ارسال مهمان وردپرس: جذب، مدیریت و کسب درآمد

ارسال مهمان وردپرس: جذب، مدیریت و کسب درآمد

به احتمال زیاد، شما خودتان چند پست مهمان نوشته اید. اما آیا به پذیرش آنها در سایت خود فکر کرده اید؟

اگر سایت وردپرسی دارید، ایجاد یک برنامه پست مهمان وردپرس یک استراتژی محتوای قدرتمند است. این می تواند مخاطبان شما را افزایش دهد، اقتدار شما را افزایش دهد و حتی پول بیشتری برای شما به ارمغان بیاورد. مهمتر از همه، خوانندگان وفادار شما را با محتوای تازه و ثابت راضی نگه می دارد.

تقاضای زیادی برای پست مهمان وجود دارد. یک نظرسنجی اخیر نشان داد که 43٪ از مشارکت کنندگان بین 11- 100 پست مهمان در ماه، با 7 درصد بیشتر. این فرصت‌های بسیاری است که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

قبل از بحث درباره نحوه راه‌اندازی و کسب درآمد از پست مهمان وردپرس، بیایید عمیق‌تر به این موضوع بپردازیم که چرا باید این کار را انجام دهید.

چرا پست های ارسالی مهمان را در وب سایت خود بپذیرید

وقتی نوبت به مدیریت وبلاگ می‌رسد، عمل فیزیکی نوشتن پست‌های وبلاگ تنها نیمی از آن است.

شما باید تحقیق کلمات کلیدی را به دنبال کلیدواژه های دم بلند. همچنین باید تقویم های محتوایی ایجاد کنید که با الزامات سئو و گرایش های موضوع فعلی مطابقت داشته باشد. و هنگامی که پست خود را نوشتید، ویرایش و منتشر کردید، باید آن را در تمام کانال های خود بازاریابی کنید.

برای کسب‌وکارهایی با وب‌سایت‌های پر رونق، پذیرش پست‌های مهمان یک صرفه‌جویی جدی در زمان است، اما دلایل زیادی وجود دارد که چرا می‌توانید یک برنامه پست مهمان وردپرس ایجاد کنید.

برای یادگیری از نویسندگان مشارکت کننده

پذیرش پست های مهمان در وب سایت شما به شما امکان دسترسی به طیف وسیعی از نویسندگان با سبک های نوشتاری متفاوت را می دهد. با توجه به پست‌های مهمان با عملکرد بالا، می‌توانید سبک نوشتاری آنها را تجزیه و تحلیل کنید تا توانایی‌های نوشتاری خود را اصلاح کنید و خواننده را بهبود بخشید. مشارکت در وبلاگ شما.

نه تنها می توانید از پست های مهمان برای توسعه مهارت های نوشتاری خود استفاده کنید، بلکه می توانید از دانش نویسندگان مختلف نیز بیاموزید. بسیاری از آنها احتمالاً در زمینه های خود متخصص هستند و پست های مهمان را تهیه می کنند که نوشته های شما را آگاه می کند و همچنین برای خوانندگان شما ارزش ایجاد می کند.

برای جذب مخاطبان جدید و گسترش دسترسی شما

پذیرش پست‌های مهمان می‌تواند موجی از مخاطبان جدید را به لطف فعالیت‌های تبلیغاتی وبلاگ‌نویسان مهمان به ارمغان بیاورد. آنها مطمئن خواهند شد که پیوند پست خود را در تمام کانال های بازاریابی خود به اشتراک می گذارند، دامنه دسترسی پست شما را افزایش می دهند و مشترکین جدید بالقوه را مستقیماً به وب سایت شما هدایت می کنند.

برای کمک به ایجاد حضور آنلاین شما

هرچه پست‌های وبلاگ و بک لینک‌های با کیفیت بیشتری داشته باشید، گوگل وب‌سایت شما را بالاتر از صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) می‌برد. این برای افزایش دید، نمایش‌ها و نرخ کلیک (CTR) بسیار مهم است.

یک راه دیگر برای افزایش دید شما از طریق فرصت های بک لینک است که با پست های مهمان ارائه می شود. بسیاری از نویسندگان به پست‌های خود پیوند می‌دهند و به شما کمک می‌کنند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید.

این را بیان کنید – رفتن از رتبه سوم به رتبه دوم در SERP Google، CTR شما را با 43٪. از رتبه دوم به رتبه اول بروید و شاهد افزایش 74% هستید.

برای انتشار مقاله جدید بدون عرق کردن

خوانندگان وفادار ما سزاوار ثبات هستند. با این حال، پایبندی به یک برنامه دقیق وبلاگ نویسی زمانی که کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، می تواند برای بهترین ما دشوار باشد!

انتشار پست های مهمان یک راه حل برد-برد است. زمان بیشتری برای تمرکز بر سایر فعالیت‌های تجاری به دست می‌آورید در حالی که همچنان محتوای تازه را به خوانندگان خود می‌دهید.

چگونه نویسندگان مهمان را به وبلاگ خود جذب کنیم

واضح است که چرا ارسال مهمان وردپرس یک استراتژی محتوای موثر است. اما قبل از ایجاد برنامه پست مهمان خود، باید بدانید که چگونه نویسندگان مهمان را به وبلاگ خود جذب کنید.

یک صفحه “نوشتن برای ما” ایجاد کنید

قرار دادن صفحه «برای ما بنویسید» در وب‌سایت خود ساده‌ترین راه برای جذب هجوم پیوسته مشارکت‌کنندگان بالقوه است.

صفحه «برای ما بنویسید» شما باید شامل جزئیات ارسال، الزامات و دستورالعمل‌ها باشد. برای مثال، ممکن است بخواهید تعداد کلمات را پیشنهاد دهید یا فهرستی از موضوعات احتمالی را ارائه دهید. انجام تحلیل شکاف کلمات کلیدی می تواند به شما در شناسایی کلمات کلیدی با ارزش کمک کند. که می توانید به طور بالقوه به مشارکت کنندگان خود پیشنهاد دهید.

برای نوشتن پاداش های پولی ارائه دهید

یک جلب‌کننده واقعی، ارائه پاداش پولی برای مشارکت‌ها، می‌تواند نتایج سریعی به دست آورد. پاداش می تواند به اندازه شما کم یا زیاد باشد، اما ممکن است بخواهید الزامات کیفی سخت گیرانه تری داشته باشید.

با سایر مشاغل شراکت پست مهمان ایجاد کنید

آیا کسب و کاری هست که بخواهید با آن کار کنید؟ چرا با یک فرصت مشارکت با آنها تماس نمی گیرید؟ مشارکت پست مهمان معمولاً شامل نوشتن پستی از طرف هر دو طرف برای وب سایت یکدیگر می شود، اما شما می توانید آن را به هر طریقی که می خواهید انجام دهید. برای شروع از این الگوی قرارداد حمایت مالی PandaDoc استفاده کنید.

به انجمن های وبلاگ نویسی مهمان بپیوندید

شاید بتوانید جوامع وبلاگ نویسی مهمان را در رسانه های اجتماعی و سایت های شبکه پیدا کنید. انجمن های وبلاگ نویسی علاوه بر اینکه خانه مشارکت کنندگان مشتاق زیادی هستند، مملو از فرصت های مشارکت بالقوه هستند.

چگونه پست های مهمان را در وب سایت وردپرس خود بپذیریم

در حالی که چندین روش برای پذیرش پست مهمان در وردپرس وجود دارد، روش فرم ثبت نام بسیار راحت است. بیایید نحوه تنظیم آن را بررسی کنیم.

1. یک افزونه ثبت نام وردپرس

را انتخاب کنید

هر یک از بهترین افزونه های فرم تماس وردپرس مانند WPForms باید به شما امکان دهد فرم های ثبت نام سفارشی را در وب سایت خود ایجاد کنید. با ثبت نام در سایت خود از این طریق، کاربران می توانند هر تعداد پست مهمان را بدون اجازه دسترسی سرپرست ایجاد کنند.

2. افزونه را در سایت خود نصب و فعال کنید

نصب افزونه وردپرس انتخابی خود را می توان در چند مرحله ساده انجام داد. برای راهنمایی شما از طریق آن، وانمود می‌کنیم که WPForms را انتخاب کرده‌اید.

از داشبورد وردپرس خود، به افزونه ها » افزودن جدید بروید.

در صفحه افزونه‌ها، WPForms را در نوار جستجو تایپ کنید. روی Install Now کلیک کنید.

را اضافه کنید

هنگامی که افزونه شما نصب شد و روی فعال کردن کلیک کردید، کلید مجوز خود را پیدا کنید. می توانید این را در قسمت حساب WPForms خود پیدا کنید. سپس، به WPForms » تنظیمات بروید و کلید مجوز خود را وارد کنید.

3. یک فرم ثبت نام کاربر جدید ایجاد کنید

اکنون زمان ایجاد فرم ثبت نام کاربر است. برای شروع، به WPForms » افزودن جدید بروید.

هنگامی که نامی برای فرم خود وارد کردید، می توانید آن را از ابتدا طراحی کنید یا یکی از الگوهای از پیش ساخته شده را انتخاب کنید. این الگوها کاملاً قابل تنظیم هستند، بنابراین می‌توانید برچسب‌ها، اندازه‌ها، قالب‌ها و غیره را ویرایش کنید.

فیلدهایی که برای فرم ثبت نام ضروری هستند عبارتند از:

  • نام
  • آدرس ایمیل
  • نام کاربری
  • گذرواژه

4. نقش های کاربر را اختصاص دهید و سایر گزینه های فرم را پیکربندی کنید

برای محدود کردن دسترسی و مجوزهای کاربران ثبت‌شده، تعیین نقش‌های کاربری بسیار مهم است.

ابتدا، باید با رفتن به تنظیمات » ثبت نام کاربر » فعال کردن ثبت نام کاربر ثبت نام کاربر را فعال کنید. از آنجا، می‌توانید به بخشنقش‌های کاربر بروید و نقش را از مشترک (که پیش‌فرض است) به نویسنده یا مشارکت کننده تغییر دهید. .

نویسنده به کاربران ثبت نام شده امکان ایجاد، انتشار، ویرایش و حذف پست‌ها را می‌دهد. Contributor به کاربران اجازه می‌دهد فقط محتوا ایجاد و ویرایش کنند. این بهترین انتخاب است زیرا به شما امکان می‌دهد تا کیفیت پست‌ها را قبل از پخش مستقیم بررسی کنید.

یک گزینه فرم دیگر برای فعال کردن، فعال سازی کاربر است. برای جلوگیری از ثبت نام های هرزنامه و دسترسی کاربران ناخواسته به وب سایت خود، می توانید فعال سازی ایمیل کاربر یا فعال سازی دستی را انتخاب کنید.

5. فرم ثبت نام کاربر را در سایت خود منتشر کنید

سریعترین راه برای انتشار فرم ثبت نام WPForms خود این است که روی دکمه Embed در بالای صفحه فرم ساز خود کلیک کنید. روی ایجاد صفحه جدید کلیک کنید و پس از اینکه صفحه خود را نامگذاری کردید و مطمئن شدید که همه چیز درست است، روی انتشار کلیک کنید.

مثل همیشه، انجام تست رگرسیون برای اطمینان از اینکه افزونه جدید به طور ناخواسته بر طراحی جلویی وب سایت شما تأثیری نداشته است.

6. بررسی و تأیید موارد ارسالی

شما فرم ثبت نام خود را منتشر کرده اید و بازدیدهای زیادی دریافت می کند – تبریک می گویم! اما قبل از اینکه به افراد اجازه دهید شروع به اضافه کردن محتوا کنند، مطمئن شوید که ثبت آنها را به عنوان یک اقدام احتیاطی ایمنی بررسی و تأیید کرده اید.

به کاربران » همه کاربران بروید و به دلخواه خود را تأیید یا رد کنید.

این تنها راه پذیرش پست مهمان در سایت وردپرس شما نیست. برای یادگیری نحوه ایجاد فرم‌های ارسال، فرم‌های جاذبه، انجمن‌ها و غیره، این راهنما را در نحوه پذیرش ارسال‌شده توسط کاربر مطالعه کنید. پست‌ها در وردپرس.

2 راه برای کسب درآمد از پست های مهمان در وب سایت وردپرس شما

اگر شما یک دسته از متخصصان تازه کار دارید که از نوشتن برای وبلاگ خود ناامید هستند، چرا از پست های مهمان کسب درآمد نکنید؟ در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.

پرداخت به ازای هر پست

اگر در حوزه کاری خود صاحب مقام هستید، مدل پرداخت به ازای پست ممکن است برای شما کارساز باشد. این شامل دریافت هزینه از نویسندگان برای مشارکت پست مهمان است. در ازای آن، شما یک بک لینک با کیفیت بالا و افزایش در معرض دید در سایت و کانال های بازاریابی خود ارائه می دهید.

مدل اشتراک

اگر مشارکت‌کنندگانی دارید که می‌خواهند برنامه‌های منظم پست مهمان را برگزار کنند، عضویت پولی یا مدل اشتراک می‌تواند راهی جدی برای کسب درآمد آنلاین باشد. با پرداخت هزینه ماهانه، می توانید به کاربران این آزادی را بدهید که محتوای تازه را در وب سایت خود آپلود کنند. کاربران از دریافت بک لینک های خوب و قرار گرفتن در معرض مداوم بهره مند می شوند.

یک صفحه مقصد SaaS برای پست مهمان خود ایجاد کنید عضویت برای افزایش پتانسیل تبدیل.


پست مهمان وردپرس راهی کم تلاش برای جذب مخاطبان جدید و افزایش دسترسی شماست. با کمی تحلیل رقبای SEO، می‌توانید با پیشنهادات کلیدواژه و موضوع به مشارکت کنندگان خود الهام دهید، بنابراین وب سایت خود را با محتوای نتیجه زا پر کنید.

پذیرش پست های مهمان در وب سایت شما به سادگی ایجاد یک فرم ثبت نام است. از آنجا، می‌توانید پوسترهای مهمان را از طریق «برای ما بنویس» یا صفحه فرود به فرم خود جذب کنید.

ارائه پاداش‌های پولی، جستجوی مشارکت و پیوستن به انجمن‌های پست مهمان نیز گزینه‌های مناسبی هستند.

کشش کافی را به دست آورید و برنامه پست مهمان وردپرس شما این پتانسیل را دارد که درآمد قابل توجهی داشته باشد. هر مدلی را که انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که قیمت آن را درست کرده‌اید و در ازای آن بک لینک‌های do-follow را ارائه دهید.

خروج از نسخه موبایل