10 نکته کپی‌نویسی برای افزایش تبدیل وردپرس

10 نکته کپی‌نویسی برای افزایش تبدیل وردپرس

اگر می خواهید کسب و کار خود را بدون زحمت راه اندازی کنید، وردپرس بهترین پلتفرم است، صرف نظر از نوع کسب و کار. پس از ساختن وب سایت خود، طبیعتاً هدف شما افزایش ترافیک به وب سایت خود است. برای موفقیت باید بازدیدکنندگان سایت را به مشتری تبدیل کنید. و اینجاست که کپی‌رایتینگ وارد می‌شود.

اما مسئله این است که کپی‌ها باید سازگار با یکدیگر باشند. این در مورد نوشتن کپی فقط با استفاده از الگوها یا چارچوب خاصی از هر ابزاری نیست، در عوض، شما باید خلاقیت خود را به وجود بیاورید و سعی کنید اعتماد ایجاد کنید تا تبدیل بهتری داشته باشید.

بدون شک، ترکیب خلاقیت با ابزارهایی مانند افزونه های وردپرس می تواند نتایج فوق العاده ای به همراه داشته باشد. در این پست وبلاگ، من قصد دارم 10 نکته برتر کپی رایتینگ را برای چند برابر کردن تبدیل سایت وردپرس شما به اشتراک بگذارم.

چرا کپی‌نویسی برای تبدیل‌ها مهم است؟

آیا سبک کپی‌نویسی بر نرخ تبدیل تأثیر می‌گذارد؟ پاسخ کوتاه بله است؛ کپی رایتینگ نقش مهمی در تبدیل خوانندگان به مشتری یا جمع آوری سرنخ دارد.

از آنجایی که این ابزار اصلی ارتباط بین کسب و کار شما و مشتریان است، انتخاب صحیح کلمات می تواند مخاطبان شما را به صورت عاطفی پیوند دهد، نقاط دردناک آنها را برجسته کند و با آنها اعتماد ایجاد کند.

وقتی به مخاطبان خود اعتماد دارید، متقاعد کردن آنها برای اقدام و خرید محصول یا خدماتی که مشکلات آنها را حل می کند، آسان تر می شود.

در اصل، کپی‌نویسی مؤثر کلید برقراری ارتباط تجاری موفق است و می‌تواند به میزان قابل توجهی بر نرخ تبدیل شما تأثیر بگذارد.

10 نکته برای بهبود فوری نرخ تبدیل فروشگاه شما

چه برای یک وب‌سایت، صفحه محصول، صفحه خدمات، صفحه فرود یا آگهی کپی می‌نویسید، نکات زیر می‌تواند به شما کمک کند هر بار در صدر قرار بگیرید.

1. با اطمینان بنویسید

مردم همیشه دوست دارند از کسی که در آن زمینه خاص تخصص دارد بشنوند. برای اینکه مانند یک حرفه ای در زمینه یا موضوع خاصی به نظر برسید، با اطمینان کامل بنویسید. بدیهی است با اطلاعات درست.

و اطمینان حاصل از تحقیقات عمیق است. چه برای یک مشتری به عنوان یک فریلنسر می نویسید یا تحت یک آژانس کار می کنید، باید قبل از نوشتن اولین کلمه تحقیق کافی انجام دهید.

اگر در مورد موضوع اطلاع داشته باشید و مخاطبان خود را درک کنید، به طور خودکار نوشته شما حرفه ای به نظر می رسد. بدیهی است که به تبدیل کمک می کند.

2. یک مکالمه دوستانه داشته باشید

فرض کنید شما در صنعت خود بهترین هستید و می خواهید توجه کامل مخاطبان هدف خود را به خود جلب کنید. برای این کار، باید به خوانندگان خود این احساس را بدهید که مبارزه آنها را درک می کنید.

10 نکته کپی‌نویسی برای افزایش تبدیل وردپرس 7

وقتی با لحنی دوستانه صحبت می کنید ممکن می شود. سعی کنید کپی‌ها را طوری بنویسید که در حال صحبت با کسی در کنارتان هستید. انتخاب کلمه در این مرحله مهم است. به جای انتخاب کلمات رسمی، به سراغ کلمات معمولی تر بروید.

آن را بیشتر محاوره کنید تا خوانندگان بتوانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند. این همه مربوط به داشتن یک مکالمه دوستانه است.

با انجام این کار، می توانید خوانندگان را متقاعد کنید که اقدام کنند و در نهایت تبدیل را برای وب سایت تجاری وردپرس خود افزایش دهید. پیروی از چارچوب‌های کپی‌نویسی می‌تواند کار را برای شما آسان کند. یک چارچوب با ارائه ساختاری واضح برای هدف‌یابی و ارتباط با مخاطب ایده‌آل شما به تسهیل نوشتن کمک می‌کند.

3. با یک لحن منحصربفرد بیایید

اول از همه، اصطلاح منحصر به فرد را اشتباه تعبیر نکنید. در اینجا منحصر به فرد بودن فقط مربوط به لحن است. شما مجبور نیستید چند کلمه منحصر به فرد را برای بیان نظر یا گفته خود انتخاب کنید.

داشتن یک تن صدای منحصر به فرد هنگام نوشتن یک کپی، مهم ترین چیز برای یک کپی رایتر است. این شما را از دیگران متمایز خواهد کرد.

با این حال، در یک روز نمی آید. شما باید بیشتر و بیشتر تمرین کنید تا خارج از چارچوب فکر کنید. این در مورد درست بودن دستوری و یا استفاده از اصطلاحات تخصصی نیست. این در مورد لحنی است که خوانندگان شما را راضی می کند.

این می تواند به شدت بر نرخ تبدیل وب سایت کسب و کار شما تأثیر بگذارد.

4. از شرایط پیچیده استفاده نکنید

وقتی خواسته یا ناخواسته کپی می نویسیم، استفاده از واژه های اصطلاحی و اصطلاحات پیچیده معمول است. کپی رایترها اغلب تصور می کنند که خوانندگان در مورد موضوع آموزش دیده اند و قرار است اصطلاحات پیچیده را درک کنند.

در واقع، خوانندگان با وجود عبارات پیچیده بیش از حد، گیج می‌شوند یا حتی اذیت می‌شوند، حتی اگر اصطلاحات از کلمات مرتبط با صنعت باشند.

10 نکته کپی‌نویسی برای افزایش تبدیل وردپرس 8

نوشتن ساده همیشه بهترین ایده است. همه چیز را با لحنی ساده و جذاب بنویسید که درک آن را آسان کند.

برای جلوگیری از عبارات پیچیده در محتوا، می‌توانید از پلتفرم‌های بررسی دستور زبان مانند همینگوی برای بررسی امتیاز خوانایی. روی کلمات موجود کار کنید و جایگزین های ساده ای پیدا کنید.

به جای اینکه در ابتدا سعی کنید با جملات ساده و عبارات ساده بنویسید، این کار را پس از اتمام کار با کپی ها انجام دهید و قبل از انتشار آن را ویرایش کنید.

5. نقطه درد خوانندگان خود را بزنید

آیا می دانید چه زمانی خواننده علاقه مند به خواندن یک کپی یا یک قطعه محتوا است؟ فقط زمانی که نسخه شما بتواند به نقطه درد خود برسد.

باید به خاطر داشته باشید که برای گروه خاصی از افراد که مشکل خاصی دارند می نویسید. اگر بتوانید کپی را به گونه ای بنویسید که فوراً نقطه مبارزه افراد مورد نظر را نشان دهد، توجه بهتری به خود جلب خواهید کرد.

هنگامی که سعی می‌کنید نقطه درد را نشان دهید، به دنبال چیزی گسترده نباشید. به دنبال چیز خاصی بروید که محصول بتواند آن را حل کند.

به عنوان مثال، اگر در حال نوشتن یک نسخه برای یک نرم افزار ایمیل مارکتینگ برای وب سایت های وردپرس هستید، سعی کنید USP محصول شما را مشخص کنید. اکثر نرم افزارهای بازاریابی ایمیلی ویژگی های مشترک مشابهی مانند فرم ثبت نام را ارائه می دهند. نوشتن کپی با تمرکز روی آن ویژگی‌ها کمکی به بهبود تبدیل‌ها نمی‌کند.

در عوض، هنگام تلاش برای متقاعد کردن مشتریان بالقوه، روی قوی ترین ویژگی محصول خود تمرکز کنید. پس از آن یک ویژگی به تدریج بر روی آن ایجاد می شود تا ویژگی های منحصر به فرد و برجسته محصول را ارتقا دهد.

10 نکته کپی‌نویسی برای افزایش تبدیل وردپرس 9

یک راه عالی برای دیدن اینکه آیا ویژگی ای که در درجه اول تبلیغ می کنید موثر است یا خیر، استفاده از نقشه حرارتی و ابزار تست تقسیم A/B مانند Nelio.

6. با جملات کوتاه

بنویسید

جملات کوتاه می توانند ابزاری قدرتمند برای افزایش تبدیل در کپی رایتینگ شما باشند. با تقسیم کردن پیام خود به تکه‌های کوچک، درک و تعامل خوانندگان با محتوای خود را آسان‌تر می‌کنید.

10 نکته کپی‌نویسی برای افزایش تبدیل وردپرس 10

برای نوشتن جملات کوتاه موثر، روی سادگی و وضوح تمرکز کنید. هر کلمه غیرضروری را حذف کنید و از صدای فعال برای ایجاد جملات قوی و منقبض استفاده کنید. سعی کنید از طول جملات مختلف برای ایجاد یک ریتم طبیعی در نوشتار خود استفاده کنید و روی یک ایده در هر جمله تمرکز کنید تا پیام خود را واضح نگه دارید.

پس از نوشتن کپی در وب سایت وردپرس خود، نوشته را با بررسی کنید Yoast SEO. این یک بررسی کننده طول جمله در ویژگی تجزیه و تحلیل خوانایی دارد. به راحتی می تواند ایده روشنی در مورد ساختار جمله به شما بدهد.

آزمایش A/B را در نسخه‌های خود با طول جملات مختلف انجام دهید و نرخ تبدیل را برای کسب و کار خود بهینه کنید.

7. وعده های غیرواقعی ندهید

به‌عنوان یک کپی‌رایتر، مهم است که از دادن قول‌هایی که نمی‌توانید به آنها عمل کنید اجتناب کنید. امیدواری بیش از حد می تواند منجر به ناامیدی مشتریان، از دست دادن فروش و آسیب به اعتبار برند شما شود.

برای جلوگیری از چنین مشکلاتی، بسیار مهم است که در مورد آنچه محصول یا خدمات شما می‌تواند انجام دهد و چه کاری نمی‌تواند انجام دهد، صادق باشید. مزایا را اغراق نکنید و ادعاهای نادرست نکنید. این به شما کمک می کند بین مخاطبان خود اعتماد ایجاد کنید و اعتبار ایجاد کنید.

روی برجسته کردن مزایای محصول یا خدمات خود به روشی واقعی و قانع کننده تمرکز کنید. این به شما کمک می کند مخاطبان خود را درگیر کنید و به آنچه ارائه می دهید علاقه مند شوید. اگر قولی می‌دهید، حتماً به آن عمل کنید.

بنابراین صادق باشید، روی مزایا تمرکز کنید، انتظارات واقع بینانه داشته باشید و به وعده‌های خود برای ایجاد پایگاه مشتری وفادار و دستیابی به موفقیت بیشتر عمل کنید.

8. محدود کردن Buzzwords

وقتی صحبت از کپی‌نویسی مؤثر می‌شود، اغلب بهتر است به جای استفاده از کلمات کلیدی، به چند کلمه کلیدی پایبند باشید. استفاده از کلمات کلیدی بیش از حد باعث می شود نوشته شما اجباری و غیرطبیعی به نظر برسد و نرخ پرش را افزایش دهد.

10 نکته کپی‌نویسی برای افزایش تبدیل وردپرس 11

برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب، با در نظر گرفتن مخاطبان هدف خود شروع کنید. آنها چه کسانی هستند، علایقشان چیست و بیشتر. از کلمات کلیدی استفاده کنید که با آنها طنین انداز می شود و نیازها و خواسته های آنها را بیان می کند.
آن را ساده نگه دارید و به چند کلمه کلیدی که به راحتی قابل درک و به خاطر سپردن هستند پایبند باشید. کلمات باید با محصول یا خدمات شما مرتبط باشند. فقط به خاطر آن از کلمات رایج مرسوم استفاده نکنید.

اگر رقیبی دارید که عملکرد خوبی دارد، می‌توانید نسخه‌های او را بررسی کنید. هیچ گناهی در بررسی رقبای شما وجود ندارد.

9. با قیمت گذاری صادق باشید

بازی با قیمت در حین نوشتن نسخه وسوسه انگیز است. در واقع، بسیاری از کپی رایترها این کار را برای جلب توجه اولیه انجام می دهند.

اما اجازه دهید یک چیز را روشن کنم – بازی با قیمت و پنهان کردن هزینه واقعی در واقع نرخ تبدیل وب سایت شما را کاهش می دهد.

همیشه بهتر است به جای پنهان کردن یک محصول، هزینه و قیمت دقیق آن را ذکر کنید. مشتری بالقوه ای که از سایت شما بازدید می کند ممکن است دیگر برنگردد. او احتمالاً به دنبال چیز دیگری خواهد بود اگر شما ایده روشنی در مورد قیمت ارائه نکنید.

10. بر اقدام کردن تاکید کنید

به عنوان یک کپی‌رایتر، یکی از مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که خوانندگان خود را تشویق کنید تا اقدام کنند. چه بخواهید آنها را به خرید یک محصول، ثبت نام در یک سرویس یا صرفاً با محتوای خود وادار کنید، استفاده از زبانی که آنها را برای برداشتن گام بعدی ترغیب می کند، ضروری است.

10 نکته کپی‌نویسی برای افزایش تبدیل وردپرس 12

برای رسیدن به این هدف، باید از فراخوان قوی (CTA) استفاده کنید. خوانندگان شما هرگز نباید در مورد آنچه می خواهید در آینده انجام دهند شک داشته باشند. از زبان واضح و قانع‌کننده استفاده کنید تا آنها را تشویق کنید تا اقدامی انجام دهند، خواه «اکنون بخرید»، «امروز ثبت‌نام کنید» یا «بیشتر بدانید».

بر مزایایی که از انجام اقدام دریافت خواهند کرد، تأکید کنید، خواه این اقدامات بسیار زیاد باشد، سلامتی بهبود یافته یا افزایش دانش.

ایجاد احساس فوریت نیز می تواند در تشویق اقدام موثر باشد. افراد زمانی که احساس می کنند ممکن است چیزی با ارزش را از دست بدهند، به احتمال بیشتری دست به اقدام می زنند. از زبانی استفاده کنید که احساس فوریت ایجاد کند یا FOMO (ترس از دست دادن) باشد، خواه با تأکید بر محدود- پیشنهادات زمانی یا مهلت های قریب الوقوع.

10 نکته کپی‌نویسی برای افزایش تبدیل وردپرس 13

به عنوان مثال، اگر در حال نوشتن یک نسخه از کمپین هستید، با کمک NotificationX. این کار مشتریان شما را وادار به خرید می کند.

چه مهارت هایی برای نوشتن کپی های جذاب لازم است؟

  • خلاقیت: یک کپی‌رایتر باید ایده‌های اصلی و جلب توجه کند.
  • همدلی: درک نیازها، خواسته‌ها و خواسته‌های مخاطب برای ایجاد یک کپی جذاب بسیار مهم است.
  • وضوح: نوشتن واضح و مختصر برای جلوگیری از سردرگمی و درک آسان پیام ضروری است.
  • متقاعدسازی: کپی متقاعد کننده خواننده را متقاعد می کند که اقدامی انجام دهد، مانند خرید یا اشتراک.
  • انطباق پذیری: یک کپی رایتر باید در نوشتن فرمت های مختلف و تطبیق با نیازها و صنعت مشتری همه کاره باشد.

چرا سازگاری کلید ایجاد کپی‌های تبدیل‌پسند است؟

هماهنگی برای نوشتن نسخه‌های تبدیل پسند برای هر کسب‌وکاری بسیار مهم است. این به معنای حفظ یک پیام، لحن و صدای ثابت در تمام مواد بازاریابی شما، ایجاد یک پیام تجاری منسجم و واضح است که با مخاطبان هدف شما طنین انداز می شود.

ثبات به ایجاد اعتماد بین مخاطبان کمک می کند، زیرا نشان می دهد که شما قابل اعتماد، قابل اعتماد هستید و پشت آنچه می گویید ایستاده اید. همچنین آگاهی از برند را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود مردم راحت‌تر برند شما را به خاطر بسپارند و شما را به جای رقبا انتخاب کنند.

ارتباط شفاف نیز ضروری است، و ثبات تضمین می‌کند که مخاطبان شما ارزش پیشنهادی برند شما، آنچه را که ارائه می‌دهید و آنچه شما را منحصربه‌فرد می‌کند، درک می‌کنند. این امر تصمیم گیری برای تبدیل را برای آنها آسان تر می کند.


بنابراین، نکاتی دارید که می تواند به شما کمک کند تا نرخ تبدیل وب سایت کسب و کار وردپرس خود را چند برابر کنید. با این حال، اجرای همه این ایده ها به یکباره می تواند دشوار باشد، به خصوص که صنایع مختلف و گروه های مخاطب نیازهای منحصر به فردی دارند.

برای موفقیت، مهم است که در نظر داشته باشید که مخاطبان هدف شما هنگام ایجاد محتوا برای وب سایت خود چه فکری می کنند. همچنین باید تست A/B را امتحان کنید، به این معنی که استراتژی‌های مختلف را آزمایش کنید تا ببینید کدام یک بهترین کار را دارند و کدام یک نه.

با انجام این کار، می توانید بفهمید که برای بهبود سایت کسب و کار وردپرس خود و فروش بیشتر باید چه تغییراتی ایجاد کنید.

خروج از نسخه موبایل