چطوری میشه

چگونه محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند سئو سایت های وردپرس را تقویت کند؟

چگونه محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند سئو سایت های وردپرس را تقویت کند؟

عوامل زیادی وجود دارد که بر رتبه وب سایت شما در SERP تأثیر می گذارد. به طور طبیعی، یکی از مهم‌ترین عوامل سئو شامل داشتن یک وب‌سایت امن، در دسترس و سازگار با موبایل است – بنابراین داشتن یک تم وردپرس بهینه‌سازی شده ضروری است.

اما چیزی که ممکن است تا کنون در نظر نگرفته باشید، شاید به دلیل تعداد زیادی از عوامل سئوی دیگر که باید به آنها فکر می کردید، اهمیت محتوای تولید شده توسط کاربر است. بازاریابان باتجربه و کارشناسان سئو می دانند که امروزه یک استراتژی خوب سئو وردپرس باید شامل UGC باشد تا بتواند ترکیبی برنده برای تقویت ایجاد کند. شهرت سایت شما و ایجاد مدرک اجتماعی در مورد برند شما.

نتیجه یک وب سایت با رتبه بالاتر است که مورد اعتماد جامعه و همچنین موتورهای جستجو است. با این حال، به حداکثر رساندن پتانسیل محتوای تولید شده توسط کاربر فراتر از انتشار نظرات ساده در سایت شما، یا اشتراک گذاری پست مشتری در فیدهای اجتماعی شما است.

به همین دلیل است که امروز ما در حال بررسی قدرت و پتانسیل UGC به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی سئوی شما هستیم و اینکه چگونه می توانید از آن برای ارتقای سایت وردپرس خود در SERP ها استفاده کنید.

تعریف UGC و SEO

Defining UGC and SEO
چگونه محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند سئو سایت های وردپرس را تقویت کند 4

برای شروع، اجازه دهید اصطلاحات کلیدی را که امروز استفاده خواهیم کرد، تعریف کنیم. 

محتوای تولید شده توسط کاربر به تمام محتوای مربوط به برند شما و محصولات و خدمات آن اشاره دارد که توسط کاربران و به طور کلی جامعه تولید شده است. به عبارت دیگر، آنچه مشتریان شما در سراسر وب درباره شما می گویند، می نویسند و پست می کنند.

این شامل UGC در:

می‌شود

  • وب سایت شما
  • صفحات اجتماعی شما
  • صفحات و نمایه های اجتماعی خارجی
  • برچسب‌ها و اشاره‌ها
  • وب سایت های بررسی تخصصی
  • بررسی موتورهای جستجو مانند نظرات Google
  • در رسانه
  • در وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های دیگر در سراسر وب

اساساً، هر جا و هر زمان که افراد در مورد تجربه خود با نام تجاری شما محتوا تولید می کنند، UGC است.

همانطور که می‌توانید تصور کنید، این نوع محتوا جذابیت زیادی برای جامعه و همچنین موتورهای جستجو دارد.

از سوی دیگر، بهینه سازی موتور جستجو فرآیند هدایت ترافیک به یک وب سایت از طریق موتورهای جستجو است. این شامل تکنیک‌ها و روش‌های متعددی برای ارتقای رتبه‌بندی یک وب‌سایت و همچنین هدایت ترافیک بدون پرداخت از منابع مختلف دیگر است.

توجه به این نکته مهم است که KPIهای مهم SEO وجود دارد که باید آنها را زیر نظر داشته باشید و روی آنها کار کنید، از جمله :

  • ترافیک ارگانیک
  • تبدیل های ناشی از ترافیک ارگانیک
  • بک لینک های جدید و گمشده
  • رتبه‌بندی کلمات کلیدی
  • نرخ پرش
  • مدت جلسه
  • سرعت بارگذاری صفحه
  • ترافیک مارک دار در مقابل ترافیک غیر مارک
  • کل دامنه های ارجاع دهنده
  • نمایش‌ها
  • CTR

محتوای تولید شده توسط کاربر نقش مهمی در کمک به شما در به حداکثر رساندن این KPI ها ایفا می کند.

بسیار خوب، اکنون که اصول اولیه را در اختیار داریم، اجازه دهید به طور خلاصه در مورد رابطه بین UGC و SEO صحبت کنیم.

رابطه بین UGC و SEO

The Relationship Between UGC and SEO
چگونه محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند سئو سایت های وردپرس را تقویت کند 5

محتوای تولید شده توسط کاربر و SEO عمیقاً در هم تنیده شده اند. رابطه آنها دو گونه است – می تواند مستقیم و غیر مستقیم باشد. 

رابطه مستقیم بین UGC و SEO شامل فرآیندها و نتایجی است که مستقیماً بر نتایج SEO شما تأثیر می گذارد. به‌طور غیرمستقیم، UGC می‌تواند سئوی سایت شما را بهبود بخشد از طریق کانال‌های خارجی.

محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند بر سئوی شما تأثیر بگذارد از طریق:

  • حجم و تازگی محتوا. بررسی ها، توصیفات، نظرات، اشاره ها، همه اینها حجم محتوای مرتبط را در سایت شما افزایش می دهد.
  • کلمات کلیدی دم دراز و زبان طبیعی. UGC تقریبا همیشه شامل کلمات کلیدی مرتبط است!
  • سیگنال های اجتماعی. UGC در رسانه های اجتماعی به هدایت مستقیم ترافیک به سایت شما کمک می کند.
  • پیوندهای برگشتی. UGC ارزشمند می‌تواند لینک‌هایی را از سایر وب‌سایت‌ها جذب کند، که یک فاکتور رتبه‌بندی بسیار مهم برای سئو هستند. 

به‌طور غیرمستقیم، UGC می‌تواند بر SEO از طریق:

تأثیر بگذارد

  • درگیری کاربر و زمان اقامت. UGC با کیفیت بالا می تواند تعامل کاربر را افزایش دهد و بازدیدکنندگان را تشویق کند تا زمان بیشتری را در وب سایت شما بگذرانند.
  • حمایت از برند و وفاداری. UGC مثبت، مانند نظرات و توصیفات مشتری، می تواند حمایت و وفاداری از برند را تقویت کند.
  • نرخ پرش کاهش یافته. اگر UGC اطلاعات ارزشمندی ارائه دهد و به سؤالات کاربران پاسخ دهد، می تواند منجر به کاهش نرخ پرش شود.
  • Rich Snippets و Structured Data. UGC می‌تواند احتمال تولید قطعه‌های غنی در نتایج جستجو را افزایش دهد.
  • تبلیغ محتوا. تشویق محتوای تولید شده توسط کاربر، به‌ویژه از طریق تعاملات رسانه‌های اجتماعی، می‌تواند تلاش‌های شما برای ارتقای محتوا را تقویت کند. 

اذعان به این امر بسیار مهم است که حتی با داشتن یک استراتژی سئوی ساختاریافته و گنجاندن محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC)، باید صفحه خود را برای تغییرات غیرمجاز زیر نظر داشته باشید. آنها می توانند به راحتی با فعالیت های عادی کاربر اشتباه گرفته شوند، اما روش های هک مانند اختلال در وب سایت می تواند تمام تلاش های SEO شما را باطل کند. برای حفظ حضور آنلاین قوی، مرتباً بازرسی و بهینه‌سازی وب‌سایت را انجام دهید تا مطمئن شوید سایت شما کاربرپسند و موتورهای جستجوگرپسند باقی می‌ماند.

اکنون که رابطه بین UGC و SEO را درک کردید، بیایید به بهترین شیوه‌ها بپردازیم.

استفاده از نظرات و نظرات تولید شده توسط کاربر

اولین و یکی از قدرتمندترین اشکال UGC، مرور و گواهی است. نظر یک نظر واقعی مشتری است و می تواند مثبت یا منفی باشد.

از سوی دیگر، گواهینامه یک بررسی مثبت است که شما به طور خاص برای اهداف برندسازی جمع آوری و ارائه می کنید. اگر می خواهید تعامل مشتری را افزایش دهید و در جامعه خود اعتماد ایجاد کنید، به هر دو نیاز دارید. 

از نظرات منفی نترسید، زیرا فرصتی برای تبدیل آنها به داستان های موفقیت است. در واقع، زمانی که می خواهید محتوای بسیار جذاب و قابل اشتراک ایجاد کنید. ، ارسال این داستان های موفقیت راهی عالی برای نشان دادن میزان اهمیت شما به مخاطبان خواهد بود. 

در هر صورت، هم نظرات و هم توصیفات برای بهبود رتبه بندی جستجوی کسب و کار به طور مستقیم و غیرمستقیم مهم هستند، زیرا نظرات شخص اول و شخص ثالث وجود دارد.

بررسی های شخص اول نظراتی هستند که در وب سایت و کانال های اجتماعی خود منتشر می کنید. شما می توانید اینها را کنترل کنید، بنابراین می توانید آنها را به عنوان گواهینامه طبقه بندی کنید.

بررسی‌های شخص ثالث نظراتی هستند که در سراسر وب، در وب‌سایت‌های بررسی، موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعی شخص ثالث جمع‌آوری شده‌اند. 

استفاده از محتوای رسانه های اجتماعی تولید شده توسط کاربر

Social Proof Types
چگونه محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند سئو سایت های وردپرس را تقویت کند 6

بررسی‌ها، اشاره‌ها و رتبه‌بندی‌هایی که در رسانه‌های اجتماعی دریافت می‌کنید به همان اندازه مهم هستند که در وب‌سایت شما. در واقع، شما باید از این اشاره‌ها و گفتگوهای رسانه‌های اجتماعی پیرامون برند خود برای افزایش ترافیک وب‌سایت و همچنین SEO خود استفاده کنید.

کاربران می‌توانند در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام و سایر پلتفرم‌ها، درباره کسب‌وکار شما نظر بگذارند. نکته جالب این است که افزونه های وردپرس وجود دارد که می توانید از آنها برای نمایش نظرات در سایت خود استفاده کنید و آنها را به طور خودکار اضافه کنید. به عنوان مثال TagEmbed یک راه عالی برای نمایش نظرات از Google، Facebook و سایر منابع محبوب است. این افزونه به شما امکان می‌دهد نظرات و ذکرهای رسانه‌های اجتماعی را فیلتر کرده و در وب‌سایت خود جاسازی کنید تا برای برند خود مدرک اجتماعی ایجاد کنید.

بررسی‌های سایت انتخاب خوبی برای وبلاگ‌ها و سایت‌های تجاری عمومی است که نظرات یا توصیفات خود را در سایت جمع‌آوری می‌کنند. . این افزونه ارسال نظرات جدید را برای کاربران آسان می کند و به شما امکان می دهد ابتدا موارد دلخواه خود را پین کرده و نمایش دهید. 

از طرف دیگر، برای سایت‌های تجارت الکترونیک، WooCommerce و Easy Digital Downloads دارای بررسی‌های محصول هستند. هر دوی این افزونه‌ها از طرح مناسبی استفاده می‌کنند تا نظرات شما در SERP نمایش داده شود.

در ادامه، مهم است که همیشه به خاطر داشته باشید که صفحه وبلاگ شما باید اهداف مختلفی را دنبال کند. بله، ماهیت آموزشی دارد، اما باید به آن به عنوان یک مرکز اجتماعی نیز نگاه کنید.

این جایی است که مردم برای خواندن و یادگیری و همچنین برای به اشتراک گذاشتن نظرات و تجربیات خود به آنجا می آیند. به همین دلیل است که باید افراد را تشویق کنید تا UGC را در محتوای وبلاگ شما ایجاد کنند و در مورد همه پست های شما نظر دهند.

موثرترین راه برای انجام این کار، تولید محتوای باکیفیت و اصلی است که برای خوانندگان شما مفید و مرتبط باشد. محتوای خوب الهام بخش عمل است، اما شما همچنین می توانید به طور مستقیم در نتیجه گیری یا حتی چندین بار در طول قطعه درخواست عمل کنید. 

هنگامی که درگیر می شوید و افراد شروع به اظهار نظر در وبلاگ شما می کنند، باید سرقت ادبی و فعالیت کلاهبرداری احتمالی را بررسی کنید. امروزه بسیاری از شرکت ها از چک کننده های خودکار برای اسکن متن کپی شده استفاده می کنند و به عنوان مثال، آخرین آمار Grammarly نشان می دهد. روزانه بیش از 50000 متخصص از این ابزار برای بررسی محتوای سرقت شده استفاده می کنند. 

می‌توانید از یک جستجوگر خودکار نیز استفاده کنید تا ببینید آیا وب‌سایت شما ربات‌ها و کلاهبرداران احتمالی هرزنامه را جذب کرده است یا خیر. یک گزینه محبوب Akismet است، هرچند افزونه های فیلتر هرزنامه موجود است.

نمایش محتوای بصری تولید شده توسط کاربر

محتوای بصری برای سئو و همچنین برای رشد نام تجاری و به طور کلی بازاریابی دیجیتال اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. با رواج پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی بصری و این واقعیت که وب‌سایت‌های وردپرس محتوای بصری بیشتری را یکپارچه می‌کنند، مهم است که از UGC بصری در سایت و شبکه‌های اجتماعی خود استفاده کنید.

می‌توانید مخاطبان خود را در رسانه‌های اجتماعی برای ایجاد عکس‌ها و ویدیوها با استفاده از محصولات خود تشویق کنید، که معمولاً به انگیزه کوچکی مانند امتیاز وفاداری یا تخفیف در خرید بعدی آنها نیاز دارد. فراموش نکنید که CTAها را نیز در ایمیل‌های خودکار خود بگنجانید، برای مثال زمانی که آنها محصولات را دریافت می‌کنند.

تمام محتوای بصری را با عناوین، توضیحات و هشتگ‌های مرتبط، هر زمان که آنها را به اشتراک می‌گذارید، بهینه کنید!

از آنجایی که شما محتوایی را به اشتراک می گذارید که افراد واقعی ساخته اند، باید مطمئن شوید که از داده هایی که با شما به اشتراک می گذارند محافظت می کنید و وب سایت شما ایمن است. هکرها ممکن است سعی کنند UGC جعلی را در قالب تصاویری یا پاپ آپ هایی که شبیه UGC هستند به سایت شما تزریق کنند، اما در واقع این فقط هرزنامه است.

به این می‌گویند تخریب وب‌سایت، و مهم است که به طور مرتب صفحه خود را برای تغییرات غیرمجاز زیر نظر داشته باشید تا مطمئن شوید که فقط UGC واقعی در سایت شما پست شده است. وردپرس یک پلتفرم نسبتا امن است، اما می‌توانید برای اطمینان از ایمن ماندن سایت خود، چند گام‌های امنیتی ساده را انجام دهید.

ایجاد کمپین های محتوای تولید شده توسط کاربر

آیا میدانستید؟ شما می توانید از روش های مختلفی برای تقویت محتوای UGC در سایت وردپرس خود برای افزایش تعامل و مشارکت مشتری استفاده کنید. با تطبیق استراتژیک رویکرد خود، می‌توانید کاربران را تشویق کنید تا نظرات خود را بنویسند، افکار خود را به اشتراک بگذارند، و با یکدیگر تعامل داشته باشند و مخاطبان مناسب را در پلتفرم‌های مناسب هدف قرار دهند، همه اینها در حالی که از برخی افزونه‌های مفید وردپرس استفاده می‌کنند.

هنگام در نظر گرفتن بهترین رویکرد برای کمپین های UGC، باید نوع خدمات و محصولات خود و همچنین مخاطبان هدف را در نظر بگیرید. ابتدا چند پلاگین ساده اضافه کنید که توانایی کاربران را برای تعامل با محتوای شما به شیوه ای معنادار افزایش دهد. این افزونه ها ممکن است شروع خوبی باشند:

  • بررسی‌های مشتریان برای WooCommerce: اگر یک فروشگاه WooCommerce را در سایت وردپرس خود راه‌اندازی کنید، می‌توانید تعامل را افزایش دهید با تشویق مشتریان به نظرات درباره خریدهایشان. با استفاده از نظرات مشتریان برای WooCommerce، می توانید نظرات را به روشی تعاملی و کاربرپسندتر جمع آوری کنید و به طور خودکار آنها را در وردپرس پست کنید.
  • bbPress: می‌توانید از افزونه‌هایی مانند bbPress برای ساده‌سازی و تسهیل بحث‌ها در سایت وردپرس خود استفاده کنید. اگر سایت شما دارای تالار گفتمان bbPress است، فعالانه در بحث ها شرکت کنید و کاربران را تشویق کنید تا موضوعات جدید را راه اندازی کنند یا در موضوعات موجود مشارکت کنند.

به یاد داشته باشید که از ابزارهایی استفاده کنید که از قبل در اختیار شما هستند، مانند نظرات پست وبلاگ ساده. می توانید از طریق مطالب خود خوانندگان را ترغیب کنید تا نظرات و نظرات خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارند. از افزونه اعلان ایمیل پاسخ به نظر استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که کاربران هنگام دریافت پاسخ به نظرات هشدار داده می شوند و آنها را حفظ می کنند. درگیر گفتگو شد.

علاوه بر این، می‌توانید دکمه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی را ادغام کنید تا خوانندگان بتوانند محتوای شما را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

هنگامی که بازدیدکنندگان خود را قادر به تعامل کردید، می‌توانید کمپین‌های ایمیلی راه‌اندازی کنید که با اشتراک‌گذاری خبرنامه یا به‌روزرسانی‌هایی که کاربران را تشویق می‌کند در بحث‌ها شرکت کنند، نظرات خود را ارسال کنند، یا درباره پست‌های وبلاگ نظر بدهند، ایجاد UGC را ترویج می‌کنند. انتشار پست های وبلاگ اختصاصی را در نظر بگیرید که محتوای تولید شده توسط کاربر را برجسته می کند و بهترین مشارکت های جامعه شما را به نمایش می گذارد. 

حتماً بر ارسال‌ها نظارت داشته باشید و محتوا را تعدیل کنید تا بهترین‌ها را به نمایش بگذارید. همیشه دوباره با افرادی که در کمپین شما شرکت کرده‌اند تعامل داشته باشید و سهم آنها را تصدیق کنید.

اجرای یک کمپین اختصاصی می تواند سرعت ایجاد UGC را بسیار افزایش دهد و به استراتژی SEO شما کمک کند.

محتوای تولید شده توسط کاربر در سایت شما تعدیل شود

در حوزه محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC)، اعتدال بسیار مهم است. در حالی که UGC می تواند یک دارایی ارزشمند برای سئو وب سایت وردپرس شما باشد، اما نیاز به مراقبت دقیق دارد. اطمینان از همسویی محتوا با تصویر و ارزش های برند شما ضروری است.

به‌روزرسانی منظم UGC نه تنها ثبات SEO را حفظ می‌کند، بلکه سایت شما را تازه و جذاب نگه می‌دارد. کاربران را تشویق کنید تا تجربیات معتبر و بینش های ارزشمند را به اشتراک بگذارند، اما برای تعدیل محتوای نامناسب یا هرزنامه آماده باشید. از بازخورد سازنده استقبال کنید، در حالی که هر گونه بررسی منفی را با ظرافت انجام دهید.

از افزونه‌ها و ابزارها برای ساده‌سازی تعدیل UGC استفاده کنید و یک خط‌مشی نظرات را برای تنظیم دستورالعمل‌های واضح برای کاربران در نظر بگیرید. با جامعه خود تعامل داشته باشید و از کمک های آن ها قدردانی کنید و یک محیط مثبت ایجاد کنید.

به خاطر داشته باشید، UGC با تعدیل می‌تواند اعتماد مشتری را تقویت کند، شهرت برند شما را بالا ببرد و به‌طور قابل توجهی بر رتبه‌بندی جستجوی وب‌سایت شما تأثیر بگذارد. با ترکیب قدرت محتوای تولید شده توسط کاربر با تعدیل استراتژیک، سایت وردپرس خود را به ارتفاعات جدیدی سوق خواهید داد.


بدون شک، محتوای تولید شده توسط کاربر یک ابزار قدرتمند و قدرتمند در زرادخانه شماست و می‌توانید از آن برای تقویت همه چیز از بازاریابی گرفته تا فروش، و همه راه‌ها تا شهرت برند و موارد دیگر استفاده کنید. وقتی نوبت به سایت وردپرس شما و موقعیت آن در SERP ها می رسد، مهم است که همیشه به خاطر داشته باشید که گوگل روی وب سایت هایی تمرکز می کند که کاربران به آنها اعتماد دارند.

اینها سایت‌هایی هستند که اثبات اجتماعی خود را ایجاد کرده‌اند و داستان‌های موفقیت واقعی کاربران را به نمایش می‌گذارند. اکنون که می دانید چگونه از UGC برای به حداکثر رساندن پتانسیل مستقیم و غیرمستقیم آن استفاده کنید، از آن برای بالا رفتن سریعتر از SERP در سال جاری و بعد از آن استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا