چطوری میشه

Swarmify SmartVideo: فیلم های سریع و شگفت انگیز برای وردپرس

Swarmify SmartVideo: فیلم های سریع و شگفت انگیز برای وردپرس

ویدئو به طور فزاینده ای به بخش مهمی از بازاریابی دیجیتال تبدیل می شود. این عمدتاً به این دلیل است که بیش از 90٪ از کاربران می گویند ویدیوها به آنها کمک زیادی می کند تا تصمیم خرید بگیرند، واقعیتی که بر هیچ بازاریاب هوشمندی پوشیده نیست. با این حال افزودن ویدیوها به سایت‌های وردپرس همچنان یک تجربه بد برای سایت‌های اکثر صاحبان سایت.

چرا؟

در اینجا چند دلیل وجود دارد:

  • آپلود کردن ویدیوها در کتابخانه رسانه وردپرس شما منابع سرور شما را تحت فشار قرار می‌دهد، پهنای باند را کاهش می‌دهد و پخش ویدیو را کند می‌کند.
  • ویدئوهای آپلود شده در یوتیوب و سایر سایت‌های میزبانی ویدیو همراه با پیوندهایی هستند که بازدیدکنندگان شما را به سمت سایت‌های میزبانی ویدیو باز می‌گردانند، که نرخ تبدیل شما را کاهش می‌دهد.
  • ویدیوهای YouTube فاقد برند شما هستند زیرا YouTube و سایر سایت‌های ویدیویی از نشان‌واره‌های خود استفاده می‌کنند و غیره.
  • ویدئوهای موجود در یک سایت میزبانی مانند YouTube با ویدیوهای مرتبط یا توصیه شده ارائه می شوند که می توانند ویدیوهایی از رقبای شما یا ویدیوهای غیر مرتبط با پیام شما باشند. این باعث سردرگمی یا گمراهی مشتریان احتمالی شما می شود.
  • به غیر از YouTube، بیشتر سایت‌های میزبانی ویدیو قیمت‌های هولناکی دارند و محدودیت‌های پهنای باند دارند.

پس صاحب سایت وردپرس چه کاری باید انجام دهد؟

خب، اکثر مردم در نهایت در YouTube هستند زیرا رایگان، آسان است و آنها چیز بهتری نمی دانند. با این حال، راه حل بهتری وجود دارد و به شکل یک افزونه وردپرس معروف به SmartVideo ارائه می شود. توسط Swarmify.

بررسی امروز حول پلاگین SmartVideo می چرخد ​​که می توانید از آن برای موارد زیر استفاده کنید:

  • ویدیوهایی با ظاهر حرفه ای به مخاطبان خود ارائه دهید.
  • ویدیوهای بسیار سریع را به بازدیدکنندگان خود ارائه دهید (در واقع، ویدیوهای SmartVideo 12 برابر سریعتر از اکثر پخش کننده ها از جمله YouTube و Vimeo بارگیری می شوند). مزیت مستقیم تبدیل بیشتر است زیرا بازدیدکنندگان کمتری پرش می کنند.
  • با نام تجاری و پیوندهای سایت‌های میزبانی ویدیو خداحافظی کنید تا تعداد بیشتری از سرنخ‌هایتان را در وب‌سایت خود نگه دارید.
  • ویدئوهای مرتبط یا توصیه شده را که هیچ ارتباطی با کسب و کار شما ندارند حذف کنید
  • برای تجربه کاربری بهتر، کنترل‌های ویدیوی بیشتری را به ویدیوهای خود اضافه کنید.
  • بدون نگرانی در مورد پهنای باند و محدودیت های ترافیک، هزینه کمتری برای میزبانی ویدیو بپردازید.
  • اگر قبلاً ویدیوها را در کتابخانه رسانه وردپرس خود آپلود می کردید، به سرور خود استراحت بدهید.
  • عملکرد ویدیوهای خود را مانند یک رئیس پیگیری کنید
  • فیلم‌های خود را از سطل‌های ذخیره‌سازی بیشتری مانند Amazon S3، Dropbox، Google Drive، و غیره بدون زحمت وارد کنید.
  • سرعت ویدیوهای موجود خود را به صورت خودکار افزایش دهید.

چه لیست طولانی؟

بله، و همانطور که در بررسی امروز Swarmify SmartVideo خواهید آموخت، موارد بیشتری وجود دارد. ما ویژگی‌ها، قیمت‌ها را پوشش می‌دهیم و در نهایت کل آن را نصب و پیکربندی می‌کنیم تا به شما نشان دهیم که چگونه از SmartVideo برای شارژ کردن ویدیوهای خود استفاده کنید.

اما ابتدا…

Swarmify SmartVideo چیست؟

swarmify

Swarmify یک شرکت میزبانی ویدیویی است که بر روی ارائه ویدیوهای شتاب یافته با استفاده از فناوری مشابهی تمرکز دارد که توسط بازیکنان بزرگ در صنعت پخش ویدئو، از جمله Netflix و Hulu. آن‌ها سریع‌ترین تجربه ویدیویی جهان را با قیمت‌های فوق‌العاده مقرون به صرفه و بدون محدودیت مانند بسیاری از شرکت‌های رقیب ارائه می‌دهند.

آنها همچنین انعطاف پذیری و گزینه های بیشتری را نسبت به رقبا ارائه می دهند، که راه حل آنها را برای طیف گسترده ای از مشاغل، بزرگ یا کوچک، عالی می کند. این سرویس برای وب‌سایت‌های میزبان ویدیو، عکاسان، ایده‌آل است، فیلمسازان، سایت های شبکه های اجتماعی، وبلاگ های شخصی، و وب سایت های تجاری— تقریباً هر سایتی که به شدت ترافیک شده است با محتوای ویدیویی زیاد و همه چیز در این بین.

سرویس Swarmify برای همه انواع وب سایت ها کار می کند، نه فقط سایت های وردپرس. با این حال، برای کاربران وردپرس، آنها پلاگین قابل توجه SmartVideo را منتشر کردند که به شما کمک می کند شتاب ویدئو را در وب سایت خود تنظیم و خودکار کنید. راه اندازی و استفاده از آن بسیار ساده است. در کمتر از 10 دقیقه ویدیوهای سریع تری ارائه خواهید کرد.

عرض

smartvideo wordpress plugin

برای نصب، پیکربندی و استفاده از افزونه وردپرس SmartVideo به هیچ دانش فنی قبلی نیاز ندارید. پس از تنظیم آن، افزونه فوراً شروع به کار می کند. همه ویدیوها را به صورت خودکار تبدیل می کند و نسخه های سریعتر را در پخش کننده زیبای Swarmify ارائه می کند.

اگر از YouTube یا Vimeo استفاده می‌کنید، پخش‌کننده به هم ریخته را با پخش‌کننده تمیزتر و بدون حواس‌پرتی جایگزین می‌کند که از همان ابتدا حرفه‌ای به نظر می‌رسد. همین امر در مورد سایر سایت‌های میزبانی و ذخیره‌سازی ویدیو نیز صدق می‌کند.

لازم نیست کاری را به صورت دستی انجام دهید – همه چیز در پس‌زمینه اجرا می‌شود و با ویدیوهای جدید و موجود کار می‌کند.

در بخش بعدی، اجازه دهید به سرعت ویژگی‌ها را بررسی کنیم.

ویژگی های Swarmify SmartVideo

Swarmify تمام ویژگی‌هایی را که برای شروع ارائه محتوای ویدیویی سریع‌تر و با وضوح بالا به بازدیدکنندگان مشتاق خود نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌دهد. آن‌ها وقت ندارند که منتظر بمانند تا ویدیوها بافر و متوقف شوند. در اینجا چیزی است که می توانید انتظار داشته باشید:

پخش کننده ویدیوی تمیز و بدون حواس پرتی

swarmify video player

در حالی که YouTube به طور رایگان میزبانی ویدیو را به شما ارائه می دهد، به یاد داشته باشید که هیچ چیز مانند یک ناهار رایگان وجود ندارد. آنها به هر طریقی در حال کسب درآمد هستند.  شما تقریباً ناآگاهانه ترافیک را به سمت آنها ارسال می کنید.

اما چگونه؟

پخش‌کننده ویدیوی رایگانی که YouTube به شما ارائه می‌دهد به‌طور هوشمندانه طراحی شده است تا بازدیدکنندگان را از وب‌سایت شما جذب کند. وقتی کاربران زمان بیشتری را در YouTube صرف می کنند، میلیون ها دلار از تبلیغات و غیره درآمد کسب می کنند. این نام بازی است.

در غیر این صورت، آنها زحمت اضافه کردن نشان‌واره‌ها، نام تجاری، ویدیوهای توصیه‌شده و پیوندهای خود را به پلتفرم خود نمی‌دهند. و همین امر در مورد همه سرویس‌های میزبانی ویدیویی که پخش‌کننده ویدیوی رایگان را به شما ارائه می‌دهند، صدق می‌کند.

اگر فکر می‌کنید من دروغ می‌گویم، چند بار پس از تماشای یک ویدیو در یک وب‌سایت دیگر وارد YouTube شده‌اید؟ من منتظر می مانم همانطور که شما ریاضیات ذهنی را انجام می دهید. هه من با کی شوخی میکنم همه ما بارها به دام این حقه افتاده‌ایم، و این بسیار خوشایند است که متوجه آنچه در حال رخ دادن است.

بازدیدکنندگان وب سایت شما نیز مصون نیستند. شما تلاش، زمان و پول زیادی را صرف ایجاد ترافیک می کنید، بنابراین منطقی نیست که همه آن را به YouTube و سایر سایت های ویدیویی بسپارید.

شما به یک پخش‌کننده ویدیو نیاز دارید که پیوندها و همه موارد حواس‌پرتی را حذف کند، بنابراین می‌توانید سرنخ‌های خود را در جایی که بیشتر به آنها نیاز دارید – در وب‌سایت خود نگه دارید. پخش‌کننده ویدیوی Swarmify حاوی پیوند نیست، حتی اگر از YouTube استفاده می‌کنید.

به عبارت دیگر، همه پیوندها و مارک‌ها را حذف می‌کند و یک پخش‌کننده ویدیوی تمیز را در اختیار شما قرار می‌دهد که بازدیدکنندگان شما را به YouTube هدایت نمی‌کند. برای کمک به برندسازی، می‌توانید لوگوی خود را اضافه کنید و رنگ‌های پخش‌کننده ویدیو را با سایت خود مطابقت دهید.

همچنین، پاسخگو است و با تمام مرورگرهای وب، رایانه های رومیزی، لپ تاپ ها، سیستم عامل ها و دستگاه های تلفن همراه سازگار است. علاوه بر این، از انواع فرمت‌های ویدیویی، از جمله MP4، WEBM، MOV و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند.

CDN ویدئویی قوی

swarmify video cdn

هیچ‌کس ویدیوهایی را دوست ندارد که پخش آنها یک ابد طول می‌کشد، و وقتی بالاخره پخش شد، به بافر کردن ادامه دهید. این سریعترین راه برای از بین بردن تجربه کاربر و فرستادن مشتریان بالقوه است. برای بهترین نتایج، ویدئوهای شما باید در زمان رکورد بارگیری شوند، ترجیحا سریعتر از رقبای شما.

ارائه محتوای ویدیویی سریع به ویژه در صورتی که محتوا را به کاربران در سراسر جهان ارائه می‌دهید مهم است. به عنوان مثال، اگر وب سایت شما در ایالات متحده میزبانی شود، کاربران ایالات متحده از سرعت بالاتری نسبت به مردم آسیا برخوردار خواهند شد. عکس آن نیز صادق است. بنابراین، چگونه مطمئن می‌شوید که همه کاربرانتان بدون توجه به اینکه در کجای دنیا هستند از ویدیوهای سریع لذت می‌برند؟

شما از قدرت یک شبکه تحویل محتوا یا CDN به طور خلاصه استفاده می کنید. CDN به سادگی شبکه ای از سرورها است که در چندین مکان در سراسر جهان قرار دارند. هنگامی که محتوای خود را در وب سایت خود آپلود می کنید، یک CDN کپی می کند و آنها را در مکان های مختلف ذخیره می کند. هنگامی که یک کاربر از وب سایت شما بازدید می کند، محتوا از نزدیک ترین سرور به او ارائه می شود و سرعت بارگذاری فوق العاده ای را افزایش می دهد.

Swarmify CDN را به شما پیشنهاد می‌کند که به‌خوبی تنظیم شده است تا ویدیو را با سرعت‌های بسیار سریع ارائه دهد. CDN ویدیوی آنها فقط به ویدیوها اختصاص داده شده است و نه هر نوع محتوای وب سایت دیگری، به این معنی که کاربران شما از شروع فوری، بافر صفر و بدون توقف لذت می برند.

تبدیل های خودکار

swarnify automatic video conversions

انتقال محتوای وب سایت، چه رسد به ویدیو، یک کار دشوار است. اگر مهارت انجام آن را به تنهایی داشته باشید، انرژی زیادی صرف خواهید کرد و ساعت های بی شماری را صرف خواهید کرد. اگر مهارت ندارید، باید پول بگذارید و یک متخصص استخدام کنید. با تعداد زیادی ویدیو، مهاجرت از یک ارائه‌دهنده به ارائه‌دهنده دیگر می‌تواند یک دست و یک پا برای شما تمام کند.

سایر شرکت‌های میزبانی ویدیو شما را با معاملات بدی که شما را خسته می‌کند قفل می‌کنند. آنها برای شروع، حرکت از خدمت خود را بسیار دشوار می کنند، زیرا آنها بداخلاقی هستند و به خدمات خود اطمینان ندارند. تحمل خدمات نامرغوب به دلیل برخی حروف، بند یا شرط، می تواند تجربه ناخوشایندی باشد.

Swarmify SmartVideo این بازی‌ها را بازی نمی‌کند. برای شروع، تبدیل ویدیوها از سایر ارائه دهندگان به سادگی A، B، C است. در واقع، می توانید به آپلود ویدیوها در YouTube ادامه دهید و آنها را از طریق Swarmify به کاربران خود ارائه دهید. برای جابجایی و ارائه ویدیوهای سریع با SmartVideo، به دانش فنی یا یک متخصص پرهزینه نیاز ندارید.

ثانیاً، Swarmify شما را قفل نمی کند یا محتوای شما را نگه نمی دارد. اگر می‌خواهید به ارائه‌دهنده دیگری بروید، آن‌ها با این کار خوب هستند زیرا این کار درستی است. علاوه بر این، این محتوای شماست و می‌توانید با داده‌های خود هر کاری که می‌خواهید انجام دهید.

ویدیو نامحدود، قیمت ساده

swarmify unlimited video

بسیاری از شرکت‌های میزبانی ویدیو شما را با قیمت‌گذاری نامشخص فریب می‌دهند که در ابتدا شما را با هزینه‌های کم به نظر می‌رسد. هنگامی که از در عبور کردید، با یک شگفتی روبرو خواهید شد. با محدودیت‌های کم، صورت‌حساب خدمات اضافه‌شده و هزینه‌های بیش‌ازحد ضربه‌ای شدید به شما وارد می‌شود. جای تعجب نیست که بسیاری از مردم خدمات رایگان را انتخاب می کنند.

بسیاری از صاحبان وب‌سایت ناشناخته هستند، تحویل ویدیوها از طریق اینترنت هزینه‌های زیادی دارد. شما باید هزینه‌های رمزگذاری، هزینه‌های ذخیره‌سازی و هزینه انتقال ویدئو را در نظر بگیرید. سایر هزینه ها شامل مجوز پخش کننده ویدیو، پهنای باند و تجزیه و تحلیل و غیره است. بسیاری از شرکت‌ها عمداً کاربران را گیج می‌کنند زیرا می‌دانند شما از همه این هزینه‌ها اطلاعی ندارید.

اما نه در Swarmify. این شرکت صورت‌حساب خود را بر اساس بازدیدهای ویدیویی است، نه پهنای باند – و هیچ هزینه پنهانی وجود ندارد. با یک قیمت فراگیر، فضای ذخیره سازی نامحدود، پهنای باند، و رمزگذاری را دریافت می کنید. شما همچنین ویژگی های دیگری دریافت می کنید که اگر در کنار یک رقیب باشید، هزینه گزافی برای شما خواهد داشت.

حقیقت سرگرم کننده: اکثر رقبا اکثر ویژگی های موجود در SmartVideo را ارائه نمی دهند.

ویژگی های دیگر

به سرعت، در اینجا لیستی از ویژگی های اضافی وجود دارد:

  • شتاب ویدیوی پس‌زمینه
  • تجزیه و تحلیل بیدرنگ
  • بهینه سازی جریان مداوم – SmartVideo به طور مداوم بر تجربه ویدیویی هر کاربر نظارت می کند و از خرابی ها قبل از وقوع جلوگیری می کند.
  • نصب، پیکربندی و استفاده آسان
  • ادغام یکپارچه با WordPress، Beaver Builder، Divi، Elementor، Shopify، Squarespace و دیگران
  • پشتیبانی حرفه ای توسط توسعه دهندگان فوق هوشمند، از جمله پشتیبانی تلفنی (برای مشتریان Enterprise)، ایمیل، سیستم بلیط و پایگاه دانش
  • 7 روز آزمایشی رایگان برای آزمایش آب
  • 100% ضمانت بازگشت وجه به طوری که بتوانید Swarmify SmartVideo را بدون ریسک آزمایش کنید
  • با پشتیبانی از یکپارچه سازی شبکه تبلیغاتی Swarmify از ویدیوهای خود کسب درآمد کنید
  • نام تجاری شما، از جمله قابلیت افزودن لوگوی خود به ویدیوها
  • مطابق با GDPR

به هر حال، اجازه دهید قیمت گذاری را پوشش دهیم.

Swarmify SmartVideo Pricing

swarmify pricing

Swarmify تقریباً برای همه انواع مشاغل مقرون به صرفه است. برای کاربران وردپرس، این افزونه برای دانلود و استفاده در WordPress.org رایگان است. با این حال، برای ادغام وب سایت خود با سرویس شتاب ویدیوی Swarmify، به یک برنامه پولی نیاز دارید.

آنها سه طرح ارائه می‌دهند، همانطور که در صفحه نمایش بالا نشان داده شده است:

    طرح

  • کسب و کار کوچککه در حال حاضر برای 50000 بازدید 29 دلار در ماه هزینه دارد. معمولاً با قیمت 59 دلار در ماه به فروش می رسد.
  • طرح

  • Video Pro که در زمان نوشتن 59 دلار در ماه برای 100000 بازدید هزینه دارد. معمولاً 119 دلار ماهانه.
  • طرح

  • سازمانی برای کاربرانی که نیازهای سفارشی دارند. برای دریافت قیمت باید با Swarmify تماس بگیرید.

برای هر 1000 بازدید بالاتر از محدودیت استفاده منصفانه، شما فقط 1 دلار می پردازید. از جایی که من نشسته ام، می توانم بگویم که این طرح ها در مقایسه با آنچه رقبا ارائه می دهند، بسیار مقرون به صرفه هستند (و بهترین ارزش را برای پول ارائه می دهند).

با انجام این کار، اجازه دهید اکنون افزونه SmartVideo را در وب سایت وردپرس شما نصب و پیکربندی کنیم. برای آزمایش ما، من با این ویدیوی کل قالب وردپرس کار می کنم من از YouTube دریافت کردم.

در اینجا همه چیز پس از جاسازی ویدیوی YouTube در سایت نمونه من به نظر می رسد:

test swarmify smartvideo youtube video

چیز زیادی برای دیدن وجود ندارد، اما به پیوند ظاهری بازگشت به YouTube توجه کنید که می تواند به سرعت سرنخ های شما را از بین ببرد. و در زیر، دوباره به پیوند، ویدیوهای توصیه شده و لوگوی YouTube هنگام پخش و توقف موقت ویدیو توجه کنید:

swarmify smartvideo d981db8cd984d985 d987d8a7db8c d8b3d8b1db8cd8b9 d988 d8b4daafd981d8aa d8a7d986daafdb8cd8b2 d8a8d8b1d8a7db8c d988d8b1d8af 6699a339ed71b

باشه. حالا که می‌دانید با چه چیزی کار می‌کنم، بگذارید آستین‌ها را بالا بزنیم و دست‌هایمان را کثیف کنیم.

نکته: برای فعال کردن افزونه به یک طرح/حساب Swarmify فعال نیاز دارید.

نحوه نصب افزونه وردپرس SmartVideo

افزونه وردپرس SmartVideo در مخزن افزونه WordPress.org موجود است، به این معنی که می‌توانیم آن را مستقیماً از داخل داشبورد مدیریت وردپرس نصب کنیم.

به داشبورد مدیریت وردپرس خود وارد شوید و مانند شکل زیر به افزونه ها > افزودن جدید بروید.

how to install swarmify smartvideo wordpress plugin

بعد، “smartvideo” را در کادر جستجو وارد کنید، و پس از ظاهر شدن افزونه، دکمه اکنون نصب را فشار دهید:

installing the smartvideo wordpress plugin

پس از آن، روی دکمه فعال کردن کلیک کنید:

activating smartvideo wordpress plugin

هنوز حباب را باز نکنید. ما هنوز باید افزونه وردپرس SmartVideo را به Swarmify متصل کنیم.

چه باید کرد؟

در بخش بعدی بیشتر بیاموزید.

نحوه پیکربندی افزونه وردپرس SmartVideo

اکنون بخش سرگرم کننده، اجازه دهید SmartVideo را به Swarmify متصل کنیم، بنابراین می توانید مانند یک حرفه ای شروع به سرعت بخشیدن به ویدیوهای خود کنید. در داشبورد وردپرس خود، روی آیتم منوی SmartVideo که به تازگی اضافه شده است کلیک کنید:

smartvideo menu item

با انجام این کار به پانل زیبای SmartVideo نشان داده شده در زیر هدایت می شوید:

smartvideo dashboard

خوب است، نه؟ در صفحه بالا، همانطور که در تصویر نشان داده شده است، دو گزینه دارید.

  • اگر از قبل یک حساب Swarmify دارید، به سادگی روی دکمه پیکربندی کلیک کنید.
  • اگر نه، روی دکمه ایجاد حساب کلیک کنید، که شما را به صفحه قیمت در Swarmify.com می‌برد، جایی که می‌توانید یک طرح پولی خریداری کنید.

از آنجایی که من قبلاً یک حساب دارم، روی دکمه پیکربندی کلیک می‌کنم که من را به صفحه پیکربندی نشان داده شده در زیر هدایت می‌کند.

smartvideo configuration page

به نظر می‌رسد به یک کلید CDN Swarm نیاز دارم. برای دریافت کلید، باید با مراجعه به dash.swarmify.com وارد حساب Swarmify خود شوم. این همه آسان است. بنابراین، من به حساب Swarmify خود می روم و کلید CDN Swarm خود را همانطور که در زیر مشخص شده است کپی می کنم:

swarmify cdn key

به صفحه پیکربندی SmartVideo خود برگشتم، کلید Swarm CDN را چسباندم و دکمه فعال کردن SmartVideo را فشار دادم، همانطور که در زیر توضیح می‌دهیم:

enabling smartvideo wordpress plugin

و بس. افزونه وردپرس SmartVideo بلافاصله شروع به اسکن وب سایت من برای ویدیوهای YouTube و Vimeo می کند. اگر ویدیویی وجود داشته باشد، افزونه SmartVideo آن‌ها را تبدیل و نمایش می‌دهد: «…در یک پخش‌کننده تمیز و با بارگیری سریع به‌طور خودکار، بدون نیاز به کار اضافی از جانب شما.»

شام مرغ برنده برنده!

ویدئوهای تسریع‌شده چقدر می‌توانند آرام‌تر باشند؟ اجازه دهید ویدیوی آزمایشی خود را بررسی کنیم و ببینیم اکنون چه چیزی داریم. اینجا، این است:

smartvideo test success

وای، فقط به آن نگاه کنید. پیوند بدنام یوتیوب در بالا از بین رفته است! و وقتی ویدیو را پخش می‌کنم و آن را متوقف می‌کنم، اینطور به نظر می‌رسد:

smartvideo works

باز هم، پیوند وجود ندارد، ویدیوهای توصیه شده مربوط به گذشته است و نشان‌واره YouTube از بین رفته است. پوف – همه چیز تمام شد! همچنین، ویدیو بلافاصله و بدون بافر شروع می شود. من را تحت تاثیر قرار داد.

نکته: بسته به اندازه ویدیوهای شما، تبدیل ممکن است بیشتر طول بکشد. من فقط یک ویدیو برای آزمایشم داشتم و کمتر از 2 دقیقه طول کشید تا نتایج را ببینم. نه اینکه حساب می کردم.

چگونه می دانید که ویدیو با موفقیت تبدیل شده است؟

همانطور که در زیر نشان داده شده است، شتاب ویدئو: روشن را در پایین ویدیو خواهید دید:

smartvideo video acceleration

اکنون، می‌توانید به جاسازی ویدیوها از YouTube و سایر سایت‌ها ادامه دهید و SmartVideo ویدیوها را به‌طور خودکار در پس‌زمینه تبدیل می‌کند. اگر می‌خواهید مستقیماً یک ویدیو اضافه کنید، می‌توانید از دکمه SmartVideo در ویرایشگر کلاسیک استفاده کنید:

add smartvideo button in classic editor

روی دکمه کلیک کنید تا پنجره پاپ‌آپ زیر ظاهر شود، که افزودن ویدیوها از طیف گسترده‌ای از منابع را آسان می‌کند:

swarmify smartvideo d981db8cd984d985 d987d8a7db8c d8b3d8b1db8cd8b9 d988 d8b4daafd981d8aa d8a7d986daafdb8cd8b2 d8a8d8b1d8a7db8c d988d8b1d8af 6699a34f2cd81

علاوه بر این، پنجره بازشو گزینه های اساسی و پیشرفته ای مانند:

را به شما ارائه می دهد

  • پخش خودکار
  • تصاویر پوستر سفارشی
  • گزینه شروع ویدیو قطع شد
  • قابلیت لوپ کردن ویدیو
  • کنترل‌های ویدیو را خاموش/روشن کنید.
  • پخش ویدیو به صورت درون خطی، به طوری که Safari در iOS ویدیوها را تمام صفحه پخش نکند
  • و گزینه ای برای پاسخگو بودن یا نبودن پخش کننده ویدیو، اما همیشه این را روشن نگه دارید 😉

اگر به جای آن از ویرایشگر گوتنبرگ استفاده کنید، بلوک SmartVideo را خواهید یافت که به طور مشابه کار می کند:

swarmify smartvideo d981db8cd984d985 d987d8a7db8c d8b3d8b1db8cd8b9 d988 d8b4daafd981d8aa d8a7d986daafdb8cd8b2 d8a8d8b1d8a7db8c d988d8b1d8af 6699a35068cf5

در زمان نگارش، SmartVideo از ویرایشگر کلاسیک، گوتنبرگ، Beaver Builder، Divi و Elementor پشتیبانی می‌کند.

این را دارید. اکنون می توانید به راحتی SmartVideo را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید و ویدیوهای تمیزتر و سریع تری را برای بازدیدکنندگان وب خود ارائه دهید. آنها از شما برای آن تشکر خواهند کرد.


ارائه ویدیوهای بارگذاری سریع حیاتی است زیرا سرعت صفحه یک عامل مهم رتبه بندی SEO است. علاوه بر این، یک وب سایت سریع (البته با ویدیوهای سریع) تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد که نرخ تبدیل شما را افزایش می دهد.

اگر به دنبال تسلط بر موتورهای جستجو و افزایش نرخ تبدیل با محتوای ویدیوی خود هستید، Swarmify SmartVideo را انتخاب کنید. فن آوری بیهوده است.

همانطور که امروز اینجا یاد گرفتید، نصب و پیکربندی افزونه وردپرس SmartVideo به آسانی A، B، C است. وقتی پخش کننده ویدیوی جدید را در عمل ببینید، بسیار خوشحال خواهید شد. می دانم که خوشحال شدم.

اکنون، لطفاً آن حبابی را پخش کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا