یک Hustle جانبی وردپرس را به یک تجارت تمام وقت تبدیل کنید

یک Hustle جانبی وردپرس را به یک تجارت تمام وقت تبدیل کنید

ایجاد جریان درآمد از یک وب سایت وردپرس نیاز به فداکاری و صبر دارد. در چند ماه اول، ممکن است اصلاً بازدهی نداشته باشید. موتورهای جستجو قبل از اینکه سایت شما در رتبه بندی نمایش داده شود به زمان نیاز دارند تا سایت شما را پیدا کنند.

زمینه های زیادی برای طراحی وب سایت، تحقیق کلمات کلیدی، ایجاد محتوا و بازاریابی رسانه های اجتماعی وجود دارد. اگر این کار را به صورت انفرادی انجام می دهید، باید بفهمید که چگونه همه چیز را خودتان انجام دهید. با این حال، اگر مقداری سرمایه برای سرمایه گذاری دارید، می توانید به متخصصان برون سپاری کنید.

اگر فکر می‌کنید زمان آن رسیده است که دست به کار شوید و یک کسب و کار وردپرس را راه اندازی کنید، نیاز به یک طرح تجاری محکم قبل از اینکه یک وب سایت به یک کنسرت تمام وقت تبدیل شود، باید پول کافی برای پوشش هزینه های زندگی شما وجود داشته باشد.

در این مقاله، ما برخی از مراحلی را که باید انجام دهید برای تبدیل وردپرس به یک کسب و کار تمام وقت، مورد بحث قرار خواهیم داد.

برای شروع کسب و کار خود عجله نکنید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که وقت خود را صرف کنید. هجوم تمام وقت به یک کسب و کار بدون برنامه B می تواند فاجعه بار باشد. شما باید یک برنامه داشته باشید و بتوانید زمان لازم را برای اجرای آن اختصاص دهید. این شامل اختصاص زمانی برای به‌روزرسانی، نگهداری وب‌سایت، نام تجاری، و بازاریابی است.

شما می‌توانید همه این کارها را در رابطه با سایر تعهدات خود انجام دهید، زیرا ایجاد و مقیاس‌بندی یک وب‌سایت – یا کسب‌وکار توسعه‌دهنده مستقل – به زمان حساس نیست. اگر عجله کنید، خطر کاهش کیفیت وجود دارد که منجر به نرخ پرش بالا، رتبه بندی ضعیف در جستجو و شهرت منفی مشتری می شود.

وب سایت خود را همیشه به روز نگه دارید

اگر وردپرس و افزونه هایی که استفاده می کنید قدیمی باشند، می تواند سرعت وب سایت شما را کاهش دهد. یک وب سایت با بارگذاری کند بد است زیرا منجر به نرخ پرش بالاتر در بین کاربران می شود. 50٪ از بازدیدکنندگان وب‌سایتی را که در عرض 6 ثانیه بارگیری نمی‌شود، رها می‌کنند.

بررسی اینکه آیا وب سایت شما به روز شده است یا خیر، آسان است. هنگامی که در قسمت مدیریت وب سایت خود هستید، روی دکمه “به روز رسانی” در منوی سمت چپ کلیک کنید. هر چیزی که نیاز به به روز رسانی داشته باشد در اینجا لیست می شود. همچنین می توانید با انتشار خودکار نسخه های جدید وردپرس، وب سایت خود را طوری تنظیم کنید که به روز شود.

به‌طور پیش‌فرض، وردپرس باید هر 12 ساعت یکبار به‌روزرسانی را بررسی کند. اما به‌روزرسانی‌های اصلی می‌توانند روی طرح‌بندی سایت شما تأثیر بگذارند و افزونه‌ها را خراب کنند، بنابراین قبل از اجرای دستی از یک افزونه پشتیبان مانند UpdraftPlus استفاده کنید. .

همچنین باید مطمئن شوید که تمام برند شما از جمله لوگو، فونت و رنگ‌های شما به‌روزرسانی شده است. آخرین چیزی که می خواهید این است که مشتریان بالقوه از سایت شما بازدید کنند و با نام تجاری قدیمی در برخی از صفحات سردرگم شوند.

مطمئن شوید که وب سایت شما مطابقت دارد

اگر قبلاً صفحاتی را برای خط‌مشی‌های رازداری، شرایط و ضوابط و صفحه تماس اضافه نکرده‌اید، باید اینها را درج کنید. از آنجایی که وب‌سایت‌ها معمولاً در سراسر جهان کار می‌کنند، باید مواردی مانند قانون حفظ حریم خصوصی مصرف‌کننده کالیفرنیا (CCPA) و مقررات حفاظت از داده‌های عمومی (GDPR) را رعایت کنید.

بسته به اینکه وب‌سایت وردپرس شما در کدام صنعت/توسط فعالیت می‌کند، تطابق مقررات بیشتری وجود خواهد داشت. الزامات. درک محیط نظارتی صنعت و نحوه تأثیر آن بر عملیات شما ضروری است.

بهترین گزینه شما برای پیروی از قوانین پیچیده حفظ حریم خصوصی داده ها، استخدام یک متخصص حقوقی است که در رعایت قوانین تخصص دارد. اما از آنجایی که ممکن است کمی خارج از بودجه اکثر مردم باشد، یک انتخاب عملی تر یک سرویس وردپرس مانند Complianz است. الف>. برنامه ها از 59 دلار در ماه برای یک وب سایت شروع می شوند و شامل دسترسی به مجموعه ای از ابزارهای مرتبط با حریم خصوصی و انطباق خواندنی می شوند. با این حال، اگر ترجیح می‌دهید DIY کنید (یا بودجه‌ای برای صحبت ندارید)،  می‌توانید راهنمای مطابقت با GDPR را دنبال کنید. یا مشابه برای مقررات/قوانین خاصی که سایت شما باید از آنها پیروی کند. این ممکن است شامل تنظیم اعلان کوکی، مولد خط‌مشی رازداری، نکات مدیریت داده‌های مشتری و موارد دیگر باشد.

توجه: ما وکیل نیستیم و مشاوره حقوقی ارائه نمی‌کنیم. ما صرفاً اطلاعات کلی در مورد الزامات انطباق را بر اساس تجربه خود به اشتراک می گذاریم. همانطور که گفته شد، مشاوره با یک متخصص حقوقی بهترین راه برای اطمینان از مطابقت کامل سایت شما است.

نام دامنه و میزبانی خود را به‌روزرسانی کنید

اگر مدتی است که وب سایت خود را اجرا می کنید، ممکن است بخواهید نام دامنه و میزبانی خود را به روز کنید. این امر به ویژه در صورتی مهم است که نتایج مورد نظر خود را از محتوای خود مشاهده نکنید. به‌روزرسانی نام دامنه‌تان می‌تواند شروعی تازه به سایت شما بدهد و به بهبود رتبه‌بندی موتور جستجوی شما کمک کند (اگر به تجارت و محتوای فعلی شما مرتبط باشد).

همچنین باید مطمئن شوید که هاست شما به روز است. میزبانی قدیمی در برنامه های مشترک با استفاده از سخت افزار یا نرم افزار قدیمی می تواند مشکلاتی را در سرعت وب سایت و آپتایم ایجاد کند. تغییر به یک میزبان بهتر می تواند به بهبود این عوامل کمک کند و منجر به تجربه کاربری بهتری برای بازدیدکنندگان شما شود.

ایجاد طرح کسب و کار

طرح کسب و کار برای تبدیل یک شلوغی جانبی وردپرس به یک تجارت تمام وقت ضروری است. این سند اهداف تجاری، استراتژی‌ها و نحوه برنامه‌ریزی شما برای دستیابی به آنها را تشریح می‌کند.

یک Hustle جانبی وردپرس را به یک تجارت تمام وقت تبدیل کنید 9

طرح کسب و کار باید شامل بودجه وب سایت به روز شده نیز باشد. این به شما کمک می کند هزینه های خود را پیگیری کنید و مطمئن شوید که خارج نکردن زیاد.

همچنین می‌خواهید استراتژی ورود به بازار خود را مشخص کنید. و پیش بینی های فروش و رشد شما. این به شما ایده می دهد که چه مقدار پول باید در هر ماه برای پوشش هزینه های زندگی خود بیاورید (و چه زمانی می توانید به یک نقش تمام وقت تبدیل شوید).

کسب و کار خود را رسمی کنید

اگر می‌خواهید سایت وردپرس خود یا کنسرت‌های فریلنسری خود را به یک حرفه تمام وقت تبدیل کنید، باید کسب و کار خود را به عنوان یک مالک انحصاری، شراکت، LLC یا شرکت ثبت کنید. این امر آن را رسمی تر می کند و همچنین از شما به عنوان یک فرد محافظت می کند. باید مطمئن شوید که از بخش های قانونی راه اندازی یک کسب و کار تمام وقت مراقبت می کنید.

این شامل موارد زیر است اما محدود به این موارد نیست:

  • انتخاب ساختار کسب و کار شما
  • ثبت نام کسب و کار شما
  • اخذ مجوزها و مجوزها
  • خرید بیمه
  • باز کردن یک حساب بانکی تجاری

توجه: باز هم – ما وکیل نیستیم و مشاوره حقوقی ارائه نمی‌دهیم. این فقط برای این است که شما را برای تحقیقات بیشتر در مورد این موضوع راهنمایی کند.

برنامه ریزی از قبل برای مقیاس بندی

در طرح کسب و کار خود بگنجانید که چه زمانی و چگونه کسب و کار را توسعه خواهید داد. شما به یک پلتفرم میزبانی نیاز دارید که بتواند از وب سایت شما پشتیبانی کند، زیرا شروع به جذب بازدیدکنندگان بیشتر می کنید. اگر میزبانی مانند WP Engine را انتخاب کنید، با رشد کسب و کار شما، می توانید میزبانی خود را افزایش دهید. حتی می‌توانید سایت‌های بیشتری را به حساب خود اضافه کنید، اگر به جایگاه‌های جدید بپردازید. (و اگر یک طراح وب هستید، سایت‌هایی وجود دارند که حتی در برنامه اولیه 20 دلاری در ماه گنجانده شده‌اند، می‌توانند به شما کمک کنند تا طرح‌های مختلف را برای مشتریان خود به نمایش بگذارید.)

البته، گرفتن هاست کافی نیست. همچنین باید محتوای باکیفیت زیادی ایجاد کنید تا ترافیک ارگانیک را جذب کنید. همانطور که وب سایت شما رشد می کند، ممکن است لازم باشد تولید محتوا را برون سپاری کنید تا بتوانید روی سایر جنبه های کسب و کار خود کار کنید.

زمان خود را اختصاص دهید و آنچه را که می توانید برون سپاری کنید

یک وب‌سایت اگر می‌خواهد رشد کند به توجه شما نیاز دارد. این به این معنی است که زمان های خاصی را در طول روز (یا هفته) برای کار در وب سایت خود اختصاص دهید.

اگر فقط پنج ساعت در هفته فرصت دارید تا وب سایت خود را به یک تجارت تمام وقت اختصاص دهید، عالی است! هر چیز بیشتر حتی بهتر است، اما مهمترین چیز ثبات و برنامه ریزی است.

طرحی ایجاد کنید که نحوه صرف زمان در دسترس برای این پروژه را به حداکثر برساند. پنج ساعت کار متمرکز در هفته می تواند حتی موثرتر از ده ساعت تمرکز تقسیم شده باشد.

از آنجایی که وقت شما ارزشمند است، باید شریک های تجاری خود را با دقت انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر کالای فیزیکی می فروشید، باید با یک سرویس پیک مناسب همکاری کنید که کالاهای شما را در همان روز تحویل می دهد و می تواند به شما در افزایش رضایت مشتری و تعداد سفارش های تحویل شده کمک کند.

یک چیزی که باید برای آن وقت بگذارید، مدیریت صندوق ورودی ایمیل خود و پاسخ دادن به نامه هایی است که ارسال می شود. مطمئن شوید که ایمیل تجاری ایجاد می‌کنید و فرآیندی برای رسیدگی به درخواست‌ها دارید، زیرا این کار می‌تواند در وقت شما صرفه‌جویی کند.< /p>

برنامه وردپرس شما ممکن است با حساب‌های ایمیل پیوست شده همراه باشد (اگر نه، می‌توان آن را اضافه کرد). راه‌اندازی یکی از این موارد حرفه‌ای‌تر به نظر می‌رسد و می‌توان آن را با استفاده از یک حساب ایمیل وب از طریق میزبان وب یا یک سرویس شخص ثالث مانند Google Workspace مدیریت کرد.

نمی‌خواهید فرصت‌های کسب درآمد مانند درخواست‌های پست حمایت‌شده را از دست بدهید، بنابراین ارتباط را برای افراد آسان کنید. مطمئن شوید که یک فرم تماس کاربردی دارید و از پیام‌های مستقیم در رسانه‌های اجتماعی مطلع باشید.

بدانید چه زمانی تیم خود را گسترش دهید

در ابتدای این سفر، ممکن است یک عملیات یک نفره باشید. اگر وب‌سایت درآمد کافی برای حمایت از استخدام‌های اضافی به همراه نداشته باشد، ممکن است یک تصمیم مالی باشد.

با این حال، همانطور که وب سایت شما رشد می کند، به کمک بیشتری در زمینه تولید محتوا، سئو و بازاریابی رسانه های اجتماعی نیاز خواهید داشت. به منظور افزایش مقیاس وب سایت و درآمد خود، منطقی است که کارهایی را که برای آنها وقت ندارید یا خارج از تخصص شما هستند، برون سپاری کنید.

همچنین ممکن است بخواهید یک دستیار برای کمک به انجام برخی کارهای روزمره استخدام کنید. اگر کارهای خسته کننده و تکراری وجود دارد که زمان زیادی را می گیرد، بهتر است این کارها را به شخص دیگری محول کنید.

دستیارهای مجازی روشی مقرون به صرفه برای دریافت کمک در مورد کسب و کار شما هستند. شما می توانید فردی آگاه در وردپرس را پیدا کنید و وظایف خاصی را به او محول کنید که به شما در رشد وب سایت شما کمک می کند.

چندین نقش وجود دارد که ممکن است بخواهید با رشد وبلاگ خود به آنها برون سپاری کنید، که عبارتند از:

  • نوشتن محتوا و SEO: محتوای موجود در وب سایت شما همان چیزی است که ترافیک ارگانیک را از Google و سایر موتورهای جستجو به ارمغان می آورد. اگر قصد دارید محتوای زیادی ایجاد کنید، ممکن است ارزش استخدام سئونویسان ماهر را داشته باشد.
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی: هر وب سایتی برای یافتن و ارتباط با مخاطبان خود نیاز به حضور اجتماعی دارد. با وجود پلتفرم های بسیار زیاد، خوب است فردی را برای مدیریت استراتژی رسانه های اجتماعی خود استخدام کنید.
  • توسعه وب: مدیریت وب سایت ها با رشد آنها سخت تر می شود. ارزش آن را دارد که توسعه وب سایت خود را به یک متخصص برون سپاری کنید که می تواند مطمئن شود وب سایت شما برتر است.
  • خدمات مشتری: اگر چیزی را بفروشید، ناگزیر به یک استراتژی خدمات مشتری نیاز خواهید داشت. برخی از این موارد را می توان با اتوماسیون مدیریت کرد. با این حال، نیاز به یک شخص واقعی برای رسیدگی به ایمیل ها و درخواست های مشتری وجود خواهد داشت.

مطمئن شوید که فرآیندی برای عضویت اعضای تیم جدید دارید و نقش ها و مسئولیت های هر موقعیت را مشخص کنید. این کار را با گسترش و ورود افراد جدید به تیم خود آسان تر می کند. یک گردش کار جدید کارمند به سازماندهی و در مسیر نگه داشتن همه کمک می کند.

ساخت به مقیاس

اگر وبلاگ یا وب سایت خود را با در نظر گرفتن آینده بسازید، می توانید زندگی را برای خود آسان تر کنید. با رسیدن به نقاط عطف جدید به عنوان مثال، شما یک فرآیند تولید محتوا می خواهید که می تواند برای تمام محتوای وب سایت شما (از جمله پست های وبلاگ، صفحات فرود، و توضیحات محصول) استفاده شود.

قبل از اینکه وب سایت خود را با محتوا پر کنید، به صدای برند خود فکر کنید. یک طرح کلی مقاله ایجاد کنید که بتوان از آن برای تسریع روند نوشتن استفاده کرد.

ساخت سایت با مقیاس‌پذیری در ذهن، زمانی که شلوغی جانبی وردپرس خود را به یک تجارت تمام وقت تبدیل کنید، بسیار مهم است. این به معنای ایجاد فرآیندها و سیستم هایی است که می توانند بارها و بارها تکرار شوند.

برای مثال، اینترنت ابزاری است که تقریباً همه برای فعالیت‌های مرتبط با کار از آن استفاده می‌کنند. استفاده از مرورگر پشته به دلیل سهولت استفاده و فرصت‌های چندوظیفه‌ای که همراه با آن است، می‌تواند به افزایش حجم شما کمک کند.

بسیاری از شرکت‌های نرم‌افزاری محصولات خود را به‌صورت رایگان به وب‌سایت‌هایی با بازدیدکنندگان کم عرضه می‌کنند، یا نسخه‌های «لایت» را با ویژگی‌های محدود ارائه می‌دهند که برای همیشه رایگان هستند. از این پیشنهادها برای خودکارسازی بخش‌هایی از فرآیند خود استفاده کنید، مانند زمان‌بندی رسانه‌های اجتماعی.< /p>

باید از محصولاتی استفاده کنید که همچنان می‌توانند از شما پشتیبانی کنند تا به سطوح ترافیکی جدید برسید. ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد، اما اگر وب‌سایت شما درآمد کافی داشته باشد، می‌توان آن را به راحتی پوشش داد.

هنگامی که شروع به کسب درآمد از وب‌سایت یا محصولات دیجیتالی می‌کنید، می‌خواهید کسب و کار خود را با تبلیغات پولی افزایش دهید. مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید، به جایی بروید که آنها جمع می شوند و با استفاده از تبلیغات هدفمند در آن پلتفرم تبلیغ می کنند.

اگر می‌دانید که مخاطبان شما در اینستاگرام فعال هستند، برای تبلیغات در آن‌جا هزینه‌های زیادی صرف کنید. کمپین های تبلیغاتی خود را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی بهترین نتایج را می گیرد.

خیلی سریع خرج نکنید

هنگامی که شلوغی جانبی وردپرس خود را به یک تجارت تمام وقت تبدیل می کنید، ضروری است که در هزینه های خود هوشمند باشید. فقط به این دلیل که اکنون یک کسب و کار هستید، به این معنی نیست که می توانید شروع به خرج کردن پولی کنید که ندارید.

بسیاری از ابزارها و خدمات رایگان (یا کم هزینه) وجود دارد که می تواند به شما در رشد وب سایت کمک کند. به عنوان مثال، می توانید به جای نرم افزارهای گران قیمت مانند Microsoft Excel، از Google Sheets برای ایجاد صفحات گسترده استفاده کنید.

بسیاری از افزونه‌هایی که برای اجرای سایت خود نیاز دارید نیز به صورت رایگان در دسترس هستند (در صورت تمایل با نسخه‌های پرمیوم) — پس اگر مجبور نیستید خرج نکنید.

اگر هدف این است که در نهایت وب سایت خود را به یک شغل تمام وقت تبدیل کنید، باید مطمئن شوید که می توانید دستمزد زندگی خود را بپردازید. این بدان معناست که نمی‌توانید تمام پول خود را صرف افزونه‌ها و ابزارهای ممتازی کنید که در درازمدت به شما کمکی نمی‌کنند.

ارتقاء فعالیت‌های جانبی خود به یک کسب‌وکار تمام وقت زمان و کار نیاز دارد. اگر به کسب درآمد غیرفعال با تلاش کمتر از طریق راه‌اندازی فعالیت‌های جانبی فعلی خود عادت دارید، ممکن است از زمانی که لازم است نقش فعال‌تری برای شروع دریافت درآمد تمام وقت داشته باشید، متعجب شوید.

ریسک‌ها و امور مالی خود را مدیریت کنید

همانطور که کسب و کار شما رشد می کند، خطرات مرتبط با آن نیز افزایش می یابد. به همین دلیل مهم است که هنگام افزایش فشارهای جانبی خود به یک عملیات تمام وقت، امور مالی و خطرات خود را مدیریت کنید.

امور مالی کسب و کار بسیار متفاوت از امور مالی شخصی است، بنابراین مهم است که روی هوش مالی خود کار کنید. بسیاری از کسب و کارها به دلیل اینکه بنیانگذاران از نظر مالی مسئولیتی ندارند، از بین می روند. دانستن مواردی مانند اینکه آیا وام های دانشجویی شما به عنوان درآمد به حساب می آید و سایر الزامات مالیاتی، موفقیت کسب و کار شما را تعیین می کند.

یک کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب بانکی جداگانه برای کسب و کار خود راه اندازی کنید. این به شما کمک می کند تا میزان درآمد و هزینه های خود را پیگیری کنید. همچنین پرداخت به پیمانکاران و جدا کردن این حساب ها از حساب های شخصی شما را آسان تر می کند.

موضوع دیگری که باید در مورد آن فکر کنید مالیات است. به عنوان یک صاحب کسب و کار، باید اظهارنامه مالیاتی سه ماهه را ارسال کنید و ممکن است مسئول پرداخت مالیات خوداشتغالی باشید. هر چقدر هم که سخت باشد، باید مطمئن شوید که هر ماه به اندازه کافی پول کنار می گذارید.

با نحوه بازاریابی و فروش آشنا شوید

در نهایت همه چیز به بازاریابی برمی گردد. قدرت استراتژی بازاریابی شما موفقیت شما را تعیین می کند. به هر حال، اگر مردم از وجود وب سایت شما اطلاعی نداشته باشند، هرگز نمی توانند آن را پیدا کنند.

وقتی نوبت به بازاریابی می‌رسد، کانال‌ها و تاکتیک‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. اما مهم‌ترین بخش این است که مخاطبان خود را بشناسید و بدانید آنها چه کانال‌هایی را ترجیح می‌دهند.

به عنوان مثال، اگر می‌دانید که مخاطبان شما در توییتر حضور دارند، می‌خواهید بیشتر بازاریابی خود را در آنجا متمرکز کنید. می‌توانید این کار را با توییت کردن محتوای مرتبط، تعامل با اینفلوئنسرها در جایگاه خود، یا حتی اجرای تبلیغات توییتر انجام دهید.

شما همچنین باید یاد بگیرید که چگونه ایمیل های فروش موثر بنویسید و صفحات فرود را ایجاد کنید که بازدیدکنندگان را به تبدیل می کند. مشتریان از طرف دیگر، می‌توانید این کار را به کپی‌نویس‌هایی که در نوشتن محتوای تبدیل‌کننده خبره هستند، برون‌سپاری کنید.

تبلیغات پولی می تواند راهی عالی برای افزایش سریع ترافیک وب سایت شما باشد. با این حال، فقط جمع کردن یک آگهی و شروع به خرید آثار کافی نیست. باید مطمئن شوید که افراد مناسب را با تبلیغات خود هدف قرار می دهید.

برای الهام گرفتن به رقبای خود نگاه کنید. آنها تلاش های بازاریابی خود را کجا متمرکز می کنند و چگونه با مصرف کنندگان ارتباط برقرار می کنند؟ سپس بر روی تحقیقات کلمات کلیدی تمرکز کنید تا پایه و اساس مناسبی برای کمپین خود ایجاد کنید.

بسیاری از شرکت ها نیز از اینفلوئنسرها برای هدایت ترافیک به وب سایت های خود استفاده می کنند. بررسی کنید که رقیب شما از چه کسانی استفاده می کند و اگر مناسب است از آنها پیشی بگیرید.

برای دستیابی به مخاطبان b2b، می‌توانید جستجوی فروش لینکدین را انجام دهید: مخاطبین را در راهنمای فروش لینکدین و مخاطبین جستجو کنید. آنها را از طریق یک پیام شخصی در LinkedIn.

داشتن و راه اندازی یک سایت معتبر وردپرس به صورت تمام وقت می تواند یک شغل تنها باشد. اگر تیمی دارید، احتمالاً آنها از راه دور هستند و ممکن است قبلاً هرگز با آنها چت ویدیویی نداشته باشید.

فقط به این دلیل که شما به تنهایی این کار را انجام می دهید به این معنی نیست که باید تنها باشید. جامعه وردپرس مملو از افراد پرشور و همفکری است که می توانند با نکات و ترفندهایی به رشد شما کمک کنند.

پیدا کردن جامعه حامیان مهم است. اینها افرادی هستند که به شما کمک می کنند انگیزه خود را حفظ کنید و روی اهداف خود متمرکز شوید.

یک راه برای یافتن انجمن خود شرکت در WordCamp و سایر رویدادهای وردپرس است. این رویدادها مکانی عالی برای ملاقات با دیگر متخصصان وردپرس و یادگیری از آنها است.

همچنین می‌توانید به انجمن‌های آنلاین در LinkedIn، Facebook، Twitter و Slack بپیوندید. همچنین صدها انجمن اختصاصی آنلاین وجود دارد که می توانید با یک جستجوی ساده در گوگل آنها را پیدا کنید.

اگر به دنبال چیزی کمی شخصی تر هستید، ممکن است گروه های وردپرس در شهر شما گرد هم آیند. این جلسات را در وب‌سایت‌هایی مانند MeetUp بررسی کنید.

البته شما همچنین می توانید جامعه خود را بسازید حول نام تجاری خود، گروه های LinkedIn و فیس بوک به خصوص برای این منظور خوب است.


مهمترین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که برای رشد یک کسب و کار موفق وردپرس به زمان و فداکاری نیاز است. برای رسیدن به اهدافتان باید صبور باشید و سخت تلاش کنید.

انتقال فعالیت‌های جانبی وردپرس خود به یک تجارت تمام وقت می‌تواند دلهره‌آور باشد. ممکن است به نقطه‌ای برسید که درآمد کافی داشته باشید، اما همچنان احساس راحتی نداشته باشید که آن را به صورت تمام وقت به دست آورید.

اگر به نظرتان درست است، از این نترسید. مطمئن شوید که یک طرح کسب و کار محکم دارید و وب سایت شما موفقیت آمیز خواهد بود.

خروج از نسخه موبایل