چطوری میشه

بسته انجمن BuddyPress برای شبکه های اجتماعی

بسته انجمن BuddyPress برای شبکه های اجتماعی

آیا یک سایت انجمن وردپرس را در بادی پرس اجرا می کنید؟ آیا به دنبال ایجاد بهترین شبکه اجتماعی در بادی پرس هستید؟ اگر چنین است، در جای درستی هستید.

BuddyPress یکی از بهترین افزونه های انجمن برای وردپرس است. این یک راه حل عالی برای شبکه های اجتماعی، اینترانت ها، جوامع آنلاین، تیم ها و گروه ها.

این پلتفرم قدرتمند است اما فوق العاده آسان است، شما باید هر سایت اجتماعی را در یک لحظه ایجاد کنید. با این حال، مانند هر سیستم دیگری، BuddyPress محدودیت‌هایی دارد که می‌تواند از شکوفایی سایت شما جلوگیری کند.

چه باید کرد؟

خوشبختانه برای شما، تعداد زیادی افزونه و افزونه قدرتمند BuddyPress وجود دارد تا جامعه شما را به سطح بالاتری برساند.

و در پست امروز شما را به سمت BuddyPress Community Bundle توسط Wbcom Designs راهنمایی می‌کنیم. اساساً، این بسته به سادگی مجموعه‌ای از 13 افزونه فوق‌العاده برای شارژ کردن سایت BuddyPress شماست.

ما به طور خلاصه به افزونه‌ها می‌پردازیم و دریابیم که می‌توانید به چه چیزی برسید. بدون اتلاف یک ثانیه دیگر، اجازه دهید شیرجه بزنیم.

BuddyPress Community Bundle چیست؟

buddypress community bundle

همانطور که قبلاً چند خط ذکر کردیم، بسته انجمن BuddyPress مجموعه ای از افزونه های برتر برای سایت BuddyPress شما است.

این یک افزونه مستقل نیست، بلکه 13 افزونه BuddyPress ماهرانه ساخته شده است تا عملکرد سایت انجمن وردپرس شما را بدون عرق کردن گسترش دهد. این بسته به شما امکان می دهد ویژگی های اضافی مانند هشتگ ها، پست های چسبنده، نقل قول ها، نظرسنجی ها و موارد دیگر را به سایت انجمن بادی پرس خود اضافه کنید.

آیا به جای BuddyPress از BuddyBoss استفاده می کنید؟ اگر چنین است، خوشحال خواهید شد که بدانید BuddyPress Community Bundle با آخرین نسخه BuddyBoss سازگار است.

در کنار افزونه‌ها، خوب است به تم BuddyX Pro آنها نیز اشاره کنیم. . این یک تم انجمن وردپرس شگفت‌انگیز است که برای همه وب‌سایت‌های BuddyPress و BuddyBoss مناسب است.

آیا می خواهید وب سایت انجمن وردپرس خود را جذاب کنید؟ اگر بله، من احساس می‌کنم که بسته انجمن BuddyPress شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

چه چیزی شامل می شود؟

buddypress community bundle

اکنون که می دانیم با چه چیزی کار می کنیم، در واقع در بسته انجمن BuddyPress چه چیزی وجود دارد؟ اجازه دهید به طور خلاصه برخی از افزونه های BuddyPress را مرور کنیم.

هنگامی که BuddyPress Community Bundle را نصب و فعال کردید، یک مورد جدید به منوی مدیریت وردپرس شما اضافه می‌کند. می‌توانید کل مورد را از آیتم منوی گفته شده تنظیم کنید:

buddypress community bundle menu

به هر حال، اجازه دهید ما شروع کنیم.

BuddyPress Private Community Pro

همه نمایه های اعضای BuddyPress به طور پیش فرض عمومی هستند. این بدان معناست که نمایه ها برای کاربرانی که از سیستم خارج شده اند قابل دسترسی هستند و می توانند توسط Google نمایه شوند.

افزونه BuddyPress Private Community Pro به شما امکان می دهد کنترل بیشتری بر حریم خصوصی به کاربران ارائه دهید. می‌توانید مناطقی از انجمن خود را تنظیم کنید که برای کاربران خارج‌شده/ورود در دسترس هستند.

کاربران همچنین می‌توانند کنترل کنند چه کسی می‌تواند نمایه‌های آنها را مشاهده کند و برای آنها پیام خصوصی ارسال کند. این یک افزونه عالی است تا از همه چیز تا جایی که حفظ حریم خصوصی در سایت شما وجود دارد مطلع باشید.

آنها همچنین یک ویژگی سرگرم کننده را وارد کردند – یک نوار پیشرفت نمایه که کاربران را تشویق می کند تا نمایه های خود را تکمیل کنند.

نظرسنجی BuddyPress

نظرسنجی‌ها و آزمون‌ها روشی فوق‌العاده برای افزایش تعامل در سایت انجمن شما هستند. این یک راه عالی برای ترغیب مردم به جمع شدن در مورد یک موضوع خاص و به اشتراک گذاشتن نظرات خود است. دقیقاً به همین دلیل است که نظرسنجی ها برای نظرسنجی نیز عالی هستند.

اگر می‌خواهید نظرسنجی‌ها را به سایت BuddyPress خود اضافه کنید، افزونه BuddyPress Polls همان چیزی است که به آن نیاز دارید. این افزونه به اعضای شما امکان می‌دهد تا در جریان‌های فعالیت، نمایه‌ها و گروه‌ها نظرسنجی ایجاد کنند.

Create BuddyPress Poll

اعضا می توانند نظرسنجی های تک یا چند گزینه ای را در چند کلیک مستقیماً از نمایه کاربری خود ایجاد کنند. هنگام ایجاد به روز رسانی کافیست روی نماد نظرسنجی کلیک کنید. همه نظرسنجی‌ها سازگار با موبایل و پاسخگو هستند، به علاوه گزینه‌های نمایش زیادی از جمله ویجت‌ها دارید. و گزینه‌های داخلی برای محدود کردن نظرسنجی‌ها بر اساس نقش کاربر یا نوع عضو وجود دارد (یک ویژگی ارزش افزوده عالی در صورتی که بخواهید عضویت‌های ممتاز را در مقطعی اضافه کنید).

هشتگ های BuddyPress

من مطمئن هستم که قبلاً #هشتگ های پرطرفدار را در رسانه های اجتماعی دیده اید. دلیل محبوبیت هشتگ ها این است که پیدا کردن محتوا را آسان می کنند.

اکنون، به لطف افزونه هشتگ‌های BuddyPress، می‌توانید از قدرت هشتگ‌ها در وب‌سایت خود بادی پرس استفاده کنید. این یک راه عالی برای افزایش تعامل کاربر است.

این افزونه به کاربران اجازه می‌دهد از هشتگ‌ها در جریان‌های فعالیت و انجمن‌های bbPress استفاده کنند. شما همچنین می توانید آنها را به نوارهای کناری و سایر مناطق ویجت اضافه کنید. سپس هشتگ‌ها به پیوندهایی تبدیل می‌شوند که به کاربران کمک می‌کنند محتوای مشابه را در شبکه شما پیدا کنند.

پست چسبنده BuddyPress

تاکنون باید با پست‌های چسبنده در رسانه‌های اجتماعی آشنایی کامل داشته باشید، زیرا توییتر و فیس‌بوک قبلاً پست‌های پین شده دارند.

پست‌های چسبنده به شما امکان می‌دهند توجه فوری را به به‌روزرسانی‌ها و اطلاعات مهم جلب کنید. افزونه BuddyPress Stick Post به مدیران سایت اجازه می‌دهد تا پست‌های چسبنده در سطح جامعه را برای به‌روزرسانی‌های مهم نمایش دهند.

به عبارت دیگر، این افزونه به مدیران سایت اجازه می‌دهد تا پست‌های مهم را در فعالیت‌ها و گروه‌های BuddyPress پین و برداشته کنند.

دوستان خودکار BuddyPress

راه اندازی یک سایت اجتماعی موفق تماماً در مورد تقویت رفاقت است. اگر می‌خواهید یخ را بشکنید و مکالمه را ادامه دهید، به راه‌حلی نیاز دارید که تعامل را از همان ابتدا افزایش دهد.

افزونه BuddyPress Auto Friends یکی از این راه حل هاست. به مدیران سایت اجازه می دهد تا دوستان مشترک را برای همه اعضا تعریف کنند. هنگامی که یک عضو جدید ثبت نام می کند، دوستان مشترک به طور خودکار به لیست دوستان عضو اضافه می شوند.

دوستان مشترک جهانی می‌توانند هر کسی که می‌خواهید باشد، از جمله ادمین، ناظر، سازندگان محتوا، و هر کاربر دیگری که دوست دارید.

فعال کردن خودکار دوستان یک راه عالی برای شروع یک buzz در وب سایت انجمن شما است.

توهین بادی پرس

فحاشی و هرزنامه یک مشکل بزرگ در اینترنت است. پیامدهای منفی ناسزا شامل صدمه به اعتبار برند، تجربه کاربری ضعیف (UX) و فروش از دست رفته است.

ناگفته نماند که ناسزاگویی برای بسیاری از سایت‌های اجتماعی که اکثر (اگر نه همه) محتوا توسط کاربر تولید می‌شود، مشکل بزرگی است. مردم همیشه هر کاری که بخواهند انجام می دهند و پست می کنند.

دقیقاً به همین دلیل است که شما به افزونه BuddyPress Profanity نیاز دارید تا از شر افراد بد جلوگیری کنید. نصب و استفاده از این افزونه آسان است و راهی عالی برای فیلتر کردن توهین در انجمن شما است. سایت.

BuddyPress Profanity Filter

پس از نصب، می‌توانید از گزینه بصری برای افزودن کلمات غیرمجاز، انتخاب محتوای فیلتر شده، انتخاب قالب سانسور یا اضافه کردن تطابق موارد استفاده کنید. همچنین می‌توانید فیلترهای سخت‌گیرانه‌ای اضافه کنید، بنابراین فیلتر وقتی کلمات کلیدی را نادیده می‌گیرد، نادیده می‌گیرد (به مثال بالا برای passable مراجعه کنید – متوجه می‌شوید).

BuddyPress NewsFeed

نمی توانم به شما بگویم که چقدر زمان صرف پیمایش به پایین فید خبری فیس بوک می کنم. من به توییتر و لینکدین نیز حمله می‌کنم تا اطلاعاتی درباره مارک‌ها، ورزش‌ها و افراد مورد علاقه‌ام کسب کنم.

به‌طور پیش‌فرض، BuddyPress جریان‌های فعالیت جداگانه ایجاد می‌کند، که می‌تواند یافتن چیزها را سخت‌تر کند. به این دلیل که فعالیت‌ها در مناطق مختلف سایت شما نشان داده می‌شوند.

معمولاً این گیج کننده است و از یافتن موضوعات داغ در سایت انجمن شما جلوگیری می کند. مالک وب سایت چه کاری باید انجام دهد؟

وارد BuddyPress NewsFeed می شود و روز ذخیره می شود. این افزونه همه جریان‌های فعالیت را در یک فید خبری مانند Facebook ترکیب می‌کند.

شما می توانید به راحتی انتخاب کنید که کدام نوع فعالیت در فید خبری شما نشان داده شود و حتی فعالیت ها را از سایر کاربران جدا کنید.

به نقل از BuddyPress

من آموخته ام که مردم آنچه شما گفتید را فراموش می کنند، مردم کارهای شما را فراموش می کنند، اما مردم هرگز احساسی که در آنها ایجاد کرده اید را فراموش نمی کنند. – مایا آنجلو

نقل‌ها توجه را به بخش‌های خاصی از محتوای متنی شما جلب می‌کنند. آنها محتوای شما را جذاب تر و قابل اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی می کنند.

به روشی مشابه، می‌توانید از قدرت نقل‌قول‌ها برای افزایش ترافیک و تعامل در سایت انجمن بادی پرس خود استفاده کنید. اگر به درستی انجام شود، می توانید نقل قول های خود را ویروسی کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

BuddyPress Add Quote

افزونه BuddyPress Quotes ایجاد نقل قول های زیبا در سایت شما را به آسانی A، B، C می کند. اعضا می توانند رنگ های پس زمینه و تصاویر از پیش تعریف شده را به نقل قول های خود اضافه کنند تا بتوانند داستان گویاتری را بیان کنند.

BuddyPress Giphy

امروزه GIF ها در رسانه های اجتماعی بسیار محبوب هستند. بی فکر است؛ آنها ارزان، آسان برای ایجاد و سبک تر از فیلم ها هستند. علاوه بر این، آنها تعامل بیشتری نسبت به تصاویر ثابت دارند.

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مملو از میم‌های GIF هستند و این روند هیچ نشانه‌ای از کند شدن را نشان نمی‌دهد. شما نیز می‌توانید GIF به اعضای خود در سایت خود ارائه دهید.

تنها چیزی که نیاز دارید افزونه BuddyPress Giphy است. این افزونه به کاربران شما امکان می‌دهد تصاویر متحرک GIF را به جریان، نمایه، گروه‌ها و نظرات BuddyPress اضافه کنند.

BuddyPress Giphy به شما کمک می کند تا یک انجمن جالب و وسوسه انگیز ایجاد کنید که در آن اعضا می توانند احساسات خود را به طور موثر با استفاده از GIF بیان کنند.

BuddyPress Moderation Pro

اجرای یک سایت اجتماعی شلوغ BuddyPress برای مبتدیان و حرفه ای ها کار آسانی نیست. دنده‌های زیادی در حال حرکت به سمت روغن هستند.

یکی از زمینه هایی که اغلب مدیران سایت معمولاً از آن غافل می شوند، محتوای نامناسب ارسال شده توسط کاربران رندی است. این منطقه ای است که قطعاً می توانید از کمک کاربران خود استفاده کنید.

BuddyPress Moderation Pro

افزونه BuddyPress Moderation پیوندها/دکمه‌هایی را به شما ارائه می‌دهد که به اعضا امکان می‌دهد محتوای تولید شده توسط کاربر نامناسب را پرچم‌گذاری کنند، اعلان‌های نظارت را اضافه کند (از طریق BuddyPress یا ایمیل)، به مدیران اجازه می‌دهد تا قبل از ایجاد کلیه فعالیت‌ها را تعدیل کنند. عمومی و موارد دیگر.

بعداً، مدیران سایت می‌توانند محتوای پرچم‌گذاری شده را در داشبورد مرکزی مشاهده کنند و اقدامات مربوطه را انجام دهند.

BuddyPress Profile Pro

گاهی اوقات، می خواهید فیلدهای سفارشی را اضافه کنید که به سادگی بخشی از BuddyPress نیستند. فیلدهای سفارشی به شما امکان می دهند اطلاعات بیشتری را در نمایه های اعضا اضافه و نمایش دهید.

افزونه BuddyPress Profile Pro دقیقاً برای همین هدف ایجاد شده است. به لطف این افزونه، مدیران سایت می توانند فیلدهای تکرارکننده را در نمایه های اعضا اضافه و نمایش دهند.

فیلدهای تکرار کننده می توانند هر چیزی مانند شماره تلفن اضافی، اطلاعات کاری، تحصیلات، مجموعه مهارت ها و غیره باشند.

وضعیت BuddyPress

شما احتمالاً هر کاری که از نظر انسانی ممکن است انجام می دهید تا تعامل در وب سایت BuddyPress خود را افزایش دهید، و این قابل ستایش است. ما به طور کامل از شما حمایت می کنیم.

و برای نشان دادن پشتیبانی همیشگی خود، افزونه فوق العاده ای را به شما معرفی می کنیم که با نام BuddyPress Status شناخته می شود. این یک راه حل ساده و در عین حال قدرتمند است تا جایی که تعامل افزایش می یابد.

BuddyPress Status-Reactions

وضعیت BuddyPress به اعضا امکان می دهد نماد/ایموجی و برچسب وضعیت را به نمایه خود اضافه کنند و به آنها امکان می دهد از طریق به روز رسانی وضعیت، حالات خود را بیان کنند. این افزونه به اعضا امکان می دهد آنچه را که در حال حاضر انجام می دهند، احساس خود را به اشتراک بگذارند و حتی در تمام فعالیت های سایت واکنش نشان دهند.

BuddyPress Status Settings

بهتر از همه می توانید نمادهای واکنش موجود در سایت خود را سفارشی کنید. از بین حالت ها، فعالیت ها، غذاها یا حتی نمادهای سفارشی سایت خود را انتخاب کنید. این یک راه عالی برای تنظیم گزینه‌ها برای جامعه شما است (به عنوان مثال، آووکادو و پیتزا ممکن است برای یک شبکه اشتراک‌گذاری دستور غذا منطقی‌تر از سایت طرفداران ورزش باشد).

کدهای کوتاه برای BuddyPress Pro

BuddyPress یک افزونه شبکه اجتماعی قوی برای ایجاد وب سایت های اجتماعی در وردپرس است. این ویژگی‌ها و گزینه‌های زیادی را برای ضربه زدن به زمین ارائه می‌دهد.

با این حال، وقتی صحبت از مدیریت کدهای کوتاه در سایت وردپرس شما به میان می آید، کوتاهی می کند. این امر می‌تواند شما را از نظر نمایش موارد در سایت شما به شدت محدود کند.

برای حل این مشکل، تیم Wbcom Designs افزونه Shortcodes for BuddyPress Pro را ایجاد کرد. اکنون، می‌توانید جریان‌های فعالیت، اعضا، گروه‌ها و هر چیز دیگری را در هر صفحه یا پستی با استفاده از کدهای کوتاه نمایش دهید.

علاوه بر این، Shortcodes for BuddyPress Pro دارای ویجت‌های Elementor برای نمایش جریان‌های فعالیت، فهرست اعضا و فهرست راهنمای گروه در هر نقطه از سایت شما است.

اکنون که می دانید چه چیزی در بسته انجمن BuddyPress گنجانده شده است، هزینه آن چقدر است؟

قیمت گذاری بسته انجمن BuddyPress

buddypress community bundle

افرادی در Wbcom Designs برنامه های قیمت گذاری ساده ای ارائه می دهند. شما یک مجوز یک سایت دارید که 199 دلار در سال به شما باز می گرداند، و مجوز برنامه نویس که هزینه آن 499 دلار در سال است. به‌روزرسانی‌های منظم را برای یک سال دریافت می‌کنید. همه افزونه های BuddyPress آینده برای مشتریان Bundle در دسترس خواهند بود.

اگر می‌خواهید برای یک برنامه مادام العمر (برخلاف برنامه‌های سالانه)، 999 دلار برای مجوز تک سایت و 1999 دلار برای مجوز برنامه‌نویس< تقسیم کنید. /strong>. شما به‌روزرسانی‌های مادام‌العمر را دریافت می‌کنید.

buddypress community bundle

اگر ترجیح می‌دهید هر افزونه را جداگانه بخرید، 39 دلار در سال/افزونه برای مجوز سایت واحد و 99 دلار در سال/افزونه برای < می‌پردازید. قوی>مجوز برنامه نویس.

buddypress community bundle pricing

همه طرح ها با پشتیبانی یک به یک از طریق ایمیل و سیستم بلیط ارائه می شوند. طرح مجوز یک سایت برای یک نصب وردپرس مناسب است و مجوز برنامه‌نویس برای چندین سایت وردپرس ایده‌آل است.

افزونه های بیشتر BuddyPress

Free BuddyPress Plugins

شایان ذکر است که Wbcom Designs همچنین تعداد زیادی افزونه های رایگان BuddyPress. در زمان نگارش، آنها 19 افزونه کاملاً رایگان (و بسیار عالی) بادی پرس را برای افزودن ویژگی های بیشتر به جامعه یا شبکه اجتماعی شما ارائه می دهند. این شامل وبلاگ‌های اعضا، کدهای کوتاه، انجمن خصوصی، مدیر شغل، نظرات، فیلترهای فعالیت و هزاران چیز دیگر می‌شود.

و اگر کمک یک به یک می‌خواهید، می‌توانید تیم Wbcom Designs را استخدام کنید< /a> برای توسعه و سفارشی سازی سایت. آنها به همه چیز وردپرس مسلط هستند، اما خدمات تخصصی برای BuddyPress، BuddyBoss، WooCommerce، LearnDash، EDD و سایر افزونه‌های محبوب را نیز ارائه می‌دهند.


BuddyPress تا آنجا که ایجاد انجمن‌ها در وردپرس است، پلتفرم کاملاً محکمی است. این افزونه ویژگی هایی مانند پروفایل اعضا، ثبت نام، گروه ها، جریان های فعالیت، پیام رسانی و موارد دیگر را به شما ارائه می دهد. این نرم افزار شبکه اجتماعی است که برای ایجاد سایت اجتماعی رویاهای خود به آن نیاز دارید.

در عین حال، کاستی هایی نیز دارد. اما این خیلی بد نیست به خصوص از آنجایی که BuddyPress روی وردپرس اجرا می شود – و همانطور که همه می دانیم – همیشه یک افزونه برای هر عملکردی که نیاز دارید وجود دارد. به این ترتیب، امیدواریم دقیقاً آنچه را که نیاز دارید در بسته انجمن BuddyPress< پیدا کنید. /a>.

آیا قبلاً از BuddyPress Community Bundle یا هر یک از افزونه ها استفاده کرده اید؟ اگر بله، تجربه شما چگونه بوده است؟ کدام افزونه های BuddyPress را دوست دارید؟ لطفاً در نظرات به ما اطلاع دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا