چطوری میشه

روش های موثر برای به دست آوردن مشترکین بیشتر

روش های موثر برای به دست آوردن مشترکین بیشتر

این سوال را از خود بپرسید – در سه ماهه گذشته چند وبلاگ منتشر کرده اید؟ و تا چند درصد تعداد مشترکین وبلاگ خود را افزایش داده اید؟

اگر احساس می‌کنید اعداد موازی/راضی‌کننده هستند، عالی است! اگر نه، قطعا در مسیر درستی نیستید. در حالی که انتشار وبلاگ ها به طور منظم خوب است، اگر به شما کمکی برای افزایش مشترکین وبلاگ خود نکنند، فایده ای ندارد!

“وبلاگ ها ابزاری عالی برای افزایش تعداد مشترکین شما هستند – فقط در صورتی عالی است که از بهترین شیوه ها پیروی کنید”

این ناتوانی در افزایش مشترکین ایمیل از طریق وبلاگ ها به طور مداوم در حال افزایش است و وب سایت های بیشتری به سختی می توانند این اعداد را مقیاس کنند. و این عمدتاً دلیل این است که من این مطلب را ارائه کرده ام که برخی از بهترین روش ها را برای کمک به افزایش مشترکین وبلاگ شما دارد.

پس، دست و پنجه نرم کن! بیایید اتوتوپ کنیم!

1. پنجره های بازشو وب سایت/فرم های انتخابی

Improve Engagement & Prevent Lost Leads with WordPress Exit Pop-up Plugins

شاید اکنون به این فکر می کنید که آیا باید به خواندن این مقاله ادامه دهید، اما به من اعتماد کنید، در مقایسه با پنجره های بازشوی وب سایت، هیچ راه بهتری برای افزایش مشترکین وبلاگ خود وجود ندارد. اگرچه فاکتورهای دیگری وجود دارد که باید تنظیم کنید تا عمل انجام شود، پنجره های بازشو به عنوان دروازه ورود کاربر به پایگاه مشترکین شما عمل می کنند. و باید مطمئن شوید که کاملاً عالی است.

اگر کاملاً نگران هستید که ممکن است تجربه کاربری خود را خراب کنید، خیر. زمانه تغییر کرده است و امروزه کاربران اینترنت به دنبال چیزی سودآور/آموزنده هستند. و افزودن یک پنجره بازشو که وعده انجام هر یک از این موارد را می دهد می تواند به افزایش مشترکین وبلاگ شما کمک کند.

از آنجایی که امروزه اکثر ابزارهای سازنده پنجره بازشو دارای انواع مختلف پنجره‌های بازشو هستند و گزینه‌های بسیار قابل تنظیم، برای ایجاد پنجره‌های بازشو برای وب‌سایت خود مشکلی ندارید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یاد بگیرید چگونه از وجود پنجره های بازشو در صفحه وب خود برای افزایش مشترکین وبلاگ خود استفاده کنید! و با وردپرس تعداد زیادی افزونه های optin وجود دارد که ایجاد و مدیریت گزینه های شما را آسان می کند.

2. چیزها و هدایای رایگان

رایگان‌ها همیشه کار می‌کنند – فرقی نمی‌کند شما باشید یا من – در یک نقطه، ما وسوسه می‌شویم که هر چه باشد تسلیم شویم! و این روشی است که برای بقیه کار می کند.

اگر مشتاقانه منتظر حضور بازدیدکنندگان خود هستید، باید چیز ارزشمندی را به صورت رایگان به آنها بدهید!

برای مثال، فرض کنید خواننده شما در وبلاگی است که درباره بهترین نکات نوشتن ایمیل است. و کاربر شما کاملاً با وبلاگ شما درگیر است و تقریباً به پایان پست وبلاگ شما رسیده است. اینجاست که یک پنجره بازشو نمایش می‌دهید که یک کتاب الکترونیکی رایگان با بیش از 100 الگوی ایمیل در همه دسته‌ها و سناریوهایی مانند این ارائه می‌دهد.

Free Stuff & Giveaways

حالا، فکر می کنید بازدیدکننده شما از این موضوع صرف نظر می کند؟ 83 درصد احتمال دارد که آن را دنبال کنند! همچنین، آنها باید برای همان ثبت نام کنند. این در واقع یک موقعیت برد-برد است – بازدیدکنندگان شما چیز مفیدی دریافت می‌کنند و به نوبه خود، شما نیز یک مشترک دریافت می‌کنید!

به طور مشابه، می‌توانید موارد رایگان خود را به روش‌های دیگری نیز تبلیغ کنید – فرم‌های درون خطی، افزونه‌ها، صفحات فرود انحصاری، و غیره. com/” target=”_blank” rel=”noopener”>Rafflecopter یا RafflePress .

دستورالعمل‌های رایگان اینگونه کار می‌کنند! بیایید به بهترین راه بعدی برای افزایش مشترکین وبلاگ خود برویم.

3. صفحات فرود اختصاصی

به بازدیدکنندگان اجازه دهید بدانند چرا باید یکی از مشترکین شما شوند. زیرا وقتی بازدیدکننده شما اطلاعات بیشتری درباره آنچه در حال ورود به آن است بداند، می‌تواند تصمیمات مطمئن‌تر و آگاهانه‌تری بگیرد.

مطمئن شوید که هنگام صفحه فرود ایجاد می‌کنید جزئیات مهمی مانند:

  • چرا آنها باید در خبرنامه/وبلاگ های شما مشترک شوند.
  • چه نوع وبلاگ و محتوایی را ارائه خواهید کرد.
  • چه چیزی شما را در مقایسه با سایر رقبای خود خاص می کند.
  • فرکانس خبرنامه شما چقدر خواهد بود.
  • اگر بخواهند می‌توانند انصراف دهند.
  • مزایا و چیزهای رایگانی که احتمالاً در آینده و موارد دیگر دریافت خواهند کرد.

به بیان چند کلمه، شما باید تا حد امکان واقعی باشید. شما باید فقط مواردی را که ممکن است ذکر کنید. هر وعده دروغ یا چیزهای کلیک طعمه ممکن است در ابتدا جواب دهد، اما در دراز مدت، شاهد انصراف مشترکین خواهید بود.

وقتی با موفقیت توانستید مخاطبان خود را متقاعد کنید، به طور یکپارچه شروع به جذب مشترک خواهید کرد.

P.S. برای ایجاد یک صفحه فرود/وبلاگ، مطمئن شوید که کپی و صفحه شما بهینه شده سئو شده است. گذر از بهترین روش‌های کپی‌نویسی – باید در این زمینه به شما کمک کند!

4. ارسال در انجمن های اجتماعی

Best Community WordPress Themes for Social Networks & Forums

انجمن ها یکی از قدرتمندترین راه ها برای هدایت ترافیک به وب سایت شما هستند. در این مورد، ارسال در انجمن‌های اجتماعی به شما کمک می‌کند تا ترافیک احتمالی را به وب‌سایت خود هدایت کنید و از آنجایی که قبلاً مواردی را تنظیم کرده‌اید (فرم‌های انتخاب، صفحه فرود اختصاصی و کالاهای رایگان)، در تبدیل بازدیدکنندگان به مشترک مشکلی ندارید.

از پلتفرم‌های اجتماعی مانند انجمن‌های وردپرس، Reddit، Quora، Envato، گروه‌های فیس‌بوک و سایر انجمن‌های خاص استفاده کنید. اما مطمئن شوید که با ارسال مکرر مطالب در مورد وبلاگ خود اسپم نمی کنید. مکالمات را با کمک به افراد در گروه ها آغاز کنید، صادق باشید و به سوالات مطرح شده در انجمن ها پاسخ دهید. و هنگامی که حضور و شهرت به دست آوردید، به آرامی ترافیک را به وبلاگ خود هدایت کنید.

وقتی این را به خوبی کرک کنید، از افزایش مشترکین وبلاگ خود کاملا شگفت زده خواهید شد!

5. سازگاری – نکات، ترفندها و هک ها

وقتی چیزی را به طور مداوم ارائه می دهید، بازدیدکنندگان وب سایت شما ممکن است به سمت شما جذب شوند. و وقتی چیزهایی که ارائه می‌دهید کیفیت خوبی داشته باشند، به تدریج تعداد مشترکین بیشتری خواهید داشت.

تعداد زیادی از بازاریابان و وب‌سایت‌ها وجود دارند که با انتشار مداوم وبلاگ‌ها/ویدئوها به پیشرفت‌های بزرگی دست یافته‌اند. به عنوان مثال، Ahrefs، یک ابزار کامل تجزیه و تحلیل SEO که برای انتشار ویدیوها فقط در چهارشنبه ها، دو یا سه بار در هر ماه.

و زمانی که شروع به کار کردند، مشترکین بسیار کمی در کانال YouTube خود داشتند. اما در طی یک دوره زمانی، مشترکین شروع به رشد کردند و از هم اکنون، Ahrefs تقریباً 186 هزار مشترک دارد (در مدت 5 سال به دست آورده است).

این قدرت سازگاری است. به طور مشابه، اگر وبلاگی در مورد نکات بهداشتی و بدنسازی دارید، می‌توانید یک «مجموعه جمعه سالم» ایجاد کنید که در آن دستور العمل‌های عالی را به اشتراک بگذارید. اگر چیزی که ارائه می‌دهید مفید و سازگار باشد، اخبار منتشر می‌شود و در نهایت تعداد مشترکین وبلاگ را افزایش خواهید داد.

6. وبلاگ نویسی مهمان کار را انجام می دهد

در حالی که کارهای زیادی را با تولید محتوا برای وب سایت خود انجام می دهید، روی ارسال پست های مهمان به وب سایت های دیگر نیز تمرکز کنید. زیرا وقتی تعداد ثابتی از پست های مهمان را می نویسید، شاهد افزایش ترافیک خارجی به وبلاگ خود خواهید بود.

به عبارت دقیق‌تر، از مکان‌ها و وب‌سایت‌هایی ترافیک دریافت می‌کنید که هرگز فکرش را هم نمی‌کردید. اما یک نکته وجود دارد که باید در حین انجام این کار به خاطر بسپارید – هرگز سعی نکنید ترافیک را بر اساس ادعاهای نادرست هدایت کنید.

وقتی بازدیدکننده خارجی شما به دنبال چیزی در وب‌سایت شما می‌آید، مطمئن شوید که در آنجا موجود است. اگر پیوندی را در متن لنگر برای «بهترین تاکوهای گیاهی» اضافه کنید، نشانی اینترنتی باید خوانندگان را به دستورالعملی برای تاکوهای گیاهی هدایت کند، نه بوریتوهای استیک. و وقتی مطمئن شوید که هر پست وبلاگی که از آن پیوند داده اید از استاندارد یکسانی پیروی می کند، بازدیدکنندگان خارجی تحت تأثیر قرار می گیرند و خیلی زود مشترک شما خواهند شد!

به من اعتماد کنید، ساده تر از آنچه گفته شد است. وبلاگ های خاص و قطعات محتوایی را پیدا کنید که وبلاگ شما می تواند اطلاعات بیشتری را در آنها ارائه دهد. با نویسنده صحبت کنید و برای دریافت مشترکین جدید از منابع خارجی آماده هستید.

7. در پلتفرم های اجتماعی

تبلیغ کنید

Social Media Monitoring Tools for WordPress

هر وبلاگی که منتشر می کنید، مطمئن شوید که در مورد آن در پلتفرم های اجتماعی خود نیز پست می کنید. زیرا هرگز نمی دانید کدام یک از پست های شما ممکن است به طرز دیوانه کننده ای ویروسی شود. اکثر کسب و کارهایی که امروزه به سختی تلاش می کنند تا مقیاس شوند، مطمئن می شوند که پروفایل های اجتماعی فعال با دنبال کنندگان قابل توجهی دارند. توییتر، فیس‌بوک و اینستاگرام برخی از محبوب‌ترین پلتفرم‌هایی هستند که می‌توانید انبوهی از کاربران خاص را پیدا کنید.

همچنین، مطمئن شوید که پست‌های خود را اغلب به اشتراک می‌گذارید. زیرا این پلتفرم‌ها بزرگ هستند و ممکن است پست‌های شما اشباع شده و نامرئی بمانند. با تصاویر برجسته و کپی‌های محتوا بازی کنید تا کاربران شما اذیت نشوند.

هر غیر مشترکی که به تازگی پست اجتماعی شما را دیده و در صفحه وب شما قرار گرفته است، اگر هک های بالا و پایین را به خوبی انجام داده اید، قطعاً باید در وبلاگ شما مشترک شود.

P.S. اگر یک وب سایت وردپرسی دارید، این راهنمای بازاریابی رسانه های اجتماعی برای وردپرس یا این افزونه های اشتراک گذاری اجتماعی می تواند برای شما مفید باشد!

8. اثبات اجتماعی بلادرنگ

از آنچه در تمام این مدت ساخته اید استفاده کنید. از چیزی که به آن افتخار می کنید استفاده کنید. برای مثال، اگر 1 میلیون مشترک وبلاگ دارید، آن را با افتخار در پنجره بازشو در اینجا نمایش دهید:

Real-time Social Proof

وقتی کاربر شما پنجره‌ای مانند این را می‌بیند، مطمئناً کنجکاو می‌شود که «چه چیزی باعث شده این افراد 1 میلیون مشترک داشته باشند؟» و این کنجکاوی کافی برای هدایت ترافیک به وب سایت شما است.

NotificationX Pop-Up boxes

همچنین می‌توانید پنجره‌های بازشو اضافه کنید تا اقدامات در وب‌سایت خود را به‌صورت هم‌زمان نشان دهید. تعداد زیادی افزونه‌های بازشو با گزینه‌هایی برای نمایش نظرات اخیر، فروش‌های اخیر/اهدای مالی یا سایر تعاملات کاربر وجود دارد. در وب سایت شما.

و قبل از نمایش اثبات اجتماعی خود، مطمئن شوید که داده‌ها معتبر هستند. افرادی که شما را فریبکار خطاب می کنند آخرین چیزی است که می خواهید اتفاق بیفتد.

9. محتوای ساده و تمیز

احتمالاً باید این و موارد زیر را در بالای مطلب ذکر می کردم. اما می‌خواستم مهم‌ترین چیزها را برای آخرین بار ذخیره کنم.

اگر فاکتور خوانایی وبلاگ شما در حد مطلوب نباشد، اهمیتی ندارد که چقدر موارد ذکر شده در بالا را به خوبی انجام داده اید.

از آنجا که صادقانه بگویم، مردم از خواندن وبلاگ متنفرند. و هنگامی که آنها واقعاً سعی در خواندن چیزی دارند، بهتر است که کپی محتوای خود را ساده و تمیز نگه دارید. در اینجا چند نکته برای کمک به بهبود خوانایی وبلاگ شما وجود دارد،

  • سعی کنید از برچسب های H2 و H3 در پست وبلاگ خود استفاده کنید تا کاربر شما بتواند بین موضوعات تفاوت قائل شود.
  • مطمئن شوید که پاراگراف های شما خیلی طولانی نباشند. در صورت امکان به قانون 5 خط پایبند باشید.
  • قسمت‌های مهم و قابل توجه پست وبلاگ خود را که فکر می‌کنید ممکن است به بهبود تبدیل یا مشترکین کمک کند، برجسته و مورب بنویسید.
  • از لحن گفتگو برای افزایش تعامل و چسبندگی استفاده کنید.

این باید تقریباً کار را انجام دهد. همیشه به یاد داشته باشید که خوانایی یکی از عوامل اصلی تعیین کننده موفقیت پست وبلاگ شما است.

10. محتوایی بنویسید که طنین انداز شود

How to Write Posts Consistently for your WordPress Blog

ارائه محتوایی که مطابق با علاقه خواننده شما باشد، کلید افزایش مشترکین وبلاگ شما است. اگر مهارت درست انجام این کار را دارید، لازم نیست نگران مشترکین باشید – رشد سریعی خواهید دید.

موضوعات وبلاگ منحصر به فرد و جالب را برای مخاطبان خود ارائه دهید. ابزارهایی مانند پاسخ به عموم و Buzzsumo به شما کمک می کند تا ایده های محتوا را با سهولت بسیار بالا تولید کنید. هنگامی که مردم متوجه می شوند که پست های وبلاگ شما چیزی است که آنها را مورد علاقه خود قرار می دهد، کشش به آرامی وارد می شود که در نهایت ممکن است آنها را به خوانندگان وبلاگ وفادار شما تبدیل کند. و در طی یک دوره زمانی، ممکن است در واقع تسلیم شوند و مشترک شما شوند.

موارد جالب؟

وقتی نوبت به افزایش مشترکین وبلاگ شما می رسد، انجام تنها یک کار به شما کمک نمی کند معجزه ایجاد کنید. این بیشتر شبیه یک واکنش زنجیره ای است که در آن باید مطمئن شوید که همه چیز درست است – درست از ایجاد پنجره های بازشوی وب سایت گرفته تا تبلیغ پست های وبلاگ خود (و همه چیز در این بین).

و هنگامی که نکات و هک‌های ذکر شده در بالا را برای هر وبلاگ جدیدی که ایجاد می‌کنید دنبال می‌کنید، ممکن است این یا آن پست فوق‌العاده ویروسی شود که به افزایش یکپارچه مشترکان وبلاگ شما – هر روز کمک می‌کند!

خب، منتظر چه چیزی هستید؟ شروع به اصلاح صفحه وب خود کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا