پرداخت های رمزنگاری را با وردپرس و کوین گیت بپذیرید

پرداخت های رمزنگاری را با وردپرس و کوین گیت بپذیرید

زمانی که باگ بیت کوین در سال 2009 کمی پیش آمد، برای چند نفر از افراد متبحر در زمینه فناوری، این اصطلاح کاملاً منطقی بود. اما خیلی چیزها در یک دهه تغییر کرده است. امروزه، کریپتوکارنسی سر و صدای زیادی دارد زیرا کسب و کارهای بیشتری – بزرگ و کوچک – عجله دارند تا از این روش پرداخت پیشروی فناوری استفاده کنند.

از آنجایی که افراد بیشتری تفاوت های ظریف فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال را درک می کنند، ارزش آن را دارد که پرداخت های رمزنگاری شده را در وب سایت وردپرس خود بپذیرید. به لطف پردازنده‌های پرداخت ارز دیجیتال، کیف پول‌های دیجیتال و افزونه‌های وردپرس که این فرآیند را آسان می‌کنند، بسیار آسان است.

و در پست امروز، خواهید آموخت که چرا ارزش پذیرش رمزنگاری در سایت وردپرس خود را دارد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از یک دروازه پرداخت معروف به نام CoinGate، کل مورد را پیکربندی کنید. به عبارت دیگر، می‌آموزید که چگونه با ارائه گزینه‌های پرداخت بیشتر در حین پرداخت، سفر مشتری خود را بهبود ببخشید.

با آن مقدمه، اجازه دهید دست به کار شویم.

چرا ارز دیجیتال را بپذیریم؟

به زبان مردمی، ارز دیجیتال یک ارز دیجیتال است که توسط هیچ بانک یا دولتی کنترل نمی شود. این ارز از رمزگذاری (یا بهتر است بگوییم رمزنگاری) برای پردازش تراکنش ها و حفظ امنیت همه چیز استفاده می کند. به دلیل ماهیت غیرمتمرکز آن، کریپتو مزایایی را به شما ارائه می‌کند که روش‌های سنتی (مانند کارت‌های اعتباری) نمی‌توانند از آن برخوردار باشند.

  • تراکنش‌های سریع‌تر – بر خلاف روش‌های سنتی که پردازش پرداخت‌ها روزها طول می‌کشد، پرداخت‌های ارز دیجیتال بلافاصله پردازش می‌شوند و دسترسی سریع‌تری به وجوه خود را به شما ارائه می‌دهند. تراکنش‌های سریع‌تر می‌تواند به شما کمک کند تا جایی که جریان نقدی کسب‌وکارتان پیش می‌رود، از همه چیز آگاه باشید.
  • کارمزدهای تراکنش کمتر – بازرگانان کسری از هر تراکنش را به شرکت‌های کارت اعتباری معمولی و فرآیند پرداخت پرداخت می‌کنند. اگر تراکنش‌های زیادی را پردازش کنید، این هزینه‌ها می‌توانند به سرعت اضافه شوند. کریپتوکارنسی در مقایسه با شرکت‌های کارت اعتباری و خدماتی مانند PayPal، کارمزد تراکنش‌های قابل‌توجهی پایین‌تری دارد.
  • پایه مشتری گسترده‌تر و افزایش فروش – ارائه روش‌های پرداخت بیشتر در صفحه پرداخت به شما امکان دسترسی به بازار گسترده‌تری از مشتریان فن‌آور در جامعه رمزنگاری را می‌دهد. علاوه بر این، ارز دیجیتال به کاربران اجازه می‌دهد تا در هر نقطه از جهان پول ارسال کنند، که به شما امکان می‌دهد درها را به روی مشتریانی که کارت اعتباری یا دسترسی به PayPal در کشورهایشان ندارند، باز کنید.
  • بهتر امنیت – ارز رمزنگاری شده یک روش پرداخت همتا به همتا است به این معنی که تراکنش فقط بین شما و خریدار انجام می‌شود. واسطه‌هایی مانند بانک‌ها و شرکت‌های کارت اعتباری وجود ندارند، که احتمال تقلب در تجارت الکترونیک را کاهش می‌دهد. پس از تکمیل تراکنش، خریدار یا واسطه‌ها نمی‌توانند تراکنش را معکوس کنند، که از شما در برابر استرداد وجه تقلبی محافظت می‌کند. علاوه بر این، ارز دیجیتال از کدگذاری و رمزگذاری پیچیده استفاده می‌کند که رهگیری تراکنش‌ها را برای هکرها دشوار می‌کند.
  • راحتی برای مشتریان شما – پذیرش پرداخت‌های رمزنگاری شده در وب‌سایت وردپرس شما به مشتریان شما گزینه‌های پرداخت بیشتری را ارائه می‌دهد و در عین حال اطلاعات آنها را ایمن نگه می‌دارد.

همانطور که می بینید، پذیرش ارز دیجیتال مزایای قابل توجهی برای کسب و کار شما دارد. در بخش پیش رو، با اضافه کردن ارز رمزنگاری شده به سایت وردپرس خود، خواهید آموخت که چه چیزی CoinGate را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند.

چه چیزی CoinGate را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند

CoinGate یکی از بهترین پردازشگرهای پرداخت ارز دیجیتال در سراسر جهان است. معنی آن این است که آنها به شما کمک می کنند تا پرداخت های رمزنگاری شده را در وب سایت خود پردازش کنید. هنگامی که آنها هر گونه پرداخت ارز دیجیتال را پردازش کردند، می توانید به حساب بانکی خود (به ارز فیات مانند دلار، یورو یا پوند) برداشت کنید یا سکه های رمزنگاری شده را در کیف پول دیجیتال خود نگه دارید.

توصیه می شود که وجوه را به حساب بانکی خود ارسال کنید زیرا بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده بسیار نوسان هستند. بنابراین، چه چیزی باعث می‌شود که CoinGate یک انتخاب عالی از بین بسیاری از دروازه‌های رمزنگاری موجود باشد؟ در اینجا چند دلیل وجود دارد که ما را تحت تأثیر قرار داد تا CoinGate را برای آموزش امروز انتخاب کنیم.

ویژگی های برجسته

  • ادغام آسان WooCommerce – رمزارز در حال حاضر پیچیده است. هنگام ادغام پرداخت های رمزنگاری شده در وب سایت وردپرس خود، به موانع فنی نیازی ندارید. به همین دلیل است که CoinGate به شما یک افزونه وردپرس برای مبتدیان ارائه می دهد که به طور یکپارچه با فروشگاه WooCommerce شما ادغام می شود. . علاوه بر این، استفاده از CoinGate به لطف داشبورد کاربر بصری بسیار آسان است.
  • انبوه ارز و کشور – در زمان نگارش، CoinGate بیش از 75 ارز و نزدیک به 100 کشور. شما می توانید به مخاطبان بین المللی دسترسی پیدا کنید و تعداد زیادی ارز مختلف از جمله بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و موارد دیگر را پردازش کنید.
  • کارمزدهای پایین – از میان پردازنده‌های پرداخت ارزهای دیجیتال که با آنها برخورد کردم، CoinGate برخی از کمترین هزینه در صنعت. CoinGate بین 0 تا 1٪ کمیسیون پردازش برای همه دکمه‌ها، افزونه‌ها، وب PoS، APIها و صورت‌حساب دریافت می‌کند. بدون نصب یا هزینه های مکرر نیز. این کار در دراز مدت باعث صرفه جویی زیادی در پول شما می شود.
  • بدون استرداد هزینه – CoinGate بازپرداخت هزینه‌ای را آغاز نمی‌کند. اگر خریدار نیاز به بازپرداخت داشته باشد، باید آن را مستقیماً با شما، تاجر، تحویل بگیرد.
  • دایرکتوری بازرگان – هنگامی که سکه‌های ارز دیجیتال به دست می‌آورید، CoinGate به شما یک تخصیص داده شده ارائه می‌کند. فهرست فروشگاه ها و مجموعه ای از بیش از 1500 کارت های هدیه که اجازه می دهد شما سکه های خود را به جای تبدیل آنها خرج کنید. از جمله فروشگاه‌های معروف می‌توان به Walmart، Overstock، و Alternative Airlines اشاره کرد. کارت‌های هدیه محبوب عبارتند از Fortnite، eBay، Amazon، Macy’s و موارد دیگر.

اکنون که می دانید چرا CoinGate این کاهش را ایجاد کرد، به ما اجازه دهید نحوه اتصال پردازنده پرداخت با وردپرس و پذیرش بیش از 70 ارز دیجیتال را بیاموزیم.

نحوه پذیرش بیش از 70 ارز دیجیتال با CoinGate

راه اندازی CoinGate در وب سایت وردپرس شما نسبتاً آسان است و باید در عرض چند دقیقه آن را راه اندازی کنید. شما به سادگی به یک کیف پول دیجیتال، یک حساب CoinGate و افزونه CoinGate WordPress نیاز دارید. ما شما را از طریق هر فرآیندی راهنمایی خواهیم کرد، اما من انتظار ندارم که شما با مشکلی مواجه شوید.

یک کیف پول دیجیتال راه اندازی کنید

ابتدا، شما به یک نیاز دارید کیف پول دیجیتال برای کار با ارزهای دیجیتال. برخلاف کیف پول فیزیکی که در آن پول نقد خود را ذخیره می کنید، کیف پول رمزنگاری صرفاً یک برنامه نرم افزاری (یا گاهی اوقات یک دستگاه سخت افزاری که شبیه درایو USB است) است که داده ها/کلیدهای رمزارز خصوصی شما را ذخیره می کند.

می توانید کیف پول خود را روی دسکتاپ، تلفن همراه، سخت افزار یا وب ذخیره کنید. توجه داشته باشید که کیف پول های بی شماری وجود دارد، اما CoinGate بهترین کیف پول های رمزنگاری شده برای BTC، LTC، ETH و BCH. برای یافتن بهترین کیف پول برای نیازهایتان تحقیق کنید.

شایان ذکر است که برخی از خدمات پردازشگر پرداخت دیجیتال در واقع یک سرویس کیف پول آنلاین (Bitpay و CoinBase) ارائه می دهند. در حالی که سایر درگاه‌های پرداخت به سادگی وجوه بیت‌کوین را به عنوان ارز معادل در بانک شما (Mollie) واریز می‌کنند، در نتیجه شما اصلاً به کیف پول بیت‌کوین نیاز ندارید. – مگان جونز

متاسفانه CoinGate یک سرویس کیف پول آنلاین مانند Bitpay و CoinBase ارائه نمی دهد. این به سادگی یک پردازشگر پرداخت ارز دیجیتال است، به این معنی که شما باید یک کیف پول جداگانه راه اندازی کنید. در اینجا یک پست فوق‌العاده توسط CoinGate وجود دارد که به شما نشان می‌دهد چگونگی راه‌اندازی کیف پول دیجیتال Electrum یکی از امن ترین و آسان ترین کیف پول ها است.

اکنون که یک کیف پول در حال کار دارید، وقت آن است که یک حساب CoinGate ایجاد کنید.

یک حساب CoinGate ایجاد کنید

قبل از نصب افزونه CoinGate WordPress، باید برای یک حساب کاربری در CoinGate ثبت نام کنید. برای وب‌سایت‌های تولیدی، یک حساب در وب‌سایت رسمی ایجاد کنید. برای آزمایش CoinGate، یک حساب کاربری در محیط جعبه ایمنی ایجاد کنید.

برای اهداف تصویری، از محیط sandbox استفاده خواهم کرد، اما روند یکسان است. به وب سایت CoinGate بروید و روی دکمه  ثبت نام کلیک کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

بعد، روی دکمه به‌عنوان کسب‌وکار کلیک کنید زیرا از CoinGate برای اهداف تجاری استفاده خواهید کرد.

پس از آن، نحوه ایجاد حساب کاربری خود را انتخاب کنید. برای ثبت نام می توانید از جیمیل، فیس بوک یا ایمیل استفاده کنید. من با گزینه سوم رفتم اما شما می توانید سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید و روی دکمه  ثبت نام در پایین صفحه کلیک کنید، همانطور که در زیر برجسته می‌کنیم.

قبل از هر چیز دیگری، به صندوق پستی خود وارد شوید و روی پیوند برای تأیید حساب CoinGate خود کلیک کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

پس از تأیید حساب خود، CoinGate شما را به داشبورد هدایت می‌کند، جایی که می‌توانید فرآیند تأیید را شروع کنید یا به اطراف نگاه کنید. توجه داشته باشید که تأیید حساب شما، پتانسیل کامل حساب CoinGate شما را باز می کند.

پس از چند کلیک اینجا و آنجا، من با موفقیت حساب معامله گر خود را تأیید کردم و اولین کسب و کار خود را اضافه کردم:

اکنون، داشبورد CoinGate برای کسب و کار ساختگی من چگونه به نظر می رسد:

بد نیست. باید موافق باشم که داشبورد کاملاً مرتب و منظم به نظر می رسد. اکنون، اجازه دهید CoinGate را به فروشگاه ساختگی WooCommerce خود متصل کنیم و پرداخت‌های ارز دیجیتال را فعال کنیم. ابتدا باید کلیدهای API ایجاد کنیم که از آنها برای اتصال سایت خود به سرویس CoinGate استفاده می کنیم.

اینطوری…

در حساب تجاری CoinGate خود، روی برگه Merchant کلیک کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

بعد، روی  API > برنامه‌ها کلیک کنید، همانطور که در زیر توضیح می‌دهیم.

پس از آن، روی دکمه برنامه جدید کلیک کنید:

فرم بعدی را مطابق با آن پر کنید و روی دکمه ایجاد برنامه API در پایین کلیک کنید:

اکنون کلید API خود را دارید (توکن تأیید)، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

وقت آن است که افزونه وردپرس CoinGate را نصب کنید. این افزونه در مخزن رایگان افزونه WordPress.org موجود است، به این معنی که می‌توانیم آن را مستقیماً در داشبورد مدیریت وردپرس شما نصب کنیم.

نصب افزونه وردپرس CoinGate

به داشبورد مدیریت وردپرس خود وارد شوید و به افزونه ها > افزودن جدید بروید:

در کادر جستجوی کلمه کلیدی، “coingate” را وارد کنید و وقتی افزونه ظاهر شد، روی Install Now کلیک کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

بعد، فعال افزونه:

به WooCommerce > تنظیمات بروید:

پس از آن، مطابق شکل زیر، روی برگه پرداخت‌ها کلیک کنید.

دکمه  CoinGate را مانند تصویر زیر تغییر دهید.

پس از آن، روی دکمه تنظیم/مدیریت کلیک کنید، همانطور که در زیر برجسته می‌کنیم:

در صفحه بعدی، رمز تأییدی را که قبلاً در حساب CoinGate خود ایجاد کرده‌اید، کپی و جای‌گذاری کنید:

به پایین صفحه بروید و دکمه ذخیره تغییرات را فشار دهید:

و بس! وب‌سایت وردپرس شما اکنون به CoinGate متصل است و می‌توانید پرداخت‌های ارز دیجیتال را بپذیرید. اکنون اگر صفحه پرداخت خود را در قسمت جلویی بررسی کنم، این کادر زیبا را می بینم که به خریداران من امکان می دهد با استفاده از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال پرداخت کنند:

به سادگی A، B، C. اگر روی دکمه ثبت سفارش در بالا کلیک کنم، CoinGate من را به صفحه زیر هدایت می‌کند، جایی که می‌توانم پرداخت را با استفاده از ارز دیجیتال انتخابی خود نهایی کنم:

وقتی پرداخت را نهایی کردم، در نهایت به اینجا می‌رسم:

و یک رسید پی دی اف خوب برای همراهی با آن دریافت می کنید. توجه داشته باشید که می توانید رسید را سفارشی کنید:

من واقعاً با CoinGate سرگرم شدم. هر مرحله از فرآیند ساده است که من در کمتر از 10 دقیقه آن را اجرا کردم. اگر به یک دروازه ارز دیجیتال قوی نیاز دارید، این افراد ناامید نخواهند شد.


به طور خلاصه، ارائه پرداخت‌های رمزنگاری شده به مصرف‌کنندگان، مزایای خود را دارد. شما می توانید به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید و تراکنش ها را سریعتر بدون شکستن بانک انجام دهید. همه اینها در حالی که یک لایه حفاظتی اضافی برای خریداران خود فراهم می کند. برای راه اندازی، ارزهای دیجیتال در مراحل ابتدایی خود هستند و آینده روشن به نظر می رسد. می‌توانید انتظار چیزهای بهتری در آینده داشته باشید، پس منتظر چه چیزی هستید؟

خروج از نسخه موبایل