چطوری میشه

Yoast SEO و ادغام Wincher برای وردپرس

Yoast SEO و ادغام Wincher برای وردپرس

اگر وب سایت خود را در وردپرس مدیریت می کنید، مطمئناً محبوب ترین افزونه WP به نام Yoast SEO. این کمک می کند تا SEO را برای همه قابل فهم و آسان کند.

علاوه بر ده‌ها ویژگی مفید در Yoast SEO، از این پس می‌توانید حتی عملکرد آنلاین وب‌سایت خود را در مهم‌ترین عبارات کلیدی هدف به دلیل ادغام با Wincher دنبال کنید. این یک ردیاب رتبه کلمات کلیدی حرفه ای و ساده ترین راه حل برای به دست آوردن دقیق ترین داده های SEO است.

پس ارزش این ادغام برای کاربران وردپرس چیست؟ و چگونه می‌توانید از ردیابی عملکرد تلاش‌های بهینه‌سازی موتور جستجو در داخل افزونه Yoast SEO بهره ببرید؟

اجازه دهید اکنون به همه سؤالات پاسخ دهیم!

موضوع ادغام Yoast و Wincher

Yoast SEO plugin

به طور گسترده ای شناخته شده است که Yoast SEO به کاربران وردپرس کمک می کند تا اعتماد به نفس داشته باشند. در مورد تلاش‌های سئوی درون صفحه‌شان و بهینه‌سازی وبلاگ‌هایشان برای رتبه‌بندی بالاتر.

در سال 2020 آنها با Semrush شریک شدند. و این ادغام به کاربران Yoast این فرصت را داد تا یک کلمه کلیدی متمرکز را اضافه کنند که مایلند یک صفحه وب خاص یا یک پست پیدا شود و در نتایج جستجو رتبه بندی شود. اما اکنون، حتی می توانید نتایج حاصل از بازاریابی محتوای خود را ردیابی کنید و همچنین پیشرفت سئوی خود را با داده های دقیق کلمات کلیدی ارائه شده توسط Wincher دنبال کنید.

همچنین، ذکر این نکته مهم است که این ویژگی رایگان است اما محدود است. شما می توانید تا 5 کلمه کلیدی را در هر وب سایت کاملاً بدون هزینه اضافی ردیابی کنید، اما اگر می خواهید تا 10 هزار عبارت کلیدی را زیر نظر داشته باشید یا به عملکردهای بیشتری مانند به روز رسانی داده های درخواستی، ردیابی رقبا، API دسترسی داشته باشید، می توانید یک آزمایش رایگان ایجاد کنید. در wincher.com حساب کنید و خودتان ابزار را آزمایش کنید.

شرط می بندم اگر وب سایت خود را در وردپرس مدیریت می کنید قطعاً در مورد افزونه Yoast SEO شنیده اید. اما وینچر هنوز آنقدر معروف نیست. بنابراین، اجازه دهید مهم‌ترین اطلاعات را درباره دومین شرکت‌کننده این مشارکت عظیم در صنعت WP به اشتراک بگذاریم، بنابراین از ارزشی که می‌توانید رایگان دریافت کنید مطمئن باشید.

Wincher

Wincher یک ابزار SEO ساده است که در سوئد ایجاد شده است. همانطور که تیم آنها می گوید، ساده کردن نرم افزار سئو پیچیده سخت است، اما این هدف اصلی آنها در فرآیند ساخت یک ردیاب رتبه کلید واژه بود. تمرکز Wincher بر روی دقت داده‌ها است که به یک طراحی ساده و کاربرپسند تبدیل شده است. می توانم بگویم یکی از پیشروترین ردیاب های رتبه بندی کلمات کلیدی در بازار و قطعا ساده ترین ابزار سئو تا کنون است.

موضوع ادغام بر اساس تمایل دو شرکت با ارزش های مشابه برای آسان کردن سئو برای هر کاربر وردپرس است. بنابراین مهم نیست که در سئو حرفه ای هستید یا فقط سفر خود را با الگوریتم های موتور جستجو شروع می کنید، می توانید وب سایت خود را بهینه کنید و با ابزارهایی که بر اساس بهترین شیوه های بهینه سازی موتور جستجو ایجاد شده اند، یک وبلاگ موفق راه اندازی کنید.

Yoast چگونه با Wincher کار می کند؟

اگر یک پست وبلاگ جدید ایجاد می کنید یا می خواهید محتوای موجود خود را که در وردپرس ایجاد شده است بهینه کنید، مهم است که در مورد کلمات کلیدی که می خواهید برای آنها رتبه بندی شوید مطمئن شوید. نیازی به توضیح نیست که انجام تحقیق کلمات کلیدی مناسب چقدر اهمیت دارد. اما ردیابی عملکرد کلمات کلیدی خود در طول زمان چندان ضروری نیست.

بنابراین اگر از افزونه Yoast SEO استفاده می‌کنید، فقط به برگه «ردیابی عملکرد SEO» بروید و ادغام Wincher را فعال کنید. سپس برای هر پست وبلاگ یا یک URL خاص، می توانید یک کلمه کلیدی یا چند عبارت کلیدی اضافه کنید و اگر انتخاب درستی کرده اید، حدس بزنید. در عرض چند ثانیه، عملکرد و نتایج تلاش‌های SEO خود را برای آن کلمات کلیدی خواهید دید.

بیایید به اسکرین شات نگاه کنیم تا اطلاعاتی را که می‌توانیم از Wincher برای بهبود سئوی خود در وردپرس دریافت کنیم:

Yoast & Wincher for SEO

روشن کردن به این معنی است که Wincher موقعیت وب سایت شما را در Google برای آن کلمه کلیدی خاص دنبال می کند و داده ها را روزانه به روز می کند. هر زمان که بخواهید می توانید تنظیمات را تغییر دهید.

کلمه کلیدی با نماد ستاره عبارت کلیدی تمرکز برای این صفحه وب یا یک پست وبلاگ است. اما افزودن عبارات کلیدی بیشتر مفید است، بنابراین می‌توانید تغییرات در موقعیت‌های همه کلیدواژه‌های مهم را مشاهده کنید.

در ستون بعدی، می‌توانید موقعیت دقیق صفحه وب شما برای آن کلمه کلیدی را ببینید. داده ها تازه هستند زیرا Wincher داده ها را هر 24 ساعت به روز می کند. اگر می خواهید موقعیت را به صورت دستی بازخوانی کنید، باید یک حساب کاربری معمولی Wincher ایجاد کنید.

به‌علاوه، می‌توانید پویایی موقعیت‌ها را در نمودار Position در طول زمان بررسی کنید. این ایده خوبی است که تغییرات را رصد کنید تا از عملکرد آن آگاه شوید، نحوه واکنش موتور جستجو به تلاش‌های سئوی شما را آزمایش کنید و مراحل بعدی را بر اساس داده‌ها برنامه‌ریزی کنید. این ویژگی همچنین برای نظارت بر اینکه چگونه به‌روزرسانی‌های الگوریتم‌های Google بر وب‌سایت شما تأثیر می‌گذارد و به سرعت واکنش نشان می‌دهند، مفید است.

اگر نیاز به دریافت اطلاعات روشن‌تر دارید، می‌توانید روی دکمه View کلیک کنید و به نسخه کامل Wincher بروید. در آنجا می‌توانید به عملکردهای حرفه‌ای‌تری دسترسی پیدا کنید: ردیابی رقبا، تحقیق کلمات کلیدی، ابزار SEO درون صفحه، API و غیره.

اجازه دهید به شما توصیه کنم این راهنمای کامل گام به گام برای کشف بیشتر در مورد نحوه فعال کردن این ویژگی رایگان در افزونه Yoast SEO و افزودن عبارات کلیدی.

مزایای کاربران WP

این ادغام برای یک صاحب وبلاگ معمولی که وب سایت را در وردپرس مدیریت می کند به چه معناست؟ ما می توانیم 4 نکته اصلی را که از آنها مزیت کسب می کنید برجسته کنیم.

1. نتیجه بازاریابی محتوای خود را بسنجید

مهم نیست که اگر از نتیجه آن آگاه نباشید، چقدر تلاش می کنید تا محتوای عالی بهینه شده برای سئو را برای وب سایت خود ایجاد کنید. واکنش گوگل به نسخه جدید یا موجود شما چگونه است؟ یک پست وبلاگ خاص چقدر ترافیک می آورد؟ و کدام تلاش های بازاریابی محتوا نتیجه می دهد؟ ردیابی روزانه عملکرد کلمات کلیدی خود می تواند به پاسخ به این سؤالات کمک کند و به شما امکان می دهد تصمیمات مبتنی بر داده بگیرید.

2. به کلمات کلیدی مناسب بچسبید

متأسفانه، دنبال کردن کلمات کلیدی اشتباه ممکن است صدها یا حتی هزاران دلار هزینه داشته باشد. شما زمان و منابع زیادی را سرمایه گذاری می کنید، بنابراین انتخاب استراتژی مناسب ضروری است.

ردیابی رتبه می تواند به شما کمک کند تا تغییرات را رصد کنید، ببینید کدام استراتژی جواب داده یا شکست خورده است، و در پایان عبارات کلیدی مناسب را برای کار انتخاب کنید. متأسفانه، هیچ مسیر درستی برای سئو وجود ندارد، بنابراین منعطف بودن چیزی است که برای رشد آنلاین به آن نیاز داریم.

3. پیشرفت SEO خود را در پنل مدیریت WP خود ردیابی کنید

راحتی و سادگی – این همان چیزی است که در مورد نرم افزارهای مختلف سئو به آن نیاز داریم. وقتی در یک ابزار جدید مشترک می شوید، بدیهی است که باید زندگی شما را آسان تر کند. به همین دلیل است که فکر می کنم داشتن همه داده ها در یک مکان بسیار مفید است.

مدیریت وبلاگ خود و ردیابی عملکرد آن به طور مستقیم در داشبورد مدیریت وردپرس می تواند به تمرکز بر روی مهمترین چیزها کمک کند.

4. نظارت بر نحوه ارزش گذاری گوگل برای وب سایت شما

الگوریتم های موتور جستجو برای همیشه در حال تغییر هستند. به عنوان مثال، در سال 2021 گوگل یک به روز رسانی اصلی منتشر کرده است که بر رتبه بندی میلیون ها وب سایت تأثیر گذاشته است. آیا افتی در رتبه بندی مشاهده کرده اید؟ یا احتمالاً خوش شانس بودید که رشد موقعیت های آنلاین خود را مشاهده کردید؟

به هر حال، بدون آگاهی از عملکرد آنلاین خود برای گروهی از کلمات کلیدی، صفحات محصول یا پست های وبلاگ، تقریباً نسبت به واکنش موتورهای جستجو کور هستید.

نظارت منظم بر رتبه‌بندی‌هایتان می‌تواند به شما کمک کند تا بفهمید کدام دسته از URL‌ها تحت تأثیر Google قرار گرفته‌اند، ارتباط متقابل را پیدا کنید و یک استراتژی جدید برای حفظ روابط خوب با موتورهای جستجو ایجاد کنید.


دیدن اینکه ابزارهای مورد علاقه ما چگونه در حال توسعه هستند و ارزش بیشتری از آنچه ما انتظار داریم ارائه می دهند، همیشه خوب است. به نظر من، مشارکت افزونه Yoast SEO WordPress و Wincher Rank Tracker نمونه خوبی از نحوه ارائه خدمات بیشتر به کاربران است.

یک ویژگی جدید افزونه را خودتان تست کنید. این کاملا رایگان است، اما ارزش داده ها قابل توجه است.

ما به نظرات شما در مورد این ادغام علاقه مندیم. چگونه ترجیح می دهید عملکرد آنلاین خود را نظارت کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا