چطوری میشه

نحوه ایجاد استوری های وب گوگل در وردپرس

نحوه ایجاد استوری های وب گوگل در وردپرس

به تازگی، گوگل داستان‌های وب رسمی خود را به‌روزرسانی کرده است. افزونه وردپرس. این افزونه به صاحبان وب سایت اجازه می دهد تا محتوای خود را در نتایج جستجوی Google جاسازی کنند، نکته مهمی که هنگام مدیریت نحوه ارائه وب سایت شرکت شما به صورت آنلاین باید در نظر گرفته شود.

افزونه Web Stories ابزارهای قوی ایجاد محتوا را برای صاحبان وب سایت وردپرس در دسترس قرار می دهد. اکنون می‌توانید داستان‌های وب ایجاد کرده و آن‌ها را در سایت خود یا از طریق سایت‌های دیگر جاسازی کنید تا ترافیک وب بیشتری در مسیر شما جریان یابد. به‌روزرسانی افزونه وردپرس، همراه با جاسازی آسان‌تر، می‌تواند استوری‌های وب را در سفارشی‌سازی‌های تم ادغام کند.

افزونه Web Stories به توسعه دهندگان کمک می کند تا با موفقیت از ادغام های داخلی وردپرس برای تقویت سئوی شما و ترافیک بیشتری را برای وب سایت شرکت خود ایجاد کنید. بیاموزید که چگونه استفاده خود را از این ابزار برای ایجاد محتوای وب پویا تر به حداکثر برسانید.

Google Web Stories چیست؟

What are Google Web Stories?

WordPress به توسعه دهندگان این فرصت را می دهد تا سایت ها را با داشبوردهایی با کاربری آسان سفارشی کنند، همچنین از اصول اولیه فراتر رفته و از استراتژی های پیشرفته تر ساخت وب برای سفارشی کردن سایت های خود استفاده کنند. داستان‌های وب یکی از این پیشرفت‌ها است که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد داستان‌های بصری برای سایت‌های خود مستقیماً از افزونه وردپرس بسازند. .

Google در اوایل سال جاری یک نسخه بتا از این افزونه را معرفی کرد که به کاربران امکان می‌دهد ویژگی‌های اضافی را اضافه کنند. اکنون برای توسعه‌دهندگان آسان‌تر است که داستان‌هایی بسازند که Google برای نمایش در نتایج جستجو انتخاب می‌کند.

داستان‌های وب می‌توانند دید بیشتری را برای نام تجاری شما فراهم کنند، زیرا این داستان‌ها در یک چرخ فلک جداگانه در Google Discover منتشر می‌شوند. این بدان معناست که برندها و بازاریابان فرصت های بیشتری برای ایجاد محتوای آماده سئو برای جذب ترافیک ارگانیک بیشتری خواهند داشت. سئو برای برندها حیاتی است زیرا محتوای هدفمند ارائه می دهند و یافتن راه حل های آنلاین را برای بینندگان آسان می کنند.

اگر قبلاً با وردپرس آشنایی دارید، در انتظار خبرهای خوبی هستید. افزونه Web Story مانند یک رابط قالب با کشیدن و رها کردن عمل می کند که می تواند با تصاویر و ویدیوها بهینه شود. وقتی وبلاگ یا محتوای خبری خود را ایجاد کردید، افزونه فوراً آن را به داستانی تبدیل می‌کند که آماده انتشار است.

چه نویسنده، طراح گرافیک یا توسعه‌دهنده وب باشید، استقبال از داستان‌های وب می‌تواند راهی عالی برای بهبود استراتژی طراحی شما باشد. این می تواند به ارائه محتوای ارزشمند به مخاطبان شما و همچنین رتبه‌بندی آنلاین خود را افزایش دهید و ترافیک سایت را متنوع کنید.

مزایای سازندگان محتوا

داستان‌های وب روشی تعاملی برای برقراری ارتباط با مخاطبان با استفاده از تکنیک‌های داستان‌گویی بصری است. این به سازندگان محتوا اجازه می‌دهد تا روایت‌هایی را از طریق انیمیشن‌ها و ویدیوهای کوتاه بسازند تا بارگذاری سریع و جذابی را تجربه کنند.

در اینجا چند مزیت استفاده از Google Web Stories در تولید محتوا آورده شده است:

انعطاف پذیری خلاق: داستان های وب به کاربران این فرصت را می دهند که با استفاده از الگوها و طرح بندی های متعدد محتوا ایجاد کنند. همچنین کنترل‌های UI استاندارد شده را برای آزادی ویراستاری و نام تجاری ارائه می‌کند.

تجزیه و تحلیل داستان: سازندگان می‌توانند از Web Stories برای ردیابی تجزیه و تحلیل کاربر و داده‌های سایت استفاده کنند. برای بهبود ترافیک، اشتراک گذاری ویروسی و کسب درآمد. دانستن اینکه چه کسی از سایت شما بازدید می کند، برای بهینه سازی محتوای شما برای به دست آوردن ترافیک وب بیشتر در خط، مهم است.

محتوای جذاب: داستان های وب از انیمیشن، گرافیک و محتوای کوچک استفاده می کنند که درک و حفظ اطلاعات را برای خوانندگان آسان می کند. از یکنواختی متن ساده دور می شود و سایت را جذاب تر می کند.

بارگیری سریع: کاربران اینترنت مملو از محتوا در فیدهای خبری خود هستند، بنابراین بیشتر آنها ترجیح می دهند محتوایی را بخوانند و تماشا کنند که رضایت فوری و راه حلی برای مشکلات آنها فراهم می کند. حتی یک ثانیه تاخیر می تواند بازدیدهای صفحه را به شدت کاهش دهد< /a> و کاهش رضایت مشتری. استوری‌های وب دارای سرعت بارگیری بسیار سریع هستند و محتوای ارزشمندی را فوراً در اختیار مخاطبان شما قرار می‌دهند.

تنوع کردن منابع ترافیک وب

اگر از داستان‌های اینستاگرام، فیس‌بوک و اسنپ‌چت اطلاع دارید، ممکن است تعجب کنید که استوری‌های وب گوگل چه تفاوتی با آن‌ها دارد.

برای یک چیز، برخلاف استوری‌های اینستاگرام و فیسبوک که فقط از آن پلتفرم خاص قابل مشاهده هستند، استوری‌های وب Google در سراسر وب قابل کشف هستند. این آنها را برای اهداف سئو ایده آل می کند زیرا می توان از آنها به طور گسترده برای ایجاد ترافیک سایت استفاده کرد.

در اینجا چندین راه وجود دارد که سازندگان محتوا می توانند از Web Stories برای تقویت سئو استفاده کنند:

در وب‌سایت شما: از آنجایی که استوری‌های وب Google را می‌توان به راحتی در سراسر وب مشاهده کرد، می‌تواند به طراحان آزادی خلاقیت بیشتری با محتوایشان بدهد. آنها مجبور نیستند محتوای خود را به مشخصات یک پلتفرم خاص محدود کنند و در عوض می توانند هر چیزی را که فکر می کنند جذاب ترین است را در آن قرار دهند. همچنین ترافیک بیشتری را از منابع مختلف بدون محدودیت قرار گرفتن در یک برنامه رسانه اجتماعی خاص جذب می کند.

در نتایج جستجو: شاید مهمترین مزیت Google Web Stories دسترسی آن از SERPها باشد. از آنجایی که گوگل می‌تواند آن‌ها را انتخاب کند و به‌عنوان یک صفحه وب کشف کند، وقتی مخاطبان شما محتوای مشابهی را جستجو می‌کنند، در نتایج جستجو ظاهر می‌شوند. به همین دلیل است که با افزودن تصاویر، هشتگ ها، ویدیوها و پیوندهای مرتبط، استوری های خود را برای سئو بهینه کنید.

در نشریات آنلاین شما: از آنجایی که داستان‌های خود را در وب‌سایت خود ایجاد می‌کنید، محتوا را می‌توان به راحتی در چندین دارایی دیجیتال مانند کمپین های بازاریابی ایمیلی، خبرنامه ها یا بروشورهای دیجیتال. این به ویژه مفید است زیرا می‌توانید از این راه‌ها برای گسترش محتوا برای درک بهتر بیننده استفاده کنید و آن را دقیق‌تر و تأثیرگذارتر کنید.

در چندین دستگاه: اگرچه استوری‌های وب با استفاده از فناوری AMP بهینه‌سازی شده برای دستگاه‌های تلفن همراه ایجاد می‌شوند، اما می‌توان آن‌ها را به راحتی در تلفن‌ها، تبلت‌ها و مرورگرهای دسک‌تاپ مشاهده کرد. این باعث می‌شود محتوای شما بر خلاف پلتفرم‌های دیگر که محتوای هر داستان برای دستگاه‌های مختلف بهینه‌سازی شود، دستگاه‌پسند باشد.

هدف وارد کردن ترافیک اضافی از Google Discover به غیر از مشتریان و دنبال کنندگان اختصاصی شما است. به همین دلیل، تمام استوری های وب شما باید یک CTA در پایان داشته باشند تا خوانندگان را تشویق به بازدید از سایت شما کند. داستان های موفقیت متعددی وجود دارد چگونه این نوع محتوای وب پویا می‌تواند به شرکت‌ها با شخصیت آنلاین و استراتژی‌های بازاریابی خود کمک کند.

به یاد داشته باشید، داستان های وب به راحتی پست های وبلاگ معمولی کسب درآمد نمی کنند. این داستان ها برای هدایت ترافیک به سمت وب سایت یا پست وبلاگ شما وجود دارند. هدف شما باید جذب خوانندگان به پست وبلاگ خود با استفاده از Web Story به عنوان وسیله ای برای رسیدن به هدف باشد.

شروع به کار با Google Web Stories برای WordPress

Googel Web Stories

شما باید همیشه در مورد پلاگین های سایت خود استراتژیک باشید، و افزونه Web Stories یک ابزار جدید عالی برای در نظر گرفتن است. به جای استفاده از ابزارهای ادغام شخص ثالث، از افزونه رسمی Google Web Story از WordPress.org استفاده کنید تا مستقیماً از وبلاگ خود داستان ایجاد کنید.

Install Google Web Stories for WordPress

در اینجا نحوه نصب افزونه آمده است:

  • وارد سایت وردپرس خود شوید و به افزونه ها > افزودن جدید
  • بروید

  • از کادر جستجو برای جستجوی “داستان های وب
  • استفاده کنید

  • به دنبال افزونه ایجاد شده توسط Google بگردید (این باید اولین نتیجه باشد) و روی دکمه نصب کلیک کنید
  • هنگامی که نصب افزونه شما به پایان رسید، نماد “با موفقیت نصب شد” نمایش داده می شود. فراموش نکنید که پس از نصب افزونه آن را فعال کنید.

پس از نصب و فعال سازی، اکنون زمان ایجاد اولین استوری است. اگر می خواهید داستان جدیدی ایجاد کنید، رابط Web Story با یک الگوی خالی باز می شود. مدیر دارایی در سمت چپ به کاربران اجازه می دهد تصاویر، فیلم ها و سایر محتوای گرافیکی را آپلود کنند. نماد “T” اضافه کردن متن را نشان می دهد و نماد مثلث اشکال مختلف را برای افزودن باز می کند.

Google Web Stories Gutenberg Block

وقتی جاسازی محتوا در داستان آنها:

  1. آخرین داستان‌ها: این آخرین داستان‌های آنها را نشان می‌دهد و گزینه‌های فیلتر و مرتب‌سازی متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
  2. داستان‌های انتخاب‌شده: فهرستی از داستان‌های انتخاب‌شده را نشان می‌دهد. از اینها می توان برای بازاریابی یک پست وبلاگ خاص یا موضوع خاص استفاده کرد.
  3. Single Story: یک داستان را با ارائه URL آن جاسازی کنید.

صاحبان سایت همچنین می توانند نحوه نمایش داستان های خود را انتخاب کنند – به صورت چرخ فلک، شبکه یا فهرست. و در مورد محتوایی که برای داستان های خود انتخاب می کنید، استراتژیک باشید. تصاویر و ویدئوها باید بهینه شوند حداکثر تأثیر را برای بینندگان داشته باشد.

نکاتی در مورد استفاده از Google Web Stories

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام ایجاد اولین داستان وب خود در نظر داشته باشید:

از ویژگی «افزودن» سوء استفاده نکنید: افزودن محتوا تا زمانی که داستان شما به هم ریخته به نظر نرسد اشکالی ندارد. تعداد زیاد عناصر در یک زمان ممکن است مخاطب را گیج کند. مطمئن شوید که فقط تصاویر و ویدیوهای هدفمند و با کیفیت بالا را اضافه کنید.

آن را جالب نگه دارید: از استفاده بیش از حد متن خودداری کنید و عنوان داستان های خود را کوتاه و دقیق نگه دارید. نکته این است که از نظر بصری جذاب باشید و چشم بیننده را به خود جلب کنید.

از رابط کشیدن و رها کردن استفاده کنید: این به شما امکان می‌دهد کنترل کاملی بر قابلیت‌های ویرایش خود، مانند پوشاندن تصویر، تنظیم گرادیان‌ها، کنتراست تصویر، و رنگ‌ها را در دست بگیرید.

مراقب پیوند دادن خود باشید: به سایر بخش‌های مرتبط وب‌سایت خود پیوند دهید و از قرار دادن پیوندهای خارجی زیاد خودداری کنید. همچنین، به خاطر داشته باشید که استوری وب وردپرس شامل URL تصاویر در نقشه سایت XML شما می شود. با این حال، اگر از ابزارهای شخص ثالث استفاده می کنید، به یاد داشته باشید که URL را در نقشه سایت XML خود قرار دهید.


Google Web Stories افزودنی جدید جالبی به زرادخانه بازاریابی محتوای شما است که می تواند استراتژی بازاریابی دیجیتال شما را تقویت کند و برند شما را برای مخاطبان جذاب تر کند. برخلاف دیگر داستان‌های تصویری رسانه‌های اجتماعی، استوری‌های وب گوگل محدود به یک دوره یا یک پلتفرم محدود نیست. این یک فرم محتوای همیشه سبز است که برای همه قابل دسترسی است.

البته، ممکن است هر کسب‌وکاری به این نوع داستان‌گویی بصری نیاز نداشته باشد، اما ارزش آن را دارد که احتمالات برای قرار گرفتن در معرض برند گسترده‌تر را بررسی کنیم. هیچ محدودیتی برای فرصت‌هایی که می‌توانید برای کسب درآمد از وب‌سایت خود و تنوع بخشیدن به تصویر برند خود با انتخاب مناسب استفاده کنید، وجود ندارد. و محتوای وب بصری پویا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا