چطوری میشه

بررسی حرفه‌ای اشتراک‌های اعضای پولی

بررسی حرفه‌ای اشتراک‌های اعضای پولی

اگر به دنبال ایجاد یک وب سایت عضویت وردپرس هستید، خوش شانس هستید. امروز نگاهی به ویژگی‌های قدرتمند Paid Member خواهیم داشت. اشتراک های حرفه ای.

ایجاد یک وب سایت عضویت وردپرس سودآور به خصوص به عنوان یک مبتدی کار آسانی نیست. شما به یک برنامه قوی و یک سیستم قدرتمند برای ثبت نام اعضا و مدیریت هر عضویت نیاز دارید. بدون یک افزونه فوق‌العاده (مانند اشتراک‌های اعضای پولی) برای ایجاد و مدیریت وب‌سایت عضویت خود با مشکل مواجه خواهید شد.

در بررسی امروز، ویژگی‌هایی را برجسته می‌کنیم که اشتراک اعضای پولی را به یکی از بهترین افزونه‌های عضویت وردپرس در اینترنت تبدیل می‌کند. تا انتها لذت ببرید و بدون به اشتراک گذاشتن نظرات خود در نظرات ترک نکنید.

اشتراک های پولی اعضا چیست؟

Paid Member Subscriptions Pro

اشتراک‌های عضو پولی یک افزونه وردپرس بسیار خوب توسط Cozmoslabs است که به شما کمک می‌کند تا یک وب سایت عضویت بدون عرق کردن. این افزونه با تمام ویژگی‌هایی که برای ایجاد یک وب‌سایت عضویت قدرتمند به آن نیاز دارید، پر شده است.

اما حتی با وجود یک میلیون و یک ویژگی، اشتراک‌های اعضای پولی بصری است و استفاده از آن بسیار آسان است. هر کسی (و منظور من ANYBODY) است که می تواند از مرورگر وب استفاده کند، می تواند به راحتی افزونه را برای ایجاد یک وب سایت عضویت در کمترین زمان پیکربندی کند.

افزونه اصلی رایگان است، اما شما دو بسته ممتاز دارید، یعنی  Hobbyist و Pro که عملکردهای بیشتری را به شما ارائه می‌دهند. برای این بررسی، از «اشتراک‌های اعضای پولی» Pro.

استفاده می‌کنیم

ویژگی های اشتراک اعضای پولی

paid member subscriptions features

راه اندازی یک وب سایت عضویت یک کار جدی است، به این معنی که شما به یک افزونه قدرتمند نیاز دارید که با تمام ویژگی های مورد نیاز شما همراه باشد. اشتراک اعضای پولی ناامید کننده نیست. این افزونه با مجموعه ویژگی‌ها ارائه می‌شود. . در اینجا لیست کوتاهی از آنچه باید انتظار داشته باشید آمده است.

ویژگی های اشتراک اعضای پولی

  • اشتراک‌های پولی و رایگان – با استفاده از کد کوتاه [pms-register]، می‌توانید به راحتی فرم‌های ثبت نام را در هر صفحه یا پستی اضافه کنید. سپس کاربران می توانند برای هر یک از طرح های عضویت شما – رایگان یا پولی
  • مشترک شوند

  • مدیریت حساب – کاربران می توانند حساب های خود را به راحتی مشاهده و مدیریت کنند. از [pms-account] برای ایجاد صفحه حساب
  • استفاده کنید

  • محدود کردن محتوا – می‌توانید به راحتی محتوا را بسته به طرح اشتراک یا وضعیت ورود به سیستم محدود کنید. علاوه بر این، می‌توانید محصولات WooCommerce یا کل فروشگاه خود را محدود کنید.
  • ورود آسان – از کد کوتاه [pms-login] برای ایجاد فرم‌های ورود آسان برای اعضای خود استفاده کنید
  • مدیریت اعضا– اشتراک‌های غیررایگان اعضای دارای داشبورد عالی است که به شما امکان می‌دهد اعضای خود را مشاهده و مدیریت کنید
  • مدیریت اشتراک – کاربران می توانند از طرح اشتراک موجود ارتقاء دهند
  • هزینه‌های آزمایشی و ثبت‌نام رایگان –  اکنون می‌توانید یک دوره آزمایشی رایگان به اعضای خود ارائه دهید که پس از یک دوره مشخص منقضی می‌شود. پس از آن، می‌توانید هزینه ثبت‌نام را بپردازید
  • مدیریت پرداخت – اشتراک‌های غیررایگان به شما امکان می‌دهد به راحتی تمام پرداخت‌های اعضا، وضعیت پرداخت و طرح‌های اشتراک خریداری‌شده را ردیابی کنید
  • الگوهای ایمیل – می‌توانید به راحتی ایمیل‌های ارسال شده به کاربران را در هنگام ثبت‌نام، فعال‌سازی اشتراک، لغو یا انقضا سفارشی کنید
  • گزارش اولیه – این افزونه به شما امکان می دهد عملکرد وب سایت عضویت خود را از نظر اعضای جدید و درآمد مشاهده کنید
  • صادر کردن داده‌های اعضا – می‌توانید به راحتی همه داده‌های اعضا را به یک فایل CSV صادر کنید
  • جلوگیری از اشتراک‌گذاری حساب – می‌توانید از ورود کاربران به یک حساب کاربری از چندین مکان جلوگیری کنید
  • ادغام‌های چندگانه – می‌توانید به راحتی اشتراک‌های اعضای پولی را با Elementor، WooCommerce، bbPress و Profile Builder ادغام کنید. ، به این معنی که می توانید وب سایت عضویت خود را مانند یک حرفه ای
  • شارژ کنید

  • تخفیف اعضا ایجاد کنید – می‌توانید برای هر محصول یا طرح اشتراک، تخفیف‌های عضو ایجاد کنید
  • یادآوری‌های ایمیل – می‌توانید یادآوری‌های ایمیل متعددی را تنظیم کنید که به‌طور خودکار در رویدادهای راه‌اندازی خاصی برای کاربران ارسال می‌شوند
  • آنچه را که می خواهید بپردازید – این افزونه به اعضای شما امکان می دهد آنچه را که می خواهند مشترک شوند بپردازند
  • reCaptcha – فرم های خود را ایمن کنید و از ثبت نام ربات هرزنامه های ناخوشایند جلوگیری کنید
  • ادغام با دروازه‌های پرداخت متعدد از جمله PayPal Standard، PayPal Express و Stripe که به شما امکان می‌دهد پرداخت‌های یکباره و مکرر را بدون مشکل جمع‌آوری کنید
  • محتوا چکه می‌کند – می‌توانید زمان‌بندی محتوا تنظیم کنید که به شما کمک می‌کند فقط پس از گذشت یک دوره معین محتوا را برای کاربران منتشر کنید
  • فاکتورها – می‌توانید فاکتورهایی را برای طرح‌های اشتراک به صورت پویا ایجاد کنید
  • چند اشتراک برای هر کاربر – کاربران می توانند برای بیش از یک طرح اشتراک ثبت نام کنند

همان‌طور که می‌بینید، افزونه اشتراک‌های اعضای پولی پر از ویژگی‌هایی است که برای ایجاد یک وب‌سایت عضویت قدرتمند بدون خرابکاری به آن نیاز دارید. با توجه به ویژگی‌های موجود، اجازه دهید افزونه را راه‌اندازی کنیم.

نحوه نصب افزونه اشتراک اعضای پولی

وقتی اشتراک‌های غیررایگان را خریداری کردید، ایمیلی حاوی اطلاعات حساب کاربری خود و همچنین لینک های دانلود افزونه دریافت خواهید کرد. همچنین، می‌توانید افزونه و افزونه‌ها را از حساب Cozmoslabs خود دانلود کنید.

paid member subscriptions purchase receipt

افزونه و افزونه ها را در رایانه خود بارگیری کنید و بیایید به تجارت بپردازیم. در داشبورد مدیریت وردپرس خود، به افزونه ها > افزودن جدید بروید.

how to add a new wordpress plugin

بعد، دکمه  افزونه آپلود را بزنید، افزونه اصلی را انتخاب کنید و دکمه اکنون نصب کنید را همانطور که در زیر برجسته می‌کنیم، فشار دهید.

uploading the paid member subscriptions plugin

منتظر بمانید تا نصب کامل شود و سپس روی دکمه فعال کردن افزونه کلیک کنید.

activate paid member subscriptions

با انجام این کار، به جادوگر تنظیم اشتراک‌های اعضای پولی نشان داده شده در زیر هدایت می‌شوید.

Paid Member Subscriptions Pro setup

جادوگر راه اندازی به شما کمک می کند چند گزینه را پیکربندی کنید. به عنوان مثال، می توانید انتخاب کنید که صفحات عضویت به طور خودکار ایجاد شود، پس از ثبت نام به طور خودکار وارد کاربران شوید و از اشتراک گذاری حساب به طور مستقیم جلوگیری کنید. علاوه بر این، می‌توانید درگاه‌های پرداخت و ارز خود را تنظیم کنید.

می توانید از Setup Wizard بگذرید

یا، می‌توانید جادوگر راه‌اندازی را نادیده بگیرید و به داشبورد مدیریت وردپرس خود بازگردید، جایی که آیتم جدید منوی اشتراک‌های اعضای پولی را همانطور که در زیر نشان داده شده است، مشاهده خواهید کرد.

Paid Member Subscriptions Pro dashboard

روی آیتم منوی بالا (به عنوان مثال، اشتراک‌های اعضای پولی) کلیک کنید تا صفحه اطلاعات پایه زیر نمایش داده شود. این صفحه شامل تمام اطلاعاتی است که برای پیکربندی اشتراک‌های اعضای پولی نیاز دارید.

Paid Member Subscriptions Pro subscription

به کنار: در این مرحله، با خیال راحت افزونه‌های خود را نصب و فعال کنید. برای لذت بردن از افزونه‌های خود، ابتدا باید مجوز خود را با رفتن به اشتراک‌های اعضای پولی > افزونه‌ها فعال کنید، همانطور که در زیر برجسته می‌کنیم.

Paid Member Subscriptions Pro activate license

می‌توانید شماره سریال را در حساب Cozmoslabs خود پیدا کنید.  کلید مجوز خود را کپی کرده و روی دکمه ذخیره تغییرات همانطور که در بالا نشان داده شده است کلیک کنید.

پیکربندی اشتراک اعضای پولی

در حالی که مجوز شما فعال است، وقت آن است که سایر موارد منوی اشتراک‌های اعضای پولی را بررسی کنید. بیایید کشف کنیم که این افزونه چه چیزی را ارائه می دهد.

طرح های اشتراک

اشتراک‌های اعضای پولی به شما امکان می‌دهد طرح‌های اشتراک را به راحتی ایجاد کنید. به سادگی به اشتراک‌های غیررایگان اعضا > طرح‌های اشتراک  بروید و روی دکمه افزودن جدید مانند شکل زیر کلیک کنید.

Paid Member Subscriptions Pro Add New Plan

جزئیات لازم را اضافه کنید و در نهایت روی ذخیره اشتراک همانطور که در زیر توضیح می‌دهیم ضربه بزنید.

Paid Member Subscriptions Pro Save

هنگامی که یک طرح اشتراک ایجاد می‌کنید، می‌توانید یک ارتقا یا تنزل اضافه کنید، که اگر می‌خواهید یک نسخه آزمایشی رایگان ایجاد کنید، مفید است. برای تصویر به تصویر زیر مراجعه کنید.

Paid Member Subscriptions Pro Edit Plan

به سرعت در حال حرکت است.

اعضا

برای دیدن اعضای خود و ویرایش اشتراک‌های اعضا، کافی است به اشتراک‌های غیررایگان اعضا > اعضا همانطور که در زیر نشان داده شده است بروید.

Paid Member Subscriptions Pro - Members

پرداخت ها

به اشتراک‌های غیررایگان اعضا > پرداخت‌ها  بروید تا جزئیات پرداخت خود را همانطور که در زیر برجسته می‌کنیم مشاهده کنید.

Paid Member Subscriptions Pro - Payments

محدودیت محصول WooCommerce

افزونه اشتراک‌های اعضای پولی به شما امکان می‌دهد محصولات WooCommerce را محدود کنید، که اگر به دنبال ایجاد محصولات فقط برای اعضا هستید مفید است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد هم مشاهده و هم خرید محصول را محدود کنید، که به شما کنترل زیادی بر فروشگاه شما می‌دهد.

اما چگونه با استفاده از افزونه اشتراک اعضای پولی به این امر دست یابید؟ برای شروع، باید افزونه WooCommerce را نصب کنید. برای این بخش از آموزش، یک فروشگاه ساختگی WooCommerce راه اندازی کردم، چند محصول نمونه اضافه کردم و سه (3) طرح اشتراک یعنی طلایی، نقره ای و رایگان ایجاد کردم که دو مورد آخر کاهش رتبه طرح طلا بود.

اکنون، اگر به اشتراک‌های اعضای پولی > طرح‌های اشتراک بروید، صفحه زیر را دریافت می‌کنم.

Paid Member Subscriptions Pro - subscription-plans

در مرحله بعد، فروشگاه WooCommerce آزمایشی خود را با چند محصول ساختگی پر کردم. برای مشاهده همه محصولات در فروشگاه WooCommerce خود، به سادگی به محصولات > همه محصولات در منوی مدیریت وردپرس خود مطابق شکل زیر بروید.

Paid Member Subscriptions Pro - woocommerce products

محدود کردن مشاهده و خرید محصول WooCommerce

اکنون، برای محدود کردن هر محصولی – مثلاً فیجت اسپینر نشان داده شده در بالا – کافی است روی پیوند ویرایش روی محصول خاص همانطور که در زیر برجسته می‌کنیم کلیک کنید.

restrict product with Paid Member Subscriptions Pro

هنگامی که ویرایشگر محصول بارگیری شد، به سمت پایین حرکت کنید و یک کادر متا محدودیت محتوا را مطابق شکل زیر مشاهده خواهید کرد.

restrict woocommerce product viewing and purchase

همانطور که در تصویر بالا برجسته می‌کنیم، می‌توانید اعضای/طرح‌های اشتراکی را که می‌توانند هر محصولی را مشاهده و خریداری کنند (در مورد ما فیجت اسپینر) محدود کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کادر انتخاب کاربران وارد شده و هر کادر انتخاب مناسب دیگری (مثلاً طرح طلا) را علامت بزنید و کار شما تمام شد.

توجه: مگر اینکه تنظیمات سفارشی را تعریف کنید، افزونه اشتراک‌های اعضای پولی از تنظیمات محدودیت پیش‌فرض استفاده می‌کند. می‌توانید قوانین و پیام‌های محدودیت‌های خود را با رفتن به اشتراک‌های اعضای پولی > تنظیمات > محدودیت محتوا که در زیر برجسته می‌کنیم، سفارشی کنید.

content restriction settings for paid member subscriptions

صفحه فوق گزینه های سفارشی سازی زیادی را برای انواع مختلف محدودیت محتوا از جمله پیام سفارشی، الگو و تغییر مسیر به شما ارائه می دهد. با گزینه ها بازی کنید و ببینید چه چیزی می توانید پیدا کنید.

تخفیفات فقط برای اعضا

برای ارائه تخفیف‌های مختص اعضا یا کدهای تخفیف به مشتریان خود هنگام ثبت نام برای یک حساب، ابتدا باید افزونه Discount Codes را نصب کنید که می‌توانید آن را در حساب Cozmoslabs خود مانند شکل زیر پیدا کنید.

discount codes add on

هنگامی که افزونه را دانلود کردید، آن را به عنوان یک افزونه معمولی در وب سایت وردپرس خود نصب و فعال کنید، یعنی به افزونه ها > افزودن جدید > آپلود افزونه بروید. سپس فایل .zip را از سیستم خود انتخاب کنید و دکمه Install Now  را مانند تصویر زیر فشار دهید.

installing paid member subscriptions discount codes add on

بعد از انجام مراحل فوق، به سادگی روی دکمه  فعال کردن افزونه کلیک کنید تا توپ همانطور که در زیر برجسته می‌کنیم، در حال چرخش باشد.

activating the discount codes add-on

با فعال شدن افزونه، به سادگی به اشتراک‌های اعضای پولی > کدهای تخفیف بروید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

paid member subscriptions discount code menu item

با انجام این کار به صفحه کدهای تخفیف نشان داده شده در زیر هدایت می‌شوید.

Paid Member Subscriptions Pro Discount Codes

از آنجایی که ما هیچ کد تخفیفی نداریم، اجازه دهید یک کد تخفیف ایجاد کنیم تا بتوانید نگاهی اجمالی به آنچه انتظار دارید داشته باشید. روی دکمه  افزودن جدید کلیک کنید، همانطور که در عکس فوری زیر توضیح می دهیم.

adding a new discount code with the paid member subscriptions plugin

با زدن دکمه  افزودن جدید  شما را به ویرایشگر آسان افزودن کد تخفیف جدید می‌برد، جایی که می‌توانید جزئیات مربوط به آن تخفیف خاص را وارد کنید. حتی می‌توانید اشتراک‌هایی را انتخاب کنید که برای آنها تخفیف اعمال شود. برای جزئیات بیشتر به تصویر زیر مراجعه کنید.

Paid Member Subscriptions Pro Save Code

فرم کوتاه را به درستی پر کنید، و پس از اتمام، به سادگی دکمه ذخیره تخفیف  را همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است فشار دهید. کاربران شما می توانند از کد تخفیف در داخل حساب خود، فهرست فرم طرح های اشتراک و در فرم ثبت نام استفاده کنند.

در مورد فرم های ثبت نام صحبت می کنیم، اجازه دهید یکی از آنها را به وب سایت شما اضافه کنیم.

فرم ثبت نام

فرم ثبت نام به کاربران امکان می دهد در وب سایت شما ثبت نام کنند. اشتراک اعضای پولی به لطف کد کوتاه [pms-register] ایجاد فرم ثبت نام را به آسانی A، B، C ایجاد می‌کند.

به سادگی به صفحات > افزودن جدید همانطور که در زیر نشان می‌دهیم بروید.

Paid Member Subscriptions Pro Add New Page

این شما را به ویرایشگر افزودن صفحه جدید هدایت می‌کند. صفحه را به طور مناسب نامگذاری کنید. ثبت نام کنید، کد کوتاه [pms-register] را در ویرایشگر تایپ کنید، در صورت لزوم سایر گزینه های صفحه را پیکربندی کنید و در نهایت دکمه انتشار را فشار دهید. برای جزئیات به تصویر زیر مراجعه کنید.

Paid Member Subscriptions Pro Register SHortcode

و در زیر فرم ثبت نامی که در بالا ایجاد کردیم در وب سایت آزمایشی ما به نظر می رسد.

Paid Member Subscriptions Pro Frontend Form

به نظر بد نیست، درست است؟ همراه با قسمت  کد تخفیف  همراه است. و تنها کاری که باید انجام می‌دادید این است که کد کوتاه [pms-register] را اضافه کنید و دکمه انتشار را فشار دهید.

گزارش‌ها

صفحه گزارش‌هایی که در زیر نشان داده شده است، نمایی کاملاً از نحوه عملکرد سایت عضویت شما را به شما ارائه می‌دهد. همانطور که نشان داده شده است، می‌توانید با رفتن به اشتراک‌های اعضای پولی > گزارش‌ها به صفحه دسترسی پیدا کنید.

Paid Member Subscriptions Pro Reports

تنظیمات

صفحه تنظیمات به شما امکان می‌دهد اشتراک‌های اعضای پولی را به دلخواه خود پیکربندی کنید. برای دسترسی به صفحه همانطور که در زیر نشان داده شده است، به اشتراک‌های غیررایگان اعضا > تنظیمات بروید.

Paid Member Subscriptions Pro Settings

در صفحه بالا، می توانید چند گزینه مانند:

را پیکربندی کنید

  • انتخاب کنید آیا می‌خواهید از CSS اشتراک‌های اعضای پولی برای استایل بخشیدن به قسمت جلویی استفاده کنید یا نه
  • بعد از ثبت نام به صورت خودکار وارد سیستم شوید
  • صفحات عضویت خود را تنظیم کنید، مانند صفحات ثبت نام، ورود به سیستم، حساب کاربری، ثبت نام موفقیت آمیز و صفحات رمز گم شده
  • راه اندازی درگاه های پرداخت
  • محدودیت محتوا را فعال و پیکربندی کنید
  • ایمیل ایجاد کنید، به عنوان مثال، ایمیل ثبت نام موفق، ایمیل فعال سازی اشتراک و غیره

اشتراک اعضای پولی یک افزونه عضویت عالی است و استفاده از آن فوق‌العاده آسان است، من انتظار ندارم با مشکلی مواجه شوید.

قیمت

Cozmoslabs دو بسته قیمتی، Pro (149 دلار) و Hobbyist (69 دلار) را مطابق شکل زیر به شما ارائه می‌کند.

Paid Member Subscriptions Pro Pricing

ما از شما می‌خواهیم بسته قیمتی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای تجاری شما باشد. فقط مطمئن شوید که ابتدا ویژگی ها را دوباره بررسی کنید. به طور عمده، Pro نسخه آزمایشی رایگان، پشتیبانی از هزینه ثبت نام، 5 افزونه (پرداخت های مکرر، PayPal Express، Strip، صورتحساب، قطره محتوا و اشتراک های متعدد برای هر کاربر) و مجوز استفاده نامحدود را اضافه می کند. و هر دو Pro و Hobbyist شامل 1 سال پشتیبانی و به‌روزرسانی هستند.


پس تصمیم نهایی ما چیست؟ اگر به دنبال یک افزونه عضویت کاملاً برجسته هستید که استفاده از آن آسان باشد، ما اشتراک های عضویت پولی توسط Cozmoslabs را به شدت توصیه می کنیم. این افزونه عضویت وردپرس با تمام گزینه های مورد نیاز برای ایجاد یک وب سایت عضویت قدرتمند و سودآور ارائه می شود.

یک سوال یا پیشنهاد دارید؟ لطفا نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا