نحوه پذیرش پست های ارسالی کاربر برای وردپرس

نحوه پذیرش پست های ارسالی کاربر برای وردپرس

به‌عنوان یک کارآفرین، همیشه به دنبال فرصت‌های جدیدی برای گسترش کسب‌وکار خود و ایجاد فروش هستید. داشتن یک استراتژی محتوای موثر و با کیفیت یکی از راه هایی است که می توانید دسترسی خود را افزایش دهید.

ساده ترین راه برای اجرای برنامه بازاریابی محتوای خود، درون سازمانی است. با این حال، این تنها گزینه نیست. می توانید افراد را وادار کنید تا محتوا را به سایت شما ارسال کنند. این یک استراتژی بازاریابی است که با موفقیت زیادی توسط سایت هایی مانند Business2Community استفاده می شود.

داشتن کاربران برای ارسال محتوا راهی عالی برای ایجاد یک جامعه و افزایش حجم محتوای تولیدی شما است. این راهنما شما را با نحوه بهینه سازی سایت وردپرس آشنا می کند تا بتوانید محتوای ارسال شده توسط کاربر را بپذیرید.

1. یک فرم ارسال بسازید

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای پذیرش پست‌های ارسالی توسط کاربر، از طریق فرم ارسال است. شما می توانید تقریباً از هر افزونه فرم تماس وردپرس برای ایجاد فرم ارسال استفاده کنید، اگرچه چند گزینه برجسته هستند.

WPForms

اولین توصیه ما استفاده از WPForms برای ایجاد فرم است. برای ایجاد فرم با استفاده از افزونه مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. یک مجوز WPForms Pro بخرید (زیرا یک افزونه ممتاز لازم است).
  2. روی WPForms از منو کلیک کنید و “افزودنها” را انتخاب کنید.
  3. افزونه «پست ارسالی» را نصب کنید.
  4. روی “افزودن جدید” کلیک کنید و فرم خود را نامگذاری کنید.
  5. روی الگوی با نام “فرم ارسال پست وبلاگ” کلیک کنید.
  6. در صورت نیاز فیلدهای پست وبلاگ را ویرایش کنید. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید به افراد اجازه دهید تصاویر را به کتابخانه رسانه شما اضافه کنند یا از مهمانان بخواهید دسته محتوا را انتخاب کنند.
  7. برای ویرایش ظاهر فرم روی “تنظیمات” کلیک کنید. برای مثال، می‌توانید متن دکمه را سفارشی کنید، یا تنظیمات AJAX را فعال کنید، بنابراین صفحه هنگام ارسال فرم دوباره بارگیری نمی‌شود.
  8. اعلان‌های فرم ارسال را تنظیم کنید. به این معنی که برای مثال زمانی که شخصی محتوایی را ارسال می‌کند، ایمیلی دریافت خواهید کرد.
  9. فرم خود را ذخیره کنید و کد جاسازی شده را کپی کنید. کد جاسازی را به صفحه دلخواه خود اضافه کنید.
  10. تست کنید که همه چیز همانطور که باید کار می کند.

فرآیند ساده است. می‌توانید در این بررسی WPForms درباره این افزونه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

فرم های جاذبه

یک گزینه محبوب دیگر Gravity Forms است. اگر قصد دارید از Gravity Forms استفاده کنید، باید مجوز نخبگان را خریداری کرده و افزونه Advanced Post Creation را آپلود کنید. این مجوز به شما امکان دسترسی به افزونه های افزونه را می دهد.

این مراحل را برای دریافت راه‌اندازی Gravity Forms در سایت خود دنبال کنید تا بتوانید پست‌های ایجاد شده توسط کاربر را بپذیرید:

  1. ابتدا مجوز خریداری کنید، سپس Gravity Forms را در سایت وردپرس خود از پلاگین ها > افزودن جدید آپلود کنید.
  2. “فعال کردن افزونه” را در صفحه نصب خود انتخاب کنید.
  3. به «فرم‌ها» بروید و روی «فرم جدید» کلیک کنید. نامی به آن بدهید.
  4. فیلدهای مرتبط را به فرم جدید خود اضافه کنید. عنوان و محتوای بدن را درج کنید زیرا اینها ضروری هستند. همچنین می‌توانید تصاویر، برچسب‌ها، دسته‌ها یا فیلدهای سفارشی ویژه را نیز اضافه کنید.
  5. برای جمع آوری داده های بالا، از فیلدهای استاندارد یا پیشرفته استفاده کنید. این موارد به شما امکان سفارشی سازی بیشتر را می دهد. برای مثال، می‌توانید فیلد «آپلود فایل» را برای تصاویر پست ویژه خود وارد کنید.
  6. یک فید ایجاد کنید تا فرم‌های شما بتوانند داده‌های مرتبط را به منابع دیگر ارسال کنند. به تنظیمات > ایجاد پست > افزودن جدید بروید. سپس، فید خود را نام ببرید.
  7. بعد، فیلد Post Content را پر کنید. این به Gravity Forms اجازه می دهد تا داده های ارسالی را به یک پست جدید منتقل کند. شما باید عنوان، محتوا، تصویر ویژه و کتابخانه رسانه را وارد کنید.
  8. به کاربران اجازه دهید با افزودن طبقه بندی، برچسب ها و دسته بندی ها را به پست های وبلاگ خود اضافه کنند.
  9. در نهایت، فرم ارسال را به یک صفحه پیوست کنید، و شما آماده هستید!

باز هم، این فرآیند بصری است.

شما باید فرم ارسال محتوای خود را در صفحه ای قرار دهید که به راحتی برای بازدیدکنندگان سایت قابل دسترسی باشد. پس از همه، شما می خواهید مردم فرم را پیدا کنند و محتوا را از طریق سایت ارسال کنند.

2. به کاربران اجازه دهید از طریق وردپرس ثبت نام کنند

یک جایگزین ساده برای استفاده از فرم این است که به افراد اجازه دهید به عنوان نویسنده در سایت وردپرس شما ثبت نام کنند. می توانید این را از طریق رابط کاربری مدیریت وردپرس تنظیم کنید.

در داشبورد وردپرس، تنظیمات را فشار دهید و سپس General را انتخاب کنید. از این صفحه، داشبورد زیر را مشاهده خواهید کرد.

روی کادر کنار عضویت کلیک کنید تا همه بتوانند در سایت ثبت نام کنند. شما باید نقش پیش‌فرض کاربر جدید را به “مشارکت” تغییر دهید.

با کلیک بر روی دکمه در پایین صفحه خود تغییرات را ذخیره کنید. اکنون، تنها کاری که فردی که می‌خواهد محتوا ارسال کند این است که به صفحه WP-admin دسترسی پیدا کند. از صفحه، آنها به عنوان کاربر ثبت نام می کنند. افراد می توانند محتوا را از طریق داشبورد مدیریت وردپرس ارسال کنند.

مهم: اگر می‌خواهید وب‌سایتی مانند Medium داشته باشید و نگران سئوی سایت خود نیستید، این روش عالی است.

اما برای اکثر سایت‌ها پیشنهاد می‌کنیم ویرایشگر نقش کاربر و ایجاد یک نقش کاربری سفارشی برای حفظ کنترل بیشتر بر روی وب سایت خود در صورت استفاده از این روش. به عنوان مثال، می‌توانید نقش Contributor را برای ایجاد یک نقش جدید به نام «نویسنده» کپی کنید، سپس دسترسی به قابلیت‌هایی مانند public_posts، edit_posts، و delete_posts را حذف کنید، زیرا نویسنده مهمان واقعاً فقط یک بار باید یک پیش‌نویس پست ایجاد کند که بعداً بتوانید آن را مرور کنید.< /p>

به دلایل امنیتی، باید قابلیت upload_files را نیز حذف کنید (از نویسندگان بخواهید پیوندی به تصاویری که می‌خواهند اضافه کنند) اضافه کنند، مگر اینکه افزونه دیگری را برای کنترل انواع فایل‌هایی که در سایت شما آپلود می‌شوند نصب کنید. افزونه محدودیت آپلود WP به شما امکان می دهد از بین 90+ فایل انتخاب کنید انواع، اگرچه برای اکثر وب سایت ها فقط فعال کردن jpg، png و احتمالاً gif کافی است.

3. از یک سایت خارجی برای مدیریت محتوا استفاده کنید

دو گزینه اول مورد بحث به کاربران امکان می‌داد مستقیماً محتوا را به سایت شما ارسال کنند. البته جایگزین هایی برای این گزینه وجود دارد. برای مثال، می‌توانید از ابزارهای مدیریت پروژه شخص ثالث برای مدیریت محتوای ارسالی استفاده کنید. در حالی که مطمئناً می توانید از یک آدرس ایمیل ساده استفاده کنید، ابزارهای مدیریتی می توانند به شما و مشارکت کنندگان کمک کنند تا سازماندهی شده باشید.

یک مثال خوب از سایتی که از این رویکرد استفاده می کند Simple Programmer است. آنها از Trello برای مدیریت محتوای ارسالی از سوی مشارکت‌کنندگان استفاده می‌کنند. سیستمی که آنها استفاده می کنند ساده است.

ابتدا ایده ها را به ویرایشگر سایت ارائه می کنید. اگر آنها زمین شما را بپذیرند، شما به هیئت مدیره Trello اضافه می شوید. آنها برای هر قطعه محتوا یک کارت ایجاد می کنند. شما محتوا را در Google Doc ارسال می‌کنید و کارت را طی مراحل مختلف با ایجاد محتوا منتقل می‌کنید، از طریق بررسی ویراستاری می‌گذرد و در نهایت منتشر می‌شود.

من کارت‌ها را خالی کرده‌ام، اما هنوز باید ایده‌ای درباره نحوه عملکرد این فرآیند در عمل داشته باشید.

مشارکت کنندگان سایت هرگز به وب سایت Simple Programmers دسترسی مستقیم ندارند. با این حال، آنها یک برنامه عالی برای مدیریت ارسال های تولید شده توسط کاربر دارند.

اعتبار سنجی ایده اولیه تضمین می کند که محتوای ارسال شده به سایت مرتبط است و انتظارات و استانداردهای ویرایشی را برآورده می کند. سایت‌های متعددی از این استراتژی برای مدیریت محتوای ارسالی استفاده می‌کنند.

به‌عنوان مثال، من سایت‌های متعددی را می‌شناسم که به جای پیشنهاد، ایده‌های محتوایی را به مشارکت‌کنندگان اختصاص می‌دهند. چنین سیستمی به افرادی که یک سایت را اداره می‌کنند قادر می‌سازد تا حجم محتوای تولید شده را بدون افزایش اندازه تیم نویسندگی داخلی افزایش دهند.

4. ایجاد یک انجمن

اگر به روندهای توسعه وب، می‌دانید که انجمن‌ها برای مدت طولانی وجود داشته‌اند. منطقی است. انجمن ها راه بسیار خوبی برای ایجاد یک انجمن در اطراف وب سایت شما هستند.

افزونه ها و تم های وردپرس مختلفی وجود دارد که می توانید برای ایجاد یک انجمن استفاده کنید. bbPress یکی از گزینه‌های پیشرو است (توجه داشته باشید – هنگام نصب افزونه ممکن است بخواهید نصب یک bbPress آماده را نیز انتخاب کنید طرح زمینه مانند کل).

اگر قصد دارید یک تالار گفتمان در سایت خود داشته باشید و نمی خواهید کانون اصلی سایت باشد، می خواهید تالار گفتمان را در یک زیر دامنه راه اندازی کنید. به عنوان مثال، ممکن است انجمن خود را در forum.mywebsite.com میزبانی کنید.

شما باید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید محتوای انجمن قابل فهرست‌سازی باشد یا خیر. یعنی محتوای ایجاد شده توسط کاربران در نتایج جستجوی Google ظاهر می‌شود.

برای راه اندازی bbPress در سایت خود، موارد زیر را انجام دهید:

  1. به بخش مدیریت وردپرس خود بروید و افزونه ها > افزودن جدید را انتخاب کنید. از نوار جستجو برای جستجوی bbPress استفاده کنید و انتخاب کنید.
  2. به مدیر وردپرس خود بروید و روی Forums > Add New کلیک کنید. بعد، یک عنوان مناسب و توضیحات مختصر برای انجمن خود بنویسید. پس از انجام این کار، “انتشار” را انتخاب کنید. هنگامی که bbPress را نصب کردید، به طور خودکار گزینه های تالار گفتمان، موضوعات و منوی پاسخ را در بخش مدیریت سایت وردپرس شما اضافه می کند.
  3. برای نمایش انجمن های خود در صفحه اصلی سایت وردپرس خود، یک صفحه کاملا جدید وردپرس ایجاد کنید. عنوان مناسبی به آن بدهید.
  4. کد کوتاه [bbp-forum-index] را در صفحه خود وارد کنید. روی «انتشار» کلیک کنید تا انجمن شما در سایت شما ظاهر شود. علاوه بر این، برای اینکه کاربران بتوانند به تالارهای گفتگو در سایت شما دسترسی داشته باشند، پیوندی را به صفحه تالار گفتمان خود در منوی پیمایش خود با انتخاب ظاهر > منوها
  5. وارد کنید.

  6. با کلیک بر روی تنظیمات > عمومی > هر کسی می تواند ثبت نام کند، سایت وردپرس خود را برای ثبت نام های جدید باز کنید. صفحه ثبت نام خود را با باز کردن یک صفحه وردپرس، نامگذاری آن، اضافه کردن کد کوتاه [bbp-register] و در نهایت کلیک روی انتشار ایجاد کنید.
  7. با کلیک بر روی Appearance > Widgets یک فرم ورود ایجاد کنید. سپس، ویجت “ورود” را به نوار کناری خود منتقل کنید.

می توانید تنظیمات انجمن bbPress خود را با انتخاب تنظیمات > انجمن ها مدیریت کنید. علاوه بر این، توجه داشته باشید که bbPress یک سیستم مدیریت نقش کاربر. نقش ها به شرح زیر است: کلید مستر، مدیر، شرکت کننده، تماشاگر و مسدود شده. اگرچه ممکن است همچنان بخواهید افزونه WP Upload Restriction را در نظر بگیرید، فقط برای اینکه مطمئن شوید فقط تصاویر در انجمن های شما آپلود می شوند.

اگر انجمنی داشته باشید، محتوای تولید شده توسط کاربر را در سایت خود دریافت خواهید کرد. با این حال، در قالب یک پست وبلاگ نخواهد بود. با این حال، این روشی موثر برای رشد سایت شما.

نظرات نهایی در مورد ارسالی کاربران با وردپرس

وردپرس امروزه یک پلت فرم ارزشمند برای کسب و کارهای بی شماری در سراسر جهان است. مدیریت محتوا یکی از جنبه های مهم بازاریابی کسب و کار در دنیای مدرن است. با این حال، یافتن تیم ایده‌آل محتوای داخلی زمان زیادی را می‌طلبد. قرار دادن مداوم محتوای با کیفیت در آنجا نیز می تواند چالش برانگیز باشد.

این جایی است که پست‌های ارسال شده توسط کاربر می‌تواند به شما کمک کند. پذیرش محتوای ارسالی توسط کاربر از طریق سایت شما به شما امکان می‌دهد حجم محتوای منتشر شده را افزایش دهید، جامعه‌ای در اطراف سایت خود بسازید و از نویسندگان با استعداد کمک بزرگی دریافت کنید.

این راهنما شما را از طریق روش‌های مختلف برای پذیرش و مدیریت محتوای تولید شده توسط کاربر راهنمایی می‌کند. اگر می خواهید محتوایی که کاربران ارسال کنند مستقیماً در سایت وردپرس شما آپلود شود، از ابزاری مانند WPForms یا Gravity Forms استفاده کنید. هر دو گزینه افراد را قادر می‌سازد تا محتوا را بدون نیاز به دسترسی شما به قسمت مدیریت سایت خود ارسال کنند.

از سوی دیگر، اگر تمایل به پذیرش ارسالی کاربران از طریق داشبورد خود دارید، تنظیمات عضویت را فعال کنید. این ساده است.

در نهایت، می‌توانید از برنامه‌های شخص ثالث یا فقط یک آدرس ایمیل برای مدیریت مشارکت‌ها استفاده کنید. من به شما نشان دادم که چگونه برنامه نویسان ساده این کار را با استفاده از Trello انجام می دهند. شما به راحتی می توانید از ابزار مدیریت پروژه دیگری برای رسیدن به هدف نهایی استفاده کنید.

این نکات را دنبال کنید تا بیشترین بهره را از سایت وردپرس و مطالب ارسالی توسط کاربر ببرید. نتیجه؟ به من اعتماد کنید، سایت شما هرگز از ایده‌های محتوای عالی خالی نمی‌شود، که به معنای سرنخ‌ها و تبدیل‌های بیشتر برای شماست.

خروج از نسخه موبایل