چطوری میشه

بازاریابی ایمیلی آسان با weMail برای وردپرس

بازاریابی ایمیلی آسان با weMail برای وردپرس

اگر می‌خواهید یک کسب‌وکار موفق رشد کنید، قطعاً باید مدتی را صرف فکر کردن درباره استراتژی بازاریابی ایمیلی خود کنید. به هر حال، رشد و پرورش یک لیست ایمیل با مخاطبان درگیر در هنگام فروش خدمات یا محصولات شما بسیار مهم است.

در حالی که هیچ کمبودی در ارائه دهندگان ایمیل مارکتینگ وجود ندارد، حقیقت ساده این است که با افزایش لیست شما، آنها تمایل دارند که گرانتر و بیشتر شوند. اما اگر لازم نبود اینطور باشد چه؟

اگر بازاریابی ایمیلی ساده، آسان و مقرون به صرفه باشد، چه می‌شود؟

weMail را وارد کنید. weMail یک افزونه وردپرس است که برای ساده کردن بازاریابی ایمیلی طراحی شده است و در بررسی امروز، به ویژگی‌ها، قیمت، سهولت استفاده و چرایی استفاده از آن می‌پردازیم.

weMail چیست

weMail

weMail یک افزونه ایمیل مارکتینگ برای وردپرس است که به شما امکان می‌دهد سرنخ‌ها را جمع‌آوری کنید، کمپین‌های ایمیلی ارسال کنید، و مشترکین خود را در داشبورد وردپرس خود مدیریت کنید.

هدف اصلی این افزونه جلوگیری از هزینه‌های زیاد مرتبط با پلتفرم‌های بازاریابی ایمیلی است که با افزایش فهرست شما گران‌تر می‌شوند.

weMail چگونه کار می کند؟

weMail با ارائه دهندگان خدمات ارسال ایمیل مانند Sendgrid متصل می شود ، Mailgun، Postmark و موارد مشابه به شما امکان می دهد کمپین های ایمیل تأیید شده را از داشبورد وردپرس خود ارسال کنید.

هنگامی که افزونه را نصب کردید، باید برای یک حساب weMail ثبت نام کنید و سپس باید ارائه دهنده خدمات ارسال ایمیل دلخواه خود را پیکربندی کنید.

Email gateways

weMail همچنین دارای یک قالب ساز داخلی است که به لطف رابط کشیدن و رها کردن آن، استفاده از آن آسان است. می‌توانید به راحتی متن، تصاویر، دکمه‌ها، نمادهای فالو اجتماعی و موارد دیگر را اضافه کنید.

weMail همچنین دارای تعدادی قالب ایمیل از پیش طراحی شده است که می توانید از آنها به عنوان نقطه شروع برای کمپین یا خبرنامه خود استفاده کنید. weMail دارای یک سازنده قالب ایمیل داخلی است.

چرا از weMail استفاده کنیم؟

همانطور که قبلاً ذکر شد، پلتفرم‌های بازاریابی ایمیلی مانند Aweber، Mailchimp، Constant Content، ConvertKit و موارد دیگر، بر اساس تعداد مشترکین و ایمیل‌هایی که به صورت ماهانه ارسال می‌کنید، از شما هزینه دریافت می‌کنند. این بدان معناست که با بزرگ شدن فهرست شما، بیشتر و بیشتر برای پلتفرم بازاریابی ایمیلی خود، اغلب صدها دلار در ماه، پرداخت خواهید کرد.

weMail قیمت شما را پایین نگه می‌دارد و در عین حال ویژگی‌های مشابه محبوب‌ترین پلتفرم‌های بازاریابی ایمیلی را که در بالا ذکر شد ارائه می‌دهد.

علاوه بر آن، با weMail، نیازی به جابجایی به یک برگه جداگانه برای پلت فرم بازاریابی ایمیلی شما نیست، زیرا همه چیز درست در داشبورد وردپرس شما اتفاق می افتد. به این ترتیب، می توانید کسب و کار خود را از یک مکان مدیریت کنید و همه چیز را ساده و منظم نگه دارید.

ویژگی های اصلی weMail

پس اکنون که می‌دانید weMail چیست و چرا باید از آن استفاده کنید، اجازه دهید نگاهی به ویژگی‌های اصلی آن بیندازیم.

ادغام وردپرس

weMail با ادغام کامل وردپرس و ووکامرس همراه است. برای شروع، می توانید انواع فرم های مختلفی ایجاد کنید که می توانند به هر یک از پست ها و صفحات شما اضافه شوند.

همچنین می‌توانید این افزونه را برای جمع‌آوری مشترکین هر بار که سفارش جدیدی در فروشگاه WooCommerce شما ارسال می‌شود، زمانی که شخصی در سایت شما نظر می‌دهد یا زمانی که شخصی برای وب‌سایت شما به عنوان کاربر ثبت نام می‌کند، تنظیم کنید.

General settings

این افزونه یک چک باکس به صفحات پرداخت WooCommerce، فرم‌های نظر و فرم ثبت نام کاربر اضافه می‌کند. می توانید پیام را سفارشی کنید و به آنها انگیزه ای برای ثبت نام بدهید. اگر کاربران شما می‌خواهند در لیست ایمیل شما ثبت‌نام کنند، می‌توانند این کادر را علامت بزنند و افزونه به طور خودکار اطلاعات آنها را همگام‌سازی می‌کند و یک مشترک جدید در لیستی که شما مشخص کرده‌اید ایجاد می‌کند. یا می‌توانید WP Users Sync را برای وارد کردن فعال کنید مشترکین، سردبیران، مدیران و غیره شما

و مهمتر از همه، weMail یک ویژگی انتخاب دوگانه را ارائه می دهد. با فعال کردن این گزینه یک ایمیل تایید برای مشترکین جدید ارسال می شود تا ثبت نام خود را تایید کنند. در حالی که GDPR به طور خاص مورد نیاز نیست، انتخاب مضاعف همیشه ایده خوبی است. این یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از رضایت مشترک برای ارسال ایمیل است. weMail به شما امکان می‌دهد موضوع ایمیل و پیام را سفارشی کنید و همچنین پس از تأیید به صفحه خاصی هدایت کنید.

ادغام WooCommerce اضافه شد

ما در بالا اشاره کردیم که می‌توانید فرم انتخاب ووکامرس weMail را فعال کنید، اما این افزونه نیز به زودی به طور کامل با WooCommerce ادغام می‌شود. به این ترتیب می‌توانید از همه گزینه‌های سفارشی‌سازی ایمیل قدرتمند و تجزیه و تحلیل‌های WeMails برای کمپین‌های فروشگاه خود استفاده کنید.

تیم weMail روی بسیاری از ویژگی‌های جدید کار می‌کند، از جمله:

  • ایمیل مشتری جدید “متشکرم”
  • ایمیل‌های پیگیری درخواست بازبینی
  • بخش بندی پیشرفته و هدف قرار دادن مشتریان بر اساس مقدار سفارش و/یا دسته خرید آنها

فرم‌های ثبت نام

weMail انواع مختلفی از فرم های ثبت نام را ارائه می دهد:

  • فرم‌های جاسازی‌شده که می‌توانند به هر پست، صفحه یا منطقه ویجت در وب‌سایت شما اضافه شوند
  • فرم های درون خطی که می توانند به پست ها و صفحات اضافه شوند
  • فرم‌های مودال که می‌توانند برای نمایش خودکار فعال شوند یا با کلیک روی دکمه در صفحه اصلی، در صفحات خاص یا در سرتاسر سایت
  • فرم‌های اسلاید به بالا که می‌توان آن‌ها را تنظیم کرد تا بعد از اینکه بازدیدکننده درصد معینی را در صفحه اصلی، در صفحات خاص یا در سرتاسر سایت پایین آورد، نمایش داده شوند

هر نوع فرم دارای گزینه های سفارشی سازی گسترده ای است، بنابراین می توانید به راحتی فرم ها را با بقیه سایت خود مطابقت دهید. علاوه بر آن، هر نوع فرم دارای تب تنظیمات خاص خود است. در این برگه، می‌توانید زمان و تعداد دفعات نمایش فرم و همچنین تعداد دفعات نمایش فرم را برای بازدیدکنندگانی که قبلاً آن را دیده‌اند، پیکربندی کنید.

Customizing forms

شما همچنین می توانید برخی از محبوب ترین افزونه های فرم تماس را با weMail ادغام کنید. در حال حاضر، فهرست ادغام‌ها شامل فرم تماس 7، فرم‌های WP، فرم‌های جاذبه، فرم‌های Caldera، weForms و فرم‌های نینجا است.

کمپین ها

تا آنجا که کمپین‌ها پیش می‌روند، می‌توانید کمپین‌های خبرنامه معمولی و همچنین کمپین‌های خودکار را با گزینه‌های زمان‌بندی یا ارسال زمان‌بندی ارسال کنید. می‌توانید یک کمپین خودکار را راه‌اندازی کنید تا زمانی که شخصی به فهرستی می‌پیوندد یا زمانی که مشترکی به یک بخش اضافه می‌شود، شروع شود.

Email Campaign Templates

این افزونه دارای 102 قالب از پیش طراحی شده است که می تواند به عنوان نقطه شروع برای کمپین شما استفاده شود. برای مثال، الگویی برای ایمیل سبد خرید رها شده، کمپین‌های خبرنامه، کمپین‌های تایمر معکوس، کمپین‌های فروش محصول، کمپین‌های RSVP رویداد و موارد دیگر پیدا خواهید کرد.

Creating a campaign

همچنین می‌توانید یک الگو از ابتدا بسازید و آن را برای استفاده بعدی ذخیره کنید. سازنده از رابط کشیدن و رها کردن استفاده می کند و بلوک هایی مانند تصاویر، بلوک های متن، دکمه ها و موارد دیگر را اضافه می کند. هر بلوک را می توان به صورت جداگانه استایل کرد تا ظاهری نام تجاری برای کمپین های شما ایجاد کند.

Editing campaign

Analytics

از نظر تجزیه و تحلیل، weMail به راحتی می‌توانید تعداد مشترکین خود را مشاهده کنید، چند نفر اشتراک خود را لغو کرده‌اند و رشد فهرست خود را در طول زمان پیگیری کنید.

هر کمپین دارای برگه نمای کلی مخصوص به خود است که می توانید ببینید چند نفر آن را باز کرده اند و چند نفر روی یک پیوند در ایمیل شما کلیک می کنند.

یک گزینه دیگر این است که خلاصه روزانه به آدرس ایمیل شما ارسال شود تا بتوانید به راحتی بدون وارد شدن به داشبورد وردپرس خود عملکرد کمپین ها و لیست های خود را مشاهده کنید.

مدیریت فهرست

weMail مدیریت لیست شما را آسان می کند. برای شروع، می توانید هر تعداد لیست که می خواهید ایجاد کنید و هر فرم را می توان برای افزودن مشترکین به لیست های متعدد پیکربندی کرد. می‌توانید برای هر فهرست بخش‌هایی ایجاد کنید و همچنین مشترکین خود را بر اساس برچسب‌ها دسته‌بندی کنید.

وارد کردن لیست ایمیل خود به weMail آسان است، شما گزینه هایی برای وارد کردن از Mailchimp، Campaign Monitor، Mailpoet یا از طریق فایل CSV دارید. از عملکرد weMail مطمئن نیستید؟ ما شما را تحت پوشش قرار دادیم. در داخل لیست ها، شما دارای ویژگی همگام سازی Mailchimp هستید، این ویژگی به شما امکان می دهد لیست Mailchimp خود را با هر لیست مایل همگام سازی کنید. هرگونه تغییر اشتراک در لیست Mailchimp در weMail نیز منعکس خواهد شد.

این به شما امکان می دهد کمپین های بازاریابی ایمیلی بسیار هدفمند ایجاد کنید که منجر به نرخ باز شدن بهتر و نرخ کلیک بالاتر می شود.

علاوه بر آن، weMail دارای یک ویژگی انتخاب دوگانه و ویژگی پاکسازی خودکار فهرست بر اساس ایمیل‌های برگشتی است.

تیم ها

weMail همچنین به تیم‌ها اجازه می‌دهد. به سادگی از گزینه داخلی برای فعال کردن دسترسی به تنظیمات weMail بر اساس نقش کاربر استفاده کنید. این یک راه آسان برای دسترسی به تیم بازاریابی شما برای ایجاد خبرنامه، تقسیم بندی مخاطبان و پیگیری گزارش ها است. همچنین می توانید با توجه به کمپین اجازه دسترسی بدهید. بنابراین نویسندگان شما می توانند به کمپین وبلاگ شما دسترسی داشته باشند، اما نه به کمپین فروشگاه شما.

سهولت استفاده

به طور کلی، استفاده و راه اندازی افزونه weMail آسان است. این افزونه دارای یک جادوگر شروع کار است که شما را در تمام مراحل راه اندازی افزونه راهنمایی می کند. سازنده قالب از یک رابط کشیدن و رها کردن، مشابه هر افزونه صفحه ساز وردپرس و همچنین ویرایشگر جدید وردپرس استفاده می کند.

تنظیم فرم‌ها و سفارشی‌سازی آنها نیز آسان است و گزینه‌ها بسیار ساده و قابل توضیح هستند.

قیمت گذاری به ایمیل

افزونه weMail را می توان به صورت رایگان از مخزن رسمی دانلود کرد. شما همه ویژگی های اصلی را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد، با این حال، این افزونه دارای یک است. نسخه پریمیوم که همه چیز نامحدود و همچنین دسترسی به پشتیبانی اولویت را ارائه می دهد. در حال حاضر، weMail سه طرح مختلف ارائه می دهد.

  • Feature Factory – به شما امکان می دهد تا حداکثر 3000 مشترک را مدیریت کنید و به شما امکان دسترسی به همه ویژگی های آنها را می دهد. با این حال، شما فقط به 1 فرم از هر نوع فرم محدود شده اید و می توانید از مجموعه محدودی از الگوهای ایمیل آنها استفاده کنید. این طرح رایگان است.
  • Subscriber Factory – به شما امکان می دهد بین 3000 مشترک و نامحدود را مدیریت کنید و شامل همه چیز از طرح Feature Factory می شود، به جز ویژگی های بخش بندی و برچسب گذاری، ویژگی time warp، و خلاصه اشتراک دوبار فهرست پست الکترونیک. این طرح نیز رایگان است.
  • طرح ممتاز – به شما امکان دسترسی به تمام ویژگی‌های Feature Factory و Subscriber Factory را می‌دهد. همچنین به شما امکان دسترسی به تمام قالب های از پیش ساخته شده و امکان ایجاد فرم های نامحدود را می دهد. این طرح همچنین با دسترسی به پشتیبانی اولویت دار همراه است. قیمت از 9 دلار در ماه برای 10000 مشترک شروع می شود.

در حالی که قیمت weMail در مقایسه با سایر ارائه دهندگان بسیار مقرون به صرفه است، به خاطر داشته باشید که باید برای یک سرویس ارسال ایمیل مانند Sendgrid ثبت نام کنید که بسته به تعداد ایمیلی که در ماه برنامه ریزی می کنید هزینه خاص خود را دارد. ارسال می کند.

حکم نهایی

اگر به دنبال جایگزینی مقرون به صرفه و آسان برای پلتفرم‌های بازاریابی ایمیلی محبوب هستید، weMail یک گزینه عالی برای کاوش است. سازنده ایمیل آنها رابط کاربری آسانی دارد و انواع فرم های مختلفی را ارائه می دهد که می تواند به شما در رشد لیست ایمیل خود کمک کند.

weMail همچنین گزینه خوبی است اگر تازه کار خود را شروع کرده اید و می خواهید هزینه های خود را تا حد امکان پایین نگه دارید.

با در نظر گرفتن همه موارد، WeMail آنچه را که می گوید انجام می دهد: بازاریابی ایمیلی را ساده و مقرون به صرفه می کند، مهم نیست که در چه مرحله ای از کسب و کار و بازاریابی ایمیلی خود به طور کلی هستید. weMail یک طرح رایگان برای شروع به شما ارائه می دهد، پس حتما آن را امتحان کنید. ثبت نام کنید، همه ویژگی های آن را بررسی کنید و نظر خود را به ما بگویید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا