چطوری میشه

اعلامیه های مدیریت وردپرس چیست؟

اعلامیه های مدیریت وردپرس چیست؟

هر بار که کاربر وارد داشبورد وردپرس می‌شود، با چند پیام در بالای صفحه مورد استقبال قرار می‌گیرد. اینها اعلامیه های مدیریت وردپرس هستند. معمولاً از آنها برای آگاه کردن کاربران از اطلاعات مهم مانند به‌روزرسانی‌ها، هشدارها یا خطاها استفاده می‌شود.

در حالی که برخی از کاربران وردپرس ممکن است آنها را به عنوان یک مزاحم تصور کنند، این پیام ها در واقع می توانند در شرایط مناسب بسیار مفید باشند. حداقل در صورتی است که کاربر بداند چگونه آنها را به طور موثر مدیریت کند. اعلامیه‌های سرپرست می‌توانند شما را به کارهایی که باید انجام دهید، مانند به‌روزرسانی افزونه‌ها، مقابله با اشکالات و خطاها راهنمایی کنند. و حتی رفع مشکلات فنی و کاربری احتمالی.

در این مقاله، دلیل اینکه چرا هرگز نباید به‌روزرسانی‌های سرپرست را نادیده بگیرید، توضیح می‌دهیم و به شما کمک می‌کنیم تا بفهمید چگونه آنها را به خوبی مدیریت کنید.

چرا اعلامیه های سرپرست مهم هستند؟

اعلامیه های مدیریت بخش اصلی وردپرس هستند. ممکن است دیده باشید که آنها به‌روزرسانی وردپرس را اعلام کرده یا ذخیره پیش‌نویس پست شما را تأیید می‌کنند. اما با نصب افزونه‌ها و تم‌های وردپرس شخص ثالث، حتی موارد بیشتری نیز می‌تواند ارائه شود.

انواع اعلان‌های سرپرست

اساساً چهار نوع مشکل وجود دارد که مدیر وردپرس ممکن است به شما اطلاع دهد. هر یک از این اعلان ها با یک بلوک سفید با حاشیه رنگی متفاوت نشان داده می شود:

WordPressAdmin Notice: Success

اعلان موفقیت: این نوع اعلان‌ها زمانی نشان داده می‌شوند که تغییری با موفقیت در وب‌سایت شما انجام شود. به عنوان مثال، زمانی که یک پست جدید با موفقیت منتشر می شود. اعلان‌های موفقیت با یک حاشیه سبز نمایش داده می‌شوند.

WordPressAdmin Notice: Warning

اخطار هشدار: این نوع هشدار زمانی نشان داده می‌شود که به کاربر در مورد چیزی هشدار داده شود. به عنوان مثال، کامپوننت یا افزونه ای که نصب شده است اما به درستی کار نمی کند. اعلان‌های هشدار با حاشیه زرد نشان داده می‌شوند.

WordPressAdmin Notice: Information

اطلاعات اطلاعاتی: این نوع اعلان اطلاعات ساده ای مانند روز هفته را منتقل می کند و با یک حاشیه آبی نمایش داده می شود.

WordPressAdmin Notice: Error

اعلان خطا: زمانی که مشکلی در وب سایت شما وجود داشته باشد، اعلان های خطا ظاهر می شوند. اعلان‌های خطا با حاشیه قرمز نمایش داده می‌شوند.

حاشیه‌های رنگی مختلف به کاربران کمک می‌کنند تا هر نوع اعلان را در یک نگاه شناسایی کنند تا بر اساس آن اقدام فوری انجام دهند.

اهداف اعلانات سرپرست

بسیاری از کاربران وردپرس از هشدارهای مداوم اعلان‌های مدیر که توسط افزونه‌ها نشان داده می‌شوند، آزار می‌دهند. با این حال، این اعلان‌ها می تواند در ارائه اطلاعات مهم و بازخورد منظم در مورد افزونه های شما بسیار مفید باشد.

اگر چندین کاربر به داشبورد وبلاگ شما دسترسی داشته باشند، این امر به ویژه مهم است. برای مثال، هر زمان که تغییرات جدید با موفقیت انجام شود، اعلان موفقیت نشان داده می‌شود. بنابراین در صورتی که یک کاربر جدید به داشبورد دسترسی داشته باشد، می‌تواند از آخرین تغییرات وب‌سایت مطلع شود.

افزونه‌ها و مضامین وردپرس نیز اغلب با در نظر گرفتن اصول یکپارچه‌سازی و تحویل مداوم (CI/CD) منتشر می‌شوند، به این معنی که پلاگین‌ها همیشه در حالت قابل انتشار برای عموم نگه داشته می‌شوند. به عنوان متخصص فناوری اطلاعات و توسعه دهنده نرم افزار باربارا اریکسون از Cloud Defense< /a> توجه داشته باشد، این بدان معنی است که هر تغییری که در قالب‌ها یا افزونه‌ها ایجاد شده است بلافاصله در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

در نتیجه، توسعه دهندگان طرح زمینه گاهی از این هشدارهای سرپرست برای اطلاع رسانی به کاربران در مورد به‌روزرسانی‌های افزونه یا طرح‌های زمینه شخص ثالث استفاده می‌کنند که برای نصب برخی از ویژگی‌های طرح زمینه ضروری است. بسیاری از توسعه دهندگان پلاگین نیز از اعلان های سرپرست برای ارتقای عملکرد ممتاز یا ایجاد یک تغییر فنی در موضوع یا افزونه موجود استفاده می کنند. این به‌روزرسانی‌های تبلیغاتی تا زمانی که خیلی تهاجمی نباشند خوب هستند.

اعلامیه‌های سرپرست همچنین برای رسیدگی مؤثرتر به درخواست‌های مشتری مهم هستند. برای مثال، می‌توانید از سیستم فروش بلیط هلپ‌دسک استفاده کنید که می‌تواند درخواست‌های مشتریان را ردیابی کند و به طور کامل با وردپرس شما یکپارچه شود. سایت تا فوراً به روز رسانی ها را برای شما ارسال کند. به طور خاص، بازدیدکنندگان شما باید بتوانند از طریق ایمیل یا فرم تماس با شما در تماس باشند و سپس تمام ایمیل‌های پشتیبانی به بلیط‌هایی تبدیل می‌شوند که توسط سرپرست قابل بازیابی هستند.

پس باید بتوانید سیستم فروش بلیط را به عنوان یک افزونه در هر جایی با کدهای کوتاه به سایت منتقل کنید، با برگه هایی که هم به صفحه کاربر و هم به صفحه مدیریت اضافه می شود تا به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

علاوه بر اعلان‌های سرپرست پیش‌فرض، کاربران همچنین می‌توانند برای انتقال پیام‌های داخلی به اعضای تیم، اعلان‌های سرپرست سفارشی را اضافه کنند. نمونه ای از یک پیام داخلی می تواند اطلاع رسانی به اعضا در مورد قطعی برنامه ریزی شده وب سایت باشد، مانند این عکس زیر:

WordPress Admin Notice: Site Maintenance

معایب دریافت اعلان‌های سرپرست

علیرغم فوایدی که در ارتباط با اطلاعات مهم درباره به‌روزرسانی‌های فنی دارد، بحث‌های مداومی در مورد عملکرد اعلان‌های مدیریت در وردپرس در بین کاربران آن وجود داشته است. به طور خاص آنهایی که در تم ها و افزونه ها گنجانده شده اند. برخی از آنها عبارتند از:

اعلان‌ها برای اهداف بازاریابی

برخی از توسعه‌دهندگان ممکن است از اعلان‌های سرپرست برای بازاریابی، افزایش فروش و ارتقای فروش عمومی استفاده کنند که در صفحات داشبورد وردپرس نمایش داده می‌شود و جریان کار هموار کاربران را مختل می‌کند.

به عنوان مثال، در طول فروش جمعه سیاه در سال 2019، بسیاری از کاربران وردپرس از خواب بیدار شدند و یک بنر غول پیکر را در سایت وردپرس خود پیدا کردند. این بخشی از کمپین بازاریابی برای افزونه Yoast بود که آنها نصب کرده بودند. نیازی به گفتن نیست که این افزونه حتی مدتها پس از حذف بنر، بازخوردهای بدی را دریافت کرد.

اعلان برای مشکلات جزئی

یکی از بزرگ‌ترین دلایلی که اعلان‌های سرپرست می‌توانند آزاردهنده شوند این است که توسعه‌دهندگان آنها را در جایی اضافه می‌کنند که لازم نیست. به عنوان مثال، اعلان به‌روزرسانی طرح زمینه برای کاربرانی که آن را مخل و ​​حواس‌پرتی می‌دانند، ارزشی ندارد.

اعلان‌های مکرر

بسیاری از توسعه دهندگان هنگام نصب یک افزونه، اعلان های مدیر را فعال می کنند. با این حال، بسیاری از کاربران نیز از ناتوانی در رد این هشدارها قدردانی نمی کنند. پیام‌های فاقد دکمه بستن یا هشدارهایی که پس از بسته شدن مجدداً در هر صفحه ظاهر می‌شوند، منجر به تجربه کاربری ضعیفی می‌شوند.

اعلان‌های داده ردیابی

تعدادی از توسعه دهندگان افزونه، اعلان‌های سرپرست را برای مدیران به فعالیت کاربر و داده های سایت قابل شناسایی را ردیابی کنید. این می تواند برای سایت های شخصی که چندین کاربر دارند مفید باشد. با این حال، در عین حال، زمانی که مشتریان به این سایت‌ها وارد می‌شوند و یک اعلان مانند هرزنامه دریافت می‌کنند، می‌تواند مشکوک به نظر برسد.

چگونه می توانید این اعلامیه های سرپرست را مدیریت کنید؟

همانطور که افزونه‌های اضافی را برای عملکردهای اضافه نصب می‌کنید، با هجوم اعلان‌های سرپرست مواجه می‌شوید که ممکن است گاهی اوقات از آنها صرفنظر کنید. این بدان معناست که می‌توانید اعلان‌های مهم مانند هشدار فنی یا هشدار پشتیبان مهم را از دست بدهید.

به‌علاوه، افزونه‌های قدیمی که کدگذاری ضعیفی دارند یا شما را با اعلان‌ها بمباران می‌کنند، می‌توانند سرعت وب‌سایت شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. وقتی در نظر بگیرید که فقط دو ثانیه تاخیر می تواند باعث کاهش نرخ تبدیل سایت شما شود، به راحتی می توانید متوجه شوید که حفظ افزونه های شما چقدر مهم است.

پس چگونه اعلان‌های خود را مدیریت می‌کنید تا بدون از دست دادن اطلاعات مهم، با هشدار بمباران نشوید؟

از یک پلاگین استفاده کنید

Admin Notices Manager Plugin

بهترین راه برای جلوگیری از بهم ریختگی داشبورد مدیریت وردپرس، استفاده از شخص ثالث است. افزونه‌ای مانند افزونه مدیر اطلاعیه‌های مدیریت. این افزونه ساده، رایگان، قابل مدیریت و استفاده بسیار آسان است. پس از نصب افزونه، اعلان‌های مدیریت شما را فیلتر کرده و از یک صفحه جداگانه در مدیریت وردپرس شما قابل دسترسی خواهد بود. همچنین گزینه‌هایی برای سفارشی کردن مکان نمایش اعلان‌ها، ثبت‌شده‌ها و موارد دیگر وجود دارد. دیگر داشبورد وردپرس خود را با اعلان‌های غیر ضروری پر نمی‌بینید و مطمئن باشید که هرگز یک به‌روزرسانی مهم را از دست ندهید!

راه حل دستی

Login More Often to Clear Notices

یک راه حل ساده این است که بیشتر در وب سایت خود وارد شوید، حتی اگر انتشار یا برنامه ریزی پست نباشد. با ورود به سیستم بیشتر از آنچه در حال حاضر انجام می‌دهید، می‌توانید اعلان‌های معلق خود را مشاهده و پاک کنید و از شلوغ شدن داشبورد خود جلوگیری کنید. علاوه بر این، با بررسی منظم سایت خود، احتمالاً هر گونه خطای احتمالی را به موقع متوجه خواهید شد.


دایرکتوری پلاگین وردپرس دارای بیش از 58000 افزونه و بیش از 8000 موضوع است که هر کدام مجموعه ای از مدیریت، تنظیمات و اعلان های پیش فرض خود را دارند. و این با احتساب هزاران تم و افزونه دیگر در سرتاسر وب نیست. بنابراین این احتمال وجود دارد که با یک یا دو مورد برخورد کنید که احتمال آزار شما را با پیام‌های مداوم دارند.

با این حال، اگر متوجه شدید که اغلب این اعلان‌های سرپرست را نادیده می‌گیرید، زمان آن رسیده است که رویکرد خود را نسبت به آنها تغییر دهید. به نوع پیام‌هایی که دریافت می‌کنید نگاهی دقیق بیندازید و با افزونه‌هایی که اعلان‌های بی‌فایده ارسال می‌کنند، سر و کار داشته باشید تا موارد مهم را از دست ندهید.

علاوه بر این، همیشه ارزش استفاده از افزونه های جایگزینی را دارد که از این ویژگی سوء استفاده نمی کنند. به جای غیرفعال کردن کامل هشدارهای مهم، می‌توانید از این راهنمای کوتاه برای مدیریت مؤثر اعلان‌های سرپرست وردپرس خود بدون شلوغ کردن داشبورد خود استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا