چت زنده 3CX برای ارتباطات بهتر وردپرس

چت زنده 3CX برای ارتباطات بهتر وردپرس

چت زنده یکی از مؤثرترین و آسان‌ترین راه‌ها برای ارتباط با مشتریان است. برخلاف اکثر کانال‌های پشتیبانی دیگر، مانند ایمیل، می‌توانید به مشتریان خود پشتیبانی سریع‌تری ارائه دهید و مشکلات آن‌ها را به سرعت حل کنید تا نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.

به غیر از آن، همچنین می‌توانید اعتبار برند را بهبود ببخشید، در صورت نیاز، پشتیبانی 24 ساعته را ارائه دهید، تعامل مشتری را افزایش دهید، داده‌ها را جمع‌آوری کنید و از رقبا برتری داشته باشید. به زبان ساده، چت زنده مزایای بیشتری را نسبت به بسیاری از کانال های دیگر به شما ارائه می دهد.

برای افزودن یک سیستم چت زنده به سایت وردپرس خود، به یک راه حل قدرتمند مانند 3CX Live Chat برای وردپرس، موضوع بررسی امروز. در بخش‌های آینده، درباره 3CX و ویژگی‌هایی که این افزونه را به یکی از بهترین راه‌حل‌های چت برای وردپرس تبدیل می‌کند، بیشتر خواهیم آموخت.

اگر عالی به نظر می رسد، بیایید رول کنیم.

چت زنده 3CX چیست؟

اول از همه، پلاگین چت زنده 3CX چیست؟ اگر قبلاً کاملاً واضح نیست ، 3CX یک افزونه چت زنده رایگان برای وردپرس است. شرکت سازنده این افزونه، افزونه قبلی WP Live Chat Support را خریداری کرد و آن را به 3CX Live Chat که امروز می‌بینید ارتقا داد – با افزودن تعداد زیادی ویژگی جدید عالی که 3CX را بالاتر از بسیاری از راه‌حل‌های مشابه قرار می‌دهد.

با گزینه‌هایی مانند چت زنده، تماس‌های صوتی/تصویری، کنفرانس وب، کانال‌های پیام‌رسان متعدد، مدیریت آسان و موارد دیگر، می‌توانید یک سیستم ارتباطی قدرتمند نصب کنید و تا ۸۰ درصد در قبض‌های تلفن خود صرفه‌جویی کنید. قیمت‌گذاری چت زنده 3CX نیز کاملاً معقول است (به‌علاوه یک طرح رایگان برای همیشه وجود دارد)، و از پشتیبانی در سطح جهانی برخوردار است.

این افزونه بیش از 2.5 میلیون بار دانلود شده است و بیش از 600 هزار تجارت به آن اعتماد دارند، به این معنی که شما در دستان امن هستید. همچنین، دارایامتیاز چشمگیر4.6 از 5 ستاره در WordPress.org است. اکنون که می دانیم با چه چیزی کار می کنیم، اجازه دهید ویژگی های مورد انتظار را پوشش دهیم.

ویژگی های چت زنده 3CX

ما روی طرح رایگان 3CX StartUP تمرکز خواهیم کرد زیرا برای این بررسی عالی است. این طرح یک نمای کلی از ویژگی های موجود در افزونه 3CX Live Chat به شما ارائه می دهد. این رایگان برای همیشه است و از حداکثر 10 نماینده پشتیبانی می کند، که آن را برای استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک ایده آل می کند.

یکی از قابل توجه ترین ویژگی ها، توانایی ارائه چندین نوع پشتیبانی است. می‌توانید مستقیماً در کادر چت از یک کانال پشتیبانی به کانال دیگر منتقل شوید. به عنوان مثال، مشتری شما می تواند به راحتی با کلیک بر روی دکمه ساده در داخل جعبه چت، از چت زنده به تماس صوتی یا تصویری منتقل شود. این به مقابله با مسائل پیچیده تر و جلوگیری از تکرار غیر ضروری با عوامل مختلف کمک می کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های راحت، امکان برداشتن تماس از مرورگر وب و برنامه‌های تلفن همراه برای دسک‌تاپ، iOS و Android است. این بدان معناست که شما همیشه به مشتریان خود متصل هستید حتی زمانی که از رایانه دور می شوید. و به لطف کنفرانس وب رایگان، همیشه می توانید با تیم خود صحبت کنید و بهره وری را افزایش دهید.

سایر گزینه های تاثیرگذار 3CX عبارتند از:

  • می‌توانید جعبه چت را کاملاً مطابق با نام تجاری خود سفارشی کنید
  • ناشناس بودن کامل برای بازدیدکنندگان شما، که برای حفظ حریم خصوصی عالی است
  • به راحتی به سوابق چت زنده دسترسی پیدا کنید
  • مشاهده چت های زنده از دست رفته
  • سرعت سریع به لطف سرورهای چت زنده 3CX
  • سازگار با همه افزونه‌های کش
  • هنگام دریافت پیام گپ زنده جدید، صداهای اعلان را فعال کنید
  • بازدیدکنندگان را از گپ زدن با شما بر اساس آدرس IP منع کنید
  • پاسخ های سریع (یک پاسخ از پیش تعریف شده را در جعبه چت زنده خود وارد کنید)
  • رتبه بندی رضایت مشتری برای هر جلسه گپ
  • لوگوی شرکت خود را به پنجره چت زنده اضافه کنید
  • عکس‌های نمایندگان خود را برای شخصی‌سازی مکالمه به پنجره چت زنده اضافه کنید
  • چت زنده را در برخی صفحات بگنجانید/ حذف کنید
  • زمان پذیرش گپ را انتخاب کنید
  • ادغام CRM بدون درز
  • پیام های فیس بوک را بدون زحمت مدیریت کنید (واتس اپ به زودی)
  • اشتراک گذاری و نظرسنجی سند
  • نصب و مدیریت آسان
  • انتقال چت ها به نمایندگان مختلف
  • ارسال پیامک تجاری (پیامک)
  • چت های نامحدود
  • میزبانی ابری یا خود مدیریتی
  • پشتیبانی عالی
  • و خیلی بیشتر

همانطور که می بینید، این لیست بسیار طولانی از ویژگی ها برای افزودن یک سیستم چت قوی به سایت وردپرس شما است. بهترین بخش این است که بیشتر این ویژگی‌ها با StartUP Plan رایگان هستند، بنابراین می‌توانید بدون پرداخت هزینه از افزونه به‌طور نامحدود استفاده کنید. اگر به ویژگی‌های بیشتری نیاز دارید، همیشه می‌توانید به یک طرح پولی ارتقا دهید.

در مورد طرح‌های پولی، هزینه 3CX Live Chat چقدر است؟

قیمت 3CX

3CX Live Chat گزینه های قیمت گذاری انعطاف پذیری را به شما ارائه می دهد. البته نسخه رایگانی نیز وجود دارد که همانطور که قبلا ذکر کردیم از 10 عامل پشتیبانی می کند. قیمت برای طرح های پولی متفاوت است. اگر به دنبال یک طرح پولی هستید که حداکثر 10 نماینده را پشتیبانی می کند، انتظار دارید بین 175 تا 280 دلار در سال بپردازید. شما این امکان را دارید که ماهیانه پرداخت کنید.

در مقایسه با بسیاری از سیستم‌های چت زنده دیگر، می‌توانید بگویید 3CX Live Chat کاملاً مقرون‌به‌صرفه است، به‌علاوه در مقایسه با رقبا، ویژگی‌های شگفت‌انگیز دیگری را دریافت می‌کنید.

اکنون که می‌دانید در بخش ویژگی‌ها و قیمت‌ها چه انتظاری دارید، به ما اجازه دهید افزونه را نصب و آزمایش کنیم.

نحوه استفاده از افزونه چت زنده 3CX برای وردپرس

نصب و پیکربندی 3CX Live Chat آسان است و سرگرم کننده – هر کسی می تواند آن را در کمتر از 20 دقیقه انجام دهد. برای شروع، باید یک حساب رایگان برای 3CX ایجاد کنید. پس از آن، مانند تصویر زیر، روی ثبت نام با Google کلیک کنید. از طرف دیگر، می‌توانید از طریق ایمیل ثبت‌نام کنید، اما من Google را ترجیح می‌دهم.

در برگه ای که باز می شود، حساب Google مورد نظر خود را انتخاب کنید:

بعد، جزئیات حساب خود را وارد کنید و روی دکمه  بعدی کلیک کنید:

پس از آن، Hosted by 3CX را انتخاب کنید و روی بعدی کلیک کنید، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است.

انتخاب میزبانی با 3CX بهترین عملکرد را به شما ارائه می دهد. شما می توانید سیستم چت زنده خود را خودتان مدیریت کنید، اما من آن را توصیه نمی کنم، به خصوص اگر از میزبانی مقرون به صرفه مانند میزبانی اشتراکی استفاده می کنید. در نهایت باعث بارگیری بیش از حد و مصرف منابع سرور شما می شود که همه چیز را کند می کند.

پس از آن، تا 10 استفاده – 3CX StartUP را علامت بزنید و دکمه بعدی را همانطور که در زیر مشاهده می کنید، بزنید.

اگر بیش از 10 نماینده پشتیبانی دارید، می توانید آن را در صفحه بالا انتخاب کنید. با این حال، در عین حال، اجازه دهید نسخه رایگان را فقط برای آزمایش چیزها دنبال کنیم.

و شما وارد هستید! حالا اجازه دهید چند عامل پشتیبانی اضافه کنیم تا کارها پیش برود. همانطور که در زیر نشان داده شده است، روی Let’s Go کلیک کنید.

کار شما خوب است. کاربر جدیدی وارد کنید، نقشی را انتخاب کنید و روی بعدی کلیک کنید:

توجه داشته باشید که فقط کاربران دارای نقش مدیر می توانند تنظیمات را مدیریت و سفارشی کنند. با حرکت سریع، نه را علامت بزنید و روی بعدی کلیک کنید. نگران نباشید، می‌توانید بعداً این را در تنظیمات خود سفارشی کنید.

پس از آن، نوبت به اتصال سایت شما می رسد. دوباره روی بله، بله کلیک کنید، URL وب سایت خود را وارد کنید و روی SET کلیک کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

برای اتصال 3CX به سایت خود به پیوند زیر نیاز دارید، اما ابتدا اجازه دهید افزونه 3CX Live Chat را در سایت وردپرس خود نصب کنیم:

به داشبورد مدیریت وردپرس خود وارد شوید و به افزونه‌ها > افزودن جدید بروید:

پس از آن، 3CX Live Chat را جستجو کنید در کادر جستجوی کلمه کلیدی کلیک کنید و روی اکنون نصب کنیدسپس فعال کنید افزونه را کلیک کنید.

پس از فعال کردن افزونه، به منوی 3CX Live Chat بروید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

پس از آن، آدرس اینترنتی را که در مرحله پیکربندی چت زنده در ویزارد به شما داده شده است وارد کنید. این نشانی اینترنتی است که قبلاً وقتی سایت شما را به 3CX اضافه کردیم ایجاد کردیم. این اینجا:

بعد، صفحاتی را که می‌خواهید چت زنده را فعال کنید، انتخاب کنید و روی ذخیره تغییرات در پایین کلیک کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

سپس، به 3CX برگردید و روی بعدی:

کلیک کنید

پس از آن، روی دکمه ورود کلیک کنید:

این باید شما را به سمت سرویس گیرنده وب 3CX خود هدایت کند که به شکل زیر است:

اگر وب سایت خود را در قسمت جلویی مشاهده کنید، این ویجت چت زیبا را خواهید دید:

و بس! به سادگی A، B، C. اگر مشتری یک چت را شروع کند، همانطور که در زیر نشان داده شده است، این اعلان را در 3CX Web Client خود خواهید دید.

استفاده از 3CX Web Client ساده است. به عنوان مثال، برای سفارشی کردن کادر چت، به تنظیمات دفتر > صدا و گپ بروید و روی نماد  مداد کلیک کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

در صفحه بعدی، می‌توانید تنظیمات چت خود را ویرایش کنید و حتی سبک را سفارشی کنید.

و شما آن را دارید – یک سیستم چت فعال برای سایت وردپرس شما!


همانطور که در ابتدا گفتیم، چت زنده به عنوان یک کانال پشتیبانی مزایای زیادی دارد. اکنون، به لطف راه حلی مانند 3CX Live Chat، از قدرت چت زنده برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان، حفظ مشتریان و رشد کسب و کار خود بدون شکستن بانک استفاده می کنید. Plus 3CX ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند امکان جابه‌جایی بین قالب‌های پشتیبانی در جعبه چت را ارائه می‌دهد، بنابراین مشتریان شما مطمئناً از سطح پشتیبانی ارائه شده توسط تیم شما خوشحال‌تر از همیشه خواهند بود.

آیا قبلا از 3CX Live Chat استفاده کرده اید؟ اگر چنین است، تجربه چگونه است؟ اگر نه، پلاگین چت زنده مورد علاقه شما کدام است. نظرات خود را در نظرات با ما در میان بگذارید.

خروج از نسخه موبایل