چطوری میشه

JetFormBuilder: فرم های جذاب برای وردپرس

JetFormBuilder: فرم های جذاب برای وردپرس

فرم ها بخش مهمی از وب سایت وردپرس شما هستند. هیچ کمبودی در افزونه های فرم برای وردپرس وجود ندارد. اما همه پلاگین های فرم یکسان ایجاد نشده اند. برخی از آنها فقط عملکرد اولیه را دارند. برخی دیگر از نظر ویژگی‌ها بیشتر ارائه می‌دهند، اما تنظیم آن می‌تواند پیچیده باشد.

و سپس فرم‌هایی وجود دارند که همه ویژگی‌های لازم را دارند اما فاقد سبک و گزینه‌های سفارشی‌سازی هستند. علاوه بر آن، افزونه‌های فرم جدید همیشه به مخزن افزونه اضافه می‌شوند.

JetFormBuilder یکی از این افزونه‌ها است. این یک افزونه نسبتاً جدید است که نه تنها تمام ویژگی های ضروری فرم را ارائه می دهد، بلکه ایجاد فرم های شیک را نیز آسان می کند. در این بررسی، نگاهی به ویژگی‌های اصلی آن و آنچه که به جدول می‌آورد خواهیم انداخت.

JetFormBuilder چیست

JetForm Builder Plugin

JetFormBuilder خود را به عنوان فرم ساز پویا وردپرس معرفی می کند که به شما امکان می دهد فرم های گوتنبرگ را به صورت بصری بسازید. این نیازی به کدنویسی ندارد و برای ایجاد فرم‌های ساده و همچنین پیچیده به رابط جداگانه نیاز ندارد.

چرا از JetFormBuilder استفاده کنیم؟

این افزونه دارای بیش از 21 فیلد فرم است و ایجاد انواع فرم های مختلف را آسان می کند: فرم های تماس، فرم های نظرسنجی، فرم های پرداخت و موارد دیگر. نسخه رایگان را می توان از مخزن رسمی دانلود کرد. چیزی که این افزونه فرم را بسیار جذاب می کند این واقعیت است که ویژگی های زیادی را در نسخه رایگان ارائه می دهد.

یکی دیگر از دلایل متمایز شدن این افزونه این واقعیت است که مستقیماً با گوتنبرگ ادغام می شود. در واقع، برای ساخت فرم خود، از ویرایشگر و بلوک های گوتنبرگ برای افزودن فیلدهای فرم استفاده می کنید. سپس می توانید به راحتی فرم را به عنوان یک بلوک در ویرایشگر گوتنبرگ وارد کنید.

ویژگی های اصلی JetFormBuilder

JetFormBuilder دارای تعداد قابل توجهی از ویژگی‌ها است که شامل توانایی ساخت فرم‌های چند مرحله‌ای، ادغام فرم شما با پلتفرم‌های بازاریابی ایمیلی، و راه‌اندازی اقدامات مختلف پس از ارسال است.

فیلدهای فرم

JetForm Builder Form Fields

JetFormBuilder دارای بیش از 21 نوع فیلد فرم است. این شامل فیلدهای متنی، فیلدهای ناحیه متن، دکمه‌های رادیویی، فیلدهای چک باکس، شماره، فیلدهای تاریخ، فیلدهای محاسبه‌شده و موارد دیگر است. به لطف این شما می توانید انواع فرم های مختلف از جمله:

را بسازید

  • فرم های تماس
  • نظرسنجی
  • فرم های درخواست کارمند
  • فرم‌های ثبت‌نام و رزرو
  • فرم‌های پرداخت
  • فرم های کمک مالی

برای بهتر کردن اوضاع، همه اینها با افزونه JetFormBuilder به صورت رایگان در دسترس است.

منطق شرطی

JetFormBuilder از منطق شرطی نیز پشتیبانی می کند. این بدان معناست که بسته به نحوه پر شدن فیلدهای فرم قبلی، می توانید فیلدهای فرم خاصی را نشان دهید. این به شما امکان می‌دهد فرم‌های شخصی‌سازی‌شده‌تری ایجاد کنید.

علاوه بر انتخاب نمایش، پنهان کردن یا فعال کردن فیلدهای فرم خاص، می‌توانید از منطق شرطی نیز برای تنظیم اقدامات پس از ارسال برای فرم‌های خود استفاده کنید.

فرم های چند مرحله ای

MultiStep Form Jet Form Builder

پر کردن برخی از فرم ها آسان و ساده است. اما اگر می خواهید یک فرم درخواست کارمند یا یک فرم نظرسنجی ایجاد کنید، این فرم ها معمولا طولانی تر هستند. فرم‌های طولانی می‌توانند برای کاربران ترسناک باشند و کمتر احتمال دارد آن‌ها را تکمیل کنند.

یکی از راه‌های مبارزه با این موضوع و افزایش نرخ ارسال فرم، ایجاد یک فرم چند صفحه‌ای است. این باعث می‌شود فرم کوتاه‌تر به نظر برسد و بازدیدکنندگان شما بیشتر آن را تکمیل کنند.

افزونه JetFormBuilder به شما این امکان را می دهد که به راحتی صفحات را به فرم های خود اضافه کنید. بازدیدکنندگان شما به راحتی می توانند پیشرفت خود را پیگیری کنند و ببینند چند صفحه در فرم باقی مانده است.

اقدامات پس از ارسال

آیا تا به حال فرمی را در یک وب سایت پر کرده اید و در این فکر کرده اید که آیا ارسال انجام شده است؟ این اغلب اتفاق می افتد و بهترین تجربه کاربری را ارائه نمی دهد. اینجاست که اقدامات پس از ارسال وارد می‌شوند.

با یک اقدام پس از ارسال، می‌توانید به راحتی کاربران را به صفحه‌ای هدایت کنید که به آنها می‌گوید ارسال آنها دریافت شده است و در مرحله بعد چه کاری باید انجام شود.

JetFormBuilder اقدامات مختلفی دارد که می توانید آنها را تنظیم کنید که پس از ارسال فرم فعال می شوند. به عنوان مثال، می توانید:

  • یک پست جدید با استفاده از داده های ارسال شده در فرم ایجاد کنید
  • کاربران جدید را از فرم های ارسالی اضافه کنید یا نمایه های کاربر موجود را به روز کنید
  • کاربران را به صفحه تشکر یا هر صفحه دیگری در سایت خود هدایت کنید
  • ارسال داده‌های فرم به هر برنامه شخص ثالثی با استفاده از ادغام Zapier یا Integromat
  • کاربران را به لیست ایمیل خود اضافه کنید.

ادغام بازاریابی ایمیل

Email Marketing Integrations JetForm

بسیاری از وب‌سایت‌های کسب‌وکار به شما این امکان را می‌دهند که در فهرست ایمیل‌شان مشترک شوید، زیرا در حال پر کردن فرمی در سایت خود هستید. JetFormBuilder همین قابلیت را به شما می دهد. خارج از جعبه، با Mailchimp، ActiveCampaign، و GetResponsive که برخی از محبوب ترین پلتفرم های بازاریابی ایمیلی هستند، ادغام می شود.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که کلید API را برای پلتفرم دلخواه خود وارد کنید و سپس هنگام ایجاد فرم خود، ادغام را انتخاب کنید.

پذیرش پرداخت ها با فرم های شما

زیبایی وردپرس این است که به لطف افزونه ای مانند WooCommerce می توانید به راحتی محصولات و خدمات را با آن بفروشید. با این حال، اگر فقط یک محصول برای فروش دارید یا یک سرویس ساده و سرراست دارید، WooCommerce ممکن است بیش از حد باشد.

خوشبختانه، با JetFormBuilder می توانید به راحتی پرداخت ها را در فرم های خود بپذیرید. این افزونه با PayPal و Stripe. علاوه بر پرداخت‌ها، اگر یک سازمان غیرانتفاعی هستید، می‌توانید فرم‌های کمک مالی را نیز تنظیم کنید.

ویژگی های کاربر پسند

به غیر از ویژگی‌های ذکر شده در بالا، JetFormBuilder دارای تعدادی ویژگی کاربرپسند است که می‌تواند نرخ ارسال فرم شما را افزایش دهد. برای شروع، JetFormBuilder دارای اعتبارسنجی فرم داخلی است تا بازدیدکنندگان شما به راحتی ببینند که آیا فراموش کرده اند یک فیلد را پر کنند یا اطلاعات اشتباهی را در فیلد وارد کرده اند.

علاوه بر آن، به لطف فیلدهای محاسبه شده، آنها به راحتی می توانند هزینه یک محصول یا خدمات خاص را مشاهده کنند. این به ویژه اگر در حال ایجاد فرم‌های رزرو هستید که قیمت نهایی به موارد انتخاب شده بستگی دارد.

سایر ویژگی های کاربر پسند عبارتند از:

  • مقادیر فرم از پیش پر شده با ابرداده که از پنل مدیریت به صورت پویا بیرون کشیده شده است
  • متن‌های متغیر برای کمک به کاربران در درک نوع اطلاعاتی که باید در فیلدهای جداگانه وارد کنند
  • نشانگر مرحله تا بازدیدکنندگان بدانند در فرآیند ارسال فرم کجا هستند
  • فرم‌های چند ستونی برای تطابق بهتر با صفحه

چگونه با JetFormBuilder یک فرم بسازیم

بنابراین اکنون که دیدید افزونه JetFormBuilder چه چیزی ارائه می دهد، بیایید نگاهی گذرا به نحوه ساخت فرم با آن بیاندازیم.

با رفتن به Plugins > Add New شروع کنید و را جستجو کنید. JetFormBuilder (رایگان از طریق دایرکتوری افزونه وردپرس در دسترس است). افزونه را طبق معمول نصب و فعال کنید. سپس، روی JetFormBuilder > افزودن جدید کلیک کنید.

Building a form with JetForm Builder

همانطور که قبلا ذکر شد، JetFormBuilder از ویرایشگر گوتنبرگ استفاده می کند. برای افزودن یک فیلد جدید به فرم خود، روی علامت + کلیک کنید و JetForm را جستجو کنید. سپس تمام فیلدهای فرم موجود را خواهید دید.

وقتی یک فیلد را اضافه کردید، می‌توانید گزینه‌های آن فیلد و همچنین تنظیمات فرم مختلف را پیکربندی کنید. همچنین در اینجاست که می‌توانید اقدامات پس از ارسال را تنظیم کنید و فرم خود را با پلتفرم بازاریابی ایمیلی خود مرتبط کنید.

وقتی کارتان تمام شد، فرم را منتشر کنید. سپس می توانید آن را با بلوک JetForm Gutenberg به هر صفحه در سایت خود اضافه کنید.

و اگر می‌خواهید JetFormBuilder را برای خودتان تسویه‌حساب کنید، نمایشی زنده آن را بررسی کنید. می تواند یک فرم معمولی یا چند مرحله ای را مشاهده و آزمایش کند.

قیمت

همانطور که قبلا ذکر شد، JetFormBuilder را می توان به صورت رایگان از مخزن رسمی دانلود کرد. متوجه خواهید شد که تمام ویژگی‌های اصلی موجود در نسخه رایگان برای کمک به ایجاد فرم‌های قوی بیش از اندازه کافی هستند.

Premium Features

با این حال، این افزونه دارای یک نسخه ممتاز است که ویژگی های پیشرفته تری را ارائه می دهد. افزونه‌های JetFormBuilder شامل ادغام با فرم‌های پرداخت WooCommerce، پلتفرم‌های بازاریابی ایمیل اضافی، توانایی محدود کردن است. پاسخ‌های فرم، فرم‌های زمان‌بندی و موارد دیگر. نسخه حرفه ای این افزونه تنها 39 دلار در سال برای یک وب سایت و فقط 79 دلار در سال برای وب سایت های نامحدود هزینه دارد. این یک سرمایه گذاری عالی برای جعبه ابزار طراحی وب شما می کند.

حکم نهایی: آیا JetFormBuilder ارزشش را دارد؟

JetFormBuilder یک تازه وارد در صحنه افزونه فرم وردپرس است، اما به این معنی نیست فاقد ویژگی ها برعکس، نسخه رایگان این افزونه تعداد قابل توجهی از ویژگی‌ها را ارائه می‌کند که افزونه‌های قابل مقایسه برای آن هزینه می‌دهند.

این افزونه استفاده آسان است و با سازگاری گوتنبرگ کار می‌کند، بنابراین می‌توانید فرم‌های خود را در همان مکانی که صفحات خود را می‌سازید بسازید. این باعث می شود که ببینید چگونه فرم در طرح بندی کلی صفحه قرار می گیرد.

نسخه رایگان افزونه دارای بیش از اندازه کافی ویژگی برای ساخت فرم های ساده و پیچیده است. با این حال، اگر به یکپارچگی خاصی نیاز دارید، قطعا ارزش سرمایه گذاری در نسخه پریمیوم افزونه را دارد. به طور کلی، ما احساس می کنیم که JetFormBuilder قطعا یکی از بهترین گزینه های فرم ساز در بازار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا