چگونه یک فروشگاه ووکامرس POD ایجاد کنیم

چگونه یک فروشگاه ووکامرس POD ایجاد کنیم

علاقه دارید کسب و کاری راه اندازی کنید و به استفاده از اینترنت برای انجام معاملات خود فکر می کنید؟ آیا آرزوی روزی را دارید که بنشینید و تماشا کنید که فروشگاه آنلاین شما بدون هیچ تلاشی درآمد منفعل ایجاد می کند؟

این طبیعی است که تعجب کنید که چگونه بدون نگهداری موجودی خود به فروش آنلاین بپردازید یا چگونه یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید به طور کلی راهنمای چگونگی راه‌اندازی ما را بخوانید تا نحوه راه‌اندازی فوری فروشگاه اینترنتی را بیاموزید، حتی اگر هیچ محصول یا تخصص قبلی در تجارت الکترونیک ندارید.

Print on Demand چیست؟

با مدل تجاری Print on Demand (POD) dropshipping، اقلام مستقیماً چاپ و ارسال می شوند به خریداران پس از یک معامله موفق این امر نیاز به نظارت، سرمایه گذاری اولیه، فضای ذخیره سازی یا امنیت کالا را از بین می برد.

می‌توانید حجم‌های کوچک یا بزرگ محصولات سفارشی‌شده را با ارسال مستقیم مشتری بدون نگرانی در مورد موجودی، چاپ و ارسال کنید. ارائه‌دهنده چاپ شما با استفاده از این استراتژی تکمیل، سفارش‌هایی را که در فروشگاه شما ارسال می‌شود، دریافت می‌کند.

کسب درآمد بیشتر با کار کمتر به سادگی ایجاد و فروش محصولات درخواستی چاپ. لازم نیست نگران نگه‌داشتن موجودی یا تعهدات مالی اولیه باشید، بنابراین می‌توانید در عوض روی ایجاد طرح‌های منحصربه‌فرد و بازاریابی برند خود تمرکز کنید.

چرا فروش در ووکامرس را انتخاب کنید؟

WooCommerce یک پلت فرم تجارت الکترونیک وردپرس رایگان برای ساخت فروشگاه های آنلاین است. تنها با چند کلیک، WooCommerce به شما امکان می دهد یک فروشگاه آنلاین زیبا در وب سایت وردپرس خود ایجاد و شخصی سازی کنید. اما چه چیزی آن را بهترین انتخاب برای فروشگاه آنلاین POD شما می کند؟

ویژگی های ضروری فروشگاه POD

برخی از الزامات کلیدی فروشگاه POD به شرح زیر است:

  • راه اندازی آسان فروشگاه
  • ادغام بدون درز
  • مدیریت گزینه حمل و نقل ساده
  • کنترل کامل بر طراحی و عملکرد ویترین فروشگاه
  • قابلیت پذیرش پرداخت های امن

WooCommerce همه این الزامات و موارد دیگر را برآورده می کند. این کاملاً منبع باز است و با یک جامعه جهانی از مشارکت کنندگان همراه است، به این معنی که بسیار سازگار با نیازهای همیشه در حال تغییر مشتریان شما است.

سفارشی سازی آسان

همانطور که گفته شد، داشتن کنترل کامل بر سفارشی سازی فروشگاه شما ضروری است. به همین دلیل است که شما خوشحال خواهید شد که بدانید در WooCommerce، تعداد زیادی موضوعات تجارت الکترونیک عالی با انواع مختلف وجود دارد. گزینه های یک ظاهر طراحی شده.

گزینه‌های تم رایگان و پولی برای انتخاب وجود دارد، اما مورد علاقه ما تم کل انعطاف‌پذیر است. با صفحه ساز کشیدن و رها کردن توتال، می‌توانید ویترین فروشگاه خود را از ابتدا طراحی کنید یا به یکی از طرح‌های آماده بسنده کنید و آن‌ها را کمی تغییر دهید تا با اولویت‌های شما مطابقت داشته باشد.

آرایه گسترده ای از افزونه ها

WooCommerce محبوب است و در زمان نگارش بیش از 55000 افزونه از WooCommerce و توسعه دهندگان شخص ثالث موجود است. اینها می‌توانند به شما در سفارشی‌سازی تم ویترین، مدیریت محصول، بازاریابی ایمیلی، امنیت، اشتراک‌ها، ارسال، تصاویر محصول، SEO و موارد دیگر کمک کنند.

هر ویژگی که می خواهید به WooCommerce اضافه کنید، مطمئناً یک افزونه افزونه یا افزونه وجود دارد که نیازهای شما را برآورده می کند. در واقع، چندین گزینه افزونه عالی برای ایجاد آسان یک فروشگاه POD، صرف نظر از جایگاه شما وجود دارد.

  • انتشار خود برای نویسندگان جدید (Acutrack )
  • فروش چاپ برای عکاسان (Fotomoto)
  • ایجاد هر نوع فروشگاه POD (چاپ)< /li>

پلتفرمی مانند Printify یک گزینه گسترده تر و جهانی است که هر فرد یا کسب و کار خلاقی می تواند برای فروش کالای خود از آن استفاده کند. به همین دلیل است که ما از آن به عنوان نمونه ای از نحوه راه اندازی فروشگاه WooCommerce خود با POD استفاده می کنیم.

چگونه با WordPress و Printify یک فروشگاه POD ایجاد کنیم؟

WordPress و Printify ماهیتی رایگان و قابل توسعه دارند که آنها را برای راه اندازی فروشگاه آنلاین ایده آل می کند. استفاده از رابط مدیریت وردپرس آسان است، حتی اگر تجربه کدنویسی نداشته باشید. همانند Printify – این یک پلت فرم بسیار بصری است.

یک فروشگاه WooCommerce چاپ بر اساس تقاضا به‌روز می‌ماند و به خوبی اجرا می‌شود، زیرا می‌توان آن را تغییر داد تا استانداردهای صنعت و بهترین شیوه‌های UI و UX را منعکس کند. با یک پلتفرم انعطاف‌پذیر، کسب‌وکار شما می‌تواند به سرعت با رشد خود سازگار شود و ویژگی‌های جدیدی را اضافه کند.

برای بهبود تجربه خرید برای مشتریان خود، باید فروشگاهی انعطاف پذیر و کاربرپسند با محصولات منحصر به فرد طراحی کنید. در زیر مراحلی وجود دارد که به شما کمک می کند یک فروشگاه آنلاین POD در WooCommerce راه اندازی کنید.

1. ثبت نام در یک پلتفرم POD

برای شروع، به یک پلتفرم POD مانند Printify بروید و برای یک حساب رایگان ثبت نام کنید. در صفحه ثبت نام، از شما خواسته می شود نام و جزئیات کسب و کار خود را ارائه دهید، اما همیشه می توانید آنها را بعداً پر کنید.

بعد از ثبت نام، مدتی را به بازی و کاوش در سایت اختصاص دهید تا درک بهتری از نحوه کار و آنچه ارائه می دهد به دست آورید. مطمئن شوید که همه تنظیمات و تنظیمات برگزیده را مرور کرده اید تا همه دقیقاً همانطور که می خواهید پیکربندی شوند.

2. فروشگاه WooCommerce خود را با Printify

ادغام کنید

برای پیکربندی فروشگاه WooCommerce خود قبل از ادغام با Printify باید مراحل مختلفی را طی کنید، مانند:

API REST قدیمی را در تنظیمات WooCommerce فعال کنید

ابتدا، به داشبورد مدیریت وردپرس خود بروید، WooCommerce را باز کنید و برگه تنظیمات را انتخاب کنید. مرحله بعدی این است که روی گزینه Advanced در نوار منو کلیک کنید. سپس، API قدیمی را انتخاب کنید و روی کادر فعال کردن API REST قدیمی کلیک کنید. در نهایت، روی ذخیره تغییرات کلیک کنید.

تنظیمات پیوند ثابت را در WooCommerce تنظیم کنید

وردپرس را دوباره بارگیری کنید و به تنظیمات → پیوندهای ثابت در منوی سمت چپ بروید. هر گزینه دیگری را غیر از Plain انتخاب کنید (مثلاً روز و نام). روی ذخیره تغییرات کلیک کنید.

فروشگاه WooCommerce را به Printify وصل کنید

در نهایت، می توانید به printify.com بروید و وارد حساب خود شوید. سپس، روی Manage My Stores کلیک کنید و Add new store → Connect را انتخاب کنید.

وقتی از شما خواسته شد، کافی است URL فروشگاه WooCommerce خود را وارد کنید و مطمئن شوید که دقیقا همان چیزی است که در سرپرست وردپرس ← تنظیمات مشاهده می شود. و تمام – ادغام کامل است!

3. افزونه Printify Shipping Rate برای WordPress

را دانلود کنید

داده‌های فروشگاه شما اکنون با Printify همگام‌سازی شده‌اند. با این حال، افزونه Printify رایگان برای به دست آوردن هزینه‌های تحویل دقیق و تخمین‌های مربوط به موارد چاپ بر اساس تقاضای شما لازم است.

برای نصب و فعال کردن افزونه، به افزونه‌ها ← افزودن جدید بروید و «Printify» را در نوار جستجو جستجو کنید. هنگامی که آن را پیدا کردید، روی اکنون نصب کنید کلیک کنید. پس از اتمام نصب، روی فعال کردن کلیک کنید – فقط همین.

البته، می‌توانید حمل و نقل را به‌صورت دستی نیز تنظیم کنید، اما بهتر است هنگام شروع کار از نرخ‌های ارائه‌دهنده چاپ استفاده کنید تا درست و دقیق باشند.

4. محصولات را در Printify

ایجاد کنید

اکانت های Printify و WooCommerce شما اکنون کاملاً همگام شده اند. در مرحله بعد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند محصول سفارشی بسازید. برای این کار به حساب Printify خود بازگردید.

برای شروع، باید به نوع محصولی که توسعه می‌دهید بسنده کنید. برای رسیدن به این هدف، از گزینه های فیلتر کاتالوگ رابط در سمت چپ استفاده کنید. سپس، وقتی موردی را که به آن علاقه دارید پیدا می‌کنید، برای شروع باید روی شروع طراحی کلیک کنید. Printify جزئیات اولیه مانند هزینه، محل چاپ، چرخش، گزینه های اندازه و غیره را در اختیار شما قرار می دهد.

هنگامی که برای افزودن طرح خود آماده باشید، Printify شما را به صفحه ویرایش مولد ماکت آنها هدایت می کند. . تصاویر طراحی شما را می توان در لایه های جداگانه آپلود و سازماندهی کرد. می‌توانید فایل‌های طراحی خود را اعمال کنید یا از کتابخانه گرافیکی رایگان Pirntify برای ایجاد طرح‌های خود استفاده کنید.

می‌توانید به راحتی به حالت پیش‌نمایش بروید تا ببینید طراحی شما در محصول نهایی چگونه به نظر می‌رسد. وقتی کار بر روی طرح بندی خود را به پایان رساندید و از نتایج راضی بودید، ذخیره محصول را انتخاب کنید.

5. محصولات را در WooCommerce

منتشر کنید

پس از تکمیل طراحی، محصول ایجاد شده خود را در WooCommerce منتشر کنید. قبل یا بعد از انتشار، می توانید سفارشی کردن نکات ظریف محصول خود را در WooCommerce شروع کنید، مانند:

  • تصاویر ماکت: انتخاب کنید از کدام تصاویر ماکت به عنوان عکس محصول برای فروشگاه WooCommerce خود استفاده کنید.
  • توضیح: Printify به طور خودکار قسمت توضیحات را با مشخصات محصول ضروری پر می کند. در صورت لزوم می توانید این را ویرایش کنید.
  • قیمت‌گذاری: تنظیم قیمت خرده‌فروشی مستلزم تصمیم‌گیری در مورد هزینه‌هایی است که می‌خواهید برای هر نوع محصول دریافت کنید. Printify به شما امکان می دهد قیمت خرده فروشی، سود و حاشیه سود را نیز در کنار خود تنظیم کنید.
  • جزئیات فروشگاه: می‌توانید دسته‌ها و مجموعه‌های محصول را اضافه کنید (برای مثال، محصولات دارای برچسب سفید بر اساس نوع، سبک یا عملکرد).

قیمت‌گذاری شفاف Printify یکی از بهترین ویژگی‌های آن است. به سرعت درآمدهای هر واحد خود را با قیمت خرده فروشی که تعیین کرده اید مشاهده کنید. پس از نهایی کردن مدل‌های محصول، توضیحات و قیمت‌گذاری، می‌توانید محصول خود را برای به‌روزرسانی آن منتشر یا مجدداً منتشر کنید.

وقتی تغییرات خود را با کلیک کردن روی دکمه انتشار تأیید می‌کنید، محصول شما و متن و تصاویر همراه آن فعال می‌شوند. شما نیازی به انجام اقدامات خاصی در WooCommerce ندارید، مگر اینکه بخواهید سفارشی سازی بیشتری برای سایت خود انجام دهید.

غیر از آن، محصولات شما به صورت زنده و برای خرید توسط مشتریان شما در دسترس خواهند بود.

6. ویترین فروشگاه WooCommerce خود را سفارشی کنید و شروع به فروش کنید

اگر می‌دانید چگونه می‌توانید ویترین فروشگاه WooCommerce خود را سفارشی کنید (برخی از دانش برنامه‌نویسی در اینجا به شما کمک می‌کند)، یا به سادگی از تم‌ها و افزونه‌هایی استفاده کنید که به این امر کمک می‌کنند.

برای مثال، افزونه Storefront WooCommerce Customizer قابلیت های سفارشی سازی صفحات WooCommerce وب سایت شما را گسترش می دهد. زمان آن رسیده است که فروشگاه آنلاین خود را با استفاده از WooCommerce راه اندازی و راه اندازی کنید.

چرا Printify را برای فروشگاه آنلاین خود انتخاب کنید؟

هرکسی می‌تواند با کمک Printify، یک شرکت تجارت الکترونیک با میزبانی کامل، یک فروشگاه باز کند و فروش کالاهای خود را در اینترنت آغاز کند. این روند نمی تواند ساده تر باشد.

روش ثبت‌نام چاپی ساده است، و پس از ورود، به یک وب‌سایت امن با پردازش کارت اعتباری یکپارچه دسترسی خواهید داشت.

  • ادغام سریع و ساده. هرگز فروش آنلاین یک محصول بدون نگهداری موجودی ساده تر نبوده است. می توانید با کمک Printify یک فروشگاه آنلاین کاملاً کاربردی ایجاد کنید. شروع به کار در پلتفرم به سادگی ثبت نام و یکپارچه کردن کانال فروش شما است.
  • بدون سرمایه گذاری اولیه. با POD، فقط زمانی هزینه تولید یک سفارش را پرداخت می‌کنید که مشتری شما قبلاً آن را ثبت کرده و هزینه آن را پرداخت کرده باشد.
  • شبکه ارائه دهنده چاپ گسترده. Printify شبکه گسترده ای از ارائه دهندگان چاپ در سرتاسر جهان دارد، به این معنی که می توانید محصولات خود را از همه مکان هایشان طراحی و ارسال کنید و به عنوان یک تجارت بین المللی شکوفا شوید.

به طور خلاصه، این پست منبع جامع شما برای یادگیری و پیاده سازی WooCommerce در کسب و کار چاپ بر اساس تقاضا بوده است. اگر راهنمای ما را دنبال کنید، راه‌اندازی یک فروشگاه چاپ بر اساس تقاضا در پلتفرم WooCommerce بسیار آسان خواهد بود.

برای کسب درک جامع از مدل کسب و کار چاپ بر اساس تقاضای WooCommerce و اجرای نکات و دستورالعمل‌های مفیدی که ارائه کرده‌ایم، برای شما آرزوی موفقیت داریم.

خروج از نسخه موبایل