چطوری میشه

نوار در مقابل مربع برای تجارت الکترونیک وردپرس

نوار در مقابل مربع برای تجارت الکترونیک وردپرس

امروز راه حل های پرداخت آنلاین به مرحله بسیار راحت رسیده است، جایی که مشتری گزینه های بی پایانی در دسترس دارد. با این حال، سقوط چندین کسب و کار کوچک و متوسط ​​این است که آنها به این جنبه توجه نمی کنند و مشتریان را از دست می دهند. این نه تنها می تواند بازدیدکنندگان جدید را از اشتراک خدمات شما یا خرید محصولات شما باز دارد، بلکه نرخ سبد خرید رها شده را افزایش می دهد.

اگر مایلید هر نوع سرمایه‌گذاری را شروع کنید، کسب‌وکار شما باید برای پذیرش پرداخت‌های مشتریان از هر طریقی که آنها ترجیح می‌دهند، بهینه شود. در اینجا چالش یافتن بهترین پلت فرم پرداخت برای هر دو طرف درگیر وجود دارد. حداقل می توان گفت در حین سنجیدن گزینه های شما، همه چیز خسته کننده می شود. به‌عنوان صاحب کسب‌وکار، باید جزئیات زیادی از جمله هزینه‌های تراکنش را بررسی کنید، که می‌تواند به طور قابل‌توجهی بر اساس پارامترهایی مانند میانگین حجم و مبلغ تراکنش شما متفاوت باشد، یا اگر به صورت آنلاین یا حضوری از مشتریان هزینه می‌کنید.

در سال 2022، Square و Stripe دو تا از بهترین رقبا برای پلتفرم پرداخت هر کسب و کاری هستند که آنها را به محبوبیت های صنعت تبدیل می کند. هر دوی این مارک‌ها دارای قابلیت‌های گسترده‌ای برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که پردازش پرداخت‌ها را ساده‌تر می‌کند. چه پذیرش کارت اعتباری و چه حواله های سیمی، حداقل درآمد ماهانه برای واجد شرایط بودن یا درخواست پر زحمتی برای پر کردن وجود ندارد. هر دوی این پلتفرم‌ها به بازرگانان کمک می‌کنند تا کارت‌های اعتباری مشتریان خود را با درآمد کمتر از 2000 دلار در شروع کسب‌وکارشان صورت‌حساب کنند. صحبت از راحتی نهایی! اما آیا به این فکر کرده اید که بهترین گزینه برای کسب و کار شما کدام است؟ خوب، اگر گیج هستید، ما تکالیف خود را انجام داده‌ایم تا مجبور نباشید!

در این وبلاگ، ما دو پلتفرم پرداخت غالب در سال 2022، Stripe و Square را به طور عمیق مقایسه کرده ایم. برای اندازه‌گیری اینکه کدام یک از مارک‌ها برای شما مناسب‌تر است، بخوانید!

راه راه در مقابل مربع در یک نگاه

برای اینکه کارها را برای شما آسان‌تر کنیم، موارد آماده از Stripe و Square را خلاصه می‌کنیم، جایی که می‌توانید بهترین ویژگی‌های هر دو پلتفرم را با هم مقایسه کنید. از آنجایی که هر کسب‌وکاری در مورد پرداخت‌ها خواسته‌های فردی خود را دارد، سعی کرده‌ایم هر یک از عملکردها را در بخش زیر به عنوان یک نمای کلی پوشش دهیم. بیایید دقیقاً به آنچه در هر پلتفرم بیشتر دوست داشتیم بپردازیم!

نمای کلی راه راه

Stripe

Stripe در سال 2011 به‌عنوان درگاه پرداخت برای کمک به کسب‌وکارها برای پذیرش پرداخت‌های کارت اعتباری با کمک به انتقال پول بین یک حساب تجاری و حساب پرداخت مشتری این را می توان با یک کارت اعتباری یا یک سیستم پردازش آنلاین انجام داد.

توابع Stripe در چارچوب‌های مبتنی بر ابر به منظور ارائه مقیاس‌پذیری، قابلیت اطمینان و امنیت بیشتر است. همچنین برای توسعه‌دهندگان مناسب است و مکمل وب‌سایت‌های تجاری یا برنامه‌های کاربردی وب است که در طراحی و همچنین کد ریشه دارد. اگر می خواهید از Stripe برای وردپرس استفاده کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که افزونه Stripe را که منبع باز است نصب کنید.

به‌علاوه، Stripe می‌تواند به‌عنوان یک پلتفرم پرداخت مستقل برای کسب‌وکارهایی که باید صورت‌حساب‌ها را ارسال کرده و پرداخت‌های خود را بر اساس زمان محدود جمع‌آوری کنند، عمل کند. حتی اگر این رایج‌ترین استفاده از Stripe نباشد، زیرا اکثر کسب‌وکارها با پلتفرم‌های تجارت الکترونیک ادغام می‌شوند، این روش متفاوتی برای استفاده از این گزینه پرداخت انعطاف‌پذیر و بهینه است.

تفکیک اولیه بین Square و Stripe بر اساس استفاده مربوطه آنهاست. در حالی که Square بهترین انتخاب برای پرداخت‌ها و تراکنش‌های حضوری در نظر گرفته می‌شود، Stripe به عنوان یک پلتفرم توسعه‌دهنده‌تر است و برای پلتفرم‌های تجارت الکترونیک، مدل‌های اشتراک و سایر انواع سیستم‌های پرداخت آنلاین مناسب است. در زیر به ویژگی های برجسته استفاده از Stripe اشاره شده است.

مزایای استفاده از Stripe

  • بهترین برای معاملات حضوری
  • استفاده آسان از سخت افزار برای پرداخت در فروشگاه و موبایل
  • سیستم های مدیریت POS و تیم گسترده
  • کارت خوان رایگان

معایب استفاده از Stripe

  • چندین شکایت در رابطه با پاسخ آهسته ایمیل و سایر مشکلات مراقبت از مشتری.
  • بازپرداخت‌ها توسط Stripe تسویه نمی‌شوند – اگر اختلاف را از دست بدهید، هزینه‌ای برای شما خواهد داشت.
  • اگر تخصص فنی فوری ندارید، دارای منحنی یادگیری بسیار شیب دار است.
  • برای مشاغل پرخطر نیست.

نمای کلی مربع

Square

Square به‌عنوان یک سیستم پردازش پرداخت در سال 2009 تأسیس شد و از نظر فنی تحت فرض درگاه پرداخت بودن قرار نمی‌گیرد. در واقعیت، Square یک پردازشگر پرداخت سرتاسری است که معمولاً ترمینال مجازی نامیده می شود. برخلاف Stripe، Square روی پلتفرم‌های سازگار استفاده می‌شود و مانند Stripe یک دروازه پرداخت مستقل نیست. در نتیجه، Square یک جنبه از راه حل تجارت الکترونیک است.

استفاده از Square به دلیل تبدیل دستگاه های مشتریان به پایانه های قابل حمل نقطه فروش (POS) تجربه بسیار متنوعی را ارائه می دهد و محصول اصلی Square را به سیستم نقطه فروش حضوری خود تبدیل می کند. به صاحبان کسب و کار راهی برای جمع آوری پرداخت از مشتریان با خواندن کارت های اعتباری با دستگاه هوشمند یا وارد کردن جزئیات کارت اعتباری به صورت دستی.

در سال‌های فعالیت خود، Square در رقابت با نام‌های معروفی مانند Stripe، امتیاز را تعیین کرده است. امروز، Square را خواهید دید که به راحتی پرداخت های درون فروشگاهی را جمع آوری می کند.

مزایای استفاده از Square

  • بهترین برای تجارت الکترونیک، پرداخت های آنلاین، پلت فرم های اشتراک
  • برنامه‌نویس پسند
  • بیش از 450 پلتفرم و برنامه افزودنی
  • گزینه های پرداخت بین المللی با بیش از 150 ارز
  • داشبورد یکپارچه تسهیل کننده مدیریت عملیات تجاری

معایب استفاده از Square

  • چندین شکایت در مورد حساب های فسخ شده بدون اطلاع قبلی.
  • فقدان قابلیت ها، به ویژه ابزارهای مبتنی بر اشتراک.
  • برای سرمایه گذاری های پرخطر در نظر گرفته نشده است.
  • گران برای کسب و کارهای بزرگی که مشاغل زیادی انجام می دهند

راه‌اندازی در مقابل مربع

تنظیم Stripe برای پرداخت‌ها در پلتفرم کسب‌وکار شما، بر اساس عملکردهای مورد انتظار درگاه پرداخت شما، می‌تواند از بسیار آسان تا بسیار پیچیده متفاوت باشد. این نیز یکی از نقاط درآمدزایی Stripes است.

رویکرد پسند توسعه‌دهنده، به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که مسیر پرداخت سفارشی برای مشتریان خود ایجاد کنند. Stripe Elements به مشتریان شما کمک می‌کند تا داده‌های خود را سریع و دقیق اضافه کنند، به لطف اعتبارسنجی بی‌درنگ، ویژگی‌های تکمیل خودکار، محلی‌سازی پویا، قالب‌بندی بهبودیافته، و عملکردهای پوشاندن.

از سوی دیگر، Square بر ساده کردن رویکرد خود تمرکز دارد. تمام نرم افزارهای مورد نیاز برای اجرای پرداخت های تجاری شما تحت یک الگوریتم متمرکز قرار دارند. همچنین می‌توانید به ابزارهای گزارش‌دهی پیشرفته Square دسترسی داشته باشید، کارت‌های زمانی را مدیریت کنید، یا کمپین‌های بازاریابی را مستقیماً از داشبورد یک حساب Square اجرا کنید.

وقتی نوبت به راه اندازی یک حساب Square می رسد، چند گزینه جایگزین دارید. برای شروع، می‌توانید یک قطعه کد را برش داده و جای‌گذاری کنید تا یک گزینه پرداخت برای مشتریان در وب‌سایت کسب‌وکارتان ایجاد کنید. یا، افزونه ای مانند WooCommerce Square می تواند برای بهبود پلت فرم تجارت الکترونیک شما و افزودن گزینه های پرداخت استفاده شود. یا، می‌توانید افزونه‌ای مانند WooCommerce Square دانلود کنید تا سایت تجارت آنلاین خود را اجرا کرده و پرداخت‌ها را دریافت کنید.< /p>

Square در این دور برنده می شود زیرا کاربران نیازی به نگرانی در مورد یافتن میزبانی برای سایت خود ندارند.

در مجموع، Square یک راه‌حل همه‌کاناله ساده برای بازرگانی است که می‌خواهند در هر جایی بدون نیاز به کدهای پیچیده یا مجموعه‌ای از ادغام‌های شخص ثالث بفروشند.

ادغام های WordPress برای Stripe & Square

WordPress Integrations for Stripe & Square

Stripe هیچ گونه ادغام یا افزونه رسمی وردپرس ندارد. با این حال، چندین توسعه‌دهنده پلاگین وجود دارند که ادغام Stripe را در وردپرس آسان‌تر کرده‌اند. سایت هایی که از یک فرآیند ساده استفاده می کنند.

در زیر چند روش وجود دارد که چگونه می‌توانید Stripe را برای وردپرس بدون هزینه اضافی (غیر از هزینه‌های استاندارد تراکنش Stripe) یکپارچه کنید:

  • آن را با WP Simple Pay به عنوان یک درگاه پرداخت یکباره برای یک سایت وردپرسی که فاقد ویژگی تجارت آنلاین
  • یک فیلد پرداخت را به فرم‌های جاذبه (یا با سایر افزونه‌های فرم) اضافه کنید تا کمک‌های مالی، دانلودها و بیشتر
  • به همراه یک وب‌سایت WooCommerce به آن دسترسی رایگان داشته باشید (این یکی از وب‌سایت‌های الکترونیکی است -گزینه های اصلی پرداخت افزونه تجارت)
  • یا از Easy Digital Downloads استفاده کنید تا راه اندازی مشابه با پلتفرم تجارت الکترونیک متفاوت داشته باشید

Square ادغام بسیار روانی با وب سایت وردپرس موجود شما دارد. این می‌تواند به ادغام از طریق افزونه‌های تجارت آنلاین رایگان با پشتیبانی Square ساخته شده برای وردپرس کمک کند.

اگر یک کسب و کار دارای یک سایت وردپرس (.org) خود میزبان است، می توانید Square را مانند Stripe در فروشگاه آنلاین ادغام کنید. به عنوان مثال WooCommerce شامل Square به عنوان یک گزینه پرداخت اساسی است، و همچنین vcita. اما به دلیل استفاده خاص از Square، ممکن است لازم باشد برای یک افزونه ممتاز یا نسخه ارتقا یافته افزونه، مانند GiveWP یا WPForms.

ویژگی های پردازشگر پرداخت

Stripe کار را آسان‌تر می‌کند تا فروشندگانی که از آن استفاده می‌کنند مجبور نباشند با چندین حساب تجاری سروکار داشته باشند. در زیر انواع پرداخت هایی که Stripe می تواند پس از ادغام با فروشگاه آنلاین شما بپذیرد ذکر شده است:

  • کارت های اعتباری
  • کارت های نقدی
  • کارت های بین المللی
  • اعتبار و بدهی مستقیم ACG
  • انتقال سیمی

Stripe همچنین می‌تواند ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت‌کوین را بپذیرد، که ثابت می‌کند این برند برای کشف راه‌های جدید در حین سرمایه‌گذاری در فناوری‌های پیشرفته باز است.

Stripe از بیش از 135 ارز مختلف پشتیبانی می‌کند، که می‌تواند به شما کمک کند به یک پایگاه مشتری بین‌المللی برسید. تنها عیب استفاده از Stripe عدم پرداخت حضوری است.

از سوی دیگر، Square خدمات خود را برای رفع خواسته‌های شرکت‌هایی که مایل به انجام تجارت حضوری و همچنین آنلاین هستند، گسترش داده است. در اینجا خلاصه ای از روش هایی است که Square می پذیرد:

  • کارت ویزا
  • Mastercard
  • کشف
  • American Express

به‌علاوه، Apple و Android Pay و همچنین پرداخت‌های کیف پول الکترونیکی را نیز می‌پذیرد. یکی از ویژگی‌هایی که Square می‌تواند به مشتریانش بدهد، سخت‌افزار پرداخت است، قابلیتی که Stripe فاقد آن است. نکته مهم این است که کارت خوان و سیستم نقطه فروش در صورت استفاده از پرداخت های تلفن همراه به صورت حضوری، 100٪ رایگان است.

هزینه ها و هزینه های پلتفرم

Stripe Costs and Fees

Stripe با عملکرد پرداخت در حین حرکت، همه چیز را ساده نگه می‌دارد. هزینه‌های ثبت‌نام را شامل نمی‌شود، زیرا انتخاب مقرون به صرفه‌ای از این دو است.

در اینجا نگاهی گذرا به هزینه‌های Stripe داریم:

  • هزینه تراکنش پایه: 2.9٪ تراکنش + 0.30 دلار
  • تراکنش‌های بین‌المللی: 3.9٪ برای هر تراکنش (کارمزد تبدیل مشروط به اعمال)
  • تراکنش‌های در مقیاس بالا: تخفیف به 0.8٪ / تراکنش (حدود 5 دلار). روش‌های پرداخت شامل اعتبار ACH و بدهی مستقیم و همچنین حواله‌های سیمی است.

Stripe برای هر بازپرداخت مبلغ 15 دلار به یک کسب و کار صورت‌حساب می‌دهد، مگر اینکه به نفع شما باشد. این نرخ در مقایسه با سایر درگاه‌های پرداخت، به غیر از Square، بسیار رقابتی است.

Square Costs and Fees

Square همچنین هیچ گونه هزینه ثبت نام یا قرارداد قفلی از شما دریافت نمی کند. علاوه بر این، آن‌ها همچنین از هزینه‌های مخفی صفر ابراز خرسندی می‌کنند، که با توجه به طرح‌های صورت‌حساب امروزی آرامش‌بخش است.

چند هزینه‌های مرتبط با Square وجود دارد، زیرا تراکنش‌های حضوری و آنلاین را به همراه دارد. با قابلیت های متعدد در اینجا خلاصه ای از تبلیغات است:

انواع پرداخت ذکر شده در زیر دارای کارمزد تراکنش 2.9٪ + 0.30 دلار هستند:

  • فاکتورهای مربعی.
  • فروشگاه های آنلاین
  • APIهای آنلاین
  • کارت های تجارت الکترونیک در پرداخت فایل.

انواع پرداخت‌های زیر، کارمزد تراکنش 3.5% + 0.15 دلار را جذب می‌کنند:

  • تراکنش‌های کارت روی فایل.
  • جزئیات کارت اعتباری را به صورت دستی در ماشین آلات فیزیکی وارد کرد..
  • پرداخت‌های کلیدی برای APIهای POS.
  • جزئیات کارت اعتباری بصورت آنلاین وارد شده است.

غیر از عدم صدور صورت حساب طرح استرداد وجه. Square پس از انجام تراکنش‌های واجد شرایط، یک محافظت از بازپرداخت تا 250 دلار در ماه به مشتریان ارائه می‌کند که نشان‌دهنده توجه Squares به مشتریان است.

خدمات و پشتیبانی مشتری

Stripe در زمینه خدمات و پشتیبانی شهرت بی‌نظیری ندارد. در سال‌های قبل از 2018، Stripe ابزاری برای دستیابی به پشتیبانی مشتری در زمان واقعی نداشت.

برای کاهش این مشکل، Stripe دسترسی به چت زنده و پشتیبانی تلفنی 24 ساعته را معرفی می‌کند تا به پشتیبانی ایمیل از قبل موجود در سال 2018 کمک کند. اگر کسب‌وکاری بخواهد با سایر مشتریان Stripe در تماس باشد، می‌تواند به جستجوی آن بپردازد. انجمن Freenode (#stripe) برای رسیدگی به نگرانی ها یا تعامل. امروزه نه تنها stripe رویکردی چند کاناله برای پشتیبانی مشتری دارد، بلکه پایگاه دانش گسترده‌ای دارد

Stripe همچنین دارای یک مدل پشتیبانی حق بیمه 1000 دلاری در ماه است، اما ما احساس می‌کنیم که این پلتفرم به این حالت نیازی ندارد، زیرا می‌توان به صورت آزاد و بدون هزینه سنگین به چت زنده و پشتیبانی تلفنی شما در 24 ساعت شبانه‌روز و هفتاد هفته دسترسی داشت.

متعارف، Square در حال حاضر گزینه های پشتیبانی ذکر شده در زیر را برای مشتریان خود دارد:

  • پشتیبانی تلفن و ایمیل
  • چت های زنده
  • حساب اختصاصی توییتر (@SqSupport)

مشتریان همچنین می‌توانند با یافتن پرسش‌ها و کلمات کلیدی در حین شبکه‌سازی با چندین کاربر، به تالار گفتگوی Square Communities ارتباط برقرار کنند.

اگرچه در نگاه اول ممکن است عالی به نظر برسد، لطفاً توجه داشته باشید که رتبه‌بندی پشتیبانی مشتری Square همیشه بهترین رتبه در لیگ نیست. بسیاری از مشتریان از مسدود شدن یا مسدود شدن حساب ها به دلیل صفر شکایت دارند. برای بدتر شدن این اثر، Square تماس تلفنی را با خدمات مشتری قطع می‌کند و مشتریان فعلی را با مشکل مواجه می‌کند.

Stripe در مقابل مربع، کدام پلتفرم بهتر است؟

هر دو درگاه پرداخت کاملاً مشابه هستند، اما رتبه‌بندی هر دو هنوز یک چالش است. برای ساده‌تر شدن حکم، عبارات ما در اینجا آمده است:

  • اگر یک کسب و کار به انعطاف پذیری برای انجام فروش آنلاین و شخصی نیاز داشته باشد، Square با قابلیت‌های چند کاناله برنده می‌شود.
  • اگر کسب و کار شما به یک راه حل پرداخت آنلاین نیاز دارد که بتواند جهانی گسترش یابد یا با راه حل جمع آوری صورتحساب مستقل سازگار شود، Stripe برنده این دور خواهد بود.

حکم نهایی:

انتخاب بهترین درگاه پرداخت برای کسب و کارتان یک اتفاق یک شبه نیست. با توجه به نقاط مشابه Stripe vs Square، ما فکر می کنیم که این مقایسه به ویژگی های فردی می رسد که ممکن است در سیستم پردازش پرداخت بعدی خود که بر روی WordPress ساخته شده است به دنبال آن باشید.

اگر کسب و کار جدیدی با فروشگاه آنلاین دارید، اما فقط دانش فنی محدودی دارید، Square انتخاب بهتری از بین این دو خواهد بود. در حالی که قیمت آن در مقایسه با Stripe رقابتی است، یک راهنمای تنظیم آسان و یک پایگاه دانش مبتدی برای کمک به شما ارائه می‌کند.

با این حال، اگر به دنبال فرآیند پرداخت شخصی‌شده هستید، Stripe به دلیل عملکردهایش جایگزین بهتری خواهد بود. اگر وب‌سایت تجارت الکترونیکی دارید که به حجم فروش بستگی دارد،  به هر یک از عملکردها برای بهبود کسب‌وکارتان و ایجاد فروش بیشتر نیاز خواهید داشت. این می‌تواند به شما کمک کند دسترسی جهانی داشته باشید، گزینه‌ای برای افزودن دروازه پرداخت Stripe به هر پلتفرمی مانند WordPress، یا سایت مورد نظرتان، و دسترسی به پشتیبانی 24/7 مشتری.

برای نتیجه‌گیری، می‌گوییم که انتخاب به نوع کسب‌وکار شما و الزامات اصلی شما از نظر گزینه‌های پرداختی که می‌خواهید در یک سایت وردپرس اضافه کنید بستگی دارد! در حالی که هر دو با توجه به عملکرد و شهرت خود گزینه های بسیار خوبی هستند، تصمیم نهایی در دست صاحب کسب و کار است. امیدواریم از این مقایسه مفصل لذت برده باشید. منتظر قطعات بیشتری از این دست در بخش وبلاگ ما باشید (مانند پست دیگر ما در PayPal vs Stripe).

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا