چگونه وبلاگ وردپرس خود را در Google News فهرست کنید

چگونه وبلاگ وردپرس خود را در Google News فهرست کنید

آیا یک وبلاگ وردپرس اجرا می کنید و می خواهید روزانه خود را سر به فلک بکشید؟ خوانندگان؟ احتمالاً تا به حال برای رسیدن به جایی که هستید، راه‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌اید: استراتژی‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی، نشانه‌گذاری، و نام بردن در فهرست‌های راهنما وبلاگ احتمالاً تنها چند روشی است که برای موفقیت وبلاگ خود استفاده کرده‌اید. اما اگر راه دیگری برای بالا بردن رتبه وبلاگ شما در نتایج جستجوی Google وجود داشت، چه؟

خوشبختانه برای شما، راه مطمئنی وجود دارد که می‌توانید وبلاگ خود را به خوانندگانی برسانید که دنبال آن هستید – Google News. در حال برجسته شدن وبلاگ شما در Google News یکی از مؤثرترین راه‌ها برای اطمینان از دیده شدن آن توسط خوانندگان علاقه‌مند است. با این حال، قرار گرفتن در Google News دقیقاً یک فرآیند یک شبه نیست.

بنابراین، چه مراحلی را باید دنبال کنید تا وبلاگ خود را در Google News فهرست کنید و شروع به ایجاد محبوبیتی کنید که دنبال آن هستید؟ این چیزی است که این مقاله قصد دارد پوشش دهد. بیایید مرور کنیم که چگونه می‌توانید رتبه‌بندی وبلاگ خود را در نتایج جستجوی Google کسب کنید تا خوانندگان خود را افزایش دهید و بک لینک‌های معتبری را ایجاد کنید که برای نمایش وبلاگ خود در Google News نیاز دارید.

Google News چیست؟

Google News در هسته خود، پلتفرم Google برای تبلیغ داستان‌هایی است که به نظر او ارزش خبری و مرتبط با رویدادهای جاری دارد. این یک پلتفرم پیوندی است که اخباری را جمع آوری و دسته بندی می کند که احتمالاً برای مخاطبان گسترده ای از خوانندگان جالب هستند. و با در نظر گرفتن محبوبیت گسترده گوگل نه تنها به عنوان یک موتور جستجو بلکه به عنوان یک شرکت، Google News همچنین یک راه عالی برای وب سایت های جدید و جدید است تا خوانندگان زیادی را به وبلاگ خود هدایت کنند.

با وجود مزایایی که سایت و وبلاگ آن در صورت برجسته شدن در Google News می‌توانند از آن برخوردار شوند، ارسال سایت و نمایش داستان‌های شما در Google News داستان متفاوتی است. بیایید به طور خلاصه نحوه ارسال سایت خود را برای نمایه شدن آن به عنوان یک سایت انتشار اخبار توسط Google و در نهایت در Google News نشان دهیم.

چگونه سایت خود را ارسال کنید

فکر می‌کنید آنچه را که برای نمایش داستان‌هایتان در Google News لازم است دارید؟ عالی! وقتی آماده شدید، می‌خواهید از مرکز ناشران Google استفاده کنید و موارد را پر کنید اطلاعات مورد نیاز (توضیحاتی از سایت شما، URL سایت شما، دسته بندی موضوعی سایت شما و غیره).

پس از پر کردن اطلاعات مورد نیاز، می‌توانید به سادگی روی دکمه «تأیید در کنسول جستجو» در مرکز ناشر کلیک کنید. اکنون تنها چیزی که باقی می‌ماند این است که بین دو تا چهار هفته صبر کنید، یعنی زمان تقریبی که Google طول می‌کشد تا فرآیند بررسی خود را تکمیل کند.

به خاطر داشته باشید که اگرچه از نظر فنی نیازی ندارید که سایت خود را به Google News ارسال کنید تا به عنوان یک نشریه خبری ایندکس شود و دسته بندی شود، به شدت توصیه می شود این کار را انجام دهید: Google استفاده می کند مدل‌های BERT (نمایش‌های رمزگذار دوطرفه)، که یک مدل پردازش زبان طبیعی است، برای تعیین مؤثرتر اینکه آیا سایت‌های ارسال شده به Google News برای صفحه ویژگی آن مناسب هستند یا خیر.

با کیفیت محتوای خود شروع کنید

آماده‌اید صعود خود را به فهرست داستان‌های برتر Google News آغاز کنید؟ سپس باید با محتوای نوشته شده وبلاگ خود شروع کنید. البته، محتوای شما باید به خوبی نوشته شده و عاری از خطا باشد – که البته باید گفت. با این حال، علاوه بر این، همچنین باید محتوایی را منتشر کنید که به جای با صدای یک وبلاگ نویس معمولی، با صدای “خبری” نوشته شده. یک صدای نوشتاری خبرسازتر به مشروعیت وبلاگ شما کمک می کند و می تواند به سمت حرفه ای تر جلوه دادن آن برای خوانندگان شما و البته برای گوگل کمک زیادی کند.

ما می دانیم که ممکن است در این مرحله به چه چیزی فکر کنید: “من نمی خواهم کل وبلاگ خود را به یک روزنامه الکترونیکی تبدیل کنم!” نگران نباشید – شما همچنان می‌توانید بخش‌های دیگر وبلاگ خود را برای مقالات و سایر مطالب مرتبط با خوانندگان خود حفظ کنید. فقط مطمئن شوید که به یک خزنده و بخش خاصی از وبلاگ خود اشاره می کنید که می خواهید از آن برای موضوعات منتشر شده آزمایش شده و واقعی خود استفاده کنید.

همانطور که بر تولید محتوای با کیفیت بالا تمرکز می کنید، به یاد داشته باشید که با افزایش خوانندگان شما، علاقه آنها به کسب و کار شما و اهداف اصلی ماموریت آن نیز افزایش می یابد. مقالات خاصی را که منتشر می‌کنید به‌عنوان گزیده‌ای از مقالات خود در نظر بگیرید. طرح کسب و کار؛ به عبارت دیگر، تمام تلاش خود را بکنید تا به طور منظم محتوایی را منتشر کنید که حاوی اطلاعاتی در مورد محصولات و خدماتی است که ارائه می‌دهید و همچنین اهدافی که کسب‌وکار شما امیدوار است در کوتاه‌مدت و بلندمدت به آن دست یابد.

به خاطر داشته باشید که هدف محتوای شما باید گفتن یک داستان باشد. از این گذشته، افرادی که پست‌ها را در Google News می‌خوانند به دنبال داستان‌های متقاعدکننده‌ای هستند که توجه آنها را از همان ابتدا جلب کند. محتوایی را که شما به عنوان نویسنده در اوقات فراغت خود از خواندن آن لذت می برید و رویکردهای داستان گویی که آن محتوا ارائه می دهد را در نظر بگیرید. یک پیام اصلی در پشت داستان‌هایی که به زودی منتشر می‌شوند تعریف کنید و آن را با عناصر داستان سرایی که بیشترین طنین‌اندازی را در شما ایجاد می‌کنند ترکیب کنید.

اگر در رسانه های اجتماعی حضور دارید، ارزش تحلیل بحث ها را دارد< /a> که فالوورهای شما در میان خود برای الهام گرفتن در مورد پست های بعدی دارند. فالوورهای شما احتمالاً در حساب های اجتماعی شما پست هایی ارسال می کنند که به موضوعات مورد علاقه آنها مربوط می شود. اگر به طور منظم محتوای با کیفیتی را منتشر کنید که به علایق اصلی دنبال کنندگان اجتماعی شما مربوط می شود، واقعاً می تواند به وبلاگ شما کمک کند. به علاوه، پست کردن منظم محتوایی که با موضوعات مورد علاقه دنبال کنندگان شما همسو باشد، می تواند آنها را تشویق کند تا وبلاگ شما را با دوستان و همکاران همفکر خود به اشتراک بگذارند و خوانندگان جدیدی را نیز به وبلاگ شما بیاورند.

محتوا را با چندین نویسنده تولید کنید

در حالی که ما در مورد محتوای با کیفیت بالا صحبت می کنیم، مهم است که به خاطر داشته باشید که نمی توانید به عنوان یک نویسنده تنها به صفحه اول Google News صعود کنید. شما به یک تیم از نویسندگان کمک نیاز دارید تا حجم محتوای لازم را برای ایمن کردن جایگاهی در فهرست داستان‌های برتر Google News تولید کنند.

Google هیچ وبلاگی را هنگام انتشار در Google News نمی پذیرد. در حالت ایده‌آل، وبلاگ شما باید این تصور را ایجاد کند که توسط سازمانی متشکل از چندین فرد با استعداد مدیریت می‌شود و نه توسط یک نویسنده که بیش از حد کار کرده است.

وقتی تیم نویسندگان مشارکت کننده شما وارد شد و شروع به تولید محتوای جدید کرد، شما می خواهید به Google اطلاع دهید که وبلاگ شما فقط توسط شما اداره نمی شود. خوشبختانه، یک راه آسان برای انجام این کار وجود دارد – با ایجاد بیوگرافی نویسنده. در حالت ایده‌آل، می‌خواهید این بایوس را در صفحه «درباره ما» یا «تماس» قرار دهید. سعی کنید حداقل سه بیوگرافی نویسنده ایجاد کنید که بتوانید در سایت خود منتشر کنید، حتی اگر وبلاگ شما به طور بالقوه دارای تعداد بیشتری از نویسندگان مشارکت کننده در آینده باشد.

اگر هنوز در حال یافتن نویسندگان جدید برای کمک به وبلاگ خود هستید، در نظر داشته باشید که نویسندگان مهمان در این مدت با پست‌هایی همکاری کنند تا اعتبار وب‌سایت شما در چشم Google تقویت شود. و حتماً این افزونه های وبلاگ های چند نویسنده را بررسی کنید.

یک وبلاگ Google Crawler Friendly ایجاد کنید

در نهایت، قبل از اینکه بتوانید در Google News برجسته شوید، باید مطمئن شوید که وبلاگ شما خزنده‌پسند Google است. برای اینکه گوگل سایت شما را درک کند، باید محتوای شما را بخزد و فهرست کند. Google همچنین برای بررسی‌های کاربر خاص از وب‌سایت شما که به این نوع اشاره می‌کند، می‌خزد. از محصولات و خدماتی که کسب و کار شما ارائه می دهد.

از جنبه فنی تر، باید مطمئن شوید که آدرس URL وبلاگ شما هیچ نویسه عجیب و غریبی در آن وجود ندارد. همچنین باید حاوی عنوان وبلاگی باشد که می‌خواهید منتشر کنید تا Google بتواند به وضوح بفهمد که خوانندگان شما چه محتوایی را مشاهده می‌کنند. در اینجا راهنمای ما در مورد Slug SEO برای کمک است.

از آنجایی که وبلاگ خود را برای خزنده Google دوستانه تر می کنید، فراموش نکنید که یک نقشه سایت Google News را در جایی در وب سایت خود قرار دهید (می توانید درباره نقشه های سایت وردپرس در این پست). و یک زمینه وردپرس با کدگذاری مناسب را انتخاب کنید که محتوای شما را در بالای صفحه قرار دهد. قرار دادن محتوای خود در بالای صفحه و در عین حال نزدیک نگه داشتن نوارهای کناری و پاورقی ها به لبه های صفحه، به خزنده های Google کمک می کند تا محتوای شما را سریعتر ایندکس کنند و متعاقباً می توانند شانس شما را برای رتبه بالاتر در نتایج جستجوی Google.


نمایش وبلاگ شما در Google News کار کوچکی نیست، اما با کمی تلاش، می توانید وبلاگ خود را در جایی قرار دهید که باید توجه خوانندگان بیشتری را به خود جلب کند و در نهایت مورد توجه گوگل قرار گیرد. اگر علاقه مند به برجسته شدن در Google News هستید، انتشار محتوای بسیار با کیفیت بسیار مهم است. محتوایی را بسازید که می‌خواهید با صدایی جدید به نمایش درآید و داستان خود را طوری ساختار دهید که خوانندگان شما را با روایتی متقاعدکننده و ساختارمند هدایت کند.

به خاطر داشته باشید که برای تولید حجم محتوای لازم برای دریافت وبلاگ شما توسط Google News به بیش از یک نویسنده نیاز دارید. از چندین نویسنده مشارکت کننده که می دانند چگونه در وبلاگینگ وردپرس پیمایش کنند کمک بگیرید و بیوگرافی نویسنده را برای همه ایجاد کنید. از آنها در وب سایت شما. همچنین ایده خوبی است که وبلاگ خود را برای خزنده Google دوست داشته باشید تا موتور جستجو بتواند تشخیص دهد که محتوای شما همان چیزی است که خوانندگان به دنبال آن هستند.

خروج از نسخه موبایل