فرآیندهای ویرایشی را با گردش کار Oasis ساده کنید

فرآیندهای ویرایشی را با گردش کار Oasis ساده کنید

فکر می‌کنم وقتی می‌گویم: اجرای یک وب‌سایت وردپرس چالش برانگیز است، موافق خواهید بود. هر روز یک میلیون و یک کار وجود دارد که می تواند تقریباً هر کسی را دیوانه کند. یکی از زمینه‌هایی که بسیاری از صاحبان وب‌سایت را شکست می‌دهد، مدیریت گردش‌های کاری ویرایشی است، اگر نویسندگان، ویراستاران و ویراستاران زیادی دارید، بیشتر از آن استفاده کنید. تعداد زیادی محتوا.

معمولاً تلاش برای مدیریت دستی گردش‌های کاری تحریریه منجر به هرج و مرج می‌شود. اغلب اوقات، شما نمی دانید چه کسی روی چه چیزی کار می کند و آیا همه اعضای تیم هدف را درک می کنند یا خیر. در نتیجه، شما با محتوای شکسته و ناامیدی مواجه می شوید زیرا از منابع خود به نحو مطلوب استفاده نمی کنید و در نتیجه بر اهداف شما تأثیر منفی می گذارد.

بنابراین، چگونه با افزایش بهره وری از این مشکلات جلوگیری می کنید؟

شما از قدرت اتوماسیون کار استفاده می کنید. به جای اینکه تیم خود را به صورت دستی مدیریت کنید، می توانید کل فرآیند را با استفاده از یک افزونه درخشان مانند Oasis Workflow، موضوع بررسی امروز. این یک روش فوق‌العاده برای خودکارسازی گردش‌های کاری تحریریه‌تان است، بدون اینکه هزینه‌ها را خراب کنید.

در بخش‌های آینده، درباره گردش کار Oasis بیشتر می‌آموزیم، ویژگی‌هایی را پوشش می‌دهیم که افزونه را به محبوب هزاران سایت وردپرس تبدیل می‌کند، و اینکه چگونه Oasis Workflow به کسب و کار شما ارزش می‌افزاید. همچنین، لطفاً فراموش نکنید که نظرات خود را در قسمت نظرات در پایان به اشتراک بگذارید.

بدون مقدمه، قهوه بنوشید و بیایید نگاهی بیندازیم!

Oasis Workflow چیست؟

خب، عنوان و اسکرین شات به نوعی خلاصه می شود، اما آیا ما دوست نداریم درباره بهترین ابزارها بیشتر بیاموزیم؟ البته، ما انجام می دهیم. من قضاوت نمی‌کنم، اما شما احتمالاً از یادداشت‌های چسبنده، تخته‌های سفید و صفحه‌گسترده‌های نامرتب برای مدیریت گردش‌های کاری خود استفاده می‌کنید (یا مجبور به استفاده از آن هستید). به طور معمول، همه چیز به دلیل بی نظمی از کنترل خارج می شود.

در نهایت مراحل مهمی را در جریان کاری خود از دست می‌دهید، و خوب، همه چیز از آنجا به پایین می‌رود. در مواقع دیگر، تیم شما به دلیل حواس‌پرتی‌ها نمی‌تواند به کار خود ادامه دهد و در نهایت ضرب‌الاجل‌ها را از دست می‌دهید و محتوای ضعیف تولید می‌کنید. اکنون، ابزاری مانند Oasis Workflow همه آن تنگناها را با خودکار کردن گردش کار ویرایشی از بین می‌برد.

از زمان نگارش این مقاله، تقریباً 6 سال است که از Oasis Workflow در وبلاگ شرکتی خود استفاده می کنیم. گردش کار واقعی ما بسیار ساده است. – دیکامپایلر

این افزونه یک داشبورد متمرکز را برای مدیریت و سازماندهی گردش کار ویرایشی خود به شما ارائه می دهد. به همین سادگی. Oasis Workflow به‌جای اینکه گردش‌های کاری در همه جا وجود داشته باشد، روشی مدرن را به شما ارائه می‌کند تا روند ویرایش خود را به شیوه‌ای منظم در جریان نگه دارید.

در نتیجه، در زمان و هزینه زیادی صرفه جویی می کنید، بهره وری را افزایش می دهید، محتوای بهتری تولید می کنید، و همه اعضای تیم خود راضی هستند. تیم پشت سر Oasis Workflow (Nugget Solutions Inc.) یک نسخه 100٪ رایگان را به شما ارائه می دهد، بنابراین می توانید آب را بدون هیچ خطری آزمایش کنید. اساساً چیزی برای از دست دادن ندارید.

دریافت Oasis WorkFlow

طبق معمول، همیشه توصیه می کنیم طرحی را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما مناسب است. به علاوه، نسخه رایگان را فراموش نکنید. همه طرح ها با 30 روز ضمانت بازگشت پول ارائه می شوند.

اکنون می دانیم که با چه چیزی کار می کنیم. از نظر ویژگی ها چه انتظاری می توانید داشته باشید؟

روی کاری Oasis نکات برجسته کلیدی

یک ابزار اتوماسیون کار مانند Oasis Workflow باید کار شما را آسان‌تر کند نه سخت‌تر. این بدان معناست که شما به یک پلاگین با کاربری آسان نیاز دارید که با تمام ابزارهای مورد نیاز شما همراه باشد، اما بدون شکاف ویژگی. و حدس بزنید چه؟ Oasis Workflow ترکیبی عالی از سهولت و عملکرد است.

این چیزی است که باید انتظار داشت:

  • سازنده شهودی کشیدن و رها کردن – این احتمالاً چیزی است که در مورد گردش کار Oasis بیشتر از همه دوست دارید. افزایش گردش کار ویرایشی به سادگی 1-2-3 است. شما حتی یک خط کد نمی نویسید به این معنی که در عرض چند دقیقه فعال خواهید شد.
  • ویژگی ویرایش – برای به‌روزرسانی مقالات منتشر شده، لازم نیست به وضعیت «پیش‌نویس» برگردید. توجه داشته باشید، بازگشت به وضعیت «پیش‌نویس» پست شما را آفلاین می‌کند، که برای تجربه کاربر و سئو بد است. به لطف Oasis Workflow، می‌توانید یک پست را زمانی که هنوز آنلاین است، به‌روزرسانی کنید. این بدان معناست که زمان توقف برای مقالات زنده شما صفر است.
  • تاریخچه گردش کار – این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا عملکردهای کاربر و سیستم را که در هر گردش کار انجام می‌شوند، ضبط کنید. می‌توانید همه چیز از جمله نظرات مرور، وضعیت، مهرهای زمانی خروج از سیستم و موارد دیگر را ببینید. کاربران همچنین می توانند در صورت نیاز به راحتی مراحل خود را دوباره دنبال کنند.
  • گزارش‌ها – Oasis Workflow با گزارش‌های دقیق ارائه می‌شود که تکالیف جاری، ارسال‌های گردش کار و تکالیف را در تاریخ مقرر نشان می‌دهد. به این ترتیب، می‌توانید همیشه در بالای همه چیز بمانید.
  • موتور ارسال خودکار – با راه‌اندازی خودکار گردش کار خود بر اساس شرایط خاص، در زمان صرفه‌جویی کنید.
  • ادغام یکپارچه با ابزارهای مورد علاقه شما – مانند Elementor، Beaver Builder، bbPress، و WPBakery Page Builder.
  • پشتیبانی از نوع پست سفارشی – Oasis Workflow از انواع پست سفارشی پشتیبانی می‌کند به این معنی که می‌توانید با بیشتر از انواع پست پیش‌فرض وردپرس کار کنید.
  • کوتاه‌های جلویی – می‌توانید با استفاده از چند کد کوتاه، صندوق ورودی گردش کار خود را در قسمت جلویی وب‌سایت خود نمایش دهید.
  • انبوهی از افزونه‌های PRO – Oasis Workflow دارای افزونه‌های ممتازی است که به شما کمک می‌کند گردش‌های کاری ویرایشی خود را بیشتر گسترش دهید. درباره افزونه‌ها اینجا بیشتر بخوانید.
  • و خیلی چیزهای دیگر!

علاوه بر این، لازم به ذکر است که Oasis Workflow پشتیبانی شگفت انگیزی را ارائه می دهد. کافی است نگاهی گذرا به بررسی های افزونه بیندازید تا ببینید کاربران واقعی چه می گویند:

پلاگین عالی، پشتیبانی شگفت انگیز، حتی در شرایط سخت، تیم Oasis کار را آسان می کند. – decorprata

سایر بررسی‌های پلاگین Oasis Workflow جزئیاتی مانند پشتیبانی روزانه، کمک به راه‌اندازی یک سیستم نمایشی، افزودن ویژگی‌های جدید به افزونه و به سادگی پشتیبانی فوق‌العاده کلی. بنابراین با Oasis می توانید بدانید که در دستان خوبی هستید!

چرا از گردش کار Oasis در سایت وردپرس خود استفاده کنید

اکنون که می دانید Oasis Workflow چیست، چرا ممکن است از آن در سایت وردپرس خود استفاده کنید؟ بسته به اینکه چگونه کسب و کار خود را اداره می کنید معیارهای زیادی وجود دارد، اما در اینجا چند دلیل کلیدی وجود دارد که برجسته هستند.

صرفه جویی در زمان (و پول)

Automation نام بازی است، و با Oasis Workflow شما در زمان صرفه جویی می کنید و نیازی به مدیریت خرد تیم خود ندارید تا بتوانید روی کارهای دیگر تمرکز کنید. در اینجا چند مثال وجود دارد که در آن گردش کار Oasis می تواند سرعت کارها را افزایش دهد:

  • می‌توان گردش‌های کاری را برای تخصیص خودکار وظایف توسط نقش کاربر یا تیم ایجاد کرد و (در صورت فعال بودن) اعلان‌های ایمیلی برای ارسال پیام به افراد مناسب هنگام ایجاد تکالیف جدید ارسال کرد.
  • کاربرانی که روی تکالیف پست کار می کنند می توانند با استفاده از دکمه “ارسال به گردش کار” در ویرایشگر وردپرس، پست را به عنوان تکمیل کار ارسال کنند. این کار به طور خودکار پست را به مرحله بعدی گردش کار منتقل می کند، که می تواند برای بازبینی و تأیید فوری به یک ویرایشگر واگذار شود.
  • هنگامی که یک پست منتشر می‌شود، می‌توان یک اعلان ایمیل ارسال کرد تا به‌طور خودکار به نویسنده یا شاید تیم بازاریابی شما اطلاع دهد که یک پست زنده است. به این ترتیب آنها می توانند فوراً تبلیغات را شروع کنند.

همانطور که می‌بینید، Oasis Workflow با تسریع فرآیندهایی که تنظیم کرده‌اید، در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند. این به شما زمان بیشتری برای فعالیت‌های پول‌ساز می‌دهد، مانند جذب سرنخ، ایجاد محصولات و خدمات جدید یا سرمایه‌گذاری در بازاریابی.

بهبود بهره وری

از آنجایی که مسیری از قبل برای آنها مشخص شده است، تیم(های) شما می توانند به درستی کار کنند. ما در مورد صرفه جویی در زمان صحبت کردیم، اما Oasis Workflow همچنین سردرگمی در محل کار را کاهش می دهد که به نوبه خود می تواند بهره وری را بهبود بخشد.

جریان‌های کاری مشخص می‌کند که چه کسی باید روی تکالیف جدید کار کند و تکالیف در حال انجام تا چه حد است (به عنوان مثال، آیا یک پست تکمیل شده است؟ آیا در مرحله بازبینی است؟ آیا به به‌روزرسانی نیاز دارد؟). همچنین ورود به تیم را برای اعضای جدید آسان می‌کند زیرا تنها کاری که باید انجام دهند این است که تکالیفی را که برایشان ایمیل می‌شود شروع کنند و مراحل را همانطور که در گردش کار مشخص شده است کامل کنند.

همچنین، برای مدیران سایت (یا تیم مدیریت شما) توانایی بررسی تاریخچه گردش کار و دسترسی به گزارش های قابل دانلود بسیار مفید است. به این ترتیب آن‌ها می‌توانند ببینند که تیم‌ها روی چه چیزی کار می‌کنند، اگر تیم‌ها یا کاربران به طور مؤثر کار می‌کنند یا خیر و در یک نگاه، گلوگاه‌ها را شناسایی می‌کنند تا روند کار را بهبود ببخشند.

محتوای بهتری ایجاد کنید

با زمان بیشتر برای تولید، منطقی است که محصول نهایی کار بهتر شود. این به معنای محتوای بهتر برای وب سایت شما با ارزش سئوی بیشتر است. گردش کار می تواند به ساده سازی هر مرحله کمک کند – از طوفان فکری و تحقیق گرفته تا تولید محتوا، زمان بندی و حتی به روز رسانی. از آنجایی که هر یک از اعضای تیم روی کاری که به بهترین شکل انجام می دهند تمرکز می کنند، کیفیت محتوای وب سایت و بازاریابی شما مطمئناً افزایش می یابد.


جریان کاری ویرایشی ابزار قدرتمندی است تا جایی که مدیریت تیم و محتوای شما کار می کند. با این حال، روش‌های سنتی ایجاد سرمقاله‌ها اغلب بی‌اثر هستند، به همین دلیل است که شما به یک راه‌حل مدرن نیاز دارید که بتوانید آن را در چندین دستگاه مشاهده/مدیریت کنید و هر کجا که می‌روید ببرید.

اگر به دنبال ابزاری قوی برای خودکارسازی و ساده‌سازی گردش‌های کاری ویرایشی خود هستید، نمی‌توانید با Oasis Workflow توسط Nugget Solutions Inc. همانطور که می بینید به طور کلی برای کاربر و سازمان ارزش می افزاید و آن را به یک انتخاب عالی برای بهبود سایت وردپرس شما تبدیل می کند.

به این ترتیب، چگونه گردش کار تحریریه را در کسب و کار خود خودکار می کنید؟ سوال یا پیشنهادی دارید؟ لطفاً در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

خروج از نسخه موبایل