سلامت

هزاران نفر از بیماران بیمارستان اورگان ممکن است در معرض بیماری های عفونی قرار داشته باشند

هزاران نفر از بیماران بیمارستان اورگان ممکن است در معرض بیماری های عفونی قرار داشته باشند

patient
اعتبار: CC0 دامنه عمومی

بیش از 2400 بیمار در بیمارستان‌های اطراف پورتلند، اورگان، ممکن است در معرض بیماری‌های عفونی مانند هپاتیت B و C و همچنین HIV قرار گرفته باشند، زیرا یک متخصص بیهوشی ممکن است شیوه‌های کنترل عفونت را رعایت نکرده باشد. مقامات گفتند.

پراویدنس در بیانیه‌ای اعلام کرد که به 2200 نفر که در مرکز پزشکی پراویدنس ویلامت فالز در شهر اورگان و دو بیمار در مرکز پزشکی پراویدنس پورتلند مراجعه کرده‌اند اطلاع می‌دهد که اقدامات پزشک ممکن است آنها را در معرض خطر کم قرار گرفتن در معرض خطر قرار داده باشد. عفونت ها.

مسئولان آنها را تشویق می کنند تا آزمایش خون رایگان برای غربالگری عفونت ها انجام دهند. پروویدنس گفت، اگر آزمایش بیمار مثبت شود، Providence “برای بحث در مورد نتایج آزمایش و مراحل بعدی خود تماس خواهد گرفت.”

این پزشک در گروه بیهوشی اورگان استخدام شده بود و بین سال‌های 2017 و 2023 در دو مرکز پراویدنس کار می‌کرد.

این پزشک همچنین از دسامبر 2023 به مدت شش ماه در مرکز پزشکی Legacy Mount Hood در گرشام کار کرد. Legacy Health گفت که نامه‌هایی را برای 221 بیمار ارسال می‌کند که ممکن است تحت تأثیر قرار گرفته باشند، KGW-TV گزارش شد .

در بیانیه ای، گروه بیهوشی اورگان گفت که پزشک خاتمه یافته است. نام پزشک منتشر نشده است.

این گروه در بیانیه خود گفت: «وقتی متوجه شدیم که پزشک اقدامات کنترل عفونت را نقض کرده است، او را تعلیق کردیم، شرکای خود Legacy Health و Providence را مطلع کردیم و سپس تحقیقاتی را آغاز کردیم که منجر به خاتمه پزشک شد. “با وجود اینکه خطر ابتلا کم بود، پروتکل ها و رویه های جدیدی برای جلوگیری از حوادث مشابه در آینده ایجاد شده است.”

سازمان بهداشت اورگان گفت که تحقیقات در مورد نقض حول یک پزشک متمرکز شده است. کسانی که بیهوشی داخل وریدی ارائه کردند و از “روش های غیرقابل قبول کنترل عفونت استفاده کردند، که بیماران را در معرض خطر قرار می دهد. از عفونت ها.”

OHA با Legacy و Providence روی “تحقیقات آنها در مورد نقض شیوه های کنترل عفونت” کار می کند. تاکنون «نه OHA و نه بیمارستان‌ها از هیچ گزارشی مبنی بر بیماری مرتبط با این نقض کنترل عفونت آگاه نیستند» سلامت مقام گفت.

© 2024 آسوشیتدپرس. تمامی حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان بدون اجازه منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

نقل:
هزاران نفر از بیماران بیمارستان اورگان ممکن است در معرض بیماری های عفونی قرار گرفته باشند (2024، 12 ژوئیه)
بازیابی شده در 12 ژوئیه 2024
از https://medicalxpress.com/news/2024-07-thousands-oregon-hospital-patients-exposed.html

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. جدا از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، خیر
بخش بدون اجازه کتبی قابل تکثیر است. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا