چطوری میشه

متعادل کردن کار وردپرس خود با استرس واقعی

متعادل کردن کار وردپرس خود با استرس واقعی

مهم نیست رشته کاری شما چیست: استرس در مقطعی بر شما تأثیر می گذارد. استرس بخشی از زندگی است. و یادگیری نحوه کنار آمدن با آن بخش سالمی از مدیریت زندگی روزمره شماست. این برای کسانی که در صنعت وردپرس کار می کنند نیز صدق می کند. حتی وقتی از خانه کار می‌کنید، این انعطاف‌پذیری می‌تواند فوق‌العاده باشد، اما شما را در برابر انواع محرک‌های استرس و مشکلات تعادل بین کار و زندگی باز می‌کند.

آنچه در ادامه می‌آید، خلاصه‌ای از برخی از علل استرس و نحوه تأثیر آن بر بدن شما به‌علاوه یک برنامه عمل برای یادگیری نحوه مدیریت استرس و کار است.

توجه: ما پزشک نیستیم و توصیه های پزشکی ارائه نمی کنیم. این مقاله صرفاً به منظور ارائه اطلاعات بر اساس تجربیات شخصی خودمان است. اگر به کمک نیاز دارید، لطفاً به یک متخصص پزشکی واجد شرایط مراجعه کنید.

علل بالقوه استرس

Causes of Stress

استرس می‌تواند از مکان‌های مختلفی به وجود بیاید. و برای بسیاری، حتی استرس‌های روزانه نیز می‌تواند بسیار قابل کنترل باشد. تعیین وعده های غذایی تسهیل در مدرسه و تکالیف. دستیابی به اهداف کاری. فشار دادن به موقع برای ورزش. دنبال سرگرمی ها. گذراندن زمان با کیفیت با همسر و فرزندانتان همه چیز برای مدیریت هر روز بسیار زیاد است.

با توجه به این‌که، گاهی اوقات استرس فوق‌العاده وزن خود را تحمل می‌کند. چند دلیل بالقوه چنین استرس شدید عبارتند از:

  • مسائل مالی. اگر سخت کار می کنید و هنوز نمی توانید صورتحساب های خود را به موقع پرداخت کنید، این می تواند باعث استرس بیش از حد شود. مشکلات مالی ممکن است در مقطعی برای هر کسی اتفاق بیفتد، بنابراین تلاش برای حل آن می تواند یک چالش باشد.
  • مشکلات بهداشتی. اگر شما یا کسی که دوستش دارید ناگهان بیمار شوید، انجام تعهدات کاری بسیار سخت می شود. این می تواند از چند طریق باعث استرس شود. بدیهی است که مسئله سلامتی استرس زا است، اما اگر مجبور باشید زمان خود را از کار اختصاص دهید، می تواند منجر به از دست دادن درآمد نیز شود.
  • مشکلات مراقبت از کودک. اگر مراقبت از کودک شما به طور ناگهانی از بین برود، می توانید بین یک سنگ و یک مکان سخت گیر بیفتید و سعی کنید بفهمید که چگونه فرزندتان را به مدرسه برسانید (یا او را در خانه به مدرسه برسانید) در حالی که حجم کاری وردپرس خود را مدیریت می کنید.
  • از دست دادن یکی از عزیزان. وقتی یکی از اعضای خانواده یا دوست نزدیک از دنیا می رود، می تواند دنیای شما را زیر و رو کند. حتی اگر مرخصی نگیرید، طبیعتاً ذهن شما جای دیگری خواهد بود.
  • پایان طلاق/روابط. هر زمان که اختلافی در رابطه وجود داشته باشد، قطعاً باعث استرس و فشار در خانه و محل کار می شود.

استرس چگونه بر بدن تأثیر می گذارد

استرس علاوه بر اینکه بخش بزرگی از ظرفیت ذهنی شما را اشغال می‌کند، می‌تواند پیامدهای جدی برای سلامت جسمانی شما نیز داشته باشد. طبق منابع مختلف، Mayo Clinic، استرس بیش از حد می تواند منجر به موارد زیر شود:

  • اضطراب. احساس اضطراب زمانی می تواند ظاهر شود که شما بیش از حد در ذهن خود هستید یا کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. برای کسانی که معمولاً با مسائل بهداشت روانی دست و پنجه نرم نمی کنند، اضطراب می تواند نتیجه طبیعی موقعیت های استرس زا باشد که می تواند منجر به بسیاری از مسائل دیگر که در زیر توضیح داده شده است، شود.
  • بی خوابی. اگر اضطراب در اوج خود باشد، ناتوانی در خواب یک نتیجه رایج است. بی خوابی می تواند باعث شود در طول روز هنگام تلاش برای کار احساس خستگی کنید، که می تواند منجر به کیفیت کار، کارایی و بهره وری ضعیف شود.
  • خستگی. اگر همیشه خواب نیستید و نگران هستید، پس منطقی است که احساس خستگی و خستگی کنید.
  • ناراحتی معده. استرس می تواند باعث ایجاد آن احساس عصبی در شکم شما شود. وقتی بیش از یک روز یا بیشتر استرس دارید، معمولاً ناراحتی معده مانند حالت تهوع، گاز و اسهال را تجربه می‌کنید.
  • تحریک پذیری. اگر استرس و/یا خسته هستید، تحریک پذیری اغلب نتیجه آن است. افرادی که تحت فشار شدید هستند اغلب سریع عصبانی می شوند.
  • افسردگی. همراه با استرس و اضطراب ممکن است احساس افسردگی نیز به وجود بیاید. زمانی که تحت استرس هستید، احتمالاً نقاط ضعفی را تجربه خواهید کرد که ممکن است احساس تنهایی یا بی‌علاقگی نسبت به آنچه قبلاً به شما علاقه داشت، شوید.
  • کناره گیری از موقعیت های اجتماعی. استرس همچنین می تواند شما را چنان درگیر وضعیت فعلی کند که از تعهدات اجتماعی کناره گیری کنید و به جای آن خود را منزوی کنید. این می تواند احساس افسردگی را بیشتر تشدید کند.
  • سوء مصرف مواد. در موارد شدید استرس، برخی برای کاهش نگرانی به عادات ناسالم روی می آورند، از جمله سوء مصرف مواد مخدر و الکل.

نحوه تاثیر استرس

از آنجایی که استرس می‌تواند به روش‌های بی‌شماری بر ذهن و بدن شما تأثیر بگذارد، قابل درک است که چگونه می‌تواند بر خروجی کار شما نیز تأثیر بگذارد.

عدم تمرکز

از آنجایی که استرس ذهن شما را به خود مشغول کرده است، احتمالاً تمرکز کردن برای شما دشوار است. این می تواند تأثیر مستقیمی بر بهره وری و بازده کار شما داشته باشد.

مدیریت ضعیف زمان

اگر ذهن شما سرگردان است و مضطرب هستید، به احتمال زیاد ساعت‌ها بدون اینکه کارهای زیادی انجام دهید می‌گذرد. این ناامید کننده است و فقط می تواند سطح استرس شما را افزایش دهد. زمان‌سنجی همچنین می‌تواند به یک مشکل تبدیل شود، جایی که کارگران دیر به جلسات می‌روند یا فراموش می‌کنند که به درستی وقت خود را در پروژه‌ها نگه دارند.

ناتوانی در تصمیم گیری

از آنجایی که ذهن شما مه آلود است و احساس خستگی می کنید، تصمیم گیری می تواند تقریبا غیرممکن شود. تصمیمات آسان در مورد چیدمان سایت یا انتخاب فونت در گذشته می تواند ناگهان به یک چالش واقعی تبدیل شود.

خسارت روابط

اگر تمرکز خود را از دست می‌دهید، زمان را بد مدیریت می‌کنید، و در تصمیم‌گیری مشکل دارید، مشکلی در روابط کاری شما وجود دارد. ارسال کار ناقص و نادرست یا ارسال دیرهنگام می‌تواند تأثیر بدی در مشتریان بگذارد و منجر به شهرت تجاری ضعیف شود.

چگونه در مواقع استرس تعهدات کاری خود را حفظ کنیم

Manage Stress & Mental Health

تفکر در مورد همه این عوامل ممکن است باعث شود شما حتی بیشتر استرس داشته باشید. اما نوری در انتهای تونل وجود دارد. وقتی تحت فشار شدید قرار دارید، به اصطلاح، دیدن جنگل برای درختان سخت است. گاهی اوقات یک گام به عقب تنها چیزی است که برای به دست آوردن دیدگاهی در مورد وضعیت خود و چگونگی بهبود روابط کاری خود در این فرآیند نیاز دارید.

در اینجا یک راهنمای سریع برای مدیریت پرداخت صورت‌حساب‌ها و راضی نگه داشتن مشتریان وردپرس شما حتی در هنگام مواجهه با استرس شخصی ارائه شده است.

1. باز و صادق باشید

اگر مشکل دارید، ممکن است عاقلانه باشد که به مشتریان خود اطلاع دهید. در حالی که هر مشتری زیر نور خورشید درک نخواهد کرد، بسیاری از آنها درک خواهند کرد. و آنها مطمئناً هر کاری که می توانند برای کمک به شما انجام خواهند داد اگر شما در مورد مبارزات خود پیشاپیش باشید. نیازی به پرداختن به جزئیات زیاد نیست، اما ارسال یک ایمیل سریع برای گفتن چیزی مانند “در حال حاضر کمی روزهای سختی را سپری می کنم و از صبر شما سپاسگزارم” می تواند برای حفظ روابط کاری معجزه کند.

2. مرزها را تعیین کنید (و حفظ کنید)

یکی دیگر از مواردی که به بهبود تعادل بین کار و زندگی شما در زمان استرس (و در واقع همیشه) کمک می کند، تعیین حد و مرز است. ایمیل خود را در شب یا صبح از رختخواب چک نکنید. در اواخر شب به تماس های مشتری خودداری کنید. آخر هفته کار را «فقط بررسی» نکنید. رعایت مرزهای ثابت برای «زمان کار» و «زمان من» می‌تواند به کاهش فرسودگی شغلی کمک کند و انجام تعهدات مشتری را آسان‌تر کند.

3. یک برنامه تنظیم کنید و به آن بچسبید

همانند موارد فوق، ایجاد یک برنامه و متعهد شدن به آن به این معنی است که همیشه بدانید چه زمانی برای کار آماده هستید و چه زمانی قرار است برای خود و خانواده خود وقت بگذارید. این کار اولویت بندی، برنامه ریزی و در غیر این صورت مولد بودن را آسان تر می کند. اگر برنامه کاری شما طولانی شود یا جایی برای وقت شخصی برای شما باقی نگذاشته باشد، آماده فرسودگی هستید یا موقعیتی را ایجاد می کنید که هر استرسی که دارید ترکیب می شود. از یک ابزار بهره‌وری مانند Trello یا یک تقویم تحریریه ایجاد کنید اگر کمک می کند.

4. زمان خاموشی را نیز برنامه ریزی کنید

در حالی که بسیار مهم است که بدانید چه زمانی در حال کار هستید و چه زمانی در طول یک هفته معمولی مرخصی خواهید داشت، باید بزرگتر از آن نیز فکر کنید. داشتن یک ایده روشن از زمان تعطیلات بعدی شما می تواند به کاهش استرس کمک کند و باعث شود کمتر احساس کنید که در بلاتکلیفی گیر کرده اید. حتی اگر فقط یک هفته در خانه استراحت کنید، آن زمان برنامه ریزی شده و برنامه ریزی شده دور از کار می تواند برای سطح استرس شما معجزه کند و به بهبود روابط شما با خانواده و دوستان نیز کمک کند.

5. ایجاد مکانیسم های مقابله سالم

استرس یک احساس طاقت فرسا است. و اغلب اوقات، مردم به دنبال راه‌های ناسالم برای مقابله می‌شوند. پرخوری، مصرف بیش از حد الکل، سیگار کشیدن یا درگیر شدن در سایر رفتارهای پرخطر همه راه هایی هستند که برخی از افراد با استرس مقابله می کنند. درعوض، ایده خوبی است که زمانی که استرس ندارید، برنامه‌ای برای عمل ایجاد کنید تا زمانی که به یک لحظه دیگر می‌رسید، به آن تکیه کنید. این مکانیسم‌های مقابله‌ای می‌تواند شامل مواردی مانند مدیتیشن، پیاده‌روی، ورزش، برنامه‌ریزی غذا، یا گرفتن یک روز سلامت روان باشد.

اگر استرس شما برای مدت طولانی به اضطراب و افسردگی تبدیل شود، ایده خوبی است که با یک درمانگر در مورد احساسات خود مشورت کنید تا یک برنامه اقدام دقیق تر تهیه کنید.

Big Orange Heart

اگر مطمئن نیستید کجا به دنبال کمک باشید، منبع آنلاین عالی برای پشتیبانی Big Orange است. قلب. می توانید از وب سایت آنها بازدید کنید و در هر زمان و هر مکان با یک متخصص آموزش دیده صحبت کنید. آنها همچنین تعدادی وبینار، کارگاه و منابع مفیدی را ارائه می دهند که می توانید از خانه به آنها دسترسی داشته باشید. بهتر از همه، کاملاً رایگان است.

آنچه را که برای زندگی شخصی و کاری شما مناسب است پیدا کنید

استرس می تواند موذیانه باشد و در تمام جنبه های زندگی شما نفوذ کند. و هنگامی که بر عملکرد کاری شما تأثیر می گذارد، می تواند به نقطه اختلاف دیگری تبدیل شود. با این حال، با داشتن مجموعه ابزار مناسب و استراتژی های مقابله ای، می توانید استرس های زندگی را از بین ببرید و حجم کاری خود را نیز حفظ کنید. این در مورد تعادل، دیدگاه و صادقانه، فقط مهربانی با خود است. بسیاری از ما در فضاهای دیجیتال تمایل داریم که معتاد به کار بودن را به عنوان نشان افتخار تلقی کنیم و این دقیقاً همانگونه است که باید باشد.

بهزیستی ذهنی و جسمی خود را در اولویت قرار دهید، مشتریان خود را در جریان وضعیت قرار دهید، و باید آماده باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا