چطوری میشه

نحوه افزایش تبدیل عضویت در وردپرس

نحوه افزایش تبدیل عضویت در وردپرس

وب سایت عضویت یک مدل تجاری عالی است. بسیاری از کاربران وردپرس با ارائه عضویت در وب سایت خود به سودهای بزرگی دست یافته اند.

و این فقط پسر کوچک نیست که همه چیز را سرگرم می کند. برندهای بزرگ نیز در حال کشتار هستند. یک مثال عالی آمازون پرایم است که سالانه بیش از 19 میلیارد دلار درآمد دارد. گزارش شده است که Costco سالانه حدود 3 میلیارد دلار از حق عضویت درآمد دارد و نمونه های بسیار دیگری نیز وجود دارد.

نکته این است که به شرط اینکه بدانید چه کاری انجام می دهید، یک وب سایت عضویت می تواند یکی از بهترین کسب و کارهایی باشد که تا به حال ایجاد کرده اید.

درست است – شما می‌توانید یک کسب‌وکار سودآور از وب‌سایت عضویت در حال راه‌اندازی خود راه‌اندازی کنید – اما تنها در صورتی که خود را کاهش دهید نرخ پرش مارپیچی و نرخ تبدیل خود را بهبود بخشید.

اما چگونه؟

فکر می‌کنم وقتی می‌گویم موافق باشید: بهینه‌سازی وب‌سایت عضویت وردپرس برای تبدیل‌های بیشتر در ابتدا دلهره‌آور به نظر می‌رسد. و این یک کار دشوار است زیرا اطلاعات محدودی در اینترنت وجود دارد.

این مشکلی است که مبتدیان و کاربران با تجربه را به طور یکسان گیج می کند. این یک مشکل گیج کننده است زیرا، گاهی اوقات، ممکن است حجم زیادی از ترافیک ایجاد کنید، اما نرخ تبدیل شما همچنان بد است.

برای مبتدیان، شما به سادگی فاقد دانش یا تخصص برای انجام موفقیت آمیز آن هستید. برای کاربران باتجربه، ممکن است از همه روش‌ها به جز روش‌های مناسب استفاده کنید – روش‌هایی که ترافیک ایجاد می‌کنند لزوماً همان روش‌هایی نیستند که نرخ تبدیل را افزایش می‌دهند.

اما در پست امروز، نکات آزموده شده ای را برای بهبود نرخ تبدیل در وب سایت عضویت وردپرس به شما ارائه می دهیم.

به این ترتیب، می‌توانید ارزش دلارها و تلاش‌های بازاریابی خود را به حداکثر برسانید. همچنین، می‌توانید درآمد خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید بدون اینکه کمرتان شکسته شود.

ما نکات زیر را بدون ترتیب خاصی بیان کرده ایم. انتخاب کنید و با آنچه در موقعیت شما کاربرد دارد اجرا کنید یا از ترکیبی از تکنیک ها استفاده کنید. با این حال، قبل از تغییر تاکتیک، همیشه A/B را تست کنید تا ببینید چه چیزی جواب می‌دهد و چه چیزی جواب نمی‌دهد.

1. مخاطب هدف خود را بشناسید

Tools to Find Your Target Audience

تلاش برای ایجاد محتوا بدون اینکه ابتدا درک مخاطب هدف خود تا جایی که نرخ تبدیل شما را بهبود می بخشد، شبیه شلیک به پای خود است.

نه تنها علامت را به طور کامل از دست خواهید داد، بلکه محتوای عمومی ایجاد می‌کنید که منجر به حذف احتمالی برای همیشه می‌شود.

می‌خواهید به چه کسی بفروشید؟ آیا نقاط درد آنها را درک می کنید؟ آیا محصول یا محتوای شما نقطه(های) درد خود را برطرف می کند؟ آنها کجای سفر مشتری هستند؟ بودجه آنها چقدر است؟ کجا زندگی می کنند؟

آیا خوانندگان زن بین 25 تا 35 سال بیشتر از مردان در گروه سنی شما با محتوای شما درگیر هستند؟ اگر چنین است، ممکن است منطقی‌تر باشد که محتوای خود را برای خانم‌هایی در آن محدوده سنی تهیه کنید.

شما باید تصویر شفافی از مخاطبان هدف خود داشته باشید – مشکلات، آرزوها، عادت‌های خرج کردن، عادات مرور، و غیره.

از داده‌های گزارش‌های تجزیه و تحلیل استفاده کنید، چه در Google Analytics، Facebook Insights، یا هر ابزار دیگری که شما برای اندازه گیری تعاملات در وب سایت عضویت خود استفاده کنید.

حتی می توانید از تعدادی از بازدیدکنندگان سایت خود بپرسید که با چه نوع مشکلاتی روبرو هستند. در ازای بازخورد به آنها پاداش کوچکی بدهید. چیزی به سادگی یک برنامه وفاداری، تی شرت، نسخه آزمایشی رایگان، کتاب الکترونیکی و غیره کار می کند.

این اطلاعات به شما کمک می‌کند با رویکرد مبتنی بر داده و دقت لیزری برای مخاطبان هدف خود بازاریابی کنید. به این ترتیب، شانس بیشتری برای ایجاد محتوا و کپی بازاریابی دارید که با مخاطبان هدف شما کار کند.

اگر مخاطبان هدف شما بتوانند با محتوای شما ارتباط برقرار کنند (یا اگر کپی موجود در صفحه فرود شما مشکلات آنها را تأیید می کند و راه حلی ارائه می دهد)، دریافت تبدیل های بیشتر آسان خواهد بود.

اما لطفاً سعی نکنید مخاطب خود را فقط برای سوء استفاده از ناامیدی آنها درک کنید. پایان بازی در اینجا ایجاد چیزی ارزشمند است که در واقع زندگی دیگران را بهتر کند.

چه در حال فروش عضویت در باشگاه، دوره‌های آنلاین، یا هر سرویس/محصول مبتنی بر اشتراک دیگری هستید، اولین قدم برای افزایش نرخ تبدیل شما، درک دقیق مخاطبان است.

2. ارائه محتوای رایگان

ممکن است فکر کنید ارائه محتوای رایگان به خصوص زمانی که می خواهید از وب سایت عضویت خود درآمد بیشتری کسب کنید، نتیجه معکوس دارد. اما هیچ چیز دور از حقیقت نیست.

من را اشتباه نگیرید. منظورم این نیست که وب سایت عضویت بدون محتوای محافظت شده نداشته باشید. به هر حال، برای فروش طرح های عضویت خود به محتوا/محصولات محافظت شده نیاز دارید.

در عین حال، اگر همه محتوای شما محدود باشد، بازاریابی وب سایت عضویت خود را با مشکل مواجه خواهید کرد. بنابراین، آزادانه به اشتراک بگذارید زیرا به غیر از داشتن یک بازاریابی آسان، مزایای بیشتری نیز دارد، مانند:

3. از ترافیک رایگان موتور جستجو

استفاده کنید

Google Search Engine

انبوه محتوای آماده سئو بازدیدکنندگان زیادی را به وب سایت عضویت وردپرس شما هدایت می کند. مردم برای جستجوی پاسخ به موتورهای جستجو مانند Google مراجعه می کنند – و شما می خواهید محتوای شما این پاسخ ها را ارائه دهد.

اگر محتوای مرتبطی ایجاد می‌کنید که مردم از قبل به دنبال آن هستند، شانس بیشتری برای ظاهر شدن در گوگل و سایر موتورهای جستجو دارید، که ترافیک ارگانیک مرتبط را به وب‌سایت شما ارسال می‌کند.

اگر موضوعات پرطرفدار را پوشش دهید، محتوای شما می‌تواند به راحتی ویروسی شود و حجم عظیمی از ترافیک را به سرعت برای شما ارسال کند. و شما از قبل می دانید که این گروه خاص از مردم از قبل به دنبال راه حل هایی برای یک مشکل هستند – مشکلی که شما حل می کنید.

به عبارت دیگر، افرادی که در Google جستجو می کنند به احتمال زیاد به چیزی که شما ارائه می دهید علاقه مند هستند. اگر محتوای رایگان شما آنها را از در می‌گذراند، یک قدم به تبدیل آنها نزدیک‌تر هستید.

با ارائه محتوای رایگان که به سؤالات آنها پاسخ می دهد، در حال حاضر ارزش ایجاد می کنید، این دقیقاً همان کاری است که همیشه باید انجام دهید.

آنها شما را به خاطر آن دوست خواهند داشت، و حتی اگر فوراً هزینه ای را پرداخت نکنند، با وب سایت شما به عنوان یک منبع ارزشمند برخورد می کنند و در لیست ایمیل شما ثبت نام می کنند.

به‌علاوه، همیشه می‌توانید اولین کلیک رایگان Google برای جستجوی وب. این ابزار به عنکبوت‌های گوگل اجازه می‌دهد تا اولین قسمت از محتوا را ایندکس کنند و آزادانه به جستجوگران نشان دهند. اگر بازدیدکنندگان وب شما نیاز بیشتری دارند، از آنها بخواهید مشترک شوند.

4. ارجاعات رایگان تولید کنید

یکی دیگر از دلایل عالی برای ارائه تعداد زیادی محتوای رایگان این است که به شما کمک می کند تا به وب سایت خود بک لینک ایجاد کنید. و بک لینک های با کیفیت بالا به معنای رتبه و نفوذ بهتر در موتورهای جستجو هستند.

بنابراین، حتی اگر محتوای رایگان ایجاد می‌کنید، سعی کنید بهترین چیزهایی را که در اختیار دارید قرار دهید.

اگر افراد محتوای رایگان شما را مفید بدانند، شروع به پیوند مجدد به وب‌سایت عضویت شما می‌کنند، که ترافیک بیشتری ارسال می‌کند و راه شما را هدایت می‌کند، حتی سال‌ها پس از زدن دکمه انتشار.

اینگونه بک لینک ها می توانند تجارت ارجاعی زیادی را بدون انجام کار زیادی از جانب شما به ارمغان بیاورند. فقط یک راهنمای مفید بنویسید یا یک منبع قابل توجه ایجاد کنید که پتانسیل ویروسی شدن را دارد.

حتی اگر به‌شدت ویروسی نشود (می‌دانید، میلیون‌ها بازدید)، همچنان در حال ایجاد ارزش در اطراف وب‌سایت عضویت خود هستید.

به لطف محتوای رایگان، شما همچنین این فرصت را دارید که تخصص خود را نشان دهید و در جایگاه خود اقتدار ایجاد کنید. وقتی اعتبار خود را ایجاد می کنید، تبدیل کاربران به زمان و نه اگر تبدیل می شود.

اما بدون محتوای رایگان، می‌توانید همه چیز را در مورد ترافیک ارگانیک رایگان، ایجاد اقتدار و ارجاعاتی که می‌توانند کسب و کار شما را رشد دهند، فراموش کنید.

5. یک فرآیند ثبت نام آسان

ایجاد کنید

Coingate register

خیلی چیزها می توانند بازدیدکنندگان علاقه مند را از اشتراک در وب سایت عضویت شما بازدارند. حواس پرتی و فاصله توجه کوتاه در بالای لیست قرار دارند.

آیا می دانید چه چیز دیگری در بالای آن لیست قرار دارد؟ فرایندهای ثبت نام طولانی و با طراحی ضعیف!

همچنین یکی از مهمترین دلایلی است که بسیاری از افراد سبد خرید در وب سایت های تجارت الکترونیک را رها می کنند. فرآیندهای طولانی و پیچیده ثبت نام باعث می شود بازدیدکنندگان وب شما به سمت تپه ها حرکت کنند.

از فرم‌های ثبت‌نام طولانی که پر کردن آنها یک ابد طول می‌کشد، بخصوص در ابتدای فرآیند ثبت نام اجتناب کنید.

در عوض، فرم کوتاهی طراحی کنید که پر کردن آن آسان باشد. برای مثال، اگر محصولات دیجیتالی را می فروشید، لزوماً در همان ابتدا به همه آن اطلاعات حمل و نقل نیاز ندارید.

بعد از اینکه کاربر دکمه “اکنون ثبت نام” شما را زد، او را به فرمی ارسال کنید که نام و آدرس ایمیل او را جمع آوری می کند. اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، می‌توانید آن را در حساب‌های آنها بخواهید.

به طور متناوب، می‌توانید یک فرآیند ثبت‌نام افزایشی ایجاد کنید، یعنی یک فرآیند ثبت چند مرحله‌ای که ساده شروع می‌شود. تعداد زیادی افزونه وردپرس برای ایجاد یک فرآیند ثبت نام افزایشی وجود دارد، بنابراین شما آماده هستید.

برای افزایش نرخ تبدیل، می‌خواهید مطمئن شوید که بسیاری از موانع را حذف کرده‌اید. ایجاد فرم‌های ثبت‌نام آسان یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای اطمینان از اینکه مشتریان بالقوه شما از صفحه ثبت‌نام عبور می‌کنند، است.

در روند ثبت نام خود کمی فکر کنید و فرم های زیبایی طراحی کنید که پر کردن آنها آسان است.

6. از محتوای تصویری قدرتمند

استفاده کنید

در دنیایی که دامنه توجه کوتاه شده است، مردم به ندرت محتوای شما را کلمه به کلمه می خوانند. طبق مطالعه ای توسط Neilsen Norman Group ، 79 درصد از کاربران اینترنت صفحات شما را در لحظه اسکن می کنند. فقط 16٪ متن شما را کلمه به کلمه می خوانند.

این یک یافته شگفت‌انگیز نیست، به خصوص وقتی در نظر داشته باشید که مغز انسان محتوای بصری را 60000 برابر سریع‌تر از متن پردازش می‌کند.

اما این همه خبر بد نیست، به خصوص زمانی که می توانید از محتوای بصری و نشانه ها برای ارسال پیام خود استفاده کنید، بازدیدکنندگان را نگه دارید و نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.

و استفاده از محتوای بصری کاملاً موفق است.

برای مثال، آیا می‌دانستید افزودن یک ویدیو در صفحه فرود، نرخ تبدیل شما را تا ۸۰ درصد افزایش می‌دهد؟

بله، درست است.

محتوای بصری نقش مهمی در درک بازدیدکنندگان از برند شما دارد. محتوای بصری زیبا و با کیفیت می تواند احساسات مثبتی را نسبت به برند شما ایجاد کند.

علاوه بر این، محتوای بصری توجه کاربر را جلب می کند و به حفظ و درک کمک می کند. و اینها فقط ادعاهای بی اساس نیستند. شواهد علمی واقعی وجود دارد که محتوای بصری نقش عمیقی در نحوه پردازش و یادگیری اطلاعات جدید مغز ما دارد.

دقیقاً به همین دلیل است که بازاریابی ویدیویی روز به روز بزرگتر می شود. حرف من را قبول نکنید، این 40 را بررسی کنید آمار خیره کننده بازاریابی ویدیویی برای سال 2020 و پس از آن.

همانطور که یک استراتژی بازاریابی برای وب سایت عضویت وردپرس خود برنامه ریزی می کنید، مهم است که محتوای بصری را در لیست اولویت های خود قرار دهید تا بتوانید به طور موثر به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید.

پست‌های مرتبط: روندهای ویدیویی در سال 2020 برای تقویت بازاریابی ویدیویی وردپرس و مقیاس بازاریابی ویدئویی با رسانه های اجتماعی و وردپرس.

بهترین چیز در مورد داستان سرایی بصری این است که قالب های مختلفی دارید که می توانید از آنها به نفع خود استفاده کنید. می توانید :

ایجاد کنید

  • کمیکی که صفحه فرود شما را سرگرم کننده می کند
  • ویدئویی که مزایای پیوستن به وب سایت عضویت خود را توضیح می دهد
  • طلسم برای ایجاد سر و صدا در اطراف محصول شما
  • ویدیوهای عضوی که به اعضای شما توجه می کند که اوقات خوشی داشته باشند
  • و خیلی چیزهای دیگر

7. پیگیری با کاربران در حصار

d986d8add988d987 d8a7d981d8b2d8a7db8cd8b4 d8aad8a8d8afdb8cd984 d8b9d8b6d988db8cd8aa d8afd8b1 d988d8b1d8afd9bed8b1d8b3 66999e0c38b29

گاهی، مهم نیست که چه کاری انجام می‌دهید، مشتری بالقوه شما بلافاصله ثبت‌نام نمی‌کند. شاید با یک ویدیوی خنده دار از گربه حواس آنها پرت شده باشد یا مجبور شده اند برای انجام یک کار بروند.

هر چیزی ممکن است در چند ثانیه قبل از عضویت یک بازدیدکننده اتفاق بیفتد. به همین دلیل است که باید این وظیفه را بر عهده بگیرید که با کاربرانی که به نیمه رسیده اند، پیگیری کنید.

ببینید چرا باید یک فرم ثبت نام ساده ایجاد کنید که کاربران بتوانند قبل از پرت شدن سریع آن را پر کنند؟

با نام و ایمیل آنها، می توانید آنها را به یک خبرنامه ایمیل بعدی اضافه کنید، که تنها هدف این است که آنها را به وب سایت خود بازگردانید تا بتوانند ثبت نام خود را تکمیل کنند و احتمالاً عضوی پولی شوند.

درباره آن باهوش باشید، زیرا نمی‌خواهید به‌عنوان غرغر به نظر بیایید. ابتدا، فهرست خود را تقسیم بندی کنید تا مشخص کنید یک سرنخ بالقوه در سفر مشتری کجاست.

سپس ایمیل های بعدی را تا جایی که می توانید شخصی سازی کنید. فقط یک پیام بعدی ارسال نکنید؛ بسته به جایی که سرنخ در قیف فروش شما قرار دارد، چندین ارسال کنید.

علاوه بر آن، تجربه کاربر را در وب سایت خود شخصی کنید. برای مثال، نشان دادن فرم ثبت نام اولیه خود به کاربری که قبلاً آن را ارسال کرده است، عملاً معنی ندارد.

اگر در آخرین لحظه سبد خرید شما را رها کردند، پیام بعدی شما باید متفاوت باشد. این می تواند یک پیغام ساده دلخواه باشد که به آنها یادآوری می کند که سفارش خود را تکمیل کنند. حتی می‌توانید برای اندازه‌گیری خوب، تخفیف هم بدهید.

پیگیری با مشتریان بالقوه یک راه عالی برای افزایش نرخ تبدیل شما است. و افزونه‌ها و سرویس‌های زیادی برای این نوع عملکرد وجود دارد، به این معنی که لازم نیست آن را به صورت دستی انجام دهید.

8. یک آزمایش رایگان ارائه دهید

آزمایش‌های رایگان راهی قانع‌کننده برای ترغیب افراد به عضویت در وب‌سایت عضویت شما است. در واقع، تا آنجا که به افزایش نرخ تبدیل مربوط می شود، یک آزمایش رایگان از ضمانت بازگشت پول مؤثرتر است.

چرا؟

در واقع ساده است.

وقتی ضمانت بازگشت پول را ارائه می‌دهید، اساساً از مشترکین احتمالی خود می‌خواهید قبل از امتحان محصول شما مقداری پول صرف کنند.

اگر شما هم مثل من هستید، می‌دانید که اعتماد کردن به مردم در اینترنت با پول خود آسان نیست. اکنون، این یک مانع است. تلاش برای متقاعد کردن مردم برای اعتماد کردن به پولشان سخت است.

از طرف دیگر، یک آزمایش رایگان به مشتریان بالقوه شما اجازه می دهد تا محصول یا خدمات شما را بدون تعهد پولی آزمایش کنند. این رویکرد آزمایشی رایگان مقاومت در برابر اشتراک را از بین می‌برد.

دو مسیر آزمایشی رایگان وجود دارد که می توانید طی کنید. می‌توانید «بدون نیاز به کارت اعتباری» آزمایشی رایگان ارائه دهید و از مشترکین بخواهید که بعداً به طرح پولی ارتقا دهند.

از طرف دیگر، می‌توانید از قبل جزئیات کارت اعتباری را بپرسید و پس از پایان دوره آزمایشی رایگان، به‌طور خودکار از مشترکین هزینه کنید. فقط از قبل به آنها اطلاع دهید.

هر دو مدل درآمد برای بسیاری از وب‌سایت‌های عضویت کار می‌کنند، بنابراین از آزمایش کردن نترسید و ببینید چه چیزی برای شما مفید است.

اجرای آزمایش‌های رایگان نسبتاً آسان است. بسیاری از پردازشگرهای پرداخت مانند PayPal و Authorize.net قبلاً پرداخت‌های آزمایشی و اشتراک رایگان را ارائه می‌دهند.

9. ارائه اثبات اجتماعی

Proven Ways to Boost Your Conversion Rate with Social Proof

یکی دو بار، شما عمل توده ها را دنبال کرده اید. شما حتی متوجه آن نشدید – شما فقط کاری را انجام دادید که اطرافیان شما (یا در اینترنت) انجام می دادند.

چه خرید یک دستگاه فانتزی باشد و چه اقلام مد، اثبات اجتماعی نقش بسیار زیادی در عادات خرج کردن شما داشته است. و شما مقصر نیستید؛ این فقط روانشناسی در کار است.

و می توانید از قدرت روانشناسی برای افزایش تبدیل در وب سایت عضویت خود استفاده کنید. اگر مشتری جدید ببیند که افراد دیگر از محصولات یا خدمات شما سود می برند، احتمال اینکه تبدیل شوند بیشتر است.

به همین دلیل مهم است که مدرک اجتماعی را به وب سایت عضویت خود اضافه کنید. صفحه فرود که دارای اثبات اجتماعی است، انگیزه مورد نیاز برای کلیک کردن روی دکمه‌ها و پیوندهای CTA شما را به مشتریان ارائه می‌دهد.

به هر حال، در ذهن آنها، آنها به سادگی به افرادی با همان مشکلی که با آن روبرو هستند می پیوندند.

لازم نیست مشکلی باشد. آنها ممکن است به سایت عضویت شما بپیوندند فقط به این دلیل که تعداد زیادی از افراد با علایق مشابه قبل از آنها به آنها ملحق شده اند.

اما چگونه اثبات اجتماعی را در سایت خود ارائه می کنید؟ در اینجا، چند راه متداول:

  • بررسی ها و توصیفات – اگر اعضایی دارید که از خدمات یا محصول شما راضی هستند، نظرات و توصیه ها را جمع آوری کنید. اگر بتوانید توصیفات ویدیویی ایجاد کنید، بهتر است 🙂 به هر حال، اکثر ما کاربران اینترنت قبل از تصمیم گیری برای خرید، نظرات و توصیفات را می خوانیم.
  • تعداد اعضا – از افزودن ویجتی که تعداد اعضایی را که قبلاً دارید نشان دهید، خجالت نکشید. بسیاری از افزونه‌ها به شما امکان می‌دهند وقتی عضویت‌های جدید دریافت می‌کنید، شماره را به‌طور خودکار یا دستی تغییر دهید، بنابراین آماده هستید.
  • فالوورهای رسانه های اجتماعی – آیا در رسانه های اجتماعی دنبال کننده رو به رشدی دارید؟ اگر چنین است، از یک ویجت برای نمایش ارقام در وب سایت عضویت خود استفاده کنید. به پیشنهاد شما اعتبار بیشتری می بخشد.
  • اینفلوئنسرهای کلیدی – آیا فرد محبوبی را می شناسید که بتواند در مورد پیشنهاد شما صحبت کند؟ اگر چنین است، آنها را به کار بگیرید و از آن به عنوان اثبات اجتماعی استفاده کنید. به عنوان مثال، یک شخصیت تلویزیونی یا یک فرد مشهور محبوب می تواند به راحتی نام تجاری شما را روی نقشه قرار دهد و به بستن فروش بیشتر کمک کند.
  • اشاره‌های شریک و برند – دیده‌اید که چگونه وب‌سایت‌ها از «همان‌طور که در روی دیده می‌شود» یا «به‌عنوان ویژه» استفاده می‌کنند در بخش؟ اگر شرکا و نام تجاری دیگری دارید، آن را به عنوان اثبات اجتماعی در وب سایت عضویت خود درج کنید.  اگر پیشنهاد شما واقعی نیست، برندهای مطرح نمی خواهند با شما ارتباط برقرار کنند.

با هر روشی که در اختیار دارید، اثبات اجتماعی ارائه دهید، و به طور خودکار عملکرد روانشناسی را برای نرخ تبدیل خود مشاهده کنید.

10. بهینه سازی سرعت بارگذاری صفحه

بگویید که می خواهید برای یک دوره آنلاین ثبت نام کنید که از ویدئوها برای آموزش زبان آموزان استفاده می کند. بنابراین، کارت اعتباری خود را آماده می کنید، اما زمانی که به وب سایت عضویت رسیدید، بارگیری صفحه اصلی برای همیشه طول می کشد. مرورگر خود را بارها و بارها به‌روزرسانی می‌کنید، اما باز هم، بارگیری وب‌سایت خیلی طول می‌کشد.

آیا می خواهید به یک ارائه دهنده دوره جایگزین بروید؟ البته، دکمه برگشت را می زنید و مواد مورد نیاز خود را در جای دیگری پیدا می کنید.

حالا، اجازه دهید بگوییم ارائه‌دهنده دوره یک صفحه فرود استاتیک فوق سریع ایجاد کرده است، اما همچنان میزبان است ویدیوها در یک بسته میزبانی پایین وردپرس.

بنابراین، پرداخت می‌کنید و وارد می‌شوید، اما ویدیوها متوقف می‌شوند و هر پنج ثانیه یکبار بافر می‌شوند.

آیا می‌خواهید هزینه اشتراک دوم خود را بپردازید؟ من اینطور فکر نمی کنم. احتمالاً درخواست بازپرداخت می کنید و دیگر هرگز به عقب نگاه نمی کنید. و سر و صدای زیادی در مورد تجربه ناخوشایند ایجاد کنید.

اگر می خواهید نرخ تبدیل خود را افزایش دهید، عضویت شما باید به سرعت بارگیری شود. اگر می‌خواهید تجربه کاربری عالی ارائه دهید، محتوای شما باید فوراً بارگیری شود.

اکنون، با بسیاری از بخش‌های در حال اجرا، یک سایت عضویت وردپرس می‌تواند به سرعت رشد کند. شما پلاگین های مختلفی دارید که همزمان فعال می شوند و پایگاه داده شما با هر عضویت رشد می کند.

چیزها می توانند به سرعت از کنترل خارج شوند، به خصوص زمانی که شروع به دریافت ترافیک و اعضای بیشتری می کنید.

چه باید کرد؟

زمانی را برای بهینه سازی وب سایت عضویت وردپرس خود برای بهترین عملکرد اختصاص دهید. به خاطر داشته باشید که بهینه سازی وب سایت وردپرس شما برای عملکرد بهینه یک فرآیند مداوم است.

نمی دانید از کجا شروع کنید؟ نگران نباش 🙂

می توانید با راهنمای دقیق ما در مورد نحوه کاهش سرعت بارگذاری صفحه وردپرس خود شروع کنید. و به هر حال، حتماً یک میزبان عالی وردپرس انتخاب کنید تا بعداً از خرابی جلوگیری کنید.

فقط به یاد داشته باشید که اگر وب سایت عضویت وردپرس شما عملکرد ضعیفی دارد، می توانید نرخ تبدیل بهتر را فراموش کنید. درعوض، انتظار نرخ پرش بدتر و مشتریان ناراضی را داشته باشید – دو موردی که شما را دیوانه می کند، بیشتر زمانی که برای هدایت ترافیک به سایت خود سخت کار می کنید.

11. از افزونه های وردپرس افزایش دهنده تبدیل

استفاده کنید

یک چیز عالی در مورد وردپرس این است که همیشه یک راه حل سریع وجود دارد، مهم نیست به چه چیزی می خواهید برسید. تا آنجا که بهینه سازی تبدیل پیش می رود، هیچ وقت کمبود افزونه های وردپرس برای مرتب کردن شما وجود ندارد.

برای نجات شما از مشقت‌ها (می‌دانم، پست در حال حاضر بیش از 3000 کلمه است)، فهرستی سریع در زیر آماده کرده‌ام. به هیچ وجه فهرست جامعی نیست، اما نقطه شروع خوبی است.

  • MemberPress – اگر به دنبال یک پلتفرم عضویت جایگزین وردپرس هستید ، MemberPress پشت شماست
  • LearnDash – ایده آل برای هر کسی که به دنبال فروش دوره های آنلاین بیشتر است< /li>
  • Swarmify SmartVideo – به شما امکان می دهد تجربه‌های ویدیویی سفارشی، حرفه‌ای، بدون بافر و سریع را در وب‌سایت وردپرس خود ارائه دهید
  • Thrive Leads – تولید سرنخ در خلبان خودکار< /li>
  • Holler Box – افزونه MemberPress برای افزایش تبدیل سایت
  • Tweetdis – افزایش ترافیک و تعامل از توییتر با نقل قول ها و تصاویر قابل توییت
  • پیج‌های برتر – صفحات فرود شگفت‌انگیز و بهینه‌سازی شده برای تبدیل را برای وب‌سایت عضویت خود ایجاد کنید
  • OptinMonster – آنها ادعا می کنند که بهترین پاپ آپ هستند و پلاگین تولید سرنخ
  • Hello Bar – عالی برای CTA
  • Inbound Now – مجموعه بازاریابی برای وردپرس
  • Yoast SEO – شما باید محتوای خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید درست است؟
  • WP-Rocket – چون سرعت خوب است

و خیلی چیزهای دیگر. فقط “افزونه های وردپرس افزایش دهنده تبدیل” یا برخی از تغییرات

را در گوگل جستجو کنید


بهینه سازی سایت عضویت وردپرس خود برای تبدیل بهتر به این است که مطمئن شوید استراتژی بازاریابی شما تمام زمینه های فوق را پوشش می دهد. بررسی های لازم را انجام دهید و در مورد نحوه بازاریابی بهتر یک وب سایت عضویت تحقیق کنید.

سپس وقت بگذارید و یافته‌های خود را در حین آزمایش اینکه چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی جواب نمی‌دهد، پیاده‌سازی کنید. پس از همه چیز گفته شد و انجام شد، افزایش نرخ تبدیل در وب سایت عضویت وردپرس شما به آسانی A، B، C است.

فقط این کار را انجام دهید و نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا