. شما می توانید به طور مستقیم با تیم پشتیبانی تعامل داشته باشید. طبق آنچه من تجربه کرده ام، تیم پشتیبانی برای این افزونه خاص بسیار پاسخگو و آگاه است.

همچنین دیدن این که نظرات مملو از پاسخ‌هایی از سوی توسعه‌دهندگان است، بسیار خوب است. این برای همه سوالات پیش فروش شما عالی است. به طور کلی، به نظر می‌رسد در صورت پرداخت هزینه آملیا، مشکلی برای تماس با پشتیبانی مشتری نداشته باشید.

چه کسی باید افزونه رزرو/قرار ملاقات آملیا را در نظر بگیرد؟

من استدلال می کنم که اگر برای کسب و کار خود به موتور رزرو یا قرار ملاقات نیاز دارید، آملیا را به عنوان یکی از گزینه های شماره یک خود در نظر بگیرید. نصب یک افزونه رایگان و تلاش برای اجرای کل کسب و کار خود در اطراف آن خطرناک است. هیچ تضمینی برای پشتیبانی با کیفیت وجود ندارد، و چه کسی می داند که آیا این افزونه تا دو سال دیگر عرضه خواهد شد؟

با آملیا، یک تیم پشتیبانی عالی، یک موتور رزرو با بسیاری از ویژگی‌ها، و گزینه‌های سفارشی‌سازی که برای جا دادن ابزار رزرو در وب‌سایت فعلی‌تان نیاز دارید، دریافت می‌کنید.

علاوه بر این، این افزونه با طیف گسترده ای از مشاغل و صنایع مانند پزشکان، سالن های ورزشی و سالن ها کار می کند. و آملیا همچنین آماده RTL است – از همه کاربرانی که از زبان‌های عربی، عبری، فارسی، اردو و سایر زبان‌هایی که از راست به چپ نوشتن استفاده می‌کنند، پشتیبانی می‌کند. بنابراین، آملیا را امتحان کنید و قبل از خرید، دموها را بررسی کنید.

درباره آملیا

بیشتر بیاموزید

اگر در مورد بررسی افزونه رزرو آملیا سؤالی دارید، در نظرات زیر با ما در میان بگذارید. یا اگر از این افزونه استفاده کرده‌اید و می‌خواهید آن را به اشتراک بگذارید، مایلیم نظر شما را درباره این افزونه رزرو قدرتمند بدانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا