چطوری میشه

اجازه دسترسی موقت به سایت با CM محدود کردن حساب کاربری

اجازه دسترسی موقت به سایت با CM محدود کردن حساب کاربری

راهنماها و ابزارهای زیادی برای کمک به شما در حفظ و درگیر کردن کاربران وجود دارد، اما اگر بخواهید فقط به طور موقت به آنها اجازه دهید چه؟ اگر به سادگی بخواهید به کاربران راهی برای دسترسی به یک منبع یا محصول برای چند روز یا حتی چند ساعت بدهید؟

برخی چیزها قرار نیست برای همیشه دوام داشته باشند، و اینجاست که CM Restrict User Account Access وارد می شود.

CM محدود کردن افزونه دسترسی به حساب کاربری

افزونه CM Restrict User Account Access که توسط CreativeMinds توسعه یافته است، یک راه حل برتر برای تنظیم دسترسی به سایت شما است. با استفاده از آن می‌توانید ثبت نام موقت حساب را در نصب وردپرس خود با گزینه‌هایی برای مسدود کردن و حذف خودکار کاربران پس از مدت زمان تعیین شده به صورت دستی یا خودکار مجاز کنید. اما این فقط یک توضیح فشرده است – پس بیایید وارد لیست کامل ویژگی‌ها و افزونه‌ها شویم.

ویژگی ها

CM Restrict User Account Access Plugin

باید کاملاً واضح باشد که CM Restrict User Account Access Plugin را می توان برای محدود کردن و محدود کردن دسترسی کاربر استفاده کرد، اما این همه چیز نیست. بسیاری از ویژگی های داخلی وجود دارد که می توانید از آنها برای مدیریت حساب های کاربری در سایت وردپرس خود استفاده کنید. این موارد عبارتند از:

  • دسترسی روزانه، هفتگی یا کلی را با ورود محدود کنید
  • مسدود کردن حساب ها بر اساس تاریخ
  • مسدود کردن حساب‌ها پس از مدت زمان معین (مثلاً 24 ساعت یا 30 روز)
  • یک تاریخ انقضای حساب انبوه اضافه کنید
  • حساب کاربری را در تاریخ تعیین شده یا پس از مدت زمان تعیین شده حذف کنید
  • تخصیص مجدد محتوا از یک کاربر حذف شده به کاربر فعال (یا سرپرست) دیگر
  • دسترسی به پشتیبان وب سایت خود را محدود کنید
  • غیرفعال کردن گزینه تغییر رمز عبور
  • دسترسی کاربر را در تاریخ‌ها یا محدوده‌های تاریخی خاص محدود کنید
  • اعلان‌های کاربر و سرپرست مربوط به حساب‌های مسدود/حذف شده را فعال کنید
  • نقش های کاربر را ویرایش کنید
  • و بیشتر!

اما صبر کنید، در واقع چیزهای بیشتری وجود دارد! افزونه‌های سازگار افزونه‌ای نیز وجود دارد که می‌توانید از آنها برای گسترش عملکرد و افزودن گزینه‌های بیشتر استفاده کنید.

افزونه ها

CM Restrict User Account Access

همچنین تعدادی افزونه تکمیلی وجود دارد که می‌توانید برای ویژگی‌های پیشرفته‌تر، به همراه CM Restrict User Account Access Plugin استفاده کنید. برخی از این تنظیمات پیشرفته‌تر یا خاص‌تری را ارائه می‌کنند، بنابراین اجازه دهید نگاهی گذرا به آنچه در دسترس است بیندازیم.

کدهای ثبت نام و دعوت: تجربه ثبت نام کاربر را با فرم های بهینه، ورود به سیستم اجتماعی، کدهای دعوت و موارد دیگر بهبود بخشید. در ترکیب با CM Restrict User Account Access، می‌توانید کدهای دعوت منحصربفردی را برای کاربران ایجاد کنید تا برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنند، سپس در پایان یک دوره زمانی مشخص، حساب‌های خود را بدون زحمت حذف کنید.

پس از ثبت، فیلدهای نمایه توسعه یافته: فیلدهای نمایه بیشتری را اضافه کنید تا کاربران پس از ثبت نام، آنها را تکمیل کنند. گزینه هایی برای دکمه های رادیویی، کادرهای انتخاب، تاریخ، فیلدهای ضروری و موارد دیگر وجود دارد. بعلاوه، می‌توانید فیلدهای مربوط به نقش را برای درخواست اطلاعات بر اساس نقش کاربر تنظیم کنید (مثلاً یک وبلاگ ممکن است از نقش نویسنده برای اطلاعات پرداخت بخواهد و از مشترکین درخواست نکند).

دسترسی به محتوای کد دعوت: از پست‌ها یا صفحات خاصی با کد دعوت محافظت کنید. شاید در حال راه اندازی دوره جدیدی هستید و می خواهید بازخورد کاربران را دریافت کنید. با استفاده از این افزونه می‌توانید با دعوت از دانش‌آموزان موجود برای دسترسی به دوره خود با یک کد دعوت، یک تست بازار سریع اجرا کنید، سپس از CM محدود کردن دسترسی به حساب کاربری استفاده کنید تا مطمئن شوید که حساب‌های آن‌ها پس از انجام آزمایش حذف می‌شوند.

پرداخت به ازای پست: دقیقاً همانطور که به نظر می رسد، افزونه پرداخت به ازای پست به شما امکان می دهد کاربران را برای دسترسی به صفحات یا اسناد خاص در سایت خود هزینه کنید. یک مثال در اینجا می‌تواند یک سایت مربی شخصی باشد که می‌تواند برای دسترسی به یک چالش تناسب اندام یا برنامه ورزشی 3 ماهه نیاز به پرداخت داشته باشد، اما همچنین از CM محدود کردن دسترسی به حساب کاربری برای تعلیق حساب‌های کاربر پس از پایان دوره استفاده کند.

مدیریت امتیازات و ارز MicroPayments: این افزونه منحصر به فرد به شما امکان می دهد سیستم ارزی خود را در وردپرس اضافه کنید. این امکان را برای ارزهای مجازی، کیف پول و یک برنامه وفاداری فراهم می کند. این افزونه همچنین با WooCommerce و EDD برای تراکنش‌های خرید ارز یا برنامه‌های امتیاز پاداش ادغام می‌شود.

ابزارهای داشبورد مدیریت: ابزارهای پیشرفته مدیریت را به وردپرس اضافه کنید تا مدیریت کلی سایت خود را بهبود ببخشید. افزونه WP Admin Tools Pro شامل گزارش‌های سلامت سایت، قوانین دسترسی، اعلان‌ها، غیرفعال کردن نظرات، ورود به سیستم بهبودیافته، نوارهای مدیریت سفارشی، ذخیره خودکار، بار تنبل و موارد دیگر است. اگر در حال ایجاد و حذف حساب‌های کاربری با دسترسی محدود به حساب کاربری CM هستید، WP Admin Tools می‌تواند به شما کمک کند تا سایت خود را ایمن و روان نگه دارید.

افزونه‌های ذکر شده در بالا همگی گزینه‌های عالی برای استفاده با CM Restrict User Account Access هستند و به صورت جداگانه در دسترس هستند. اما در برخی موارد به‌عنوان بخشی از بسته‌های برنامه ارتقا یافته نیز گنجانده می‌شود.

قیمت

اگر CM Restrict User Account Access برای نیازهای سایت شما راه حل مناسبی به نظر می رسد، خوشحال خواهید شد که بدانید با قیمت های مختلف در دسترس است. همه برنامه‌ها شامل ۱ سال پشتیبانی و به‌روزرسانی هستند، به‌علاوه وقتی زمان تمدید فرا رسید، یک کوپن تخفیف ۴۰ درصدی دریافت خواهید کرد!

  • Pro: 39 دلار، شامل مجوز برای CM محدود کردن دسترسی به حساب کاربری برای 1 وب سایت
  • Deluxe: 69 دلار، مجوز را به 3 سایت افزایش می دهد به علاوه شامل افزونه CM Registration
  • نهایی: 119 دلار، امکان استفاده در حداکثر 10 وب سایت و همچنین شامل افزونه های ثبت نام CM و پس از ثبت نام را فراهم می کند
  • بسته پلاگین: از 249 دلار شروع می‌شود، این یک عضویت بسته ای برای بیش از 99 افزونه CM و اگر قصد دارید از چندین افزونه توسعه یافته استفاده کنید، انتخاب خوبی است. توسط CreativeMinds

اکنون که می‌دانید CM Restrict User Account Access چه چیزی ارائه می‌کند و همچنین قیمت‌های کلی را می‌دانید، اجازه دهید به سمت استفاده برویم.

CM محدود کردن راه اندازی افزونه دسترسی به حساب کاربری

تنظیم کلی برای CM Restrict User Account Access بسیار آسان و ساده است. در زیر راهنمای نصب، تنظیمات مهم و چند نمونه از نحوه استفاده از این افزونه در سایت وردپرس خود را خواهید دید. پس بیایید شروع کنیم!

نصب

CM Restrict User Account Access یک افزونه ممتاز است که فقط از وب سایت CreativeMinds در دسترس است. قبل از اینکه بتوانید از افزونه استفاده کنید، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و یک مجوز برای استفاده در وب سایت خود خریداری کنید. وقتی طرحی را انتخاب کردید، می‌توانید افزونه را دانلود کنید (این باید یک فایل فشرده باشد) و کلید فعال‌سازی مجوز خود را از صفحه حساب > مجوز محصول خود کپی کنید.

CM Restrict User Account Access Installation

بعد وارد سایت وردپرس خود شوید، به Plugins > Add New بروید و روی دکمه “Upload Plugin” در بالای صفحه کلیک کنید. فایل فشرده افزونه‌ای را که به تازگی دانلود کرده‌اید با عنوان «cm-restrict-user-account-access» جستجو کنید، سپس برای نصب و فعال کردن افزونه کلیک کنید.

CM Restrict User Account Access Activate License

پس از فعال‌سازی، باید به پنل فعال‌سازی مجوز هدایت شوید. به سادگی کلید فعال سازی مجوز را از قبل درج کرده و ذخیره کنید. اکنون آماده استفاده از CM Restrict User Account Access هستید!

تنظیمات

ابتدا به CM Restrict User Account Access Pro > Settings بروید تا شروع به انتخاب ویژگی‌های افزونه خود کنید.

CM Restrict User Account Access: Settings General

برگه عمومی با تنظیماتی برای روز شروع هفته دلخواهتان را به شما ارائه می دهد، “حذف بعد از تاریخ” پیش فرض خود را انتخاب کنید، پیام های خطا را ویرایش کنید، و تصمیم بگیرید که آیا می خواهید محتوای ایجاد شده توسط کاربر حذف شده را حفظ کنید.

CM Restrict User Account Access: Settings General: Access Counter

در زیر آن، بخشی از تنظیمات برای رتبه بندی محدود کردن دسترسی کاربران به سایت شما بر اساس تعداد ورود آنها وجود دارد. به‌طور پیش‌فرض، این موارد باید روی «نامحدود» تنظیم شوند، اما می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که کاربر فقط ۳ بار در مجموع به سایت شما دسترسی داشته باشد، یا اینکه ۳ بار در هفته یا حتی یک‌بار در روز دقیق‌تر شود.

CM Restrict User Account Access: Settings General: Registration

از طرف دیگر، می‌توانید یک حساب کاربری را تنظیم کنید که پس از تعداد ساعت/روز مشخص منقضی شود، و همچنین دوره انقضای دستی خود را برای کاربران موجود (معروف به ثبت نام قبلی) اضافه کنید.

CM Restrict User Account Access: Settings General: Restrictions

و در آخرین بخش از برگه عمومی، تنظیماتی را برای پنهان کردن بخش پشتیبان (ادمین) در سایت خود و همچنین نوار مدیریت پیدا خواهید کرد و سپس تعیین می کنید که کدام نقش های کاربری باید به آن دسترسی داشته باشند.< /p>

اعلان ها

بعدی برگه اعلان‌ها است. همانطور که احتمالاً می توانید حدس بزنید، اینجا جایی است که الگوهایی برای اعلان های مربوط به دسترسی محدود به سایت خود پیدا خواهید کرد.

CM Restrict User Account Access: Admin Notifications

این شامل یک منطقه برای تعریف آدرس ایمیل Admin و همچنین مجموعه کاملی از الگوها برای اعلان‌های سرپرست مربوط به انقضای کاربر (چه برای تاریخ یا محدودیت نرخ) است.

CM Restrict User Account Access: User Notifications

و درست در زیر مدیر، چند گزینه برای اعلان کاربر هنگامی که حساب کاربری آنها محدود یا حذف شده است، مشاهده خواهید کرد.

مدیر نقش

CM Restrict User Account Access: User Roles

در نهایت، می‌خواهید تنظیمات نقش کاربر را در Role Manager نیز یادداشت کنید. از اینجا می توانید نقش های کاربری مرتبط با سایت خود را ایجاد و مدیریت کنید. اگر بخواهید به کاربران خاصی اجازه اضافه کردن مجوز بدهید یا یک نقش کاملا جدید (مانند «کاربر موقت») با دسترسی محدود ایجاد کنید، می‌تواند مفید باشد.

Use Cases

اکنون که دیدید چه گزینه‌هایی در CM Restrict User Account Access گنجانده شده است، اجازه دهید به چند روش برای استفاده مناسب از افزونه در سایت وردپرس خود نگاهی بیندازیم.

1. یک آزمایش رایگان برای یک وب سایت یا سرویس ایجاد کنید

شاید شما یک قالب یا افزونه وردپرس را می فروشید و می خواهید به مشتریان بالقوه این فرصت را بدهید که قبل از خرید امتحان کنند. در این مورد CM محدود کردن دسترسی به حساب کاربری مناسب است! با استفاده از آن می توانید یک دوره آزمایشی رایگان با زمان محدود ایجاد کنید تا کاربران بتوانند محصول شما را آزمایش کنند.

CM Restrict User Account Access: User Role Trial

در این مورد، شاید یک نقش کاربری جدید “آزمایشی” ایجاد کنید که به بخش‌های خاصی از سایت نمایشی شما دسترسی دارد. شاید محصول شما مجموعه‌ای از بلوک‌های گوتنبرگ باشد، بنابراین می‌توانید دسترسی به ایجاد، ویرایش و انتشار پست‌ها را فعال کنید. و از آنجایی که طول دوره آزمایشی را تعیین می کنید، حساب های موقت را می توان به طور خودکار پس از چند ساعت یا چند روز حذف کرد.

2. فعال کردن حساب‌های زمان محدود برای تبلیغات

محصول یا خدمات جدیدی را راه اندازی می کنید؟ با CM Restrict User Account Access می‌توانید ثبت‌نام حساب‌های زمانی محدود را فعال کنید و با افزونه After Registration به اطلاعات کاربر اضافی نیاز داشته باشید. به این ترتیب می‌توانید از این افزونه به‌عنوان شکلی برای تولید سرنخ استفاده کنید، بنابراین کاربرانی که پیش‌ثبت‌نام می‌کنند، شما را مشاهده کنند. صفحه راه‌اندازی همچنین می‌تواند در خبرنامه شما ثبت‌نام شود تا اولین کسی باشید که از زمان عرضه پیشنهاد جدید شما مطلع شود.

3. مشتریان را به ثبت نام موقت و مشاهده مدارک عکاسی دعوت کنید

وقتی محدودیت دسترسی به حساب کاربری CM را با کدهای ثبت نام و دعوت ترکیب می کنید، می توانید به طور موقت اجازه دهید ثبت حساب با دعوت نامه این یک راه عالی برای عکاس یا فیلمبردار خواهد بود تا مشتریان را به ورود به سیستم و مشاهده مدارک دعوت کند.

CM Registration Pro: Invitation Codes

در بیشتر موارد احتمالاً هر بار به یک مشتری ایمیل ارسال می‌کنید، اما با دعوت نامه ایمیل انبوه افزودنی برای ثبت نام و کدهای دعوت شما می توانید کدهای ورود موقت و منحصر به فرد را ایمیل کنید. این برای هر رویدادی که در آن عکس‌های بسیاری از افراد گرفته می‌شود – مانند روز عکس مدرسه، همایش‌ها یا رویدادهای ورزشی، عالی است.

نظرات نهایی

بنابراین – نظر ما در مورد افزونه CM Restrict User Account Access چیست؟ به طور کلی این یک افزونه عالی با گزینه های بصری برای اضافه کردن سریع حساب های موقت و قوانین مدت حساب به سایت وردپرس شما است.

به نظر ما، آیا باید آن را بخرید؟ خوب، مانند بسیاری از چیزهای زندگی که بستگی دارد. اگر فقط یک وبلاگ ساده دارید، احتمالاً چیزی نیست که به آن نیاز دارید. اما برای کسانی که عضویت دارند یا سایت های تجارت الکترونیکی که کالاهای دیجیتالی می فروشند، قطعا گزینه مفیدی است. از آنجایی که ما تم های وردپرس خود را در اینجا در WPExplorer می فروشیم، به طور خاص ارزش ارائه دسترسی موقت نسخه ی نمایشی برای یک کالای دیجیتال را می بینیم، اگرچه مطمئناً راه های بیشتری وجود دارد که می توانید از CM محدود کردن دسترسی به حساب کاربری برای یک تجارت آنلاین استفاده کنید (به ویژه اگر آن را با یک یا دو افزونه سازگار آن روی هم قرار دهید).

اما نظر شما چیست؟ یا در مورد CM Restrict User Account Access سوالی دارید؟ در بخش نظرات به ما اطلاع دهید و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما انجام خواهیم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا