سلامت

آلو ژاپنی ممکن است به جلوگیری از فشار خون بالا، بیماری های قلبی عروقی کمک کند

آلو ژاپنی ممکن است به جلوگیری از فشار خون بالا، بیماری های قلبی عروقی کمک کند

Japanese plum fruit trees, also known as ume trees, grow in an orchidاشتراک گذاری در Pinterest
تحقیقات نشان می دهد آلوی ژاپنی که به نام Ume شناخته می شود، ممکن است مزایای سلامتی مانند محافظت در برابر فشار خون بالا و بیماری های قلبی عروقی داشته باشد. Margarita Vais/Getty Images
  • تقریبا 1.3 میلیارد نفر در سراسر جهان فشار خون بالا دارند.
  • پرفشاری خون نیز اولین عامل خطر مرگ در سطح جهان است.
  • داشتن فشار خون بالا فرد را در معرض خطر ابتلا به انواع دیگر بیماری های قلبی قرار می دهد
  • محققان دانشگاه تمپل معتقدند. کنسانتره آب آلو ژاپنی می تواند به کاهش خطر بیماری قلبی عروقی در افراد مبتلا به فشار خون کمک کند.
  • دانشمندان همچنین دریافتند که کنسانتره آب به محافظت در برابر ابتلا به فشار خون بالا کمک می کند.

درباره 1.3 میلیارد نفر در سراسر جهان فشار خون بالادارند > — از نظر پزشکی به عنوان پرفشاری خون شناخته می شود – آن را به عنوان عامل خطر شماره یک برای مرگ در سراسر جهان تبدیل می کند.

تحقیق نشان می‌دهد که فرد مبتلا به فشار خون بالا دارای یک افزایش خطر-trusted-source> ایجاد سایر بیماری های قلبی عروقی، از جمله سکته مغزی، قلب شکست, فیبریلاسیون دهلیزی، و بیماری عروق کرونر قلب.

اکنون محققان دانشگاه تمپل معتقدند که کنسانتره آب میوه از آلو ژاپنی می تواند به کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی در افراد کمک کند. با فشار خون بالا، و حتی ممکن است به جلوگیری از فشار خون بالا کمک کند. این تحقیق با استفاده از مدل موش انجام شد.

این مطالعه اخیراً در ژورنال تحقیق فشار خون hl-trusted-source>.

آلو ژاپنی (Prunus mume ) با نام زردآلو ژاپنی نیز شناخته می شود و در ژاپن به طور سنتی “ume” نامیده می شود.

گاهی اوقات برای استفاده در نوشیدنی‌های آبمیوه یا شراب، آن را به یک کنسانتره آب دم کرده به نام bainiku-ekisu تبدیل می‌کنند.

دکتر. Satoru Eguchi، استاد مرکز تحقیقات قلب و عروق در مرکز تحقیقات ترومبوز سول شری و مرکز تحقیقات بیماری های متابولیک در دانشکده پزشکی لوئیس کاتز در دانشگاه تمپل و نویسنده ارشد این مطالعه، گفت: این تحقیق توسط نیاز به درمان های جایگزین نسبت به داروهای فشار خون بالا.

«درمان‌های فعلی برای عادی‌سازی خطر مرگ ناشی از بیماری‌های قلبی عروقی و مواردی مانند کافی نیست. انفارکتوس میوکارد یا سکته مغزی حتی (اگر) فشار خون را عادی کند،» او به Medical News Today توضیح داد. “بیماران پرفشاری خون در مقایسه با فشار خون طبیعی افراد.”

به گفته محققان، آزمایش‌های قبلی انجام شده در سلول‌های عضلانی صاف رگ‌های خونی نشان داد که bainiku-ekisu به جلوگیری از سیگنال‌های محرک رشد ناشی از آنژیوتانسین II. آنژیوتانسین II یک منبع گردش خون است هورمون شناخته شده برای ایفای نقش در توسعه فشار خون.

دکتر اگوچی گفت: “آنژیوتانسین II یک هورمون اصلی (تنظیم کننده) فشار خون است و به ایجاد فشار خون بالا در انسان کمک می کند. “مقاله قبلی نشان داد که سیگنال دهی و عملکرد آنژیوتانسین II را در سلول های عروقی کشت شده کاهش می دهد. تمام عصاره های میوه دیگر برای تغییر اثرات آنژیوتانسین در این سلول ها منفی بود. با این حال، یافته‌های ما محدود بود در شرایط آزمایشگاهی. بنابراین ما فرض کردیم که ممکن است فشار خون را کاهش دهد و مشکلات عروقی مرتبط با فشار خون بالا in vivo.”

متابولیسم هوازی به گلیکولیز که معمولاً در فشار خون بالا دیده می شود. این به محافظت از بدن در برابر استرس اکسیداتیو کمک می کند. که باعث التهاب می شود، سفتی عروق، و به طور بالقوه ایجاد بیماری‌های قلبی عروقی شدیدتر.

دکتر اگوچی توضیح داد: «آزمایش‌های حیوانی ما نشان می‌دهد که bainiku-ekisu ممکن است فشار خون را در بیماران مبتلا به فشار خون بالا کاهش دهد. «ترکیب آن با درمان فعلی بی خطر است. همچنین ممکن است به کاهش ()مقدار داروی مورد نیاز برای حفظ فشار خون طبیعی کمک کند.”

“به علاوه، مصرف بانیکو-اکیسو ممکن است از بروز عوارض مرتبط با فشار خون بالا مانند حمله قلبی و سکته جلوگیری کند. ” او اضافه کرد.

آلو ژاپنی روی درختی می روید که مانند درختان گیلاس، در بهار با شکوفه های آلو شکوفا می شود و جای خود را به رویدادهای جشن در ژاپن.

درختان آلوی ژاپنی در دماهای ملایم تا نیمه گرمسیری به خوبی رشد می کنند. اگرچه آلوی ژاپنی هزاران سال است که در چین و ژاپن بوده است، اما راه خود را به سایر مناطق جهان از جمله مناطق خاصی از ایالات متحده باز کرده است.

اگرچه آلو ژاپنی ممکن است کمی شبیه آلو یا زردآلو غربی باشد، اما طعم اسیدی و ترش تری دارد.

علاوه بر اینکه آلوی ژاپنی به کنسانتره آب دم کرده، باینیکو-اکیسو پردازش می شود، اغلب برای تهیه umeboshi، جایی که آلو به شدت نمک زده و ترشی می شود و به عنوان چاشنی در غذاهای سنتی ژاپنی استفاده می شود.

این اولین باری نیست که آلوی ژاپنی برای فواید بالقوه آن برای سلامتی مورد مطالعه قرار می گیرد. تحقیقات قبلی نشان می‌دهد که ume ممکن است به بهبود مشکلات گوارشی در افراد مبتلا به بیماری رفلاکس معده (GERD) علائم مرتبط با آن.

سایر مطالعات پیدا شد که ume دارای آنتی اکسیدان و ضد التهاب خواص و می تواند به طور بالقوه در برابر بیماری آلرژیک و چاقی.

و تحقیقات در سال 2017 مصرف روزانه عصاره Ume به بهبود فشار خون دیاستولیک در افراد مبتلا به فشار خون درجه یک.

Medical News Today همچنین با دکتر. Rigved Tadwalkar، متخصص قلب و عروق دارای گواهی هیئت مدیره در مرکز بهداشت پراویدنس سنت جان در سانتا مونیکا، کالیفرنیا، در مورد این تحقیق جدید.

«آنچه جالب است این است که اگرچه این یک مدل موش است، اما واقعیت که این ماده – bainiku-ekisu – قادر به کاهش فشار خون و محافظت در برابر بازسازی عروقtrusted-source> واقعاً کاملاً مثبت است.

با این حال، دکتر تدوالکار به احتیاط توصیه کرد زیرا هنوز باید در مورد استفاده از Ume و bainiku-ekisu به عنوان درمان‌های بالقوه اطلاعات بیشتری کسب شود.

او توضیح داد: «این تا حدودی جدید است و مدل‌های موش همیشه منعکس کننده پاتوفیزیولوژی پیچیده بیماری‌های قلبی عروقی انسان نیستند. بنابراین بدیهی است که ما باید چیزی را در انسان ببینیم تا ایمنی، اثربخشی و دوز را از نظر مدیریت این موضوع تعیین کنیم.” دکتر تدوالکار افزود. “بنابراین به طور کلی، امیدوار کننده است، اما بدیهی است، فقط کمی احتیاط وجود دارد که من به موضوع نزدیک می شوم.”

و دکتر تدوالکار موافقت کرد که مهم است به دنبال درمان‌های جایگزین برای درمان بیماری‌های قلبی عروقی باشید.

«بیمار امروزی به دنبال طیف وسیعی از گزینه‌ها است و می‌خواهد درمان خاصی داشته باشد. طرحی که متناسب با نیازها و شرایط آنها باشد. “این یک رویکرد شخصی سازی شده بیشتر را ارائه می دهد. و می‌تواند شامل این رویکردهای کل‌نگر باشد که مردم دوست دارند — اصلاحات سبک زندگی، تغییرات رژیم غذایی و کل دسته داروهای طبیعی.

دکتر تدوالکار افزود: “من فکر می کنم این به بیماران اجازه می دهد تا احساس قدرت بیشتری کنند زیرا می توانند نقش فعالتری در مراقبت از خود داشته باشند.” بر اساس تجربه من، اغلب اوقات (بیماران) به احتمال زیاد به دارودرمانی سنتی علاقه مند می شوند، زمانی که بتوانند رویکرد مکملی را اتخاذ کنند که استفاده از درمان های جایگزین را تقویت می کند.

مدیر مجله

یه پسر آبان ماهی با افکار پیچیده و تنیده از خشم علاقه زیادی به گسترش وب و وبسایت نویسی داره ،یه پسر از دل سنگ های آبی کهکشانی که هیچکس نمیتونه دستش رو بخونه و از 1399 تا حالا تو دنیای وب سرگردان و آموزش دیدن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا