چطوری میشه

بررسی افزونه اجتماعی وردپرس Social Snap Pro

بررسی افزونه اجتماعی وردپرس Social Snap Pro

بخشی از یک سایت موفق وردپرس، تعامل با شبکه اجتماعی است. هزاران پلاگین برای ارائه چنین عملکردی، خواه برای اشتراک گذاری اجتماعی، دنبال کردن اجتماعی یا استفاده از شبکه اجتماعی مورد علاقه خود برای ادغام آسان یک ورود به سیستم باشد. این به ویژه زمانی مفید است که یک وب سایت به تعامل اجتماعی در نظرات یا اشتراک گذاری سریع مقالات نیاز دارد.

مشکل بزرگ پلاگین های اجتماعی رایگان این است که یک معامله است. بله، آنها رایگان هستند. اما آنها اغلب یا عملکرد بسیار محدودی دارند یا یک نمایش زیرمجموعه دارند. به همین دلیل است که انتخاب یک افزونه ممتاز اغلب بهترین است، به خصوص اگر وب سایت شما کسب و کار شما باشد. Social Snap Pro یکی از گزینه‌های برتر است. این افزونه به عنوان یک سرویس اشتراک (پرداخت در سال) ارائه می شود و ادغام کاملی از همه خدمات عالی در یک افزونه آسان برای نصب ارائه می دهد.

Social Snap Pro دارای اشتراک‌گذاری اجتماعی، دکمه‌های فالو اجتماعی، متا تگ‌های اجتماعی، کلیک برای توییت، پوستر خودکار برای انتشار آسان در شبکه‌های دلخواه شما به‌طور خودکار و ورود به سیستم اجتماعی است. آنها همچنین یک ویژگی بسیار جالب را وعده می دهند – قفل اجتماعی خودشان برای قفل کردن محتوا تا زمانی که کاربر آن را به اشتراک بگذارد.

Social Snap Pricing

Social Snap Pro در 3 نوع ارائه می شود. Plus 39 دلار در سال است، اما بدون افزونه ها و فقط برای 1 سایت. سپس Pro داریم که نسخه ای است که می خواهیم بررسی کنیم. Pro را می توان در حداکثر 3 سایت استفاده کرد و شامل همه افزونه ها با 99 دلار در سال است. در نهایت طرح آژانس 299 دلار است اما تا 15 نصب سایت را ارائه می دهد. برای توسعه دهندگان یا کسب و کارهایی که سایت های زیادی دارند، این بهترین گزینه است.

Social Snap Pro بسیار مفید است زیرا با تمام افزونه ها ارائه می شود. با این حال، به همین دلیل است که فکر می‌کنم اشتراک پلاس در قیمت نمادهای اجتماعی کمی بیش از حد بالاست. نسخه پلاس همچنین شامل تجزیه و تحلیل، متا تگ‌های اجتماعی، بازیابی تعداد اشتراک‌ها و شمارنده‌های مشاهده صفحه است. اما من فکر می کنم اشتراک Pro بهترین ارزش از همه آنها است. حالا بیایید قبل از استفاده از افزونه نگاهی دقیق‌تر به افزونه‌ها بیندازیم.

افزونه های Snap اجتماعی

اگر از نسخه Pro استفاده می‌کنید، به همه پرمیوم Snap اجتماعی دسترسی خواهید داشت. افزونه ها. یکی از موارد موجود برای استفاده، ورود اجتماعی است. این افزونه مفید به شما امکان می دهد از شبکه اجتماعی دلخواه خود به عنوان یک ورود اجتماعی به سایت خود استفاده کنید. این بدان معناست که خوانندگان شما مجبور نخواهند بود در سایت شما ثبت نام کنند تا محتوا را پست کنند – مانند نظرات در مورد مقالات وبلاگ.

افزونه Boost Old Post به Social Snap اجازه می‌دهد تا مقالات قدیمی را به‌طور خودکار در شبکه‌های اجتماعی دلخواه شما پست کند. این می تواند به افزایش دید و ترافیک محتوای شما کمک کند. و افزودنی پوستر خودکار برای مواردی مفید است که نیاز به نادیده گرفتن فرآیند اشتراک‌گذاری دستی داشته باشید (چیزی که وقتی تعداد زیادی مقاله پست می‌کنید یا هر روز به روز می‌شوید بسیار وقت گیر است).

از امروز، Content Locker هنوز در دسترس نیست. من دوست دارم این نوع افزودنی را امتحان کنم زیرا بسیار مفید است زیرا برخی از مقالات کلیدی شما را مجبور می کند به اشتراک گذاشته شوند تا به درستی خوانده شوند. فکر می‌کنم اگر این افزونه در اشتراک Pro گنجانده شود، به تنهایی ارزش پرداخت را دارد.

Social Snap content

ویژگی ها و تنظیمات Snap اجتماعی

قبل از آزمایش افزونه، فایل اصلی و افزونه‌ها را دانلود کردیم. پنجره اصلی افزونه به این شکل است.

Social Snap Features

گزینه های زیادی وجود دارد. در حالی که من را به یاد افزونه قدیمی Monarch از Elegant Themes می اندازد، حجم محتوا و گزینه های اینجا شگفت انگیز است. و ارائه نهایی بسیار برتر از گزینه های جایگزین.

اشتراک گذاری اجتماعی

Social Snap Social Share

یکی از اولین گزینه هایی که باید فعال شود اشتراک گذاری اجتماعی است. این کار با استفاده از برگه اشتراک‌گذاری اجتماعی انجام می‌شود، جایی که می‌توانید قبل از پیکربندی دکمه‌های اشتراک‌گذاری، شبکه‌های اجتماعی دلخواه خود را اضافه کنید. این افزونه به مکان‌ها/سبک‌های مختلف مانند نوار کناری شناور، دکمه‌های درون خطی، رسانه داخلی، مرکز اشتراک‌گذاری یا نوار چسبنده اجازه می‌دهد.

Social Snap Configuring

پیکربندی شبکه ها بسیار سریع و آسان است. همه چیز به خوبی و در کمترین زمان کار کرد. گزینه دیگری که می توانید از اینجا فعال کنید، ارائه دهنده تعداد اشتراک برای Twitter است.

Social Snap Networks

Social Snap Pro همه شبکه‌های اجتماعی را که می‌توانید تصور کنید، حداقل همه شبکه‌های اصلی را امکان پذیر می‌کند.

پس از پیکربندی شبکه‌های شما، می‌توانید چندین مکان و نوع نمایشگر را از منوی قبلی انتخاب کنید. همانطور که می بینید ارائه کاملاً محکم است.

Social Snap Share

نوع نمادهای اشتراک‌گذاری از طریق به راحتی در همه اندازه‌های صفحه بدون نیاز به تغییر دادن آنها تطبیق می‌یابد (همانطور که در برخی از افزونه‌های رایگان اتفاق می‌افتد). فقط نوع بلوک را پیکربندی کنید – خواه گرد، دایره، مستطیل یا مایل و همچنین اندازه دکمه. همچنین می‌توانید برچسب پیام را تغییر دهید.

دکمه های درون خطی روی رسانه به سادگی خیره کننده به نظر می رسند و به راحتی می توان آنها را در کمترین زمان تغییر داد. کیفیت افزونه به راحتی در میزان گزینه ها، عملکرد و تنظیمات به راحتی قابل تنظیم است. به زبان ساده، این افزونه فقط کار می کند.

اشتراک‌گذاری به شما امکان می‌دهد یک دکمه پایینی داشته باشید که به یک “هاب” باز می‌شود. می توانید مکان آن را در صفحات پیکربندی کنید، همه دکمه های شبکه را نمایش دهید، ظاهر را تغییر دهید، نکات ابزار را فعال کنید و تعداد بازدید را فعال/غیرفعال کنید. این یک مرکز اشتراک گذاری بسیار سفارشی شده را ایجاد می کند.

نوار چسبنده یکی از بهترین فرمت‌ها است زیرا با صفحه فعلی شما مطابقت دارد و شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. حالا بیایید ببینیم دنبال‌کنندگان اجتماعی چگونه به نظر می‌رسند.

دنبال کردن اجتماعی

دنبال کردن اجتماعی به شما امکان می دهد دکمه های شناور را برای نمایش تعداد افرادی که سایت شما را دنبال می کنند معرفی کنید. معمولاً ممکن است این موارد را در صفحه اصلی یا صفحه اصلی یک وب سایت مشاهده کنید. آنها یک وضعیت کلی از نفوذ اجتماعی یک سایت در تمام شبکه های اجتماعی که استفاده می کنند ارائه می دهند.

Social Snap Social Follow

افزودن هر پیوند شبکه اجتماعی به اندازه اشتراک اجتماعی آسان نیست. برای دنبال کردن اجتماعی، باید نام کاربری و رمز عبور شبکه های معمول خود را ارائه دهید تا Social Snap فالوورهای شما را جذب کند. اگرچه این یک فرآیند پیچیده نیست – فقط یک دقیقه طول می کشد.

Social Snap Pro شامل توابع سفارشی نیز می شود. می‌توانید تعداد ستون‌های مورد استفاده را پیکربندی کنید، طرح‌بندی فالوهای اجتماعی را تغییر دهید، یا حتی کلیک روی توییت را با نام کاربری دنبال کنید و ابرداده‌های اجتماعی را مدیریت کنید.

گزینه های پیشرفته

Social Snap همچنین دارای ردیابی تجزیه و تحلیل است که شما به راحتی از طریق داشبورد به آن دسترسی دارید و همچنین کوتاه کردن پیوندها. حتی دارای معیارهای مطابقت با GDPR داخلی است.

در صفحه Plugin Data می‌توانیم پیام Powered By را حذف کنیم، اعلان‌ها و به‌روزرسانی‌های افزونه را پنهان کنیم و داده‌های مرتبط را برای شناسایی افزونه حذف کنیم. این Social Snap را به یک افزونه “خالی” تبدیل می کند که هیچ جزئیاتی را در مورد آن برای افراد خارج از داشبورد وردپرس شما فاش نمی کند.

وقتی همه چیز را آماده کردید، افزونه به شما امکان می‌دهد تنظیمات را صادر کنید تا در تاریخ بعدی یا در وب‌سایت‌های دیگر وارد شوند. این امکان استقرار آسان افزونه را در سایت های شما فراهم می کند. اکنون که ویژگی‌های اصلی افزونه را دیدید، اجازه دهید به افزونه‌های Pro نگاه کنیم.

ورود اجتماعی

اولین افزونه ای که قرار است به شما نشان دهم، ورود به سیستم اجتماعی است. اگرچه پلاگین‌های ورود به شبکه اجتماعی رایگان وجود دارد، اما نکته جالب در مورد این افزونه این است که نمایش و عملکرد درونی پلاگین اصلی Social Snap را حفظ می‌کند. این باعث می شود که کل فرآیند یکپارچه و با زیبایی شناسی مناسب باشد. برای طرفداران زیبایی شناسی یکپارچه، این امر ضروری است. در اینجا در WPExplorer، ما همچنین از طرفداران بزرگ نصب یک افزونه برای هر هدف هستیم – بنابراین داشتن یک افزونه واحد برای مدیریت تمام نیازهای رسانه های اجتماعی شما ضروری است.

افزونه ورود به سیستم اجتماعی به شما نیاز دارد که یک شناسه API و مخفی را پیکربندی کنید. پس از راه‌اندازی، هر زمان که خواننده جدیدی به سایت شما می‌آید، Social Snap دکمه آسان ورود به سیستم با را برای هر شبکه‌ای که اضافه کرده‌اید نشان می‌دهد. این به آن شبکه اجتماعی اجازه می دهد تا داده های ورود شما را دریافت کند و برای ثبت نام آسان به وب سایت ارسال کند. هنگامی که برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی لازم را ایجاد کردید (برای مثال، اینجا راهنمای فیس بوک)، پیکربندی AppID، Secret و URI تغییر مسیر عموماً تنها چیزی است که برای عملکرد صحیح آن لازم است. فقط به یاد داشته باشید که برنامه توسعه دهنده خود را همیشه در شبکه اجتماعی خود فعال نگه دارید.

دکمه های ورود به سیستم اجتماعی همانطور که تبلیغ می شود کار می کنند و لایه جدیدی از تعامل را به سایت شما اضافه می کنند. به دلیل آنها، خوانندگان می توانند مقالات را به اشتراک بگذارند و به راحتی بدون نیاز به ایجاد حساب جدید نظر دهند.

پوستر خودکار اجتماعی

Auto Poster یک افزونه منظم است که به شما امکان می دهد مقالات خود را به صورت خودکار به اشتراک بگذارید. این افزونه همچنین به دسترسی API نیاز دارد، بنابراین مراحل قبلی مربوط به تنظیم ورود به سیستم اجتماعی نیز برای فعال کردن این عملکرد مفید است. برای آسان‌تر کردن فرآیند، می‌توانید از همان کلید و مخفی API استفاده کنید.

Social Snap Auto Poster

پست خودکار کار می کند، اما تنها اشکالی که من به آن برخورد کردم این بود که فقط به شما اجازه می دهد در توییتر و لینکدین به صورت خودکار پست کنید. عدم ارسال خودکار در فیس بوک می تواند برای برخی مشکل ساز باشد و این افزونه از افزودن فیس بوک به لیست سود می برد.

آمار اجتماعی

وقتی همه چیز پیکربندی شد و در جای خود قرار گرفت، می‌توانیم آمار همه پست‌های خود را در صفحه آمار Snap اجتماعی نظارت کنیم.

Social Snap Social Statistics

این افزونه کل اشتراک‌گذاری‌ها، کل کلیک روی توییت‌ها و کل لایک‌ها و همچنین نموداری را برای پست‌های با عملکرد برتر نمایش می‌دهد. این به ویژه برای زمانی مفید است که می خواهید بدانید مردم چه چیزی را از محتوای شما بیشتر دوست دارند. این اطلاعات می تواند برای بهبود محتوای شما، درک بهتر خوانندگان و بهینه سازی کمپین های بازاریابی رسانه های اجتماعی شما استفاده شود.

Social Snap Frontend

اکنون بیایید ببینیم Social Snap چگونه به نظر می رسد. برای این کار من Divi را با یک قالب از پیش تعریف شده نصب کرده ام.

Social Snap Left Sidebar

در بالا مثالی از نحوه نمایش نمادهای شبکه اجتماعی نوار کناری سمت چپ در صفحه اصلی آمده است.

Social Snap Rounded Sharing

و نمونه‌ای از دکمه‌های گرد و زیبای اشتراک‌گذاری Social Snap که روی یک پست نمایش داده می‌شوند.

ویرایشگر بک اند اسنپ اجتماعی

حالا بیایید ببینیم که Social Snap در قسمت پشتیبان چگونه است. چگونه شما و/یا نویسندگانتان ممکن است آن را ببینید.

Social Snap Pro

Social Snap Pro همان ارائه را در برگه پیکربندی دنبال می کند و گزینه های محتوا را در پایین هر پست نشان می دهد. این افزونه همچنین امکان غیرفعال کردن آسان دکمه های اشتراک گذاری را در هر پست فراهم می کند.

به‌علاوه فعال کردن گوتنبرگ روی Social Snap تأثیری نمی‌گذارد، که دانستن آن عالی است! در واقع، این افزونه شامل بلوک‌های آماده گوتنبرگ است که درج عنصر کلیک برای توییت، اشتراک‌گذاری اجتماعی یا دنبال کردن اجتماعی را در پست‌ها و صفحات شما آسان می‌کند.

Social Snap Gutenberg Blocks

هنگام درج یک بلوک جدید گوتنبرگ، کافی است “Social Snap” را جستجو کنید تا گزینه اجتماعی مورد نظر خود را درج کنید. سپس از گزینه های طراحی داخلی برای سفارشی کردن بلوک اجتماعی خود استفاده کنید.

نظرات نهایی در مورد Snap اجتماعی

بیایید ببینیم این چگونه به پایان می رسد. Social Snap Pro چیزهای خوب زیادی دارد. برای شروع، یک رابط بسیار نرم و تمیز، دکمه‌هایی با ظاهری عالی، تعداد زیادی سفارشی‌سازی در دسترس کاربر نهایی و امکان اضافه کردن افزونه‌ها (که از جمله شامل ورود به سیستم اجتماعی معروف و ارسال خودکار است) را فراهم می‌کند. همه چیز همانطور که تبلیغ شد کار کرد و این افزونه یکی از بهترین ارائه هایی را دارد که من برای دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی دیده ام. افزونه ورود به سیستم اجتماعی یکی از بهترین ویژگی هایی است که این افزونه به نظر من ارائه می دهد. این در ترکیب با اشتراک گذاری اجتماعی و دنبال کردن اجتماعی، Social Snap را به یک بسته عالی تبدیل می کند. افزونه ارسال خودکار اجتماعی قطعاً می‌تواند شبکه‌های بیشتری را شامل شود (زیرا همانطور که هست، بسیار محدود به نظر می‌رسد) اما همچنان مفید است.

گنجاندن قفسه اجتماعی قطعا می تواند این بسته را به یک برنده همه جانبه تبدیل کند. اما بدون آن یا سایر افزونه های موجود، بسته اصلی احتمالاً برای اکثر کاربران به اندازه کافی جذاب نیست. Social Snap باید افزونه‌های بیشتری را برای کاربران حرفه‌ای بسازد و حداقل ۱ افزونه اضافه کند یا قیمت اشتراک پلاس را کاهش دهد تا با افزونه‌های رایگان رقابتی‌تر شود (حتی نسخه رایگان Social Snap). من فکر می‌کنم اگر Social Snap افزونه‌ها، به‌ویژه پوستر خودکار را بهبود بخشید، به راحتی می‌توانست با SNAP Pro از NextScripts (یک افزونه برای مدت طولانی برای ارسال خودکار) رقابت کند.

به نظر من Social Snap وب‌سایت‌هایی را هدف قرار می‌دهد که به بهترین ارائه، خدمات شبکه اجتماعی ثابتی که کار می‌کنند (بدون وابستگی به یکپارچگی یا افزونه رایگان) و البته آمار خوب نیاز دارند. Social Snap همه اینها را دارد. اما قیمت اشتراک Pro و نیاز به آن اشتراک برای دسترسی به همه افزونه‌ها ممکن است برخی را منصرف کند. اگر Social Snap بتواند افزونه های بیشتری راه اندازی کند یا قیمت را کاهش دهد، این یک برنده مطلق خواهد بود. همانطور که اکنون وجود دارد، ارائه و عملکرد به تنهایی، Social Snap هیچ مطابقی ندارد. اگر مایل و قادر به سرمایه گذاری در کسب و کار خود هستید، بروید و آن را دریافت کنید. هیچ افزونه دیگری برای وردپرس با عملکرد مشابه و همان طراحی هوشمندانه، تمیز و شیک پیدا نخواهید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا