چطوری میشه

راهنمای نهایی SEO محلی وردپرس برای افزایش رتبه

راهنمای نهایی SEO محلی وردپرس برای افزایش رتبه

آیا با سئوی محلی وردپرس و جلب توجه سایت خود در جستجوهای محلی مشکل دارید؟

سئو می تواند مشکل ساز باشد و سئوی محلی مجموعه ای از چالش ها را دارد. اما خبر خوب اینجاست: ما برای سال‌ها به صاحبان کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کنیم در سئو برنده شوند. ما می دانیم که برای رتبه بندی در نتایج جستجو و دریافت ترافیک بیشتر به وب سایت شما چه چیزی لازم است.

SEO محلی چیزی بیش از استفاده از کلمات کلیدی مناسب است. این در مورد جذب مشتریان بالقوه است که دقیقاً در گوشه و کنار زندگی می کنند.

در این مقاله، راهنمای نهایی SEO محلی وردپرس را به شما نشان می‌دهیم تا وب‌سایت شما توسط مشتریان محلی شما مورد توجه قرار گیرد.

The Ultimate WordPress Local SEO Guide to Boost Rankings
راهنمای نهایی SEO محلی وردپرس برای افزایش رتبه 1

سئوی محلی چیست؟

SEO محلی نوعی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است که به کسب و کارهای محلی کمک می کند توسط کاربرانی که به صورت آنلاین جستجو می کنند پیدا شده است.

به عنوان مثال، اگر شما یک مکان پیتزا در منطقه خود دارید، سئوی محلی می تواند کسب و کار شما را در بالای صفحات نتایج موتور جستجوی مرتبط (SERP) نشان دهد.

Example of a local search engine results page
راهنمای نهایی SEO محلی وردپرس برای افزایش رتبه 2

موتورهای جستجو از الگوریتم‌هایی برای درک مکان کاربر و ارائه نتایج جستجوی محلی مرتبط استفاده می‌کنند. آنها به آدرس IP، عبارت جستجو و فهرست‌های کسب‌وکار برای مرتبط کردن نگاه می‌کنند. مشاغل با مکان های خاص.

با این اطلاعات، موتورهای جستجو می‌توانند نتایجی را نشان دهند که بیشترین ارتباط را با مکان و نیازهای فرد دارد.

بهینه سازی حضور آنلاین خود برای جستجوهای محلی می تواند به شما کمک کند ترافیک ارگانیک بیشتری را هدایت می کند و مشتریان بالقوه را در منطقه خود جذب می کند. به همین دلیل است که SEO محلی یک استراتژی بازاریابی دیجیتال مهم برای مشاغل کوچک است.

عوامل رتبه بندی سئوی محلی چیست؟

عوامل رتبه‌بندی سئوی محلی همان چیزی است که موتورهای جستجو هنگام تصمیم‌گیری در مورد کسب‌وکارهای محلی در بالای نتایج جستجو به آن نگاه می‌کنند.

در اینجا برخی از عوامل کلیدی که بر رتبه‌بندی محلی تأثیر می‌گذارند آورده شده است:

  • فهرست کسب‌وکار Google – این ابزار رایگان Google به کسب‌وکارها امکان می‌دهد حضور آنلاین خود را در جستجو و Maps مدیریت کنند. فهرست کردن شرکت شما در اینجا باعث می شود کاربران راحت تر شما را پیدا کنند.
  • نظرات – نظرات مشتریان مانند اثبات اجتماعی. آنها می توانند بر رتبه بندی جستجوی محلی تأثیر بگذارند زیرا به خریداران بالقوه نشان می دهند که افراد دیگر تجربه خوبی با کسب و کار شما داشته اند.
  • ارتباط با عبارت جستجو – این بدان معنی است که از اطلاعات کسب و کار خود مطمئن شوید و محتوا با کلمات کلیدی جستجوگر مطابقت دارد.
  • انسجام NAP – مختصر نام، آدرس و شماره تلفن، مهم است که این جزئیات در همه پلتفرم‌های آنلاین شما سازگار باشد تا از سردرگمی جلوگیری شود.
  • نزدیک به جستجوگر – این به این اشاره دارد که کسب و کار شما چقدر به شخصی که جستجو می کند نزدیک است. موتورهای جستجو اغلب کسب‌وکارها را نزدیک‌تر به جستجوگر رتبه‌بندی می‌کنند.

سایر عوامل استاندارد رتبه‌بندی جستجو، مانند عملکرد وب‌سایت، محتوای با کیفیت بالا، و تجربه کاربر نیز می‌توانند بر رتبه‌بندی صفحات وب شما در صفحات نتایج موتور جستجو تأثیر بگذارند.

برای سئوی خود به کمک نیاز دارید؟ با خدمات WPBeginner Pro، می‌توانید کارشناسانی را استخدام کنید تا با قیمتی مقرون به صرفه، پایه سئوی محکمی برای وب‌سایت خود ایجاد کنند. سرویس SEO WordPress ما شامل پیکربندی افزونه AIOSEO، تحقیق کلمات کلیدی، بهینه سازی روی صفحه و موارد دیگر. دست از مبارزه با سئو بردارید و به ما اجازه دهید رتبه های بالاتر و ترافیک را افزایش دهید. از همین امروز با سرویس سئوی وردپرس مقرون به صرفه ما شروع به کار کنید!

اکنون، اجازه دهید به برخی از بهترین SEO وردپرس نگاه کنیم. روش هایی برای رتبه بندی برای جستجوهای محلی. می‌توانید از پیوندهای سریع زیر برای پیمایش در آموزش ما استفاده کنید:

1. یک نمایه کسب و کار Google

ایجاد کنید

نمایه کسب و کار Google، همچنین به عنوان Google برای کسب و کار من شناخته می شود، ابزاری رایگان و قدرتمند است که می تواند به کسب و کار شما کمک کند در جستجوهای ارگانیک محلی ظاهر شود.

هنگامی که افراد به دنبال کسب و کارهایی مانند شما در منطقه خود می گردند، مانند یک ویترین دیجیتال عمل می کند که در Google Maps و نتایج جستجو ظاهر می شود.

یک مثال در اینجا آمده است:

Example of Google Business Profile
راهنمای نهایی SEO محلی وردپرس برای افزایش رتبه 3

با ادعای مالکیت و بهینه‌سازی نمایه کسب‌وکار Google خود، می‌توانید اطلاعات کلیدی درباره کسب‌وکارتان، مانند آدرس، شماره تلفن، وب سایت وردپرس و ساعات کار.

برای ایجاد نمایه کسب و کار Google، به https://www.google.com/business/ بروید و روی «اکنون مدیریت» کلیک کنید. سپس با حساب Google خود وارد شوید.

Clicking Manage Now in Google Business Profile website
راهنمای نهایی SEO محلی وردپرس برای افزایش رتبه 4

پس از ورود به سیستم، می‌توانید با وارد کردن نام کسب‌وکار خود شروع کنید. سپس Google فهرست‌های موجود را جستجو می‌کند.

اگر مال شما نمایش داده نمی‌شود، می‌توانید برای ادامه، «ایجاد کسب‌وکار با این نام» را انتخاب کنید.

Creating a new Google Business Profile
راهنمای نهایی SEO محلی وردپرس برای افزایش رتبه 5

مرحله بعدی این است که یکی از این انواع کسب و کار را انتخاب کنید: خرده فروشی آنلاین، فروشگاه محلی یا کسب و کار خدماتی. مراحل ورود به سیستم برای هر نوع کسب و کار ممکن است کمی متفاوت از یکدیگر به نظر برسند.

پس از انتخاب خود، روی “بعدی” کلیک کنید.

Choosing a business type in Google Business Profile
راهنمای نهایی SEO محلی وردپرس برای افزایش رتبه 6

اگر در مرحله قبل «خرده فروشی آنلاین» را انتخاب کردید، اکنون آدرس وب فروشگاه آنلاین.

اگر هنوز یک سایت تجارت الکترونیک ایجاد نکرده اید، می توانید از این مرحله رد شوید.

Adding your online store to Google Business Profile
راهنمای نهایی SEO محلی وردپرس برای افزایش رتبه 7

اکنون، زمان انتخاب یک دسته تجاری است. به سادگی نوع محصول یا خدماتی را که در این زمینه ارائه می دهید تایپ کنید، برخی از گزینه ها ظاهر می شوند.

سپس، روی “بعدی” کلیک کنید.

Entering the business category in Google Business Profile
راهنمای نهایی SEO محلی وردپرس برای افزایش رتبه 8

در این مرحله، می توانید آدرس کسب و کار خود را وارد کنید.

برای تکمیل این مرحله، کشور/منطقه، آدرس خیابان، شهر، ایالت/استان و کد پستی خود را پر کنید. سپس، دکمه «بعدی» را فشار دهید.

Entering the business address in Google Business Profile
راهنمای نهایی SEO محلی وردپرس برای افزایش رتبه 9

بر اساس آدرسی که وارد می‌کنید، Google ممکن است برخی از فهرست‌های کسب‌وکار را پیشنهاد دهد که از قبل در فهرست راهنمای آن‌ها هستند اما هنوز ادعای مالکیت نشده‌اند.

اگر هیچ فهرستی مرتبط با کسب و کار خود نمی بینید، “هیچکدام از اینها” را انتخاب کنید و به مرحله بعدی بروید.

Similar businesses found by Google Business Profile
راهنمای نهایی SEO محلی وردپرس برای افزایش رتبه 10

اکنون، یک نقشه ظاهر می شود. در اینجا، باید پین را به محل کسب و کار خود بکشید. این به کاربران کمک می کند تا کسب و کار شما را با Google Maps پیدا کنند.

پس از انجام، روی “بعدی” کلیک کنید.

Positioning the map marker in Google Business Profile
راهنمای نهایی SEO محلی وردپرس برای افزایش رتبه 11

مرحله بعدی این است که شماره تلفن تماس خود را وارد کنید.

اگر هنوز یکی را ندارید، این مرحله را رد کنید. همچنین می‌توانید انتخاب تخصصی ما از بهترین تلفن تجاری را بخوانید. خدمات اگر به توصیه‌هایی نیاز دارید.

Adding a phone number in Google Business Profile
راهنمای نهایی SEO محلی وردپرس برای افزایش رتبه 12

شما اکنون با موفقیت یک فهرست کسب و کار در Google ایجاد کرده اید.

برای ادامه به‌روزرسانی جزئیات کسب‌وکارتان، روی «ادامه» در صفحه زیر کلیک کنید.

Continuing to edit Google Business Profile
راهنمای نهایی SEO محلی وردپرس برای افزایش رتبه 13

ابتدا، باید تأیید کنید که واقعاً مالک و مدیریت کسب و کار هستید. Google به‌طور خودکار روش تأیید را بر اساس اطلاعات کسب‌وکاری که تاکنون ارائه کرده‌اید تعیین می‌کند.

اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان را در زمان دیگری تأیید کنید، فقط روی «تأیید بعداً» کلیک کنید.

Getting verified in Google Business Profile
راهنمای نهایی SEO محلی وردپرس برای افزایش رتبه 14

اکنون، بسته به نوع و دسته کسب‌وکارتان، باید اطلاعات بیشتری را در مراحل بعدی ورود وارد کنید.

به عنوان مثال، اگر یک رستوران را راه اندازی کنید، سپس باید ساعات کاری و حالت های غذاخوری خود را مشخص کنید و عکس هایی از محل اقامت خود اضافه کنید.

پس از تکمیل تمام این اطلاعات، گزینه ای برای درخواست اعتبار 500 دلاری Google Ads خواهید دید. با این کار، می توانید کسب و کار خود را طوری تبلیغ کنید که در بالای جستجوهای محلی (بالاتر از نتایج جستجوی ارگانیک) ظاهر شود.

Claiming Google Ads credits
راهنمای نهایی SEO محلی وردپرس برای افزایش رتبه 15

همچنین گزینه ای برای ثبت نام در Google Workspace، که یک کیت نرم افزاری است که شامل Google Mail، Drive، Calendar و سایر محصولات Google حرفه ای است.

با این کار، می‌توانید یک آدرس ایمیل کسب و کار حرفه ای با نام دامنه سفارشی.

Signing up for Google Workspace
راهنمای نهایی SEO محلی وردپرس برای افزایش رتبه 16

و بس. اگر تصمیم دارید فوراً کسب و کار خود را تأیید کنید، Google یکپارچگی نمایه کسب و کار شما را ظرف 7 روز پس از تأیید بررسی می کند. پس از آن، فهرست کسب و کار شما در Google قابل مشاهده خواهد بود.

نکته حرفه ای: علاوه بر Google Maps، Apple Maps یکی دیگر از پلتفرم های نقشه برداری محبوبی است که مردم برای یافتن مشاغل محلی از آن استفاده می کنند. راهنمای ما در چگونه سئو سایت خود را برای DuckDuckGo بهینه کنید شامل یک آموزش مفید در مورد نحوه افزودن کسب و کار خود به نقشه های اپل است.

2. یک پلاگین سئو وردپرس با ویژگی های سئوی محلی

نصب کنید

داشتن نمایه کسب و کار Google اولین قدم عالی است، اما تنها ابزار در جعبه ابزار SEO محلی شما نیست. یک افزونه وردپرس با ویژگی‌های SEO محلی نیز می‌تواند به رتبه بهتر وب‌سایت شما در نتایج جستجوی Google کمک کند.

در حالی که Google برای کسب و کار من بر فهرست کسب و کار شما تمرکز می کند، ابزارها و افزونه های سئو می توانند به بهینه سازی محتوای وب سایت شما برای جستجوهای محلی کمک کنند.

بسیاری از افزونه ها ویژگی هایی را ارائه می دهند که به طور خاص برای بهبود رتبه محلی شما طراحی شده اند، مانند افزودن نشانه گذاری طرحواره به وب سایت شما. نشانه‌گذاری طرح‌واره‌ای که به آن داده‌های ساختاریافته نیز می‌گویند، به موتورهای جستجو اطلاعات بیشتری درباره کسب‌وکار شما به‌صورت واضح و سازمان‌دهی‌شده می‌دهد.

با افزودن نشانه‌گذاری طرحواره، شما فقط به موتورهای جستجو وب سایت شما را می خزند، فهرست و رتبه بندی می کنند. همچنین اطلاعات کسب و کار خود را در نتایج جستجو واضح تر و جالب تر می کنید.

این می تواند وب سایت شما را بیشتر در نتایج جستجو متمایز کند، که می تواند نرخ کلیک وب سایت شما را بهبود بخشد.

در اینجا نمونه‌ای از قطعه‌ای است که ممکن است هنگام جستجوی «Joe’s pizza NYC» پیدا کنید:

Example of rich snippet for a local search result
راهنمای نهایی SEO محلی وردپرس برای افزایش رتبه 17

افزونه‌های SEO زیادی برای وب‌سایت‌های وردپرسی وجود دارد، اما مورد علاقه ما همه در یک سئو (AIOSEO).

این افزونه وردپرس تنظیم طرح کسب و کار محلی خود را بدون استفاده از کد آسان می کند.

Click the Activate Local SEO button
راهنمای نهایی SEO محلی وردپرس برای افزایش رتبه 18

برای اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از ویژگی‌های SEO محلی AIOSEO، می‌توانید راهنمای ما را در زیر بخوانید:

3. Google Maps را به سایت وردپرس خود اضافه کنید

علاوه بر راه‌اندازی طرح کسب‌وکار محلی خود، می‌توانید از AIOSEO برای افزودن فهرست نقشه های گوگل به سایت وردپرس خود.

این بدان معنا نیست که افزودن Google Maps به وب سایت شما به طور ناگهانی سایت شما را در صدر نتایج جستجو قرار می دهد. اما از چند طریق می تواند شانس شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد:

  • سیگنال های SEO محلی– تعبیه نقشه گوگل در وب سایت شما سیگنال های SEO محلی را برای موتورهای جستجو تقویت می کند. این به موتورهای جستجو می‌گوید که کسب و کار شما دارای یک مکان فیزیکی است که برای جستجوهای محلی بسیار مهم است.
  • تجربه کاربر – داشتن نقشه در وب‌سایت شما، تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد و به افراد امکان می‌دهد مکان شما را به راحتی ببینند و برای بازدید خود برنامه‌ریزی کنند. این می تواند بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی تری در سایت شما درگیر کند.
  • اثبات اجتماعی – بررسی‌های Google Maps می‌تواند به عنوان اثبات اجتماعی عمل کند و به مشتریان بالقوه نشان دهد که دیگران تجربیات مثبتی با کسب و کار شما داشته‌اند. این می تواند اعتماد را افزایش دهد و افراد بیشتری را تشویق کند تا از وب سایت شما بازدید کنند.

می‌توانید مقاله ما را در نحوه افزودن مکان یاب فروشگاه Google Maps به WordPress.

Enter Your Store Location as a Query in the Map Section
راهنمای نهایی SEO محلی وردپرس برای افزایش رتبه 19

از طرف دیگر، می‌توانید راهنمای ما را در نحوه جاسازی نقشه گوگل در فرم تماس. اگر می خواهید نقشه را در صفحه اطلاعات تماس خود قرار دهید، این آموزش می تواند مفید باشد.

علاوه بر این، می‌توانید یک نقشه تعاملی در وب سایت وردپرس یا صفحه فرود خود ایجاد کنید. این به کاربران کمک می کند تا سفر خود را به آدرس فیزیکی شما برنامه ریزی کنند.

4. تحقیقات کلیدواژه محلی

را انجام دهید

قبل از اینکه به تولید محتوا بپردازید، ضروری است که بفهمید مردم منطقه شما واقعاً چه چیزی را آنلاین جستجو می کنند. تحقیق کلمات کلیدی محلی یک استراتژی مهم سئو است که می تواند به شما در دستیابی به این هدف کمک کند.

برخلاف تحقیقات منظم کلمات کلیدی که بر عبارات جستجوی جهانی تمرکز دارد، سئوی محلی کلمات کلیدی خاصی را هدف قرار می دهد. تمرکز محلی، مانند «بهترین پیتزا در نزدیکی من» یا «تحویل پیتزا [شهر شما]».

برای شروع با تحقیق در مورد کلمات کلیدی محلی، لازم نیست متخصص باشید. ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی زیادی وجود دارد، مانند ابزار تولید کننده کلمات کلیدی WPBeginner.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک کلمه کلیدی مانند دسته کسب و کار و موقعیت مکانی خود وارد کنید. پس از آن، این ابزار با ایده هایی برای کلمات کلیدی می آید که می توانید بعداً در محتوای خود قرار دهید. در اینجا یک مثال با استفاده از “پت نشینان سیاتل” آورده شده است:

Keyword ideas from WPBeginner's keyword generator
راهنمای نهایی SEO محلی وردپرس برای افزایش رتبه 20

ما می بینیم که این ابزار “بهترین حیوانات خانگی سیاتل” را پیشنهاد کرده است. می توانید از این کلمه کلیدی هنگام ایجاد نسخه برای صفحه اصلی یا صفحات دیگر به طوری که برای آن عبارات جستجو نمایش داده شوند.

همچنین می‌توانید جزئیاتی مانند نرخ نشستن حیوانات خانگی یا گواهینامه را درج کنید، زیرا بر اساس ایده‌های کلیدواژه، مردم به این اطلاعات علاقه‌مند هستند.

اگر می‌خواهید از ابزار پیشرفته‌تری استفاده کنید، Semrush. این ابزار به شما کمک می‌کند کلمات کلیدی مرتبط و حجم جستجوی آن‌ها را کشف کنید و دشواری رتبه‌بندی آنها را بر اساس مکان نشان می‌دهد.

در اینجا یک مثال وجود دارد وقتی که «pet sitters» را در Semrush تایپ می‌کنید و مکان را به سیاتل، WA محدود می‌کنید:

Using Semrush to find target local search keywords
راهنمای نهایی SEO محلی وردپرس برای افزایش رتبه 21

می‌توانید ببینید که Semrush به شما اطلاعاتی درباره آسان بودن رتبه‌بندی برای کلمه کلیدی در بخش «دشوار کلمه کلیدی» به شما می‌دهد.

اگر به پایین پیمایش کنید، ایده های کلیدواژه ای را نیز مشاهده خواهید کرد که می توانید در محتوای وب سایت خود از آنها استفاده کنید.

به‌عنوان مثال، می‌توانید از «پت‌نگارهای قابل اعتماد» یا «نظام‌کنندگان حیوانات خانگی در خانه» استفاده کنید تا وب‌سایت خود را در آن عبارت‌های جستجوی محلی نشان دهید، در صورتی که مخاطب هدف شما از آن استفاده می‌کند.

Semrush's keyword ideas
راهنمای نهایی SEO محلی وردپرس برای افزایش رتبه 22

اگر به دنبال جایگزینی برای Semrush هستید، LowFruits. این یک ابزار قدرتمند تحقیق کلمات کلیدی است که به شما امکان می دهد کلمات کلیدی کم رقابتی را پیدا کنید که واقعاً می توانید برای آنها رتبه بندی کنید.

نقاط ضعیف را در صفحات نتایج موتور جستجو برجسته می‌کند، که نشان‌دهنده وب‌سایت‌هایی با دامنه کم اعتبار هستند که برای کلمه کلیدی شما رتبه‌بندی می‌کنند. شما می توانید از این داده ها برای بهینه سازی محتوای خود و پیشی گرفتن از رقبای خود استفاده کنید.

Use LowFruits to outrank your competitors for local keywords
راهنمای نهایی SEO محلی وردپرس برای افزایش رتبه 23

برای اطلاعات دقیق تر فقط این راهنماها را بخوانید:

ایجاد محتوای وب سایت برای جستجوی محلی به معنای نوشتن مقاله به طور خاص برای مخاطبان محلی شماست. این فراتر از ذکر موقعیت مکانی شما در هر صفحه وب وبلاگ وردپرس.

تصور کنید یک فروشگاه حیوانات خانگی دارید. علاوه بر فهرست کردن محصولات خود در وب سایت خود، می توانید یک پست وبلاگ ایجاد کنید در مورد “برترین پارک های سگ در [شهر شما]” یا “اشتباهات رایج راه رفتن سگ ها در [شهر شما].”< /p>

این نوع محتوا شما را به عنوان یک منبع مفید برای افراد محلی قرار می دهد و ارتباط شما را با جامعه تقویت می کند.

Examples of local SEO content in SERPs
راهنمای نهایی SEO محلی وردپرس برای افزایش رتبه 24

ایجاد محتوای محلی مزایای زیادی دارد. اول، مشتریان بالقوه ای را جذب می کند که در حال جستجو برای موضوعات مرتبط هستند. دوم، به شما امکان می دهد تخصص خود را به نمایش بگذارید و با مخاطبان هدف خود اعتماد ایجاد کنید.

سپس می‌توانید این پست‌های وبلاگ را با استفاده از تکنیک‌های سئوی درون صفحه مانند گنجاندن کلمات کلیدی مرتبط در برچسب‌های عنوان خود، تشریحات متا و متن جایگزین تصویر الف>.

وقتی افراد آن کلمات کلیدی را جستجو می‌کنند، این شانس شما را برای رتبه بالاتر در نتایج جستجوی محلی افزایش می‌دهد.

اگر از
<شکل کلاس = " wp-block-image size-full> Focus keyphrase score

همچنین می توانید از آنالایزر تیتر برای دیدن اینکه آیا عنوان مقاله شما به اندازه کافی جذاب است برای افراد برای کلیک و خواندن محتوا.

در اینجا یک مثال آورده شده است:

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full"> AIOSEO headline analyzer

اگر می خواهید در مورد بهینه سازی محتوا اطلاعات بیشتری کسب کنید ، می توانید این مقالات را در زیر بخوانید:

6. کسب و کار خود را در دایرکتوری های تجاری محلی ذکر کنید

لیست شرکت شما در دایرکتوری های تجاری محلی گام بسیار مهمی برای سئو محلی است. این شامل ثبت نام مشاغل شما با سیستم عامل های مختلفی است که در منطقه محلی شما شناخته شده است و باعث می شود آن به صورت آنلاین بیشتر قابل مشاهده باشد.

این دید می تواند منجر به افزایش ترافیک به وب سایت شما ، تعامل بالاتر و در نهایت ، بیشتر منجر می شود و فروش.

انجام این کار همچنین می تواند رتبه بندی موتور جستجو را برای جستجوهای محلی بهبود بخشد.

این به این دلیل است که دایرکتوری ها اغلب پیوندی به وب سایت شما ارائه می دهند ، که به عنوان شکلی از ایجاد پیوند عمل می کند. موتورهای جستجو مشاهده بک لینک های با کیفیت بالا از وب سایت های مربوطه به عنوان نشانه اعتماد به نفس.

دایرکتوری های کلی مانند Yelp و Google Business وجود دارد که باید هر مشاغل در آن قرار بگیرد. گفته می شود ، شما همچنین باید انجمن های صنعت محلی یا سیستم عامل های مرور خود را در نظر بگیرید زیرا آنها می توانند شما را در مقابل مشتریان بالقوه در منطقه خود قرار دهند.

علاوه بر این ، روزنامه ها و وب سایت های محلی گاهی اوقات در مقالاتی مانند “بهترین [صنعت شما] در [شهر شما] یا راهنما به منطقه شما هستند. سعی کنید با آنها تماس بگیرید تا ببینید که آیا آنها علاقه مند به نوشتن در مورد تجارت شما هستند.
<شکل کلاس = "wp-block-image size-full"> Example of a city guide article that helps with local SEO

اگر کنجکاو هستید که می بینید سایت هایی وجود دارند که از قبل به وب سایت کسب و کار خود پیوند دارند ، می توانید از یک %20%D9%87%D9%85%DA%86%D9%86%DB%8C%D9%86%20%D8%8C%20%D8%A7%D8%B7%D9%85%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%86%20%D8%AD%D8%A7%D8%B5%D9%84%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D9%86%D8%A7%D9%85%20%D8%8C%20%D8%A2%D8%AF%D8%B1%D8%B3%20%D9%88%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87%20%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%88%D8%A8%20%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D9%88%20%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%B1%20%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D8%B1%DA%A9%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A2%D9%86%20%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA%20%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D8%A7%D9%86%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.%20%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DA%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%20%D9%87%D8%A7%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%20%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88%20%D9%88%20%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%87%20%D8%A8%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D9%86%D8%AF%20%D8%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B7%D9%88%D8%B1%20%D8%A8%D8%A7%D9%84%D9%82%D9%88%D9%87%20%D9%85%D9%86%D8%AC%D8%B1%20%D8%A8%D9%87%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AF%D8%B3%D8%AA%20%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%86%20%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%AF%20%D9%88%20%D8%AF%DB%8C%D8%AF%20%D9%85%DB%8C%20%D8%B4%D9%88%D8%AF.%20

%0A%D8%A8%D9%87%20%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86%20%D9%85%D8%AB%D8%A7%D9%84%20%D8%8C%20%D8%A7%DA%AF%D8%B1%20 نام تجاری “لذت بیکر” در وب سایت شماست اما “نانوایی Bakers Delight” را در مشخصات Google Business شما قرار دهید ، سپس موتورهای جستجو ممکن است آنها را به عنوان یک نهاد تشخیص ندهند.

7. مشتریان را مجبور به ترک نظرات آنلاین کنید

علاوه بر لیست شدن در دایرکتوری های محلی یا سایت های مرور ، شما همچنین باید مشتریان خود را ترغیب کنید تا نظرات آنلاین را در آن سیستم عامل ها ترک کنند.

بررسی مشتری < /a> توصیه های دیجیتالی کلمه دهان هستند. آنها می توانند سئو محلی شما را با افزایش تعداد ذکرهای تجاری شما به صورت آنلاین بهبود بخشند. به این ترتیب ، موتورهای جستجو و سایر مشتریان بالقوه شرکت شما را قابل اعتماد می دانند.

حداقل ، شما باید مشتریان را به ارزیابی و کسب و کار خود را در Google مرور کنید . هنگامی که افراد به دنبال مواردی مانند “بهترین کافه در سیاتل” هستند ، گوگل اغلب مشاغل دارای رتبه بندی با بررسی بالا را در نتایج محلی نشان می دهد.

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full"> Example of Google listing the top-rated cafes in their SERPs

بررسی های Yelp ، TrustPilot ، TripAdvisor و سایر سایت ها نیز با ارزش هستند. این سیستم عامل ها افرادی را که واقعاً به صنعت شما علاقه مند هستند ، جذب می کند ، بنابراین تجارت شما توسط مشتریان بالقوه که مناسب هستند ، دیده می شود.

بررسی رسانه های اجتماعی در فیس بوک ، Tiktok یا اینستاگرام همچنین می تواند به سئو محلی شما کمک کند زیرا افراد اغلب به دنبال توصیه ها هستند.

پس از جمع آوری برخی از بررسی های مشتری ، توصیه می کنیم آنها را در وب سایت خود با Smash Balloon Review Feed افزونه.

از این طریق ، افرادی که سایت شما را از طریق جستجو پیدا می کنند ، بازخورد خوبی از دیگران خواهند دید ، و باعث می شود که تجارت شما قابل اعتماد تر و قابل اعتماد تر به نظر برسد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید این راهنماها را در مورد نمایش نظرات مشتری بررسی کنید:

8. تجربه کاربر را فراموش نکنید

حتی با سئو محلی قوی ، یک وب سایت کاربر پسند برای تبدیل بازدید کنندگان به مشتریان مهم است. در اینجا چند روش برای بهبود تجربه وب سایت شما آورده شده است:

  • ناوبری پاک و آسان پیدا کردن آنچه به دنبال آنها هستند ، بازدید کنندگان را آسان می کند. CLEAR منوی ناوبری با دسته های ساده و پیوندهای داخلی مربوطه به افراد کمک می کند تا به سرعت در سایت شما حرکت کنند.
  • طراحی دوستانه موبایل بیشتر افراد در تلفن های خود جستجو می کنند ، بنابراین شما باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما خوب و عملکردی به نظر می رسد خوب در تمام دستگاه های دسک تاپ ، رایانه لوحی و تلفن همراه.
  • سرعت بارگیری سریع – هیچ کس یک وب سایت آهسته را دوست ندارد. بهترین شیوه ها مانند بهینه سازی تصاویر و کد شما می تواند به طور قابل توجهی .
  • محتوای مرتبط و به روز -محتوای وب سایت خود را تازه و آموزنده نگه دارید. اطلاعات ارزشمند در مورد خدمات ، قیمت گذاری و سؤالات متداول (سؤالات متداول) را درج کنید.
  • تماس های قوی به عمل – به بازدید کنندگان بگویید که می خواهید آنها را در وب سایت خود انجام دهند. دکمه های تماس با عمل را پاک کنید مانند “>
  • > fenucial SEO -حداقل ، وب سایت شما نیاز به ساختار URL دوستانه SEO ، یک نقشه سایت XML ، یک گواهی SSL و یک URL متعارف مناسب در هدر خود دارد تا از مشکلات محتوای کپی جلوگیری کند. < /li>

9. عملکرد وب سایت خود را مرتباً پیگیری کنید

درست مانند هر استراتژی بازاریابی ، سئو محلی نیاز به نظارت بر پیشرفت دارد. ردیابی معیارهای وب سایت کلیدی به شما کمک می کند تا ببینید که چگونه تلاش های سئو شما در حال انجام است و زمینه هایی را برای بهبود شناسایی می کند.

در اینجا چند معیار کلیدی برای پیگیری سئو محلی وجود دارد:

  • ترافیک وب سایت – ببینید که چند نفر از وب سایت شما بازدید می کنند و از جستجوی ارگانیک چه مقدار دریافت می کنند.
  • رتبه بندی جستجوی محلی – رتبه بندی خود را برای کلمات کلیدی مربوطه در جستجوی محلی کنترل کنید. ابزارهایی مانند کنسول جستجوی Google می توانند به شما نشان دهند که در نتایج جستجوی محلی ظاهر می شوید.
  • تعامل کاربر – نحوه تعامل بازدید کنندگان با وب سایت شما را پیگیری کنید. به معیارهایی مانند نرخ گزاف گویی (چند نفر بلافاصله ترک می کنند) و میانگین زمان صرف شده در سایت را ببینید. نامزدی کم نشان می دهد که محتوای وب سایت شما به اندازه کافی آموزنده نیست.

Google Analytics ابزاری قدرتمند برای ردیابی این معیارها است. با این حال ، گزارش های آن بسیار مفصل است و می تواند گیج کننده باشد.

اگر می خواهید از Google Analytics برای سایت های وردپرس استفاده کنید ، توصیه می کنیم MonsterInsights .

این افزونه Analytics می تواند Google Analytics را با وردپرس ادغام کند ، و نظارت بر عملکرد وب سایت شما را مستقیماً از داشبورد شما آسانتر می کند.

به عنوان مثال ، شما می توانید تعداد بازدید کنندگان را از Google Search ، نحوه تعامل آنها با سایت شما و کدام صفحات بازدید کنید.
<شکل کلاس = "wp-block-image size-full"> MonsterInsights page insights reports علاوه بر این ، اگر Google Analytics را با کنسول جستجوی Google متصل کنید ، می توانید گزارش کنسول جستجو را بررسی کنید تا 50 اصطلاح جستجوی برتر خود را درست در وردپرس ببینید.

از این طریق ، شما لازم نیست که بین سیستم عامل ها تغییر کنید تا تجزیه و تحلیل SEO خود را بررسی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجزیه و تحلیل سئو ، این راهنماها را بررسی کنید:

اکنون که ما بهترین روشهای محلی سئو را پوشش داده ایم ، اجازه دهید به چند سؤال که اغلب در مورد موضوع مطرح می شود پاسخ دهیم:

سئو محلی چه مدت کار می کند؟

سئو محلی می تواند بسته به عواملی مانند رقابت در بازار محلی شما و کیفیت تلاشهای سئو شما ، نتایج را طی چند هفته تا چند ماه نشان دهد.

برای اطلاعات بیشتر ، مقاله ما را در مورد چه مدت وب سایت سئو برای نشان دادن نتایج طول می کشد .

چه کسی باید از سئو محلی استفاده کند؟

سئو محلی برای مشاغل که در یک منطقه جغرافیایی خاص مانند رستوران ها ، لوله کش ها یا خرده فروشان محلی فعالیت می کنند ، مفید است. همچنین برای مشاغلی که می خواهند مشتری را از یک منطقه خاص جذب کنند ، مناسب است.

کدام یک بهتر است: سئو محلی یا جستجوی پرداخت شده؟

سئو محلی مقرون به صرفه است و حضور آنلاین طولانی مدت را ایجاد می کند ، در حالی که تبلیغات جستجوی پرداخت شده می تواند دید فوری و نتایج هدفمند را فراهم کند. در حالت ایده آل ، بهتر است از هر دو برای حضور شدید آنلاین استفاده کنید.

آیا وبلاگ نویسی به سئو محلی کمک می کند؟

بله ، وبلاگ نویسی در مورد محتوای محلی مربوطه می تواند رتبه بندی وب سایت شما را بهبود بخشد و شما را به عنوان یک متخصص در صنعت خود ایجاد کند.

آیا سئو محلی هنوز مرتبط است؟

کاملاً. بیشتر و بیشتر افراد قبل از خرید محلی به صورت آنلاین جستجو می کنند تا تصمیمات آگاهانه بگیرند و بهترین تجارت را برای نیازهای خود انتخاب کنند. سئو محلی به مردم کمک می کند تا با مشاهده حضور آنلاین خود برای مخاطبان هدف خود ، شما را پیدا کنند.

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نکات و ترفندهای سئو محلی WordPress کمک کند تا برای تقویت رتبه ها استفاده کنید. شما همچنین ممکن است به راهنمای SEO Ultimate WooCommerce و انتخاب تخصصی ما از بهترین ارائه دهندگان میزبان وردپرس برای میزبانی وب سایت تجاری خود.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب برای آموزش های ویدیویی وردپرس. همچنین می‌توانید ما را در تویتر و فیس بوک.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا