چطوری میشه

Uncanny Automator: همه چیز را بدون کدنویسی خودکار کنید

Uncanny Automator: همه چیز را بدون کدنویسی خودکار کنید

فکر می‌کنم وقتی می‌گویم: مدیریت یک وب‌سایت وردپرس کار آسانی نیست، موافق خواهید بود. صدها کار برای تکمیل در هر زمان مشخص وجود دارد، و اگر چندین سایت را اجرا کنید، همه چیز به سرعت از کنترل خارج می شود. این یک کار چالش برانگیز است حتی برای بهترین ما.

اما آیا می‌دانستید که می‌توانید با خودکار کردن وظایف، در زمان و منابع زیادی صرفه‌جویی کنید؟ بله، به لطف افزونه هایی مانند Uncanny Automator که موضوع بررسی امروز است، می توانید. به جای اینکه کارها را به صورت دستی انجام دهید، می‌توانید افزونه‌ها، وب‌سایت‌ها و برنامه‌های خارجی خود را به طور خودکار متصل کنید تا بتوانید روی کسب‌وکار تمرکز کنید.

در بررسی امروز، ویژگی‌ها و همه چیزهای خوبی را پوشش می‌دهیم که Uncanny Automator را به ابزاری قدرتمند در جعبه ابزار شما تبدیل می‌کند. ما همچنین قیمت گذاری، گزینه های پشتیبانی و در نهایت، پلاگین را آزمایش می کنیم تا بدانید چه انتظاری دارید. در پایان روز، همه چیزهایی را که برای افزودن ارزش به سایت(های) وردپرس خود نیاز دارید، خواهید داشت.

بدون اتلاف یک ثانیه دیگر، بیایید درست شیرجه بزنیم و لذت ببریم. لطفاً بدون به اشتراک گذاشتن نظرات خود در بخش نظرات در انتهای پست ترک نکنید.

Uncanny Automator چیست؟

uncanny automator wordpress automation plugin

اول از همه، Uncanny Automator چیست؟ خب، خیلی ساده است. Uncanny Automator یک افزونه اتوماسیون بسیار خوب برای وردپرس است. این افزونه به شما امکان می‌دهد افزونه‌ها، وب‌سایت‌ها و برنامه‌های خارجی وردپرس را به هم متصل کنید تا بتوانید گردش کار خود را ساده کنید.

این افزونه توسط Uncanny Owl، یک رهبر معتبر جهانی در آموزش الکترونیکی و راه‌حل‌های اتوماسیون وردپرس برای شما آورده شده است. آنها همان افرادی هستند که افزونه های محبوبی را برای LearnDash برای شما آورده اند، از جمله Uncanny Toolkit . این شرکت در تورنتو، کانادا مستقر است و بیش از 9 سال است که در تجارت وردپرس فعالیت دارند.

Uncanny Automator بسیار شبیه Zapier یا Integromat است، اما برای سایت های وردپرسی. اگر قبلاً از Zapier استفاده کرده اید، قبلاً با ایده اتوماسیون وظایف آشنا هستید. اگر نه، این علم موشکی نیست. حتی اگر یک مبتدی مطلق هستید، مفهوم خودکارسازی وظایف نباید شما را شکست دهد.

افزونه Uncanny Automator از چیزی استفاده می‌کند که ما «دستور پخت‌ها» می‌نامیم، که از دو بخش تشکیل شده‌اند: محرک‌ها و اقدامات. ماشه چیزی است که توپ را به چرخش در می آورد، و عمل چیزی است که وقتی همه شرایط برآورده می شود اتفاق می افتد. برای مثال، فرض کنید دوره‌های آنلاین را در LearnDash می‌فروشید.

اجازه دهید همچنین بگوییم که می‌خواهید هر دانش‌آموزی را که دوره LearnDash شما را خریداری می‌کند به یک طرح عضویت Woo خاص برای آن دوره اضافه کنید. می توانید سعی کنید هر دانش آموز را به صورت دستی اضافه کنید، اما احتمالاً شما را دیوانه می کند، زمان زیادی را تلف می کند و منابع را تخلیه می کند. یا می‌توانید ادغام خود را بسازید، اما ممکن است گران شود.

این جایی است که Uncanny Automator وارد می‌شود…

این افزونه به شما امکان می‌دهد کل فرآیند LearnDash-to-Memberships را خودکار کنید. وقتی دانش آموزی دوره را خریداری می کند، محرک آن می شود. وقتی Uncanny Automator دانش‌آموز را به طرح عضویت Woo اضافه می‌کند، این اقدام است.

کل فرآیند خودکار همان چیزی است که ما دستور می‌نامیم، و بسته به نیاز شما می‌تواند چندین محرک و عملکرد داشته باشد. بنابراین این همان کاری است که Uncanny Automator انجام می دهد. این به شما کمک می کند تا همه چیز را در وردپرس بدون نوشتن کد خودکار کنید.

چرا خودکار کردن کارها مهم است؟ خب، وظایف خودکار به شما کمک می‌کند زمان را آزاد کنید، هزینه‌های توسعه سفارشی را حذف کنید و تجربه کاربر را بهبود ببخشید. بدون توجه به نوع سایت وردپرسی که دارید، ابزاری باورنکردنی است. به علاوه، آنها یک نسخه کاملا رایگان برای آزمایش آب دارند.

اکنون که می‌دانیم با چه چیزی کار می‌کنیم، اجازه دهید ببینیم چه چیزی در بخش ویژگی‌ها داریم.

ویژگی های Uncanny Automator

uncanny automator features

در حالی که Uncanny Automator پر از ویژگی های قدرتمند است، استفاده از آن فوق العاده آسان است. شما تمام گزینه های مورد نیاز برای ایجاد یک میلیارد دستور غذا برای خودکار کردن هر بخش از وب سایت خود را دارید، اعم از بازاریابی، مدیریت، نصب و غیره. می‌توانید سایت(های) خود را در خلبان خودکار قرار دهید.

در اینجا ویژگی های کلیدی قابل انتظار است:

  • مبتدی پسند ویرایشگر – چه نتوانید برای نجات جان خود کدنویسی کنید یا نه، با Uncanny Automator اوقات بسیار خوبی خواهید داشت. این افزونه با یک رابط کاربری بصری و با استفاده آسان عرضه می شود که ایجاد دستور العمل ها را برای دانش آموزان کلاس چهارم تبدیل می کند.
  • انبوهی ادغام – در حال حاضر، Uncanny Automator دارای بیش از 80 افزونه و غیر وردپرس ادغام از جمله WooCommerce، فرم تماس 7، AffiliateWP، Zoom، Mailchimp، Integomat و بسیاری موارد دیگر است. همه 80+ ادغام را ببینید.
  • ادغام Zapier – می‌توانید به راحتی Uncanny Automator را با Zapier ادغام کنید، به این معنی که می‌توانید به بیش از  3000 برنامه Zapier متصل شوید! چقدر شیرین؟
  • 400 محرک/عمل – Uncanny Automator بیش از 400 محرک/عمل ارائه می دهد، به این معنی که می توانید هر قسمت از وب سایت وردپرس خود را خودکار کنید.
  • نامحدود دستور پخت – هیچ محدودیتی برای تعداد دستور العمل هایی که می توانید ایجاد کنید وجود ندارد. این به شما امکان می دهد تعداد نامحدودی از سناریوهای اقدام محرک را مطابق با نیازهای خود ایجاد کنید.
  • پشتیبانی عالی در سطح جهانی – افراد حاضر در Uncanny Owl اطمینان می‌دهند که همه ادغام‌های شما با هم به خوبی اجرا می‌شوند. این بدان معناست که در صورت نیاز به پشتیبانی، نیازی به تماس با بسیاری از توسعه دهندگان ندارید. تیم پشتیبانی Uncanny Automator پشتیبان شماست. به این فکر کنید که یک تیم پشتیبانی برای همه افزونه های وردپرس خود دارید. واقعا چقدر راحت است؟

و موارد بیشتری وجود دارد…

  • گزارش‌ها – شما ابزارهای زیادی برای گزارش‌گیری، گزارش‌گیری و اشکال‌زدایی دارید تا بفهمید دقیقاً چه اتفاقی می‌افتد.
  • مقرون به صرفه قیمت – در مقایسه با خدمات اتوماسیون مانند Zapier، Uncanny Automator بسیار ارزان‌تر است.
  • مالک داده‌های خود هستید – از آنجایی که Uncanny Automator را در وب‌سایت خود نصب می‌کنید، مالک همه داده‌های خود هستید. این امر حتی سازگاری با GDPR و محافظت از سوابق کاربر را آسان تر می کند.
  • چندین منبع داده – می‌توانید با متای کاربر، متای پست، داده‌های ACF، داده‌های سفارش، هر آنچه که در دستور العمل‌ها می‌خواهید کار کنید.
  • دستورالعمل‌های سایت به سایت – می‌توانید سایت‌های وردپرس را متصل کنید (مثلاً یک محصول در Woo در سایت 1 بخرید، دوره را برای آن حساب کاربری در سایت 2 باز کنید، کاربر را به عضویت اضافه کنید. گروه در سایت 3 و غیره)
  • منطق شرطی – از منطق شرطی برای ایجاد دستور العمل هایی استفاده کنید که دقیقاً همان کاری را که می خواهید انجام می دهند (به عنوان مثال «این دستور غذا را فقط برای کاربرانی که XYZ خریداری کرده اند و یک آدرس ایمیل example.com دارند اجرا کنید»)
  • قابلیت تأخیر یا زمان‌بندی فعالیت‌ها – اجرای کنش‌ها دقیقاً در زمان مناسب.
  • ایجاد دستور العمل برای کاربرانی که وارد سیستم شده اند و از سیستم خارج شده اند – هر کاربری می تواند دستور غذا را راه اندازی کند، چه در سایت شما حساب داشته باشد و چه نداشته باشد.
  • و تعداد زیادی گزینه مدیریت – شما تعداد زیادی گزینه مدیریت برای ایجاد دستور العمل های مورد نظر خود دارید. به عنوان مثال، می‌توانید تعداد دفعاتی را که یک کاربر خاص دستور العمل خاصی را شروع می‌کند، انتخاب کنید، محصولات خاصی را انتخاب کنید، چندین راه‌انداز/عمل اضافه کنید و غیره را تنظیم کنید.

از نظر ویژگی‌ها، پشتیبانی و سهولت استفاده، Uncanny Automator ناامید نمی‌شود. حتی اگر قبلاً از ابزار اتوماسیون کار استفاده نکرده اید، به سرعت از آن استفاده خواهید کرد. علاوه بر این، آنها یک پایگاه دانش و سؤالات متداول برای راه اندازی.

تیم واقعاً دوست‌داشتنی بود وقتی برای پشتیبانی تماس گرفتم و افزونه آنها عالی کار می‌کند! واقعا از همه چیز خوشحالم خرید را به شدت توصیه می کنیم! – mindthebleep

با این لیست چشمگیر از ویژگی‌ها، احتمالاً از خود می‌پرسید که این همه هزینه چقدر است. Uncanny Automator چقدر به شما کمک می کند؟

با من به بخش بعدی بیایید.

قیمت گذاری غیرعادی اتوماتور

uncanny automator pricing

Uncanny Automator در سه طعم برتر عرضه می شود:

  • Pro – این طرح برای یک سایت تنها ۱۹۹ دلار در سال هزینه دارد. شما همه ویژگی ها را به جز دستور العمل های سایت به سایت و پشتیبانی چند سایت دریافت می کنید.
  • تجارت – محبوب‌ترین طرح آن‌ها، Business سالانه 349 دلار برای مجوز 10 سایت و همه ویژگی‌ها به شما بازمی‌گرداند.
  • نامحدود – تنها با 599 دلار در سال، هر آنچه را که Uncanny Automator برای سایت‌های نامحدود ارائه می‌دهد، دریافت خواهید کرد.

با وجود همه ویژگی‌هایی که دریافت می‌کنید و تمام وقت و پولی که صرفه‌جویی می‌کنید، می‌توانم بگویم این یک معامله منصفانه است.

با توجه به اصول اولیه، بیایید این موضوع را بررسی کنیم.

برای اهداف تصویری، یک موقعیت خیالی ایجاد می‌کنم که در آن دوره‌ای را از طریق LearnPress می‌فروشیم، و سپس به طور خودکار دانش‌آموز را از طریق Uncanny Automator به گروه BuddyPress اضافه می‌کنم. من قبلاً افزونه های مورد نیاز را نصب کرده ام و یک دوره و گروه ساختگی ایجاد کرده ام.

نام دوره ساختگی من “دوره نمونه غیرعادی” است و گروه بادی پرس “گروه دوره نمونه غیر معمول” است.

اکنون، اجازه دهید Uncanny Automator را نصب کنیم و از آنجا ادامه دهیم.

نحوه نصب Uncanny Automator

ابتدا باید نسخه رایگان Uncanny Automator را نصب کنید. این افزونه در مخزن رسمی وردپرس موجود است، به این معنی که می توانید آن را در داشبورد مدیریت وردپرس نصب کنید.

نصب نسخه رایگان Uncanny Automator

به داشبورد مدیریت وردپرس خود وارد شوید و مانند شکل زیر به افزونه ها > افزودن جدید بروید.

install uncanny automator free

بعد، “Uncanny Automator” را در کادر جستجوی کلمه کلیدی وارد کنید و روی دکمه اکنون نصب کنید کلیک کنید:

uncanny installing

اگر همه چیز خوب پیش رفت، باید در صفحه زیر باشید. برای ایجاد یک حساب کاربری و باز کردن ویژگی های بیشتر در نسخه رایگان، می توانید یک حساب Uncanny Automator رایگان ایجاد کنید. این اختیاری است و برای دستور غذا لازم نیست، اما ما ادامه می‌دهیم و حساب کاربری را ایجاد می‌کنیم تا بعداً از ویژگی‌های بیشتری استفاده کنیم.

روی اتصال سایت خود کلیک کنید تا یک حساب کاربری رایگان ثبت کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

uncanny dashboard

بعد، روی دکمه اتصال حساب رایگان کلیک کنید:

uncanny free account

در پنجره بازشوی ظاهر شده، اطلاعات خود را پر کنید و روی ثبت نام کلیک کنید:

uncanny automator signup

هنگامی که سایت شما به حساب رایگان Uncanny Automator متصل شد، روی بازگشت به داشبورد کلیک کنید:

uncanny return

اکنون که نسخه رایگان Uncanny Automator آماده است، اجازه دهید نسخه پریمیوم را که در خریداری می‌کنید نصب کنیم. وب سایت رسمی. می‌توانید نسخه رایگان را آزمایش کنید، اما برای طیف کاملی از ویژگی‌ها، نسخه حرفه‌ای را به شدت توصیه می‌کنیم.

نصب Uncanny Automator Pro نسخه

Uncanny Automator Pro را از حساب خود دانلود کرده و در رایانه خود ذخیره کنید. سپس در داشبورد مدیریت وردپرس خود به Plugins > Add New بروید:

install uncanny free

را نصب کنید

پس از آن، روی افزونه آپلود کلیک کنید، فایل زیپ Uncanny Automator را در رایانه خود انتخاب کنید و روی اکنون نصب کنید کلیک کنید، همانطور که در زیر برجسته می‌کنیم.

uncanny upload

بعد، افزونه را فعال کنید:

uncanny activate

پس از فعال کردن مجوز خود (یک پیام ناگوار را در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد که از شما درخواست می‌کند)، وقت آن است که دستور پخت نمونه خود را ایجاد کنیم.

ایجاد دستور العمل Automator Uncanny

برای ایجاد اولین دستور غذا، مانند شکل زیر به Automator > افزودن جدید بروید.

uncanny new recipe

بعد، کاربران وارد شده را انتخاب کنید و روی تأیید کلیک کنید، همانطور که در زیر مشخص شده است.

uncanny logged in

توجه: همچنین می‌توانید  همه را انتخاب کنید، اما برای مثال، من با کاربران واردشده به سیستم می‌روم.

به سرعت در حال حرکت است.

در صفحه بعدی، به دستور پخت خود یک عنوان بدهید. در مثال ما از “LearnPress Course to BuddyPress Group” استفاده می کنم، بنابراین اگر دستور العمل های زیادی ایجاد کنم می توانم آن را به راحتی شناسایی کنم:

uncanny title

در مرحله بعد، باید محرک خود را انتخاب کنید. در مثال ما LearnPress را انتخاب می کنم. هنگامی که کاربر در «دوره نمونه غیرعادی» ثبت نام می کند، ماشه فعال می شود. بنابراین، محرک و دوره خاص را انتخاب کنید و روی دکمه  ذخیره کلیک کنید:

uncanny trigger

بعد، اجازه دهید عملی را اضافه کنیم که در مورد ما هر دانش آموز ثبت نام شده را به گروه BuddyPress خود اضافه می کنیم. در اینجا، BuddyPress، گروه خاص را انتخاب کنید، و مانند شکل زیر روی ذخیره کلیک کنید.

uncanny action

در نهایت، سوئیچ‌های Live را تغییر دهید، همانطور که در صفحه‌نمایش زیر برجسته می‌کنیم.

uncanny live

این را دارید – اولین کار خودکار شما به لطف Uncanny Automator!

و فقط برای ایمن بودن، در اینجا یک ویدیوی خوب توسط توسعه دهندگان وجود دارد که دقیقاً نحوه ایجاد یک دستور غذا را به شما نشان می دهد.

بنابراین، بعد از همه چیز، با ثبت نام یک دانش آموز دستور پخت خود را آزمایش کردم. وقتی گزارش دستور العمل خود را بررسی کردم، به نظر می رسد که همه چیز به خوبی کار می کند، همانطور که در زیر مشاهده می شود 🙂

uncanny recipe log

به یاد داشته باشید، Uncanny Automator با Zapier ادغام می شود و Zapier با بیش از 3000 برنامه ادغام می شود. علاوه بر این، می‌توانید متغیرهای نامحدود (یا «توکن‌ها») را در دستور العمل‌های خود قرار دهید، مانند ایمیل‌ها یا zaps. سپس می‌توان از متغیرهای ضبط‌شده برای ایجاد رسانه‌های مخصوص کاربر (مانند ایمیل شخصی‌شده) استفاده کرد یا برای استفاده بیشتر در Salesforce Zap که ایجاد کرده‌اید به Zapier ارسال کرد. فرصت ها بی پایان هستند! به لطف این واقعیت و ویژگی های داخلی Uncanny Automator، می توانید کل تجارت آنلاین خود را خودکار کنید، نه فقط سایت وردپرس خود را.

نتیجه گیری

آیا به دنبال یک افزونه اتوماسیون کار برای وردپرس هستید؟ اگر چنین است، به دنبال Uncanny Automator نباشید. راه اندازی و استفاده از این افزونه بسیار آسان است. منتظر چی هستی؟ Uncanny Automator به شما کمک می‌کند تا پلاگین‌های خود را به روش‌هایی متصل کنید که قبلاً دیده نشده بود.

این افزونه در حال حاضر با بسیاری از افزونه‌های محبوب وردپرس سازگار است، به این معنی که در عرض چند دقیقه آماده خواهید شد. آیا قبلاً وظایف وردپرس خود را خودکار کرده اید؟ نکاتی برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ شاید شما یک سوال سوزان دارید. لطفاً در نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا