آیا تغییرات قالب وردپرس می تواند بر رتبه گوگل تاثیر بگذارد؟

آیا تغییرات قالب وردپرس می تواند بر رتبه گوگل تاثیر بگذارد؟

موضوع وب‌سایت شما به موتورهای جستجو مانند Google اجازه می‌دهد بدانند چه نوع محتوایی را به مخاطبان خود ارائه می‌دهید. بهترین تم های وردپرس همچنین به بازدیدکنندگان شما این امکان را می دهد که به راحتی در طرح بندی شما حرکت کنند و به سرعت نوع محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند. برای. از رنگ‌ها و فونت‌های جدید گرفته تا سبک‌ها و طرح‌بندی‌های چشمگیر، یک تم وب‌سایت جدید هم راهی عالی برای اطلاع موتورهای جستجو برای اطلاع از محتوای سایت شما و هم افزایش قابلیت ناوبری آن است.

از طرف دیگر، تغییر یا ارتقاء تم سایت شما نیز می‌تواند بر رتبه‌بندی آن در موتورهای جستجو تأثیر بگذارد. به خصوص اگر کسب و کار شما برای ایجاد بخش بزرگی از بازدید و ترافیک ارگانیک خود به SEO متکی است، تغییرات در موضوع وب سایت شما می تواند عواقب گسترده ای برای رتبه بندی SEO شما داشته باشد. برای این منظور، بیایید نگاهی به بزرگترین دلایلی بیندازیم که چرا کاربران باید (یا نباید) مضامین وردپرس سایت خود را تغییر دهند و همچنین بهترین راه‌ها برای تغییر مضامین بدون تأثیر منفی بر رتبه‌بندی SEO.

چه زمانی منطقی است که تم خود را تغییر دهید؟

قبل از اینکه به روش‌هایی بپردازیم که تغییرات تم می‌تواند بر سئوی شما تأثیر بگذارد، اجازه دهید به طور خلاصه به چند دلیل که ممکن است بخواهید در وهله اول تم خود را تغییر دهید، توضیح می‌دهیم. برای شروع، بسیاری از کسب و کارهایی که سایت های خود را راه اندازی می کنند، از سرعت بارگذاری پایین سایت خسته و خسته شده اند. سایت‌هایی که آهسته بارگذاری می‌شوند اغلب به پرش بالا منجر می‌شوند نرخ‌ها، زیرا کاربران ممکن است تصمیم بگیرند که زمانشان بهتر است در سایت سریع‌تری صرف شود.

مضامین وردپرس که به صورت حرفه‌ای کدگذاری و مدیریت می‌شوند می‌توانند به بهبود سرعت بارگذاری صفحات شما و کاهش نرخ پرش کاربر کمک زیادی کنند. سرعت بارگذاری بهتر باعث رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجو مانند گوگل می شود، بنابراین، اگر وب سایت شما از زمان بارگذاری کند رنج می برد، ایده خوبی است که مراقب تم های موجود از منابع معتبر و معتبر باشید. این تم‌ها بسیار واکنش‌گرا هستند، که منجر به عملکرد بهتر سایت و در نهایت تجربه کاربری بهتر می‌شود.

در مورد تجربه کاربر، تم های جدید وردپرس می توانند طراحی سایت شما را بسیار بهبود بخشند و متعاقباً تجربه کاربری که سایت شما به بازدیدکنندگان ارائه می دهد، عامل بزرگ دیگری است که بر رتبه شما در گوگل و سایر موتورهای جستجوی محبوب تأثیر می گذارد.

طراحی سایت جدید و بهبود یافته و تجربه کاربری برای سایت‌های کوچک و بزرگ ارزشمند است و به ویژه برای وب‌سایت‌هایی که توسط مشاغل کوچک و حتی فریلنسرهای مستقل اداره می‌شوند مفید است.

تم های رایگان سایت وردپرس برای مترجمان آزاد و مشاغل کوچک اغلب دارای طرح‌های ساده و ساده هستند که به کاربران اجازه می‌دهد محتوا را برجسته کنند. علاوه بر این، بسیاری از مضامین رایگان وردپرس سازگار با سئو هستند و قابلیت‌های سئو داخلی را ارائه می‌دهند که دستیابی به رتبه‌بندی بالا در موتورهای جستجو را امکان‌پذیر می‌سازد.

در عین حال، انتخاب یک تم ممتاز (مانند تم کل خود WPExplorer) نیز می تواند تصمیم خوبی باشد. در این مورد، شما برای ویژگی‌های بیشتر و همچنین پشتیبانی از سوی توسعه‌دهنده (اگر در نهایت نیاز به کمک داشته باشید) هزینه پرداخت می‌کنید. تم‌های ممتاز بعلاوه بیشتر به‌روزرسانی می‌شوند، بنابراین طرح زمینه و در نتیجه طراحی وب‌سایت شما باید همیشه امن و با نسخه‌های مرورگر فعلی سازگار باشد.

چگونه تغییرات تم می تواند بر سرعت سایت تأثیر بگذارد

ما اکنون می دانیم که تغییرات در قالب وردپرس سایت شما می تواند در واقع بر سرعت بارگذاری آن تأثیر می‌گذارد، که به نوبه خود می‌تواند بر رتبه‌بندی Google شما تأثیر بگذارد. اما چرا؟ بیشتر اوقات به این دلیل است که یک موضوع وب‌سایت جدید با دارایی‌هایی مانند اسکریپت‌ها و سایر ویژگی‌های پویا همراه است که مستقیماً بر سرعت وب سرور و در نتیجه بر سرعت بارگذاری وب‌سایت شما تأثیر می‌گذارد.

ممکن است با خود فکر کنید، “خوب، چرا فقط یک تم وب سایت با ویژگی های کمتری که سرعت سایت را کاهش نمی دهد انتخاب نکنید؟” متأسفانه، به این سادگی نیست. بسیاری از ویژگی‌های پویا و داخلی که تم‌های خاص ارائه می‌کنند فروش در نظر گرفته می‌شوند محتوای فعال. محتوای فعال‌سازی فروش به اشکال مختلف وجود دارد، اما اغلب به ویژگی‌هایی مانند برگه‌های محصول و اسکریپت‌های فروش اشاره دارد. چشم پوشی از این محتوا چندان منطقی نیست زیرا می تواند بر نرخ تبدیل مشتری شما تأثیر مثبت بگذارد، اما استفاده از موضوعی با ویژگی های بسیار زیاد که سرعت سایت شما را تحت تاثیر قرار می دهد نیز ایده بدی است.

صاحبان وب‌سایت می‌توانند با انتخاب تم‌های با کیفیت که نیازهای آن‌ها را برآورده می‌کند، بین محتوای غنی وب‌سایت و زمان‌های بارگذاری پاسخگو تعادل ایجاد کنند. به عنوان مثال، یکی از گزینه‌ها این است که تم‌های سبک وزن و رایگانی را انتخاب کنید که امکانات اضافی داخلی زیادی ندارند. قالب‌های وردپرس سبک وزن GPL معمولاً از پیش بسته‌بندی نمی‌شوند با تکه‌های کد پنهانی که می‌توانند به‌طور ناخواسته از بین بروند. زمان بارگذاری سایت شما آنها همچنین تنظیمات سفارشی‌سازی را ارائه می‌کنند که به شما امکان می‌دهد محتوایی را که می‌خواهید در وب‌سایت خود نمایش دهید تنظیم کنید و معمولاً به عناصر پرمصرف و پویا زیاد متمایل نمی‌شوند.

گزینه دوم انتخاب تمی با قابلیت غیرفعال کردن ویژگی‌هایی است که استفاده نمی‌شوند. قالب وردپرس Total یک انتخاب عالی است زیرا یک پنل تم سفارشی را ارائه می دهد. می توانید هر ویژگی را که نیاز ندارید غیرفعال کنید. به عنوان مثال، اگر از آنها استفاده نمی‌کنید، می‌توانید انواع پست سفارشی کارکنان یا نمونه کارها را غیرفعال کنید یا اگر نمی‌خواهید در سایت خود اسکریپت‌های شکلک را حذف کنید. در صورتی که می‌خواهید منابع مورد استفاده سایت خود را کاهش دهید، طرح زمینه نیز به گونه‌ای کدگذاری شده است که با یا بدون صفحه‌ساز عالی کار کند.

در هر صورت، اگر به یک تم سایت جدید نیاز دارید اما نمی‌خواهید سرعت سایت خود را قربانی کنید، مهم است که یک تم خوب انتخاب کنید.

چگونه تغییرات تم می تواند بر تجربه کاربر تأثیر بگذارد

کیفیت طراحی وب سایت شما و تجربه کاربری مستقیماً با کارایی سئو آن در ارتباط است. ممکن است با استفاده از یک طرح زمینه جدید رتبه خود را در Google بهبود بخشید، اما اگر مراقب نباشید به همین راحتی می تواند آن را بدتر کند.

بیش از همه، طراحی وب‌سایت شما باید تجربه کاربری داشته باشد که ناوبری و طرح‌بندی معقول را در اولویت قرار دهد. وب‌سایت‌هایی که طرح‌های پرمشغله‌ای با تعداد زیادی تبلیغات پاپ‌آپ و نوارهای پیمایش غیرمعمول دارند، برای مثال، می تواند کاربران شما را تحت تأثیر قرار دهد و تأثیر منفی بر سئوی شما بگذارد.

یک جزء کلیدی تجربه کاربر مدرن، طراحی اول تلفن همراه است. اگر به فکر به‌روزرسانی موضوع سایت خود هستید، به احتمال زیاد فضایی برای بهبود تجربه کاربران تلفن همراه خود دارید. تم جدید شما باید به طور ایده آل به شما اجازه دهد که طرح جدید خود را از چشم یک کاربر تلفن همراه نمونه سازی کنید. این به شما این فرصت را می‌دهد تا مطمئن شوید که طراحی شما برای کاربرانی که در ابتدا از تلفن همراه استفاده می‌کنند پاسخگو است و تجربه‌ای را ارائه می‌دهد که بدون در نظر گرفتن دستگاهی که کاربران شما در آن هستند، یکپارچه است.

اما شما همچنین نمی‌خواهید در طراحی زیاد صرفه‌جویی کنید، مبادا کاربرانتان از وب‌سایت شما و محتوایی که ارائه می‌کند احساس غفلت کنند.

هنگام انتخاب تم جدید وردپرس که هر دوی شما را بهبود می بخشد نکات طراحی وردپرس زیر را در نظر داشته باشید. تجربه کاربر و همچنین رتبه‌بندی موتور جستجوی شما: در صورت شک، از تمی استفاده کنید که طرحی با عرض کامل با رنگ‌ها و تایپوگرافی برجسته، عناصر ناوبری با کاربری آسان و قابل تنظیم، و یک ویژگی ارائه می‌کند. کادری که نوع محتوایی را که وب سایت شما نمایش می دهد به کاربران شما نشان می دهد.

این روزها، طراحی وب‌سایت و تجربه کاربری برخی از مهم‌ترین مؤلفه‌های موفقیت آنلاین پایدار هستند. یک تم جدید وردپرس برای وب سایت شما باید تجربه آنلاین بازدیدکنندگان شما را به یک تجربه یکپارچه و شهودی تبدیل کند بدون اینکه طراحی سایت خود را آنطور که می خواهید برای شما دشوار کند. قالب وردپرسی را انتخاب کنید که ابزارهای مختلفی را به شما ارائه می‌دهد که با آن می‌توانید به راحتی طراحی، تجربه کاربری و البته رتبه‌بندی خود در Google و نرخ تبدیل مشتری خود را بهبود بخشید.


انتخاب یک تم جدید وردپرس برای وب سایت شما می تواند یک فرآیند ساده باشد – تا زمانی که بدانید که چه جنبه هایی از وب سایت خود را می خواهید با یک موضوع جدید بهبود دهید و چگونه موضوع جدید شما ممکن است بر سئوی شما تأثیر بگذارد. تغییر در قالب وردپرس سایت شما چیزی بیش از یک لایه رنگ جدید در صفحه اصلی شماست. همچنین یک روش قابل اعتماد برای بهبود سرعت بارگذاری صفحه وب سایت شما و کاهش نرخ پرش شما است.

اگر به دلیل داشتن تم وب‌سایت متورم با سایتی کند مشکل دارید، ممکن است ایده خوبی باشد که از یک قالب وردپرس سبک وزن و بدون GPL استفاده کنید. به همان اندازه که صفحات با بارگذاری سریع برای موفقیت آنلاین شما مهم هستند، انتخاب های طراحی وب سایت و تجربه کاربری شما هستند. اگر آماده استفاده از یک تم جدید برای سایت خود هستید، باید یک تم وردپرس را انتخاب کنید که طرح های تمام عرض را با رنگ های برجسته و تایپوگرافی و همچنین عناصر ناوبری با کاربری آسان و کادرهای ویژگی را در اولویت قرار دهد که به شما امکان می دهد نشان دهید کاربران شما نوع محتوایی را که وب سایت شما برای آنها ذخیره کرده است.

خروج از نسخه موبایل