5 تا از موثرترین اسانس ها برای سردرد

5 تا از موثرترین اسانس ها برای سردرد

ما محصولاتی را که فکر می‌کنیم برای خوانندگانمان مفید هستند، اضافه می‌کنیم. اگر از طریق پیوندهای موجود در این صفحه خرید کنید، ممکن است پورسانت کوچکی دریافت کنیم در اینجا فرآیند ما است.

< type button ="button" aria-expanded="false" aria-controls="affiliate-disclaimer" class="css-1iknuyx">

چگونه برندها و محصولات را بررسی کنیم

اخبار پزشکی امروز فقط مارک ها و محصولاتی را به شما نشان می دهد که ما پشت سر آنها ایستاده ایم./تیم ما به طور کامل توصیه هایی را که در سایت خود ارائه می دهیم بررسی و ارزیابی می کند. برای اثبات اینکه تولیدکنندگان محصول استانداردهای ایمنی و کارایی را رعایت کرده‌اند، ما:

  • مواد تشکیل دهنده و ترکیب را ارزیابی می‌کنیم: آیا آنها پتانسیل ایجاد آسیب را دارند؟
  • <همه ادعاهای بهداشتی را بررسی کنید: آیا آنها با مجموعه شواهد علمی فعلی مطابقت دارند؟

  • برند را ارزیابی کنید: آیا با یکپارچگی کار می کند و به بهترین شیوه های صنعت پایبند باشید؟

ما تحقیق را انجام می دهیم تا بتوانید محصولات قابل اعتمادی را برای سلامتی و تندرستی خود پیدا کنید.

افراد می توانند از روغن های ضروری به عنوان درمان های خانگی استفاده کنند. برای انواع بیماری ها برخی از روغن های ضروری می توانند علائم میگرن و استرس را کاهش دهند. با این حال، تحقیقات محدود است و خریداران باید هنگام امتحان روغن‌های ضروری برای سردرد محتاط باشند.

نگاهی سریع به 5 مورد از بهترین روغن‌های ضروری برای سردرد

روغن‌های ضروری مایعات غلیظی هستند که از گیاهان استخراج می شوند. رایحه درمانی نوعی داروی جایگزین بر اساس این روغن ها. متخصصان رایحه درمانی معتقدند که هر روغن ضروری مجموعه متفاوتی از فواید سلامتی را ارائه می دهد.

افراد می توانند روغن های ضروری را به صورت موضعی استفاده کنند. با این حال، افراد باید قطره ها را در روغن حامل رقیق کرده و روی پوست بمالند. مردم هرگز نباید روغن های ضروری را بخورند.

تحقیق از برخی از مزایای سلامتی روغن های ضروری خاص حمایت می کند. این مقاله به بررسی پنج مورد از بهترین اسانس ها برای درمان سردرد.

اگرچه تحقیقات نشان می‌دهد که روغن‌های ضروری ممکن است برخی از فواید سلامتی داشته باشند، مهم است که به یاد داشته باشید که سازمان غذا و دارو (FDA) خلوص یا کیفیت این موارد را کنترل یا تنظیم نمی کند. یک فرد باید قبل از استفاده از روغن های ضروری با یک متخصص مراقبت های بهداشتی صحبت کند و آنها باید مطمئن شوند که در مورد کیفیت محصولات یک برند تحقیق می کنند. یک فرد باید همیشه قبل از امتحان یک اسانس جدید، یک تست پچ انجام دهد./

روغن‌های ضروری به طور کلی زمانی که فرد دستورالعمل‌های محصول را دنبال می‌کند بی‌خطر هستند و برخی تحقیقات نشان داده‌اند که روغن‌های ضروری برای سردرد.

به عنوان مثال، یک کلاس بررسی 2021 نشان داد که روغن‌های ضروری می‌توانند به کاهش علائم میگرن کمک کنند. . نویسندگان نوشتند که روغن‌های ضروری ممکن است التهاب عصبی و حساسیت درد را کاهش دهند و تنش عروقی را کاهش دهند.

دانشمندانی که به بررسی اثرات اسانس ریحان بر میگرن پرداختند دریافتند که شدت و فراوانی میگرن را طی 3 ماه کاهش داد و دوزهای بالاتر را کاهش داد. روغن ریحان ممکن است باعث بهبود بیشتر شود. شرکت کنندگان اسانس را به صورت موضعی هر 8 ساعت استفاده کردند و هر 12 ساعت استامینوفن مصرف کردند.

تحقیق 2019 نتایج مشابهی را در مورد اسانس بادیان یافت، اگرچه نویسندگان خاطرنشان کردند که مطالعات طولانی‌مدت مورد نیاز است.

به طور کلی، تحقیقات به روز در مورد این موضوع وجود ندارد.

روش های مختلفی وجود دارد که افراد می توانند از روغن های ضروری برای درمان سردرد استفاده کنند، از جمله:

  • مالیدن روغن به شقیقه ها یا پیشانی : فرد باید روغن‌های ضروری را با روغن حامل رقیق کند، مانند روغن نارگیل، قبل از استفاده از آنها روی پوست. پس از رقیق شدن، فرد می تواند روغن را به شقیقه ها و روی پیشانی خود ماساژ دهد.
  • استنشاق روغن: افراد می توانند با افزودن چند قطره به دستمال کاغذی، روغن های ضروری را استنشاق کنند. بافت زیر بینی و تنفس عمیق.
  • استفاده از کمپرس:فرد می تواند با خیساندن یک حوله در آب سرد با چند قطره اسانس کمپرس ایجاد کند. سپس می‌توانند کمپرس را روی پیشانی یا گردن بگذارند.
  • افزودن روغن به حمام: فرد می‌تواند چند قطره رقیق‌شده اسانس را به حمام داغ اضافه کند.

مانند بسیاری از داروهای جایگزین، FDA روغن‌های ضروری را تنظیم نمی‌کند. به همین دلیل خرید از یک برند معتبر مهم است. برندهای معتبر نحوه تولید روغن ها و مواد موجود در بطری را بیان می کنند و هیچ ادعایی درباره سلامتی ندارند.

روغن های ضروری به طور کلی ایمن زمانی که شخصی از آنها به درستی استفاده می کند. اگر فردی روغن را قبل از استفاده در روغن حامل رقیق نکند، ممکن است باعث تحریک پوست شود. علاوه بر این، موسسه ملی سرطان می نویسد که روغن های مبتنی بر مرکبات می توانند در صورت سوختگی پوست فرد پس از استفاده پوست را در معرض نور خورشید قرار می دهد.

روغن اسطوخودوس و درخت چای نیز ممکن است هورمونی داشته باشند اثرات< /a> در برخی افراد. مطالعات نشان داده‌اند که این روغن‌ها اثراتی مشابه هورمون جنسی استروژن دارند و اثر هورمون‌های جنسی مردانه را کاهش می‌دهند.

برخی از افراد حتی به روغن‌های ضروری حتی به شکل رقیق‌شده آن‌ها نیز حساسیت دارند، بنابراین ممکن است ابتدا مقدار کمی از آن را روی یک تکه از پوست قرار دهید تا واکنش آلرژیک را آزمایش کنید. اگر ظرف 48 ساعت هیچ واکنشی نشان نداد، استفاده از روغن بی خطر است.

بازبینی یک راهنمای ایمنی در مورد بهترین شیوه های استفاده از روغن های ضروری ممکن است مفید باشد. اگر فردی شرایط سلامتی موجود دارد، بهتر است قبل از استفاده از این مواد با پزشک صحبت کند.

چندین مطالعه نشان می‌دهد که روغن‌های ضروری خاص ممکن است برای سردرد مفید باشند.

لطفاً توجه داشته باشید که نویسنده این مقاله این محصولات را امتحان نکرده است. تمام اطلاعات ارائه شده صرفاً مبتنی بر تحقیق و در زمان انتشار صحیح است.

Medical News Today یک فرآیند دقیق انتخاب و بررسی محصول را دنبال می‌کند. در اینجا بیشتر بیاموزید.

بهترین برای سردردهای استرسی: روغن اسطوخودوس

  • قیمت: حدود 8 دلار
  • حجم: 0.51 اونس سیال (فلز اونس) )

افراد اغلب از اسطوخودوس برای بهبود خواب و کاهش استرس، اضطراب، یا افسردگی. بسیاری از افراد همچنین بر این باورند که می‌تواند به تسکین دوره‌های میگرن ناشی از استرس کمک کند.

یک بررسی 2022 نشان می‌دهد که استنشاق اسانس اسطوخودوس می‌تواند درمانی ایمن و مؤثر برای مدیریت میگرن حاد باشد.

یک مطالعه 2016 نشان داد که شرکت کنندگان خود به خود یک بیماری میگرنی کمتر گزارش کردند. امتیاز ارزیابی (MIDAS) پس از 3 ماه درمان با اسانس اسطوخودوس.

تحقیق 2020 به اثرات عطر روغن اسطوخودوس بر افرادی که تحت بیوپسی مغز استخوان قرار می گیرند، پرداخت. مشخص شد که استنشاق این اسانس به کاهش اضطراب در این شرکت‌کنندگان کمک می‌کند.

نمونه‌ای از اسانس اسطوخودوس که به صورت آنلاین موجود است، Nature’s Truth 100% Pure Lavender Essential Oil است.

این روغن است. در یک بطری 0.51 فل اونس موجود است و برای رایحه درمانی، ماساژ، حمام و استفاده موضعی مناسب است. Nature’s Truth می نویسد که این روغن فقط حاوی روغن اسطوخودوس است.

این شرکت به مردم هشدار می دهد که روغن را مستقیماً روی پوست نمالند. مردم ابتدا باید آن را با روغن حامل مخلوط کنند.

قیمت این محصول حدود 8 دلار است که آن را به گزینه ای بسیار مقرون به صرفه تبدیل می کند.

بهترین برای تسکین درد: روغن رزماری

  • قیمت: حدود 14 دلار
  • حجم: > 2 فنجان اونس

پزشکان به طور سنتی از اسانس رزماری برای درمان انواع بیماری ها استفاده می کردند. بررسی سیستماتیک 2015 اسانس ها نشان می دهد که رزماری ممکن است خواص ضد التهابی و تسکین دهنده درد داشته باشد.

یک مطالعه دیگر نشان می دهد که روغن رزماری ممکن است دارای خواص تسکین دهنده درد باشد و هنگامی که افراد آن را به صورت درمانی با داروهای ضد درد ترکیب می کنند، ممکن است در کاهش درد موثرتر باشد.

اما، در برخی افراد، روغن رزماری می تواند باعث تماس درماتیت شود.

تحقیقات فوق نشان می دهد که روغن رزماری ممکن است به کاهش درد همراه با سردرد کمک کند. با این حال، قبل از اینکه دانشمندان بتوانند این یافته را تأیید کنند، مطالعات بیشتری روی انسان‌ها لازم است.

یک نمونه از محصولی که به‌صورت آنلاین در دسترس است NOW Essential Oils 100% Pure Rosemary است.

این روغن در بطری 2 اونسی موجود است و برای استفاده در دیفیوزر مناسب است. این شرکت استفاده از روغن حامل مانند روغن جوجوبا را برای سایر مصارف توصیه می‌کند.

این شرکت بیان می‌کند که این محصول حاوی روغن رزماری خالص است و محصولات خود را روی حیوانات آزمایش نمی‌کند.

قیمت این محصول حدود 14 دلار است.

بهترین برای سردردهای تنشی: روغن نعناع

  • قیمت: حدود 20 دلار
  • حجم: 4 فلور اونس

افراد هزاران سال است که از نعناع فلفلی در پزشکی استفاده می کنند. این یکی از محبوب ترین اسانس ها برای درمان سردرد است.

این بررسی 2015 مطالعات منتشر شده در مورد اسانس ها بیان می کند که استفاده از روغن نعناع فلفلی به شقیقه ها و پیشانی به کاهش سردردهای تنشی کمک می کند.

<ماده فعال روغن نعناع منتول است — تحقیق این را نشان می دهد زمانی که فرد آن را به شکل ژل روی سر بمالد، ممکن است در درمان میگرن نیز موثر باشد.

با این حال، تحقیقات روی روغن نعناع بسیار محدود است. علاوه بر این، وقتی افراد آن را به صورت موضعی استفاده می کنند، می تواند باعث واکنش های آلرژیک و بثورات پوستی شود. همچنین مشخص نیست که آیا افراد باردار یا شیرده می‌توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند.

نمونه‌ای از محصولی که برای خرید آنلاین موجود است NOW Essential Oils 100% Pure Peppermint است.

این روغن در دسترس است. در یک بطری 4 فلفل اونسی و برای استفاده در آروماتراپی و استفاده موضعی با روغن حامل مانند روغن بادام یا جوجوبا مناسب است.

این شرکت می نویسد که فقط حاوی روغن نعناع خالص است و می تواند خنک کننده و احیا کننده باشد. اثر.

قیمت این محصول در حدود 20 دلار است.

بهترین برای ازدحام: روغن بابونه

      <قیمت: از حدود 29 تا 87 دلار
    • حجم: 0.17، 0.33، و 1 فلان اونس
    • تسکین علائم ناراحتی، درد یا احتقان ناشی از آلرژی یا سرماخوردگی. اسانس بابونه ممکن است اثر مشابهی در کمک به کاهش طیف وسیعی از التهابات در سراسر بدن داشته باشد.

      تحقیقات قدیمی نشان می دهد که روغن بابونه ممکن است برخی از علائم اضطراب و افسردگی را بهبود بخشد. از آنجایی که برخی از سردردها می تواند ناشی از اضطراب یا استرس باشد، کاهش استرس با روغن بابونه ممکن است به کاهش سردرد کمک کند.

      خواص ضد التهابی خود بابونه همچنین ممکن است سردرد را کاهش دهد، اگرچه تحقیقات بیشتری برای بررسی آن لازم است فواید سلامتی.

      با این حال، غلظت بالای روغن بابونه می تواند منجر شود به سمیت. مردم باید قبل از استفاده موضعی روغن را رقیق کنند.

      نمونه ای از محصولی که برای خرید آنلاین در دسترس است، روغن بابونه رومی باغ ادن است. این روغن در بطری های 0.17، 0.33 و 1 fl oz موجود است. مانند هر محصول اسانسی، در صورتی که فردی بخواهد به صورت موضعی از آن استفاده کند، مهم است که از روغن حامل مانند روغن بادام استفاده کنید.

      این شرکت می‌نویسد که مواد تشکیل دهنده خود را به‌طور پایدار و مسئولانه تامین می‌کند. این روغن روی حیوانات آزمایش نمی‌شود.

      این روغن بابونه دارای فهرست قیمتی است که بسته به اندازه آن بین 29 تا 87 دلار متغیر است و آن را به یکی از گران‌ترین روغن‌های موجود در بازار تبدیل می‌کند. .

      بهترین برای سردردهای سینوسی: روغن اکالیپتوس

      • قیمت: حدود 9-15 دلار
      • حجم: 0.33، 1 فل اونس

      افراد نیز به طور سنتی از اکالیپتوس برای پاکسازی سینوس ها و کاهش التهاب در سراسر بدن بدانید.

      علاوه بر این، شواهدی وجود دارد که ممکن است بهدر درمان دردهای عضلانی و مفاصل و تنظیم سیستم عصبی برای کاهش سردرد کمک کند. یک مطالعه قدیمی پیدا شد که روغن اکالیپتوس استنشاقی درد را تسکین می دهد و فشار خون.

      نمونه ای از یک محصول برای خرید آنلاین، روغن اکالیپتوس آلی کلیگانیک USDA است.

      این روغن ارگانیک تایید شده در یک بطری 0.33 یا 1 fl oz موجود است. این شرکت استفاده از این روغن را با دیفیوزر توصیه می کند، اما همچنین بیان می کند که برای استفاده موضعی با روغن حامل مناسب است.

      طبق برچسب محصول، این روغن تایید شده توسط پروژه غیر GMO و USDA ارگانیک است. این شرکت همچنین می‌نویسد که محصولاتش توسط شخص ثالث آزمایش شده‌اند.

      این محصول بسته به اندازه، قیمت فهرستی در حدود 9 تا 15 دلار دارد.

      چند فاکتوری که قبل از خرید اسانس باید در نظر گرفته شود عبارتند از:

      • کیفیت: سازمان غذا و دارو (FDA) اسانس ها را به عنوان دارو در نظر نمی گیرد و بنابراین، آنها را تنظیم نمی کند. بنابراین، مهم است که قبل از خرید، به دقت بررسی کنید که یک شرکت دارای چه گواهینامه‌هایی است، ترکیبات موجود در روغن، و سازنده چگونه روغن را ایجاد می‌کند.
      • حیوانات خانگی و افراد: برخی ضروری‌ها. روغن ها برای حیوانات خانگی سمی هستند و تحقیقات کافی برای تعیین اینکه آیا روغن ها برای افراد باردار یا شیرده بی خطر هستند، انجام نشده است. مهم است که از سایر افراد یا حیوانات در خانه آگاه باشید.
      • حساسیت:روغن های ضروری می توانند باعث درماتیت تماسی شوند. مهم است که همه روغن ها را با روغن حامل رقیق کنید و در صورت بروز واکنش فوراً مصرف آن را قطع کنید. همیشه قبل از استفاده موضعی از اسانس جدید، یک آزمایش پچ انجام دهید.

      جدول زیر هر یک از اسانس های موجود در این مقاله را مقایسه می کند.

      اگر فردی سردردهای مکرر یا سردردهایی را تجربه می کند که بر کیفیت زندگی وی تأثیر می گذارد، مهم است که با یک متخصص مراقبت های بهداشتی تماس بگیرید. پزشک می‌تواند به تعیین علت سردرد کمک کند، به افراد در تصمیم‌گیری در مورد روش‌های درمانی کمک کند، و تغییراتی در سبک زندگی ارائه دهد که ممکن است به کاهش دفعات یا شدت سردرد کمک کند.

      هرکسی که از روغن‌های ضروری استفاده می‌کند و درماتیت تماسی یا درماتیت تماسی را تجربه می‌کند. هر نشانه ای از واکنش آلرژیک باید فوراً مصرف را قطع کرده و به دنبال مشاوره پزشکی باشد.

      اگر فردی معتقد است که واکنش آلرژیک دارد – مانند ایجاد بثورات پوستی، کهیر، یا دشواری در تنفس یا صحبت کردن – باید فورا به دنبال مراقبت های پزشکی باشد. درباره درمان واکنش های آلرژیک بیشتر بدانید.

      افراد باید از خطر واکنش آلرژیک آگاه باشند. حتی اگر قبلا از اسانس خاصی استفاده کرده باشند. بطری‌های روغن‌های ضروری از مارک‌های مختلف می‌توانند غلظت های مختلف ماده گیاهی و یک فرد ممکن است به این غلظت‌ها واکنش متفاوتی نشان دهد.

      در زیر، به برخی از موارد برتر اغلب پاسخ می‌دهیم. درباره اسانس‌ها برای سردرد سؤالاتی پرسیده است.

      روغن ضروری را در کجا برای سردرد استفاده کنم؟

      اگر فردی روغن‌های ضروری را به صورت موضعی مصرف می‌کند، باید از روغن حامل استفاده کند. به عنوان مثال می توان به روغن زیتون، روغن بادام و روغن جوجوبا اشاره کرد. فرد باید در منابع معتبری تحقیق کند که اندازه‌گیری‌های رقیق‌سازی مناسب را بیان می‌کنند.

      بعد از رقیق‌کردن اسانس، افراد می‌توانند آن را مستقیماً روی پیشانی یا شقیقه‌ها بمالند و مراقب باشند از چشم‌ها دوری کنند.

      روش‌های دیگر عبارتند از قرار دادن قطره روی کمپرس آب سرد، استفاده از دیفیوزر، یا مخلوط کردن روغن در حمام.

      کدام روغن‌های ضروری به سردرد کمک می‌کنند؟

      برخی روغن‌های ضروری که ممکن است به کاهش سردرد کمک کنند عبارتند از: اسطوخودوس، رزماری، نعناع، ​​بابونه، و اکالیپتوس.

      آیا می‌توانم در دوران بارداری از روغن‌های ضروری برای سردرد استفاده کنم؟

      <.برخی روغن‌های ضروری می تواند باعث آسیب جنین شود در حالی که شخص باردار است.

      افراد باید در دوران بارداری یا شیردهی از استفاده از روغن های ضروری خودداری کنند. اگر می‌خواهند روغن‌های ضروری را امتحان کنند، باید با یک پزشک متخصص مشورت کنند.

      افراد استفاده کرده‌اند. روغن های ضروری برای نسل ها برای آرامش و درمان بیماری های مختلف. برخی از شواهد علمی نشان می دهد که روغن های ضروری خاص ممکن است به ویژه برای کاهش علائم سردرد مفید باشند. اینها روغن‌های اسطوخودوس، رزماری، نعناع، ​​بابونه و اکالیپتوس هستند.

      با این حال، تحقیقات به‌روز بیشتری برای تعیین اینکه روغن‌های ضروری برای سردرد چقدر مؤثر و ایمن هستند، مورد نیاز است.

خروج از نسخه موبایل