چرا باید از چندین دروازه پرداخت برای ووکامرس استفاده کرد؟
چرا باید از چندین دروازه پرداخت برای ووکامرس استفاده کرد؟
شما در حال اجرای یک پلتفرم تجارت الکترونیک هستید که یک دروازه پرداخت واحد را حفظ می کند و احساس می کنید چیزی آنطور که قرار است کار نمی کند. یا هر بار که فرآیند تسویهحساب شروع میشود، مشتریان بسیار زیادی آنجا را ترک میکنند.
اگر این سناریو است، احتمالاً چیزی بسیار مهم را از دست داده اید که باید در نظر گرفته شود. دلایل متعددی می تواند پشت این پدیده باشد، اما امروز روی یکی از آنها تمرکز خواهیم کرد.
وقتی نوبت به تسویهحساب میرسد، بهعنوان یک صاحب کسبوکار، میخواهید کل فرآیند را تا حد امکان راحت کنید. دو نوع درگاه پرداخت برای تکمیل فرآیند پرداخت وجود دارد. یکی یک درگاه پرداخت واحد و دیگری درگاه پرداخت چندگانه است.
ایده یک پلت فرم پرداخت واحد ممکن است ساده تر یا حتی هوشمندانه تر به نظر برسد. اما داشتن درگاههای پرداخت متعدد میتواند به شما امتیازات زیادی را برای کمک به رشد کسبوکار و سودآوری بیشتر به شما ارائه دهد.
چند دیدگاه آماری
مصرفکنندگان معمولاً تمایل دارند درگاه پرداخت مورد نظر خود را پیدا کنند و اگر نتوانند راه دلخواه خود را پیدا کنند، احتمالاً سبد خرید را رها میکنند.
یک نظرسنجی از موسسه بایمارد نشان میدهد که 6٪ از مردم به دلیل عدم وجود روشهای پرداخت کافی، روند پرداخت را ترک کرد. همین گزارش نشان میدهد که حدود 26 درصد از مشتریان وقتی احساس میکنند فرآیند پرداخت پیچیدهتر از آنچه که باید باشد، سبد خرید خود را رها میکنند.
نکته دیگری از نظرسنجی موسسه Bymard می گوید که 19٪ از مشتریان از اطلاعات کارت اعتباری ناراضی هستند. اما آنها ترجیح دادند چندین روش پرداخت در سیستم تجارت الکترونیکی داشته باشند.
این درصدها واقعاً بخش سالمی از تبدیل هستند!
چرا از چندین درگاه پرداخت استفاده کنیم؟
دلایل زیادی برای داشتن چندین دروازه پرداخت در پلتفرم تجارت الکترونیکی شما وجود دارد. همانطور که چالش ها به سرعت در حال رشد هستند، گزینه های محبوب تجارت الکترونیک مانند WooCommerce برنامه های کاربردی خود را به چندین دروازه متصل می کنند تا به تسهیل تجارت کمک کنند. WPExplorer حتی قبلاً بهترین افزونه های درگاه پرداخت WooCommerce را پوشش داده است. بنابراین در اینجا برخی از دلایل کلیدی وجود دارد که چرا باید چندین درگاه پرداخت را در سایت تجارت الکترونیک خود در نظر بگیرید.
1. خرید را برای مشتریان خود آسانتر کنید
هدف اصلی درگاه پرداخت، پردازش تراکنشهای کسب و کار شما از هر نوعی است. برای تحقق این امر، درگاه های پرداخت متعدد می توانند بهترین گزینه باشند. توانایی پرداخت گسترده و سطح بالایی از حرفه ای بودن، اعتماد و مشروعیت را برای شما فراهم می کند. همه این ویژگیهای دروازههای متعدد مطمئناً یک تجربه خرید راحت را ایجاد میکنند.
2. راه های بیشتر برای دریافت حقوق = درآمد بیشتر
این یک مفهوم بسیار ساده است، اما درگاههای پرداخت متعدد شانس شما را برای دریافت پول افزایش میدهند. استفاده از یک روش پرداخت، خریداران شما را محدود می کند و احتمال از دست دادن مشتریان شما را افزایش می دهد.
یک مثال می تواند شما را بهتر درک کند. فرض کنید، شما یک فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات خود دارید و فقط PayPal را به عنوان گزینه پرداخت ارائه می دهید. در این حالت، روش پرداخت یک طرفه ممکن است با مشتریانی که از Stripe، WorldPay یا سایر روشهای پرداخت راحت هستند، کار نکند. این همچنین امکان کسب درآمد بیشتر را کاهش می دهد. اگرچه گزینههای بیشتر ممکن است برخی از مسئولیتهای شما را افزایش دهد، اما اگر هدف شما جلب نظر بیشتر مشتریان باشد، میتواند بهترین گزینه برای کسب و کار شما باشد.
3. حفظ مشتریان
مدیریت مشتریان موجود آسانتر از مشتریان جدیدتر است، بنابراین همیشه سعی کنید مشتریان فعلی را حفظ کنید تا مزایا را به حداکثر برسانید. علاوه بر این، حمل و نقل آنها ارزان تر است. طبق Harvard Business Review، الف> جذب مشتری جدید 5 تا 25 برابر بیشتر از حفظ مشتری موجود است. همچنین فروش آن به کسی که قبلاً از شما خرید کرده است آسان تر است. اعتماد قبلاً ایجاد شده است. اما مشتریان موجود از قبل روش پرداختی را که در سایت خود پیادهسازی کردهاید میدانند، نیازی به صرف زمان برای آموزش آنها مانند روش جدید ندارید.
با این حال، لزوماً به این معنا نیست که اگر مشتریان فعلی به نیازها و ترجیحات آنها اهمیت ندهید، به خرید از شما ادامه خواهند داد. ممکن است بر اساس راحتی تغییر کنند و اگر روشهای پرداخت قدیمیتر را مشکلساز شوند، بهکلی کنار بگذارند.
بنابراین، چیزی اضافی ارائه دهید تا هنگام اقامت با شما احساس راحتی کنند. شما می توانید چندین روش پرداخت را به مشتریانی که سال ها از شما خرید کرده اند ارائه دهید. مشتریان همیشه تمایل دارند تغییرات و چیزهای جدیدی را ببینند که جالب است.
4. ایجاد علاقه برای مشتریان جدید
اگر از مشتریان فعلی خود مراقبت می کنید، در حال حاضر به مشتریان آینده خود اهمیت می دهید. امروزه، مشتریان بالقوه اغلب ترجیح می دهند معاملات دیجیتالی انجام دهند، در حالی که مشتریان قدیمی تر دوست دارند از روش های سنتی مانند پول نقد، کارت نقدی، حواله های بانکی و غیره استفاده کنند.
بنابراین، برای افزایش علاقه کافی به مشتریان نسل جدید، باید آخرین پیشرفتهای فناوری را در بخش پرداخت نیز معرفی کنید. یکی از بهترین راه ها برای تحقق این امر این است که به آنها نشان دهید که شرکت شما با روندهای فعلی به روز است. در این رابطه، شما باید بهترین گزینه های معامله ممکن را به آنها ارائه دهید. این می تواند به معنای اضافه کردن Apple pay یا توانایی استفاده از بیت کوین باشد.
همیشه به خاطر داشته باشید که در چرخه سفر مشتری، افراد با سلیقه های مختلف را خواهید یافت. برخی ترجیح می دهند یک روش پرداخت واحد داشته باشند زیرا نگهداری از آن آسان به نظر می رسد. از سوی دیگر، تعداد زیادی از هزارهها وجود دارند که میتوانند روشهای مختلفی را برای معامله انتخاب کنند، به طوری که امیدواریم مشتریان جدید به پیشنهادات شما علاقه مند شوند.
5. دامنه پرداخت خود را افزایش دهید
پایبندی به یک گزینه انتخاب سختی است. در مورد پرداخت ها هم همین اتفاق می افتد. مردم دوست دارند احساس کنند و مستقل فکر کنند و ارائه گزینه های پرداخت بیشتر ممکن است فروشگاه شما را با مجموعه انتخاب های آنها سازگارتر کند.
درگاههای پرداخت متعدد، دامنه پردازش پرداخت را افزایش میدهند و برای مخاطبان وسیعتری جذابیت دارند. تکیه بر یک روش پرداخت واحد میتواند شما را در اختیار یک سیستم شخص ثالث قرار دهد. و در این مورد، ارائه چندین روش از قابلیت اطمینان آن شخص ثالث و سیستم جلوگیری می کند. علاوه بر این، شما این خودکفایی را خواهید داشت که بتوانید کسب و کار خود را به پیش ببرد.
6. کاهش هزینه های سربار
گسترش درگاههای پرداخت بیشتر ممکن است منجر به کارمزد اضافی شود. اما به طور کلی می توانید با گسترش پذیرش پرداخت خود به منظور شامل گزینه های کم هزینه یا رایگان، سود خود را کاهش دهید. این نوع تنوع می تواند هزینه های کلی را کاهش دهد.
اگر از چند روش پرداخت در سایت خود استفاده می کنید، می توانید شروع به جداسازی روش هایی کنید که برای شما بسیار گران هستند. به عنوان مثال، اگر سایت شما بازپرداخت دریافت کرده باشد، Amazon Pay هزینه 20 دلاری را ارزیابی می کند، در حالی که Stripe’s 15 دلار است. خواهید دید که نتیجه نهایی هزینه کمتری برای هزینه های پردازش به طور کلی خواهد بود.
7. افزایش کل فروش
افزایش کل فروش چیزی است که هر صاحب کسب و کاری برای آن زندگی می کند! برای تحقق این امر میتوانید با تکنیکهای بازاریابی WooCommerce شروع کنید. اما ایجاد یک سیستم سبد خرید کاربرپسند (که فرآیند پرداخت راحت را برای مشتریان تضمین میکند) نیز میتواند کمک کند.
مشتریان با هدف خرید خوشحال کننده به فرآیند پرداخت می رسند و شما نمی خواهید در نهایت ناامید شوند. دلیل اصلی چنین ناامیدی اغلب فقدان روش های پرداختی است که آنها ترجیح می دهند استفاده کنند. در نتیجه، فروش و مهمتر از آن، فروش آینده را از دست می دهید.
8. افزایش جریان نقدی
اگر فقط از یک روش پرداخت استفاده کنید، ممکن است نتوانید پول نقد خود را جریان دهید. بسته به زمان و موقعیت، باید ابزارهای سازگار با زمان را به کار بگیرید. اگر تقاضای زمان را دنبال نکنید، احتمالاً در ازای آن نتیجه غیرمنتظره ای پیدا خواهید کرد.
بنابراین، روش پرداخت خود را با زمان و روند سازگار کنید. علاوه بر این، شما همچنین می توانید ارز دیجیتال را در سایت خود اضافه کنید. برای مثال، راههای آسان بسیاری برای پذیرش بیت کوین با وردپرس وجود دارد. . این می تواند جریان نقدی شما را با افزودن ارزش اضافی به کاربرانتان افزایش دهد.
9. افزایش مشتریان و مخاطبان
بسیار ساده است که اگر چندین گزینه برای مقابله دارید، احتمالاً افراد بیشتری برای تعامل خواهید داشت. هنگامی که مشتریان مورد انتظار شما قادر به انتخاب گزینه های پرداخت مختلف هستند، احتمالاً روش مورد نظر آنها را در دسترس خواهید داشت و آنها مایل به پرداخت آسان خواهند بود. این در نهایت مشارکت آنها را در کل افزایش می دهد.
با افزایش مشارکت مشتریان، احتمالاً نمایندگان بیشتری برای دریافت پول بیشتر یا بیشتر خواهید داشت. علاوه بر این، انتخاب کردن، مشارکت را افزایش میدهد که میتواند نقش مهمی در گردش مالی عالی داشته باشد.
10. گسترش پوشش جغرافیایی
واضح است که اگر میخواهید کسبوکارتان را گسترش دهید، بهویژه در مناطق مختلف جهان، حداقل باید بیش از یک پرداخت داشته باشید. برخی از درگاههای پرداخت ممکن است در برخی کشورها به عنوان کاربردی عمل کنند. به عنوان مثال، متوجه خواهید شد که PayPal در هند مشروط و در بنگلادش کاربردی است. بنابراین، اگر میخواهید آن پایگاههای مشتری را پوشش دهید، باید روشهای پرداخت دیگری را در آن مناطق جغرافیایی که با این کشورها سازگار است، انتخاب کنید.
افزودن چندین پرداخت قطعاً شما را به سطح بعدی میبرد و حداکثر پوشش جغرافیایی را به خود اختصاص میدهد. این بهترین پشتیبانی را برای یک منطقه خاص به طور خاص تضمین می کند. در نتیجه، تراکنش های موفقیت آمیزی در تمام مناطق خواهید داشت.
درگاه پرداخت فقط راهی برای پردازش پرداخت ها نیست، بلکه سفری حیاتی برای خرید مشتریان شماست.
حفظ درگاههای پرداخت متعدد ممکن است مسئولیتهای فروشگاه شما را افزایش دهد، اما مزایای بیشتری نسبت به معایب دارد. با WooCommerce، پلاگین های مختلف وردپرس به شما امکان می دهند معاملات آنلاین را برای تجارت خود پردازش کنید. و از نظر ما، وردپرس راحتترین گزینه است زیرا نه تنها برای سایتهای تجارت الکترونیک عالی کار میکند، بلکه چندین هدف گسترده افزونه های دروازه پرداخت عمومی برای هر هدف خاصی. بنابراین چه بخواهید WorldPay یا یک پرداخت اولیه PayPal را اضافه کنید، شما را پوشش می دهد.
در پایان، ممکن است ایده خوبی باشد که گزینههای پرداخت متعدد اگر نمیخواهید کسبوکارتان در گرد و غبار باقی بماند. این یک راه عالی برای جلب نظر مشتریان گسترده تر و افزایش بالقوه درآمد کلی برای تجارت الکترونیک شما است. امیدوارم این مقاله به شما کمک زیادی کرده باشد تا در مورد چندین درگاه پرداخت و استفاده از آنها بدانید.