چطوری میشه

چرا باید سوالات متداول را به فروشگاه WooCommerce خود اضافه کنید

چرا باید سوالات متداول را به فروشگاه WooCommerce خود اضافه کنید

یک وب سایت ترکیبی پیچیده از چندین عنصر مانند تصاویر، محتوا، کد پشتیبان، دامنه، میزبانی و غیره است.

همه عناصر به هم مرتبط هستند و امکان تأثیرگذاری بر یکی از دیگری وجود دارد. پرسش‌های متداول یکی از عناصری است که می‌تواند عملکرد وب‌سایت شما را در صورت استفاده هوشمندانه بهبود بخشد.

برای کمک به درک اهمیت افزودن بخش پرسش‌های متداول و اهمیت آن، با به اشتراک گذاشتن دلایلی که چرا باید سؤالات متداول را به WooCommerce اضافه کنید، مزایای آن‌ها را با جزئیات بررسی می‌کنیم.

اما ابتدا، بیایید ببینیم سؤالات متداول در مورد چیست!

پرسش‌های متداول چیست؟

پرسش‌های متداول (سوالات متداول) به سادگی بیان می‌شوند، سؤالاتی که بسیاری از مردم در جستجوی آن هستند و می‌خواهند به آنها پاسخ دهند.

وقتی درخواستی را در Google اضافه می‌کنید، سؤالات خاصی را در صفحه اول می‌بینید، اینها سؤالات رایجی هستند که مردم می‌پرسند.

پاسخ به این سوالات در سایت شما راهی عالی برای به دست آوردن ترافیک، اعتماد مشتری، رتبه بالاتر و غیره است.

به‌عنوان مالک سایت، افزودن پرسش‌های متداول در سایت‌تان که مرتبط با کسب‌وکار و محتوای شما هستند، گامی عالی است که مزایای زیادی به همراه دارد. امروز ما نگاهی به برخی از دلایل بسیار خواهیم داشت که چرا باید بخش یا صفحه پرسش‌های متداول را به فروشگاه الکترونیکی خود اضافه کنید.

اکنون اجازه دهید مزایای سوالات متداول را با جزئیات بیشتر بررسی کنیم.

1. بهبود تجربه کاربری

WooCommerce FAQs Manager by Koala Apps

پاسخ دادن به رایج‌ترین سؤالات کاربر، به آنها کمک می‌کند تا بدون مرور پاراگراف‌های طولانی یا جستجوی پاسخ از متن طولانی، به سرعت اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

پرسش‌های متداول به کاربران راحتی می‌دهد و به آنها در تصمیم‌گیری کمک می‌کند. اگرچه ممکن است پاسخ‌های مفصلی را در سایت خود ارائه دهید، اما اگر کاربر به سرعت آن‌ها را پیدا نکند، معمولاً زحمت زیادی را صرف نمی‌کند.

ارائه چنین سهولتی در سایت شما باعث می‌شود کاربر زمان بیشتری را در سایت شما بگذراند و پس از پیدا نکردن آنچه به دنبالش است، باز پس نگیرد.

اگر به فکر افزودن سؤالات متداول به سایت خود هستید، ووکامرس را در نظر بگیرید. مدیریت پرسش‌های متداول توسط Koala Apps.

این افزونه به شما امکان می‌دهد پرسش‌های متداول را در صفحات محصول جداگانه نمایش دهید، و به شما امکان می‌دهد به متن و برچسب‌های دکمه‌ها استایل دهید و آنها را جذاب و خواندنی آسان می‌کند.

WooCommerce FAQs Manager - Ask a Question

همچنین به شما امکان می‌دهد به مشتریان اجازه دهید به صورت خصوصی سؤال بپرسند، بنابراین تمام سؤالات آنها پاسخ داده می‌شود و تمایلی به رفتن به جای دیگری ندارند.

به‌علاوه، می‌توانید برچسب‌ها و دسته‌بندی‌ها را برای سؤالات متداول ایجاد کنید که پیمایش را برای کاربران آسان می‌کند.

2. صرفه جویی در زمان

پاسخگویی به سؤالات مشتری از طریق ایمیل، پیامک و تماس برای حفظ مراقبت خوب از مشتری مهم است، اما بسیار وقت گیر و خسته کننده است.

برای به حداقل رساندن نیاز به پاسخگویی به سؤالات هر مشتری، افزودن بخش یا صفحه سؤالات متداول به فروشگاه WooCommerce شما می‌تواند بسیار کمک کند.

از طریق بخش پرسش‌های متداول، می‌توانید به سؤالات رایج و غیرمعمول پاسخ دهید تا مشتریان کمترین تمایل را داشته باشند که مستقیماً برای پاسخ با شما تماس بگیرند.

به این ترتیب زمان کمتری را برای پاسخ دادن به سؤالات یکسان صرف می‌کنید و می‌توانید زمان بیشتری را برای سایر پیشرفت‌های تجاری ضروری صرف کنید.

برای ایجاد سریع سوالات متداول برای سایت خود، می توانید افزونه سوالات متداول سریع و آسان توسط تم های Inspiry.

این افزونه تنظیمات و سبک‌های ساده‌ای را به‌طور پیش‌فرض ارائه می‌دهد که به راحتی قابل سفارشی‌سازی هستند. این فرآیند روان، سریع و آسان است، بنابراین می‌توانید به سرعت و بدون تلاش زیاد سؤالات متداول را تنظیم کنید.

اگر سبک‌های پیش‌فرض برای شما کار نمی‌کنند، می‌توانید CSS را نیز اضافه کنید تا آن سبک‌ها را لغو کنید.

3. پس انداز کنید و فروش را افزایش دهید

xplainer faqs

همانطور که قبلاً توضیح داده شد، بخش‌های پرسش‌های متداول منابع ارزشمندی هستند که در وقت شما صرفه‌جویی می‌کنند و راحتی را به کاربران ارائه می‌دهند.

وقتی در زمان صرفه جویی می کنید، در هزینه نیز صرفه جویی می کنید، زیرا می توانید تلاش بیشتری برای انجام کارهای مهم دیگر انجام دهید. همچنین، از طریق یک بخش پرسش‌های متداول به خوبی تثبیت شده، می‌توانید تبدیل‌ها را بهبود بخشید و فروش را افزایش دهید.

به این دلیل است که از طریق پرسش‌های متداول، ارتباط بهتری با مشتری و ترافیک منظم‌تری به دست می‌آورید. مشتریان تمایل دارند بیشتر به شما اعتماد کنند و در نتیجه بیشتر از شما خرید کنند و اقدامی را که شما می خواهید انجام دهند.

برای ایجاد سؤالات متداول که باعث افزایش تبدیل‌ها می‌شود، می‌توانید افزونه XPlainer را امتحان کنید. . این یک افزونه پرسش‌های متداول محصول انعطاف‌پذیر، قوی و پر ویژگی است.

این افزونه ابزاری عالی برای افزایش فروش و تبدیل، با پاسخ دادن به متداول‌ترین سؤالات مشتری به روشی چشم‌گیر است.

4. ایجاد تخصص

ایجاد شهرت مثبت برای سایت خود یکی از مهمترین کارهایی است که صاحبان سایت این روزها با آن روبرو هستند.

با میلیون‌ها وب‌سایت، که ویژگی‌ها و مزایا زیادی را ارائه می‌دهند، یکی از راه‌های پیشرو بودن، استفاده از بخش پرسش‌های متداول و آموزنده است.

از طریق پرسش‌های متداول، شما خود را به‌عنوان فردی متبحر و آگاه در زمینه خاصی معرفی می‌کنید. حتی می‌توانید از آنها برای ایجاد پایگاه دانش مربوط به فروشگاه WooCommerce خود از ابتدا استفاده کنید.

شما فردی هستید که می‌داند چه می‌گوید و می‌تواند خدمات و محصولات با کیفیتی را که مشتری به آن نیاز دارد ارائه دهد.

اگر به چند سوال در صفحه خود پاسخ می دهید، ممکن است متن بیش از حد به هم ریخته شود. برای حل این مشکل، می‌توانید افزونه پرسش‌های متداول آکاردئون را امتحان کنید.< /a>

با طرح‌بندی‌های تاشو و به سبک آکاردئونی، می‌توانید از پیمایش بیش از حد کاربران جلوگیری کنید. می‌توانید بدون جستجو در هزارتوی محتوا، دریافت همه پاسخ‌ها را برای آنها آسان کنید.

5. بهبود SEO

همانطور که در بالا توضیح داده شد، سؤالات متداول باعث افزایش تجربه کاربر، ایجاد اعتماد با مشتریان، صرفه جویی در زمان و کمک به صرفه جویی در هزینه می شود که همه اینها به SEO بهتر.

وقتی موتورهای جستجو متوجه می‌شوند که شما سؤالات متداول با کیفیتی را ارائه می‌دهید تا به نفع کاربر باشد، رتبه‌بندی شما بهبود می‌یابد.

از آنجایی که امروزه بسیاری از کاربران به جستجوی سوالات مستقیم می‌پردازند، اگر پاسخ‌های مرتبطی برای آن سؤالات ارائه دهید، بالاتر ظاهر می‌شوید و در نتیجه ترافیک بیشتری دریافت خواهید کرد.

همچنین، اگر سایت شما از نشانه‌گذاری طرح سؤالات متداول پیروی می‌کند، می‌توانید برای قطعه‌های برجسته نیز رتبه‌بندی کنید!

در حین افزودن FQA سعی کنید از عبارات و اصطلاحات مرتبط در مورد کسب و کار خود استفاده کنید تا به موتورهای جستجو کمک کنید تا محتوای شما را بهتر درک کرده و رتبه بندی کنند.

AIOSEO Schema Builder

یک ابزار مفید که می توانید امتحان کنید AIOSEO است (مخفف All in One SEO). این ابزار با هزاران ابزار سئو همراه با سازنده سؤالات متداول با پشتیبانی از طرحواره مناسب از طریق Schema Generator ارائه می‌شود.

این طرحواره پرسش‌های متداول را در قالب JSON تولید می‌کند، که همانطور که قبلاً ذکر شد به رتبه‌بندی کمک می‌کند.

6. Call-to-Action واضح تر

را ایجاد کنید

سؤالات متداول راهی عالی برای تسهیل مشتری در حالی که او را وادار به انجام کاری به انتخاب شما می کند.

تکنیکی که می توانید استفاده کنید، پیوند دادن صفحات پرسش و پاسخ به صفحات دیگر است. پاسخ ها و کل صفحه پرسش های متداول را به صفحه تماس، صفحه اصلی یا فروشگاه آنلاین خود پیوند دهید. برای مثال، سؤالات متداول در یک سایت زیبایی ممکن است شامل سؤالی در مورد محصولات بدون ظلم باشد که سپس می‌توانید آن را به دسته‌بندی فروشگاه پیوند دهید یا برای خطوط آرایش بدون ظلم یا وگان برچسب بزنید.

کاربران در صورت پیوند به پرسش‌های متداول، می‌توانند اطلاعات دقیقی را از صفحات سایت شما بیابند و موتورهای جستجو ممکن است بر اساس نحوه پیوند و بهینه‌سازی محتوا، و همچنین مدت زمان طولانی‌تری که مشتریان در سایت شما می‌گذرانند، رتبه شما را بالاتر ببرند.

می‌توانید با استفاده از افزونه پرسش‌های متداول توسط 10Web CTAهای جذاب اضافه کنید. این به شما امکان می دهد بازخورد، بخش نظرات و CTAهای اشتراک گذاری اجتماعی را در پرسش های متداول خود بگنجانید.

به‌جز CTA، می‌توانید از پاسخ‌گویی تلفن همراه، استایل آکاردئونی، مرتب‌سازی مجدد کشیدن و رها کردن، قابلیت جستجو و دسته‌ها نیز بهره ببرید.

بزرگترین مزیت افزونه این است که یک نسخه رایگان دارد، بنابراین می توانید بدون پرداخت هزینه از آن استفاده کنید.

7. کمک در ارتقای محتوای سایت

همانطور که قبلاً توضیح داده شد، می‌توانید سؤالات متداول را به صفحات وب‌سایت خود پیوند دهید تا مشتریان بیشتری را به صفحات غیر مرتبط با فروشگاه و وبلاگ خود برای تبلیغ محتوای خود بیاورید.

وقتی مشتری برای خواندن یک پاسخ کوچک به یک سوال وارد سایت شما می شود، ممکن است به خواندن یک پاسخ دقیق علاقه مند شود. پیوند دادن به یک پست وبلاگ می تواند به این هدف کمک کند.

افزودن پیوندها می‌تواند به شما کمک کند، ترافیک را به پست‌های وبلاگ یا صفحات فرود منتقل کنید که نوشتن آنها زمان بیشتری می‌برد و بنابراین ترافیکی را که شایسته آنهاست دریافت کنید.

سؤالات متداول راه بسیار خوبی برای تبلیغ محتوای شما به صورت غیر مستقیم و آوردن مشتریان به صفحات وبلاگ شما با تسهیل آنها با پاسخ های کوتاه تر است.

یک افزونه ساده که می‌تواند به شما در تبلیغ محتوایتان کمک کند، سؤالات متداول قهرمانانه.

این افزونه، ایجاد سؤالات متداول سفارشی را با استفاده از سازنده کشیدن و رها کردن، و رابط بصری بسیار آسان می کند.

استفاده از ویرایشگر بصری آسان است و در پیوند دادن پست‌ها مشکلی ایجاد نمی‌کند و افزونه از تصاویر، انیمیشن‌ها و ویدیوها نیز پشتیبانی می‌کند.


در این مقاله، برخی از مزایای افزودن بخش پرسش‌های متداول به سایت WooCommerce شما به همراه چند افزونه‌های پرسش‌های متداول که می‌توانند به شما در انجام این کار کمک کنند.

با بخش پرسش‌های متداول، می‌توانید بدون خواندن مقاله‌های طولانی، پاسخ به سؤالات خاص خود را برای مشتریان آسان کنید.

همچنین می‌توان از آن برای ایجاد اعتماد با ارائه محتوای باکیفیت به صورت خلاصه استفاده کرد و در نتیجه ترافیک بیشتری دریافت کرد.

پرسش‌های متداول همچنین از طریق بخش‌های پرسش و پاسخ شما در زمان و هزینه با ارزش صرفه‌جویی می‌کنند و همچنین محتوای وبلاگ یا سایت خود را با پیوند دادن از بخش پرسش‌های متداول تبلیغ می‌کنند.

شما می توانید از پلاگین های خاصی مانند WooCommerce FAQs Manager by Koala Apps استفاده کنید که به شما امکان می دهد سؤالات متداول را در صفحات محصول جداگانه نمایش دهید.

همچنین به شما این امکان را می‌دهد که به متن و برچسب‌ها استایل دهید و آنها را جذاب و خواندنی آسان می‌کند.

همه اقدامات و پلاگین های فوق به افزایش سئوی سایت شما و افزایش ارزش شما در چشم موتورهای جستجو کمک می کنند. با رتبه‌بندی‌های بالاتر، می‌توانید به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید، نرخ تبدیل بیشتری دریافت کنید، و بازدهی بیشتری را برای همه کار سخت خود دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا