اشتراک های همه در یک وردپرس Zlick Paywall

اشتراک های همه در یک وردپرس Zlick Paywall

فکر می‌کنم وقتی می‌گویم موافق باشید: کسب درآمد به‌عنوان یک سازنده محتوا مبتدی سخت است. برای شروع، شما باید محتوای شگفت انگیزی ایجاد کنید که مردم را برای کسب اطلاعات بیشتر بازگرداند. ثانیا، شما باید بهترین راه را برای کسب درآمد از محتوای خود بدون آزار و اذیت کردن دنبال کنندگان (یا مشترکین) خود بیابید.

می توانید تبلیغات را امتحان کنید اما ممکن است تجربه کاربر را خراب کند. اگر این فنجان چای شما نیست، می‌توانید محصولاتی را بفروشید (مانند کتاب‌های الکترونیکی، پادکست‌ها و غیره) اما این به معنای تلاش بیشتر در کنار کار فعلی‌تان است. یا، اشتراک دارید. آنها مانع ورود کمی دارند و پیاده سازی آنها بسیار ساده تر است، زیرا می توانید محتوایی را که از قبل دارید به سادگی بفروشید. اما چگونه؟

می‌توانید با نصب دیوار پرداختی که بازدیدکنندگانتان را ملزم می‌کند برای محتوای ممتاز پول پرداخت کنند، از اشتراک‌ها درآمد کسب کنید. برای بهترین محتوای خود اشتراکی تنظیم کنید و بنشینید و جریان مولا را تماشا کنید. درست است. اشتراک ها یک استراتژی عالی برای کسب درآمد برای انواع محتوا هستند.

به عنوان مثال به نتفلیکس فکر کنید. با مدل اشتراک قتل می کنند. در واقع آنها بیش از داشتند تا سه ماهه دوم سال 2020، 192 میلیون مشترک در سرتاسر جهان پرداخت شده است. از جمله اپراتورهای سایت وردپرس.

در بررسی امروز، Zlick Paywall را پوشش می دهیم، یک افزونه اشتراک فوق العاده برای وب سایت های وردپرس. این یک راه حل محکم برای پرداخت دیوار است، چه یک کار تک نفره باشید و چه یک تجارت بزرگ. تا زمانی که محتوا ایجاد می کنید، Zlick ابزارهایی را که برای فروش اشتراک ها مانند یک رئیس نیاز دارید به شما ارائه می دهد. و بعد از اینکه خودم آن را امتحان کردم، باید بگویم که بسیار خوب است، همانطور که امروز یاد خواهید گرفت.

Zlick Paywall چیست؟

اول از همه، Zlick چیست؟ خوب، ساده سازی بیش از حد Zlick یک راه حل paywall است که به شما امکان می دهد دسترسی به محتوای خود را محدود کنید. این بدان معناست که کاربران شما باید قبل از دسترسی به محتوا مشترک شوند. همچنین یک افزونه Zlick برای وردپرس وجود دارد که نصب کامل را انجام می دهد. یک نسیم.

به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا، اکنون می‌توانید روی چیزی که دوست دارید تمرکز کنید – ایجاد بهترین محتوای خود. به جای اینکه از تبلیغات و سایر استراتژی‌های کسب درآمد کمتر مطمئن استفاده کنید، می‌توانید برای بهترین محتوای خود حق بیمه دریافت کنید. به سادگی از Zlick برای قفل کردن محتوا در پشت دیوار پرداخت استفاده کنید و به کاربران اجازه دهید با حداکثر سهولت مشترک شوند (و پرداخت کنند).

کاربران شما حتی نیازی به ایجاد حساب کاربری برای دسترسی به محتوای پولی ندارند. آنها همچنین نیازی به دانلود هیچ برنامه ای ندارند. پس از نصب افزونه Zlick paywall WordPress، کاربران شما می‌توانند با استفاده از Apple Pay، Google Pay، پرداخت‌های شرکت مخابراتی تلفن همراه و کارت‌های اعتباری/دبیت مشترک شوند یا به ازای هر پست پرداخت کنند.

ساده‌ترین و ساده‌ترین افزونه‌ای که تاکنون پیدا کرده‌ام. نصب سریع، 10 دقیقه. پشتیبانی خیلی خوب است و سریع و عینی پاسخ می دهند. نیاز به داشتن گزینه های بیشتری برای طرح های کسب درآمد دارید. بدون شک خیلی خوبه من آن را به همه پیشنهاد میکنم. – خوزه باندوس

برای افزونه‌ای که چنین قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای را به شما ارائه می‌دهد، راه‌اندازی و استفاده از Zlick بسیار آسان است. برای پیکربندی Zlick به دانش فنی یا توسعه دهنده نیاز ندارید. شما در کمتر از 10 دقیقه راه اندازی خواهید شد. بنابراین می توانید ویرایش کد وب سایت خود را فراموش کنید و روی محتوای خود تمرکز کنید.

به دلایل بیشتری برای امتحان کردن Zlick نیاز دارید؟

بچه‌های Zlick تست‌های A/B بی‌شماری انجام داده‌اند. این افزونه با به حداقل رساندن مراحلی که کاربران برمی دارند، نرخ تبدیل عالی را به شما ارائه می دهد. آنها توانسته اند 50 تا 75% تعداد کلیکهای مورد نیاز را کاهش دهند. اگر Google Pay یا Apple Pay در مرورگر شما فعال باشد، خرید با یک کلیک به صورت خودکار در دسترس است.

یک چیز دیگر، و شما این مورد را دوست خواهید داشت – Zlick فوق العاده ایمن و ضد احمق است. برخلاف بسیاری از رقبا، Zlick از راه‌حل‌های جاوا اسکریپت استفاده نمی‌کند که نسبتاً به راحتی قابل دور زدن هستند. در عوض، Zlick از فناوری‌های سمت سرور ادغام شده در وردپرس استفاده می‌کند که نمی‌توان از آن‌ها عبور کرد. به عبارت دیگر، هیچ کس نمی تواند محتوای شما را بدون خرید یا اشتراک در آن بخواند.

ما در آینده زندگی می‌کنیم و طراحی واکنش‌گرا راهی برای رفتن است. Zlick با همه دستگاه‌های رومیزی و قابل حمل به خوبی بازی می‌کند، که باعث می‌شود تقریباً از هر کجا و در هر زمان به آن دسترسی داشته باشید، که اگر در حال حرکت هستید عالی است. به علاوه، می‌توانید با یک حساب رایگان شروع کنید، نیازی به کارت اعتباری نیست. در بخش بعدی بیشتر یاد خواهیم گرفت.

ویژگی های Zlick Paywall + پشتیبانی

همانطور که همیشه می گویم، یک افزونه عالی وردپرس به اندازه عملکردی که ارائه می دهد خوب است. البته بدون نفخ ویژگی. افزونه ای که سر راه شما قرار می گیرد هرگز نباید برای همیشه به وب سایت شما راه پیدا کند. Zlick مدل کسب و کار اشتراک شما را شگفت انگیز می کند. هر چیزی که نیاز دارید دقیقاً همان جایی است که می‌خواهید و تجربه کاربری در آن به درستی انجام می‌شود.

ویژگی های برجسته

این چیزی است که می توانید از Zlick انتظار داشته باشید:

  • کسب درآمد در کلاس جهانی – Zlick بارها آزمایش شده است تا بالاترین نرخ تبدیل را در صنعت تضمین کند. کاربران شما اشتراک یا خرید خود را با کمترین تعداد مراحل ممکن نهایی خواهند کرد.
  • CRM یکپارچه و مدیریت اشتراک – Zlick دارای یک CRM داخلی (مدیریت ارتباط با مشتری) است که به شما امکان می دهد اشتراک های خود را مانند یک حرفه ای مدیریت کنید. Zlick مشتریان را به‌طور خودکار به CRM اضافه می‌کند و می‌توانید نمایه‌ها و جزئیات پرداخت آنها را در یک نما ببینید.
  • تجزیه و تحلیل پیشرفته – با آمار عمیق Zlick، می توانید محتوای خود را با بهترین عملکرد بگویید و از همه مهمتر بهینه سازی کنید. شما با یک داشبورد تحلیلی بصری که دید واضحی از کسب و کارتان به شما ارائه می‌کند، حدس و گمان را از استراتژی کسب درآمد خود حذف می‌کنید.
  • خبرنامه – Zlick با ابزار قدرتمند خبرنامه ارائه می شود. می‌توانید از خبرنامه‌ها برای حفظ ارتباط با مشترکین خود و فروش محصولات دیگر خود بدون دردسر استفاده کنید.
  • پشتیبانی از همه قالب‌های رسانه – مهم نیست که چه چیزی را می‌فروشید، Zlick ابزارهای مورد نیاز را به شما ارائه می‌دهد. می‌توانید قبل از پست‌های وبلاگ، محصولات، پادکست‌ها، ویدیوها، جریان‌ها و موارد دیگر، یک دیوار پرداخت تنظیم کنید.
  • فقط در صورت دریافت پول پرداخت کنید – با Zlick، فقط زمانی پرداخت می‌کنید که پول دریافت می‌کنید. اگر پولی به دست نیاورید، تیم Zlick هیچ درآمدی ندارد. موفقیت شما یک اولویت است.
  • پشتیبانی از گزینه‌های پرداخت متعدد – کاربران شما می‌توانند با استفاده از کارت‌های اعتباری/دبیت، پرداخت‌های شرکت مخابراتی تلفن همراه، Google Pay و Apple Pay پرداخت کنند.
  • پشتیبانی شگفت‌انگیز در سطح جهانی – Zlick پشتیبانی قابل اعتمادی را از طریق تلفن (فقط ساعات کاری)، ایمیل، پرسش‌های متداول و فرم تماس آنلاین به شما ارائه می‌دهد. در زمان نوشتن، آنها چت زنده ارائه نمی دهند.

Zlick مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را به شما ارائه می‌دهد تا کسب و کار اشتراک خود را خودکار کنید، بدون توجه به نوع محتوایی که ایجاد می‌کنید.

‌می‌توانید ویدیوها، پادکست‌ها، مقاله‌ها، بارگیری فایل‌ها، کتاب‌های الکترونیکی، دوره‌ها، پست‌های وبلاگ و هر چیز دیگری را قفل کنید. – سؤالات متداول Zlick

Zlick برای همه نوع تولیدکنندگان محتوا، بزرگ یا کوچک در نظر گرفته شده است. به علاوه، آنها بسیار مقرون به صرفه هستند همانطور که در بخش بعدی خواهید آموخت.

قیمت گذاری Zlick Paywall

اگر به دنبال راه‌حل پرداخت دیواری هستید که به راحتی در کیف پول شما کار می‌کند، قطعا Zlick را دوست خواهید داشت. اولاً، می‌توانید رایگان شروع کنید (مانند کارت بدون اعتبار) -ضروری) – فقط حساب خود را راه اندازی کنید و فقط هزینه تراکنش از شما دریافت خواهد شد. با این حال محدودیت‌هایی برای مشتری و مشترک وجود دارد، بنابراین اگرچه این یک انتخاب عالی برای آزمایش Zlick است، احتمالاً می‌خواهید با گذشت زمان آن را ارتقا دهید.

طرح آغازین فقط 35 یورو (حدود 38 دلار دلار آمریکا) در ماه به شما تعلق می گیرد. این امر پشتیبانی از خبرنامه ها و همچنین پرداخت های اپراتور تلفن همراه را اضافه می کند و به مشترکین خارجی نامحدود اجازه می دهد. و در نهایت، طرح پریمیوم 800 یورو (حدود 870 دلار آمریکا) در ماه هزینه دارد که دسترسی به API، گزارش سفارشی و حتی مشاوره کسب درآمد از تیم Zlick را اضافه می کند. اما می توانید از صفحه قیمت گذاری Zlick دیدن کنید تا همه طرح ها را در یک نگاه مقایسه کنید.< /p>

به کنار: توجه داشته باشید که 5٪ کارمزد تراکنش برای همه طرح‌ها به شرط فروش اشتراک وجود دارد. اگر چیزی نفروختید، کارمزد تراکنش را پرداخت نمی‌کنید.

نحوه راه اندازی Zlick Paywall برای وردپرس

اکنون برای قسمت سرگرم کننده! اجازه دهید Zlick Paywall را در سایت وردپرس شما نصب کنیم. نگران نباشید، به سادگی A، B، و C است. حتی دستورالعمل های Zlick< /a> در سایت اصلی آن‌ها که می‌توانید آن را دنبال کنید، اما ما همه چیز را با اسکرین‌شات‌های زیر به شما آموزش می‌دهیم.

یک حساب Zlick راه اندازی کنید

ابتدا، ابتدا به وب سایت Zlick بروید و روی دکمه ثبت نام رایگان کلیک کنید، همانطور که در زیر برجسته می کنیم.

بعد، فرم ثبت نام را پر کنید و روی دکمه ثبت نام کلیک کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

در این مرحله، شما در حالت آزمایشی هستید (در پایان حالت پرداخت زنده را روشن خواهیم کرد).

بروید و جزئیات شرکت خود (نام شرکت، وب‌سایت، زبان، مکان و غیره) را اضافه کنید و روی دکمه ذخیره کلیک کنید، همانطور که در زیر برجسته می‌کنیم.

پس از آن، قیمت مقاله خود را (این یک هزینه یکبار مصرف است) یا قیمت اشتراک (این یک هزینه تکراری است) تنظیم کنید و روی  کلیک کنید دکمه ذخیره، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

همچنین می‌توانید ویجت Zlick Paywall را برای نشان دادن نام تجاری خود سفارشی کنید (که باید). کافی است به تنظیمات بروید و سپس ظاهر را برای اضافه کردن رنگ‌ها، نشان‌واره، متن و پیوند اصطلاحات سفارشی خود بروید.

پس از انجام این کار، روی ادغام‌ها کلیک کنید و شناسه ناشر و  کلید API را همانطور که در زیر نشان داده شده است، کپی کنید،

افزونه وردپرس Zlick را نصب کنید

در حالی که کلید API شما آماده است، مرحله بعدی نصب افزونه رایگان Zlick WordPress است. طبق معمول، به داشبورد مدیریت وردپرس خود وارد شوید و مانند شکل زیر به Plugins > Add New بروید.

بعد، “Zlick” را در کادر جستجوی کلمه کلیدی وارد کنید و دکمه اکنون نصب کنید را فشار دهید:

فعال افزونه:

اکنون، افزونه وردپرس Zlick شما آماده است تا مهمانی را تکان دهد – فقط به تنظیمات > پرداخت‌های Zlick بروید:

پس از آن، شناسه ناشر و کلید API را از حساب Zlick خود کپی کنید. همچنین، پاراگراف‌های پیش‌نمایش را تنظیم کنید، فهرست‌بندی موتور جستجو را روشن کنید و روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید:

اکنون، حساب Zlick شما به وب سایت وردپرس شما متصل شده است. برای سفارشی کردن فرم/ویجت که کاربران می بینند، می توانید وارد حساب Zlick خود شوید. در عین حال، می‌توانید Zlick Paywall را به محتوای خود اضافه کنید و از اشتراک‌ها درآمد کسب کنید.

Zlick Paywalls را به محتوا اضافه کنید

چطور میپرسی؟ همانطور که در زیر نشان داده شده است، در ویرایشگر پست خود، روی کادر انتخاب فعال کردن دیوار پرداخت برای این مقاله ضربه بزنید.

دکمه انتشار را فشار دهید. دیوار پرداخت طبق تنظیمات شما ظاهر می‌شود. در مثال ما، paywall بعد از دو پاراگراف ظاهر می شود، همانطور که در زیر مشاهده می کنید.

و شما آن را دارید. Zlick Paywall برای سایت وردپرس شما کار می کند.

فعال کردن Live Payments

با آماده‌سازی همه چیز، اکنون می‌توانید به تنظیمات حساب Zlick خود بازگردید تا حالت پرداخت‌های زنده را فعال کنید. ابتدا باید یک حساب Stripe برای پذیرش پرداخت از طریق کارت، Apple Pay یا Google Pay ایجاد کنید. برای شروع به سادگی به بخش Integrations در Zlick بروید و روی اتصال Stripe کلیک کنید. ثبت نام فقط چند دقیقه طول می کشد. پس از آن، دوباره به تنظیمات اصلی Zlick بروید و از کلید برای روشن کردن Live Payments استفاده کنید. پس شما خوب هستید!

اکنون Zlick را امتحان کنید

آیا می خواهید قبل از نصب هر چیزی در سایت وردپرس خود، یک آزمایش سریع به Zlick بدهید؟ مشکلی نیست! می‌توانید دموی رایگان Zlick Paywall را در اینجا بررسی کنید. انواع مختلفی از رسانه وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید، بنابراین می‌توانید با کمک آن‌ها ببینید که چگونه دیوار پرداخت ممکن است برای نیازهای خاص شما کار کند.

کلمات پایانی

مدل کسب و کار اشتراک کار می کند. شما می توانید هر محتوایی را که ایجاد می کنید بفروشید و درآمد پایدار و تکراری داشته باشید. مسیر سخت (و گران قیمت) را با نوشتن کد خود انتخاب کنید یا راه حلی مانند Zlick را انتخاب کنید.

برای من افزونه Zlick WordPress راه‌اندازی و اجرا را در کمتر از 10 دقیقه آسان کرد. من مطمئناً می‌توانم فرصت‌های کسب درآمد را برای وبلاگ‌ها، اخبار آنلاین یا سایت‌های مجلات یا برای سایر سازندگان ببینم. اما برداشت شما چیست؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

خروج از نسخه موبایل