سلامت

آیا کووید دارید؟ در اینجا مدت زمانی است که CDC به شما توصیه می کند در خانه بمانید

آیا کووید دارید؟ در اینجا مدت زمانی است که CDC به شما توصیه می کند در خانه بمانید

covid patient
اعتبار: دامنه عمومی Pixabay/CC0

کووید در تابستان امسال دوباره در حال گسترش است، با افزایش آلودگی در سراسر فلوریدا و کشور.

خبر خوب این است که رایج‌ترین گونه‌های موجود در کشور – KP.3، KP.2، و LB.1 – علائم مشابهی با گونه‌های قبلی کووید مانند سرفه، تب و خستگی ایجاد می‌کنند. و بسیاری از افراد می توانند در خانه بهبود یابند.

خبر بد: این گونه‌ها جهشی دارند که مسری‌تر می‌کنند.

بنابراین، اگر مبتلا به کووید هستید، چه مدت باید در خانه قرنطینه شوید؟ و آیا باید دوباره ماسک بزنید؟

توصیه‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده در طول همه‌گیری تغییر کرده است. اکنون، راهنمایی‌های آژانس سلامت عمومی فدرال بیشتر بر علائم تمرکز دارد.

راهنمای فعلی CDC چه می گوید.

دستورالعمل‌های قرنطینه برای کووید چیست؟

اگر تست کووید مثبت شد و علائم داشتید: در خانه بمانید و از دیگران دور بمانید تا زمانی که علائم به طور کلی بهتر شود و دیگر تب (بدون کمک داروهای کاهش دهنده تب) برای حداقل 24 ساعت نداشته باشید.

CDC می‌گوید: «بسته به طول علائم، این دوره می‌تواند کوتاه‌تر، یکسان یا طولانی‌تر از دستورالعمل قبلی برای COVID-19 باشد.

هنگامی که “دوره ماندن در خانه” به پایان رسید، CDC توصیه می کند اقدامات احتیاطی بیشتری را انجام دهید، مانند پوشیدن ماسک و اجتناب از مناطق شلوغ برای پنج روز آینده زیرا ممکن است همچنان مسری باشید. همچنین حتماً دست‌هایتان را مرتب بشویید.

اگر سرفه کووید شما از بین نرود چه؟

نگران نباش. CDC می گوید، در حالی که برخی از علائم، مانند تب، در دوره هایی که فردی عفونی است، رایج است، علائم دیگر، مانند سرفه طولانی مدت، ممکن است برای مدتی باقی بماند، حتی اگر شما دیگر عفونی نباشید.

اگر آزمایش کووید شما مثبت بود و علائمی نداشتید: در پنج روز آینده اقدامات احتیاطی را انجام دهید تا خطر سرایت بیماری به دیگران را کاهش دهید زیرا ممکن است همچنان مسری باشید. اقدامات احتیاطی می تواند شامل پوشیدن ماسک، فاصله گذاری اجتماعی، شستن مکرر دست ها و تمیز کردن سطوح با لمس بالا مانند دستگیره در باشد.

چرا دستورالعمل COVIDC CDC تغییر کرد؟

دستورالعمل‌های قبلی CDC برای کووید، ایزوله کردن را حداقل به مدت پنج روز و سپس انجام اقدامات احتیاطی اضافی توصیه می‌کرد. در ماه مارس، CDC دستورالعمل‌های خود را به‌روزرسانی کرد تا مانند سایر بیماری‌های تنفسی، آن را بیشتر بر علائم متمرکز کند.

CDC گفت که این کار را به دلایل مختلف انجام داده است، از جمله به این دلیل که وضعیت کووید در کشور با بستری شدن و مرگ و میر کمتر ناشی از کووید بهبود یافته است و همچنین به این دلیل که “ما ابزارهای بیشتری برای مبارزه با آنفولانزا، کووید و RSV داریم.”< /p>

“ما گزینه‌های متعددی را برای تنظیم راهنمایی‌های انزوا در زمان‌های مختلف در نظر گرفتیم. علاوه بر اینکه افراد کمتری در اثر COVID-19 به شدت بیمار می‌شوند و ابزارهای بهتری برای مبارزه با بیماری‌های جدی دارند، CDC عوامل دیگری مانند هزینه‌های شخصی و اجتماعی را در نظر گرفت. این آژانس گفت: انزوای طولانی مدت. “ما همچنین زمان بیشتری را در نظر گرفتیم که افراد در چه زمانی احتمال شیوع ویروس را دارند (چند روز قبل و بعد از ظاهر شدن علائم). راهنما به راحتی قابل درک، عملی و مبتنی بر شواهد است، و همچنین با توصیه‌های قدیمی برای سایر بیماری های تنفسی.”

میامی هرالد 2024. توزیع شده توسط Tribune Content Agency، LLC.

نقل:
آیا کووید دارید؟ در اینجا مدت زمانی است که CDC به شما توصیه می کند در خانه بمانید (2024، 11 ژوئیه)
بازیابی شده در 12 ژوئیه 2024
از https://medicalxpress.com/news/2024-07-covid-cdc-stay-home.html

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. جدا از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، خیر
بخش بدون اجازه کتبی قابل تکثیر است. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا