بهبود ورود به وردپرس با CM Registration Pro

بهبود ورود به وردپرس با CM Registration Pro

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که ورود به سایت وردپرس خود چگونه است؟ اگر کسب و کار شما بر روی کاربران متمرکز است، خواه مشتری باشند یا اعضای جامعه، داشتن یک ورود به سیستم کاربردی مهم است. این یکی از اولین تعاملاتی است که یک کاربر ممکن است در سایت شما داشته باشد، به خصوص اگر محتوا در پشت ورود قفل شده باشد. بنابراین باید به اندازه سایر جنبه های سایت خود به آن توجه کنید!

وقت گذاشتن برای بهینه‌سازی UX ورود به سایت می‌تواند رضایت کاربر، سرنخ‌ها و تبدیل‌ها را بهبود بخشد. می‌خواهید مطمئن شوید که تجربه یکپارچه است، جایی که افزونه امروزی وارد می‌شود. برای دوره‌های آنلاین، انجمن‌ها، فروشگاه‌های تجارت الکترونیک، شبکه‌های اجتماعی، مربیگری آنلاین و موارد دیگر – CM Registration and Invitation Codes یک راه حل عالی برای ارتقاء سطح است. ورود به سیستم شما.

افزونه کدهای ثبت نام و دعوتنامه CM

همانطور که گفته شد، افزونه CM Registration and Invitation Codes ویژگی های مفیدی را برای بهبود ورود به وردپرس شما ارائه می دهد. و حتی بهتر از آن – یک نسخه “لایت” از افزونه وجود دارد که می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید.

ثبت نام CM رایگان

نسخه رایگان این افزونه به راحتی در WordPress.org موجود است و می توان آن را مستقیماً از داشبورد وردپرس خود نصب کرد. این افزونه مفید شامل ویژگی های کلیدی زیر است:

  • پنجره ورود و ثبت نام
  • ورود به سیستم Ajax (بنابراین کاربر در همان صفحه بماند)
  • هنگام ورود به سیستم به صفحه دیگری هدایت شوید

برای سایت‌هایی با چندین نویسنده، حساب‌های اصلی مشترک/مشتری یا شاید برای یک شبکه داخلی شرکت، نسخه Lite یک پنجره بازشو جذاب و همچنین هدایت مجدد هنگام ورود به سیستم را ارائه می‌دهد که مطمئناً مفید است. ورود کاربران را آسان می کند و سپس آنها را به جایی که باید در سایت شما باشند می رساند.

اما به خاطر داشته باشید – از آنجایی که این یک نسخه ساده است، یک نسخه حرفه ای با ویژگی های بیشتر نیز وجود دارد. و صادقانه بگویم، چیزهای بیشتری برای ارائه دارد. پس بیایید نگاهی بیندازیم!

CM Registration Pro

اگر می خواهید تجربه ثبت نام و فرم ورود سفارشی تری را در سایت وردپرس خود ایجاد کنید، CM Registration and Invitation Codes Pro یک انتخاب عالی است. وقتی از نسخه Lite ارتقا می‌دهید، گزینه‌های بیشتری در اختیارتان قرار می‌گیرد. این شامل موارد زیر است:

  • طرح بندی های ثبت نام/ورود به سیستم: پنجره بازشو، جعبه جاسازی شده یا ویجت
  • سازنده فرم ثبت نام با فیلدهای نمایه سفارشی (متن، شماره، کشویی، تاریخ، رادیو، کادر انتخاب)
  • کدهای دعوت (با تاریخ انقضا و محدودیت استفاده)
  • ورود اجتماعی بدون رمز عبور از طریق Google یا Facebook
  • پشتیبانی reCAPTCHA
  • محدود کردن تلاش برای ورود به سیستم
  • تغییر مسیر سفارشی هنگام ورود به سیستم یا خروج از سیستم
  • تأیید ایمیل
  • آدرس های IP خاص را برای ثبت نام یا ورود به سیستم خود در لیست سفید و لیست سیاه قرار دهید
  • مدیر نقش کاربر – کاربران را مدیریت کنید، نقش‌های جدید اضافه کنید، کاربران را اختصاص دهید و غیره
  • کدهای کوتاه آسان برای همه عملکردهای ورود و ثبت نام
  • و بیشتر!

البته این فقط یک بررسی سریع از ویژگی های موجود است، و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا تعدادی از آنها را در زیر به نمایش بگذاریم!

افزونه ها

علاوه بر ویژگی‌های اصلی، تعدادی افزونه کلیدی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید. اینها کاربردهای ویژه ای دارند، اما بسته به اینکه چگونه می خواهید ورود به وردپرس خود را بهبود ببخشید، ممکن است ضروری باشند.

پرداخت های ثبت نام: هزینه بسته های ثبت نام و اشتراک از طریق WooCommerce یا Easy Digital Downloads. این افزونه عالی برای یک سایت مبتنی بر عضویت است که در آن ورود به سیستم با یک Paywall تنظیم می‌شود.

تأیید کاربران جدید: درخواست های ثبت نام را به صورت دستی تأیید کنید (یا رد کنید). این به شما این امکان را می دهد که سایت خود را منحصر به فرد نگه دارید، زیرا ممکن است نخواهید همه افراد در اینترنت درخواست حساب کاربری داشته باشند. برای مثال، اگر فقط کارکنان باید وارد سیستم شوند.

دعوت‌نامه‌های ایمیل انبوه: آدرس‌های ایمیل بارگذاری انبوه (با استفاده از یک فایل csv)، کدهای دعوت سفارشی برای هر آدرس ایجاد کنید و کدها را برای کاربران ایمیل کنید. از مخاطبان موجود خود استفاده کنید و برای همه آنها دعوت نامه بفرستید! این یک راه عالی برای دسترسی به جامعه شما هنگام راه اندازی یک وب سایت، محصول یا خدمات جدید است.

ورود موقت بدون رمز عبور: پیوندهای سفارشی برای ورود به سایت وردپرس خود ایجاد کنید که پس از مدت زمان مشخصی منقضی می شوند (و استفاده از آنها را پیگیری کنید). اگر کالاهای دیجیتالی را می فروشید و یک سایت آزمایشی زنده ارائه می دهید، یا اگر می خواهید راهی برای پیش نمایش یک پروژه (مانند اثبات عکس) به مشتریان ارائه دهید، یک ویژگی ضروری است.

محدود کردن حساب کاربری: مسدود کردن، محدود کردن و حذف کردن حساب های کاربری (و همچنین ایجاد حساب های موقتی سفارشی که فقط برای مدت زمان کوتاهی در دسترس هستند) برای افزایش امنیت کلی سایت.

قیمت

قبل از اینکه به نحوه واقعی راه اندازی و استفاده مناسب از ثبت CM نگاهی بیندازید، باید ایده ای از هزینه افزونه داشته باشید. بودجه ها مهم هستند، اما خوشبختانه پلاگین CM Registration and Invitation Codes با 5 امتیاز قیمت در دسترس است (توجه داشته باشید – نسخه های حرفه ای فقط در وب سایت توسعه دهنده موجود است):

  • رایگان: 0 دلار، مناسب برای افرادی با بودجه محدود یا کسانی که به سادگی می خواهند یک پنجره ورود به سیستم اضافه کنند و به سایت وردپرس خود هدایت شوند
  • Pro: 39 دلار، شامل تمام ویژگی های ذکر شده در بالا است و یک انتخاب عالی برای مشاغل یا سایت های حرفه ای است که در آن گزینه های اضافی برای شخصی سازی و امنیت ضروری است
  • Deluxe: 69 دلار، افزونه Payments را اضافه می کند و این را برای عضویت یا سایت های انجمن مناسب می کند
  • نهایی: 199 دلار، افزونه‌های پرداخت، تأیید کاربران، دعوت‌نامه‌های ایمیل انبوه و محدود کردن دسترسی به محتوا را اضافه می‌کند که به شما کنترل نهایی را بر سیستم ورود به سیستم می‌دهد
  • Plugin Suite Bundle: از 249 دلار شروع می‌شود، این برای همه افزونه‌های +99 CM است – اگر قصد دارید از چندین افزونه CM استفاده کنید یا اگر یک آژانس طراحی وب دارید (فقط مطمئن باشید) بهترین انتخاب است. برای انتخاب طرحی با تعداد دقیق فعال‌سازی مجوز)

راستش را بخواهید، اگر بسته Ultimate را در نظر دارید، توصیه می‌کنم فقط با Plugin Suite Bundle بروید. با 50 دلار اضافی، به بیش از 99 افزونه و افزونه CM از جمله ثبت نام CM و همه افزونه های آن دسترسی خواهید داشت. حتی اگر از همه 99 افزونه استفاده نکنید، اگر چند پلاگین را نصب کنید، سرمایه گذاری بیش از ارزش آن است. اما می‌توانید همه بسته‌های ثبت نام CM را در سایت توسعه‌دهنده قرار دهید، اگر می‌خواهید مقایسه ویژگی‌های جانبی را ببینید.

تنظیم ثبت نام CM

با ایده ای در مورد آنچه که CM Registration می تواند انجام دهد، بیایید نگاهی به افزونه واقعی بیاندازیم. ابتدا یک راه‌اندازی سریع و تنظیمات مهم را مرور می‌کنیم، سپس به چند مورد استفاده عملی و همچنین افکار نهایی خود خواهیم پرداخت.

همانطور که ذکر شد، یک نسخه رایگان از افزونه با چند گزینه آسان برای استفاده وجود دارد – اما ما می خواهیم تا حد امکان به شما نشان دهیم. بنابراین برای اهداف راهنمای خود، از نسخه Pro و چند افزونه به عنوان نمونه استفاده خواهیم کرد.

نصب

برای نصب افزونه، ابتدا باید آن را از CreativeMinds خریداری کرده و فایل فشرده افزونه را دانلود کنید (نکته – وارد سیستم شوید، بعداً باید کد مجوز خود را بگیرید). سپس وارد سایت وردپرس خود شوید و به Plugins > Add New بروید و روی دکمه “Upload Plugin” کلیک کنید. فایل فشرده “cm-registration-pro” را که به تازگی دانلود کرده اید انتخاب کنید و برای نصب و فعال سازی دستورات را دنبال کنید.

قبل از وارد شدن به تنظیمات افزونه، باید آن را فعال کنید. به حساب CreativeMinds خود برگردید و برای کپی کردن کلید مجوز کلیک کنید. سپس آن را در قسمت License Activation for CM Registration Pro در داشبورد وردپرس خود قرار دهید. ما هیچ مشکلی با اعتبارسنجی نداشتیم، اما اگر مطمئن نیستید که کلید خود را کجا پیدا کنید یا اگر کلید شما فوراً تأیید نمی‌شود، چند سند راهنما درست در زیر فیلد وجود دارد.

توجه: اگر هر یک از بسته‌های CM Registration Pro را با افزونه‌های اضافی خریداری کرده‌اید، فقط مطمئن شوید که این فرآیند را تکرار کرده و آنها را به همان روش نصب/فعال کنید.

اکنون زمان آن است که با تنظیمات و گزینه های مهم CM Registration Pro کار کنید!

تنظیمات کلید

تنظیمات زیادی وجود دارد – مانند LOT. که عالی است! اینگونه است که CM Registration Pro می تواند چنین کنترل کاملی را به شما بدهد.

با شروع از بخش CM Registration Pro > Settings، بیایید به گزینه های مهمی که باید تنظیم کنید نگاه کنیم!

عمومی

از اینجا انتخاب کنید که می خواهید پنجره بازشو حاوی چه چیزی باشد. این به بازدیدکنندگان سایتی که وارد سایت نشده‌اند نشان داده می‌شود، و می‌توانید از بین فرم‌های ورود یا ثبت نام (یا هر دو!)، یک دکمه بستن بازشو (که توصیه می‌کنیم روی بله تنظیم کنید) اضافه کنید، reCAPTCHA را اضافه کنید، فیلدهای فرم را انتخاب کنید. نمایش داده می شود، کدورت همپوشانی خود را تنظیم کنید (این پشت پنجره بازشو قرار دارد تا برجسته شود) و تغییر مسیر خروج از سیستم را به یک صفحه خاص، مانند صفحه اصلی خود، فعال کنید.

ورود به سیستم

در این برگه بعدی گزینه های ورود را پیدا خواهید کرد. یک گزینه تمیز در اینجا برای دسترسی به سایت جهانی است، بنابراین می توانید برای مشاهده سایت خود از کاربران بخواهید که وارد سیستم شوند. این یک راه عالی برای ایجاد یک وب‌سایت خصوصی یا «فقط برای اعضا» است، و حتی می‌توانید بازدیدکنندگانی را که وارد نشده‌اند به یک صفحه درباره یا ثبت‌نام هدایت کنید.

گزینه‌های دیگر برای بررسی اینجا عبارتند از تغییر مسیر url هنگام ورود به سیستم، تغییر مسیرهای سفارشی با توجه به نقش‌های کاربر (اگر می‌خواهید مشترکین/کارمندان عمومی به یک صفحه بروند اما مدیران/ادمین‌های شما به صفحه گزارش‌ها بروند عالی است)، فعال کنید. “مرا به خاطر بسپار” و reCAPTCHA، یک چک باکس TOS اضافه کنید و لاگین های اجتماعی را فعال و متصل کنید (برای ثبت نام یا ورود سریع تر و راحت تر). همچنین در اینجا می‌توانید ویژگی‌های امنیتی برای تلاش‌های محدود برای ورود به سیستم و برچسب‌گذاری سفید/سیاه IP برای کمک به حفظ فرم ورود خود در برابر بازدیدکنندگان مخرب پیدا کنید.

ثبت نام

مانند تنظیمات ورود، در بخش ثبت، گزینه‌های مشابهی برای فیلدهای فرم ثبت نام و اطلاعات مورد نیاز، وردپرس پیش‌فرض یا ایمیل خوش‌آمدگویی سفارشی، اعلان‌های سرپرست برای ثبت‌نام‌های جدید، تغییر مسیر در ارسال فرم، الزامات تأیید ایمیل (و همچنین محدودیت زمانی)، به‌علاوه ویژگی‌های امنیتی برای TOS، محدودیت‌های IP و تأیید سن.

و اگر قصد اضافه کردن عضویت به سایت خود را دارید، اینجا همان جایی است که ادغام s2Member Pro و سطح ثبت عضو پیش فرض افزونه را پیدا خواهید کرد (توجه داشته باشید – ما در این راهنما راه اندازی s2Member را پوشش نمی دهیم – اما می‌توانید در اسناد s2Member اطلاعات بیشتری کسب کنید.

توجه: پس از انتخاب فیلدهای فرمی که می‌خواهید نمایش داده شوند، اگر به CM Registration Pro > فیلدهای نمایه بروید، می‌توانید آنها را بیشتر ویرایش کنید. از اینجا می‌توانید ترتیب نمایش فیلدها را ویرایش کنید، متن مکان‌نما را اضافه کنید، و موارد دیگر.

تأیید کاربران جدید (افزونه)

اگر می خواهید ثبت نام کاربران را به صورت دستی تأیید کنید، به افزونه تأیید کاربران جدید نیاز دارید. پس از فعال شدن، یک برگه جدید “تایید کاربران جدید” به تنظیمات CM Registration Pro اضافه می شود.

گزینه‌های اینجا شامل تأیید الزامی توسط سرپرستان، الگوهای اعلان ایمیل برای سرپرستان/مالکین برای تأیید کاربران جدید، الگوی اعلان ایمیل کاربر پس از تأیید (یا رد) و گزینه‌ای برای مجاز کردن تأیید خودکار برای کاربران با کد دعوت یا با حساب‌های ایمیل از دامنه های خاص.

ورودهای موقت (افزونه)

یک افزونه ممتاز دیگر، این برگه تنها در صورتی در دسترس خواهد بود که افزونه ورود موقت را نصب و فعال کرده باشید. از اینجا می‌توانید ایمیل و اطلاعات ارسالی به همراه پیوند ورود مستقیم (بدون نیاز به رمز عبور) را سفارشی کنید.

برای ارسال یک ورود موقت به یک شخص خاص، باید به CM Registration Pro > ورود موقت بروید و روی دکمه «ایجاد جدید» کلیک کنید. با این کار یک فرم ساده برای پر کردن باز می شود. پس از تکمیل فرم یک شخص، گزینه‌هایی برای ارسال ایمیل به او، کپی کردن پیوند و غیرفعال کردن، ویرایش یا حذف آن شخص از فهرست ورود موقت خود دارید.

پرداخت ها (افزونه)

افزونه پرداخت‌ها، در صورت فعال بودن، به‌طور پیش‌فرض گزینه‌ای برای نشانی وب پرداخت سفارشی به اضافه سایر افزونه‌های پرداخت پشتیبانی‌شده مانند WooCommerce یا EDD را نشان می‌دهد. می‌توانید درباره ایجاد بسته‌های پرداخت ثبت نام در مستندات CM Registration Pro، اما اساساً می توانید جدولی مانند این ایجاد کنید:

دعوت‌نامه‌ها

در ادامه، بخش دعوت‌نامه‌ها به شما امکان می‌دهد یک صفحه ثبت نام سفارشی در سایت خود تنظیم کنید (فقط مطمئن شوید که صفحه را ایجاد کرده و کد کوتاه فرم ثبت نام را به آن اضافه کنید)، یک محدودیت استفاده پیش‌فرض برای کدهای دعوت تنظیم کنید، ایمیل دعوت را ویرایش کنید. محتوا و چند گزینه دیگر.

سپس برای شروع ایجاد کدهای سفارشی به CM Registration Pro > Invitation Codes بروید. اگر می‌خواهید کاربران را به‌صورت دستی تأیید کنید و چندین گیرنده را با بخش دعوت‌نامه انبوه اضافه کنید، حتماً گزینه‌هایی را برای انقضا، گزینه پرداخت پیوندی تنظیم کنید (یا برای سرعت بخشیدن به کارها، می‌توانید از افزونه دعوت‌نامه‌های انبوه استفاده کنید. که امکان آپلود CSV را فراهم می کند).

ایمیل

برگه ایمیل نسبتاً ساده است، اما اگر می‌خواهید پیام‌های پیش‌فرض ارسال‌شده را برای تنظیم رمز عبور، خوش‌آمدگویی، فعال‌سازی، حذف حساب، ویرایش نمایه، و غیره سفارشی کنید، این همان جایی است که همه الگوها را پیدا خواهید کرد.< /p>

CSS

این افزونه یک تنظیمات از پیش طراحی شده “فانتزی” و همچنین یک گزینه “استاندارد” (که همان چیزی است که ما انتخاب کرده ایم) ارائه می دهد که با سبک تم فعال وردپرس شما مطابقت دارد. اما برای سفارشی کردن بیشتر ظاهر عناصر ورود و ثبت نام، تنها چیزی که نیاز دارید کمی CSS است.

خوشبختانه این یک فرآیند آسان است، زیرا افزونه شامل تعدادی مولد CSS است که می توانید برای سفارشی کردن عناصر از آنها استفاده کنید. فقط مقادیر رنگ هگزا، اندازه فونت و غیره را اضافه کنید و برای درج کد روی «افزودن» کلیک کنید (فقط به یاد داشته باشید که ذخیره کنید).

برچسب ها

اگر می‌خواهید هر یک از برچسب‌های فرم را سفارشی کنید، مطمئناً می‌توانید. پیش‌فرض‌ها احتمالاً مانند بسیاری از افراد عالی هستند، اما اگر نیاز به ویرایش آنها دارید، اینجاست که همه آنها را پیدا خواهید کرد. اگرچه دو بخش قابل توجه است.

اولین مورد برای ثبت نام شخصی است. Self Register گزینه ای است که می توانید در انتهای برگه تنظیمات – عمومی فعال کنید. اگر از سایت خود برای گروه خاصی از افراد استفاده می کنید، مانند دانش آموزانی که در یک دوره ثبت نام کرده اند یا کارمندانی که برای یک منبع شرکت ثبت نام کرده اند، این یک ابزار عالی است. یک فیلد «Social Security» فهرست شده است، اما می‌توان آن را برای «شماره دانشجو» یا «شناسه کارمند» یا مقدار مرتبط دیگری ویرایش کرد.

دوم آخرین بخش برای پرداخت است. در اینجا برچسب “طرح عضویت” را برای استفاده به عنوان برچسب فیلد بسته خود خواهید یافت، که ممکن است بخواهید بسته به سایت خود آن را تغییر دهید.

مدیر نقش

و در آخر – می‌خواهیم به این نکته اشاره کنیم که می‌توانید نقش کاربر را از CM Registration Pro نیز ویرایش کنید. ممکن است متوجه شده باشید که تنظیمات افزونه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید نقش‌های کاربر خاصی را انتخاب کنید یا URLهای تغییر مسیر سفارشی را بر اساس نقش اضافه کنید. برای افزودن، ویرایش یا حذف نقش‌ها، کافی است به CM Registration Pro > نقش‌های کاربر بروید و با تنظیم دقیق نقش‌هایی که سایت شما استفاده می‌کند و چه امتیازاتی باید داشته باشند، کار کنید.

توجه: در بیشتر موارد، نقش‌های پیش‌فرض کاربر احتمالاً کافی هستند، بنابراین اگر مایل به ویرایش آن هستید، توصیه می‌کنیم یک نقش کاربر را کپی کنید.

این باید مهمترین تنظیمات باشد. با انجام این کار، می توانید شروع به افزودن عناصر ورود و ثبت نام به سایت وردپرس خود با کدهای کوتاه موجود کنید.

کدهای کوتاه

تعداد زیادی کد کوتاه آماده برای استفاده وجود دارد که می توانید آنها را کپی و در محتوای خود یا بلوک کد کوتاه گوتنبرگ کپی و جایگذاری کنید.

و همانطور که گفته شد، اگر می‌خواهید ظاهر یک کد کوتاه را سفارشی کنید، کافی است کمی کد سفارشی را به پانل تنظیمات CSS اضافه کنید.

Use Cases

پس چرا CM Registration Pro را خریداری می کنید؟ دلایل بالقوه زیادی وجود دارد، اما ما حدس می زنیم که شما این پست را می خوانید زیرا به دنبال افزونه ای برای بهبود ورود به سایت خود هستید. شاید شما به یک راه حل جذاب برای ورود به سیستم پنجره بازشو یا راهی برای دعوت انبوه افراد زیادی برای ثبت نام در سایت خود نیاز داشته باشید، یا شاید به روشی بهتر برای تغییر مسیر کاربران در هنگام ورود/خروج.

1. ورود به سیستم بازشو عمومی یا ثبت وبلاگ

اگر به دنبال راه جذاب تری برای کاربران برای ثبت نام در سایت خود و ورود به حساب کاربری خود هستید، CM Registration Pro شما را تحت پوشش قرار داده است.

فقط تنظیمات خود را تأیید کنید – برای مثال، ما انتخاب کرده‌ایم که فقط از یک فرم ورود استفاده کنیم که در همه صفحه‌ها نشان داده می‌شود (این حالت پیش‌فرض است که می‌توانید با غیرفعال کردن پنجره بازشو در هر صفحه آن را ویرایش کنید) بازدیدکنندگان وارد نشده ما همچنین کمی CSS سفارشی:

را اضافه کردیم

.cmreg-overlay-inner {max-width: fit-content;}

این به سادگی عرض پنجره بازشو ما را تغییر داد.

سپس از کدهای کوتاه موجود برای ساخت صفحه ثبت نام خود استفاده کنید، مانند بالا (که اتفاقاً از سازنده صفحه WPBakery استفاده می کند).

که در قسمت جلویی به این شکل خواهد بود. برای یادآوری – این مثال از سبک CSS «استاندارد» استفاده می‌کند، بنابراین فیلدهای فرم، فونت‌ها و رنگ دکمه‌ها همگی به صورت خودکار با موضوع فعال ما مطابقت دارند.

2. دسترسی زودهنگام برای مشترکین خبرنامه

محصول یا خدمات جدیدی را راه اندازی می کنید و می خواهید برای اولین بار به مشترکین خبرنامه وفادار خود دسترسی داشته باشید؟ آسان! به افزونه دعوت نامه ایمیل انبوه نیاز دارید، اما این یک فرآیند سریع و ساده است.

  • ابتدا فروشگاه تجارت الکترونیک خود را با محصولات و خدمات خود بسازید
  • صفحات: صفحه ای به زودی برای سایت خود ایجاد کنید که شامل کوتاه فرم ثبت نام
  • است.

  • ارائه‌دهنده خبرنامه: سپس فهرست CSV مخاطبین خود را صادر کنید.
  • CM Registration Pro > دعوت‌نامه‌های انبوه: گزینه دعوت کاربران از طریق ایمیل را انتخاب کنید، سپس با تکمیل فیلدها و آپلود فایل CSV، کدهای دعوت خود را ایجاد کنید.
  • CM Registration Pro > Settings > Login: Global Site Access را روی «سایت قابل دسترسی برای کاربرانی که وارد شده‌اند» تنظیم کنید (که پس از عرضه محصول/خدمتتان دوباره تغییر می‌کنید) و سپس اضافه کنید پیوندی به صفحه به زودی شما برای گزینه Custom Redirect URL برای کاربرانی که وارد نشده‌اند. سپس در پس از ورود به آدرس URL تغییر مسیر دهید پیوند را به ویترین فروشگاه خود اضافه کنید.
  • CM Registration Pro > Settings > Registration: گزینه Ask for Invitation Code را روی مورد نیاز تنظیم کنید.
  • CM Registration Pro > تنظیمات > تأیید کاربران جدید: در آخر، به پایین بروید و گزینه تأیید خودکار Allow by invitation code را روی Yes تنظیم کنید تا همه مشترکین دعوت شده خبرنامه شما فوراً اضافه شوند!

همین! اکنون مشترکین شما همه کدهای دعوت را پیش از راه‌اندازی دریافت می‌کنند و حتی می‌توانید یک کد تخفیف سفارشی را به همراه دعوتنامه در قالب ایمیل اضافه کنید.

3. وب سایت خصوصی برای تجارت (مانند اینترانت، دوره های آموزشی و غیره)

یکی دیگر از کاربردهای عالی CM Registration Pro به عنوان دروازه ای برای اینترانت خصوصی شرکت شما است. به این ترتیب بخشی از وب سایت شما (یا ترجیحاً یک زیر دامنه کامل) می تواند محافظت شود و فقط توسط کارمندان شما قابل دسترسی باشد.

در اینجا چند مرحله سریع برای کمک به تجسم این مورد استفاده وجود دارد:

  • صفحات: ابتدا، یک صفحه فرود/ورود سفارشی با استفاده از کدهای کوتاه CM Register Pro ایجاد کنید تا یک فرم ورود به سیستم و یک فرم ثبت نام به صفحه اضافه کنید.
  • CM Registration Pro > تنظیمات > ورود: دسترسی به سایت جهانی را روی “سایت قابل دسترسی برای کاربران وارد شده” تنظیم کنید و سپس پیوند را به گزینه URL تغییر مسیر سفارشی اضافه کنید برای هدایت کاربران وارد نشده به. سپس در تغییر مسیر پس از ورود به آدرس URL پیوندی را به صفحه اصلی شرکت خود اضافه کنید (یا به صورت اختیاری آدرس های اینترنتی سفارشی را برای هر نقش برای ارسال گروه های مختلف کارکنان به صفحات فرود مختلف اضافه کنید).
  • CM Registration Pro > تنظیمات > ثبت: نیاز به تأیید ایمیل را روی بله تنظیم کنید. به این ترتیب کارمندان باید برای تکمیل ثبت نام به حساب ایمیل شرکت خود وارد شوند.
  • CM Registration Pro > تنظیمات > تأیید کاربران جدید: Automatic Approval Allow by domains را تنظیم کنید تا دامنه شرکت شما را نیز شامل شود، بنابراین فقط آدرس‌های ایمیل با استفاده از url شرکت شما تأیید می‌شوند.

ممکن است تنظیمات دیگری وجود داشته باشد که بخواهید انتخاب کنید، اما اکنون کل سایت شما در برابر ورود محافظت شده است! با رعایت مثال اینترانت، اکنون می‌توانید ویدیوهای آموزشی شرکت، الگوهای اسناد مهم یا حتی یک افزونه اجتماعی/چت را اضافه کنید تا کارمندان بتوانند بدون استفاده از کاربران خارجی با خیال راحت در یک سایت تعامل داشته باشند.

البته اینها فقط سه مثال سریع هستند – مطمئناً راههای بیشتری وجود دارد که می توانید از CM Registration Pro به خوبی استفاده کنید!

نظرات نهایی

به طور کلی این یک افزونه بسیار مفید برای افزودن ویژگی های ورود و ثبت نام بیشتر به وردپرس است. برخی از ویژگی های برجسته به نظر ما عبارتند از:

  • قابلیت محدود کردن سایت شما برای کاربرانی که وارد سیستم شده اند
  • استفاده آسان از کدهای کوتاه
  • یکپارچه سازی پرداخت برای عضویت ممتاز (از طریق افزونه)

به نظر ما، اگر به دنبال یک افزونه هستید، CM Registration Pro قطعاً باید یک مدعی باشد. اما نظر شما چیست؟ آیا ویژگی های افزونه ای وجود دارد که بخواهید بیشتر در مورد آن بدانید؟ یا سوالی در مورد CM Registration Pro دارید؟ نظرات خود را در نظرات زیر بیان کنید و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما انجام خواهیم داد!

خروج از نسخه موبایل