چطوری میشه

پشتیبان گیری، بازیابی و انتقال وردپرس با WPvivid

پشتیبان گیری، بازیابی و انتقال وردپرس با WPvivid

اگر تا به حال سایت وردپرس خود را خراب کرده اید (و چه کسی حداقل یک بار این کار را نمی کند؟)، قطعا ارزش یک برنامه پشتیبان صدا را می دانید. یک استراتژی پشتیبان قوی یک بخش احتیاطی ضروری برای هر امنیت وردپرس است. استراتژی به خصوص وقتی در نظر داشته باشید که در هر دقیقه بیش از 90000 حمله هکری به وردپرس صورت می گیرد.

یک کلیک به موقع بر روی دکمه بازیابی می تواند از استرس و از دست دادن شهرت و درآمد نام تجاری شما جلوگیری کند که همه اینها بخشی از یک وب سایت آفلاین یا غیرقابل استفاده هستند. اما شاید به این دلیل نیست که شما اینجا هستید. شاید شما فقط به دنبال یک افزونه انتقال وردپرس برای انتقال سایت خود هستید.

اگر به دنبال یک افزونه پشتیبان یا مهاجرت قدرتمند هستید، خوشحالیم که شما را به سمت WPvivid راهنمایی کنیم الف>، موضوع این بررسی. در چند خط، به این نکته اشاره می کنیم که چرا WPvivid یک افزونه پشتیبان و انتقال عالی وردپرس است. ما همچنین این افزونه را نصب می‌کنیم تا تصویر واضح‌تری از آنچه انتظار دارید به شما ارائه دهیم.

اگر خوب به نظر می‌رسد، بیایید با نگاهی به WPvivid و ویژگی‌هایی که این افزونه را از بقیه متمایز می‌کند، شروع کنیم. پس از آن، ما پلاگین را آزمایش می کنیم تا بتوانید به زمین بزنید. لذت ببرید و اجازه دهید نظرات شما را در قسمت نظرات در پایان بشنویم.

WPvivid چیست؟

d9bed8b4d8aadb8cd8a8d8a7d986 daafdb8cd8b1db8cd88c d8a8d8a7d8b2db8cd8a7d8a8db8c d988 d8a7d986d8aad982d8a7d984 d988d8b1d8afd9bed8b1d8b3 6699acbe97b72
پشتیبان گیری بازیابی و انتقال وردپرس با WPvivid 13

WPvivid یک افزونه بک آپ گیری و مهاجرت رایگان و غنی برای وردپرس است. رقبای قابل‌توجه WPvivid شامل پلاگین‌ها/راه‌حل‌هایی مانند Duplicator، Solid Backups، VaultPress و blogVault هستند.

این افزونه توسط WPvivid، شرکتی که در ایجاد افزونه های عالی وردپرس تخصص دارد، توسعه و نگهداری می شود. در زمان نگارش، این افزونه فقط یک نسخه رایگان در WordPress.org دارد. WPvivid به شما کمک می کند تا از سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، در صورت لزوم یک نسخه پشتیبان را بازیابی کنید و فایل های سایت خود را به و از محیط های مختلف منتقل کنید.

WPvivid Pro

برای این بررسی، ویژگی‌های افزونه رایگان WPvivid را پوشش می‌دهیم، اما یک نسخه حرفه‌ای نیز وجود دارد. /a> موجود است. برای مشاغل یا وبلاگ های حرفه ای، ما به شدت توصیه می کنیم که آن را ارتقا دهید. برنامه های حرفه ای از 49 دلار در سال شروع می شود و شامل پشتیبان گیری پیشرفته، زمان بندی، مهاجرت و حتی سایت های مرحله بندی می شود. همه در WPvivid Pro!

چه از نسخه رایگان و چه حرفه ای استفاده کنید، راه اندازی افزونه آسان است و استفاده از آن باید در کمتر از 10 دقیقه راه اندازی و اجرا شود. اکنون، اجازه دهید به ویژگی هایی نگاه کنیم که WPvivid را به یک پشتیبان عالی و همراه مهاجرت برای همه کاربران وردپرس تبدیل می کند.

ویژگی های WPvivid

wpvivid backup plugin features
پشتیبان گیری، بازیابی و انتقال وردپرس با WPvivid 14

قطعاً نمی‌خواهید راه‌حل پشتیبان مورد علاقه‌تان برای شما خراب شود، به‌خصوص زمانی که واقعاً به آن نیاز دارید. به این ترتیب، شما شایسته یک افزونه وردپرس با امکانات کامل و همه کاره مانند WPvivid هستید.

این افزونه دارای ویژگی هایی مانند:

است

مهاجرت آسان سایت

این افزونه به شما اجازه می دهد تا سایت وردپرس خود را با یک کلیک منتقل کنید. از چندین نوع انتقال از جمله محیط برنامه نویس به سرور جدید، محیط توسعه دهنده به دامنه جدید یا سرور زنده به سرور دیگر پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، می توانید سایت خود را به یک زیر شاخه، از a.com به b.com، از a.com به a.com/directory و از a.com به b.com/directory منتقل کنید. این افزونه به شما این امکان را می دهد که کل سایت، فایل ها یا پایگاه داده را تنها منتقل کنید. کل فرآیند مهاجرت به آسانی A، B، C است.

پشتیبان گیری آسان و بازیابی با یک کلیک

ایجاد نسخه پشتیبان با WPvivid یک تکه کیک است. می توانید به صورت دستی بک آپ های قابل دانلود ایجاد کنید. علاوه بر این، می‌توانید نسخه‌های پشتیبان خود را در سایت‌های ذخیره‌سازی راه دور مانند Dropbox،  Microsoft OneDrive، SFTP، FTP و Google Drive آپلود کنید. اگر زمان لازم برای ایجاد نسخه پشتیبان به صورت دستی را ندارید، می‌توانید به راحتی پشتیبان‌گیری خودکار را تنظیم کنید که به طور منظم اجرا شود.

در مواقع ضروری، می توانید به راحتی سایت وردپرس خود را با یک کلیک از نسخه پشتیبان بازیابی کنید. ویژگی‌های دیگر عبارتند از توانایی شخصی‌سازی محتوای پشتیبان، توانایی فیلتر کردن فایل‌های بزرگ، فایل‌های گزارش، پشتیبانی از فایل‌های پایگاه داده بزرگ، طراحی واکنش‌گرا، تقسیم پشتیبان، و قفل پشتیبان برای ایمن نگه داشتن نسخه‌های پشتیبان از حذف خودکار در میان سایر موارد.

نحوه نصب WPvivid

اکنون که ویژگی‌های قابل انتظار را می‌دانید، اجازه دهید افزونه رایگان را نصب کنیم و بررسی کنیم که چه چیزی ارائه می‌کند.

به داشبورد مدیریت وردپرس خود وارد شوید و به افزونه‌ها > افزودن جدید بروید. در صفحه بعدی، “WPvivid” را در کادر جستجوی کلمه کلیدی وارد کنید و هنگامی که افزونه را پیدا کردید، دکمه اکنون نصب کنید را همانطور که در زیر برجسته می کنیم، فشار دهید.

installing the wpvivid backup plugin within WordPress admin dashboard
پشتیبان گیری، بازیابی و انتقال وردپرس با WPvivid 15

بعد از آن دکمه  فعال کردن  را فشار دهید تا توپ به چرخش درآید. اگر مبتدی کامل هستید و نمی دانید چگونه یک افزونه را فعال کنید، تصویر زیر را ببینید.

activating the wpvivid backup plugin
پشتیبان گیری، بازیابی و انتقال وردپرس با WPvivid 16

هنگامی که افزونه را فعال کردید، به داشبورد مدیریت WPvivid نشان داده شده در تصویر زیر هدایت خواهید شد.

داشبورد مدیریت WPvivid

wpvivid admin dashboard
پشتیبان گیری، بازیابی و انتقال وردپرس با WPvivid 17

در صفحه بالا، می‌توانید با انتخاب گزینه‌های پشتیبان خود و زدن دکمه اکنون پشتیبان‌گیری پشتیبان‌گیری دستی ایجاد کنید. نسخه های پشتیبان به طور پیش فرض در پوشه wp-content/wpvividbackups ذخیره می شوند. همچنین، اگر پشتیبان‌گیری خودکار را فعال کنید، می‌توانید زمان‌بندی پشتیبان‌گیری خود را مشاهده کنید. علاوه بر این، می‌توانید پشتیبان‌هایی را که ایجاد می‌کنید با استفاده از افزونه WPvivid Backup آپلود کنید.

علاوه بر این، می‌توانید راهنماهایی را مشاهده کنید که به شما در ایجاد پشتیبان‌گیری دستی و همچنین بازیابی و انتقال سایتتان کمک می‌کنند. اکنون، اجازه دهید به برگه تنظیمات دیگر شیرجه بزنیم.

زمان‌بندی پشتیبان‌گیری‌های WPvivid

یکی از قدرتمندترین ویژگی‌های WPvivid پشتیبان‌گیری خودکار است که در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند. برای ایجاد یک برنامه زمان‌بندی پشتیبان، روی برگه زمان‌بندیهمانطور که در تصویر زیر توضیح می‌دهیم، کلیک کنید.

wpvivid backup schedule
پشتیبان گیری، بازیابی و انتقال وردپرس با WPvivid 18

در صفحه بالا، می‌توانید با علامت زدن کادر انتخاب فعال کردن زمان‌بندی پشتیبان‌گیری، زمان‌بندی پشتیبان‌گیری را با یک کلیک فعال کنید. علاوه بر این، می‌توانید فرکانس برنامه‌های پشتیبان‌گیری را انتخاب کنید، یعنی ۱۲ ساعت، روزانه، هفتگی، و غیره. . در پایین تر، می توانید انتخاب کنید که پشتیبان گیری خودکار خود را در سرور خود ذخیره کنید یا فایل ها را به سایت های ذخیره سازی راه دور ارسال کنید.

مهاجرت خودکار WPvivid

ویژگی انتقال خودکار به شما کمک می کند تا سایت وردپرس خود را به یک دامنه جدید منتقل کنید. این ابزار عالی برای انتقال سایت وردپرس شما از محیط توسعه دهنده به سرور زنده یا از سرور قدیمی به سرور جدید است. برای دسترسی به این ویژگی، برگه Auto-Migration را مطابق شکل زیر ضربه بزنید.

wpvivid auto-migration feature
پشتیبان گیری، بازیابی و انتقال وردپرس با WPvivid 19

توجه: برای انتقال سایت وردپرس خود، ابتدا باید افزونه پشتیبان گیری WPvivid را در هر دو دامنه (سایت) نصب کنید. پس از آن، از سایت مقصد دیدن کنید و با کلیک بر روی دکمه ایجاد در برگه کلید نشان داده شده در زیر، یک کلید انتقال ایجاد کنید.

generating wpvivid backup plugin migration key
پشتیبان گیری، بازیابی و انتقال وردپرس با WPvivid 20

شما از کلید در برگه Auto-Migration وب سایت مبدا استفاده خواهید کرد. این روش تقریباً ساده است، ما انتظار نداریم که شما با هیچ مشکلی مواجه شوید. به علاوه، دستورالعمل‌های واضحی وجود دارد که به شما نشان می‌دهد دقیقاً چه کاری باید انجام دهید، بنابراین نترسید.

WPvivid Remote Storage

اگر محدودیت‌های فضایی روی سرور وب خود دارید و/یا می‌خواهید نسخه‌های پشتیبان خود را در سایت‌های ذخیره‌سازی راه دور ذخیره کنید، قطعاً ویژگی ذخیره‌سازی از راه دور WPvivid را دوست خواهید داشت. برای استفاده از این ویژگی، روی برگه ذخیره‌سازی از راه دور همانطور که در زیر برجسته می‌کنیم، کلیک کنید.

wpvivid remote storage tab
پشتیبان گیری، بازیابی و انتقال وردپرس با WPvivid 21

در زمان نگارش، افزونه پشتیبان‌گیری WPvivid از FTP، SFTP، Google Drive، Dropbox، Microsoft OneDrive، Amazon S3 و DigitalOcean Spaces پشتیبانی می‌کند. ادغام هر یک از گزینه های ذخیره سازی از راه دور یک نکته و کلیک است. حتی می توانید هر یک از گزینه های بالا را به عنوان ذخیره سازی از راه دور پیش فرض تنظیم کنید.

تنظیمات WPvivid

بعد، تب تنظیمات WPvivid را داریم که در تصویر زیر نشان داده شده است.

wpvivid settings
پشتیبان گیری، بازیابی و انتقال وردپرس با WPvivid 22

برگه بالا گزینه های زیادی برای کنترل پشتیبان گیری شما دارد. این شامل تنظیماتی مانند:

است

  • تقسیم کردن نسخه پشتیبان بر اساس اندازه، که اگر میزبان شما فایل‌های فشرده بزرگ را محدود کند مفید است
  • قابلیت حذف فایل‌هایی که بزرگ‌تر از حد تعیین‌شده شما هستند
  • قابلیت تنظیم زمان اجرای اسکریپت PHP برای جلوگیری از خطاهای مهلت پشتیبان گیری
  • تغییر نام پوشه پشتیبان خود، که به طور پیش‌فرض wpvividbackups است
  • بایگانی پشتیبان
  • حذف پشتیبان‌های قدیمی
  • گزارش‌های ایمیل
  • صادر کردن/وارد کردن تنظیمات پیکربندی WPvivid، بنابراین می‌توانید به سرعت افزونه را در وب‌سایت دیگری راه‌اندازی کنید
  • ویژگی برای پاکسازی ناخواسته‌هایی مانند حافظه پنهان پشتیبان، گزارش‌ها و فایل‌های موقت

اطلاعات وب سایت WPvivid

اگر هنگام پشتیبان‌گیری، بازیابی یا انتقال سایت خود با خطاهایی مواجه شدید، افراد حاضر در WPvivid به اطلاعات وب‌سایت شما نیاز دارند تا بتوانند به راحتی بفهمند چه اتفاقی افتاده است. می‌توانید این اطلاعات را جمع‌آوری کنید، یا مستقیماً با استفاده از برگه اطلاعات وب‌سایت WPvivid که در زیر نشان داده شده است، برای آنها ارسال کنید.

wpvivid website info for debug purposes
پشتیبان گیری، بازیابی و انتقال وردپرس با WPvivid 23

در برگه بالا از نظر تنظیمات کار زیادی برای انجام دادن وجود ندارد. صفحه به سادگی حاوی اطلاعات اشکال زدایی است که برای عیب یابی خطاها مفید است.

گزارش‌های WPvivid

wpvivid logs
پشتیبان گیری، بازیابی و انتقال وردپرس با WPvivid 24

و در نهایت، تب WPvivid Logs را داریم که در بالا نشان داده شده است. این برگه همه فایل‌های گزارش شما را نشان می‌دهد که هنگام عیب‌یابی خطاها مفید هستند.

پشتیبانی WPvivid

با توجه به اینکه در حال حاضر این افزونه رایگان است، آیا WPvivid پشتیبانی ارائه می دهد؟ کاملا بله! می‌توانید از فروم پشتیبانی افزونه در WordPress.org پشتیبانی دریافت کنید. ، تویتر یا از طریق ایمیل. تیم آنها بسیار پاسخگو است و از کمک کردن خوشحال است.

کاربران WPvivid می گویند…

پشتیبان‌گیری از سایت وردپرس توسط WPvivid یک افزونه پشتیبان‌گیری رایگان عالی است. استفاده و پیکربندی آن آسان است. همچنین بسیار عالی است که بتوانید به تعداد فضای ذخیره سازی ابری مانند Google Drive، Dropbox، Amazon S3 و بسیاری دیگر انتخاب کنید. سایت وردپرس پشتیبان را توسط WPvivid نصب کنید، پیکربندی کنید و وب سایت شما به طور خودکار به طور ایمن پشتیبان گیری می شود. یک مزیت بزرگ این است که اگر مشکلی در وب سایت شما پیش بیاید، یک تابع Restore (با یک کلیک) وجود دارد. من شخصا این افزونه پشتیبان را برای اطمینان از امنیت وب سایت شما توصیه می کنم. – پیتر نیلسون

…و…

این به وضوح بهترین، کارآمدترین اما باریک ترین راه حل پشتیبان گیری موجود است! با MainWP مانند جذابیت عمل می کند و رایگان است. می توانید تنظیمات خود را به صورت انبوه ارسال کنید و حتی به صورت انبوه از داخل MainWP به Onedrive متصل شوید. حیرت آور. – Phalancs

…و نظرات 5 ستاره همچنان ادامه دارد 🙂


WPvivid بدون شک یکی از بهترین گزینه‌های پشتیبان‌گیری برای وردپرس است. این نرم افزار با تمام ویژگی هایی که برای پشتیبان گیری، بازیابی و انتقال سایت های وردپرس نیاز دارید مانند یک حرفه ای ارائه می شود. علاوه بر این، رابط کاربری خوبی دارد که استفاده از افزونه را آسان می کند. اوه، و می توانید آن را به صورت رایگان از WordPress.org بگیرید.

WPVIVID را دریافت کنید

آیا قبلا از WPvivid استفاده کرده اید؟ اگر چنین است، دیدگاه شما چیست؟ اگر نه، کدام افزونه پشتیبان مورد علاقه شماست و آیا فکر می کنید می تواند با WPvivid رقابت کند؟

نظرات و نظرات خود را در زیر با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا