با Total & Toolset یک وب سایت پیشرفته بسازید

با Total & Toolset یک وب سایت پیشرفته بسازید

شما می توانید بدون استفاده از افزونه های زیاد و بدون نیاز به کدنویسی یک سایت کاملاً پیشرفته بسازید. تم Total اکنون با Toolset، به این معنی که شما مجموعه کاملا جدیدی از ویژگی های حرفه ای را برای ایجاد هر نوع وب سایت قدرتمندی که می خواهید در دسترس دارید.

Total قالب وردپرس متوسط ​​شما نیست. این تم پرفروش که برای انعطاف‌پذیری نهایی طراحی شده است، شامل گزینه‌های ساخت سایت بصری در کنار ویژگی‌های داخلی سازگار با برنامه‌نویس می‌شود تا آن را به یک گزینه عالی برای کاربران مبتدی تا پیشرفته تبدیل کند.

نقشه Google با استفاده از مجموعه ابزار ایجاد شد
< /شکل>

و Toolset صفحه ساز متوسط ​​شما نیست. این به طور کامل در ویرایشگر بلوک بومی وردپرس، گوتنبرگ، کار می‌کند، بنابراین سریع‌تر و نازک‌تر از هر چیز دیگری است.

The Powerful Total Theme

تم کل یک تم فریلنسر است که همه چیزهایی را که برای شروع ساختن منحصر به فرد نیاز دارید، دارد. و وب سایت های پیشرفته این کاملاً چند منظوره است، بنابراین برای هر نوع مشتری مناسب است.

در اینجا برخی از ویژگی‌های برتری که مشتریان ما دوست دارند آورده شده است:

  • قابلیت سفارشی سازی نامحدود و انعطاف پذیری کاربر پسند
  • بیش از 40 سایت آزمایشی مختلف برای کمک به شما در شروع کار موجود است
  • کشیدن و رها کردن از جلو با افزونه WPBakery
  • سفارشی کننده تم زنده داخلی
  • سازنده پاورقی و سرصفحه سفارشی
  • تیم پشتیبانی عالی و پاسخگو

Toolset مجموعه‌ای از افزونه‌ها است که در یک بسته با هم کار می‌کنند و ویژگی‌های پویا را ارائه می‌کنند. برای سایت شما که کاملاً بهینه شده است.

می توانید از Toolset برای ایجاد همه موارد زیر استفاده کنید:

  • فهرست پست‌های سفارشی
  • محتوای پویا
  • الگوهای محتوا
  • فیلدهای سفارشی، انواع پست و طبقه بندی
  • نقشه‌های سفارشی با Google یا Azure
  • فرم های جلویی برای ایجاد و ویرایش پست ها
  • نقش ها و امتیازات کاربر سفارشی

و خیلی بیشتر.

وقتی صفحات بایگانی و تک پستی را در Toolset ویرایش می‌کنید، گزینه‌های تم توتال اکنون در ویرایشگر بلوک در دسترس هستند، بنابراین همه ویژگی‌هایی را که برای ایجاد محتوای سفارشی از ابتدا نیاز دارید، دارید.

به عنوان مثال، می توانید یک الگو برای نمایش پست های تک طراحی کنید.

استفاده از تنظیمات تم کل برای نوار کناری سمت راست
صفحه در Frontend با نوار کناری سمت راست

می‌خواهید با فعال کردن نوار کناری سمت راست یا با روشن بودن گزینه تم “عرض کامل” ببینید چگونه به نظر می‌رسد. مشکلی نیست، فقط به تنظیمات Total در همانجا در ویرایشگر دسترسی داشته باشید تا آنها را فقط برای آن الگوی خاص فعال یا غیرفعال کنید.

استفاده از تنظیمات تم کل برای عرض کامل
نمای جلویی با طرح‌بندی کامل عرض فعال

با این ترکیب، در حین کار با وقفه های کمتری مواجه خواهید شد.

عوارض را فراموش کنید. Total و Toolset ویژگی های زیادی را ارائه می دهند که می توانید بدون توجه به نوع سایتی که می سازید از آنها استفاده کنید.

در اینجا برخی از کارهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید:

ساخت و نمایش فهرست سفارشی پست ها

یک لیست سفارشی از پست‌ها، کاربران را تشویق می‌کند تا پست‌های بیشتر مرتبط با محتوای فهرست شما را بخوانند، که به حفظ آنها در سایت شما کمک می‌کند. همچنین، ساختن یکی با Toolset ساده است.

فقط بلوک Toolset View را اضافه کنید، نوع پستی را که می‌خواهید منبع آن را تهیه کنید، تنظیم کنید، سپس اولین پست را طراحی کنید.

بلاک نمای مجموعه ابزار در ویرایشگر

اکنون بنشینید و ببینید که لیست شما به طور خودکار در ویرایشگر بلوک پر می شود.

فهرست سفارشی ایجاد شده از بلوک نمای مجموعه ابزار

با Total و Toolset، هر فهرست سفارشی که ایجاد می‌کنید به‌طور خودکار با منابع پویا پر می‌شود – شما را ذخیره می‌کند. زمان زیادی دارد.

می‌توانید یک جستجوی قابل تنظیم را به فهرست پست‌های سفارشی خود اضافه کنید تا یکدست شود برای کاربران شما راحت تر می توانند موارد مورد علاقه خود را پیدا کنند.

اگر می‌خواهید نتایج جستجوی شما نیز می‌توانند به‌طور خودکار هر زمان که فیلترهای جستجو تغییر می‌کنند و نه تنها زمانی که کاربران روی دکمه ارسال شما کلیک می‌کنند، به‌روزرسانی شوند.

همه چیز با محصولات WooCommerce نیز کاملاً کار می کند، بنابراین می توانید یک لیست محصول سفارشی ایجاد کنید که کاربران بتوانند در آن جستجو کنند تا آنچه را که می خواهند بخرند پیدا کنند.

یک لیست پست سفارشی با فیلترهای جستجو

قالب‌هایی برای پست‌های منفرد و موارد دیگر

ایجاد الگو برای صفحات تک پستی برای هر نوع محتوا آسان است.

برای مثال، تصور کنید یک نوع محتوای سفارشی برای همه «محصولات» خود دارید. شما فقط می توانید یک الگو طراحی کنید، سپس از آن برای نمایش تمام پست های محصول خود استفاده کنید.

اگر هر یک از قالب های محتوای اصلی خود را به روز کنید، تمام پست های متصل به نوع پست به طور خودکار به روز می شوند. این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و کنترل آن واقعاً آسان است.

ایجاد و استفاده از الگوهای صفحه ساز WPBakery

می‌توانید از افزونه‌های همراه توتال، Templatera و WPBakery برای ایجاد الگوهای پویا استفاده کنید که می‌توانید به صورت سراسری اختصاص دهید تا طرح مورد نظر شما اعمال شود. با این حال، توجه به این نکته مهم است که از آنجایی که WPBakery و Toolset هر دو به ساخت صفحات کمک می کنند، نمی توانید از آنها در یک صفحه یا الگو استفاده کنید.

ایجاد الگوهای محتوا با استفاده از مجموعه ابزار

با استفاده از Total و Toolset، می‌توانید به راحتی به گزینه‌های سفارشی‌سازی تم توتال و همه بلوک‌های Toolset در ویرایشگر اصلی وردپرس، گوتنبرگ، در حین ایجاد قالب محتوای خود دسترسی داشته باشید.

دکمه های قابل تنظیم برای یک صفحه محصول خاص

با این ادغام، گزینه های سفارشی سازی زیادی برای قالب های محتوای خود دارید:

و خیلی بیشتر!

کنترل صفحات آرشیو خود را در دست بگیرید

وردپرس با گروه بندی پست های مرتبط برای هر یک از موارد زیر به طور خودکار آرشیوهای منحصر به فردی ایجاد می کند:

  • انواع پست خاص
  • دسته ها
  • برچسب ها

علاوه بر این، صفحات خاصی وجود دارد که ممکن است حتی از آرشیو بودن آنها ندانید، مانند صفحه فروشگاه WooCommerce. این یک بایگانی است که محصولات را نمایش می دهد.

صفحات بایگانی به کاربران کمک می کند تا در تمام پست های موجود مرور کنند. متأسفانه، وردپرس تمایل دارد آرشیوها را ساده به نظر برساند، که فرصتی تلف شده است.

ویرایش آرشیوها با تنظیمات کل تم

Toolset و Total این امکان را برای شما ایجاد می‌کنند که طرح‌بندی‌های حرفه‌ای و منحصربه‌فردی را برای هر یک از بایگانی‌های خود ایجاد کنید، بنابراین می‌توانید کاملاً ظاهر همه چیز و اطلاعات دیگری را که می‌خواهید با کاربران خود به اشتراک بگذارید، کنترل کنید.

حتی می‌توانید بایگانی خود را با افزودن یک جستجوی سفارشی به سطح بعدی ببرید:

بایگانی وردپرس با نقشه و جستجوی سفارشی

ایجاد انواع پست سفارشی، فیلدها، و طبقه بندی

وردپرس با انواع پست پیش‌فرض خود به نام پست‌ها و صفحات ارائه می‌شود. این‌ها برای سایت‌های ساده عالی هستند، اما در صورت نیاز به مدیریت محتوای زیاد، می‌توانند محدودکننده باشند.

انواع پست سفارشی مشابه انواع پست پیش‌فرض هستند، اما به شما امکان می‌دهند سایت خود را بهتر ساختار دهید زیرا می‌توانید پست‌های مرتبط را در گروه‌های مشابه سازماندهی کنید. این بدان معناست که مدیریت محتوا برای سایت‌های فهرست، فروشگاه‌های تجارت الکترونیک و موارد دیگر آسان‌تر خواهد بود.

این چیزی است که Total و Toolset می‌توانند به شما کمک کنند:

  • انواع پست های سفارشی خود را با نام های خود بسازید (به عنوان مثال، “رویدادها”، “دستور پخت و پز”، “ورزشگاه ها”).
  • از فیلدهای سفارشی برای پیوست کردن اطلاعات منحصر به فرد به هر یک از انواع پست سفارشی خود استفاده کنید (به عنوان مثال، “قیمت” یا “مواد”).
  • طبقه بندی های سفارشی ایجاد کنید تا دسته بندی های منحصر به فردی ایجاد کنید که به شما کمک می کند پست های خود را سازماندهی کنید (به عنوان مثال، “مجموعه بهاری” یا “لباس زمستانی”).
  • از همه اطلاعات مرتبط، مانند فیلدها یا طبقه بندی های خود، به صورت پویا در سراسر سایت خود استفاده مجدد کنید.

ایجاد سایت خود با ویژگی‌های منعطف مانند اینها به جلوگیری از عوارض بعدی در صورت تمایل به افزایش یا تغییر کسب و کارتان کمک می‌کند. این موارد مخصوصاً برای فروشگاه‌های WooCommerce مفید هستند.

اگر مایلید بیشتر بدانید که چرا این موارد مفید هستند، سپس به دوره ویدیویی در مورد انواع سفارشی در وردپرس.

ویرایش فیلدهای سفارشی دستور غذا در مجموعه ابزار

ایجاد سایت های WooCommerce سفارشی با Toolset

شما به راحتی می توانید یک فروشگاه تجارت الکترونیک ایجاد کنید و با استفاده از Toolset و WooCommerce، هر قسمت از فرآیند طراحی را کنترل کنید.

یک الگوی سفارشی برای محصولات WooCommerce

با هم می‌توانید الگوهای تک محصولی، جستجوی سفارشی محصول WooCommerce، لغزنده‌های سفارشی برای نمایش محصولات خود و موارد دیگر ایجاد کنید.

فرم محصول جلویی

در واقع، Toolset یک کل دوره دارد که به نحوه ایجاد فروشگاه WooCommerce اختصاص داده شده است. ویدیوها و درس های مفید به صورت رایگان در دسترس هستند.

می توانید از Total و Toolset با افزونه های مختلف استفاده کنید تا سایت خود را در جهتی که نیاز دارید گسترش دهید.

برخی از افزونه‌های برتر که کاملاً با هر دو سازگار هستند عبارتند از:

  • Yoast SEO: سئوی سایت خود، خرده نان و هر چیز دیگری را که نیاز دارید مدیریت کنید تا مطمئن شوید محتوای شما به پتانسیل رسیده است. کاربران.
  • WPML< /a>: اجازه ندهید زبان مانع موفقیت شود. سایت خود را چند زبانه و در دسترس کاربران به تمام زبان های هدف خود قرار دهید!

امروز امتحان کنید!

خروج از نسخه موبایل