چگونه یک ایمیل تجاری برای سایت وردپرس خود ایجاد کنیم

چگونه یک ایمیل تجاری برای سایت وردپرس خود ایجاد کنیم

بحث قابل توجهی در مورد این جمله که ایمیل مرده است وجود داشته است. ما به این اختلافات نمی‌پیوندیم، بلکه فقط چند کلمه اضافه می‌کنیم. زنده باد ایمیل! هنوز فعال است و به خوبی کار می کند، و جای نگرانی نیست که ایمیل ناپدید می شود. به همین دلیل، یادگیری نحوه ایجاد یک ایمیل تجاری اضافی نخواهد بود.

زمانی که به زندگی روزمره خود ادامه می دهیم، به میزان حیاتی ایمیل در بخش شرکتی فکر نمی کنیم. بنابراین بهتر است اهمیت ایجاد پیام های عالی و حرفه ای را درک کنید. آنها قادر به تغییر و بهبود مسائل در سازمان شما هستند.

ایمیل یک ابزار بازاریابی قوی است. درک اینکه چرا ایمیل برای برند و تجارت شما بسیار مهم است ممکن است ارزشمند باشد. در اینجا چند دلیل وجود دارد.

  • ایمیل تجاری راهی سریع و موثر برای تعامل با تعداد زیادی از افراد است. اینها شامل مشتریان، مشتریان آینده، فروشندگان، کارمندان، مشاوران مالی و شرکت های شما در سراسر جهان می شود.
  • هر یک از ما ممکن است با برخی از موانع زبانی، تفاوت منطقه زمانی و مسائل دیگر روبرو شویم. بنابراین تلفن همیشه یک روش عملی برای برقراری ارتباط نیست.
  • ایمیل به شما امکان می دهد با افراد در سراسر جهان به شیوه ای سریع، شایسته و شخصی تعامل داشته باشید.

سرمایه‌گذاری از فرصت‌های بازاریابی، بدون هیچ هزینه‌ای برای شرکت در حین برقراری ارتباط با مشتریان در روند معمول رویدادها، یک امر ضروری است. اجازه دهید با هم بفهمیم که چگونه یک ایمیل تجاری ایجاد کنیم و چرا ارزش تلاش شما را دارد.

چرا از یک آدرس ایمیل تجاری استفاده کنید

داشتن یک ایمیل شخصی‌سازی شده به کسب‌وکار شما احترام فوری می‌دهد و این تصور را به شما منتقل می‌کند که در بخش خود مورد تایید هستید. مشتریان به احتمال زیاد قبل از پذیرش همکاری با یک شرکت، اعتبار را بررسی می کنند. آنها قبل از اینکه بتوانند آن را به عنوان دستیار خود در تکمیل خدمات یا ارائه محصول بپذیرند، باید ببینند که شرکت معتبر است. اگر می‌خواهید شرکت خود را در حوزه کاری خود به‌عنوان واجد شرایط و معتبر معرفی کنید، باید از یک آدرس ایمیل شخصی‌سازی شده استفاده کنید.

داشتن یک آدرس ایمیل شخصی سازی شده به معنای میزبانی شدن توسط همان شرکت قابل اعتمادی است که نام دامنه شما را مدیریت می کند. آدرس ایمیل شما، مانند سایت شما، از گواهینامه SSL و سایر روش های ایمنی محافظت می کند. هر گونه اطلاعات خصوصی که از طریق ایمیل منتقل می شود، ایمن و محافظت می شود.

یک آدرس ایمیل شخصی‌شده برای شما، کارمندان و مشتریانتان سریع‌تر است تا آن را حفظ کنید. بسیاری از افراد در باز کردن ایمیل از منبع ناشناس مردد هستند. ایمیل های ارسال شده از حساب های رایگان (مانند Gmail) ممکن است هرزنامه به نظر برسند و در پوشه سطل زباله گم شوند.

یک حساب ایمیل شخصی‌شده برای مدیریت به‌عنوان مالک شرکت نیز مناسب‌تر است. در عرض چند دقیقه، ممکن است حساب های جدیدی برای کارگران ایجاد کنید. همچنین می‌توانید ایمیل‌های موجود را مدیریت کنید و حساب‌های قدیمی را حذف کنید.

یک آدرس ایمیل شخصی‌شده ممکن است هر چیزی باشد که انتخاب می‌کنید و آن را بسیار انعطاف پذیر می‌کند. بر اساس مقیاس و ماهیت کسب و کارتان، ممکن است چندین آدرس ایمیل برای کارگران مختلف نیاز داشته باشید. داشتن حساب های ایمیل متمایز به مدیریت و سازماندهی شرکت شما کمک می کند.

چگونه یک آدرس ایمیل تجاری ایجاد کنیم

بنابراین – چگونه با یک حساب ایمیل تجاری شروع به کار می کنید؟ در اینجا چند گزینه آسان وجود دارد!

1. یک حساب ایمیل رایگان از طریق میزبانی خود ایجاد کنید

بسیاری از هاست های وردپرس حساب های ایمیل رایگان از جمله Bluehost، SiteGround، Nexcess و دیگران را ارائه می دهند. راه اندازی در بین هاست ها تقریباً مشابه است. به بخش مشتری یا کنترل پنل دسترسی پیدا کنید و یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید. سپس، باید یک آدرس ایمیل جدید تایپ کنید و از آن با یک رمز عبور قوی محافظت کنید.

پس از این، امکان مدیریت تنظیمات مختلف وجود خواهد داشت. اینها می توانند مقادیری برای سهمیه ایمیل شما، اضافه کردن نام مستعار ایمیل و موارد دیگر باشند.

2. یک ایمیل ممتاز با Google Workspace

ایجاد کنید

این گزینه ترجیحی ما است، زیرا در صورت تغییر میزبانی، نیازی به انتقال یا تنظیم مجدد ایمیل خود نخواهید داشت. شروع فضای کاری از 6 دلار در ماه و تنظیم پیچیده نخواهد بود.

  1. کنسول مدیریت را باز کنید. پانل مدیریت Google جایی است که مدیران سرویس‌های Google را برای کارمندان کنترل می‌کنند.
  2. یک ایمیل تجاری تنظیم کنید. اگر هنگام ثبت نام جیمیل را فعال نکردید، می توانید هر زمان که آماده بودید این کار را انجام دهید). برای ارسال پیام به سرورهای ایمیل Google، باید سوابق MX دامنه خود را تغییر دهید.
  3. داده‌ها را از حساب‌های Google Workspace کاربران خود وارد کنید. اینها شامل تقویم ها، ایمیل ها، مخاطبین و سایر جزئیات است.
  4. پس از این، شما آماده ایجاد و مدیریت تیم خود، کنترل جلسات و ایمیل های خود و استفاده از فضای ذخیره سازی ابری و اسناد آنلاین خواهید بود.

استفاده از ایمیل تجاری خود را از کجا شروع کنیم

بعد از یادگیری نحوه ایجاد یک ایمیل تجاری، وقت آن است که موارد استفاده از آن را مرتب کنید. مکان های زیادی برای استفاده از آدرس ایمیل جدید و حرفه ای شما وجود دارد، اما در اینجا چند ایده برای شروع شما وجود دارد.

در صفحه تماس شما

بسته به نحوه تنظیم فرم تماس شما، ممکن است لازم باشد ایمیل مدیریت وردپرس خود را به روز کنید یا ایمیل “اعلان ها” را برای افزونه فرم تماس خود ویرایش کنید. می‌تواند JetFormBuilder باشد تا پیام‌ها را در صندوق ورودی جدید شما دریافت کند.

JetFormBuilder همچنین دارای افزونه های بازاریابی ایمیلی است که جمع آوری و مدیریت داده های مشتری را آسان تر می کند:

  • MailerLite Action برای ایجاد کمپین های بازاریابی ایمیلی استفاده می شود؛
  • MailPoet لیست پستی شما را با طراحی فرم های اشتراک جذاب اجازه می دهد؛
  • ConvertKit می‌تواند درآمد حاصل از فهرست‌های پستی را افزایش دهد و دسترسی مخاطبان را افزایش دهد.

هنگام ارسال خبرنامه

این یک روش معمول برای مشاغل در سراسر جهان است که خبرنامه های ایمیلی را برای مصرف کنندگان واقعی یا بالقوه ارسال کنند. ایمیل های بازاریابی را از آدرس ایمیل کسب و کار خود در حالی که از یک سرویس بازاریابی ایمیلی ممتاز مانند MailChimp استفاده می کنید، ارسال کنید. در این مورد، فراموش نکنید که از یک الگوی ایمیل.

برای گسترش صنعت

ارتباط با ایمیل تکنیک برقراری ارتباط با مخاطبان مشخص از طریق ایمیل است. این هدف ممکن است یک مصرف کننده یا یک سرنخ باشد. با این حال، در زمینه بازاریابی دیجیتال یا سئو، بیشتر برای تماس با اینفلوئنسرها، همکاران صنعت یا افراد رسانه استفاده می شود. دسترسی به ایمیل یکی از اجزای اساسی هر برنامه بازاریابی است، اما دریافت پاسخ ممکن است دشوار باشد. بنابراین، هنگام تماس با دیگران در صنعت خود، از ایمیل تجاری خود استفاده کنید تا حرفه ای تر به نظر برسید.

در نمایه های اجتماعی

یکی از مزایای بی‌شمار رسانه‌های اجتماعی، فرصت ایجاد فهرست ایمیل شماست. حقیقت را بگوییم، این یکی از طبیعی ترین استراتژی ها برای گسترش لیست اشتراک ایمیل شماست. بنابراین رسانه های اجتماعی خود را به روز کنید تا نشانی ایمیل جدید شما را نشان دهد.


ارتباطات ایمیلی مؤثر هم برای سازمانها و هم برای مشتریان آنها حیاتی است. ترکیبی از یک ایمیل شخصی و یک وب سایت نشان می دهد که شما نسبت به شرکت خود مشتاق هستید. همچنین به جلب اعتماد مشتریان یا شرکای بالقوه کمک می کند. ایمیل ها همچنین می توانند علاقه قابل توجهی به محصولات یا خدمات ایجاد کنند تا مشتریان را ترغیب کنند تا برای اطلاعات بیشتر از فروشگاه های فیزیکی و کسب و کار آنلاین شما بازدید کنند.

علاوه بر این، ایمیل حرفه ای برای تجارت، که یکی از اشکال اصلی بازاریابی آنلاین است، یک جنبه مهم باقی خواهد ماند. امیدواریم پس از دریافت پاسخ سوال نحوه ایجاد ایمیل تجاری با مشکل مواجه نشوید. ممنون که خواندید!

خروج از نسخه موبایل