چطوری میشه

بدترین اشتباهاتی که طراحان فریلنس وردپرس مرتکب می شوند

بدترین اشتباهاتی که طراحان فریلنس وردپرس مرتکب می شوند

از اشتباه کردن متنفرید، حتی اگر اجتناب ناپذیر باشد. و گاهی اوقات اشتباه کردن خوب است زیرا فرصتی برای یادگیری و پیشرفت است. اما اگر مانند هر طراح فریلنسری وردپرس به اشتباهات خود ادامه دهید، در نهایت پول زیادی روی میز خواهید گذاشت. اکنون، شما قطعاً آن را نمی خواهید.

ما هم این کار را نمی کنیم، به همین دلیل است که چند اشتباه زشت طراحان فریلنس وردپرس را برجسته می کنیم. هدف ما کمک به شما در شناسایی اشتباهاتی است که مانع از موفقیت شما می شوند. با انجام این کار، برای جلوگیری از اشتباهات هیجان زده خواهید شد و اگر خیلی دیر شده است، تغییرات لازم را اعمال کنید.

موفقیت این نیست که هرگز اشتباه نکنید، بلکه این نیست که برای بار دوم اشتباه کنید. – جرج بنارد شاو

گفته شد، اشتباهاتی را که در ایجاد شغل به عنوان یک طراح مستقل وردپرس مرتکب شده اید، به ما اطلاع دهید. به هر طریقی، درس هایی را که آموخته اید و نحوه اجتناب از اشتباهات را به اشتراک بگذارید. چگونه؟ در پایان از بخش نظرات استفاده کنید. اما در حال حاضر، بیایید شروع کنیم!

1. گاز گرفتن بیشتر از چیزی که می توانید بجوید

Freelancer Mistake: Biting Off More Than You Can Chew

آیا همه ما در این مورد مقصر نیستیم؟ انجام پروژه پس از پروژه تا زمانی که صفحه پر شود، و سپس بوم، مهلت از دست رفته. خب، فریلنسرها و عجله لحظه آخری غریبه نیستند. اما وقتی کار بیش از حد انجام می‌دهید، همه شکست می‌خورند – کارهایی که احتمالاً در وهله اول روی نتیجه شما تأثیر نمی‌گذارد.

مهم نیست که سؤالات چقدر وسوسه انگیز هستند، فقط آن را انجام ندهید. به بهترین مشتری(های) خود توجه کنید و دقیقاً همان چیزی را که ارزش دارید، هزینه کنید. البته، شما باید ارزش قائل شوید، اما فکر نمی‌کنم وقتی زیر کوهی از کار خفه می‌شوید، چنین چیزی ممکن نیست. از یک تکنیک کوچک به نام اصل پارتو 80/20 استفاده کنید.

به عبارت دیگر، روی ساختن سبد خود تمرکز کنید و سپس روی 20 درصد مشتریانی که 80 درصد از کسب و کار را برای شما به ارمغان می آورند، تمرکز کنید. انجام کار زیاد در اینجا بسته به نحوه کار شما نسبی است. اما زیاده‌روی که نمی‌توانید ارزش ارائه کنید، به سادگی شلیک کردن به پای خود است.

در مورد افزایش دامنه کار هم همینطور. بگویید مشتری یک فروشگاه آنلاین ساده می‌خواهد، که اشکالی ندارد، زیرا راه خود را می‌دانید WooCommerce. سپس از هیچ جا، مشتری از شما می خواهد که یک وبلاگ به چندین زبان اضافه کنید. بنابراین شما همچنان با کار بیشتری موافقت می کنید اما مهلت (و به احتمال زیاد دستمزد) ثابت می ماند. ببینید با این به کجا می روم؟

به طور خلاصه، سعی نکنید هر مشتری را که به سراغ شما می آید راضی نگه دارید. اگر با یک مشتری سمی ملاقات کردید (به راحتی می توانید یکی را در یک میلیون مایل دورتر ببینید)، مودبانه پیشنهاد را رد کنید. اگر مشتری مدام دامنه پروژه فعلی را افزایش دهد، روشن کنید که هزینه و زمان بیشتری را به همراه خواهد داشت. من می‌دانم که گفتن این کار آسان‌تر از انجام آن است، بنابراین اگر قیمت ثابتی را دریافت کنید.

به‌همین‌حال، درخواست زمان و پول بیشتر بهتر از رنج کشیدن در سکوت و هیجان‌های ضعیف ناشی از از دست دادن یک ضرب‌الاجل است. همچنین، شهرت شما – بزرگترین ارز آنلاین شما – در خطر است، بنابراین این کار را نکنید.

غذای اصلی: آنچه را که ارزش دارید شارژ کنید. برای به دست آوردن راه راه/تجربه به بادام زمینی بسنده نکنید. البته، روی مهارت های خود کار کنید و یک نمونه کار قوی بسازید. سپس همه مشتریان را درگیر نکنید – قانون 80/20 را دنبال کنید. بعلاوه، کسب و کارتان را هوشمندانه مانند Don Draper در «Mad Men» بازاریابی کنید. همه افراد مشتری شما نیستند.

2. فراموش کردن موضوع کودک

Freelancer Mistakes: Forgetting About The Child Theme

بین من و شما، من یک دوست دارم – یک طراح وردپرس پولی که مرا برای کارهای کوچک در چند وب سایتی که در آنها کار می کند استخدام می کند. همانطور که انتظار دارید، من دسترسی ادمین را دریافت می کنم زیرا برخی از وظایف شامل تغییر موضوع و راه اندازی سایت های نمایشی است. در خلاصه داستان، دوست من از تم های کودک وردپرس استفاده نمی کند و قلب من را می شکند.

بنابراین، وقتی او اخیراً مرا برای تغییر یک تم استخدام کرد، من یک تم کودک برای تم جدید ایجاد کردم و او عاقل‌تر نبود. اما من همه چیز را به او گفتم، و اکنون او از تم های کودکانه سیر نمی شود. اما به این دلیل نیست که ما در این لحظه اینجا هستیم. من همه وب‌سایت‌ها را با مضامین کودک می‌سازم، و شما هم باید.

به لطف تم های کودک، می توانید سایت خود را به طور گسترده سفارشی کنید. می‌توانید فایل‌های قالب جدیدی ایجاد کنید که بخشی از موضوع اصلی نیستند. می‌توانید توابع، سبک‌ها و موارد دیگر را اضافه کنید.» نیاز است بیشتر بگویم؟ بله؟

سفارشی کردن طرح زمینه فرزند، تم والد را یک ذره تغییر نمی دهد. علاوه بر این، ویرایش تم اصلی یک نقطه ضعف بزرگ دارد. بدون شک، زمانی که شما (یا بدتر از آن، مشتری شما) تم والد را به روز کنید، تمام تغییرات سفارشی خود را از دست خواهید داد. طرح زمینه فرزند از سبک های سفارشی شما محافظت می کند حتی زمانی که طرح زمینه والد را به روز می کنید.

ایجاد طرح زمینه کودک بسیار آسان است، از امروز به بعد از شما انتظار ندارم که طرح زمینه والدین را سفارشی کنید. حتی می‌توانید از یک پلاگین تم کودک جذاب مانند Child Themify یا < استفاده کنید. a href="https://wordpress.org/plugins/child-theme-configurator/" target="_blank" rel="noopener">Child Theme Configurator. اگر می‌خواهید تجربه عملی داشته باشید، اینجا  کامل ما است. راهنمای تم کودک وردپرس.

یک هشدار ویژه به طراحان مستقل وردپرس که فایل‌های اصلی وردپرس را ویرایش می‌کنند. فقط توقف کنید. اصلا چرا این کار را می کنی؟ علاوه بر این، هنگامی که وردپرس پر از فیلترهای قابل اتصال است، می توانید برای اضافه کردن تغییراتی که با به روز رسانی پلت فرم وردپرس ناپدید نمی شوند، استفاده کنید. ویرایش فایل های اصلی وردپرس و موضوع اصلی مشکل ساز است.

دستورالعمل اصلی: از یک تم کودک استفاده کنید، یا در حال تنظیم مشتری خود برای شکست در خط هستید، به خصوص اگر آنها تازه کار باشند. لطفا فایل های اصلی وردپرس را ویرایش نکنید.

3. شما سیستم ندارید

Freelancer Mistake: You Don't Have a System

“سیستم” احتمالاً کلمه قوی ای است و احتمالاً باعث می شود که شما احساس نق زدن کنید. این باعث می‌شود که احساس کنید در مرحله 9 تا 5 یا  ماتریکس گیر کرده‌اید. ما در مورد شما صحبت می کنیم که به جای یک فرد تجاری مانند یک فریلنسر عمل می کنید.

و می‌دانید، این برای شما هزینه دارد که در سمت چپ، راست و مرکز قرار بگیرید – سوزاندن سوراخی در جیبتان مانند یک سیگار روشن. اما شما نمی‌دانید چگونه می‌توانید آن را متوقف کنید – این همه هدر رفت مالی – و این کار شما را درگیر می‌کند. سنگینی بر قلب شما سنگین است، اما، طبق معمول، دیگر اجازه نمی‌دهیم سرتان را بخراشید.

شما به یک طرح تجاری نیاز دارید (به نظر بهتر از سیستم است). من این را به این دلیل می گویم که شما باید تمام خود را به سمت کسب و کارتان هدایت کنید، اما اگر ندانید به کجا می روید، چگونه این کار را انجام خواهید داد؟ شما حتی نمی دانید چقدر باید هزینه کنید، فقط به این دلیل که با خود به عنوان یک تجارت رفتار نمی کنید. علاوه بر این، شما حتی زمان کافی را برای کار اختصاص نخواهید داد زیرا – بدون برنامه.

برای من مهم نیست که شما از هر جایی کار می کنید یا کار شما یک نفره است، اما نمی توانید به عنوان یک فریلنسر فکر کنید. وقت آن است که مانند یک کسب و کار فکر کنید. برای شروع به یک طرح تجاری نیاز دارید. علاوه بر این، به سیستم‌هایی برای ردیابی زمان و منابعی که در کار خود استفاده می‌کنید نیاز دارید.

به برنامه‌هایی برای مدیریت مشتری و مدیریت پروژه نیاز دارید. و اگر در زیر کوهی از کار مشکل دارید، احتمالاً اگر درآمد دارید، باید به برون سپاری فکر کنید، که همیشه اینطور نیست. به عبارت ساده، از یک فریلنسر به یک صاحب کسب و کار تبدیل شوید. یک دوره آموزشی بخرید و یاد بگیرید.

طراحی اصلی: اگر می‌خواهید از همه چیزهای شیرینی که با کارآفرینی همراه است لذت ببرید، گیج طراحی وردپرس آزاد شما باید از یک سرگرمی به یک تجارت کامل تبدیل شود. یک طرح کسب و کار بگیرید، مقداری امور مالی بیاموزید و کسب و کار خود را از قبل ثبت کنید. همچنین، مرد مالیاتی را فراموش نکنید.

4. شما پشتیبان تهیه نمی کنید

Freelancer Mistake: You Don't Create Backups

من در اینجا حدس می زنم، اما کار شما به عنوان یک طراح وردپرس با ارائه یک وب سایت به مشتری تمام نشد. گاه و بیگاه، معمولاً برای تغییرات با شما تماس می گیرند. تکرار کسب و کار عزیزم – غاز طلایی که از بسیاری از طراحان مستقل وردپرس فرار می کند. بله، می‌دانم که شما دچار آن طلسم‌های خشک می‌شوید، بنابراین تکرار تجارت در هر زمان به معنای چیزهای خوب است.

اما، وقتی مشتری وب سایت را خراب می کند چه اتفاقی می افتد؟ آیا می‌توانید همه چیز را از ابتدا بسازید، یا راه‌حلی برای جایگزینی دارید. برای مثال، اگر مشتری در هر وب‌سایتی که من می‌سازم، چند مورد را به هم ریخته باشد، فقط دکمه بازیابی را فشار می‌دهم و روز ذخیره می‌شود.

اما این به این دلیل است که من از ManageWP در هر وب سایت مشتری استفاده می کنم من مدیریت می‌کنم، و این بچه‌ها (ManageWP) واقعاً پشتیبان‌گیری‌های افزایشی را برای شما انجام می‌دهند. اگر این کافی نیست، هر بار که می‌خواهم در هر سایتی تغییراتی ایجاد کنم، پشتیبان‌گیری در cPanel و سومین نسخه پشتیبان دستی ایجاد می‌کنم.

به نظر می رسد کار زیادی باشد، اما اینطور نیست و ارزشش را دارد. من می‌توانم یک وب‌سایت را در زمان رکوردی بازیابی کنم و در زمان زیادی صرفه‌جویی کنم. مشتری خوشحال است که وب سایت بلافاصله آنلاین شده است، به این معنی که آنها در مورد پرداخت هزینه برای بازیابی وب سایت خود تردیدی ندارند. آیا این کار بازگشتی نیست؟ به نظر من، این پولی است که به خوبی به دست آمده است – همه از زدن دکمه بازیابی.

لعنتی، نمی‌دانم چرا وقتی میلیون‌ها و یک راه برای ایجاد پشتیبان‌گیری خودکار وجود دارد، این همه پشتیبان‌گیری را به مشتری خود تحمیل می‌کنید. در واقع، من مشتریان تازه کار را تشویق می‌کنم تا با وب‌سایت بازی کنند و تا جایی که می‌توانند خراب شوند، زیرا من نسخه‌های پشتیبان در اختیار دارم. هاها بله، برخی از مشتریان یاد نخواهند گرفت زیرا از شکستن مطالب در قسمت مدیریت وردپرس می‌ترسند!

اوه، اتفاقاً مدتی پیش من شش را از دست دادم وب سایت ها به یک هکر. من مجبور شدم وب سایت ها را از ابتدا بازسازی کنم زیرا هیچ نسخه پشتیبان نداشتم. شما می توانید تصور کنید که من چقدر زمان را از دست داده ام تا چیزهایی را که به سادگی از نسخه های پشتیبان بازیابی می کردم، از دست بدهم. و لطفاً به راه‌حل‌های پشتیبان‌گیری که میزبان شما ارائه می‌دهد تکیه نکنید.

موارد اصلی: دوستان از قبل نسخه‌های پشتیبان ایجاد کنید وگرنه در صورت وقوع بدترین، هزینه را پرداخت خواهید کرد. یک نسخه پشتیبان به شما کمک می کند تا بیشتر مشکلات مشتری خود را در کوتاه ترین زمان حل کنید. راه‌حل‌های پشتیبان‌گیری خودکار زیادی وجود دارد که فکر می‌کنم اگر پشتیبان‌گیری نداشته باشید، جدی نیستید. یک گزینه عالی، مقرون به صرفه و قابل اعتماد VaultPress است – که توسط سازندگان وردپرس ایجاد شده است.

5. نادیده گرفتن برای آموزش مشتری

Freelancer Mistake: Ignoring To Train The Client

WordPress یک خلاقیت شایان ستایش است که استفاده از آن آسان است. اما این فقط درست است زیرا شما مدتی است که روی پلتفرم و با آن کار می کنید. مشتری جدید شما به سادگی یک وب سایت می خواهد، و آنها احتمالاً حتی نمی دانند که شما آن را بر روی وردپرس خواهید ساخت.

بنابراین به دلیل داشتن مهلت به سر کار می روید و وب سایت را به مشتری ارسال می کنید. متأسفانه، مشتری حتی نمی داند چگونه به مدیر وردپرس وارد شود. و اگر نحوه ورود به سیستم را به آنها نشان دهید، داشبورد برای آنها کاملاً بیگانه به نظر می رسد. علاوه بر این، آنها نمی توانند مقاله ای برای نجات جان خود پست کنند.

من شخصاً معتقدم که طراح هوشمند وردپرس می تواند در این زمینه قتل عام کند. من مدت ها قبل از درخواست برای جلسه آموزشی، مشتریانی برای آموزش پرداخت کرده اند! یکی از مشتری‌ها می‌گوید: «هی، من از قبل برایت پول فرستادم تا بتوانم یک ساعت از وقتت را بگیرم.» احساس درآمد غیرفعال برادر.

فقط تصور کنید می‌توانید با ساختن وب‌سایت‌ها درآمد کسب کنید، و همان افرادی را که در وهله اول شما را استخدام کردند، بیشتر آموزش دهید. و آنها را برای انجام چه کاری آموزش می دهید؟ کارهای ساده ای مانند ارسال مقالات، ایجاد صفحات و شاید تعدیل نظرات. خب، من یک مشتری داشتم که نمی‌دانست چگونه رمز عبور خود را بازیابی کند، بنابراین همینطور.

اگر به وبلاگ نویسی علاقه دارید، می توانید این موضوعات را در وبلاگ طراحی وب خود به اشتراک بگذارید و مشتریان بیشتری برای خود به دست آورید زیرا به شیوه ای که بازار آنلاین تنظیم شده است، به اشتراک گذاری مواردی از این دست معمولاً برای شما سرنخ ایجاد می کند. نمی دانم چرا، اما فکر می کنم وقتی نکاتی را به اشتراک می گذارید، به نوعی نشان متخصص را به طور خودکار به دست می آورید.

فراموش نکنید که از مشتری بپرسید که آیا برای استفاده از سایت وردپرس جدید خود به آموزش نیاز دارد یا خیر. به من اعتماد کنید، اکثر مردم حتی نمی دانند وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است (دهان قطره). آنها به داشبورد مدیریت وردپرس وارد می شوند و هنوز نمی دانند که به وردپرس خیره شده اند. همیشه خنده دار نیست.

غذای اصلی: برای رها کردن وب‌سایت روی میز مشتری عجله نکنید و مثل اینکه در مسیر سرعت هستید سرعت خود را کاهش دهید. ساختن چیزی که مشتری به طور موثر از آن استفاده نمی کند چه فایده ای دارد؟ این فرصت کسب درآمد را با مسئولیت خود آموزش مشتریان باز کنید. آنها شما را به خاطر آن دوست خواهند داشت، بعداً از من تشکر کنید. به دنبال یک راه آسان هستید؟ WP101 دوره هایی با برچسب سفید ارائه می دهد که می توانید با مشتریان به اشتراک بگذارید.< /p>

کلمات پایانی

بدیهی است که بسیاری از اشتباهات دیگر وجود دارد که می توانید به عنوان یک توسعه دهنده مستقل وردپرس مرتکب شوید، اما من معتقدم که همه آنها با نکاتی که در این پست مورد بحث قرار گرفتیم مطابقت دارند. اما ما از ذهنی بودن متنفریم، بنابراین اشتباهات خود را به اشتراک بگذارید و چگونه از اشتباهات اجتناب کنید.

غیر از آن، ما شما را تشویق می کنیم که ابتدا به ارزش فکر کنید و نه سود پولی. مراقب مشتریان بداخلاقی باشید که شما را خشک می کنند. به یاد داشته باشید که هر انگلی به یک میزبان نیاز دارد، بنابراین مشتری سمی را قبول نکنید که فکر می‌کنید جادوی خود را انجام می‌دهید و او را عالی خواهید کرد.

غیر از آن، عالی باشید و هرگز هزینه کمتری دریافت نکنید زیرا هر کسب و کاری برای بقای خود نیاز به جریان نقدی دارد. به هر حال، پول نقد بر همه چیز حاکم است، پس خودتان را بردارید و بروید مقداری درست کنید. شما به عنوان یک طراح مستقل وردپرس چه اشتباهاتی مرتکب شده اید؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا